Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Высшее образование (6)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Золотарьова, Ж. М.$<.>)
Общее количество найденных документов : 16
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-16 
1.

Заглавие журнала :Архів клінічної медицини -2012г.,N 2
Интересные статьи :
Курташ Н. Я. Особливості перебігу НВV-інфекції у вагітних жінок/ Н. Я. Курташ (стр.4-6)
Цицюра О. О. Сучасні уявлення про етіологію, патогенез, клініку, діагностику та лікування ерозивного гастродуоденіту у дітей/ О. О. Цицюра (стр.7-13)
Шкурко М. Г. Клініко-імунологічні аспекти цереброваскулярних захворювань атеросклеротичного ґенезу/ М. Г. Шкурко (стр.13-21)
Бардяк Є. М. С-реактивний білок у сечі як маркер загострення хронічного пієлонефриту у хворих із гемобластозами/ Є. М. Бардяк (стр.22-24)
Бєлікова Н. І. Клінічна оцінка тканин пародонту, стану опорних зубів, виду прикусу та нахилу коронок фронтальних зубів/ Н. І. Бєлікова (стр.24-27)
Боброва І. А. Кінетика антинуклеарних антитіл у хворих на гепатит С з ознаками тиреопатії / І. А. Боброва (стр.28-30)
Власюк Т. М. Цитологічні ефекти антибактеріальних препаратів "Стоматофіт А" і "Метрагіл-Дента" у пацієнтів з катаральним гінгівітом/ Т. М. Власюк (стр.30-34)
Дудка Т. В. Особливості змін показників функції зовнішнього дихання, морфо-функціонального стану жовчного міхура та гомеостазу жовчі при посіпаному клінічному перебігу хронічного холециститу та бронхіальної астми/ Т. В. Дудка, О. С. Хухліна (стр.35-38)
Жиляк О. В. Особливості обміну мікроелементів у дітей з функціональними та органічними захворюваннями кишечника в поєднанні з порушенням зовнішньо-секреторної функції підшлункової залози/ О. В. Жиляк (стр.38-42)
Зозуляк Н. В. Проблема розвитку нітраторезистентності у хворих на стабільну стенокардію IIIФК із супутньою артеріальною гіпертензією та шляхи її діагностики/ Н. В. Зозуляк (стр.42-45)
Конопкіна Л. І. Динаміка змін індивідуальних значень показників системного запалення при інфекційному загостренні хронічного обструктивного захворювання легень/ Л. І. Конопкіна (стр.45-48)
Крючков Д. Ю. Використання препаратів, що підвищують чутливість тканин до інсуліну, в комплексному лікуванні генералізованого пародонтиту у хворих з метаболічним синдромом / Д. Ю. Крючков, І. Г. Романенко (стр.48-51)
Кукурудз Н. І. Потенціювання ліпофлавоном лікувального ефекту амізону в умовах генералізованого пародонтиту загостреного перебігу/ Н. І. Кукурудз (стр.52-54)
Литвинець Л. Я. Роль порушень цитокінового статусу у формуванні варіанту перебігу бронхіальної астми у дітей/ Л. Я. Литвинець, Л. Я. Литвинець (стр.54-56)
Максимчук Л. Т. Застосування гірудотерапії при хронічній недостатності мозкового кровообігу/ Л. Т. Максимчук (стр.57-58)
Матвійчук Б. О. Поліорганна недостатність як фактор прогнозу у хворих із гострим перитонітом/ Б. О. Матвійчук, О. Б. Матвійчук, Я. А. Король (стр.59-60)
Мітенко Л. А. П’ятирічна динаміка товщини інтима-медіа сонних артерій і нових факторів серцево-судинного ризику у хворих на гіпертонічну хворобу/ Л. А. Мітенко, Є. П. Свіщенко, О. А. Яринкіна (стр.60-64)
Мойсеєнко Н. М. Значення локалізації первинного ураження краніо-фаціальної ділянки для клінічного перебігу травматичної оптичної нейропатії / Н. М. Мойсеєнко (стр.65-67)
Николюк А. М. Аналіз результатів діагностики дисфункції щитоподібної залози та їх співвідношення з очною патологією/ А. М. Николюк (стр.68-69)
Передрук Т. В. Вплив антиангінальної терапії на показники судинної доплерографїї, рівень активації ангиноцицептивної системи та функцію ендотелію у хворих набезбольову форму ішемічної хвороби серця/ Т. В. Передрук (стр.70-73)
Попадинець І. Р. Діагностика гастроезофагеальної рефлюксної хвороби у хворих на бронхіальну астму/ І. Р. Попадинець (стр.74-76)
Притула В. П. Особливості діагностики норицевих форм аноректальних вад розвитку у дітей/ В. П. Притула [и др.] (стр.77-79)
Синоверська О. Б. Особливості психологічної адаптації дітей із дисплазією сполучної тканини серця / О. Б. Синоверська (стр.80-81)
Сопільняк Т. С. Вплив диференційованої антигіпертензивної терапії на показники судинної доплерографії, функціонального стану ендотелію, артеріальної жорсткості та податливості у хворих, які тривало перебувають під впливом електромагнітних полів високої напруженості/ Т. С. Сопільняк (стр.82-85)
Цимбаліста О. Л. Пієлонефриту дітей: етіологічна діагностика, клінічна характеристика/ О. Л. Цимбаліста, Л. В. Мельничук (стр.85-88)
Шкурупій Д. А. Стан системи інтерферону-альфа у новонароджених із синдромом поліорганної недостатності/ Д. А. Шкурупій, Т. В. Мамонтова (стр.89-90)
Рейтмаер М. Й. Ювенільний ревматоїдний артрит: сучасні термінологічні, класифікаційні та діагностичні розбіжності/ М. Й. Рейтмаер (стр.91-94)
Багрій М. М. Псевдомембранозний коліт: клініко-морфологічний аналіз фатального випадку / М. М. Багрій (стр.95-99)
Чаплинська Н. В. Особливості клінічного перебігу верхньо-та середньо-часткових пневмоній / Н. В. Чаплинська (стр.99-101)
Баблюк Л. А. Проведення модульного контролю із предмету «Фтизіатрії» й оцінювання дисципліни у студентів стоматологічного факультету Івано-Франківського національного медичного університету за стандартами Болонської системи/ Л. А. Баблюк, М. М. Островський (стр.102-103)
Ерстенюк Г. М. Особливості переведення, відрахування, поновлення студентів та переривання їхнього навчання у ДВЗ «Івано-Франківський Національний Медичний Університет» / Г. М. Ерстенюк [и др.] (стр.104-105)
Капечук В. В. Офтальмологічна термінолгія та її значення у вивченні дисципліни «Офтальмологія»/ В. В. Капечук (стр.106-107)
Михайлюк І. О. Міжпредметні зв’язки при вивченні патоморфології та судової медицини студентами медичного факультету ВМНЗ/ І. О. Михайлюк, Н. М. Козань, В. М. Волошинович (стр.108-109)
Самотовка О. Л. Вплив рівня довузівської підготовки студентів на вміння та вмотивованість до отримання професійно-орієнтованих знань/ О. Л. Самотовка (стр.110-113)
Синоверська О. Б. Контроль знань студентів у науково-педагогічному процесі / О. Б. Синоверська (стр.113-115)
Скрипник Л. М. Диеганційна медична освіта: сучасні реалії та проблеми/ Л. М. Скрипник (стр.116-118)
Сухоребський Ю. І. Застосування різних форм навчання студентів у рамках Болонської системи освіти/ Ю. І. Сухоребський (стр.118-119)
Тимків І. С. Лікар і пацієнт: психологічні типи лікарів/ І. С. Тимків [и др.] (стр.120-121)
Голотюк В. В. Епідеміологічні аспекти раку прямої кишки в Івано-Франківській області за 10 років/ В. В. Голотюк, І. Д. Костишин (стр.122-124)
Золотарьова Ж. М. Вплив синдрому емоційного вигорання на якість кадрових ресурсів системи паліативної) хоспісної допомоги/ Ж. М. Золотарьова (стр.124-128)
Сірик В. О. Доцільність реформування амбулаторно-поліклінічної системи надання медичної допомоги та переходу до практики сімейного обслуговування населення / В. О. Сірик (стр.128-130)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бурак О. Л., Золотарьова Ж. М., Федорків Н. Б.
Заглавие : Вплив пандемії Covid-19 на якість навчання: результати опитування студентів-іноземців
Параллельн. заглавия :The impact of the covid-19 pandemic on the education quality: results of foreign students survey
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 3. - С. 31-39 (Шифр МУ7/2021/3)
MeSH-главная: ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
КОРОНАВИРУС -- CORONAVIRUS
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: Як свідчать результати дослідження, переважна більшість опитаних студентів (65,3 %) вважає, що пандемія COVID-19 мала негативний вплив на навчання. Проте абсолютна більшість опитаних (79,2 %) вважає, що дистанційний формат був єдиним варіантом навчання в сучасних умовах. Студенти (84,8 %) позитивно оцінюють якість дистанційного навчання в університеті. Однак респонденти чоловічої статі в цілому краще оцінюють онлайн-навчання, ніж опитані жіночої статі (χ2=9,263, df=3, p=0,026). Найбільше схвальних відгуків отримали онлайн-лекції (95,1 %). Привертає увагу те, що 85,4 % респондентів вважають, що більшість лекцій може бути он-лайн навіть після карантину. Проведення практичних занять, особливо з клінічних дисциплін, отримало менше схвальних відгуків від студентів. Основною причиною низьких оцінок, на думку респондентів, є неможливість опанувати практичні навички повною мірою в онлайн-форматі. Важливим аспектом діяльності університету в епоху пандемії було налагодження комунікації зі студентами. Як показали результати опитування, половина студентів мала достатньо інформації щодо організації навчання в нових умовах. Водночас третина респондентів вказала, що інформації було недостатньо. Позитивним, на наш погляд, є високий рівень задоволеності студентів комунікацією з викладачами. Так, більше 20 % опитаних позитивно оцінили взаємодію з викладачами в умовах дистанційного навчання. Позитивним є також те, що в умовах онлайн-навчання зменшилася кількість пропущених занять. Спосіб відпрацювання занять був чітким і зрозумілим для половини студентів (49,3 %). Проте четверта частина опитаних вказала, що мали труднощі з відпрацюванням пропусків – частіше респонденти чоловічої статі (30,1 % проти 17,1 % серед жінок, χ2=12,17, df=3, р=0,001). Ще одним складним завданням для викладачів було проведення підсумкових модульних контролів в онлайн-форматі. Студенти ж переважно (68,1 %) позитивно оцінили такі заняття, особливо опитані особи чоловічої статі (74,8 % проти 51,2 % серед опитаних жіночої статі). Однак третина опитаних (30,6 %) вважає, що викладачі по-різному проводили модулі, частіше студенти жіночої статі (46,3 % проти 24,3 % серед опитаних чоловічої статі, χ2=7,517, df=2, р=0,023). Серед переваг дистанційного навчання слід відзначити впровадження навчальної платформи Microsoft Teams. Так, більшість опитаних (87,8 %) вважає платформу зручною у використанні. Крім того, абсолютна більшість респондентів (75,7 %) вважає, що нам слід продовжити використання платформи і після закінчення карантину. Слід зауважити, що в умовах карантину студенти почали значно активніше користуватися веб-сайтом університету для отримання навчальної інформації. Більшість опитаних (72,2 %) вважає наш веб-сайт зручним для використання. Крім відповідей на запитання анкети, ми просили надати нам зворотний зв’язок щодо покращення проведення онлайн-занять. Більшість студентів (69,4 %) написала нам свої пропозиції. Найбільше студентів турбує оволодіння практичними навичками, і часто вони писали про необхідність ширшого використання відеоматеріалів з демонстрацією різних практичних навичок. Ще одним поширеним варіантом пропозицій з боку студентів було збільшення часу на підготовку до іспиту «Крок 1», який вони мають складати в кінці семестру.Mostly students (65.3 %) believes that the COVID-19 pandemic had a negative impact on learning according to the results of our survey. Also, mostly students (79.2 %) agree that distance learning was the only way out in current conditions. Students (84.8 %) positively evaluate the organization of distance learning at the university. However, males evaluate distance learning generally better than females (χ2=9.263, df=3, p=0.026). Online lectures received the most positive feedback (95.1 %). It is noteworthy that 85.4 % of respondents believe that most lectures can be online even after quarantine. Conducting practical classes, especially in clinical disciplines, received less positive feedback from students. The main reason for low grades is the inability to master practical skills in full online. An important aspect of the university activity in the pandemic era was to establish communication with students. According to the results of the survey, half of the students had enough information about the organization of education in the new environment. At the same time, a third of respondents indicated that the information was insufficient. Positive, in our opinion, is the high level of student satisfaction with communication with teachers. Thus, more than 20 % of respondents positively assessed the interaction with teachers during distance learning. In the conditions of distance learning the number of missed classes has decreased. The way of missed classes reworking was understandable for half of the students (49.3 %). However, a quarter of respondents indicated that they had difficulty completing the passes - more often male respondents (30.1 % vs 17.1 % among women, χ2=12.17, df=3, p=0.001). Another difficult task for teachers was to conduct final module assessment in online format. Students mostly (68.1 %) positively evaluated such classes, especially male respondents (74.8 % vs 512 % among female respondents). However, a third of respondents (30.6 %) believe that teachers conducted modules in different ways, more often female respondents (46.3 % vs 243 % among male respondents, χ2=7.517, df=2, p=0.023). Among the advantages of distance learning is the introduction of the Microsoft Teams training platform. Mostly respondents (87.8 %) consider the platform easy to use. In addition, most respondents (75.7 %) believe that we should continue to use the platform after the quarantine. During quarantine, students began to use the university’s website more actively to obtain educational information. Most of respondents (72.2 %) find our website easy to use. Except answering the questionnaire, we asked students how we can improve online classes. Most students (69.4 %) gave us a feedback. Most students are concerned about the practical skills acquisition and often they have written about the need for greater use of video materials demonstrating various practical skills. Another common answer was to increase the time to prepare for the “Krok 1” exam, which they must take at the end of the semester
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України -2012г.,N 3
Интересные статьи :
Григоренко А. А. Вплив зменшення поширеності тютюнокуріння в Україні у 2005-2011 роках на стан здоров’я населення/ А. А. Григоренко, К. С. Красовський, Т. І. Андрєєва (стр.5-10)
Клименко В. П. Вивчення динаміки інвалідизації внаслідок ІХС з використанням АРС-декомпозиції на основі історичних когорт/ В. П. Клименко (стр.11-16)
Лучинський М. А. Імунологічна реактивність в зоні впливу негативних чинників довкілля/ М. А. Лучинський [и др.] (стр.17-20)
Паласюк Б. О. Стан пародонта у дітей середнього та старшого шкільного віку з різним рівнем тривожності/ Б. О. Паласюк (стр.21-24)
Ященко Ю. Б. Динаміка захворюваності та смертності внаслідок хвороб системи кровообігу в Україні у регіональному аспекті/ Ю. Б. Ященко, Н. Ю. Кондратюк (стр.25-29)
Діденко Л. О. Медико-демографічні детермінанти потреб і доступності медичної допомоги сільському населенню/ Л. О. Діденко, А. В. Пірникоза (стр.30-35)
Федчишин Н. Є. Аналіз деяких причинно-наслідкових зв’язків між захворюваністю і смертністю від злоякісних новоутворень та чинниками, що на них впливають/ Н. Є. Федчишин (стр.36-39)
Лехан В. М. Медико-соціальне обгрунтування цільової моделі хоспісної допомоги у Дніпропетровській області/ В. М. Лехан, В. Г. Гінзбург, Л. В. Крячкова (стр.40-45)
Линник С. О. Сучасні проблеми управління національної системи охорони здоров’я та шляхи їх подолання/ С. О. Линник, Н. П. Кризина, Г. Я. Пархоменко (стр.46-52)
Хаджинова Н. А. Характеристика діяльності дитячих санаторіїв протитуберкульозного профілю, підпорядкованих МОЗ України/ Н. А. Хаджинова (стр.53-56)
Панчишин Н. Я. Оцінка ефективності управління в системі охорони здоров’я/ Н. Я. Панчишин, В. Л. Смірнова (стр.57-59)
Золотарьова Ж. М. Вивчення професійних і психоемоціональних характеристик медичного персоналу, що обслуговує інкурабельних та важкохворих пацієнтів/ Ж. М. Золотарьова (стр.60-65)
Лехан В. М. Експертна оцінка навчальних планів та програм підготовки молодших спеціалістів з вищою медичною освітою за спеціальністю "Лікувальна справа"/ В. М. Лехан, О. П. Максименко, Н. О. Венгрин (стр.66-70)
Збітнєва С. В. Аналіз кадрового забезпечення офтальмологічної служби з надання медичної допомоги дорослому населенню/ С. В. Збітнєва (стр.71-74)
Дячук Д. Д. Оцінка підходів до розробки та використання інноваційних моделей удосконалення діяльності закладів охорони здоров’я/ Д. Д. Дячук (стр.75-85)
Бліхар В. Є. Формулярна система лікарських засобів як керована система управління якістю медичної допомоги в Україні/ В. Є. Бліхар (стр.86-95)
Голяченко О. М. М. І. Пирогов і Д. К. Заболотний як дзеркало ідентифікації української медицини/ О. М. Голяченко, Л. М. Романюк (стр.96-105)
Ганіткевич Я. В. Історичні етапи розвитку Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького/ Я. В. Ганіткевич (стр.106-116)
Олег Михайлович Ціборовський (до 80-річчя від дня народження) (стр.117-118)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Заглавие журнала :Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України -2012г.,N 4
Интересные статьи :
Чепелевська Л. А. Позитивні зміни смертності населення України : регіональний аспект/ Л. А. Чепелевська, Ю. О. Буртова (стр.5-7)
Денефіль О. В. Статеві особливості психологічного здоров’я студентів/ О. В. Денефіль (стр.13-17)
Корнага С. І. Структурні зміни хворих в обласному протитуберкульозному диспансері за останні 10 років/ С. І. Корнага (стр.18-21)
Маслій С. М. Прогнозування рецидиву фібриляції передсердь в умовах коморбідності/ С. М. Маслій (стр.22-26)
Футуйма Ю. М. Особливості мінеральної щільності кісткової тканини у віддаленому періоді після хірургічного лікування шлункових виразок/ Ю. М. Футуйма (стр.27-29)
Дячук Д. Д. Концептуальне обгрунтування та побудова моделі стійкого вдосконалення організаційного розвитку закладу охорони здоров’я/ Д. Д. Дячук (стр.30-37)
Зайкова Т. В. Стан інформованості жіночого населення щодо сучасних методів профілактики раку шийки матки/ Т. В. Зайкова (стр.38-41)
Слабкий Г. О. Оптимізована функціонально-організаційна система спеціалізованої офтальмологічної допомоги в умовах реформування галузі охорони здоров’я/ Г. О. Слабкий, С. В. Збітнєва (стр.42-50)
Мазуренко О. В. Обгрунтування потреби у міжнародній допомозі при подоланні медико-санітарних наслідків надзвичайних ситуацій природного характеру/ О. В. Мазуренко (стр.51-55)
Слабкий Г. О. Особливості стану здоров’я і медичного обслуговування болгарської національної меншини в Одеській області/ Г. О. Слабкий [и др.] (стр.56-64)
Шкробанець І. Д. Епідеміологічні особливості неврологічної патології у дітей та організація реабілітаційних програм/ І. Д. Шкробанець (стр.65-67)
Золотарьова Ж. М. Проблеми формування та впровадження мультидисциплінарного підходу в системі паліативної і хоспісної допомоги/ Ж. М. Золотарьова (стр.68-72)
Клименко В. І. Підготовка лікаря за спеціальністю "Загальна практика - сімейна медицина" на кафедрах соціальної медицини та організації охорони здоров’я медичних факультетів вищих закладів освіти 3-4-го рівнів акредитації/ В. І. Клименко (стр.73-75)
Самотовка О. Л. Вивчення проблем об’єктивного оцінювання успішності студентів за Болонською системою на прикладі результатів вивчення біостатистики/ О. Л. Самотовка (стр.76-80)
Сельський П. Р. Обгрунтування об’єктивності системи дистанційного тестового оцінювання із соціальної медицини та організації охорони здоров’я/ П. Р. Сельський (стр.81-83)
Килівник В. С. Історія гірудотерапії з найдавніших часів до початку 18-го століття н. Е./ В. С. Килівник, П. В. Цвень, І. В. Кузьмін (стр.84-90)
Шкробанець І. Д. Медико-соціальні паралелі репродуктивного здоров’я дівчат та проблем перинатальної патології новонароджених дітей/ І. Д. Шкробанець, Ю. М. Нечитайло, О. А. Андрієць (стр.8-12)
Интересные статьи :
Найти похожие


5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Децик О. З., Ерстенюк Г. М., Золотарьова Ж. М.
Заглавие : Актуальність формування інтегральних знань та навичок з паліативної допомоги у майбутніх лікарів
Место публикации : Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 81-82 (Шифр МУ7/2014/2)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ПОДГОТОВИТЕЛЬНОЕ -- EDUCATION, PREMEDICAL
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Децик О. З., Золотарьова Ж. М.
Заглавие : Організаційна технологія протидії та подолання професійного вигорання медичних працівників сфери паліативної допомоги
Место публикации : Реабілітація та паліативна медицина. - К., 2015. - № 2. - С. 93-97 (Шифр РУ9/2015/2)
MeSH-главная: ПАЛЛИАТИВНАЯ ПОМОЩЬ -- PALLIATIVE CARE
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ -- BURNOUT, PROFESSIONAL
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Децик О. З., Золотарьова Ж. М.
Заглавие : Паліативна допомога: проблеми сімей інкурабельних хворих
Место публикации : Реабілітація та паліативна медицина. - Київ, 2015. - № 1. - С. 55-59 (Шифр РУ9/2015/1)
MeSH-главная: БОЛЬНОЙ БЕЗНАДЕЖНЫЙ В ТЕРМИНАЛЬНОЙ СТАДИИ -- TERMINALLY ILL
ТЕРМИНАЛЬНОЕ СОСТОЯНИЕ, УХОД -- TERMINAL CARE
ПАЛЛИАТИВНАЯ ПОМОЩЬ -- PALLIATIVE CARE
ПОМОЩЬ ОКАЗЫВАЮЩИЕ ЛИЦА -- CAREGIVERS
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Золотарьова Ж. М.
Заглавие : Вивчення професійних і психоемоціональних характеристик медичного персоналу, що обслуговує інкурабельних та важкохворих пацієнтів
Место публикации : Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2012. - № 3. - С. 60-65 (Шифр ВУ14/2012/3)
Предметные рубрики: Паллиативная медицинская помощь-- кадры
Медицинский персонал-- психол
Профессиональная опустошенность, стрессовые реакции
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Золотарьова Ж. М.
Заглавие : Вплив синдрому емоційного вигорання на якість кадрових ресурсів системи паліативної) хоспісної допомоги
Место публикации : Архів клінічної медицини: науково-практичний журнал. - 2012. - № 2. - С. 124-128 (Шифр АУ26/2012/2)
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Золотарьова Ж. М.
Заглавие : Обгрунтування заходів профілактики синдрому емоційного вигорання серед студентів-медиків
Параллельн. заглавия :Justification measures to prevent the burnout of medical students
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 3. - С. 95-98 (Шифр МУ7/2018/3)
MeSH-главная: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL
ЭМОЦИИ -- EMOTIONS
Аннотация: Для запобігання виникненню та розвитку синдрому емоційного вигорання серед студентів-медиків необхідно на рівні закладу вищої освіти розробити комплекс заходів, спрямованих на формування сприятливого освітнього середовища та можливості отримати при потребі кваліфіковану психотерапевтичну допомогу
Найти похожие

 1-10    11-16 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)