Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Высшее образование (7)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Кузьменко, А. Я.$<.>)
Общее количество найденных документов : 12
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-12 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кузьменко А. Я.
Заглавие : Нові погляди на лікування порушень серцевого ритму у дітей
Место публикации : Педіатрія, акушерство та гінекологія. - Київ, 1999. - № 3. - С. 59 (Шифр ПУ2/1999/3)
MeSH-главная: АРИТМИИ СЕРДЕЧНЫЕ -- ARRHYTHMIAS, CARDIAC
ДЕТИ -- CHILD
Найти похожие

2.

Заглавие журнала :Педіатрія, акушерство та гінекологія -2003г.,N 5
Интересные статьи :
Сміян І. С. Педіатричні аспекти синдрому мальабсорбції/ І. С. Сміян [и др.] (стр.4-9)
Кирилова Л. Г. Комплексна поетапна реабілітація перинатальних уражень мозку новонароджених і дітей раннього віку групи високого ризику/ Л. Г. Кирилова, М. А. Василенко, Л. І. Ткачук (стр.10-14)
Мавропуло Т. К. Диференціально-діагностичні критерії різних варіантів розширення зовнішніх ліквороутримуючих просторів у дітей перших місяців життя з перинатальною патологією центральної нервової системи/ Т. К. Мавропуло (стр.15-19)
Чуриліна А. В. Структурні та функціональні особливості серця у дітей з пролапсом мітрального клапана за даними ехокардіографії/ А. В. Чуриліна (стр.20-22)
Бєлалова Л. Я. Особливості вегетативної регуляції у дітей з порушеннями серцевого ритму зі зниженою функціональною активністю синусового вузла/ Л. Я. Бєлалова, М. М. Каладзе (стр.22-25)
Прохорова М. П. Корекція функціональних порушень серцево-судинної системи у дітей з бронхообструктивним синдромом/ М. П. Прохорова, А. Я. Кузьменко (стр.26-28)
Пархоменко Л. К. Стан печінки при діскинетичних розладах біліарного тракту у дітей та підлітків/ Л. К. Пархоменко, А. В. Єщенко (стр.28-32)
Пошехонова Ю. В. Клінічне значення показників гістаміну й серотоніну в плазмі крові дітей з функціональною диспепсією/ Ю. В. Пошехонова (стр.33-37)
Сміян І. С. Взаємозв’язок кардіоваскулярних ускладнень цукрового діабету з кальцієвим гомеостазом у дітей/ І. С. Сміян, В. Б. Фурдела (стр.38-40)
Левенець С. О. Динаміка показників статевого розвитку дівчаток за останні 20 років/ С. О. Левенець, В. О. Диннік, В. В. Перевозчиков (стр.41-42)
Даниленко Г. М. Стан здоров’я дітей в умовах загальноосвітнього навчального закладу/ Г. М. Даниленко, Г. О. Бориско, Л. І. Пономарьова (стр.43-47)
Ситковський М. Б. Хірургічна патологія дивертикула Меккеля/ М. Б. Ситковський, А. Н. Плотников, А. А. Гришин (стр.49-51)
Бережний В. В. Про використання сухої адаптованої суміші "NAN-кисломолочний" в харчуванні дітей раннього віку/ В. В. Бережний, Н. К. Уніч (стр.52-54)
Майданник В. Г. До історії організації міжнародної асоціації дитячих лікарів та першого з’їзду/ В. Г. Майданник (стр.55-61)
Голота В. Я. Оцінка функції фетоплацентарного комплексу в діагностиці пізнього гестозу/ В. Я. Голота, В. О. Бенюк (стр.62-64)
Юзько О. М. Варіант преіндукованої підготовки шийки матки при патологічному прелімінарному періоді/ О. М. Юзько, Т. Г. Фармазей, М. І. Косевич (стр.64-67)
Гудима О. О. Гемоциркуляторні зрушення у породілей з різним ступенем крововтрати в пологах/ О. О. Гудима, А. М. Громова (стр.68-71)
Галич С. Р. Прееклампсія як синдром психоемоційної дизадаптації/ С. Р. Галич (стр.72-75)
Куріліна Т. В. Порівняльна характеристика впливу прогестагенів на гормональний гомеостаз новонароджених/ Т. В. Куріліна (стр.76-80)
Попова М. В. Фактори розвитку ендокринної неплідності/ М. В. Попова, М. Г. Плєшко (стр.80-83)
Вдовиченко Ю. П. Сучасні аспекти новотворів яєчників у дівчаток-підлітків/ Ю. П. Вдовиченко, В. В. Станкевич (стр.83-85)
Ромащенко О. В. Сучасні підходи до діагностики та лікування урогенітального трихомоніазу/ О. В. Ромащенко, А. В. Руденко (стр.86-91)
Веропотвелян П. М. Ефективність застосування різних методик лазерного опромінення в комплексному лікуванні хронічних сальпінго-оофоритів/ П. М. Веропотвелян, Б. М. Венцківський, М. П. Веропотвелян (стр.92-96)
Чайка В. К. Особливості активності ферментів нуклеотидного обміну у жінок репродуктивного віку, які страждають на гіперпластичні процеси ендометрія/ В. К. Чайка, Т. І. Холодняк, І. К. Акимова (стр.97-99)
Давидова Ю. В. Преконцептуальне консультування у жінок з пухлинами щитовидної залози/ Ю. В. Давидова (стр.100-103)
Вдовиченко Ю. П. Морфофункціональний стан щитовидної залози при патології ендометрія в пременопаузальному періоді/ Ю. П. Вдовиченко, П. М. Баскаков, І. Б. Глазкова (стр.103-106)
Каченюк Ю. А. Досвід організації медико-генетичного консультування та пренатальної діагностики/ Ю. А. Каченюк (стр.107-111)
Неймарк С. Л. Фазова негормональна терапія дезадаптаційних порушень менструального циклу/ С. Л. Неймарк, С. М. Бакшеєв (стр.112-113)
Валентин Іванович Грищенко (до 75-річчя від дня народження) (стр.114-115)
Интересные статьи :
Найти похожие


3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Прохорова М. П., Кузьменко А. Я.
Заглавие : Корекція функціональних порушень серцево-судинної системи у дітей з бронхообструктивним синдромом
Место публикации : Педіатрія, акушерство та гінекологія. - 2003. - № 5. - С. 26-28 (Шифр ПУ2/2003/5)
Предметные рубрики: Дыхательных путей обструкция-- дети-- осл-- патофизиол
Бронхов болезни-- дети-- осл-- патофизиол
Сердечно-сосудистые болезни-- дети-- лек тер-- этиол
Найти похожие

4.

Заглавие журнала :Медична освіта -2014г.,N 3 (дод.)
Интересные статьи :
Абатуров О. Є. Формування світогляду майбутніх лікарів у контексті біоетики при викладанні медичної генетики/ О. Є. Абатуров [и др.] (стр.9-12)
Авраменко Н. В. Проблеми викладання аспектів репродуктивної медицини на медичному факультеті медичного університету/ Н. В. Авраменко [и др.] (стр.13-15)
Бачук-Понич Н. В. Інтерактивні методи навчання в практиці студентського наукового гуртка/ Н. В. Бачук-Понич, Т. О. Ілащук (стр.16-17)
Безрук Т. О. Міждисциплінарна інтеграція в процесі вивчення клінічних дисциплін/ Т. О. Безрук, В. В. Безрук (стр.18-19)
Бербець А. М. Використання інтерактивних методик при проведенні практичних занять з акушерства та гінекології/ А. М. Бербець (стр.20-22)
Бідзіля П. О. Світоглядна мотивація пізнавальної діяльності/ П. О. Бідзіля, В. А. Жадько (стр.23-26)
Бойчук Т. М. Новітні технології при викладанні дисципліни "Гістологія, цитологія та ембріологія” в Буковинському державному медичному університеті/ Т. М. Бойчук [и др.]
Бойчук Т. М. Актуальні питання підготовки іноземних студентів до складання іспитів для підтвердження дипломів на батьківщині випускників/ Т. М. Бойчук [и др.] (стр.30-32)
Борейко Л. Д. Компетентнісний підхід в організації навчального процессу/ Л. Д. Борейко, Ю. С. Букатару, А. І. Перижняк (стр.33-35)
Булик Р. Є. Роль і місце самостійної роботи в навчальній діяльності студента/ Р. Є. Булик, Н. В. Черновська (стр.36-37)
Буряк О. Г. Досвід викладання педіатрії в контексті підготовки спеціалістів первинної медичної допомоги/ О. Г. Буряк, Ю. М. Нечитайло (стр.38-40)
Височанська Т. П. Науково-дослідна робота студентів – важливий елемент підготовки медичних фахівців із дисциплін дерматовенерологічного профілю/ Т. П. Височанська (стр.41-42)
Вовченко М. Б. Адаптація іноземних студентів 1–2 курсів у Запорізькому державному медичному університеті/ М. Б. Вовченко (стр.43-44)
Волосовець О. П. Інноваційні підходи до підготовки лікарів зі спеціальності "Педіатрія” в інтернатурі/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.45-46)
Волосовець А. О. Використання сучасних інтернет-технологій у практиці викладання на кафедрі неврології/ А. О. Волосовець, Н. С. Турчина (стр.47)
Вороненко Ю. В. Моніторинг знань як основа системи контролю якості навчання інтернів/ Ю. В. Вороненко [и др.] (стр.48)
Гиря О. М. Основні аспекти формування світогляду майбутніх лікарів/ О. М. Гиря (стр.49-52)
Годлевський Л. С. Комп’ютерна iнженерія в дистанційному кредитно-модульному навчанні медичних працівників/ Л. С. Годлевський [и др.] (стр.53-54)
Гончарова Н. Г. Новітні форми самостійної роботи студентів при підготовці майбутніх лікарів на кафедрі нормальної фізіології/ Н. Г. Гончарова [и др.] (стр.55-58)
Грищенко О. В. Особливості навчання "дорослої” аудиторії в системі післядипломної освіти/ О. В. Грищенко, В. В. Бобрицька, С. В. Коровай (стр.59-61)
Громовик Б. П. До 50-річчя кафедри організації та економіки фармації Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького/ Б. П. Громовик [и др.] (стр.62-65)
Губка В. О. Організація навчального процесу для студентів та лікарів-інтернів на кафедрі госпітальної хірургії/ В. О. Губка (стр.66-67)
Гулей Л. О. Особливості викладання дисципліни "Дерматологія. Венерологія” студентам спеціальності "Педіатрія”/ Л. О. Гулей, О. І. Денисенко (стр.68-70)
Доля В. С. Формування світогляду майбутніх провізорів/ В. С. Доля, В. І. Мозуль, О. В. Мазулін (стр.71-73)
Ждан В. М. Теоретичні й методологічні аспекти безперервної післядипломної медичної освіти/ В. М. Ждан [и др.] (стр.74-78)
Івченко В. К. Формування особистісно-професійної компетентності майбутніх лікарів/ В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Р. В. Разумний (стр.79-82)
Івченко В. К. Використання інноваційних навчальних технологій у процесі викладання основних медичних клінічних дисциплін/ В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Т. А. Сіротченко (стр.83-86)
Ілащук Т. О. Методологічні аспекти організації самостійної роботи студента при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб у Буковинському державному медичному університеті в сучасних умовах/ Т. О. Ілащук, О. П. Микитюк (стр.87-90)
Камишний О. М. Особливості організації самостійної роботи студентів за кредитно-модульною системою на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ О. М. Камишний [и др.] (стр.91-92)
Кірсанова О. В. Особливості навчального процесу для освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр” зі спеціальності "Лабораторна діагностика”/ О. В. Кірсанова [и др.] (стр.93-97)
Ковальчук Л. Я. Досвід викладання дисципліни "Хірургія” за кредитно-модульною системою/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.98-100)
Колесник Ю. М. Професійно-етична складова та "етичний кодекс лікаря України” у формуванні світогляду майбутнього медичного спеціаліста/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.101-103)
Колесник Ю. М. Роль рейтингового оцінювання діяльності викладача в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.104-105)
Колесник Ю. М. Шляхи формування мотиваційно-світоглядної сфери студентів медичних вищих навчальних закладів/ Ю. М. Колесник, В. В. Чугунов, Ю. М. Нерянов (стр.106-108)
Корнієнко Г. В. Деякі проблеми базового циклу інтернатури з дитячої хірургії/ Г. В. Корнієнко, В. О. Дмитряков, М. О. Скалозубов (стр.109-111)
Кравченко В. І. Аналіз захворюваності працівників охорони здоров’я за звертальністю у медустанови м. Запоріжжя/ В. І. Кравченко [и др.] (стр.112-113)
Кравченко В. І. Проведення виробничої практики в ЗДМУ за вимогами кредитно-модульної системи/ В. І. Кравченко [и др.] (стр.114-115)
Крушинська Т. Ю. Ділові ігри змагання на заняттях з медичної мікробіології/ Т. Ю. Крушинська, Г. М. Кременчуцький, Д. О. Степанський (стр.116-118)
Кудієвський А. В. Психологічні та філософські погляди на сімейну медицину випускників медичного вузу/ А. В. Кудієвський [и др.] (стр.119-121)
Кущ О. Г. Аналіз результатів впровадження кредитно-модульної системи навчання фахівців зі спеціальності "Лабораторна діагностика” (бакалавр) при вивченні мікробіології, вірусології, імунології в Запорізькому державному медичному університеті/ О. Г. Кущ, О. В. Морозова (стр.122-134)
Лашкул Д. А. Використання інтерактивних технологій при вивченні внутрішніх хвороб як умова інтенсифікації освітнього процессу/ Д. А. Лашкул (стр.125-127)
Леженко Г. О. Інноваційні процеси у навчанні студентів за спеціальністю "Стоматологія”/ Г. О. Леженко, Ю. Г. Резніченко, С. В. Врублевська (стр.128-130)
Леженко Г. О. Впровадження стратегії інтегрованого ведення хвороб дитячого віку в навчальний процес на кафедрі госпітальної педіатрії і дитячих інфекційних хвороб/ Г. О. Леженко [и др.] (стр.131-133)
Мисула І. Р. Актуальність впровадження елективного курсу "Основи натуропатії” у навчальний процес для студентів медичного факультету на кафедрі медичної реабілітації/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.134-138)
Мороз В. М. Моніторинг якості освіти при впровадженні кредитно-модульної системи у ВНМУ імені М. І. Пирогова/ В. М. Мороз [и др.] (стр.138-139)
Наварчук Н. М. Дуалізм і біхевіоризм кредитно-модульної системи/ Н. М. Наварчук (стр.140-143)
Нагорна Н. В. Досвід використання методів інтерактивного навчання у післядипломній медичній освіті/ Н. В. Нагорна [и др.] (стр.144-146)
Нагорна Н. В. Особливості роботи кафедри педіатрії науково-навчального інституту післядипломної освіти Донецького національного медичного університету – опорної за спеціальністю "Дитяча гематологія”/ Н. В. Нагорна [и др.] (стр.147-149)
Нерянов Ю. М. Актуальні питання формування світогляду майбутніх фахівців – стоматологів/ Ю. М. Нерянов [и др.] (стр.150-151)
Никоненко О. С. Удосконалення практичних навичок у студентів VI курсу в контексті кредитно-модульної системи на кафедрі госпітальної хірургії/ О. С. Никоненко [и др.] (стр.152-154)
Ніцович І. Р. Особливості організації самостійної роботи студентів/ І. Р. Ніцович, О. А. Андрієць (стр.155-156)
Павленко О. В. Сучасні підходи до оцінки рівня знань слухачів за спеціальністю "Стоматологія”/ О. В. Павленко, Т. М. Волосовець, І. П. Мазур (стр.157-159)
Павлюченко М. І. Кредитно-модульна система і клінічне мислення/ М. І. Павлюченко (стр.160-161)
Пюрик В. П. Виробнича практика з хірургічної стоматології в умовах кредитно-модульної системи навчання/ В. П. Пюрик [и др.] (стр.162-165)
Резніченко Н. Ю. Курс косметології та естетичної медицини в післядипломній освіті дерматовенерологів/ Н. Ю. Резніченко (стр.166-168)
Сажин С. І. Дистанційне навчання як елемент самопідготовки студентів до занять з педіатричних дисциплін/ С. І. Сажин (стр.169-171)
Семеняк А. В. Викладання дисципліни "Акушерство та гінекологія” для студентів за спеціальністю "Медична психологія”/ А. В. Семеняк, О. А. Андрієць (стр.172-174)
Сидорчук А. С. Активізація самонавчання студентів медичного профілю в межах компетентнісного підходу у викладанні теоретичних та клінічних дисциплін/ А. С. Сидорчук [и др.] (стр.175-177)
Сирцов В. К. Кореляційний аналіз показників успішності із показниками професійної мотивації студентів Запорізького державного медичного університету при вивченні курсу гістології, цитології та ембріології/ В. К. Сирцов, Л. В. Макєєва, О. І. Потоцька (стр.178-180)
Сирцов В. К. Аналіз викладання медико-біологічних дисциплін за спеціальностями "Лікувальна справа” і "Педіатрія” в Запорізькому державному медичному університеті в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу/ В. К. Сирцов [и др.] (стр.181-184)
Сорокман Т. В. Hаукові дослідження як рушійна сила вищої медичної освіти/ Т. В. Сорокман [и др.] (стр.185-187)
Тихоновський О. В. Міжкультурне спілкування як частина педагогічного спілкування з урахуванням національно-психологічних особливостей іноземних студентів/ О. В. Тихоновський (стр.188-190)
Фастовець О. О. Cистема рейтингової оцінки студентів-стоматологів за умов кредитно-модульної системи навчання/ О. О. Фастовець, Р. А. Котелевський (стр.191-193)
Чебан В. І. Особливості способу життя, соціальної адаптації студентів-медиків та технології їх оздоровлення/ В. І. Чебан, О. А. Оленович, С. П. Соболь (стр.194-197)
Шостакович-Корецька Л. Р. Використання методу міждисциплінарного проекту в конкурентних групах при вивченні теми "ВІЛ-інфекція” для студентів VI курсу медичного факультету/ Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.] (стр.198-200)
Шпонька І. С. Реальність, проблеми, шляхи вдосконалення навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи/ І. С. Шпонька [и др.] (стр.201-203)
Шумна Т. Є. Досвід підвищення мотивації до навчання у студентів IV та VI курсів медичного факультету на кафедрі факультетської педіатрії/ Т. Є. Шумна (стр.204-207)
Бабієнко В. В. Використання соціальних мереж при викладанні освітніх дисциплін/ В. В. Бабієнко, Ю. Г. Романова (стр.208-210)
Интересные статьи :
Найти похожие


5.

Заглавие журнала :Медична освіта -2020г.,N 3
Интересные статьи :
Волосовець А. О. Особливості дистанційного навчання в рамках післядипломної підготовки лікарів з медицини невідкладних станів/ А. О. Волосовець [та ін.] (стр.5-8)
Волосовець О. П. Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.9-12)
Павленко О. В. Застосування дистанційної освіти у післядипломній підготовці лікарів-стоматологів в умовах карантинних заходів/ О. В. Павленко [та ін.] (стр.13-16)
Андрющенко В.П. Досвід впровадження практично орієнтованої методики викладання дисципліни «Перша медична допомога з ознайомчою медичною практикою» для студентів фармацевтичного факультету/ В. П. Андрющенко [та ін.] (стр.17-20)
Беденюк А.Д. Досвід проведення дистанційних онлайн-семінарїв підчас карантину на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені Л. Я. Ковальчука/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.21-23)
Горлачук Н. В. Методичні аспекти викладання токсикологічної та судової хімії вітчизняним студентам/ Н. В. Горлачук, Н. О. Зарівна, Л. М. Мосула (стр.24-28)
Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання спеціалізації «Контроль якості лікарських засобів» для студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання/ Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, О. Б. Поляк (стр.29-33)
Іванькова Н. А. Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базт хмарних сервісів/ Н. А. Іванькова, О. А. Рижов (стр.34-42)
Коваленко Н. П. Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку/ Η. П. Коваленко [та ін.] (стр.43-48)
Першко І. О. Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохтмії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії»/ І. О. Першко, Н. А. Тодосійчук (стр.49-55)
Шульгай А. Г. Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії/ А. Г. Шульгай [та ін.] (стр.56-64)
Pakholchuk О. P. Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce IT/ О. P. Pakholchuk, S. М. Nedelska, S. V. Pavlov (стр.65-68)
Savchuk В. P. Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad/ В. P. Savchuk, L. I. Нагарко, N. O. Fedchyshyn (стр.69-73)
Voloshchuk N. I. Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying/ N. I. Voloshchuk [та ін.] (стр.74-78)
Калинюк Н. М. Концептуальні засади інтеграції правової та професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі/ Н. М. Калинюк, Т. О. Рогальський (стр.79-83)
Кінаш І. О. Формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів на етапі професійної підготовки/ І. О. Кінаш (стр.84-88)
Кондратюк В. Є. Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах/ В. Є. Кондратюк [та ін.] (стр.89-93)
Мудрик У. М. Використання активних форм навчання та сучасних інформативних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу/ У. М. Мудрик [та ін.] (стр.94-99)
Тріщ В. І. Використання інтерактивних методів викладання з їх імплементацією в умовах клініки при формуванні професійних компетентностей у майбутніх медичних працівників/ В. І. Тріщ (стр.100-104)
Гребеник М. В. Ретроспективний аналіз навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» та шляхи оптимізації практичної підготовки/ М. В. Гребеник [та ін.] (стр.105-109)
Посохова К. А. Актуальність навчальної інформації про ризик алергічних реакцій при використанні лікарських засобів/ К. А. Посохова [та ін.] (стр.110-113)
Скритиков П. М. Перспективи вдосконалення навчального плану для лікарів-інтернів-стоматологів у розділі «карієс»/ П. М. Скритиков [та ін.] (стр.114-117)
Kulbashna Ya. A. Professional training of masters in dentistry in medical universities of Ukraine and countries of the European union in terms of educational curricula and syllabi harmonization/ Ya. A. Kulbashna [та ін.] (стр.118-125)
Bilovus L. I. Cognitive features of pedagogical communication/ L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn (стр.126-130)
Kim L. A. Learning french by teachers of the Dnvipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects/ L. A. Kim, O. O. Nefodov (стр.131-136)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Волосовець О. П., Виговська О. В., Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Логінова І. О., Черній О. Ф., Мозирська О. В., Хоменко В. Є., Ковальчук О. Л., Дзюба О. Л., Грищенко Н. В., Острополець М. С., Скварська О. О., Салтанова С. Д., Ковтун О. В.
Заглавие : Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів
Параллельн. заглавия :Distance learning as an information and communicative technology of the undergraduate training of pediatricians in the contemporary challenge
Место публикации : Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 9-12 (Шифр МУ7/2020/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Аннотация: Для реалізації та адекватного віртуального забезпечення дистанційної освіти у Національному медичному університеті імені О. О. Богомольця використовується дистанційна освітня платформа NMU Neuron, що в нинішній ситуації може стати дієвою складовою освітнього процесу, маючи при цьому низку переваг. Воно не лише забезпечує навчання студента у найбільш зручному місці та часі, доступ до електронних баз знань, але й суттєво підвищує його активну роль у самому процесі самостійного навчання, зокрема й під час вимушеного внаслідок карантину, а від викладача вимагає вдосконалення викладання як за змістом, так і за його формою. Основними видами занять за дистанційною формою навчання є традиційні форми освітньої підготовки: лекція, практичні заняття, семінар, лабораторні заняття, консультації та інші, що відповідають чинному законодавству. У цілому, технології дистанційного навчання як комплекс сучасних освітніх технологій у системі вищої медичної освіти має постійно вдосконалюватися, зокрема шляхом використання сучасних освітніх платформ, якісного методичного наповнення веб-ресурсів, запровадження системи контролю якості дистанційного навчання, аби відповідати викликам часу
Найти похожие

7.

Заглавие журнала :Медичні перспективи -2020г. т.25,N 2
Интересные статьи :
Завізіон В. Ф. Дистанційне навчання: можливості та проблеми в умовах карантину/ В. Ф. Завізіон [та ін.] (стр.4-12)
Височина І. Л. Формат підготовки сімейних лікарів з питань паліативної допомоги в Дніпропетровському регіоні/ І. Л. Височина, С. І. Вальчук, І. В. Василевська (стр.12-18)
Рева Т. Д. Стан і перспективи розвитку національної вищої фармацевтичної освіти/ Т. Д. Рева [та ін.] (стр.19-25)
Kuryta O. V. The role of students’ individual work in the formation of professional competences of future doctors/ O. V. Kuryta [et al.] (стр.25-29)
Sirko A. H. Coexistence of multiple sclerosis and brain tumors: a literature review/ A. H. Sirko, L. A. Dzyak, E. V. Chekha (стр.30-36)
Shevchenko M. V. Adoption of the governmental affordable medicines programme by ukrainians/ M. V. Shevchenko, T. P. Yurochko, O. S. Skrypnikova (стр.37-43)
Свіргун І. С. Вплив лецитинів на розлади когнітивних функцій тварин, викликані тетрахлорметаном/ І. С. Свіргун [та ін.] (стр.43-47)
Волосовець О. П. Динаміка захворюваності дітей України на розлади психіки та поведінки: 25-річний досвід спостереження/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.48-54)
Czubaj-Kowal M. Measurement of nitric oxide in exhaled air in primary school children in Ruzomberok/ M. Czubaj-Kowal [et al.] (стр.55-59)
Volkogon A. D. Analysis of ANRIL gene polymorphism rs4977574 association with kidney cancer development in Ukrainian population/ A. D. Volkogon, V. Yu. Harbuzova, A. V. Ataman (стр.60-65)
Лоскутова Т. О. Поліморфізм генів факторів згортання крові та ендотеліальної дисфункції при ранній та пізній прееклампсії вагітних/ Т. О. Лоскутова, Т. В. Демченко (стр.66-71)
Басанець А. В. Роль есенційних елементів у патогенезі розвитку хронічної попереково-крижової радикулопатії професійного генезу в шахтарів/ А. В. Басанець, І. М. Андрусишина, О. М. Лашко (стр.71-77)
Ханюков О. О. Клінічний перебіг та прогнозування ризику розвитку постійної форми фібриляції передсердь у пацієнтів з хронічною серцевою недостатністю та помірно зниженою фракцією викиду лівого шлуночка/ О. О. Ханюков [та ін.] (стр.78-85)
Grygoruk S. P. Results of treatment of patients with combined atherosclerotic lesions of the cerebral and coronary arteries who underwent carotid endarterectomy at different terms before aortic-coronary bypass surgery/ S. P. Grygoruk, M. O. Zorin, S. O. Dudukina (стр.86-92)
Kryvoviaz O. V. Substantiation of the ethiopathogenic choice of substitution therapy medications for the dry eye syndrome/ O. V. Kryvoviaz [et al.] (стр.92-97)
Шидловська Т. А. Кількісні показники електроенцефалографії у хворих з двобічними периферичними паралічами гортані/ Т. А. Шидловська, Т. Б. Земляк (стр.98-103)
Маслова Г. С. Вплив хіміотерапії на показники аргінін / цитрулінового циклу у хворих на гостру мієлоїдну лейкемію із супутнім ожирінням/ Г. С. Маслова, І. М. Скрипник (стр.103-108)
Шіфріс І. М. Активація хронічного запалення та коморбідність у хворих на хронічну хворобу нирок VД стадії, які лікуються постійним амбулаторним перитонеальним діалізом/ І. М. Шіфріс [та ін.] (стр.108-118)
Kutovyi O. B. Features of diagnosis and treatment of spleen abscesses/ O. B. Kutovyi [et al.] (стр.118-124)
Колосович І. В. Етапний підхід у хірургічному лікуванні гострого панкреатиту/ І. В. Колосович [та ін.] (стр.124-129)
Shostakovych-Koretskaya L. R. The level of expression of miR-196a in patients with chronic viral hepatitis C with the first genotype of HCV according to previous experience of antiviral therapy/ L. R. Shostakovych-Koretskaya, O. P. Shevchenko-Makarenko, T. Yu. Lapikova-Bryhinska (стр.130-137)
Gudaryan O. O. Effectiveness of recombinant bone morphogenetic protein rhBMP-2 use in atypical third mandibular molars extraction/ O. O. Gudaryan, N. G. Іdashkіna, Zh. M. Nekhanevych (стр.137-144)
Лоскутов О. Є. Клініко-гігієнічна оцінка мінеральної щільності кісткової тканини в населення екологічно контрастних територій/ О. Є. Лоскутов [та ін.] (стр.145-148)
Ryabukha O. I. Weight of the thyroid, adrenal glands, and the liver of white rats in the conditions of hyperthyroidism: the possibility of applying indices changes as screening-markers for determining body status effected by organic and inorganic iodine/ O. I. Ryabukha (стр.149-155)
Сергета І. В. Особливості процесів формування показників емоційного вигорання студентів у динаміці навчання в сучасних закладах вищої медичної освіти/ І. В. Сергета [та ін.] (стр.155-162)
Shevchenko O. A. Psychological foundations of occupational health of specialists of economic sphere/ O. A. Shevchenko [et al.] (стр.163-167)
Берест І. Р. Аналіз статуту та першого року діяльності Львівського товариства галицьких лікарів («Towаrzystwo lekarzow galicyjskich»)/ І. Р. Берест [та ін.] (стр.168-176)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Волосовець О. П., Больбот Ю. К., Волосовець А. О., Трачук Л. Є., Кривопустов С. П., Бекетова Г. В., Кузьменко А. Я.
Заглавие : Динаміка захворюваності дітей України на розлади психіки та поведінки: 25-річний досвід спостереження
Место публикации : Медичні перспективи. - Д., 2020. - Т. 25, № 2. - С. 48-54 (Шифр МУ10/2020/25/2)
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-главная: ПСИХИЧЕСКИЕ РАССТРОЙСТВА -- MENTAL DISORDERS
ПОВЕДЕНИЯ РАССТРОЙСТВА -- CONDUCT DISORDER
ДЕТИ -- CHILD
ОКРУЖАЮЩЕЙ СРЕДЫ ЗАГРЯЗНЕНИЕ -- ENVIRONMENTAL POLLUTION
КЛИНИЧЕСКОЕ ИССЛЕДОВАНИЕ -- CLINICAL TRIAL
УКРАИНА -- UKRAINE
Аннотация: Розлади психіки та поведінки в дітей є актуальною проблемою сучасної педіатричної науки та практики. Щонайменше одна дитина з п’яти має періодичні проблеми з психічним здоров’ям. 70-75% психічних розладів починаються в дитячому чи підлітковому віці - депресія, тривожні розлади, розлади харчової поведінки. Високі рівні поширеності цієї патології є своєрідним покажчиком несприятливого морально-психологічного стану суспільства та відповідного впливу на нестійку психіку дитини. Не можна також виключати і несприятливий та агресивний вплив інформаційного середовища та забрудненого довкілля, особливо радіаційних чинників, на організм дитини. Однією з основних причин зростання загальної захворюваності у дітей в Україні, зокрема й психо-соматичної патології, є негативний вплив екологічно забрудненого довкілля, зокрема наслідків аварії на Чорнобильській атомній електростанції (далі - ЧАЕС) у 1986 році
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Волосовець О. П., Виговська О. В., Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Логінова І. О., Черній О. Ф., Мозирська О. В., Хоменко В. Є., Ковальчук О. Л., Дзюба О. Л., Грищенко Н. В., Острополець М. С., Скварська О. О., Салтанова С. Д., Ковтун О. В.
Заглавие : Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів
Параллельн. заглавия :Distance learning as an information and communicative technology of the undergraduate training of pediatricians in the contemporary challenge
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 3. - С. 9-12 (Шифр МУ7/2020/3)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
ИНФОРМАТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL INFORMATICS
Найти похожие

10.

Заглавие журнала :Медична освіта -2021г.,N 2 (додаток)
Интересные статьи :
"Актуальні питання вищої медичної (фармацевтичної) освіти: виклики сьогодення та перспективи їх вирішення" : матеріали ХVIII Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 20-21 травня 2021р., м. Тернопіль (стр.6-54)
"Професійно-комунікативна культура майбутнього лікаря: лінгвістичний, педагогічний та філософський аспекти" : матеріали ІІ науково-практичної конференції з міжнародною участю, 3-4 червня 2021р., м. Тернопіль (стр.55-96)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-10    11-12 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)