Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (1)Высшее образование (6)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Кравець, Н. Я.$<.>)
Общее количество найденных документов : 38
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-38 
1.


   
    Варіанти перебігу хламідійної інфекції у практиці лікарів різних спеціальностей [Текст] = The variants of chlamydia infection in the practice of doctors of differents specialties / С. І. Климнюк [та ін.] // Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - 2018. - N 4. - С. 89-93


MeSH-главная:
ХЛАМИДИИ -- CHLAMYDIA
АРТРИТ РЕАКТИВНЫЙ -- ARTHRITIS, REACTIVE
Аннотация: Актуальність проблеми хламідіозів на сьогодні надзвичайно велика – у зв’язку зі значним поширенням хвороби та різноманітністю клінічних проявів. Хламідії спричиняють полісистемні та поліорганні ураження, що знаходить відображення у відповідних діагнозах. За клініко-епідеміологічними характеристиками проблема хламідіозів знаходиться у зоні професійних інтересів інфекціоністів, урологів, окулістів, акушерів-гінекологів, ревматологів. Необізнаність про них (особливо щодо атипових форм) не тільки лікарів первинної ланки обслуговування, а й фахівців інших спеціальностей, призводить до несвоєчасної діагностики та верифікації діагнозу і, відповідно, відсутності адекватного лікування. Метою нашого дослідження було дослідити частоту виникнення атипових форм хламідіозу у пацієнтів, що звертаються до лікарів різних спеціальностей. Матеріал і методи. Нами обстежено 17 пацієнтів із синдромом Рейтера хламідійного ґенезу, чоловіків було 15, жінок – 2, що збігається з даними літератури. Основним методом верифікації діагнозу був імуноферментний аналіз (ІФА) для виявлення специфічних IgM і G. Результати. Хворі, що були включені у дослідження, зі скаргами зверталися до різних спеціалістів (ревматолога, інфекціоніста, уролога, гінеколога, офтальмолога і сімейного лікаря). Найчастіше було діагностовано урет­рит, дизуричні розлади, реактивний артрит, кератокон’юнктивіт, увеїт, кератит. Проте синдром Рейтера при першій консультації було встановлено лише 5 пацієнтам (29,41 %), що свідчить про низьку настороженість щодо цього захворювання і вибір помилкової тактики лікування, яка не враховує етіологічну першопричину виникнення цього синдрому. Синдром Рейтера при другому зверненні було виявлено у 7 хворих (41,78 %), а решті хворих (29,41 %) діагноз було встановлено лише після консультації із суміжними спеціалістами. Висновки. Отже, сидром Рейтера на сьогоднішній день є поширеним захворюванням, що трапляється у практиці різних спеціалістів. Цей синдром потребує подальшого вивчення для полегшення верифікації діагнозу і вибору правильної тактики лікування, що враховує етіологічну причину розвитку даного захворювання та чутливість збудника до сучасних антибактеріальних засобів, що і буде метою наших подальших досліджень
The urgency of the chlamydiaes problem is extremely high today due to the widespread of the disease and the clinical manifestations diversity. Chlamydia causes polysystem and multiorgan lesions, which are reflected in the corresponding diagnoses. According to its clinical and epidemiological characteristics, the problem of chlamydia is located in the zone of occupational interests of infectious disease, urologists, ophthalmologists, gynecologists, and rheumatologists, as well as the lack of knowledge about them (especially with regard to atypical forms), not only the primary care physicians, but also specialists of other specialties, leads until untimely diagnosis and verification of the diagnosis and the lack of adequate treatment. The problem of chlamydia today remains extremely relevant, many questions regarding the etiology, pathogenesis, clinical symptoms and treatment of this disease are underdeveloped and require further research. The aim of our study was to investigate the incidence of atypical forms of chlamydia in patients who seek medical doctors of various specialties. Material and Methods. We examined 17 patients with Reuters Chlamydial Genesis syndrome. The main method for verifying the diagnosis was ELISA for the detection of specific Ig M and Ig G. Male were 15, female – 2, which coincides with the literature. Patients who were included in the study with complaints turned to various specialists (rheumatologist, infectious disease, urologist, gynecologist, ophthalmologist and family doctor). Often, urethritis, dysuric disorders, reagent arthritis, keratoconjunctivitis, uveitis, and keratitis were diagnosed. However, Reiter’s syndrome at the first consultation was presented to only 5 patients (29.41 %), indicating low alertness for this disease and the choice of false treatment tactics that does not take into account the etiological root cause of this syndrome. Reiter’s syndrome at the second treatment was detected in 7 patients (41.78 %). The rest of the patients (29.41 %) were exposed only after consulting with related specialists. Conclusions. Reiter’s syndrom today is a common disease that occurs in the practice of various specialists. This syndrome requires further study to facilitate verification of the diagnosis and the choice of the correct treatment tactics that takes into account the etiological cause of the development of this disease and the sensitivity of the pathogen to modern antibacterial agents, which will be the purpose of our further research
Доп.точки доступа:
Климнюк, С. І.
Борак, В. П.
Романюк, Л. Б.
Кравець, Н. Я.
Борак, В. Т.
Ткачук, Н. І.
Малярчук, Г. Р.
Олійник, Н. М.
Галабіцька, І. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


   
    До питання про доцільність проведення IFOM для вітчизняних студентів-медиків [Текст] = To the question of the appropriation of IFOM for home medical students / Л. Б. Романюк [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2020. - Т. 24, № 1. - С. 138-142. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, ПРОФЕССИИ -- HEALTH OCCUPATIONS (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы)
Кл.слова (ненормированные):
ТЕСТИРОВАНИЕ
Аннотация: Дефіцит медичних працівників на сьогодні відмічається не лише в Україні, але і в країнах Європи. Лікувальні заклади потребують висококваліфікованих та компетентних працівників, які швидко орієнтуються у клінічній ситуації, призначають адекватний обсяг додаткових методів обстеження та ефективне лікування, починаючи з етапу амбулаторного прийому. Тому, виникає необхідність у якісних та ґрунтовних знаннях, які майбутні медичні працівники отримають під час фахової підготовки, з перших курсів медичних навчальних закладів. Дослідження має теоретичний характер, представлений у методах аналізу, порівняння, систематизації отриманих даних. У липні 2019 року студенти навчальних медичних закладів склали міжнародний іспит з основ медицини (IFOM), який був складовою частиною Єдиного державного кваліфікаційного іспиту. Запитання з курсу “Мікробіологія, вірусологія та імунологія” у багатьох випадках стосувалися збудників, які викликають природно-осередкові захворювання, не властиві для нашої країни, з іншої сторони, аргументація правильних відповідей була недостатньою. У IFOM-тестах 2019 року було багато клінічних даних, які відіграють вирішальну роль у виборі правильної відповіді, що для студентів 3-ьо курсників медичних вітчизняних навчальних закладів, які не мають достатньо знань з клінічної практики, що обумовлено особливостями навчальної програми з дисциплін, щоб інтерпретувати умову задачі, поєднати теоретичні та клінічні особливості іноді було неможливо або складно. Отже, аналіз тестових завдань, які були представлені під час іспиту IFOM виявив не лише недоліки у їх формулюванні, це спонукало викладачів, зокрема нашої кафедри, до удосконалення та доповнення інформації, яка надається студентам для підготовки до практичних занять в системі MOODL та в подальшому надасть можливість студентам більш ґрунтовніше підготуватись до тестового іспиту
Today, the shortage of health workers is noted not only in Ukraine but also in European countries. Hospitals need highly skilled and competent staff who are quick to navigate the clinical situation, prescribe an adequate amount of additional methods of examination and effective treatment, starting from the outpatient stage. Therefore, there is a need for qualitative and thorough knowledge that future health professionals will receive during their professional training, from the first courses of medical schools. The research has a theoretical character, presented in the methods of analysis, comparison, systematization of the obtained data. In July 2019, medical school students passed the International Medical Examinations (IFOM) exam, which was part of the Unified State Qualification Exam. The questions from the course "Microbiology, Virology and Immunology" in many cases concerned pathogens that cause natural-focal disease that are not peculiar to our country, on the other hand, the argumentation of the correct answers was insufficient. In the 2019 IFOM Tests, there was a wealth of clinical data that played a decisive role in choosing the right answer for third-year medical school students who did not have sufficient clinical practice due to the specificities of the subject’s curriculum to interpreting the condition of the problem, combining theoretical and clinical features is sometimes impossible or difficult. Therefore, the analysis of the test assignments presented during the IFOM exam revealed not only defects in their formulation, but also prompted the faculty, as well as our department, to improve and supplement the information provided to students to prepare for practical lessons the in MOODL and further provide an opportunity for students to more thoroughly prepare for the test exam
Доп.точки доступа:
Романюк, Л. Б.
Климнюк, С. І.
Кравець, Н. Я.
Ткачук, Н. І.
Борак, В. П.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Романюк, Л. Б.
    Аналіз проведених заходів з підготовки студентів-медиків до здачі тестового іспиту "Крок-1" з мікробіології, вірусології та імунології [Текст] / Л. Б. Романюк, Н. Я. Кравець // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - N 1. - С. 18-21. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ЭКЗАМЕНАЦИОННЫЕ ВОПРОСЫ -- EXAMINATION QUESTIONS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
УКРАИНА -- UKRAINE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ -- EDUCATIONAL STATUS
Кл.слова (ненормированные):
аналіз ефективності -- якість медичної освіти -- ліцензійний іспит
Аннотация: Проаналізована ефективність заходів з підготовки студентів медичного факультету до здачі тестового іспиту «Крок і» з мікробіології, вірусології та імунології, систематизовані підходи щодо покращення якості тренувальних методик. Розглянуто різнопланові підходи щодо підготовки студентів до складання тестового іспиту «Крок і» з мікробіології, вірусології та імунології у кафедральному та загальновузівському аспекті, наведено схему інтеграції та взаємозв'язку різних ланок тренувального процесу. Доведено, що комплексний підхід до заходів, спрямованих на підготовку студентів медичного факультету до здачі іспиту «Крок- /» після 3 курсу, чітке методичне та практичне забезпечення кожного етапу, своєчасний аналіз успішності та заходи щодо її покращення в цілому дають позитивні результати, що відображено в статистичних показниках успішності здачі студентами-медиками «Крок-1» за останні два роки
Доп.точки доступа:
Кравець, Н. Я.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Шевчик, Л. О.
    Застосування квесту як технології практико-орієнтованого навчання студентів медичних вишів [Текст] = Quest application as technologies of practical oriented education of students of medical universities / Л. О. Шевчик, Н. Я. Кравець // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 78-81


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИГРЫ И ИГРУШКИ -- PLAY AND PLAYTHINGS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Аннотация: Завдяки проведенню інтелектуального квесту студенти мають можливість не лише перевірити власний рівень залишкових знань, дізнатися чимало нових цікавих фактів, а й можуть структурувати вже наявні знання. Роль викладача в ході квесту зводиться до коректного формування змісту завдань; підготовки та розподілення ролей для студентів; створення сприятливих умов у групі для висловлювання власної думки кожного з учасників; ознайомлення студентів з чітко сформованими правилами інтерактивної гри та спрямування їх у правильну сторону розвитку подій
Доп.точки доступа:
Кравець, Н. Я.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Шевчик, Л. О.
    Застосування дедуктивного методу навчання біології у закладах вищої медичної освіти України [Текст] / Л. О. Шевчик, Н. Я. Кравець, І. М. Грод // Буковинський медичний вісник. - 2020. - Т. 24, № 2. - С. 173-177. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-главная:
БИОЛОГИЯ -- BIOLOGY (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Аннотация: Послідовне вивчення тваринного світу відповідно до природної системи – від нижчих до вищих – не лише дає уявлення про різноманіття тварин і специфіки їх груп, але дозволяє прослідкувати їх виникнення і родинні зв’язки, виявити роль факторів еволюції. При цьому характеристика окремих груп тварин не може обмежитися описанням особливостей будови (морфології та анатомії їх представників), а повинна включати опис і аналіз їх функцій, а також особливостей поведінки. Мета роботи - визначення необхідності вибору ефективних методів навчання біології у закладах вищої медичної освіти України. Об’єктом дослідження визначено особливості морфоанатомічної будови групи таксонів Черви (Vermes), представленої типами: Плоскі черви (Plathelmintes), Круглі черви, або Первиннопорожнинні (Nemathelmintes) та Кільчасті черви (Annelida). З точки зору міцності засвоєних знань, не важливо із залученням яких методів вони будуть набуті. Актуальність застосування різних логічних методів пізнання зростає в період глобалізації обсягу наукової інформації. Власне, це пояснює популярність дедуктивного методу засвоєння знань, при якому пізнання іде від загального уявлення до осмислення окремих складових, пов’язаних між собою ієрархічно. Зокрема, ускладнення морфоанатомічної будови спостерігається в лінійці плоскі, круглі, кільчасті черви, що в першу чергу торкається порожнини тіла , а також інших систем. Висновки. Накопичені протягом останніх десятиліть матеріали та узагальнення в галузі порівняльної морфоанатомії відкривають можливість більш різнобічно описувати особливості будови окремих груп живих організмів, виділяти специфічні шляхи їх еволюції. Це дозволяє краще розуміти причини біологічного прогресу чи регресу тої чи іншої групи тварин і дати їй більш різнобічну біологічну характеристику.
Доп.точки доступа:
Кравець, Н. Я.
Грод, І. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Шевчик, Л. О.
    Вплив стресу на вагові та гематологічні показники пацюків Rattus norvegicus f. domesticus в умовах біологічного експерименту [Текст] / Л. О. Шевчик, Н. Я. Кравець, І. М. Грод // Медичні перспективи. - 2021. - Т. 26, № 1. - С. 69-77. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-главная:
СТРЕСС ФИЗИОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PHYSIOLOGICAL (физиология)
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL (кровь)
ВЕС ТЕЛА -- BODY WEIGHT (физиология)
ГЕМАТОЛОГИЧЕСКИЕ ТЕСТЫ -- HEMATOLOGIC TESTS (использование)
КРЫСЫ -- RATS (анатомия и гистология, кровь, рост и развитие)
ЖИВОТНЫЕ ЛАБОРАТОРНЫЕ, ИЗУЧЕНИЕ -- LABORATORY ANIMAL SCIENCE (методы, тенденции)
Аннотация: Метою роботи стала необхідність вивчення зміни вагових та гематологічних показників щура лабораторного як реакції-відповіді на перебування у складних та несприятливих умовах експерименту. Біологічний експеримент було проведено з дотриманням нормативних умов утримання щурів, відповідно до етичних норм та рекомендацій з гуманізації роботи з лабораторними тваринами. З метою реалізації поставлених завдань щури були поділені на дві групи: контрольна – щури знаходилися у просторій клітці з комфортними умовами існування та експериментальна – тварини були розташовані у малій клітці з обмеженою можливістю для вільного пересування. З метою чистоти експерименту кормовий раціон тварин обох груп був однаковим. Вагові та гематологічні показники визначали за загальноприйнятими у фізіології методиками. Було встановлено, що неналежні умови утримання, спричинюючи стресову ситуацію, негативно впливають на активність поїдання кормів піддослідними тваринами, що пояснює слабку кореляцію динаміки ваги тварин контрольної та експериментальної груп. Аналіз абсолютної маси внутрішніх органів щурів продемонстрував пряму залежність їх від ваги тіла та кореляцію цих параметрів між тваринами обох груп. У процесі дослідження встановлено, що кількісні співвідношення основних гематологічних показників кожного гризуна суворо індивідуальні. Тенденція до збільшення досліджуваних параметрів в експериментальній групі в порівнянні з контрольною має симптоматичний характер і може бути пояснена симпатично-вегетативними впливами. Кількість гемоглобіну безпосередньо корелюється із кількістю еритроцитів. Зіставлення вмісту гемоглобіну, еритроцитів, лейкоцитів з масою тіла показало обернено-пропорційну залежність між ними. Стійка переважна частка лейкоцитів крові щурів обох досліджуваних груп, очевидно, генетично обумовлено
Доп.точки доступа:
Кравець, Н. Я.
Грод, І. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


   
    Сучасний підручник - запорука якісної освіти [Текст] / С. І. Климнюк [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2020. - N 2. - С. 12-15


MeSH-главная:
УЧЕБНЫЕ ПОСОБИЯ -- TEACHING MATERIALS (экономика)
Аннотация: Висвітлено проблеми забезпечення студентів вищої медичної школи якісною навчальною літературою, проведено аналіз видавничої діяльності кафедри мікробіології, вірусології та імунології ТНМУ ім. І. Я. Горбачевського МОЗ України відповідно до вимог сучасності. Уведення нових стандартів освіти, нові вимоги до якості освіти зумовлюють кардинально інший підхід до інформаційно-методичного забезпечення навчального процесу, основним компонентом якого є принципово нові підручники та навчальні посібники. Застосування в процесі навчання сучасної навчально-наукової літератури, інтернет-ресурсів дасть змогу майбутнім фахівцям здобути освіту світового рівня. У межах реалізації цього завдання професорсько-викладацький склад кафедри мікробіології, вірусології та імунології опублікував два посібники для україномовних студентів. Окрім того, у співавторстві з викладачами інших вишів опубліковано один підручник для студентів, які навчаються українською мовою, та два підручники англійською мовою для іноземних студентів медичних вишів України. У навчальній літературі простежується глибокий системний підхід до вивчення дисципліни, окрім теоретичної складової, увагу акцентовано на практичному застосуванні отриманих знань у клінічній практиці. Головне завдання — привернути увагу студентів до використання підручників під час підготовки практичних занять завдяки вдалому поєднанню теоретичного та практичного матеріа¬лу та залучити студентів до пізнавального процесу, розвиваючи логічне мислення та можливість максимально ефективно підготуватися до практичних занять, тестових іспитів і ліцензійних іспитів «Крок»
Доп.точки доступа:
Климнюк, С. І.
Ткачук, Н. І.
Олійник, Н. М.
Романюк, Л. Б.
Творко, М. С.
Покришко, О. В.
Кравець, Н. Я.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


   
    Варіабельність імунологічних показників у хворих на гостру дизентерію [Текст] = Variability of immunological indices in patients with acute dysenteria / В. П. Борак [та ін.] // Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - 2020. - N 1. - С. 53-56


MeSH-главная:
ДИЗЕНТЕРИЯ -- DYSENTERY
ИММУНИТЕТ ГУМОРАЛЬНЫЙ -- IMMUNITY, HUMORAL
Аннотация: У структурі інфекційної захворюваності кишкові інфекції займають друге місце після респіраторних хвороб. З декількох причин шигельоз (дизентерія) займає серед них провідне місце. За даними різних джерел, серед етіологічно верифікованих діарей вона складає від 28 до 75 %. Одним із ефективних та достовірних показників підтвердження діагнозу при дизентерії є імунологічне дослідження для виявлення змін клітинної ланки імунітету та специфічних антитіл
In the structure of infectious morbidity intestinal infections occupy the second place after respiratory diseases. For several reasons, shigellosis (dysentery) occupies a leading position among them. According to various sources, among etiologically verified diarrhea, it ranges from 28 to 75 %. One of the effective and reliable indicators of confirmation of diagnosis in dysentery is an immunological examination to detect changes in the cellular level of immunity and specific antibodies
Доп.точки доступа:
Борак, В. П.
Романюк, Л. Б.
Кравець, Н. Я.
Борак, В. Т.
Медвідь, І. І.
Галабіцька, І. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Матильонок, Т. Ю.
    Досвід запровадження дистанційної форми навчання у закладах вищої медичної освіти України [Текст] / Т. Ю. Матильонок, О. В. Войтович, Н. Я. Кравець // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2020. - N 4. - С. 15-19


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (организация и управление)
МЕЖДИСЦИПЛИНАРНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- INTERDISCIPLINARY STUDIES
Аннотация: В умовах карантину, пов’язаного з пандемією Covid-19, в багатьох закладах вищої освіти України, в т.ч. медичної, дистанційне навчання набуло особливої актуальності. Метою є висвітлення форм і засобів дистанійного навчання. Така форма навчання має значний потенціал, адже програмні можливості платформ Microsoft Office 365 та Moodle дають змогу забезпечити оперативну передачу будь-якого обсягу навчального матеріалу для самостійного вивчення й повторення, а також проведення різних форм контролю знань студентів, однак це не може повністю замінити традиційну освіту та обов’язково потребує проведення практичних робіт.
В условиях карантина, связанного с пандемией Covid-19, во многих заведениях высшего образования Украины, в т.ч. медицинского, дистанционная учеба приобрела особенную актуальность. Целью работы является освещение форм и средств дистанционной учебы. Такая форма учебы имеет значительный потенциал, ведь программные возможности платформ Microsoft Office 365 и Moodle дают возможность обеспечить оперативную передачу любого объема учебного материала для самостоятельного изучения и повторения, а также проведения разных форм контроля знаний студентов, однако это не может полностью заменить традиционное образование и обязательно нуждается в проведении практических работ.
Доп.точки доступа:
Войтович, О. В.
Кравець, Н. Я.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


   
    Антибіотикорезистентність умовно-патогенних мікроорганізмів: актуальність, умови виникнення, шляхи подолання / Л. Б. Романюк [та ін.] // Інфекційні хвороби. - 2019. - N 4. - С. 63-71


MeSH-главная:
АНТИБАКТЕРИАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА -- ANTI-BACTERIAL AGENTS (вредные воздействия)
ЛЕКАРСТВЕННАЯ УСТОЙЧИВОСТЬ У БАКТЕРИЙ -- DRUG RESISTANCE, BACTERIAL
Аннотация: Неправильне використання антибіотиків у медицині та застосування їх у різних галузях тваринництва прискорюють виникнення антибіотикорезистентності. Внаслідок цього лікування багатьох інфекційних захворювань, зокрема, респіраторних (пневмонії, бронхіти, бронхіоліти, навіть туберкульозу), стає важчим: подовжується період перебування хворих у стаціонарі, зростають витрати на лікування та збільшуються показники смертності від цих недуг. Полімедикаментозну стійкість, зазвичай, виявляють у патогенних бактерій, а також у коменсальних мікрорганізмів, які колонізують кишковий канал, верхні дихальні шляхи та шкіру людини. Формування антибіотикорезистентності у всіх випадках зумовлене генетично, внаслідок набуття нової генетичної інформації або завдяки зміні рівня експресії власних генів бактерійної клітини. Важливим фактором боротьби з поширенням антибіотикорезистентності є фармакодинамічне обґрунтування режимів дозування антибактерійних препаратів, використання лікарняного формуляру, що ґрунтується на локальних даних про розповсюдження антибіотикорезистентності конкретних мікроорганізмів
Доп.точки доступа:
Романюк, Л. Б.
Кравець, Н. Я.
Климнюк, С. І.
Копча, В. С.
Дронова, О. Й.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-38 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)