Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Высшее образование (8)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Кульбашна, Я.$<.>)
Общее количество найденных документов : 21
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-21   21-21 
1.


    Сегал, Ю. В.
    Клінічне використання тромбоцитарного концентрату при лікуванні альвеоліту щелеп [Текст] / Ю. В. Сегал, О. В. Чумаченко, Я. А. Кульбашна // Лікарська справа. Врачебное дело. - 2009. - № 7/8. - С. 82-86

Рубрики: Альвеолит луночковый постэкстракционный--тер --хир

   Костная регенерация--действ преп


   Тромбоциты


Кл.слова (ненормированные):
фитоконцентрат "Джерело Пi" -- пленка "Диплен"
Доп.точки доступа:
Чумаченко, О. В.
Кульбашна, Я. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Кульбашна, Я. А.
    Модель формування професійної компетентності майбутнього стоматолога [Текст] / Я. А. Кульбашна, Я. П. Нагірний // Медична освіта. - 2014. - № 1. - С. 124-128


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы, организация и управление, стандарты)
Доп.точки доступа:
Нагірний, Я. П.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Маланчук, В. О.
    Оптимізація методики викладання хірургічної стоматології студентам-субординаторам медичних вузів [Текст] / В. О. Маланчук, Я. А. Кульбашна, І. Ю. Гарляускайте // Вісник стоматології. - 2004. - № 1. - С. 96-97

Рубрики: Хирургия челюстно-лицевая--обуч

   Образование зубоврачебное--организ


Доп.точки доступа:
Кульбашна, Я. А.
Гарляускайте, І. Ю.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


   
    Сучасна модель професійної підготовки магістрів-стоматологів [Текст] = А modern model of masters’ in dentistry professional training / Я. А. Кульбашна [та ін.] // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 1. - С. 45-49


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Аннотация: У статті доведено, що система професійної підготовки магістрів-стоматологів в Україні не відповідає достатньою мірою міжнародним вимогам і регламентованим Національною рамкою кваліфікацій рівням освіти. Водночас оновлений галузевий стандарт вищої освіти за спеціальністю «Стоматологія» (2019) містить низку суперечливих положень, зокрема: наявність освітньо-професійної і освітньо-наукової (на вибір ЗВО) програм підготовки з різним об’ємом кредитів (300 і 360 відповідно)
Обґрунтовано необхідність імплементації у модель процесу професійної підготовки магістрів-стоматологів рівнів молодшого бакалавра – асистента стоматолога, бакалавра – одонтолога-гігієніста і магістра – лікаря-стоматолога. Це дасть змогу студентам закладів вищої стоматологічної освіти розпочати практичну діяльність з молодших курсів, що сприятиме підвищенню рівня їх професійної компетентності і відновленню профілактичної складової стоматологічної допомоги населенню України. Для забезпечення відповідності стоматологічної освіти в Україні вимогам ВФМО у частині обсягу навчального навантаження і необхідності посилити її практичну складову доведено доцільність продовжити термін професійної підготовки магістрів до 6 років з останнім – практично-орієнтованим роком навчання. Розроблена модель професійної підготовки магістрів-стоматологів відповідно до Національної рамки кваліфікацій і вимог Всесвітньої федерації медичної освіти
Доп.точки доступа:
Кульбашна, Я. А.
Маланчук, В. О.
Нагірний, Я. П.
Скрипник, І. Л.
Захарова, В. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


   
    Формування професійної компетентності майбутніх стоматологів за результатами досліджень вищих медичних навчальних закладів України [Текст] / Я. А. Кульбашна [та ін.] // Медична освіта. - 2014. - № 3. - С. 95-99


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (организация и управление, статистика)
Доп.точки доступа:
Кульбашна, Я. А.
Аветіков, Д. С.
Нагірний, Я. П.
Ніконов, В. В.
Поліщук, С. C.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


   
    Формування синдрому професійного вигорання у викладачів медичних закладів вищої освіти [Текст] = Professional burnout syndrome formation in medical university teachers / Я. А. Кульбашна [та ін.] // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 82-87


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ -- BURNOUT, PROFESSIONAL
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Аннотация: Мета роботи – розкрити проблему формування синдрому професійного вигорання (PBS) у викладачів вітчизняних медичних закладів вищої освіти. Основна частина. Проаналізовано результати дослідження фаз формування PBS за методикою В. В. Бойка з урахуванням виокремлених авторами соціально-демографічних чинників серед викладачів кафедр хірургічної стоматології та щелепно-­лицевої хірургії НМУ імені О. О. Богомольця, ТДМУ імені І. Я. Горбачевського (33 особи) та лікарів хірургічного профілю, які працюють на клінічних базах НМУ (22 особи). Встановлено, що на початкових стадіях формування PBS (фаза напруження) домінують такі симптоми: невдоволеність собою, тривога, депресія, переживання психотравмуючих обставин. У фазі резистенції значна частина респондентів – викладачів вказує на редукцію професійних обов’язків, а у термінальній фазі виснаження – на емоційну відстороненість. Найбільш несприятливими соціально-демографічними факторами, які впливають на формування PBS, виявилися: неповноцінне харчування, недостатнє матеріальне забезпечення, шлюб та ін. Висновок. Викладачі медичних закладів вищої освіти, незалежно від регіону проживання, як і практикуючі лікарі, перебувають у групі ризику формування PBS, але його прояви більше виражені у педагогів, що вказує на необхідність максимального усунення несприятливих чинників і корекції психофізичного стану науково-педагогічних працівників
Доп.точки доступа:
Кульбашна, Я. А.
Маланчук, В. О.
Нагірний, Я. П.
Литовченко, Н. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


   
    Українська делегація взяла участь у XXIII Конгресі Європейської асоціації черепно-щелепно-лицевих хірургів (EACMFS) в Лондоні [Текст] / В. О. Маланчук [и др.] // Український медичний часопис. - 2016. - № 5. - С. 9


MeSH-главная:
ХИРУРГИЯ ЧЕЛЮСТНО-ЛИЦЕВАЯ -- SURGERY, ORAL
Доп.точки доступа:
Маланчук, В. О.
Воловар, О. С.
Кульбашна, Я. А.
Копчак, А. В.
Бродецький, І. С.
Дахно, Л. О.
Чепурний, Ю. В.
Логвиненко, І. П.
Гучейно, А. Н.
XXIII Конгрес Європейської асоціації черепно-щелепно-лицевих хірургів (EACMFS) в Лондоні

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


   
    Підготовка щелепно-лицевих хірургів в Україні: проект моделі [Текст] = Training of maxillofacial surgeons in Ukraine: draft of the model / В. О. Маланчук [та ін.] // Клінічна стоматологія. - 2021. - N 1. - С. 15-19


MeSH-главная:
ХИРУРГИЯ ЧЕЛЮСТНО-ЛИЦЕВАЯ -- SURGERY, ORAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Аннотация: У статті розкрито актуальність підготовки фахівців із щелепно-лицевої хірургії в Україні та упровадження фаху «Щелепно-лицева хірургія». Обговорюються існуючі у світі моделі підготовки на базі як загальномедичної, так і стоматологічної освіти, яка в Україні забезпечує високий рівень компетентності з базових і загальномедичних дисциплін
The article reveals the relevance of training specialists in maxillofacial surgery in Ukraine and the introduction of the specialty "maxillofacial surgery". The existing models of training in the world are basing on general medical or dental education, which in Ukraine provides a high level of competence in basic and general medical disciplines
Доп.точки доступа:
Маланчук, В. О.
Кульбашна, Я. А.
Нагірний, Я. П.
Шувалов, С. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


   
    Ідентифікація спеціальних компетентностей магістра в галузі стоматології : проект [Текст] / Я. А. Кульбашна [и др.] // Медичні перспективи. - 2016. - Т. 21, № 4. - С. 23-27. - Библиогр.: с. 27


MeSH-главная:
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY
СПЕЦИАЛИЗАЦИЯ -- SPECIALIZATION
Аннотация: Розглянуто проблему ідентифікації спеціальних компетентностей магістра стоматологічної галузі. Наведено результати аналізу вітчизняних та зарубіжних наукових джерел, нормативно-правових документів, що регламентують реалізацію компетентнісного підходу у вищій медичній освіті. Вивчено міжнародний досвід модернізації вищої освіти, у тому числі й медичної, на основі зміни освітньої парадигми на компетентну. У процесі ідентифікації комплексу спеціальних компетентностей магістра стоматології використано основні положення галузевих Стандартів, що нині діють, за спеціальністю "Стоматологія". Розроблений комплекс спеціальних компетентностей відображає специфіку галузі та спеціальності, а також розроблено відповідно до алгоритму надання допомоги стоматологічному пацієнту у замкненому циклі від профілактики захворювання до реабілітації після перенесеної хвороби, передбачає правові, методичні, соціальні, управлінські аспекти професійної діяльності лікаря-стоматолога
Доп.точки доступа:
Кульбашна, Я.А.
Гудар’ян, О. О.
Никонов, В. В.
Ідашкіна, Н. Г.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Маланчук, В. О.
    Хронічний остеомієліт середньої зони обличчя з поширенням на кістки основи черепа на тлі наркотичної залежності [Текст] / В. О. Маланчук, Я. А. Кульбашна, І. С. Бродецький // Клінічна хірургія. - 2016. - № 12. - С. 54-57. - Бібліогр.: с. 57


MeSH-главная:
НАРКОМАНИЯ -- OPIOID-RELATED DISORDERS (осложнения)
ЧЕЛЮСТЕЙ БОЛЕЗНИ -- JAW DISEASES (диагностика, лекарственная терапия, осложнения, хирургия, этиология)
ОСТЕОМИЕЛИТ -- OSTEOMYELITIS (диагностика, лекарственная терапия, осложнения, хирургия, этиология)
ЧЕРЕПА ОСНОВАНИЕ -- SKULL BASE (патология, хирургия)
МОЗГА ГОЛОВНОГО АБСЦЕСС -- BRAIN ABSCESS (диагностика, лекарственная терапия, хирургия, этиология)
ОПИСАНИЕ СЛУЧАЕВ -- CASE REPORTS
Доп.точки доступа:
Кульбашна, Я.А.
Бродецький, І.С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-21   21-21 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)