Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (4)Высшее образование (17)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Кравець, Н.$<.>)
Общее количество найденных документов : 60
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60  
1.

Заглавие журнала :Архів клінічної медицини -2010г.,N 2
Интересные статьи :
Волосянко А. Б. Лікування нічного енурезу в дитячому віці/ А. Б. Волосянко [и др.] (стр.4-9)
Козлова І. В. Клініко-патогенетичні особливості латентного аутоімунного діабету в дорослих/ І. В. Козлова (стр.10-13)
Кулинич-Міськів М. О. Сучасні проблеми лікування, та модифікації перебігу хронічного обструктивного захворювання легень/ М. О. Кулинич-Міськів, M. M. Островський (стр.14-18)
Ожоган З. Р. Вестибулопластика. у комплексному лікуванні хворих на генералізований пародонтит/ З. Р. Ожоган [и др.] (стр.19-23)
Гриб В. А. Стан вуглеводного обміну у хворих на цукровий діабет 2 типу, ускладнений полінейропатією/ В. А. Гриб (стр.24-28)
Заблоцький Я. В. Ставлення до повних знімних протезів літніх людей та рівень їх інформованості про ортопедичне лікування незнімними протезами з опорою на імплантатах/ Я. В. Заблоцький, Н. М. Дидик, О. Я. Заблоцька (стр.28-32)
Лембрик І. С. Динаміка вмісту про та грот запальних цитокінів у дітей з патологією панкреатобіліарної зони/ І. С. Лембрик (стр.32-34)
Малофій Л. С. Структурні особливості дрібних бронхів та бронхіол при ХОЗЛ у фазі загострення/ Л. С. Малофій (стр.34-37)
Михайленко Т. М. Мікробне число та дефіцит мікробного числа як інтегральні показники стану мікробіоценозу слизової оболонки протезного ложа та базисів протезів у осіб із різним рівнем гігієни знімних конструкція/ Т. М. Михайленко, Р. В. Куцик (стр.38-42)
Надкевич А. Л. Клініко-патогенетичні аспекти застосування рефлексо-терапевтичних методик у комплексному лікуванні поперекового остеохондрозу/ А. Л. Надкевич (стр.43-46)
Оринчак В. А. Процеси адгезії лейкоцитів та стан перекисного окислення ліпідів і антиоксидантної системи у хворих на після-тромботичну хворобу нижніх кінцівок у динаміці лікування/ В. А. Оринчак, І. М. Гудз (стр.46-50)
Павляк А. Я. Порівняльний аналіз прогностичної цінності лейкоцитарного індексу інтоксикації та інтегрального показника тосіх 2 в діагностиці розповсюдженого гнійного перитоніту/ А. Я. Павляк (стр.50-53)
Палійчук І. В. Визначення: спадкової схильності до протезних стоматитів за допомогою клініко-геніалогічного аналізу та вивчення функціонального стану геному нейтрофільних гранулоцитів периферійної крові/ І. В. Палійчук (стр.54-57)
Попович В. І. Стан гемомікроциркуляторного русла при гострій та хронічній сенсоневральній приглухуватості/ В. І. Попович [и др.] (стр.57-59)
Рудяк О. М. Морфофункціональні зміни бронхоасоційованої лімфоїдної тканини сегментарних бронхів у недоношених новонароджених дітей в терміні гестації 29-33 тижні при синдромі дихальних розладів на фоні метаболічного синдрому матері/ О. М. Рудяк (стр.60-63)
Симчич Х. С. Якість життя жителів сільської місцевості, що страждають на помірну артеріальну гіпертензію, та її динаміка на фоні комплексного лікування / Х. С. Симчич (стр.64-66)
Синоверська О. Б. Особливості психоемоційного статусу та когнітивні функції у дітей із різними варіантами артеріальної гіпертензії/ О. Б. Синоверська [и др.] (стр.67-70)
Ступницький Р. М. Напружено-деформований стан тканин протезного ложа під дією часткового пластинкового протеза/ Р. М. Ступницький, О. Я. Сгиранівська, Д. С. Арзуманян (стр.70-74)
Ткачук О. Л. Гепатопротекторні властивості імунофану у хворих на хронічний калькульозний холецистит з супутнім цукровим діабетом за даними 1ЗС-метацетинового дихального тесту/ О. Л. Ткачук, Р. П. Герич, М. В. Пюрик (стр.75-77)
Яцишин Р. І. Вивчення ефективності аторвастатину у комплексному лікуванні хворих на бронхіальну астму в поєднанні з метаболічним синдромом та без нього/ Р. І. Яцишин, В. В. Мигович (стр.78-81)
Яцишин Р. І. Обґрунтування використання методики, ендокишкового крапельного введення біфідумбактерину і дротаверину та, результати лікування неспецифічного виразкового коліту/ Р. І. Яцишин, В. О. Петрина (стр.82-84)
Литвинець Є. А. Ефективність та безпечність застосування Правенору у лікуванні хворих на хронічний простатит/ Є. А. Литвинець, Д. Б. Соломчак, Б. В. Соломчак (стр.85-87)
Шуклін В. А. Застосування аналізу цифрового зображення за допомогою комп’ютерного забезпечення virtualdub для реєстрації рухів нижньої щелепи/ В. А. Шуклін (стр.87-89)
Близнюк Д. В. Оптимізація глікемічного статусу при анестезіологічному забезпеченні інтракраніальних оперативних втручань/ Д. В. Близнюк (стр.90-92)
Гаврилів Г. М. Використання елементів проблемного навчання при проведенні лекцій у медичних ВНЗ як метод мотивації студентів до самостійної роботи при кредитно-модульній системі навчання/ Г. М. Гаврилів, Г. М. Мельничук, С. В. Косенко (стр.93-95)
Матейко Г. Б. Інноваційні педагогічні технології: комплексне використання міждисциплінарного семінару і кейс-методу/ Г. Б. Матейко, О. Є. Кондрин, О. П. Бойчук (стр.95-98)
Оринчак М. А. Методика викладання принципів клінічних випробувань ліків студентам медичного ВУЗу/ М. А. Оринчак [и др.] (стр.99-100)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Попович В. І., Оріщак Д. Т., Купновицька І. Г., Кіт Л. С., Кравець В. П., Кравець Н. Я., Оріщак Р. Т., Синиця Л. П.
Заглавие : Стан гемомікроциркуляторного русла при гострій та хронічній сенсоневральній приглухуватості
Место публикации : Архів клінічної медицини: Науково-практичний журнал. - 2010. - № 2. - С. 57-59 (Шифр АУ26/2010/2)
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Медична освіта -2012г.,N 3
Интересные статьи :
Волосовець О. П. Удосконалення засвоєння практичних навичок і методик студентами та лікарями-інтернами - важлива складова кадрової перебудови первинної ланки медичної допомоги населенню України/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.5-6)
Москаленко В. Ф. Методологія і структура 5-річного навчального плану підготовки лікарів за нормативним (6-річним) терміном навчання/ В. Ф. Москаленко [и др.] (стр.7-9)
Вітенко І. С. Удосконалення програм з навчальних дисциплін - шлях до поліпшення організації практичної підготовки лікарів/ І. С. Вітенко, І. В. Мельник, Б. В. Мельник (стр.10-12)
Ахтемійчук Ю. Т. Актуальність гармонізації "формальних" та "неформальних" методів навчання/ Ю. Т. Ахтемійчук [и др.] (стр.13-15)
Білик С. М. Навчальний процес у рамках ТДМУ імені І. Я. Горбачевського: стратегія застосування мультимедійних засобів навчання в сучасних умовах/ С. М. Білик (стр.16-19)
Вісьтак М. В. Особливості модульно-рейтингової системи при викладанні дисципліни "фізичні методи аналізу та метрологія" для студентів-фармацевтів/ М. В. Вісьтак, Е. І. Личковський, Р. В. Фафула (стр.20-22)
Волощук Н. І. Актуальні питання викладання фармакології на медичному та стоматологічному факультетах: проблеми та перспективи/ Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, Е. В. Беляєв (стр.23-26)
Грищук М. І. Науково-методичні основи викладання фундаментальних дисциплін іноземним студентам-медикам/ М. І. Грищук (стр.27-29)
Жмудська Г. В. Обгрунтування значення методики "семестрового тестового контролю" для оцінки теоретичної та практичної підготовки студентів-іноземців у вивченні іноземної (української) мови за професійним спрямуванням/ Г. В. Жмудська (стр.30-32)
Запорожан С. Й. Аналіз складових навчальної інформації при вивченні предмета "загальна хірургія"/ С. Й. Запорожан, П. О. Герасимчук (стр.33-34)
Кравець Н. О. Досвід викладання інформаційних технологій в галузі на кафедрі медичної інформатики з фізикою/ Н. О. Кравець (стр.35-37)
Криськів О. І. Формування деонтологічних аспектів професійного спілкування у лікарів-інтернів і субординаторів/ О. І. Криськів [и др.] (стр.38-39)
Кукурудз Н. І. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу як основи підготовки висококваліфікованого спеціаліста-стоматолога/ Н. І. Кукурудз (стр.40-42)
Кушик М. Л. Зміст освіти в медичних навчальних закладах України на початку ХХ ст./ М. Л. Кушик (стр.43-48)
Левицький П. Р. Особливості засвоєння практичних навичок студентами медичного факультету з медицини надзвичайних ситуацій / П. Р. Левицький (стр.49-51)
Марценюк В. П. Педагогічно-психологічні аспекти комп’ютерно-орієнтованого вивчення іноземних мов/ В. П. Марценюк, Р. Б. Коцюба (стр.52-54)
Мельничук І. М. Філософсько-методологічні засади професійної підготовки майбутніх фахівців соціоекономічних професій/ І. М. Мельничук (стр.55-60)
Мосула Л. М. Особливості організації самостійної роботи іноземних студентів в контексті кредитно-модульної системи вивчення фармацевтичної хімії/ Л. М. Мосула (стр.61-63)
Ничик Н. А. Яким навчально-методичним матеріалам для самопідготовки до практичних занять надають перевагу студенти?/ Н. А. Ничик (стр.64-65)
Ніженковська І. В. Особливості викладання біологічної хімії на медико-психологічному факультеті національного медичного університету імені О. О. Богомольця/ І. В. Ніженковська [и др.] (стр.66-68)
Одинцова В. М. Використання рейтингового оцінювання студентів при вивченні фармакогнозії за умов кредитно-модульної системи навчання/ В. М. Одинцова, О. М. Денисенко (стр.69-71)
Олійник І. Ю. Роль нових технологій у самопідготовці студентів-стоматологів до ліцензійного інтегрованого іспиту "Крок 1. Стоматологія" за кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ І. Ю. Олійник (стр.72-75)
Перцева Т. О. Організація викладання гігієни дітей та підлітків студентам педіатричного і медико-профілактичного профілю/ Т. О. Перцева [и др.] (стр.76-79)
Рега Н. І. Дистанційна система навчання як ефективний засіб для здобуття освітньої кваліфікації магістра медсестринства в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ Н. І. Рега (стр.80-83)
Роговий Ю. Є. Роль центральної науково дослідної лабораторії у покращенні навчально-методичної роботи кафедри патологічної фізіології/ Ю. Є. Роговий [и др.] (стр.84-85)
Сон А. С. Шляхи підвищення мотивації студентів для покращення якості навчання на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського національного медичного університету/ А. С. Сон [и др.] (стр.86-88)
Федчишин Н. О. Психологічні питання гербартіанської педагогіки/ Н. О. Федчишин (стр.89-92)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кравець Н.О.
Заглавие : Досвід викладання інформаційних технологій в галузі на кафедрі медичної інформатики з фізикою
Место публикации : Медична освіта. - 2012. - № 3. - С. 35-37 (Шифр МУ7/2012/3)
Предметные рубрики: Образование медицинское-- обуч
Информатика медицинская-- обуч
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 61/С 96
Автор(ы) : Кравець Н. Я.
Заглавие : Вплив прийому статинів на стан слухової функції у хворих із сенсоневральною приглухуватістю
Коллективы : "Сьогодення та майбутнє медицини", міжнар. наук. конф. студ. та молодих вчених
Место публикации : "Сьогодення та майбутнє медицини", міжнар. наук. конф. студ. та молодих вчених. Матеріали VI Міжнародної наукової конференції студентів та молодих вчених "Сьогодення та майбутнє медицини", 9-10 квіт. 2009 р./ гол. ред. Мороз В. М., ред.: В. В. Петрушенко, І. М. Макарчук, С. А. Мовчан ; відп. секр. С. Г. Полінкевич. - 2009. - С. 153 (Шифр 61/С 96-239883)
УДК : 61 + 61(06)
Найти похожие

6.

Заглавие журнала :Медична освіта -2013г.,N 3
Интересные статьи :
Аймедов К. В. Синдром емоційного вигорання студенітв-медиків/ К. В. Аймедов, Ю. П. Жогно (стр.6-10)
Варна О. М. Методичне забезпечення та особливості викладання аптечної технології ліків в умовах кредитно-модульної системи/ О. М. Варна (стр.11-13)
Васенда М. М. Технологія лікарських засобів промислового виробництва як дисципліна в системі підготовки провізора-косметолога/ М. М. Васенда (стр.14-16)
Гарматюк Н. Д. Особливості застосування тестового контролю при вивченні іноземної мови у вищих навчальних закладах/ Н. Д. Гарматюк, В. П. Марценюк (стр.17-24)
Гнатюк М. С. Оперативна хірургія та топографічна анатомія-важлива навчальна дисципліна в освоєнні практичних навиків/ М. С. Гнатюк, Ю. О. Данилевич, Л. В. Татарчук (стр.25-27)
Гощинський П. В. Деякі аспекти сучасного викладання дитячої хірургії на додипломному рівні у підготовці сімейних лікарів/ П. В. Гощинський (стр.28-29)
Грицан Л. Д. Ключові питання викладання змістового модуля "фізико-хімія поверхневих явищ" у курсі фізичної та колоїдної хімії в національному фармацевтичному / Л. Д. Грицан (стр.30-34)
Громовик Б. П. Комплексний аналіз навчальної літератури з фармацевтичного менеджменту для студентів вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації/ Б. П. Громовик, А. В. Горілик, П. В. Глуховський (стр.35-38)
Гуцол Л. П. Аналіз тематичної структури навчальної дисципліни "Основи гомеопатіі’’/ Л. П. Гуцол, А. В. Горілик (стр.39-44)
Денефіль О. В. Інноваційні методи підходу до оптимізації читання лекцій з патологічної фізіології/ О. В. Денефіль, Г. С. Сатурська, Н. Я. Потіха (стр.45-47)
Кравчук Л. В. . Філософія Трипілля як фактор формування гармонії та духовності людини/ Л. В. Кравчук, Т. Б. Кадобний, А. В. Чикита (стр.48-50)
Ласитчук О. М. Написання історії пологів як один із видів самостійної роботи студентів/ О. М. Ласитчук (стр.51-54)
Мандзій З. П. Викладання дисципліни "Фактори і механізми фармацевтичної активності і токсичності лікарських засобів на етапах фармакокінетики" в умовах кредитно-модульної системи на кафедрі клінічної фармації/ З. П. Мандзій (стр.55-58)
Марущак М. І. Впровадження елективного курсу "Клінічна патофізіологія" у навчальний процес студентів медичного факультету на кафедрі функціональної діагностики та клінічної патофізіології ТДМУ іменіі Я. Горбачевського/ М. І. Марущак [и др.] (стр.59-60)
Марценюк В. П. Кафедрі медичної інформатики -15 років. Основні надбання та перспективи розвитку/ В. П. Марценюк, Н. О. Кравець (стр.60-63)
Матолич У. Д. Формування науково-дослідної роботи студентів в умовах входження України в Європейський освітній простір на основі Болонської конвенції/ У. Д. Матолич, В. В. Федько, Л. Є. Лаповець (стр.64-66)
Налужна Т. В. Психологічна підготовка викладачів як умова гуманізації відносин викладач-студент/ Т. В. Налужна (стр.67-70)
Олійник О. В. Особливості організації служби швидкої медичної допомоги в Польщі/ О. В. Олійник (стр.71-73)
Педанов Ю. Ф. Проблеми формування світогляду майбутніх спеціалістів у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на відповідних кафедрах вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, О. П. Славута, А. І. Гоженко (стр.74-76)
Попадюк О. Я. Підвищення якості самостійної підготовки студентів до тестового контролю знань в умовах кредитно-модульної системи / О. Я. Попадюк (стр.77-79)
Родинський О. Г. Досвід впровадження кредитно-модульної системи навчання при викладанні фізіології/ О. Г. Родинський, О. М. Демченко (стр.80-82)
Самойленко А. В. Кредитно-модульна організація виробничої практики в системі вищої стоматологічної освіті/ А. В. Самойленко [и др.] (стр.83-86)
Сиротинська І. Д. Особливості організації самостійної роботи студентів-першокурсників медичного університету: труднощі та шляхи їх вирішення/ І. Д. Сиротинська (стр.87-90)
Талалаєнко О. М. Вплив кредитно-модульної системи викладання на показники успішності студентів з фармакології/ О. М. Талалаєнко [и др.] (стр.91-94)
Унгурян Л. М. Дистанційне навчання студентів-заочників фармацевтичного факультету в медичному ВНЗ/ Л. М. Унгурян, Г. В. Чернецька, І. А. Науменко (стр.95-97)
Фастовець О. О. Впровадження електронного обліку поточної успішності в контексті вимог Болонського процесу/ О. О. Фастовець, Р. А. Котелевський (стр.98-100)
Федько В. В. Викладач-студент: деспот чи друг?/ В. В. Федько (стр.101-102)
Федько В. В. Застосування методу конкурентних або корпоративних груп при проведенні семінарського заняття на тему "Комплексне лікування генералізованого пародонтиту щелеп"/ В. В. Федько [и др.] (стр.103-104)
Фітькало О. С. Моніторинг поширеності розладів психіки та поведінки внаслідок вживання психоактивних речовин серед населення м. Львова та Львівської області/ О. С. Фітькало (стр.105-108)
Чулак Л. Д. Застосування навчальних посібників з самостійної роботи студентів і портфоліо в навчальному процесі на кафедрі ортопедичної стоматології ОНМедУ/ Л. Д. Чулак, А. О. Бас, В. Г. Шутурмінський (стр.109-113)
Чурпій К. Л. Роль закладів освіти у вихованні здорового способу життя у молоді через розвиток духовності/ К. Л. Чурпій (стр.114-116)
Шатило В. Й. Мотивація до занять фізичною культурою студентів вищих медичних навчальних закладів/ В. Й. Шатило, І. Ю. Андрієвський, О. В. Дронова (стр.117-120)
Шевчук Т. І. Організаційно-методичні аспекти викладання медичної генетики в умовах модернізації вищої медичної освіти/ Τ. І. Шевчук (стр.121-124)
Шустваль М. Ф. Формування пізнавальної самостійності студентів у контексті Болонського процесу/ М. Ф. Шустваль [и др.] (стр.125-128)
Савченко І. П. Основні досягнення та концепція розвитку кафедри внутрішньої медицини № 1 ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України" на 2013-2017 pp. / І. П. Савченко (стр.129-132)
Іванець Л. М. Роль розрахункових задач з модулів "Колоїдна хімія" та "Фармацевтична хімія" у підготовці спеціалістів фармації?/ Л. М. Іванець, О. Б. Поляк (стр.133-134)
До славного ювілею (стр.135-137)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Марценюк В. П., Кравець Н. О.
Заглавие : Кафедрі медичної інформатики -15 років. Основні надбання та перспективи розвитку
Место публикации : Медична освіта. - 2013. - № 3. - С. 60-63 (Шифр МУ7/2013/3)
MeSH-главная: ИНФОРМАТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL INFORMATICS
Найти похожие

8.

Заглавие журнала :Медична освіта -2014г.,N 1
Интересные статьи :
Бойцанюк С. І. Організація лекційного процесу для студентів стоматологічного факультету в умовах навчання за кредитно-модульною системою/ С. І. Бойцанюк
Бурлака Б. С. Застосування комунікаційно-когнитивного підходу "Промислова технологія парфумерно-косметичних засобів" у студентів провізорів-косметологів/ Б. С. Бурлака (стр.13-14)
Вовченко М. Б. Вплив різноманітних методів навчання на успішність студентів 1 та 2 курсів при вивченні анатомії людини в ЗДМУ/ М. Б. Вовченко (стр.15-17)
Гарасимів І. М. Особливості викладання медицини катастроф в умовах реформування галузі охорони здоров’я України/ І. М. Гарасимів (стр.18-19)
Горчакова Н. О. Науково-методичні основи викладання фармакології антиангінальних лікарських засобів/ Н. О. Горчакова (стр.20-23)
Данилевич Ю. О. Застосування принципів ейдетики при викладанні дисципліни "Оперативна хірургія та топографічна анатомія"/ Ю. О. Данилевич, М. Ф. Коврига (стр.24-25)
Дейкало І. М. Напрямки організації самостійної роботи студентів медичного ВУЗу в умовах кредитно-модульної системи/ І. М. Дейкало [и др.] (стр.26-28)
Демчук М. Б. Особливості викладання менеджменту та маркетингу у фармації в умовах кредитно-модульної системи навчання/ М. Б. Демчук (стр.29-32)
Дорошенко О. М. Системна оцінка рівня знань курсантів, що навчаються на кафедрах інституту стоматології нмапо імені П. Л. Шулика/ О. М. Дорошенко, Т. М. Волосовець, М. В. Дорошенко (стр.33-34)
Кліщ Г. І. Самостійна робота студента-медика як засіб формування іншомовних вмінь і навичок/ Г. І. Кліщ, Н. О. Федчишин, Н. І. Єлагіна (стр.35-40)
Кормило О. М. Психологічна профілактика синдрому емоційного вигорання у медичних працівників станції швидкої допомоги/ О. М. Кормило [и др.] (стр.41-43)
Кравець Н. Я. Застосування методу моделювання в процесі навчання мікробіологи/ Н. Я. Кравець, І. М. Грод, Л. О. Шевчик (стр.44-47)
Кривенький Т. П. Особливості інтеграції навчального процесу, які спрямовані на підвищення фахової підготовки студентів-стоматологів у ДВНЗ "Івано-Франківський національний медичний університет/ Т. П. Кривенький [и др.] (стр.48-50)
Кульчицький В. Й. Історико-педагогічні проблеми розвитку патріотичного виховання в Україні ІІ половини XX століття/ В. Й. Кульчицький (стр.51-55)
Куровська В. О. Проблема культури та виховання особистості під час викладання фізіології/ В. О. Куровська (стр.56-59)
Кущ О. Г. Кредитно-модульна система організації навчального процесу на кафедрі мікробіології, вірусологи, імунології Запорізького державного медичного університету для студентів зі спеціальності "Лабораторна діагностика’’/ О. Г. Кущ (стр.60-63)
Леськів І. М. Новітні впровадження в педагогічний процес викладання радіології на третьому курсі медичного факультету/ І. М. Леськів [и др.] (стр.64-66)
Манащук Н. В. організація навчального процесу за кредитно-модульною системою для студентів стоматологічного факультету на курсі пародонтології/ Н. В. Манащук, Н. В. Чорній (стр.67-68)
Мізюк В. М. Використання тестового контролю знань студентів при вивченні дисципліни "Внутрішня медицина’’/ В. М. Мізюк (стр.69-70)
Місяченко М. М. Актуальні питання методологічного покращення якості викладання предмета "Внутрішня медицина’’ для студентів стоматологічного факультету/ М. М. Місяченко (стр.71-72)
Нікіфоров О. А. Особливості навчання та рейтингового оцінювання знань студентів-іноземців у вивченні основ клінічної генетики на медичному факультеті за умов кредитно-модульної системи освіти/ О. А. Нікіфоров (стр.73-76)
Омельчук С. Т. Актуальні питання нейропсихонутриціології у професійній підготовці студентів медико-психологічного фаху (частина 1)/ С. Т. Омельчук, Н. В. Велика, Т. І. Аністратенко (стр.77-82)
Перепелиця О. О. Особистісно-Орієнтований підхід в організації позааудиторної роботи учнів на підготовчому відділенні для громадян України Буковинського державного медичного університету/ О. О. Перепелиця (стр.83-85)
Пида В. П. Використання віртуальних програм для викладання фармакології у студентів фармацевтичного факультету/ В. П. Пида (стр.88-88)
Пішак В. П. Студентське наукове товариство як перша сходинка до формування творчого потенціалу науковця/ В. П. Пішак, М. І. Кривчанська, М. О. Ризничук (стр.89-91)
П’ятночка І. Т. Роль сімейного лікаря в боротьбі з туберкульозом/ І. Т. П’ятночка, С. І. Корнага, В. І. П’ятночка (стр.92-94)
Рогальський І. О. Особливості викладання медико-правових дисциплін на іноземному факультеті/ І. О. Рогальський [и др.] (стр.95-97)
Семенець А. В. Застосування хмарних технологій при побудові інформаційної інфраструктури медичного ВНЗ/ А. В. Семенець (стр.98-103)
Сон А. С. Педагогічний такт викладача вищого навчального закладу, напрямки рішення/ А. С. Сон, В. В. Добровольський, Ю. І. Горанський (стр.104-106)
Сорокман Т. В. Наукові дослідження як рушійна сила вищої медичної освіти/ Т. В. Сорокман [и др.] (стр.107-109)
Сорокман Т. В. Шляхи удосконалення якості освіти у вищому медичному навчальному закладі/ Т. В. Сорокман [и др.] (стр.110-112)
Федчишин Н. О. Тестування як метод навчання і контролю знань студентів при вивченні німецької мови/ Н. О. Федчишин (стр.113-118)
Шовкова Н. І. Шляхи адаптації проведення виробничої лікарської практики з профілактики стоматологічних захворювань згідно з кредитно-модульною системою навчання на кафедрі дитячої стоматології ІФНМУ/ Н. І. Шовкова (стр.119-120)
Зятковська О. Я. Особливості кредитно-модульної системи навчання студентів фармацевтичного факультету з дисципліни "Лабораторна діагностика’’/ О. Я. Зятковська (стр.121-123)
Кульбашна Я. А. Модель формування професійної компетентності майбутнього стоматолога/ Я. А. Кульбашна, Я. П. Нагірний (стр.124-128)
Тишковець М. П. Багатий доробок науковця/ М. П. Тишковець (стр.129-131)
Завальнюк А. Х. Деякі зауваження до змісту навчального посібника В. Т. Бачинського із співавторами "Первинний огляд трупа на місці виявлення" (Чернівці, 2010)/ А. Х. Завальнюк, І. О. Юхимець, О. Ф. Кравець (стр.132-134)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кравець Н. Я., Грод І. М., Шевчик Л. О.
Заглавие : Застосування методу моделювання в процесі навчання мікробіологи
Место публикации : Медична освіта. - 2014. - № 1. - С. 44-47 (Шифр МУ7/2014/1)
MeSH-главная: МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
КОМПЬЮТЕРНОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ -- COMPUTER SIMULATION
Найти похожие

10.

Заглавие журнала :Інфекційні хвороби -2014г.,N 2
Интересные статьи :
Тєрьошин В. О. Сучасні аспекти патогенезу та лікування інфекційного мононуклеозу/ В. О. Тєрьошин, Я. Л. Юган (стр.5-13)
Рябоконь Ю. Ю. Спектр позапечінкових проявів у хворих на хронічний гепатит С залежно від морфологічних змін в печінці/ Ю. Ю. Рябоконь, М. А. Андрейчин, В. О. Туманський (стр.14-18)
Дикий Б. М. Структура уражень нервової системи у ВІЛ-інфікованих осіб/ Б. М. Дикий [и др.] (стр.19-22)
Голубнича В. М. Клініко-мікробіологічні особливості перебігу ГРВІ у дорослих/ В. М. Голубнича, М. Д. Чемич, Л. С. Шаповал (стр.23-26)
Варфоломєєва Ю. В. Додатковий метод диференційної діагностики інфекційного мононуклеозу та гострого тонзилофарингіту на основі гематологічних даних/ Ю. В. Варфоломєєва [и др.] (стр.27-32)
Карімов І. З. Клініко-патогенетичні особливості марсельської гарячки в Криму/ І. З. Карімов [и др.] (стр.33-38)
Зінчук О. М. Безсимптомний перебіг Лайм-бореліозу у робітників професійних груп із високим ризиком зараження/ О. М. Зінчук (стр.39-41)
Ліпковська І. В. Особливості папіломавірусної інфекції при невиношуванні вагітності у жінок з латентним токсоплазмозом в асоціації з EBV-інфекцією/ І. В. Ліпковська, В. С. Копча (стр.42-46)
Васильєва Н. А. Специфічний імунітет у жінок, які втратили дітей від вродженого токсоплазмозу/ Н. А. Васильєва (стр.47-49)
Трихліб В. І. Сезонна активність комарів анофелес та їх вплив на рівень захворюваності малярією/ В. І. Трихліб (стр.50-54)
Бурова Є. Д. Чутливість коліциногенних штамів Escherichia coli до лікувальних бактеріофагів і пробіотичних препаратів/ Є. Д. Бурова, Л. М. Бурова (стр.54-58)
Назарчук Л. В. Стан антименінгококового імунітету донороздатного населення Житомирського регіону та перспектива одержання алогенної антименінгококової плазми/ Л. В. Назарчук, Т. О. Терещук, А. М. Чугрієв (стр.59-63)
Широбоков В. П. Мікробіом людини та сучасні методи його оздоровлення (огляд)/ В. П. Широбоков, Д. С. Янковський, Г. С. Димент (стр.64-69)
Покровська Т. В. Хронічна Епштейна-Барр вірусна інфекція - актуальні питання (огляд)/ Т. В. Покровська (стр.70-74)
Возна Х. І. Структура серцево-судинної патології у ВІЛ-інфікованих хворих (огляд)/ Х. І. Возна, В. Д. Москалюк (стр.74-81)
Мельник К. О. Механізми розвитку та найбільш вагомі фактори ризику бронхіальної астми у дітей (огляд)/ К. О. Мельник (стр.81-85)
Богадєльніков І. В. Про причинність у медицині/ І. В. Богадєльніков [и др.] (стр.86-90)
Ємець М. А. Епідеміологічний нагляд за поліомієлітом і гострими в’ялими паралічами в Україні/ М. А. Ємець (стр.91-92)
Паничев В. О. Матеріали епідрозслідування спалаху кишкової інфекції у Тернопільській області/ В. О. Паничев [и др.] (стр.93-95)
Кравець Н. Я. До ювілею доцента Ніни Іванівни Ільїної/ Н. Я. Кравець (стр.96)
Ні кроку назад, завжди вперед (до ювілею професора Богдана Миколайовича Дикого) (стр.97-98)
Кравець Н. Я. . Микола Федорович Гамалія (до 155-річчя з дня народження та до 65-річчя від дня смерті)/ Н. Я. Кравець, С. І. Климнюк (стр.99-101)
Интересные статьи :
Найти похожие


11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кравець Н. Я., Климнюк С. І.
Заглавие : Микола Федорович Гамалія (до 155-річчя з дня народження та до 65-річчя від дня смерті)
Место публикации : Інфекційні хвороби. - 2014. - № 2. - С. 99-101 (Шифр ІУ5/2014/2)
Найти похожие

12.

Заглавие журнала :Медична освіта -2014г.,N 3
Интересные статьи :
Антонів Р. Р. Інноваційні елементи дидактики в процесі навчання лікарів-інтернів зі спеціальності "Урологія”/ Р. Р. Антонів (стр.7-9)
Анчева І. А. Роль віртуальних технологій в якості професійної підготовки медичних працівників/ І. А. Анчева (стр.10-12)
Бабінець Л. С. Ключові аспекти системи підготовки лікаря загальної практики у Словаччині/ Л. С. Бабінець, Н. Є. Боцюк, І. О. Боровик (стр.13-15)
Бабінцева Л. Ю. Онтологічні схеми навчальної інформації для підготовки висококваліфікованих лікарів і провізорів на етапі безперервного професійного розвитку/ Л. Ю. Бабінцева (стр.16-17)
Баранова І. В. Багаторівневий підхід до викладання медичних дисциплін іноземним студентам на кафедрах клінічного профілю/ І. В. Баранова (стр.18-20)
Бензар І. М. Шляхи формування клінічної компетентності у студентів на кафедрі дитячої хірургії із застосуванням різних моделей викладання/ І. М. Бензар (стр.21-24)
Булак Г. В. Сучасні умови організації навчального процесу в медичному вузі/ Г. В. Булак (стр.25-26)
Бурлака Б. С. Перспективи використання підходів гейміфікації при підготовці провізорів-косметологів/ Б. С. Бурлака (стр.27-28)
Вісьтак М. В. Світоглядні орієнтири виховного процесу у вищому навчальному закладі/ М. В. Вісьтак [и др.] (стр.29-30)
Воронич-Семченко Н. М. Особливості викладання фізіології на факультеті підготовки іноземних громадян в умовах модернізації медичної освіти/ Н. М. Воронич-Семченко, І. І. Дубковецька, Ю. В. Бортник (стр.31-33)
Геруш І. В. Роль науково-дослідницької роботи студентів медичних ВНЗ ІІІ–ІV рівнів акредитації в їх становленні як майбутніх фахівців/ І. В. Геруш, І. М. Яремій, О. Ю. Кушнір (стр.34-36)
Гордієнко В. В. Досвід викладання фізіології студентам спеціальності "Педіатрія” за кредитно-модульною системою в Буковинському державному медичному університеті/ В. В. Гордієнко (стр.37-39)
Горлачук Н. В. Підготовка провізорів в університетах Великобританії/ Н. В. Горлачук (стр.40-42)
Дубініна В. Г. Сучасний погляд на значення лекції в навчальному процесі/ В. Г. Дубініна, О. В. Кузнецова, А. І. Рибін (стр.43-45)
Єрошенко Г. А. Розуміння прикладного значення дисципліни "Гістологія, цитологія, ембріологія” як запорука формування клінічного мислення майбутніх фахівців/ Г. А. Єрошенко, Н. В. Гасюк (стр.46-48)
Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання стандартизації лікарських засобів вітчизняним студентам/ Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, Д. Б. Коробко (стр.49-51)
Зевако В. І. Літературна норма у професійному спілкуванні медичних працівників/ В. І. Зевако, А. М. Пришляк, В. Я. Юкало (стр.52-54)
Іоффе О. Ю. Досвід викладання загальної хірургії за кредитно-модульною системою організації навчального процесу/ О. Ю. Іоффе [и др.] (стр.55-60)
Кадобний Т. Б. Філософія формування і розвитку почуттів/ Т. Б. Кадобний, Л. В. Кравчук, І. З. Боцюк (стр.61-63)
Кайдалова А. В. Роль компетентнісного підходу у реалізації завдань системи якості фармацевтичної освіти/ А. В. Кайдалова, О. В. Посилкіна (стр.64-67)
Карбованець О. І. Сучасні підходи до формування мікробіологічних знань студентів вищих медичних навчальних закладів/ О. І. Карбованець (стр.68-71)
Карпець М. В. Роль медичної хімії у формуванні студента-медика/ М. В. Карпець (стр.72-75)
Кліщ Г. І. Використання інтерактивних методів навчання у медичних університетах Австрії/ Г. І. Кліщ (стр.76-79)
Колесник М. Ю. Використання освітніх ресурсів європейського товариства кардіологів у навчальному процесі лікарів-інтернів за фахом "Внутрішні хвороби”/ М. Ю. Колесник (стр.80-82)
Корда І. В. Проблема розвитку критичного мислення у студентів-медиків/ І. В. Корда [и др.] (стр.83-84)
Кравець Н. О. Інтеграція діяльності спеціалізованих відділів як чинник зростання рейтингу вузу/ Н. О. Кравець, Н. Я. Климук (стр.85-88)
Кулаєць В. М. Підвищення ефективності післядипломного етапу практичної підготовки лікарів-інтернів/ В. М. Кулаєць (стр.89-91)
Кулаєць Н. М. Робота студентського наукового гуртка – засіб підвищення рівня знань за умов кредитно-модульної системи навчання/ Н. М. Кулаєць (стр.92-94)
Кульбашна Я. А. Формування професійної компетентності майбутніх стоматологів за результатами досліджень вищих медичних навчальних закладів України/ Я. А. Кульбашна [и др.] (стр.95-99)
Курята О. В. Аналіз досвіду використання протоколів надання медичної допомоги у навчальному процесі при викладанні внутрішньої медицини у студентів 5 курсу медичного факультету/ О. В. Курята [и др.] (стр.100-104)
Мазур Л. П. Досвід застосування сучасних модифікованих освітніх методик у студентів дистанційної форми навчання/ Л. П. Мазур, С. О. Коноваленко (стр.105-107)
Мудра А. Є. Особливості викладання медичної біохімії студентам-іноземцям/ А. Є. Мудра, О. М. Олещук (стр.108-110)
Нагірний Я. П. Поліпшення якості стоматологічної освіти майбутніх фахівців шляхом впровадження в традиційну систему особистісно-зорієнтованої моделі навчання/ Я. П. Нагірний, Н. В. Гасюк, Н. В. Чорній (стр.111-115)
Педанов Ю. Ф. Проблеми формування світогляду майбутніх фахівців при вивченні фундаментальних дисциплін у вищих медичних навчальних закладах І–ІІ рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, Н. М. Ващенко, А. І. Гоженко (стр.116-119)
Пилипишин О. І. Удосконалення навчально-виховної роботи з іноземними студентами на кафедрі філософії та суспільних дисциплін/ О. І. Пилипишин, С. В. Бондаренко (стр.120-123)
Попович Я. О. Сучасні інноваційно-технологічні прийоми та шляхи поліпшення вивчення загальних принципів трансплантології лікарями-інтернами за фахом "Внутрішні хвороби”/ Я. О. Попович (стр.123-126)
Сандуляк Т. В. Підготовка лікарів за спеціальністю "Неонатологія” для роботи в перинатальних центрах/ Т. В. Сандуляк [и др.] (стр.127-131)
Соколова Л. В. Андрагогічний потенціал професійної освіти/ Л. В. Соколова [и др.] (стр.132-134)
Стаханська О. О. Обґрунтування значення методики ліній практичних навичок для теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків/ О. О. Стаханська (стр.135-138)
Гутор Н. С. Психологічні особливості та науково-дослідна компетентність у формуванні майбутніх лікарів-стоматологів/ Н. С. Гутор, А. Б. Бойків (стр.138-139)
Тучак О. І. Методичні аспекти підвищення ефективності викладання фізіології за умов кредитно-модульної системи/ О. І. Тучак (стр.140-141)
Федонюк Л. Я. Навчально-біологічний музей імені І. І. Яременка/ Л. Я. Федонюк (стр.142-145)
Філіпець О. О. Індивідуалізація навчального процесу при викладанні клінічних дисциплін студентам вищого медичного навчального закладу/ О. О. Філіпець (стр.146-148)
Чорній Н. В. Викладання курсу пародонтології в рамках кредитно-модульної системи за методикою єдиного дня/ Н. В. Чорній, Н. В. Манащук (стр.149-150)
Шейко С. О. Значення електрокардіографії в діагностиці тромбоемболії легеневої артерії на первинному рівні медичної допомоги/ С. О. Шейко (стр.151-154)
Шершун Г. Г. Досвід розробки і впровадження віртуальних програм з біохімії в навчальний процес/ Г. Г. Шершун, М. М. Корда (стр.155-156)
Шостакович-Корецька Л. Р. Зворотний зв’язок як інструмент удосконалення якості освіти іноземних студентів у медичних вищих навчальних закладах України/ Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.] (стр.157-159)
Шумко Г. І. Досвід організації викладання внутрішньої медицини студентам спеціальності "Медична психологія” на кафедрі внутрішньої медицини, клінічної фармакології та професійних хвороб Буковинського державного медичного університету в умовах кредитно-модульної системи освіти/ Г. І. Шумко (стр.160-162)
Шумко Б. І. Проблемні питання підготовки студентів за кредитно-модульною системою організації навчального процесу з онкології на додипломному етапі/ Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк, І. О. Малишевський (стр.163-164)
Ярема Н. І. Удосконалення практичної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини № 1/ Н. І. Ярема, Л. В. Наумова, А. О. Боб (стр.165-166)
Интересные статьи :
Найти похожие


13.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кравець Н. О., Климук Н. Я.
Заглавие : Інтеграція діяльності спеціалізованих відділів як чинник зростання рейтингу вузу
Место публикации : Медична освіта. - 2014. - № 3. - С. 85-88 (Шифр МУ7/2014/3)
MeSH-главная: МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL
Найти похожие

14.

Заглавие журнала :Медична освіта -2014г.,N 4
Интересные статьи :
Пам’яті ректора Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського члена-кореспондента НАМИ України, заслуженого діяча науки і техніки України, професора Леоніда Якимовича Ковальчука (стр.6-7)
Андреев І. А. Викладання епідеміології внутрішньолікарняних інфекцій на сучасному етапі/ І. А. Андреев (стр.8-10)
Анісімов В. Ю. Становлення та розвиток фармацевтичної освіти в Південному регіоні/ В. Ю. Анісімов [и др.] (стр.11-13)
Боярчук О. Р. Досвід Грузії у реалізації концепції безперервного професійного розвитку лікарів/ О. Р. Боярчук [и др.] (стр.14-17)
Вдовиченко Ю. П. Реалізація андрагогічних принципів у професійному розвитку особистості/ Ю. П. Вдовиченко [и др.] (стр.18-20)
Верещагіна Н. Я. Проведення об’єктивних структурованих клінічних іспитів - важлива складова контролю знань студентів/ Н. Я. Верещагіна, Т. Ю. Чернець, Н. З. Ярема (стр.21-23)
Волощук Н. І. Запровадження нетрадиційних методів навчання як засіб підготовки студентів-медиків нової генерації/ Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, О. М. Денисюк (стр.24-26)
Галюк В. М. Сучасні мультимедійні методи навчання іноземних студентів як спосіб підвищення якості знань при вивченні абдомінальної хірургії/ В. М. Галюк (стр.27-29)
Герасимчук М. Р. Роль дидактичних ігор у процесі вивчення патологічної фізіології/ М. Р. Герасимчук (стр.30-33)
Головчак І. С. Напрямки вдосконалення викладання на післядипломному етапі освіти/ І. С. Головчак (стр.34-36)
Грозав А. М. Методичні підходи щодо зниження напруження адаптаційних процесів у студентів-першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладі/ А. М. Грозав, О. О. Перепелиця (стр.37-40)
Губіна Н. В. Інтерактивна форма навчання в процесі спеціалізації з клінічної фармації на фармацевтичному факультеті в рамках Болонської системи/ Н. В. Губіна (стр.41-43)
Дзига С. В. Впровадження елективного курсу "Функціональна діагностика" у навчальний процес студентів медичного факультету тдму їм. і. я. горбачевського/ С. В. Дзига, О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош (стр.44-45)
Дубініна В. Г. Особливості навчання англомовних студентів на клінічних кафедрах/ В. Г. Дубініна, О. В. Кузнецова, А. І. Рибін (стр.46-49)
Іващук О. І. Завдання та перспективи організації навчального процесу з онкології на післядипломному етапі/ О. І. Іващук [и др.] (стр.50-51)
Кишкан І. Г. Активне використання сервера дистанційного навчання БДМУ - важливий фактор успішної підготовки студентів із фармакології до ЛП "Крок 1. Стоматологія"/ І. Г. Кишкан (стр.52-55)
Кліщ Г. І. Форми організації навчання у медичних університетах Австрії/ Г. І. Кліщ (стр.56-59)
Костюк І. Р. Адаптація методики проведення практичного заняття "Захист історії хвороби" на V курсі стоматологічного факультету на кафедрі дитячої стоматології іфнму до умов кредитно-модульної системи освіти/ І. Р. Костюк (стр.60-62)
Кравець Н. О. Застосування відкритого програмного комплексу ImageJ в курсі вивчення медичної інформатики/ Н. О. Кравець, А. В. Семенець, Н. Я. Климук (стр.63-67)
Кравчук Л. В. Суспільно-політичні аспекти системи освіти на Тернопільщині в 1939-1941 PP./ Л. В. Кравчук [и др.] (стр.68-73)
Кульчицький В. Й. Ретроспективний аналіз дефініції "Патріотизм" у соціально- педагогічному аспекті (друга половина XX століття)/ В. Й. Кульчицький (стр.74-78)
Кущ О. Г. Викладання нових структурних елементів з питань біобезпеки в контексті навчальної дисципліни "Мікробіологія, вірусологія, імунологія" для студентів зі спеціальності "Лабораторна діагностика"/ О. Г. Кущ (стр.79-81)
Литвинова О. Н. Якість медичної допомоги - основна професійна орієнтація при підготовці фахівця у вищій школі/ О. Н. Литвинова, Ю. М. Петрашик, К. Є. Юріїв (стр.82-84)
Манащук Н. В. Виробнича практика з пародонтології в умовах кредитно-модульної системи/ Н. В. Манащук (стр.85-86)
Махобей К. М. Роль наукової діяльності Івана Яковича Горбачевського у дослідженні синтезу сечової кислоти в організмі ссавців й in vitro/ Κ. Μ. Махобей, М. В. Чорненький (стр.87-91)
Мерецький В. М. Сучасні аспекти викладання клінічної фармакології/ В. М. Мерецький (стр.92-94)
Молодовець О. Б. Реалізація міжпредметної інтеграції при викладанні і пропедевтики внутрішніх хвороб на прикладі хронічного гастриту/ О. Б. Молодовець (стр.95-98)
Оринчак М. А. Оптимізація педагогічного процесу шляхом взаємовідвідування занять/ М. А. Оринчак, О. С. Човганюк, І. І. Вакалюк (стр.99-100)
Палійчук І. В. Досвід дистанційного навчання лікарів-стоматологів на післядипломному етапі/ І. В. Палійчук (стр.101-103)
Платонова О. М. Перспективи застосування технологій дистанційного навчання при викладанні педіатричних дисциплін/ О. М. Платонова (стр.104-106)
Романова Ю. Г. Впровадження наукових розробок у навчальний процес - запорука якості підготовки студентів-стоматологів/ Ю. Г. Романова [и др.] (стр.107-111)
Сон А. С. Формування і розвиток педагогічного такту викладача медичного університету/ А. С. Сон, В. В. Добровольський, О. М. Стоянов (стр.112-114)
Фальфушинська Г. І. Віртуальні навчальні програми з хімічних дисциплін в організації навчального процесу в медичних закладах/ Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець, Г. Я. Загричук (стр.115-117)
Федяк І. О. Особливості викладання предмета "Фармацевтичне правознавство" у сучасній системі підготовки провізорів/ І. О. Федяк (стр.118-121)
Філіпець Н. Д. Висвітлення принципів безпеки лікарських засобів при викладанні медичних дисциплін/ Н. Д. Філіпець [и др.] (стр.122-123)
Хвисюк О. М. Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.124-127)
Холодкова О. Л. Болонський процес у вищій медичній освіті та особливості його втілення в контексті викладання анатомії людини/ О. Л. Холодкова [и др.] (стр.128-131)
Чорній Н. В. Самостійна робота студентів як складова частина у підготовці спеціаліста в умовах кредитно-модульної системи навчання/ Н. В. Чорній (стр.132-134)
Шлімкевич І. В. Методологічні особливості контролю знань студентів в науково-педагогічному контексті навчання за кредитно- модульною системою у вищих медичних закладах/ І. В. Шлімкевич, О. Я. Царук (стр.135-138)
Якименко О. О. Дистанційна освіта - потужна складова екопедагогіки, вебінар - важливий елемент освітньої ноосфери/ О. О. Якименко, О. Я. Тягай, В. С. Бірюков (стр.139-141)
Интересные статьи :
Найти похожие


15.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кравець Н. О., Семенець А. В., Климук Н. Я.
Заглавие : Застосування відкритого програмного комплексу ImageJ в курсі вивчення медичної інформатики
Место публикации : Медична освіта. - 2014. - № 4. - С. 63-67 (Шифр МУ7/2014/4)
MeSH-главная: ИНФОРМАТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL INFORMATICS
Найти похожие

16.

Заглавие журнала :Медична освіта -2016г.,N 1
Интересные статьи :
Альчук О. І. Формування професіональних компетенцій у майбутніх лікарів у системі новітніх освітніх технологій/ О. І. Альчук, Н. І. Волощук, Л. Ф. Лозинська (стр.5-7)
Васильченко Л. В. Роль інтернет-технологій у післядипломній підготовці лікарів-інтернів педіатрів на базах стажування/ Л. В. Васильченко [и др.] (стр.8-10)
Волошина Л. О. Латеральне мислення як важливий компонент клінічного мислення майбутніх лікарів/ Л. О. Волошина, Б. А. Леко, Л. Д. Кушнір (стр.11-14)
Гай Л. А. Сучасні методи викладання медичних дисциплін у вищій школі/ Л. А. Гай [и др.] (стр.15-18)
Гевкалюк Н. О. Мотивація студентів-стоматологів до вивчення професійно-орієнтованих дисциплін/ Н. О. Гевкалюк (стр.19-21)
Ільченко А. А. Характеристика педагогічних форм та методів профілактичної діяльності медичних фахівців/ А. А. Ільченко (стр.22-24)
Киричок В. А. Можливості застосування інтерактивних методів навчання у системі післядипломної медичної освіти/ В. А. Киричок (стр.25-28)
Костєв Ф. І. Активні методи навчання студентів-медиків/ Ф. І. Костєв [и др.] (стр.29-31)
Малахова С. М. Проблеми міжкультурної комунікації іноземних студентів: педагогічні аспекти/ С. М. Малахова (стр.32-34)
Мєдвєдкова С. О. Оптимізація навчального процесу викладання неврології студентам педіатричного факультету/ С. О. Мєдвєдкова (стр.35-38)
Ніколаєва О. В. Оптимізація оцінювання знань студентів з теоретичної медицини на фундаментальних кафедрах в умовах кредитно-трансферної системи/ О. В. Ніколаєва, Н. А. Шутова (стр.39-40)
Подковко Х. В. Інноваційні технології навчання в контексті компетентнісного підходу в освіті/ Х. В. Подковко (стр.41-43)
Січкоріз О. Є. Шляхи оптимізації безперервного професійного розвитку в умовах реформування системи охорони здоров’я/ О. Є. Січкоріз (стр.44-46)
Філоненко М. М. Проектування навчальних занять у системі вищої медичної освіти на основі компетентнісного підходу/ М. М. Філоненко (стр.47-49)
Чоп’як В. В. Технічна експертиза наукових праць на наявність академічного плагіату: аналіз піврічного досвіду/ В. В. Чоп’як, О. Б. Надрага, А. Р. Вергун (стр.50-52)
Шапошнікова Н. В. Сучасні технології дистанційного навчання в післядипломній освіті лікарів/ Н. В. Шапошнікова, Л. А. Ільницька, Л. М. Cтрільчук (стр.53-56)
Malakhova S. M. Influence of students’ scientific society of department on the possibility of formation professional orientation of the students/ S. M. Malakhova (стр.57-59)
Борис Р. М. Уміння зупиняти зовнішню кровотечу – важливий елемент освітньо-кваліфікаційної характеристики лікаря/ Р. М. Борис (стр.60-62)
Дзецюх Т. І. Доцільність вивчення студентами стоматологічного факультету невідкладних станів у практиці лікаря-стоматолога/ Т. І. Дзецюх (стр.63-65)
Дзига С. В. Аспекти навчання англомовних студентів на кафедрі функціональної діагностики та клінічної патофізіології/ С. В. Дзига [и др.] (стр.66-67)
Жураковська Н. О. Досвід впровадження інтерактивних методів викладання дисципліни "Інфекційні хвороби"/ Н. О. Жураковська, О. М. Майстренко, О. В. Павленко (стр.68-69)
Заморський І. І. Значення лекції як вагомого пізнавально-виховуючого фактора у підготовці майбутнього медичного працівника/ І. І. Заморський, Т. В. Хмара (стр.70-73)
Івануса І. Б. Необхідність поглибленого вивчення фізико-хімічних методів аналізу у фармацевтичній освіті/ І. Б. Івануса, М. М. Михалків (стр.74-77)
Іванченко О. З. Організація самостійної роботи студентів медичного факультету на практичних заняттях з медичної і біологічної фізики/ О. З. Іванченко (стр.78-81)
Манащук Н. В. Державна атестація випускників-стоматологів в умовах кредитно-трансферної системи/ Н. В. Манащук, Н. В. Чорній, A. В. Чорній (стр.82-85)
Мартинюк Л. П. Самостійна робота студентів на кафедрі внутрішньої медицини № 3/ Л. П. Мартинюк, Т. В. Бойко, В. О. Лихацька (стр.85-86)
Михайлюк В. М. Організація самостійної роботи студентів при вивченні ортодонтії в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачовського/ В. М. Михайлюк (стр.87-89)
Нікітіна О. О. Організація самостійної роботи студентів з курсу "Фармацевтична ботаніка”/ О. О. Нікітіна (стр.90-93)
Семенець А. В. Застосування МІС ЕМК при вивченні курсу "Медична інформатика”/ А. В. Семенець [и др.] (стр.94-100)
Сопіга М. О. Створення та діяльність медико-юридичних клінік у системі безоплатної правової допомоги/ М. О. Сопіга (стр.101-102)
Спіріна І. Д. Щодо проблеми формування комунікативної компетентності при опануванні психологічних знань студентами-медиками/ І. Д. Спіріна [и др.] (стр.103-105)
Тихолаз В. О. Впровадження системи тестового контролю рівня знань студентів у навчальний процес кафедри анатомії людини/ В. О. Тихолаз [и др.] (стр.106-108)
Тихолаз В. О. Впровадження електронного журналу обліку відвідування та успішності студентів на кафедрі анатомії людини/ В. О. Тихолаз [и др.] (стр.109-111)
Швець Л. С. Організація ділової гри на практичних заняттях з медичної біології/ Л. С. Швець (стр.112-114)
Кадобний Т. Б. Докорінна перебудова системи охорони здоров’я в 40-х роках як здоров’язберігаючі тенденції в розбудові Тернопільщини/ Т. Б. Кадобний, Н. В. Козак, О. В. Лабівка (стр.115-120)
Интересные статьи :
Найти похожие


17.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Семенець А. В., Марценюк В. П., Вакуленко Д. В., Кравець Н. О., Сверстюк А. С., Климук Н. Я., Кучвара О. М.
Заглавие : Застосування МІС ЕМК при вивченні курсу "Медична інформатика”
Параллельн. заглавия :On the usage of the EMR MIS for the medical informatics course studying
Место публикации : Медична освіта. - 2016. - № 1. - С. 94-100 (Шифр МУ7/2016/1)
Найти похожие

18.

Заглавие журнала :Інфекційні хвороби -2017г.,N 4
Интересные статьи :
Маркович І. Г. Інтегральна оцінка рівня біологічної безпеки/ І. Г. Маркович, В. І. Задорожна, І. Ф. Маркович (стр.4-9)
Фещенко Ю. І. Перспективи покращання ефективності лікування у хворих на мультирезистентний туберкульоз: світові тенденції та вітчизняні досягнення/ Ю. І. Фещенко [та ін.] (стр.10-21)
Окусок О. М. Функціональні порушення печінки у хворих з уперше діагностованим туберкульозом легень/ О. М. Окусок [та ін.] (стр.22-29)
Мельник Л. П. Поширеність лайм-бореліозу серед хворих на туберкульоз/ Л. П. Мельник [и др.] (стр.30-35)
Васильєва Н. А. Ефективність противірусної терапії жителів Тернопільщини з хронічними гепатитами В і С, яких лікували за державною програмою/ Н. А. Васильєва [та ін.] (стр.36-42)
Lazarenko L. M. The efficiency of probiotic bacteria in combined vaccination against hepatitis B in experimental studies/ L. M. Lazarenko [et al.] (стр.43-48)
Андрущак М. О. Зміни клітинного імунітету у ВІЛ-інфікованих з хронічною хворобою нирок/ М. О. Андрущак (стр.49-54)
Чемич М. Д. Бруцельоз у сучасних умовах/ М. Д. Чемич [та ін.] (стр.55-61)
Шуляк В. І. Генетичний контроль імунної системи у хворих на менінгіт/ В. І. Шуляк (стр.62-70)
До ювілею талановитого науковця, педагога і лікаря Катерини Ігорівни Бодні (стр.71-72)
Івахів О. Л. Наукові форуми Всеукраїнської асоціації інфекціоністів у 2017/ О. Л. Івахів (стр.73-79)
Андрейчин М. А. Підручнику з епідеміології академіека Д. К. Заболотного - 90 років/ М. А. Андрейчин (стр.80-81)
Интересные статьи :
Найти похожие


19.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Окусок О. М., Грищук Л. А., Кравець Н. О., Вакуленко Д. В.
Заглавие : Функціональні порушення печінки у хворих з уперше діагностованим туберкульозом легень
Место публикации : Інфекційні хвороби. - Тернопіль, 2017. - N 4. - С. 22-29 (Шифр ІУ5/2017/4)
MeSH-главная: ТУБЕРКУЛЕЗ ЛЕГКИХ -- TUBERCULOSIS, PULMONARY
ПЕЧЕНИ БОЛЕЗНИ -- LIVER DISEASES
Аннотация: При аналізі кореляційного портрета залежності між показниками загального та біохімічного аналізів крові хворих на вперше діагностований туберкульоз легень встановлено, що найбільш важливими є такі показники загального аналізу крові: гранулоцити, гематокрит, середній об’єм еритроцитів, середній вміст гемоглобіну в еритроциті, кількість тромбоцитів. У біохімічному аналізі крові мають значення АлАТ і ГГТП, після інтенсивної фази лікування – непрямий білірубін, ЛДГ і ЛФ. При анализе корреляционного портрета зависимости между показателями общего и биохимического анализов крови больных с впервые диагностированным туберкулезом легких установлено, что наиболее важными являются такие показатели общего анализа крови: гранулоциты, гематокрит, средний объем эритроцитов, среднее содержание гемоглобина в эритроците, количество тромбоцитов. В биохимическом анализе крови имеют значение АЛТ и ГГТП, после интенсивной фазы лечения - непрямой билирубин, ЛДГ и ЩФ.
Найти похожие

20.

Заглавие журнала :Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту -2018г. т.22,N 2
Интересные статьи :
Жорняк О. І. Дослідження впливу білкового навантаження на антимікробну активність антисептичних препаратів/ О. І. Жорняк [та ін.] (стр.245-247)
Kovalchuk V. The epidemiology and antibiotic resistance in A. baumannii isolates from military health care facilities/ V. Kovalchuk [та ін.] (стр.248-252)
Кондратюк В. М. Особливості формування резистентності до антибіотиків у грамнегативних неферментуючих бактерій/ В. М. Кондратюк [et al.] (стр.253-256)
Ковальчук В. П. Порівняльна характеристика дії природних та синтетичних антисептичних препаратів на мікроорганізми, які зумовлюють бактеріальні інфекції верхніх дихальних шляхів/ В. П. Ковальчук [та ін.] (стр.257-262)
Куцик Р. В. Вивчення впливу біологічно активних речовин екстракту плодів вільхи сірої Alnus incana L. Моепс на темпи набування mis-резистентності шкірними ізолятами стафілококів/ Р. В. Куцик, О. І. Юрчишин (стр.263-266)
Палій В. Г. Протимікробні, фізико-хімічні властивості азотвмісних препаратів, похідних ментолу, хіноліну та фенолу/ В. Г. Палій [та ін.] (стр.267-271)
Пантьо В. В. Вплив PILER-випромінювання на інтенсивність росту умовно-патогенних мікроорганізмів/ В. В. Пантьо, В. І. Пантьо, Е. М. Данко (стр.272-275)
Степанський Д. О. Відновлення нормальної мікрофлори лабораторних тварин з індукованим дисбіозом/ Д. О. Степанський [та ін.] (стр.276-279)
Шеремета Л. М. Вплив яблучного пектину на біохімічні та гематологічні показники у тварин з хронічною алкогольною інтоксикацією/ Л. М. Шеремета, М. Б. Гайнюк (стр.280-284)
Превар А. П. Аналіз моніторингового дослідження антибіотикорезистентності збудників гнійно-запальних процесів м’яких тканин/ А. П. Превар [та ін.] (стр.285-288)
Торопін В. Н. Мікробіологічні дослідження іммобілізованого Ν-хлорсульфонаміду на сополімері стиролу/ В. Н. Торопін [та ін.] (стр.289-292)
Трофіменко Ю. Ю. Чутливість біоплівокових та планктонних форм неферментуючих бактерій до дії антисептиків/ Ю. Ю. Трофіменко [та ін.] (стр.293-296)
Невмержицький В. В. Антистафілококова активність вуглекислотного екстракту хмелю/ В. В. Невмержицький [та ін.] (стр.297-300)
Бобрук С. В. Раціональна антибіотикотерапія в лікуванні бактеріальних тонзилітів у дітей/ С. В. Бобрук (стр.301-305)
Nahaichuk V. I. The research of the susceptibility to antimicrobial medicines of Acinetobacter baumannii as pathogens of infectious complications in patients with hard burns/ V. I. Nahaichuk [et al.] (стр.306-310)
Назарчук О. А. Характеристика етіологічної структури та чутливості до антибіотиків, антисептиків збудників інфекційних ускладнень органів дихання у дітей з критичними станами/ О. А. Назарчук [та ін.] (стр.311-317)
Бектемірова P. M. Оцінка ефективності лікування експериментальної гнійної рани м’яких тканин з використанням полімерного антимікробного композиту у вигляді депо-форми декаметоксину/ P. M. Бектемірова [та ін.] (стр.318-323)
Рациборинська-Полякова Н. В. Особливості проявів синдромологічної картини непсихотичних психічних розладів у комбатантів при віддалених наслідках закритих черепно-мозкових травм/ Н. В. Рациборинська-Полякова, К. М. Семененко (стр.324-328)
Трет’яков М. С. Оцінка ефективності сучасних схем протимікробної терапії вугревої хвороби/ М. С. Трет’яков [та ін.] (стр.329-332)
Грузевський О. А. Прогнозування ризику розвитку дисбіозу за показником індексу умовно-патогенної мікрофлори/ О. А. Грузевський, Г. Ю. Шевчук, А. В. Дубіна (стр.333-337)
Фоміна Н. С. Проблема ефективності антибіотикопрофілактики вентилятор-асоційованих пневмоній у новонароджених/ Н. С. Фоміна [та ін.] (стр.338-342)
Гумінський Ю. Й. Нові методичні підходи до підсумкового контролю якості засвоєння дисципліни "Мікробіологія, вірусологія, імунологія"/ Ю. Й. Гумінський [та ін.] (стр.343-346)
Дівінскі Д. М. Інформативне наповнення та використання інтернет-сторінки кафедри мікробіології для підготовки студентів до занять/ Д. М. Дівінскі [та ін.] (стр.347-349)
Іванова С. А. Особливості викладання клінічної мікробіології іноземним ординаторам/ С. А. Іванова, М. С. Трет’яков, Є. Ф. Макац (стр.350-352)
Ковальчук В. П. On-line тестування як новий метод оцінки знань студента/ В. П. Ковальчук [та ін.] (стр.353-356)
Колодій С. А. Впровадження тестових методів контролю для вдосконалення якості та змісту вищої освіти в медичному ВУЗІ/ С. А. Колодій [та ін.] (стр.357-360)
Крижановська А. В. Методичні підходи до читання лекцій із медичної мікробіології іноземним студентам/ А. В. Крижановська, О. К. Стукан, О. О. Гончар (стр.361-364)
Марункевич Я. Ю. Особливості викладання дисципліни "Психіатрія, наркологія" англомовним студентам: основні проблеми та шляхи вирішення/ Я. Ю. Марункевич (стр.365-367)
Мотика О. І. Новий підхід до визначення бактерицидної активності бензилпеніциліну щодо Corynebacterium diphtheriae/ О. І. Мотика [та ін.] (стр.368-371)
Мруг О. Ф. Оптимізація стилів та методів навчання дисципліни "Психіатрія, наркологія" через призму транзактного аналізу/ О. Ф. Мруг (стр.372-376)
Палій Г. К. Підходи до оптимізації засвоєння навчальної дисципліни "Мікробіологія, вірусологія та імунологія"/ Г. К. Палій [та ін.] (стр.377-380)
Карбованець О. І. Знання з мікробіології в системі підготовки студентів медичних спеціальностей/ О. І. Карбованець [та ін.] (стр.381-384)
Корнійчук О. П. Методично-організаційні аспекти викладання мікробіології на стоматологічному факультеті національного медичного університету/ О. П. Корнійчук, Р. Г. Шикула, С. Й. Павлій (стр.385-388)
Макаров С. Ю. Особливості психофізіологічної адаптації студентів закладів вищої медичної освіти в динаміці навчального року за даними кластерного аналізу/ С. Ю. Макаров (стр.389-393)
Климнюк С. І. Бактеріологічне дослідження при гострих респіраторних інфекціях: актуально, інформативно та ефективно/ С. І. Климнюк [та ін.] (стр.394-397)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-20    21-40   41-60  
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)