Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Ковтюк, Н. І.$<.>)
Общее количество найденных документов : 28
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-28 
1.


    Ковтюк, Н. І.
    Аналіз оцінки показників якості життя у дітей [Текст] / Н. І. Ковтюк // Буковинський медичний вісник. - 2012. - Т. 16, № 4. - С. 195-200

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Ковтюк, Н. І.
    Якість життя дітей з епілепсією та можливості її покращення [Текст] / Н. І. Ковтюк, І. Д. Шкробанець // Вісник наукових досліджень. - 2013. - № 3. - С. 38-40


Рубрики: Дети

   Гопантотеновая кислота


MeSH-главная:
ЭПИЛЕПСИЯ -- EPILEPSY (лекарственная терапия)
КАЧЕСТВО ЖИЗНИ -- QUALITY OF LIFE
Доп.точки доступа:
Шкробанець, І. Д.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Ковтюк, Н. І.
    Соціометричний метод оцінки якості життя хворих дітей [Текст] / Н. І. Ковтюк, О. В. Макарова, І. Б. Харманська // Буковинський медичний вісник. - 2009. - Т. 13, № 1. - С. 140-143

Доп.точки доступа:
Макарова, О. В.
Харманська, І. Б.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Ковтюк, Н. І.
    Якість життя, пов’язана із здоров’ям у дітей з неврологічною патологією, та можливості його покращення / Н. І. Ковтюк, Ю. М. Нечитайло, І. О. Юхимець // Клінічна та експериментальна патологія. - 2012. - Т. 11, № 1. - С. 96-98

Доп.точки доступа:
Нечитайло, Ю. М.
Юхимець, І. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Ковтюк, Н. І.
    Сон як фізіологічна складова показника якості життя у дітей [Текст] / Н. І. Ковтюк // Лікарська справа = Врачебное дело. - 2013. - № 5. - С. 50-54 . - ISSN 0049-6804


MeSH-главная:
СОН -- SLEEP (физиология)
КАЧЕСТВО ЖИЗНИ -- QUALITY OF LIFE
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES
ДЕТИ -- CHILD
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


   
    Фармако-економічні показники лікування гострих бронхітів у дітей [Текст] / Ю. М. Нечитайло [та ін.] // Клінічна та експериментальна патологія. - 2021. - Т. 20, № 4. - С. 51-57. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-главная:
БРОНХИТ -- BRONCHITIS (лекарственная терапия)
ДЕТИ -- CHILD
Аннотация: Мета роботи – проаналізувати особливості лікування та витрат на медичні засоби у дітей, госпіталізованих із приводу гострого бронхіту. Матеріали і методи. У роботі проаналізовано медичну документацію та обстежено 30 дітей віком від 3 до 11 років, які перебували на стаціонарному лікуванні стосовно гострого бронхіту. У пацієнтів вивчали клінічну симптоматику, структуру і тривалість основних лікувальних заходів, їх вартість. Результати. Тривалість перебування на стаціонарному лікуванні становила 7,4±0,53 днів з подальшим лікуванням та реабілітацією в амбулаторних умовах. Для лікування застосовували антибіотики при підозрі на бактеріальний характер хвороби, антипіретики, антигістамінні засоби, муколітики та кортикостероїдні гормони. Загальна вартість витрат на лікування одного випадку становила в середньому 674,2±80,9 гривні. Найбільш вартісними були витрати на проведення інфузійної терапії та антибіотики, що призначалися приблизно третині пацієнтів, а найбільш дешевими – на жарознижуючі засоби. Враховуючи вік дітей, гострий характер процесу, застосування антибіотиків із групи резерву було нераціональним і суттєво підвищувало вартість лікування. Висновки. Впровадження нової моделі медицини позитивно впливає на оптимізацію лікувальної тактики гострих бронхітів зі зміщенням акцентів з інтенсивної етіотропної терапії на відновлення процесів мукоціліарного кліренсу. В антибактеріальній терапії все ще зберігається нераціональний, з клінічної та економічної точок зору, вибір препаратів.
Доп.точки доступа:
Нечитайло, Ю. М.
Попелюк, Н. О.
Долженко, О. Г.
Богданова, Л. О.
Ковтюк, Н. І.
Мабрук, Бен Отмен

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Ковтюк, Н. І.
    Практична орієнтованість навчання студентів з позиції інтеграції в єдиний освітній європейський простір [Текст] = Practical orientation of students 'education from the position of integration into the single educational european space / Н. І. Ковтюк, О. С. Годованець // Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина. - 2022. - Т. 12, № 1. - С. 9-13. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, тенденции)
Аннотация: На сьогоднішній день відбувається активна інтеграція нашої країни в єдиний освітній Європейський простір, яка полягає у реформуванні та модернізації вищої освіти через сучасні технології реорганізації навчального процесу, результатом яких є підвищення якості навчання. Інтеграційні процеси мають неоднозначний характер, мають безліч різноманітних проблем, найважливіша серед яких – проблема уніфікації національних культур і національних систем освіти, втрата національної ідентичності за втратою освітнього, культурного, національно-етнічного різноманіття світу. Підготовка майбутніх лікарів на рівні міжнародних стандартів є одним із найважливіших стратегічних завдань вищої освіти України. Методологія навчання передбачає проектовану викладачем модель навчально-професійної діяльності, яка реалізується як сукупність конкретних прийомів, дій та операцій. Метод навчання з позицій викладання педіатричних дисциплін – це спосіб спільної діяльності лікаря-педагога та студента, спрямований на реалі- зацію цілей та цінностей, що визначають становлення особистості майбутнього лікаря та оволодіння ним основ професійної діяльності. Відповідно виникає потреба в сприянні покращенню якості практичних знань та навичок майбутніх спеціалістів. Якими б не були корисними дистанційні технології, основними на клі- нічній кафедрі були і залишаються методи класичної вітчизняної медичної школи. Саме навчання біля ліжка хворого дозволяє студенту краще відчути атмосферу майбутньої професії. Аналіз та оцінка досягнутого здійснюються за допомогою засобів педагогічного контролю та самоконтролю, що дозволяють досить точно виявляти рівень та якість засвоєних студентами знань, умінь та навичок, ступінь сформованості навчальних дій, а також «внутрішніх» прирощень, пов'язаних з індивідуальними особливостями розуміння студентом змісту навчання та під його впливом осмислення себе самого, своїх змін. Надзвичайно важливо, щоб студенти розуміли функції педагогічного контролю, щоб вони могли співпрацювати з викладачами та сприяти вдосконаленню освітнього процесу. Якість підготовки студента-медика – основний показник ефективності роботи кафедри, факультету та вишу загалом. Це безпосередньо впливає на рейтинг того чи іншого медичного вузу, а також системи медичної освіти в Україні
Today, our country is actively integrating into the single European educational space, which consists in reforming and modernizing higher education through modern technologies of reorganization of the educational process, which results in improving the quality of education. Integration processes are ambiguous, have many different problems, the most important of which is the problem of unification of national cultures and national education systems, loss of national identity and loss of educational, cultural, national and ethnic diversity of the world. Training future doctors at the level of international standards is one of the most important strategic tasks of higher education in Ukraine
Доп.точки доступа:
Годованець, О. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Ковтюк, Н. І.
    Якість харчування та особливості ліпопротеїнового профілю у дітей з вегетативними дисфункціями [Текст] / Н. І. Ковтюк, Ю. М. Нечитайло // Современная педиатрия. - 2014. - № 2. - С. 44-46


Рубрики: Дети

MeSH-главная:
НЕРВНОЙ СИСТЕМЫ ВЕГЕТАТИВНОЙ БОЛЕЗНИ -- AUTONOMIC NERVOUS SYSTEM DISEASES (диагноз, метаболизм)
ЛИПОПРОТЕИНЫ -- LIPOPROTEINS (кровь)
ПИТАНИЯ ОЦЕНКА -- NUTRITION ASSESSMENT
КАЧЕСТВО ЖИЗНИ -- QUALITY OF LIFE
Доп.точки доступа:
Нечитайло, Ю. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Нечитайло, Д. Ю.
    Вплив мікросоціальних факторів на формування артеріальної гіпертензії у школярів [Текст] / Д. Ю. Нечитайло, Т. М. Міхєєва, Н. І. Ковтюк // Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина. - 2021. - Т. 11, № 1. - С. 28-32. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-главная:
ГИПЕРТЕНЗИЯ -- HYPERTENSION (этиология)
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
Аннотация: Впродовж оcтанніх років cпоcтерігаєтьcя зроcтання поширеноcті артеріальної гіпертензії як у дороcлих, так і в дітей. Розбіжніcть показників поширеноcті захворювання у дітей пов’язують із вiдcутнicтю стандартизованої методики вимiрювання артеріального тиcку, єдиних критерiїв оцінки його рiвня, а також «гiподiагноcтику» артеріальної гіпертензії у дитячого наcелення. Також cлiд звернути увагу на доcтатньо низьку комплаєнтніcть у деяких дiтей i пiдлiткiв щодо лiкування й уcвiдомлення необхiдноcтi пiдтримання доcтатнього рiвня фiзичної активноcтi, здорового харчування та запобiгання шкiдливим звичкам. Мета дослідження - визначити вплив мікроcоціальних факторів на формування артеріальної гіпертензії у школярів. Матеріал і методи дослідження. Обcтежено 848 дітей шкільного віку, яких розподілили на такі групи: 1-у групу склали 182 дитини з артеріальною гіпертензією, 2-у групу - 78 дітей із артеріальною передгіпертензією та контрольну групу - 588 дітей із нормальним рівнем артеріального тиску. Cоціометричне обcтеження проводилоcь шляхом збору інформації про оcобливоcті режиму та якості харчування, фізичної активності та пcихологічних факторів у дітей за допомогою анкет. Вимірювання рівня артерiального тиску проводилось автоматичними тонометрами зi змiнними манжетами в ранковий час на обох руках, тричi, з iнтервалом у 2 хвилини. Результати оцiнювалися за перцентильними таблицями вiдносно вiку, статтi та зросту. Статистична обробка отриманих даних проводилася з використанням програм Microsoft Office Exсel та Statistica 10.0. Результати дослідження. Аналізуючи пcихологічну атмоcферу вcередині родини вcтановлено, що 585 (69,0 %) дітей назвали cтоcунки вcередині родини гарними та теплими, 100 (12,1 %) вважали, що cімейні cтоcунки є поганими та 138 (16,3 %) дітей не визначилиcь на рахунок поганих чи добрих cтоcунків вcередині родини. Оцінивши оcобливоcті харчування серед обстежених школярів вcтановлено, що найбільш нераціонально харчувалися діти з 1-ї групи. Вони щодня найчаcтіше вживали хліб та хлібобулочні вироби, трохи рідше м’яcо і молочні продукти і ще рідше овочі та фрукти. Не менш важливим фактором впливу на здоров’я дитини та її розвиток є наявніcть фізичної активноcті, режим дня, прогулянки на cвіжому повітрі тощо. Ще одним важливим фактором, який впливає як на загальне здоров’я дитини, так і на її фізичний розвиток, є регулярні зайняття cпортом у cекціях чи гуртках. У дітей з 1-ої групи найнижчий рівень регулярного зайняття cпортом,незбаланcоване харчування, та частіше спостерігаються психологічні проблеми у взаємовідносинах із однолітками та батьками. Враховуючи дані статистичного аналізу, дані мікросоціальні фактори можна розцінювати як фактори ризику розвитку артеріальної гіпертензії у школярів. Висновки. Завдяки проведеному корелятивному та клаcтерному аналізу можна виділити три ключових групи мікросоціальних факторів які впливають на рівень артеріального тиску у дітей: фактор збаланcованого харчування, пcихоcоціальний фактор та фактор фізичної активності. Вищенаведені фактори є комплекcними, їх можна віднеcти до категорії факторів ризику по розвитку артеріальної гіпертензії у школярів та раннього прогнозування підвищення рівня артеріального тиску в них.
Доп.точки доступа:
Міхєєва, Т. М.
Ковтюк, Н. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Ковтюк, Н. І.
    Фізіологічна складова якості життя, пов’язаної із здоров’ям у дітей [Текст] / Н. І. Ковтюк // Педіатрія, акушерство та гінекологія. - 2009. - Т. 71, № 1. - С. 20-23

Рубрики: Нервной системы болезни--дети--патофизиол

   Качество жизни--дети


   Сна расстройства--дети


Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-28 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)