Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Высшее образование (6)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Золотарьова, Ж. М.$<.>)
Общее количество найденных документов : 16
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-16 
1.
Шифр: АУ26/2012/2
   Журнал

Архів клінічної медицини : науково-практичний журнал. - Периодичность неизвестна
2012г. № 2
Содержание:
Курташ, Н. Я. Особливості перебігу НВV-інфекції у вагітних жінок / Н. Я. Курташ. - С.4-6
Цицюра, О. О. Сучасні уявлення про етіологію, патогенез, клініку, діагностику та лікування ерозивного гастродуоденіту у дітей / О. О. Цицюра. - С.7-13
Шкурко, М. Г. Клініко-імунологічні аспекти цереброваскулярних захворювань атеросклеротичного ґенезу / М. Г. Шкурко. - С.13-21
Бардяк, Є. М. С-реактивний білок у сечі як маркер загострення хронічного пієлонефриту у хворих із гемобластозами / Є. М. Бардяк. - С.22-24
Бєлікова, Н. І. Клінічна оцінка тканин пародонту, стану опорних зубів, виду прикусу та нахилу коронок фронтальних зубів / Н. І. Бєлікова. - С.24-27
Боброва, І. А. Кінетика антинуклеарних антитіл у хворих на гепатит С з ознаками тиреопатії / І. А. Боброва. - С.28-30
Власюк, Т. М. Цитологічні ефекти антибактеріальних препаратів "Стоматофіт А" і "Метрагіл-Дента" у пацієнтів з катаральним гінгівітом / Т. М. Власюк. - С.30-34
Дудка, Т. В. Особливості змін показників функції зовнішнього дихання, морфо-функціонального стану жовчного міхура та гомеостазу жовчі при посіпаному клінічному перебігу хронічного холециститу та бронхіальної астми / Т. В. Дудка, О. С. Хухліна. - С.35-38
Жиляк, О. В. Особливості обміну мікроелементів у дітей з функціональними та органічними захворюваннями кишечника в поєднанні з порушенням зовнішньо-секреторної функції підшлункової залози / О. В. Жиляк. - С.38-42
Зозуляк, Н. В. Проблема розвитку нітраторезистентності у хворих на стабільну стенокардію IIIФК із супутньою артеріальною гіпертензією та шляхи її діагностики / Н. В. Зозуляк. - С.42-45
Конопкіна, Л. І. Динаміка змін індивідуальних значень показників системного запалення при інфекційному загостренні хронічного обструктивного захворювання легень / Л. І. Конопкіна. - С.45-48
Крючков, Д. Ю. Використання препаратів, що підвищують чутливість тканин до інсуліну, в комплексному лікуванні генералізованого пародонтиту у хворих з метаболічним синдромом / Д. Ю. Крючков, І. Г. Романенко. - С.48-51
Кукурудз, Н. І. Потенціювання ліпофлавоном лікувального ефекту амізону в умовах генералізованого пародонтиту загостреного перебігу / Н. І. Кукурудз. - С.52-54
Литвинець, Л. Я. Роль порушень цитокінового статусу у формуванні варіанту перебігу бронхіальної астми у дітей / Л. Я. Литвинець, Л. Я. Литвинець. - С.54-56
Максимчук, Л. Т. Застосування гірудотерапії при хронічній недостатності мозкового кровообігу / Л. Т. Максимчук. - С.57-58
Матвійчук, Б. О. Поліорганна недостатність як фактор прогнозу у хворих із гострим перитонітом / Б. О. Матвійчук, О. Б. Матвійчук, Я. А. Король. - С.59-60
Мітенко, Л. А. П’ятирічна динаміка товщини інтима-медіа сонних артерій і нових факторів серцево-судинного ризику у хворих на гіпертонічну хворобу / Л. А. Мітенко, Є. П. Свіщенко, О. А. Яринкіна. - С.60-64
Мойсеєнко, Н. М. Значення локалізації первинного ураження краніо-фаціальної ділянки для клінічного перебігу травматичної оптичної нейропатії / Н. М. Мойсеєнко. - С.65-67
Николюк, А. М. Аналіз результатів діагностики дисфункції щитоподібної залози та їх співвідношення з очною патологією / А. М. Николюк. - С.68-69
Передрук, Т. В. Вплив антиангінальної терапії на показники судинної доплерографїї, рівень активації ангиноцицептивної системи та функцію ендотелію у хворих набезбольову форму ішемічної хвороби серця / Т. В. Передрук. - С.70-73
Попадинець, І. Р. Діагностика гастроезофагеальної рефлюксної хвороби у хворих на бронхіальну астму / І. Р. Попадинець. - С.74-76
Притула, В. П. Особливості діагностики норицевих форм аноректальних вад розвитку у дітей / В. П. Притула [и др.]. - С.77-79
Другие авторы: Сільченко М. І., Курташ О. О., Матіяш О. Я.
Синоверська, О. Б. Особливості психологічної адаптації дітей із дисплазією сполучної тканини серця / О. Б. Синоверська. - С.80-81
Сопільняк, Т. С. Вплив диференційованої антигіпертензивної терапії на показники судинної доплерографії, функціонального стану ендотелію, артеріальної жорсткості та податливості у хворих, які тривало перебувають під впливом електромагнітних полів високої напруженості / Т. С. Сопільняк. - С.82-85
Цимбаліста, О. Л. Пієлонефриту дітей: етіологічна діагностика, клінічна характеристика / О. Л. Цимбаліста, Л. В. Мельничук. - С.85-88
Шкурупій, Д. А. Стан системи інтерферону-альфа у новонароджених із синдромом поліорганної недостатності / Д. А. Шкурупій, Т. В. Мамонтова. - С.89-90
Рейтмаер, М. Й. Ювенільний ревматоїдний артрит: сучасні термінологічні, класифікаційні та діагностичні розбіжності / М. Й. Рейтмаер. - С.91-94
Багрій, М. М. Псевдомембранозний коліт: клініко-морфологічний аналіз фатального випадку / М. М. Багрій. - С.95-99
Чаплинська, Н. В. Особливості клінічного перебігу верхньо-та середньо-часткових пневмоній / Н. В. Чаплинська. - С.99-101
Баблюк, Л. А. Проведення модульного контролю із предмету «Фтизіатрії» й оцінювання дисципліни у студентів стоматологічного факультету Івано-Франківського національного медичного університету за стандартами Болонської системи / Л. А. Баблюк, М. М. Островський. - С.102-103
Ерстенюк, Г. М. Особливості переведення, відрахування, поновлення студентів та переривання їхнього навчання у ДВЗ «Івано-Франківський Національний Медичний Університет» / Г. М. Ерстенюк [и др.]. - С.104-105
Другие авторы: Капечук В. В., Стовбан М. П., Островський М. М., Вишиванюк В. Ю.
Капечук, В. В. Офтальмологічна термінолгія та її значення у вивченні дисципліни «Офтальмологія» / В. В. Капечук. - С.106-107
Михайлюк, І. О. Міжпредметні зв’язки при вивченні патоморфології та судової медицини студентами медичного факультету ВМНЗ / І. О. Михайлюк, Н. М. Козань, В. М. Волошинович. - С.108-109
Самотовка, О. Л. Вплив рівня довузівської підготовки студентів на вміння та вмотивованість до отримання професійно-орієнтованих знань / О. Л. Самотовка. - С.110-113
Синоверська, О. Б. Контроль знань студентів у науково-педагогічному процесі / О. Б. Синоверська. - С.113-115
Скрипник, Л. М. Диеганційна медична освіта: сучасні реалії та проблеми / Л. М. Скрипник. - С.116-118
Сухоребський, Ю. І. Застосування різних форм навчання студентів у рамках Болонської системи освіти / Ю. І. Сухоребський. - С.118-119
Тимків, І. С. Лікар і пацієнт: психологічні типи лікарів / І. С. Тимків [и др.]. - С.120-121
Другие авторы: Тимків І. В., Близнюк М. В., Венгрович О. З., Ромаш Н. І., Гавриш І. Т.
Голотюк, В. В. Епідеміологічні аспекти раку прямої кишки в Івано-Франківській області за 10 років / В. В. Голотюк, І. Д. Костишин. - С.122-124
Золотарьова, Ж. М. Вплив синдрому емоційного вигорання на якість кадрових ресурсів системи паліативної) хоспісної допомоги / Ж. М. Золотарьова. - С.124-128
Сірик, В. О. Доцільність реформування амбулаторно-поліклінічної системи надання медичної допомоги та переходу до практики сімейного обслуговування населення / В. О. Сірик. - С.128-130
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Бурак, О. Л.
    Вплив пандемії Covid-19 на якість навчання: результати опитування студентів-іноземців [Текст] = The impact of the covid-19 pandemic on the education quality: results of foreign students survey / О. Л. Бурак, Ж. М. Золотарьова, Н. Б. Федорків // Медична освіта. - 2021. - N 3. - С. 31-39


MeSH-главная:
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
КОРОНАВИРУС -- CORONAVIRUS
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: Як свідчать результати дослідження, переважна більшість опитаних студентів (65,3 %) вважає, що пандемія COVID-19 мала негативний вплив на навчання. Проте абсолютна більшість опитаних (79,2 %) вважає, що дистанційний формат був єдиним варіантом навчання в сучасних умовах. Студенти (84,8 %) позитивно оцінюють якість дистанційного навчання в університеті. Однак респонденти чоловічої статі в цілому краще оцінюють онлайн-навчання, ніж опитані жіночої статі (χ2=9,263, df=3, p=0,026). Найбільше схвальних відгуків отримали онлайн-лекції (95,1 %). Привертає увагу те, що 85,4 % респондентів вважають, що більшість лекцій може бути он-лайн навіть після карантину. Проведення практичних занять, особливо з клінічних дисциплін, отримало менше схвальних відгуків від студентів. Основною причиною низьких оцінок, на думку респондентів, є неможливість опанувати практичні навички повною мірою в онлайн-форматі. Важливим аспектом діяльності університету в епоху пандемії було налагодження комунікації зі студентами. Як показали результати опитування, половина студентів мала достатньо інформації щодо організації навчання в нових умовах. Водночас третина респондентів вказала, що інформації було недостатньо. Позитивним, на наш погляд, є високий рівень задоволеності студентів комунікацією з викладачами. Так, більше 20 % опитаних позитивно оцінили взаємодію з викладачами в умовах дистанційного навчання. Позитивним є також те, що в умовах онлайн-навчання зменшилася кількість пропущених занять. Спосіб відпрацювання занять був чітким і зрозумілим для половини студентів (49,3 %). Проте четверта частина опитаних вказала, що мали труднощі з відпрацюванням пропусків – частіше респонденти чоловічої статі (30,1 % проти 17,1 % серед жінок, χ2=12,17, df=3, р=0,001). Ще одним складним завданням для викладачів було проведення підсумкових модульних контролів в онлайн-форматі. Студенти ж переважно (68,1 %) позитивно оцінили такі заняття, особливо опитані особи чоловічої статі (74,8 % проти 51,2 % серед опитаних жіночої статі). Однак третина опитаних (30,6 %) вважає, що викладачі по-різному проводили модулі, частіше студенти жіночої статі (46,3 % проти 24,3 % серед опитаних чоловічої статі, χ2=7,517, df=2, р=0,023). Серед переваг дистанційного навчання слід відзначити впровадження навчальної платформи Microsoft Teams. Так, більшість опитаних (87,8 %) вважає платформу зручною у використанні. Крім того, абсолютна більшість респондентів (75,7 %) вважає, що нам слід продовжити використання платформи і після закінчення карантину. Слід зауважити, що в умовах карантину студенти почали значно активніше користуватися веб-сайтом університету для отримання навчальної інформації. Більшість опитаних (72,2 %) вважає наш веб-сайт зручним для використання. Крім відповідей на запитання анкети, ми просили надати нам зворотний зв’язок щодо покращення проведення онлайн-занять. Більшість студентів (69,4 %) написала нам свої пропозиції. Найбільше студентів турбує оволодіння практичними навичками, і часто вони писали про необхідність ширшого використання відеоматеріалів з демонстрацією різних практичних навичок. Ще одним поширеним варіантом пропозицій з боку студентів було збільшення часу на підготовку до іспиту «Крок 1», який вони мають складати в кінці семестру.
Mostly students (65.3 %) believes that the COVID-19 pandemic had a negative impact on learning according to the results of our survey. Also, mostly students (79.2 %) agree that distance learning was the only way out in current conditions. Students (84.8 %) positively evaluate the organization of distance learning at the university. However, males evaluate distance learning generally better than females (χ2=9.263, df=3, p=0.026). Online lectures received the most positive feedback (95.1 %). It is noteworthy that 85.4 % of respondents believe that most lectures can be online even after quarantine. Conducting practical classes, especially in clinical disciplines, received less positive feedback from students. The main reason for low grades is the inability to master practical skills in full online. An important aspect of the university activity in the pandemic era was to establish communication with students. According to the results of the survey, half of the students had enough information about the organization of education in the new environment. At the same time, a third of respondents indicated that the information was insufficient. Positive, in our opinion, is the high level of student satisfaction with communication with teachers. Thus, more than 20 % of respondents positively assessed the interaction with teachers during distance learning. In the conditions of distance learning the number of missed classes has decreased. The way of missed classes reworking was understandable for half of the students (49.3 %). However, a quarter of respondents indicated that they had difficulty completing the passes - more often male respondents (30.1 % vs 17.1 % among women, χ2=12.17, df=3, p=0.001). Another difficult task for teachers was to conduct final module assessment in online format. Students mostly (68.1 %) positively evaluated such classes, especially male respondents (74.8 % vs 512 % among female respondents). However, a third of respondents (30.6 %) believe that teachers conducted modules in different ways, more often female respondents (46.3 % vs 243 % among male respondents, χ2=7.517, df=2, p=0.023). Among the advantages of distance learning is the introduction of the Microsoft Teams training platform. Mostly respondents (87.8 %) consider the platform easy to use. In addition, most respondents (75.7 %) believe that we should continue to use the platform after the quarantine. During quarantine, students began to use the university’s website more actively to obtain educational information. Most of respondents (72.2 %) find our website easy to use. Except answering the questionnaire, we asked students how we can improve online classes. Most students (69.4 %) gave us a feedback. Most students are concerned about the practical skills acquisition and often they have written about the need for greater use of video materials demonstrating various practical skills. Another common answer was to increase the time to prepare for the “Krok 1” exam, which they must take at the end of the semester
Доп.точки доступа:
Золотарьова, Ж. М.
Федорків, Н. Б.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.
Шифр: ВУ14/2012/3
   Журнал

Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - Выходит ежеквартально
2012г. N 3 . - 049.23, р.
Содержание:
Григоренко, А. А. Вплив зменшення поширеності тютюнокуріння в Україні у 2005-2011 роках на стан здоров’я населення / А. А. Григоренко, К. С. Красовський, Т. І. Андрєєва. - С.5-10
Клименко, В. П. Вивчення динаміки інвалідизації внаслідок ІХС з використанням АРС-декомпозиції на основі історичних когорт / В. П. Клименко. - С.11-16
Лучинський, М. А. Імунологічна реактивність в зоні впливу негативних чинників довкілля / М. А. Лучинський [и др.] . - С.17-20
Другие авторы: Петрунів В. Б., Лучинський В. М., Лучинська Ю. І.
Паласюк, Б. О. Стан пародонта у дітей середнього та старшого шкільного віку з різним рівнем тривожності / Б. О. Паласюк. - С.21-24
Ященко, Ю. Б. Динаміка захворюваності та смертності внаслідок хвороб системи кровообігу в Україні у регіональному аспекті / Ю. Б. Ященко, Н. Ю. Кондратюк. - С.25-29
Діденко, Л. О. Медико-демографічні детермінанти потреб і доступності медичної допомоги сільському населенню / Л. О. Діденко, А. В. Пірникоза. - С.30-35
Федчишин, Н. Є. Аналіз деяких причинно-наслідкових зв’язків між захворюваністю і смертністю від злоякісних новоутворень та чинниками, що на них впливають / Н. Є. Федчишин. - С.36-39
Лехан, В. М. Медико-соціальне обгрунтування цільової моделі хоспісної допомоги у Дніпропетровській області / В. М. Лехан, В. Г. Гінзбург, Л. В. Крячкова. - С.40-45
Линник, С. О. Сучасні проблеми управління національної системи охорони здоров’я та шляхи їх подолання / С. О. Линник, Н. П. Кризина, Г. Я. Пархоменко. - С.46-52
Хаджинова, Н. А. Характеристика діяльності дитячих санаторіїв протитуберкульозного профілю, підпорядкованих МОЗ України / Н. А. Хаджинова. - С.53-56
Панчишин, Н. Я. Оцінка ефективності управління в системі охорони здоров’я / Н. Я. Панчишин, В. Л. Смірнова. - С.57-59
Золотарьова, Ж. М. Вивчення професійних і психоемоціональних характеристик медичного персоналу, що обслуговує інкурабельних та важкохворих пацієнтів / Ж. М. Золотарьова. - С.60-65
Лехан, В. М. Експертна оцінка навчальних планів та програм підготовки молодших спеціалістів з вищою медичною освітою за спеціальністю "Лікувальна справа" / В. М. Лехан, О. П. Максименко, Н. О. Венгрин. - С.66-70
Збітнєва, С. В. Аналіз кадрового забезпечення офтальмологічної служби з надання медичної допомоги дорослому населенню / С. В. Збітнєва. - С.71-74
Дячук, Д. Д. Оцінка підходів до розробки та використання інноваційних моделей удосконалення діяльності закладів охорони здоров’я / Д. Д. Дячук. - С.75-85
Бліхар, В. Є. Формулярна система лікарських засобів як керована система управління якістю медичної допомоги в Україні / В. Є. Бліхар. - С.86-95
Голяченко, О. М. М. І. Пирогов і Д. К. Заболотний як дзеркало ідентифікації української медицини / О. М. Голяченко, Л. М. Романюк. - С.96-105
Ганіткевич, Я. В. Історичні етапи розвитку Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького / Я. В. Ганіткевич. - С.106-116
Олег Михайлович Ціборовський (до 80-річчя від дня народження). - С.117-118
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.
Шифр: ВУ14/2012/4
   Журнал

Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - Выходит ежеквартально
2012г. N 4 . - 038.43, р.
Содержание:
Чепелевська, Л. А. Позитивні зміни смертності населення України : регіональний аспект / Л. А. Чепелевська, Ю. О. Буртова. - С.5-7
Денефіль, О. В. Статеві особливості психологічного здоров’я студентів / О. В. Денефіль. - С.13-17
Корнага, С. І. Структурні зміни хворих в обласному протитуберкульозному диспансері за останні 10 років / С. І. Корнага. - С.18-21
Маслій, С. М. Прогнозування рецидиву фібриляції передсердь в умовах коморбідності / С. М. Маслій. - С.22-26
Футуйма, Ю. М. Особливості мінеральної щільності кісткової тканини у віддаленому періоді після хірургічного лікування шлункових виразок / Ю. М. Футуйма. - С.27-29
Дячук, Д. Д. Концептуальне обгрунтування та побудова моделі стійкого вдосконалення організаційного розвитку закладу охорони здоров’я / Д. Д. Дячук. - С.30-37
Зайкова, Т. В. Стан інформованості жіночого населення щодо сучасних методів профілактики раку шийки матки / Т. В. Зайкова. - С.38-41
Слабкий, Г. О. Оптимізована функціонально-організаційна система спеціалізованої офтальмологічної допомоги в умовах реформування галузі охорони здоров’я / Г. О. Слабкий, С. В. Збітнєва. - С.42-50
Мазуренко, О. В. Обгрунтування потреби у міжнародній допомозі при подоланні медико-санітарних наслідків надзвичайних ситуацій природного характеру / О. В. Мазуренко. - С.51-55
Слабкий, Г. О. Особливості стану здоров’я і медичного обслуговування болгарської національної меншини в Одеській області / Г. О. Слабкий [и др.] . - С.56-64
Другие авторы: Ціборовський О. М., Сорока В. М., Тяпкін Г. М.
Шкробанець, І. Д. Епідеміологічні особливості неврологічної патології у дітей та організація реабілітаційних програм / І. Д. Шкробанець. - С.65-67
Золотарьова, Ж. М. Проблеми формування та впровадження мультидисциплінарного підходу в системі паліативної і хоспісної допомоги / Ж. М. Золотарьова. - С.68-72
Клименко, В. І. Підготовка лікаря за спеціальністю "Загальна практика - сімейна медицина" на кафедрах соціальної медицини та організації охорони здоров’я медичних факультетів вищих закладів освіти 3-4-го рівнів акредитації / В. І. Клименко. - С.73-75
Самотовка, О. Л. Вивчення проблем об’єктивного оцінювання успішності студентів за Болонською системою на прикладі результатів вивчення біостатистики / О. Л. Самотовка. - С.76-80
Сельський, П. Р. Обгрунтування об’єктивності системи дистанційного тестового оцінювання із соціальної медицини та організації охорони здоров’я / П. Р. Сельський. - С.81-83
Килівник, В. С. Історія гірудотерапії з найдавніших часів до початку 18-го століття н. Е. / В. С. Килівник, П. В. Цвень, І. В. Кузьмін. - С.84-90
Шкробанець, І. Д. Медико-соціальні паралелі репродуктивного здоров’я дівчат та проблем перинатальної патології новонароджених дітей / І. Д. Шкробанець, Ю. М. Нечитайло, О. А. Андрієць. - С.8-12
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

5.


    Децик, О. З.
    Актуальність формування інтегральних знань та навичок з паліативної допомоги у майбутніх лікарів [Текст] / О. З. Децик, Г. М. Ерстенюк, Ж. М. Золотарьова // Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 81-82


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ПОДГОТОВИТЕЛЬНОЕ -- EDUCATION, PREMEDICAL (организация и управление, тенденции)
Доп.точки доступа:
Ерстенюк, Г. М.
Золотарьова, Ж. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Децик, О. З.
    Організаційна технологія протидії та подолання професійного вигорання медичних працівників сфери паліативної допомоги [Текст] / О. З. Децик, Ж. М. Золотарьова // Реабілітація та паліативна медицина. - 2015. - № 2. - С. 93-97


MeSH-главная:
ПАЛЛИАТИВНАЯ ПОМОЩЬ -- PALLIATIVE CARE (использование, психология)
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ -- BURNOUT, PROFESSIONAL (диагностика, профилактика и контроль)
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL (диагностика, профилактика и контроль)
Доп.точки доступа:
Золотарьова, Ж. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Децик, О. З.
    Паліативна допомога: проблеми сімей інкурабельних хворих [Текст] / О. З. Децик, Ж. М. Золотарьова // Реабілітація та паліативна медицина. - 2015. - № 1. - С. 55-59


MeSH-главная:
БОЛЬНОЙ БЕЗНАДЕЖНЫЙ В ТЕРМИНАЛЬНОЙ СТАДИИ -- TERMINALLY ILL (психология)
ТЕРМИНАЛЬНОЕ СОСТОЯНИЕ, УХОД -- TERMINAL CARE (использование, методы, организация и управление)
ПАЛЛИАТИВНАЯ ПОМОЩЬ -- PALLIATIVE CARE (использование, организация и управление)
ПОМОЩЬ ОКАЗЫВАЮЩИЕ ЛИЦА -- CAREGIVERS (психология)
Доп.точки доступа:
Золотарьова, Ж. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Золотарьова, Ж. М.
    Вивчення професійних і психоемоціональних характеристик медичного персоналу, що обслуговує інкурабельних та важкохворих пацієнтів [Текст] / Ж. М. Золотарьова // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2012. - № 3. - С. 60-65

Рубрики: Паллиативная медицинская помощь--кадры

   Медицинский персонал--психол


   Профессиональная опустошенность, стрессовые реакции


Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Золотарьова, Ж. М.
    Вплив синдрому емоційного вигорання на якість кадрових ресурсів системи паліативної) хоспісної допомоги [Текст] / Ж. М. Золотарьова // Архів клінічної медицини : науково-практичний журнал. - 2012. - № 2. - С. 124-128

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Золотарьова, Ж. М.
    Обгрунтування заходів профілактики синдрому емоційного вигорання серед студентів-медиків [Текст] = Justification measures to prevent the burnout of medical students / Ж. М. Золотарьова // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 95-98


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL (профилактика и контроль)
ЭМОЦИИ -- EMOTIONS
Аннотация: Для запобігання виникненню та розвитку синдрому емоційного вигорання серед студентів-медиків необхідно на рівні закладу вищої освіти розробити комплекс заходів, спрямованих на формування сприятливого освітнього середовища та можливості отримати при потребі кваліфіковану психотерапевтичну допомогу
Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-16 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)