Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Высшее образование (6)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Золотарьова, Ж. М.$<.>)
Общее количество найденных документов : 16
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-16 
1.

Заглавие журнала :Медична освіта -2021г.,N 3
Интересные статьи :
Білавич Г. В. Питання розвитку іншомовної освіти в державах закордоння крізь вимір наукового дискурсу українських компаративістів (кінець ХХ – початок ХХІ ст.)/ Г. В. Білавич [та ін.] (стр.5-10)
Бойчук І. Д. Особливості підготовки фахівців лабораторної діагностики до ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок М» у фаховому коледжі/ І. Д. Бойчук, В. А. Болух, І. О. Першко (стр.11-16)
Бойчук А. В. Особливості навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології післядипломної освіти в контексті інтеграції до європейського освітнього простору/ А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська (стр.17-22)
Бондар О. В. Емоційне вигорання і питання професійної психологічної підготовки лікарів-онкологів/ О. В. Бондар, А. І. Рибін, А. О. Пацков (стр.23-30)
Бурак О. Л. Вплив пандемії COVID-19 на якість навчання: результати опитування студентів-іноземців/ О. Л. Бурак, Ж. М. Золотарьова, Н. Б. Федорків (стр.31-39)
Журавльова Л. В. Досвід дистанційного навчання студентів-іноземців на клінічній кафедрі медичного закладу вищої освіти в умовах пандемії COVID-19/ Л. В. Журавльова [та ін.] (стр.40-48)
Мартинюк В. М. Впровадження освітніх інтерактивних технологій у навчальний процес на кафедрі акушерства і гінекології/ В. М. Мартинюк [та ін.] (стр.49-52)
Посохова К. А. Особливості викладання дисципліни «Побічна дія ліків» (курс за вибором) на медичному факультеті/ К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук (стр.53-57)
Слободянюк Л. В. Формування сучасної концепції викладання вибіркової дисципліни «Фітотерапія» при підготовці студентів фармацевтичного факультету/ Л. В. Слободянюк, С. М. Марчишин, А. О. Савич (стр.58-63)
Шанайда М. І. Студентська науково-дослідна робота як компонент реалізації студентоцентрованого підходу в освітньому процесі/ М. І. Шанайда (стр.64-71)
Bandas І. А. Pros and cons of distance learning for medical students under quarantine conditions/ І. А. Bandas, L. M. Palytsia, O. A. Skobeieva (стр.72-76)
Вадзюк С. Н. Вплив лекції на засвоєння навчального матеріалу з нормальної фізіології/ С. Н. Вадзюк, Л. В. Татарчук (стр.77-80)
Ворона І. І. . Професійно-комунікативна культура майбутніх лікарів крізь призму фахової освіти/ І. І. Ворона, Г. Я. Кітура, О. А. Маковська (стр.81-86)
Гуменна І. Р. Використання міждисциплінарного підходу до формування академічної комунікативної компетенції студентів медичних закладів вищої освіти/ І. Р. Гуменна, Я. М. Нахаєва, В. В. Шацький (стр.87-91)
Нахаєва Я. М. Формування професійної компетентності майбутніх лікарів як педагогічна проблема/ Я. М. Нахаєва, І. Р. Гуменна, В. В. Шацький (стр.92-96)
Розман І. І. Педагогічна компаративістика та формування читацької компетентності на уроках зарубіжної літератури/ І. І. Розман (стр.97-100)
Свірчевська Л. М. Методичні аспекти викладання і роль навчальної дисципліни «Фармацевтичне та медичне товарознавство» в системі підготовки майбутніх фахівців фармації/ Л. М. Свірчевська, О. Г. Мороз, Ж. В. Осінська (стр.101-105)
Yelahina N. I. Methods of learning professional english vocabulary by medical students/ N. I. Yelahina, N. О. Fedchyshyn (стр.106-112)
Zalipska J. Ya. Linguistic and informative features of studying the theme “Professional communication a physician and a patient with symptoms diseases of digestive system’s organs” of discipline “Professional medical communication of a doctor with a patient in ukrainian language”/ J. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk (стр.113-118)
Фіра Л. С. Самостійна робота інтернів як один із напрямів удосконалення фахівців фармацевтичної галузі/ Л. С. Фіра [та ін.] (стр.119-122)
Моцюк Ю. Б. Складові нової академічної культури науково-педагогічних працівників/ Ю. Б. Моцюк (стр.123-128)
Fedchyshyn N. О. Old age as a pedagogical problem/ N. О. Fedchyshyn [та ін.] (стр.129-133)
Fedoniuk L. Ya. The educational museums of l Horbachevsky Ternopil national medical university and their role in the educational process of future nursing specialists/ L. Ya. Fedoniuk [та ін.] (стр.134-141)
Savaryn Т. V. Synonymy in anatomical terminology/ Т. V. Savaryn, I. A. Prokop, O. A. Makovska (стр.142-147)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бурак О. Л., Золотарьова Ж. М., Федорків Н. Б.
Заглавие : Вплив пандемії Covid-19 на якість навчання: результати опитування студентів-іноземців
Параллельн. заглавия :The impact of the covid-19 pandemic on the education quality: results of foreign students survey
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 3. - С. 31-39 (Шифр МУ7/2021/3)
MeSH-главная: ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
КОРОНАВИРУС -- CORONAVIRUS
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: Як свідчать результати дослідження, переважна більшість опитаних студентів (65,3 %) вважає, що пандемія COVID-19 мала негативний вплив на навчання. Проте абсолютна більшість опитаних (79,2 %) вважає, що дистанційний формат був єдиним варіантом навчання в сучасних умовах. Студенти (84,8 %) позитивно оцінюють якість дистанційного навчання в університеті. Однак респонденти чоловічої статі в цілому краще оцінюють онлайн-навчання, ніж опитані жіночої статі (χ2=9,263, df=3, p=0,026). Найбільше схвальних відгуків отримали онлайн-лекції (95,1 %). Привертає увагу те, що 85,4 % респондентів вважають, що більшість лекцій може бути он-лайн навіть після карантину. Проведення практичних занять, особливо з клінічних дисциплін, отримало менше схвальних відгуків від студентів. Основною причиною низьких оцінок, на думку респондентів, є неможливість опанувати практичні навички повною мірою в онлайн-форматі. Важливим аспектом діяльності університету в епоху пандемії було налагодження комунікації зі студентами. Як показали результати опитування, половина студентів мала достатньо інформації щодо організації навчання в нових умовах. Водночас третина респондентів вказала, що інформації було недостатньо. Позитивним, на наш погляд, є високий рівень задоволеності студентів комунікацією з викладачами. Так, більше 20 % опитаних позитивно оцінили взаємодію з викладачами в умовах дистанційного навчання. Позитивним є також те, що в умовах онлайн-навчання зменшилася кількість пропущених занять. Спосіб відпрацювання занять був чітким і зрозумілим для половини студентів (49,3 %). Проте четверта частина опитаних вказала, що мали труднощі з відпрацюванням пропусків – частіше респонденти чоловічої статі (30,1 % проти 17,1 % серед жінок, χ2=12,17, df=3, р=0,001). Ще одним складним завданням для викладачів було проведення підсумкових модульних контролів в онлайн-форматі. Студенти ж переважно (68,1 %) позитивно оцінили такі заняття, особливо опитані особи чоловічої статі (74,8 % проти 51,2 % серед опитаних жіночої статі). Однак третина опитаних (30,6 %) вважає, що викладачі по-різному проводили модулі, частіше студенти жіночої статі (46,3 % проти 24,3 % серед опитаних чоловічої статі, χ2=7,517, df=2, р=0,023). Серед переваг дистанційного навчання слід відзначити впровадження навчальної платформи Microsoft Teams. Так, більшість опитаних (87,8 %) вважає платформу зручною у використанні. Крім того, абсолютна більшість респондентів (75,7 %) вважає, що нам слід продовжити використання платформи і після закінчення карантину. Слід зауважити, що в умовах карантину студенти почали значно активніше користуватися веб-сайтом університету для отримання навчальної інформації. Більшість опитаних (72,2 %) вважає наш веб-сайт зручним для використання. Крім відповідей на запитання анкети, ми просили надати нам зворотний зв’язок щодо покращення проведення онлайн-занять. Більшість студентів (69,4 %) написала нам свої пропозиції. Найбільше студентів турбує оволодіння практичними навичками, і часто вони писали про необхідність ширшого використання відеоматеріалів з демонстрацією різних практичних навичок. Ще одним поширеним варіантом пропозицій з боку студентів було збільшення часу на підготовку до іспиту «Крок 1», який вони мають складати в кінці семестру.Mostly students (65.3 %) believes that the COVID-19 pandemic had a negative impact on learning according to the results of our survey. Also, mostly students (79.2 %) agree that distance learning was the only way out in current conditions. Students (84.8 %) positively evaluate the organization of distance learning at the university. However, males evaluate distance learning generally better than females (χ2=9.263, df=3, p=0.026). Online lectures received the most positive feedback (95.1 %). It is noteworthy that 85.4 % of respondents believe that most lectures can be online even after quarantine. Conducting practical classes, especially in clinical disciplines, received less positive feedback from students. The main reason for low grades is the inability to master practical skills in full online. An important aspect of the university activity in the pandemic era was to establish communication with students. According to the results of the survey, half of the students had enough information about the organization of education in the new environment. At the same time, a third of respondents indicated that the information was insufficient. Positive, in our opinion, is the high level of student satisfaction with communication with teachers. Thus, more than 20 % of respondents positively assessed the interaction with teachers during distance learning. In the conditions of distance learning the number of missed classes has decreased. The way of missed classes reworking was understandable for half of the students (49.3 %). However, a quarter of respondents indicated that they had difficulty completing the passes - more often male respondents (30.1 % vs 17.1 % among women, χ2=12.17, df=3, p=0.001). Another difficult task for teachers was to conduct final module assessment in online format. Students mostly (68.1 %) positively evaluated such classes, especially male respondents (74.8 % vs 512 % among female respondents). However, a third of respondents (30.6 %) believe that teachers conducted modules in different ways, more often female respondents (46.3 % vs 243 % among male respondents, χ2=7.517, df=2, p=0.023). Among the advantages of distance learning is the introduction of the Microsoft Teams training platform. Mostly respondents (87.8 %) consider the platform easy to use. In addition, most respondents (75.7 %) believe that we should continue to use the platform after the quarantine. During quarantine, students began to use the university’s website more actively to obtain educational information. Most of respondents (72.2 %) find our website easy to use. Except answering the questionnaire, we asked students how we can improve online classes. Most students (69.4 %) gave us a feedback. Most students are concerned about the practical skills acquisition and often they have written about the need for greater use of video materials demonstrating various practical skills. Another common answer was to increase the time to prepare for the “Krok 1” exam, which they must take at the end of the semester
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Медична освіта -2018г.,N 3
Интересные статьи :
Булах І. Є. Моніторинг якості медичної освіти. Міжнародний досвід/ І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Ю. П. Антоненко (стр.5-12)
Ільницька О. М. Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (2 повідомлення)/ О. М. Ільницька [та ін.] (стр.13-18)
Каланжова О. М. Вплив симуляційного навчання на компетентність лікарів акушерів-гінекологів у веденні консервативних пологів при тазовому передлежанні плода/ О. М. Каланжова (стр.19-23)
Кічула М. Я. Структурний аналіз поняття "якість життя" крізь призму якості освіти/ М. Я. Кічула (стр.24-30)
Клименко, Т. М. Цифрова нерівність викладачів і слухачів у післядипломній освіті/ Т. М. Клименко, Т. В. Сандуляк, О. А. Сердцева (стр.31-35)
Конопкіна Л. І. Виховні технології як інноваційна і пріоритетна складова формування особистості сучасного лікаря/ Л. І. Конопкіна [та ін.] (стр.36-38)
Крайдашенко О. В. Фармакотерапія як первинний суб’єкт формування клінічного мислення сучасного магістра фармації/ О. В. Крайдашенко [та ін.] (стр.39-43)
Крицький І. О. Формування професійної компетентності майбутнього лікаря на прикладі студентів медичного факультету ТДМУ/ І. О. Крицький [та ін.] (стр.44-47)
Леженко Г. О. Впровадження онлайн-навчання як шлях удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії/ Г. О. Леженко [та ін.] (стр.48-54)
Наконечний А. Й. Антиплагіатна стратегія експертизи декількох наукових праць: авторські алгоритми одномоментної перевірки тез доповідей студентів та молодих вчених із застосуванням інтернет-ресурсів без втрати валідності/ А. Й. Наконечний [та ін.] (стр.55-63)
Петулько А. П. Метод case-study як інтерактивна модель навчання на кафедрі акушерства та гінекології/ А. П. Петулько [та ін.] (стр.64-66)
Сапожниченко Л. В. Актуальні проблеми теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків при вивченні циклу "Внутрішня медицина" на 6 курсі/ Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова (стр.67-69)
Січкоріз О. Є. Впровадження кейс-методу при викладанні теми "Коми при цукровому діабеті" лікарям-інтернам зі спеціальності "Анестезіологія"/ О. Є. Січкоріз, О. В. Іванюшко, І. А. Павленко (стр.70-73)
Федорченко В. І. Навчально-методичне та організаційне забезпечення освітнього процесу для англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології ВДНЗУ "Українська медична стоматологічна академія"/ В. І. Федорченко [та ін.] (стр.74-77)
Шевчик Л. О. Застосування квесту як технології практико-орієнтованого навчання студентів медичних вишів/ Л. О. Шевчик, Н. Я. Кравець (стр.78-81)
Юр’єва Л. М. Післядипломна підготовка з фаху "Психіатрія" у профілактиці синдрому емоційного вигоряння серед лікарів-психіатрів/ Л. М. Юр’єва ; Л. М. Юр’єва, С. Г. Носов, А. Є. Ніколенко (стр.82-84)
Dzetsiukh T. I. The necessity study of emergencies in dentistry by students of dental faculties/ T. I. Dzetsiukh, P. A. Hasyuk (стр.85-88)
Беденюк А. Д. Особистісно-орієнтований підхід як один із основоположних дидактичних принципів викладання дисципліни "Хірургія" на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.89-94)
Золотарьова Ж. М. Обгрунтування заходів профілактики синдрому емоційного вигорання серед студентів-медиків/ Ж. М. Золотарьова (стр.95-98)
Колісник Н. С. Рівень інформованості та ставлення студентів вищих медичних навчальних закладів до проблеми туберкульозу/ Н. С. Колісник [та ін.] (стр.99-102)
Макєєва Н. І. Сучасний стан, проблеми та перспективи викладання педіатрії англомовним студентам/ Н. І. Макєєва [та ін.] (стр.103-105)
Ніколішина Е. В. Клінічний розбір хворого як один із головних етапів практичної підготовки студентів-випускників на кафедрі терапевтичної стоматології ВДНЗУ "УМСА"/ Е. В. Ніколішина, О. М. Бойченко (стр.106-108)
Олексій К. Б. Особливості суб’єктивної позиції студента при вивченні іноземної лексики/ К. Б. Олексій (стр.109-113)
Попко С. С. Методичні принципи викладання теми "Дихальна система" на практичних заняттях з гістології/ С. С. Попко, В. М. Євтушенко (стр.114-116)
Савельєв В. Г. Про методи психології та педагогіки при післядипломній підготовці майбутніх лікарів/ В. Г. Савельєв [та ін.] (стр.117-119)
Спіріна І. Д. Формування компетентностей у студентів-медиків з дисципліни "Психіатрія. Наркологія" за допомогою рольових ігор/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.120-123)
Шулятнікова Т. В. Особливості аудиторної та позааудиторної роботи студентів стоматологічного профілю під час вивчення патоморфології в Запорізькому державному медичному університеті/ Т. В. Шулятнікова (стр.124-127)
Яворський А. М. Досвід запровадження тренінгів з оволодіння практичними навичками комунікацій із пацієнтами на базі окремих закладів охорони здоров’я Івано-Франківської області/ А. М. Яворський (стр.128-131)
Prokop I. A. Specifics of applicants’ selection for training at higher medical schools of Great Britain/ I. A. Prokop, T. V. Savaryn (стр.132-137)
Дідух В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (гемодинаміки, звукових та ультразвукових методів дослідження) (частина 2)/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.138-144)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Золотарьова Ж. М.
Заглавие : Обгрунтування заходів профілактики синдрому емоційного вигорання серед студентів-медиків
Параллельн. заглавия :Justification measures to prevent the burnout of medical students
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 3. - С. 95-98 (Шифр МУ7/2018/3)
MeSH-главная: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL
ЭМОЦИИ -- EMOTIONS
Аннотация: Для запобігання виникненню та розвитку синдрому емоційного вигорання серед студентів-медиків необхідно на рівні закладу вищої освіти розробити комплекс заходів, спрямованих на формування сприятливого освітнього середовища та можливості отримати при потребі кваліфіковану психотерапевтичну допомогу
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Децик О. З., Золотарьова Ж. М.
Заглавие : Паліативна допомога: проблеми сімей інкурабельних хворих
Место публикации : Реабілітація та паліативна медицина. - Київ, 2015. - № 1. - С. 55-59 (Шифр РУ9/2015/1)
MeSH-главная: БОЛЬНОЙ БЕЗНАДЕЖНЫЙ В ТЕРМИНАЛЬНОЙ СТАДИИ -- TERMINALLY ILL
ТЕРМИНАЛЬНОЕ СОСТОЯНИЕ, УХОД -- TERMINAL CARE
ПАЛЛИАТИВНАЯ ПОМОЩЬ -- PALLIATIVE CARE
ПОМОЩЬ ОКАЗЫВАЮЩИЕ ЛИЦА -- CAREGIVERS
Найти похожие

6.

Заглавие журнала :Міжнародний журнал "Реабілітація та паліативна медицина" -2015г.,N 1
Интересные статьи :
Жити гідно до останньої хвилини: чи зуміємо так в Україні? (стр.17-19)
Губський Ю. І. Інституціональні питання стану та перспектив надання паліативної медичної допомоги в Україні: соціальні, медико-правові та клініко-фармацевтичні аспекти/ Ю. І. Губський (стр.20-26)
Вороннко Ю. В. Питання розвитку паліативної допомоги дітям в Україні/ Ю. В. Вороннко [и др.] (стр.27-33)
Козявкін В. І. Значення вертеброгенного компоненту в патогенезі церебральних паралічів/ В. І. Козявкін (стр.34-36)
Поберская В. А. Научное обоснование применения физических факторов на этапе реабилитации детей, перенесших онкологические заболевания/ В. А. Поберская, А. А. Шаповалова, А. В. Макаренко (стр.37-41)
Гречанина Е. Я. Гено- и фенотипическая характеристика и подходы к комплексной реабилитации мукополисахаридозов в Восточной Украине/ Е. Я. Гречанина, Ю. Б. Гречанина, Е. В. Бугаева (стр.42-47)
Свистільник В. О. Енцефаліт Расмуссена у дитячому віці/ В. О. Свистільник, Т. В. Коноплянко (стр.48-50)
Осинський Д. Реабілітація - невід’ємна складова процесу лікування онкологічних хворих/ Д. Осинський, С. Бучинський (стр.51-54)
Децик О. З. Паліативна допомога: проблеми сімей інкурабельних хворих/ О. З. Децик, Ж. М. Золотарьова (стр.55-59)
Матеріали науково-практичної конференції «Паліативна допомога в Україні: складові та шляхи розвитку» (стр.60-61)
Князевич В. М. Стан, проблеми і перспективи впровадження «Національної стратегії розвитку системи паліативної допомоги в Україні до 2022 року»/ В. М. Князевич, А. В. Царенко, І. В. Яковенко (стр.62-67)
Губський Ю. І. Розвиток паліативної та хоспісної допомоги в Україні: організаційн, юридичні та медичні аспекти/ Ю. І. Губський, Н. Г. Гойда, А. В. Царенко (стр.68-74)
Шекера О. Г. Організаційні аспекти залучення лікарів загальної практики - сімейної медицини до надання паліативної і хоспісної допомоги пацієнтам вдома/ О. Г. Шекера, А. В. Царенко, Ю. І. Губський (стр.75-79)
Авдосьев Ю. В. Интервенционная радиология в терапии боли при опухолях органов брюшной полости и забрюшинного пространства/ Ю. В. Авдосьев, А. С. Дудниченко (стр.80-81)
Андріїшин Л. І. Досвід створення першого в Україні стаціонару паліативної допомоги дітям/ Л. І. Андріїшин [и др.] (стр.81-82)
Барабаш Н. В. Методика застосування активних методів навчання принципам паліативної допомоги на додипломному етапі/ Н. В. Барабаш (стр.83-84)
Дудниченко А. С. Оценка тяжести болевого синдрома как етап оказания паллиативной помощи детям с онкопатологией/ А. С. Дудниченко, В. Е. Белецкий (стр.84-86)
Корж О. М. Паліативна допомога у діяльності лікаря загальної практики - сімейної медицини/ О. М. Корж (стр.86-87)
Лебедь Л. В. Особенности психоэмоционального состояния больных туберкулезом, получающих паллиативное лечение/ Л. В. Лебедь (стр.87-88)
Марабьян Р. Чи є локальні протоколи паліативної допомоги для дітей в установах?/ Р. Марабьян [и др.] (стр.88-89)
Радіонова В. О. Медичне та фармацевтичне право: використання лікарських засобів при наданні паліативної допомоги наркохворим жінкам з ВІЛ-інфекціею в Україні/ В. О. Радіонова [и др.] (стр.89-91)
Резуненко Ю. К. Проблеми підготовки фахівців з паліативної та хоспісної медицини у вищих медичних навчальних закладах/ Ю. К. Резуненко, О. М. Ковальова, Н. А. Сафаргаліна-Корнілова (стр.91-93)
Рыспаева Д. Э. Новые подходы к адекватному обезболиванию у онкологических пациентов/ Д. Э. Рыспаева, А. С. Дудниченко (стр.93-95)
Фролков В. В. Особенности биологического возраста сотрудников отделения паллиативной и хосписной помощи Донецкой ГКБ № 21/ В. В. Фролков [и др.] (стр.96-99)
Черепов Д. В. Оценка качества аналгезии и побочных реакций пациента при применении фентанилового пластыря в условиях отделения «Хоспис»/ Д. В. Черепов [и др.] (стр.100-101)
Черепов Д. В. Эффективность различных вариантов аналгезии и аналгоседации у пациентов отделения «Хоспис»/ Д. В. Черепов [и др.] (стр.102-103)
Шаповалов В. В. Організаційно-правові та медико-фармацевтичні особливості надання паліативної та хоспісної допомоги в Україні на засадах медичного та фармацевтичного права/ В. В. Шаповалов [и др.] (стр.104-106)
Шаповалов В. В. Фармацевтичне і медичне право як складова державної політики в організації належного забезпечення пацієнтів наркотичними лікарськими засобами/ В. В. Шаповалов [и др.] (стр.106-108)
Шевченко О. С. Проблемы и перспективы развития паллиативной помощи фтизиатрическим больным/ О. С. Шевченко, П. И. Потейко, Л. Д. Тодорико (стр.109-110)
Экзархова А. И. Медико-психологическое сопровождение терминальных больных специалистами выездной службы «Хоспис на дому», г. Харьков/ А. И. Экзархова, И. А. Баглаенко, О. Е. Ельцова (стр.110-111)
Экзархов В. А. Роль Харьковского областного центра паллиативной медицины в развитии службы паллиативной и хосписной помощи в Харьковской области/ В. А. Экзархов, А. А. Гончаренко, В. П. Муравьёв (стр.111-114)
Экзархова В. В. Стационарная хосписная помощь больным с конечной стадией недостаточности кровообращения/ В. В. Экзархова, О. В. Тарасова (стр.114-115)
Экзархов В. А. Опыт купирования болевого синдрома у онкологических больных в условиях ХОЦПМ «Хоспис»/ В. А. Экзархов, Б. В. Шевченко (стр.115-116)
Яроцька Т. В. Проблеми спеціальної підготовки медичних сестер у ВМНЗІ-ІІ рівня акредитації Дніпропетровської області/ Т. В. Яроцька, Л. В. Пойда (стр.116-117)
КОНЦЕПЦІЯ соціальної педіатрії (комплексної медико-соціальної реабілітації дітей з обмеженнями життєдіяльності) (стр.118-129)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Децик О. З., Золотарьова Ж. М.
Заглавие : Організаційна технологія протидії та подолання професійного вигорання медичних працівників сфери паліативної допомоги
Место публикации : Реабілітація та паліативна медицина. - К., 2015. - № 2. - С. 93-97 (Шифр РУ9/2015/2)
MeSH-главная: ПАЛЛИАТИВНАЯ ПОМОЩЬ -- PALLIATIVE CARE
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ -- BURNOUT, PROFESSIONAL
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL
Найти похожие

8.

Заглавие журнала :Міжнародний журнал "Реабілітація та паліативна медицина" -2015г.,N 2
Интересные статьи :
Князевич В. М. 2-й Національний конгрес з паліативної допомоги в Україні : досвід, здобутки, стратегія розвитку/ В. М. Князевич, Р. О. Моісеєнко (стр.6-20)
Резолюція 2-го Національного конгресу з паліативної допомоги м. Київ (стр.21-22)
Гойда Н. Г. Соціально-медичні аспекти розвитку паліативної та хоспісної допомоги в Україні в умовах реформування системи охорони здоров’я/ Н. Г. Гойда, Ю. І. Губський, А. В. Царенко (стр.23-30)
Моісеєнко Р. О. Паліативна підтримка дітей в Україні як складова системи педіатричної допомоги/ Р. О. Моісеєнко, В. М. Князевич (стр.31-38)
Анріїшин Л-О. І. Особливості роботи психолога в закладах паліативної допомоги/ Л-О. І. Анріїшин (стр.39-42)
Жогно Ю. П. Структура та особливості психологічного компоненту паліативної допомоги/ Ю. П. Жогно (стр.43-48)
Вольф О. О. Деякі міжнародні нормативно-правові акти щодо забезпечення реалізації соціальної політики та соціальної роботи у сфері паліативної та хоспісної допомоги/ О. О. Вольф (стр.49-53)
Семигіна Т. В. Соціальна робота у моделі паліативної допомоги : функції та виклики/ Т. В. Семигіна (стр.54-58)
Вороненко Ю. В. Питання підготовки кадрів та розвиток наукових досліджень з паліативної медицини як передумова створення сучасної системи паліативної та хоспісної допомоги в Україні/ Ю. В. Вороненко, Ю. І. Губський, А. В. Царенко (стр.59-69)
Стаднюк Л. А. Перспективи оптимізації всеукраїнської міжвідомчої системи багаторівневої підготовки фахівців до надання паліативної і геріатричної допомоги/ Л. А. Стаднюк [и др.] (стр.70-77)
Чернишенко Т. І. Підготовка медичних сестер з паліативної допомоги в Україні/ Т. І. Чернишенко (стр.78-82)
Білик Л. В. Наукові дослідження та підготовка наукових кадрів за напрямком "Паліативна і хоспісна допомога"/ Л. В. Білик (стр.83-88)
Мішуренко О. В. Досвід післядипломної підготовки медичних сестер з питань надання паліативної та хоспісної допомоги/ О. В. Мішуренко, Г. О. Лукіна (стр.89-92)
Децик О. З. Організаційна технологія протидії та подолання професійного вигорання медичних працівників сфери паліативної допомоги/ О. З. Децик, Ж. М. Золотарьова (стр.93-97)
Шунько Є. Є. Паліативна допомога в неонатології : проблемні питання/ С. Є. Шунько [и др.] (стр.98-101)
Місяк С. А. Перспективи розвитку напрямків реабілітації та паліативної медицини для онкологічних хворих в Україні/ С. А. Місяк, В. С. Мосієнко (стр.102-104)
Бойко І. Роль священика та інших фахівців у наданні паліативної опіки/ І. Бойко (стр.105-110)
Терешкевич Г. Т. Паліативне лікування в контексті гідності та недоторканості людського життя/ Г. Т. Терешкевич (стр.111-117)
Экзархов В. А. Некоторые особенности организации хосписной помощи в Украине/ В. А. Экзархов, А. А. Гончаренко (стр.118-121)
Гарник Т. П. Нові аромапродукти на фармацевтичному ринку України і перспективи їх використання у холістичній медицині/ Т. П. Гарник [и др.] (стр.122-124)
Стратегія розвитку паліативної допомоги в Україні на 2015-2025 роки (стр.125-127)
Пропозиції до напрямів Плану заходів реалізації Стратегії розвитку паліативної допомоги в Україні на 2015-2025 роки (стр.128-130)
Матеріали 2-го Національного конгресу з паліативної допомоги в Україні 01-03 жовтня 2015 року м.Київ (стр.131-142)
Князевич В. М. Перспективи розвитку паліативної допомоги в Україні/ В. М. Князевич (стр.131-134)
Коваленко О. Є. Можливості методів рефлексотерапії у паліативній допомозі хворим на первинній ланці/ О. Є. Коваленко, Л. Ф. Матюха, О. В. Литвин (стр.135)
Ріга О. О. Аналіз перебігу невиліковних хвороб у дітей раннього віку в умовах інституції/ О. О. Ріга [и др.] (стр.136-137)
Чорна Н. О. Мистецтво догляду/ Н. О. Чорна (стр.137-138)
Шейко М. В. Напрямки вирішення соціальних проблем пацієнтів із виразним дефектом та кінцевими станами внаслідок перебігу шизофренії/ М. В. Шейко, В. Д. Мішиєв, Г. Я. Пилягіна (стр.139-140)
Шунькіна С. Є. Мобільний конвертер - зручний розрахунок еквіаналгетичних доз опіоїдів/ С. Є. Шунькіна (стр.141-142)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Заглавие журнала :Медична освіта -2014г.,N 2
Интересные статьи :
Бондаренко Ю. І. Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю "Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України", присвяченої 160-річчю з дня народження І. Я. Горбачевского (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку), 15-16 травня 2014 року м. Тернопіль/ Ю. І. Бондаренко (стр.5-87)
Бондаренко Ю. І. Іван Горбачевський - український вчений світової слави/ Ю. І. Бондаренко, Я. І. Гонський, О. В. Лотоцька (стр.6-8)
Толстанов О. К. Аспекти підготовки й підвищення кваліфікації медичних та фармацевтичних кадрів у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації та закладах післядипломної освіти МОЗ України/ О. К. Толстанов [и др.] (стр.9-12)
Осійчук М. С. Методика визначення галузевого рейтингу та його показників/ М. С. Осійчук, О. П. Волосовець, І. Є. Булах (стр.13-18)
Осійчук М. С. Моніторинг як важлива складова покращення якості освіти/ М. С. Осійчук [и др.] (стр.19-24)
Вороненко Ю. В. Досвід НМАПО імені П. Л. Шупика щодо підвищення кваліфікації за очно-заочною формою з елементами дистанційного навчання у форматі он-лайн/ Ю. В. Вороненко, Є. Є. Латишев, В. М. Михальчук (стр.25-26)
Ковальчук Л. Я. Реорганізація післядипломної освіти – важливий аспект наступного розвитку охорони здоров’я в Україні/ Л. Я. Ковальчук (стр.27-33)
Мороз В. М. Досягнення та перспективи організації навчального процесу в контексті європейської інтеграції у ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ В. М. Мороз [и др.] (стр.34-37)
Запорожан В. М. Інноваційні підходи до підготовки сучасного лікаря/ В. М. Запорожан (стр.38-40)
Амосова К. М. Оцінка знань студентів-випускників за результатами державного іспиту 2012/2013 навчального року/ К. М. Амосова [и др.] (стр.41-43)
Лісовий В. М. Проблеми організації навчання у рамках програми отримання подвійного диплома/ В. Μ. Лісовий [и др.] (стр.42-43)
Черних В. П. Компетентнісний підхід у розробці стандартів вищої фармацевтичної освіти/ В. П. Черних [и др.] (стр.44-45)
Ждан В. М. "Болонський процес" і Україна : реалії, міфи і перспективи/ В. М. Ждан [и др.] (стр.46-47)
Думанський Ю. В. Застосування сучасних педагогічних технологій для підвищення якості підготовки лікарів у Донецькому національному медичному університеті ім. М. Горького/ Ю. В. Думанський [и др.] (стр.48-51)
Никоненко О. С. Удосконалення технологій зворотного зв’язку в організації самостійної роботи лікарів у післядипломній освіті/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.52-53)
Колесник Ю. М. Реалії і перспективи Болонського реформування у ВНЗ України/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.54-58)
Дзяк Г. В. Досвід роботи щодо підвищення якості підготовки іноземних студентів/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.59-61)
Хвисюк О. М. Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.62-65)
Зіменковський Б. С. Кредитно-модульна система у контексті реформування англомовного навчання іноземних студентів на додипломному етапі у Львівському національному медичному університеті ім. Данила Галицького/ Б. С. Зіменковський [и др.] (стр.66-67)
Івченко В. К. Фундаменталізація як основа підготовки майбутнього лікаря у контексті Європейського освітнього простору/ В. К. Івченко [и др.] (стр.68-72)
Рожко М. М. З досвіду роботи навчально-практичних центрів університету/ М. М. Рожко [и др.] (стр.73-74)
Бойчук Т. М. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі Буковинського державного медичного університету/ Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський (стр.75-78)
Вороненко Ю. В. Шляхи подолання негативних наслідків трансформації знань у системі післядипломної медичної освіти – створення професійної спіралі знань/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер (стр.79-80)
Децик О. З. Актуальність формування інтегральних знань та навичок з паліативної допомоги у майбутніх лікарів/ О. З. Децик, Г. М. Ерстенюк, Ж. М. Золотарьова (стр.81-82)
Поканевич О. В. Деякі аспекти формування особистості студента за умов впровадження кредитно - модульної системи освіти/ О. В. Поканевич, М. М. Матяш, Л. І. Худенко (стр.83-87)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Децик О. З., Ерстенюк Г. М., Золотарьова Ж. М.
Заглавие : Актуальність формування інтегральних знань та навичок з паліативної допомоги у майбутніх лікарів
Место публикации : Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 81-82 (Шифр МУ7/2014/2)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ПОДГОТОВИТЕЛЬНОЕ -- EDUCATION, PREMEDICAL
Найти похожие

 1-10    11-16 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)