Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Высшее образование (7)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Климук, Н. Я.$<.>)
Общее количество найденных документов : 16
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-16 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кравець Н. О., Климук Н. Я.
Заглавие : Інтеграція діяльності спеціалізованих відділів як чинник зростання рейтингу вузу
Место публикации : Медична освіта. - 2014. - № 3. - С. 85-88 (Шифр МУ7/2014/3)
MeSH-главная: МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Смірнова В. Л., Климук Н. Я., Вакуленко Д. В.
Заглавие : Аналіз моделей медичного страхування
Параллельн. заглавия :Analysis of medical insurance models
Место публикации : Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - Тернопіль, 2020. - N 3. - С. 103-105 (Шифр ВУ14/2020/3)
MeSH-главная: СТРАХОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ -- INSURANCE, HEALTH
Аннотация: Є три основні види фінансування медицини: державне (бюджетне), за якого частка держави перевищує 70 % загального фінансування, соціальне фінансування (за рахунок загальнодержавних фондів соціального страхування, які не надходять до бюджету) та приватне медичне страхування. Кожна країна, як правило, використовує всі три види фінансування, комбінуючи їх у різних пропорціяхThere are three main types of medical financing: public (budget), in which the state’s share exceeds 70 % of total funding, social funding (from national social insurance funds that do not come to the budget) and private health insurance. Each country typically uses all three types of funding, combining them in different proportions
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України -2020г.,N 3
Интересные статьи :
Прокопів М. М. Напрями і форми діяльності системи громадського здоров’я в боротьбі із цереброваскулярними хворобами у мегаполісі/ М. М. Прокопів, Г. О. Слабкий (стр.5-9)
Паламар Б. І. Проблема стресу в студентському середовищі/ Б. І. Паламар, Т. С. Грузєва (стр.10-14)
Боярчук О. Р. Неонатальний скринінг Т- і В-лімфопеній/ О. Р. Боярчук [та ін.] (стр.15-18)
Лотоцька О. В. Гігієнічні аспекти профілактики синдрому емоційного вигорання у середнього медичного персоналу різнопрофільних відділень лікарні/ О. В. Лотоцька [та ін.] (стр.19-23)
Костерева Н. В. Використання засобів індивідуального захисту (масок) у закладах вищої освіти: від теорії до практики/ Н. В. Костерева, Н. Є. Рудакова (стр.24-27)
Даниленко Г. М. Якість життя, що пов’язана зі здоров’ям учнів базової школи за умов обмеженої фізичної та соціальної активності/ Г. М. Даниленко [та ін.] (стр.28-33)
Антипкин Ю. Г. Родина – вагомий чинник впливу на формування психоемоційного становлення підлітка/ Ю. Г. Антипкин [та ін.] (стр.34-43)
Децик О. З. Соціально-економічна характеристика осіб з інвалідністю після травм опорно-рухового апарату/ О. З. Децик, Г. Я. Юкіш (стр.44-50)
Ohniev V. A. Definition of measures to reduce the obesity level in children based on research results of prevalence and risk factors/ V. A. Ohniev, K. G. Pomohaibo (стр.51-55)
Венгер О. П. Можливості адаптаційних ресурсів емігрантів та реемігрантів відповідно до їх особистісних особливостей/ О. П. Венгер [та ін.] (стр.56-61)
Слабкий Г. О. Методологія впровадження системи громадського здоров’я на рівні об’єднаних територіальних громад/ Г. О. Слабкий [та ін.] (стр.62-66)
Михальчук В. М. Концептуальні засади логістики нового часу в сучасній українській медицині/ В. М. Михальчук [та ін.] (стр.67-73)
Стовбан М. П. Дослідження ефективності взаємодії медичних закладів у межах одного госпітального округу в різних регіонах України/ М. П. Стовбан [та ін.] (стр.74-81)
Грузєва Т. С. Інструментарій з вивчення думки фахівців дерматовенерологічного профілю з питань професійної діяльності за умов реформування охорони здоров’я/ Т. С. Грузєва, В. В. Короленко (стр.82-88)
Власик Л. Й. Досвід пацієнта та його роль у медичній активності на прикладі економічно активного населення/ Л. Й. Власик (стр.89-96)
Смірнова В. Л. Місце та роль медичного забезпечення в системі державної служби України з надзвичайних ситуацій/ В. Л. Смірнова, В. В. Репута (стр.97-102)
Смірнова В. Л. Аналіз моделей медичного страхування/ В. Л. Смірнова, Н. Я. Климук, Д. В. Вакуленко (стр.103-105)
Грузєва Т. С. Наукове обґрунтування освітньо-професійних програм підготовки бакалаврів та магістрів громадського здоров’я/ Т. С. Грузєва [та ін.] (стр.106-113)
Запорожан Л. П. Формування інноваційної основи системи соціальних програм у громадському здоров’ї/ Л. П. Запорожан, Н. О. Кравець, Д. В. Вакуленко (стр.114-118)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Заглавие журнала :Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України -2021г.,N 3
Интересные статьи :
Petrashyk Yu. M. Health of local communities: diagnosing, identifyng gaps and needs/ Yu. M. Petrashyk [et al.] (стр.4-8)
Лотоцька О. В. Значення раціонального харчування для здоров’я вагітних/ О. В. Лотоцька, О. Є. Гавліч (стр.9-17)
Галайчук І. Й. Канцерогенний вплив ультрафіолетового опромінення на шкіру людини за умов мобільності населення/ І. Й. Галайчук (стр.18-24)
Ярема Н. М. Нові можливості скринінгу атаксії-телеангіектазії/ Н. М. Ярема [та ін.] (стр.25-30)
Shulhai A. H. The concept and current trends of public health system in Ukraine/ A. H. Shulhai [et al.] (стр.31-35)
Лехан В. М. Оцінка діяльності замовника медичних послуг керівниками закладів первинної медичної допомоги/ В. М. Лехан, К. О. Надутий, Л. О. Гриценко (стр.36-41)
Іванюк А. В. Концептуальна функціонально-організаційна модель регіонального центру кардіології на принципах державно-приватного партнерства/ А. В. Іванюк (стр.42-46)
Климук Н. Я. Програми медичного страхування та їх особливості за умов COVID-19/ Н. Я. Климук, В. Л. Смірнова, Н. Я. Панчишин (стр.47-50)
Литвинова О. Н. Самоврядування в системі охорони здоров’я України/ О. Н. Литвинова [та ін.] (стр.51-54)
Кравець Н. О. Шляхи підвищення реалізації соціальних програм у громадському здоров’ї/ Н. О. Кравець (стр.55-58)
Литвинова О. Н. До питання заробітної плати керівників системи охорони здоров’я/ О. Н. Литвинова, Л. В. Ліштаба (стр.59-63)
Грузєва Т. С. Розвиток Київської соціально-гігієнічної наукової школи у ХХ столітті (1920-1990 рр.)/ Т. С. Грузєва (стр.64-70)
Пам’яті професора Олександра Макаровича Голяченка (стр.71-72)
Интересные статьи :
Найти похожие


5.

Заглавие журнала :Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України -2021г.,N 1
Интересные статьи :
Шульгай А. Г. Епідеміологічні особливості COVID-19: огляд перебігу та прогнозування/ А. Г. Шульгай [та ін.] (стр.5-10)
Теренда Н. О. Ретроспективне дослідження онкогінекологічної патології у 2015-2019 роках/ Н. О. Теренда, Н. М. Гандзюк (стр.11-14)
Литвинова О. Н. Інтервенційний підхід у формуванні молоддю компетентності збереження здоров’я: аналітичний огляд/ О. Н. Литвинова, О. І. Качмар (стр.15-21)
Балашов К. В. Ставлення лікарів до профілактики неінфекційних захворювань - адміністративно-територіальний чинник впливу/ К. В. Балашов (стр.22-28)
Теренда Н. О. Професійне вигорання працівників екстреної медичної допомоги (на прикладі Львівської області)/ Н. О. Теренда, Т. Б. Павлів, Н. О. Слободян (стр.29-32)
Сатурська Г. С. Сучасні аспекти організації паліативної та хоспісної допомоги в Україні за умов реформування медичної галузі/ Г. С. Сатурська [та ін.] (стр.33-39)
Смірнова В. Л. Медичне забезпечення водолазних спусків і робіт у системі Державної служби України з надзвичайних ситуацій/ В. Л. Смірнова, В. В. Репута (стр.40-44)
Чорна В. В. Порівняльний аналіз фінансування сфери охорони здоров’я України та країн Європейського Союзу/ В. В. Чорна (стр.45-49)
Теренда Н. О. Особливості якості життя кардіохірургічних пацієнтів, яким виконано міні-інвазивні доступи/ Н. О. Теренда [та ін.] (стр.50-54)
Климук Н. Я. Особливості медичного страхування в Україні у сучасних умовах/ Н. Я. Климук (стр.55-60)
Іванюк А. В. Перспективний напрямок розвитку амбулаторної кардіологічної допомоги населенню регіону в сучасних економічних умовах/ А. В. Іванюк (стр.61-65)
Запорожан Л. П. Стратегія планування соціальних програм у громадському здоров’ї/ Л. П. Запорожан, Н. О. Кравець (стр.66-69)
Теренда Н. О. Медико-соціальне значення мозкових інсультів та фактори ризику їх розвитку/ Н. О. Теренда, Н. Я. Фарійон, О. А. Теренда (стр.70-77)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Вакуленко Д. В., Кравець Н. О., Добровольська А. М., Климук Н. Я.
Заглавие : Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у галузі медичної освіти України
Параллельн. заглавия :Use of modern information and communication technologies in the medical education industry of Ukraine
Место публикации : Медична освіта. - 2019. - № 3. - С. 58-61 (Шифр МУ7/2019/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
УКРАИНА -- UKRAINE
ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- INFORMATION SYSTEMS
Аннотация: Використання новітніх інформаційних технологій у всіх сферах життя є досить актуальним питанням, дослідженням і впровадженням результатів якого займається безліч науковців. Тому важливим завданням сучасної вищої школи є формування високого рівня інформаційної культури майбутніх фахівців у галузі медицини в умовах швидкого розвитку інформаційного суспільства.В умовах постійних змін у всіх сферах життя в Україні особливого значення набуває професійна підготовка майбутніх медичних працівників. Діяльність лікарів неможлива без використання сучасних інформаційних технологій, які є необхідним і доступним інструментом для медичних досліджень і в клінічній практиці. Навчання у медичних закладах освіти націлене на підготовку висококваліфікованих та конкурентоспроможних фахівців, які були б відповідальними, компетентними, мали б високий творчий потенціал та були б здатні до якісної діяльності за визначеним фахом. Саме тому у процесі підготовки медичних працівників у закладах вищої освіти необхідно впроваджувати принципово нові підходи до питань розроблення технологій навчання. У статті акцентовано увагу на реалізованих в освітньому процесі Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського можливостях інформаційно-комунікаційних технологійThe use of the latest information technologies in all spheres of life is a very topical issue and many scientists research and implement it. Therefore, an important task of the modern higher education institution is the formation of a high level of information culture for specialists in the field of medicine in the conditions of rapid development of the information society. Professional training of future health care workers is very important in the context of constant changes in all spheres of life in Ukraine. Doctors’ activities are impossible without the use of modern information technology, which is a necessary and accessible tool for medical research and clinical practice. Studying in medical education establishments is aimed at training highly qualified and competitive specialists who would be responsible, competent, would have high creative potential and would be able to perform qualitative activities in a certain specialty. That is why, in the process of training health workers in higher education institutions, it is necessary to introduce fundamentally new approaches to the issues of the development of training technologies. The article focuses on the possibilities of information and communication technologies realized in the educational process of I. Horbachevsky Ternopil State Medical University
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кравець Н. О., Семенець А. В., Климук Н. Я.
Заглавие : Застосування відкритого програмного комплексу ImageJ в курсі вивчення медичної інформатики
Место публикации : Медична освіта. - 2014. - № 4. - С. 63-67 (Шифр МУ7/2014/4)
MeSH-главная: ИНФОРМАТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL INFORMATICS
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Семенець А. В., Марценюк В. П., Вакуленко Д. В., Кравець Н. О., Сверстюк А. С., Климук Н. Я., Кучвара О. М.
Заглавие : Застосування МІС ЕМК при вивченні курсу "Медична інформатика”
Параллельн. заглавия :On the usage of the EMR MIS for the medical informatics course studying
Место публикации : Медична освіта. - 2016. - № 1. - С. 94-100 (Шифр МУ7/2016/1)
Найти похожие

9.

Заглавие журнала :Медична освіта -2014г.,N 4
Интересные статьи :
Пам’яті ректора Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського члена-кореспондента НАМИ України, заслуженого діяча науки і техніки України, професора Леоніда Якимовича Ковальчука (стр.6-7)
Андреев І. А. Викладання епідеміології внутрішньолікарняних інфекцій на сучасному етапі/ І. А. Андреев (стр.8-10)
Анісімов В. Ю. Становлення та розвиток фармацевтичної освіти в Південному регіоні/ В. Ю. Анісімов [и др.] (стр.11-13)
Боярчук О. Р. Досвід Грузії у реалізації концепції безперервного професійного розвитку лікарів/ О. Р. Боярчук [и др.] (стр.14-17)
Вдовиченко Ю. П. Реалізація андрагогічних принципів у професійному розвитку особистості/ Ю. П. Вдовиченко [и др.] (стр.18-20)
Верещагіна Н. Я. Проведення об’єктивних структурованих клінічних іспитів - важлива складова контролю знань студентів/ Н. Я. Верещагіна, Т. Ю. Чернець, Н. З. Ярема (стр.21-23)
Волощук Н. І. Запровадження нетрадиційних методів навчання як засіб підготовки студентів-медиків нової генерації/ Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, О. М. Денисюк (стр.24-26)
Галюк В. М. Сучасні мультимедійні методи навчання іноземних студентів як спосіб підвищення якості знань при вивченні абдомінальної хірургії/ В. М. Галюк (стр.27-29)
Герасимчук М. Р. Роль дидактичних ігор у процесі вивчення патологічної фізіології/ М. Р. Герасимчук (стр.30-33)
Головчак І. С. Напрямки вдосконалення викладання на післядипломному етапі освіти/ І. С. Головчак (стр.34-36)
Грозав А. М. Методичні підходи щодо зниження напруження адаптаційних процесів у студентів-першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладі/ А. М. Грозав, О. О. Перепелиця (стр.37-40)
Губіна Н. В. Інтерактивна форма навчання в процесі спеціалізації з клінічної фармації на фармацевтичному факультеті в рамках Болонської системи/ Н. В. Губіна (стр.41-43)
Дзига С. В. Впровадження елективного курсу "Функціональна діагностика" у навчальний процес студентів медичного факультету тдму їм. і. я. горбачевського/ С. В. Дзига, О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош (стр.44-45)
Дубініна В. Г. Особливості навчання англомовних студентів на клінічних кафедрах/ В. Г. Дубініна, О. В. Кузнецова, А. І. Рибін (стр.46-49)
Іващук О. І. Завдання та перспективи організації навчального процесу з онкології на післядипломному етапі/ О. І. Іващук [и др.] (стр.50-51)
Кишкан І. Г. Активне використання сервера дистанційного навчання БДМУ - важливий фактор успішної підготовки студентів із фармакології до ЛП "Крок 1. Стоматологія"/ І. Г. Кишкан (стр.52-55)
Кліщ Г. І. Форми організації навчання у медичних університетах Австрії/ Г. І. Кліщ (стр.56-59)
Костюк І. Р. Адаптація методики проведення практичного заняття "Захист історії хвороби" на V курсі стоматологічного факультету на кафедрі дитячої стоматології іфнму до умов кредитно-модульної системи освіти/ І. Р. Костюк (стр.60-62)
Кравець Н. О. Застосування відкритого програмного комплексу ImageJ в курсі вивчення медичної інформатики/ Н. О. Кравець, А. В. Семенець, Н. Я. Климук (стр.63-67)
Кравчук Л. В. Суспільно-політичні аспекти системи освіти на Тернопільщині в 1939-1941 PP./ Л. В. Кравчук [и др.] (стр.68-73)
Кульчицький В. Й. Ретроспективний аналіз дефініції "Патріотизм" у соціально- педагогічному аспекті (друга половина XX століття)/ В. Й. Кульчицький (стр.74-78)
Кущ О. Г. Викладання нових структурних елементів з питань біобезпеки в контексті навчальної дисципліни "Мікробіологія, вірусологія, імунологія" для студентів зі спеціальності "Лабораторна діагностика"/ О. Г. Кущ (стр.79-81)
Литвинова О. Н. Якість медичної допомоги - основна професійна орієнтація при підготовці фахівця у вищій школі/ О. Н. Литвинова, Ю. М. Петрашик, К. Є. Юріїв (стр.82-84)
Манащук Н. В. Виробнича практика з пародонтології в умовах кредитно-модульної системи/ Н. В. Манащук (стр.85-86)
Махобей К. М. Роль наукової діяльності Івана Яковича Горбачевського у дослідженні синтезу сечової кислоти в організмі ссавців й in vitro/ Κ. Μ. Махобей, М. В. Чорненький (стр.87-91)
Мерецький В. М. Сучасні аспекти викладання клінічної фармакології/ В. М. Мерецький (стр.92-94)
Молодовець О. Б. Реалізація міжпредметної інтеграції при викладанні і пропедевтики внутрішніх хвороб на прикладі хронічного гастриту/ О. Б. Молодовець (стр.95-98)
Оринчак М. А. Оптимізація педагогічного процесу шляхом взаємовідвідування занять/ М. А. Оринчак, О. С. Човганюк, І. І. Вакалюк (стр.99-100)
Палійчук І. В. Досвід дистанційного навчання лікарів-стоматологів на післядипломному етапі/ І. В. Палійчук (стр.101-103)
Платонова О. М. Перспективи застосування технологій дистанційного навчання при викладанні педіатричних дисциплін/ О. М. Платонова (стр.104-106)
Романова Ю. Г. Впровадження наукових розробок у навчальний процес - запорука якості підготовки студентів-стоматологів/ Ю. Г. Романова [и др.] (стр.107-111)
Сон А. С. Формування і розвиток педагогічного такту викладача медичного університету/ А. С. Сон, В. В. Добровольський, О. М. Стоянов (стр.112-114)
Фальфушинська Г. І. Віртуальні навчальні програми з хімічних дисциплін в організації навчального процесу в медичних закладах/ Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець, Г. Я. Загричук (стр.115-117)
Федяк І. О. Особливості викладання предмета "Фармацевтичне правознавство" у сучасній системі підготовки провізорів/ І. О. Федяк (стр.118-121)
Філіпець Н. Д. Висвітлення принципів безпеки лікарських засобів при викладанні медичних дисциплін/ Н. Д. Філіпець [и др.] (стр.122-123)
Хвисюк О. М. Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.124-127)
Холодкова О. Л. Болонський процес у вищій медичній освіті та особливості його втілення в контексті викладання анатомії людини/ О. Л. Холодкова [и др.] (стр.128-131)
Чорній Н. В. Самостійна робота студентів як складова частина у підготовці спеціаліста в умовах кредитно-модульної системи навчання/ Н. В. Чорній (стр.132-134)
Шлімкевич І. В. Методологічні особливості контролю знань студентів в науково-педагогічному контексті навчання за кредитно- модульною системою у вищих медичних закладах/ І. В. Шлімкевич, О. Я. Царук (стр.135-138)
Якименко О. О. Дистанційна освіта - потужна складова екопедагогіки, вебінар - важливий елемент освітньої ноосфери/ О. О. Якименко, О. Я. Тягай, В. С. Бірюков (стр.139-141)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Заглавие журнала :Медична освіта -2014г.,N 3
Интересные статьи :
Антонів Р. Р. Інноваційні елементи дидактики в процесі навчання лікарів-інтернів зі спеціальності "Урологія”/ Р. Р. Антонів (стр.7-9)
Анчева І. А. Роль віртуальних технологій в якості професійної підготовки медичних працівників/ І. А. Анчева (стр.10-12)
Бабінець Л. С. Ключові аспекти системи підготовки лікаря загальної практики у Словаччині/ Л. С. Бабінець, Н. Є. Боцюк, І. О. Боровик (стр.13-15)
Бабінцева Л. Ю. Онтологічні схеми навчальної інформації для підготовки висококваліфікованих лікарів і провізорів на етапі безперервного професійного розвитку/ Л. Ю. Бабінцева (стр.16-17)
Баранова І. В. Багаторівневий підхід до викладання медичних дисциплін іноземним студентам на кафедрах клінічного профілю/ І. В. Баранова (стр.18-20)
Бензар І. М. Шляхи формування клінічної компетентності у студентів на кафедрі дитячої хірургії із застосуванням різних моделей викладання/ І. М. Бензар (стр.21-24)
Булак Г. В. Сучасні умови організації навчального процесу в медичному вузі/ Г. В. Булак (стр.25-26)
Бурлака Б. С. Перспективи використання підходів гейміфікації при підготовці провізорів-косметологів/ Б. С. Бурлака (стр.27-28)
Вісьтак М. В. Світоглядні орієнтири виховного процесу у вищому навчальному закладі/ М. В. Вісьтак [и др.] (стр.29-30)
Воронич-Семченко Н. М. Особливості викладання фізіології на факультеті підготовки іноземних громадян в умовах модернізації медичної освіти/ Н. М. Воронич-Семченко, І. І. Дубковецька, Ю. В. Бортник (стр.31-33)
Геруш І. В. Роль науково-дослідницької роботи студентів медичних ВНЗ ІІІ–ІV рівнів акредитації в їх становленні як майбутніх фахівців/ І. В. Геруш, І. М. Яремій, О. Ю. Кушнір (стр.34-36)
Гордієнко В. В. Досвід викладання фізіології студентам спеціальності "Педіатрія” за кредитно-модульною системою в Буковинському державному медичному університеті/ В. В. Гордієнко (стр.37-39)
Горлачук Н. В. Підготовка провізорів в університетах Великобританії/ Н. В. Горлачук (стр.40-42)
Дубініна В. Г. Сучасний погляд на значення лекції в навчальному процесі/ В. Г. Дубініна, О. В. Кузнецова, А. І. Рибін (стр.43-45)
Єрошенко Г. А. Розуміння прикладного значення дисципліни "Гістологія, цитологія, ембріологія” як запорука формування клінічного мислення майбутніх фахівців/ Г. А. Єрошенко, Н. В. Гасюк (стр.46-48)
Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання стандартизації лікарських засобів вітчизняним студентам/ Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, Д. Б. Коробко (стр.49-51)
Зевако В. І. Літературна норма у професійному спілкуванні медичних працівників/ В. І. Зевако, А. М. Пришляк, В. Я. Юкало (стр.52-54)
Іоффе О. Ю. Досвід викладання загальної хірургії за кредитно-модульною системою організації навчального процесу/ О. Ю. Іоффе [и др.] (стр.55-60)
Кадобний Т. Б. Філософія формування і розвитку почуттів/ Т. Б. Кадобний, Л. В. Кравчук, І. З. Боцюк (стр.61-63)
Кайдалова А. В. Роль компетентнісного підходу у реалізації завдань системи якості фармацевтичної освіти/ А. В. Кайдалова, О. В. Посилкіна (стр.64-67)
Карбованець О. І. Сучасні підходи до формування мікробіологічних знань студентів вищих медичних навчальних закладів/ О. І. Карбованець (стр.68-71)
Карпець М. В. Роль медичної хімії у формуванні студента-медика/ М. В. Карпець (стр.72-75)
Кліщ Г. І. Використання інтерактивних методів навчання у медичних університетах Австрії/ Г. І. Кліщ (стр.76-79)
Колесник М. Ю. Використання освітніх ресурсів європейського товариства кардіологів у навчальному процесі лікарів-інтернів за фахом "Внутрішні хвороби”/ М. Ю. Колесник (стр.80-82)
Корда І. В. Проблема розвитку критичного мислення у студентів-медиків/ І. В. Корда [и др.] (стр.83-84)
Кравець Н. О. Інтеграція діяльності спеціалізованих відділів як чинник зростання рейтингу вузу/ Н. О. Кравець, Н. Я. Климук (стр.85-88)
Кулаєць В. М. Підвищення ефективності післядипломного етапу практичної підготовки лікарів-інтернів/ В. М. Кулаєць (стр.89-91)
Кулаєць Н. М. Робота студентського наукового гуртка – засіб підвищення рівня знань за умов кредитно-модульної системи навчання/ Н. М. Кулаєць (стр.92-94)
Кульбашна Я. А. Формування професійної компетентності майбутніх стоматологів за результатами досліджень вищих медичних навчальних закладів України/ Я. А. Кульбашна [и др.] (стр.95-99)
Курята О. В. Аналіз досвіду використання протоколів надання медичної допомоги у навчальному процесі при викладанні внутрішньої медицини у студентів 5 курсу медичного факультету/ О. В. Курята [и др.] (стр.100-104)
Мазур Л. П. Досвід застосування сучасних модифікованих освітніх методик у студентів дистанційної форми навчання/ Л. П. Мазур, С. О. Коноваленко (стр.105-107)
Мудра А. Є. Особливості викладання медичної біохімії студентам-іноземцям/ А. Є. Мудра, О. М. Олещук (стр.108-110)
Нагірний Я. П. Поліпшення якості стоматологічної освіти майбутніх фахівців шляхом впровадження в традиційну систему особистісно-зорієнтованої моделі навчання/ Я. П. Нагірний, Н. В. Гасюк, Н. В. Чорній (стр.111-115)
Педанов Ю. Ф. Проблеми формування світогляду майбутніх фахівців при вивченні фундаментальних дисциплін у вищих медичних навчальних закладах І–ІІ рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, Н. М. Ващенко, А. І. Гоженко (стр.116-119)
Пилипишин О. І. Удосконалення навчально-виховної роботи з іноземними студентами на кафедрі філософії та суспільних дисциплін/ О. І. Пилипишин, С. В. Бондаренко (стр.120-123)
Попович Я. О. Сучасні інноваційно-технологічні прийоми та шляхи поліпшення вивчення загальних принципів трансплантології лікарями-інтернами за фахом "Внутрішні хвороби”/ Я. О. Попович (стр.123-126)
Сандуляк Т. В. Підготовка лікарів за спеціальністю "Неонатологія” для роботи в перинатальних центрах/ Т. В. Сандуляк [и др.] (стр.127-131)
Соколова Л. В. Андрагогічний потенціал професійної освіти/ Л. В. Соколова [и др.] (стр.132-134)
Стаханська О. О. Обґрунтування значення методики ліній практичних навичок для теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків/ О. О. Стаханська (стр.135-138)
Гутор Н. С. Психологічні особливості та науково-дослідна компетентність у формуванні майбутніх лікарів-стоматологів/ Н. С. Гутор, А. Б. Бойків (стр.138-139)
Тучак О. І. Методичні аспекти підвищення ефективності викладання фізіології за умов кредитно-модульної системи/ О. І. Тучак (стр.140-141)
Федонюк Л. Я. Навчально-біологічний музей імені І. І. Яременка/ Л. Я. Федонюк (стр.142-145)
Філіпець О. О. Індивідуалізація навчального процесу при викладанні клінічних дисциплін студентам вищого медичного навчального закладу/ О. О. Філіпець (стр.146-148)
Чорній Н. В. Викладання курсу пародонтології в рамках кредитно-модульної системи за методикою єдиного дня/ Н. В. Чорній, Н. В. Манащук (стр.149-150)
Шейко С. О. Значення електрокардіографії в діагностиці тромбоемболії легеневої артерії на первинному рівні медичної допомоги/ С. О. Шейко (стр.151-154)
Шершун Г. Г. Досвід розробки і впровадження віртуальних програм з біохімії в навчальний процес/ Г. Г. Шершун, М. М. Корда (стр.155-156)
Шостакович-Корецька Л. Р. Зворотний зв’язок як інструмент удосконалення якості освіти іноземних студентів у медичних вищих навчальних закладах України/ Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.] (стр.157-159)
Шумко Г. І. Досвід організації викладання внутрішньої медицини студентам спеціальності "Медична психологія” на кафедрі внутрішньої медицини, клінічної фармакології та професійних хвороб Буковинського державного медичного університету в умовах кредитно-модульної системи освіти/ Г. І. Шумко (стр.160-162)
Шумко Б. І. Проблемні питання підготовки студентів за кредитно-модульною системою організації навчального процесу з онкології на додипломному етапі/ Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк, І. О. Малишевський (стр.163-164)
Ярема Н. І. Удосконалення практичної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини № 1/ Н. І. Ярема, Л. В. Наумова, А. О. Боб (стр.165-166)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-10    11-16 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)