Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Высшее образование (6)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Кульбашна, Я. А.$<.>)
Общее количество найденных документов : 21
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-21   21-21 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кульбашна Я. А., Маланчук В. О., Нагірний Я. П., Литовченко Н. М.
Заглавие : Формування синдрому професійного вигорання у викладачів медичних закладів вищої освіти
Параллельн. заглавия :Professional burnout syndrome formation in medical university teachers
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 1. - С. 82-87 (Шифр МУ7/2019/1)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ -- BURNOUT, PROFESSIONAL
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Аннотация: Мета роботи – розкрити проблему формування синдрому професійного вигорання (PBS) у викладачів вітчизняних медичних закладів вищої освіти. Основна частина. Проаналізовано результати дослідження фаз формування PBS за методикою В. В. Бойка з урахуванням виокремлених авторами соціально-демографічних чинників серед викладачів кафедр хірургічної стоматології та щелепно-­лицевої хірургії НМУ імені О. О. Богомольця, ТДМУ імені І. Я. Горбачевського (33 особи) та лікарів хірургічного профілю, які працюють на клінічних базах НМУ (22 особи). Встановлено, що на початкових стадіях формування PBS (фаза напруження) домінують такі симптоми: невдоволеність собою, тривога, депресія, переживання психотравмуючих обставин. У фазі резистенції значна частина респондентів – викладачів вказує на редукцію професійних обов’язків, а у термінальній фазі виснаження – на емоційну відстороненість. Найбільш несприятливими соціально-демографічними факторами, які впливають на формування PBS, виявилися: неповноцінне харчування, недостатнє матеріальне забезпечення, шлюб та ін. Висновок. Викладачі медичних закладів вищої освіти, незалежно від регіону проживання, як і практикуючі лікарі, перебувають у групі ризику формування PBS, але його прояви більше виражені у педагогів, що вказує на необхідність максимального усунення несприятливих чинників і корекції психофізичного стану науково-педагогічних працівників
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кульбашна Я. А., Аветіков Д. С., Нагірний Я. П., Ніконов В. В., Поліщук С. C.
Заглавие : Формування професійної компетентності майбутніх стоматологів за результатами досліджень вищих медичних навчальних закладів України
Место публикации : Медична освіта. - 2014. - № 3. - С. 95-99 (Шифр МУ7/2014/3)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Український медичний часопис -2016г.,N 5
Интересные статьи :
Иммуноонкология - инновации, которые возвращают пациентам будущее (стр.4)
Стасенко Т. Справжніх професіоналів, золоті руки і великі серця об’єднав XVII Національний конгрес кардіологів України / Т. Стасенко (стр.6)
Маланчук В. О. Українська делегація взяла участь у XXIII Конгресі Європейської асоціації черепно-щелепно-лицевих хірургів (EACMFS) в Лондоні/ В. О. Маланчук [и др.] (стр.9)
Стасенко Т. Синергія науки та мистецтва. Найсучасніші тренди світової пластичної хірургії/ Т. Стасенко (стр.13)
Украина - Южная Корея: передовая научная мысль и опыт новейших медицинских технологий представлены на Международной конференции MMHS-2016 (стр.15)
Снєгірьов П. Всесвітній день серця як гасло та зміст засідання Президії НАМН України/ П. Снєгірьов (стр.16)
Стасенко Т. Гостинність і високопрофесійна опіка, гарантовані в Медичному центрі Святої Параскеви, тепер і у Києві/ Т. Стасенко (стр.21)
Стасенко Т. Аби відстань від теорії до практики стала коротшою/ Т. Стасенко (стр.22)
Колесник М. Профилактика - основа комплексного подхода к здоровью человека/ М. Колесник (стр.24)
Колесник М. IX Укринская гастроэнтерологическая неделя: новые возможности в лечении заболеваний желудочно-кишечного тракта/ М. Колесник (стр.28)
Стасенко Т. Педіатри бережуть здоров’я дітей, та чи збережимо ми педіатрів?/ Т. Стасенко (стр.32)
Стасенко Т. Аби уникнути катастрофи, потрібно заздалегідь їй запобігати/ Т. Стасенко (стр.35)
Колесник М. Pain Control: искусство контролировать боль/ М. Колесник (стр.38)
Стасенко Т. Питання на часі: чи є майбутнє в української трансплантології?/ Т. Стасенко (стр.42)
Бармина А. Международная медицинская выставка "Здравоохранение 2016" вновь подтвердила свой статус мероприятия международного уровня/ А. Бармина (стр.44)
Стасенко Т. Сімейна медицина - перспектива успіху української системи охорони здоров’я/ Т. Стасенко (стр.46)
Стасенко Т. Перинатальна допомога передчасно народженим дітям: досвід провідних неонатологів світу й України/ Т. Стасенко (стр.49)
Снєгірьов П. Україна - Польща: ЄВРО 2016 для медичної книги, або Національні наукові медичні бібліотеки країн, єднайтеся!/ П. Снєгірьов (стр.51)
Міжнародний форум "Менеджмент в охороні здоров’я" - платформа для конструктивного діалогу й обміну досвідом професіоналів (стр.53)
Снєгірьов П. Івану Сергійовичу Чекману - 80!/ П. Снєгірьов (стр.55)
Козаренко Т. М. Ультразвукова абляція (HIFU) - високотехнологічна альтернатива в лікуванні пацієнток із міомою тіла матки/ Т. М. Козаренко [и др.] (стр.58)
Марушко Ю. В. Современные подходы к жаропонижающей терапии в педиатрической практике (обзор рекомендаций педиатрических ассоциаций разных стран)/ Ю. В. Марушко, Т. В. Марушко (стр.61)
Аргументы и факты в нефрологии. Синдром дизурии в амбулаторной практике (стр.65)
Безшейко В. Г. Терапия тревожных расстройств: современный взгляд на проблему / В. Г. Безшейко (стр.66)
Бурчинский С. Г. Тревожно-депрессивные расстройства при неврологической патологии: стратегии и возможности фармакотерапии/ С. Г. Бурчинский (стр.69)
Зозуля І. С. Надання сучасної спеціалізованої допомоги при ішемічному інсульті з огляду на можливості вторинної ланки/ І. С. Зозуля, О. Ф. Федорова, І. О. Латоха (стр.75)
Тутченко М. І. Досвід лікування при гострій кровотечі з верхніх відділів шлунково-кишкового тракту доброякісного генезу/ М. І. Тутченко [и др.] (стр.78)
Шаргородская И. В. Изучение биомеханических свойств роговицы после проведения эксимерлазерных операций/ И. В. Шаргородская (стр.80)
Шищук В. Д. Наслідки лікування переломів діафізу плечової кістки/ В. Д. Шищук, А. М. Терехов, С. О. Крива (стр.85)
Міщенко Л. А. Вплив Розувастатину на структурні показники серця і функціональний стан нирок у пацієнтів із гіпертонічною хворобою/ Л. А. Міщенко [и др.] (стр.87)
Клінічний протокол профілактики серцево-судинних захворювань на первинній ланці (стр.91)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Маланчук В. О., Воловар О. С., Кульбашна Я. А., Копчак А. В., Бродецький І. С., Дахно Л. О., Чепурний Ю. В., Логвиненко І. П., Гучейно А. Н.
Заглавие : Українська делегація взяла участь у XXIII Конгресі Європейської асоціації черепно-щелепно-лицевих хірургів (EACMFS) в Лондоні
Место публикации : Український медичний часопис. - 2016. - № 5. - С. 9 (Шифр УУ13/2016/5)
MeSH-главная: ХИРУРГИЯ ЧЕЛЮСТНО-ЛИЦЕВАЯ -- SURGERY, ORAL
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кульбашна Я. А., Маланчук В. О., Нагірний Я. П., Скрипник І. Л., Захарова В. О.
Заглавие : Сучасна модель професійної підготовки магістрів-стоматологів
Параллельн. заглавия :А modern model of masters’ in dentistry professional training
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 1. - С. 45-49 (Шифр МУ7/2020/1)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Аннотация: У статті доведено, що система професійної підготовки магістрів-стоматологів в Україні не відповідає достатньою мірою міжнародним вимогам і регламентованим Національною рамкою кваліфікацій рівням освіти. Водночас оновлений галузевий стандарт вищої освіти за спеціальністю «Стоматологія» (2019) містить низку суперечливих положень, зокрема: наявність освітньо-професійної і освітньо-наукової (на вибір ЗВО) програм підготовки з різним об’ємом кредитів (300 і 360 відповідно)Обґрунтовано необхідність імплементації у модель процесу професійної підготовки магістрів-стоматологів рівнів молодшого бакалавра – асистента стоматолога, бакалавра – одонтолога-гігієніста і магістра – лікаря-стоматолога. Це дасть змогу студентам закладів вищої стоматологічної освіти розпочати практичну діяльність з молодших курсів, що сприятиме підвищенню рівня їх професійної компетентності і відновленню профілактичної складової стоматологічної допомоги населенню України. Для забезпечення відповідності стоматологічної освіти в Україні вимогам ВФМО у частині обсягу навчального навантаження і необхідності посилити її практичну складову доведено доцільність продовжити термін професійної підготовки магістрів до 6 років з останнім – практично-орієнтованим роком навчання. Розроблена модель професійної підготовки магістрів-стоматологів відповідно до Національної рамки кваліфікацій і вимог Всесвітньої федерації медичної освіти
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Маланчук В. О., Воловар О. С., Кульбашна Я. А., Бродецький И. С.
Заглавие : Сто років досягнень в щелепно-лицевій хірургії (до ювілею кафедри хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії НМУ ім. О.О. Богомольця)
Место публикации : Журнал Національної академії медичних наук України. - К., 2019. - Том 25, N 2. - С. 227-231 (Шифр ЖУ3н/2019/25/2)
MeSH-главная: ХИРУРГИЯ ЧЕЛЮСТНО-ЛИЦЕВАЯ -- SURGERY, ORAL
УКРАИНА -- UKRAINE
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Сегал Ю. В., Чумаченко О. В., Кульбашна Я. А.
Заглавие : Клінічне використання тромбоцитарного концентрату при лікуванні альвеоліту щелеп
Место публикации : Лікарська справа. Врачебное дело. - 2009. - № 7/8. - С. 82-86 (Шифр ЛУ2/2009/7/8)
Предметные рубрики: Альвеолит луночковый постэкстракционный-- тер -- хир
Костная регенерация-- действ преп
Тромбоциты
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): фитоконцентрат "джерело пi"--пленка "диплен"
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Маланчук В. О., Кульбашна Я. А., Нагірний Я. П., Шувалов С. М.
Заглавие : Підготовка щелепно-лицевих хірургів в Україні: проект моделі
Параллельн. заглавия :Training of maxillofacial surgeons in Ukraine: draft of the model
Место публикации : Клінічна стоматологія. - Тернопіль, 2021. - N 1. - С. 15-19 (Шифр КУ44/2021/1)
MeSH-главная: ХИРУРГИЯ ЧЕЛЮСТНО-ЛИЦЕВАЯ -- SURGERY, ORAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Аннотация: У статті розкрито актуальність підготовки фахівців із щелепно-лицевої хірургії в Україні та упровадження фаху «Щелепно-лицева хірургія». Обговорюються існуючі у світі моделі підготовки на базі як загальномедичної, так і стоматологічної освіти, яка в Україні забезпечує високий рівень компетентності з базових і загальномедичних дисциплінThe article reveals the relevance of training specialists in maxillofacial surgery in Ukraine and the introduction of the specialty "maxillofacial surgery". The existing models of training in the world are basing on general medical or dental education, which in Ukraine provides a high level of competence in basic and general medical disciplines
Найти похожие

9.

Заглавие журнала :Медична освіта -2019г.,N 1
Интересные статьи :
Боярчук О. Р. Питання медичної етики при вивченні пропедевтики педіатрії/ О. Р. Боярчук, О. М. Шульгай, М. І. Кінаш (стр.6-9)
Буряк О. Г. Формування клінічного мислення студентів за допомогою використання ситуаційних завдань/ О. Г. Буряк [та ін.] (стр.10-12)
Козлова Ю. В. Значення загальних та фахових компетентностей у навчанні магістрів у галузі "Стоматологія” на кафедрі патологічної фізіології ДЗ "Дніпропетровська медична академія”/ Ю. В. Козлова [та ін.] (стр.13-17)
Лабій Ю. А. Удосконалення методів представлення лекційного матеріалу для іноземних студентів/ Ю. А. Лабій (стр.18-21)
Муратова Т. М. Навчання в інтернатурі за фахом "Неврологія”: сучасні технології та перспективи їх застосування/ Т. М. Муратова [та ін.] (стр.22-26)
Посоленик Л. Я. Актуальні питання підготовки та оцінювання якості знань здобувачів вищої освіти в галузі знань "Охорона здоров’я” шляхом складання тестових іспитів. Напередодні запровадження ЄДКІ/ Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник, О. В. Авдєєв (стр.27-31)
Римарчук М. І. Формування професійної готовності майбутніх лікарів у контексті впровадження студентоцентрованого підходу/ М. І. Римарчук (стр.32-36)
Рудник В. Т. Самостійна лікарська діяльність при підготовці лікарів-інтернів/ В. Т. Рудник (стр.37-40)
Хламанова Л. І. Проблемно-орієнтоване навчання у вищій медичній освіті/ Л. І. Хламанова, Ю. Б. Чайковський (стр.41-47)
Yelahina N. I. Effective methods in foreign language teaching of medical students/ N. I. Yelahina [та ін.] (стр.48-54)
Sokol M. O. The dynamics and prospects of concepts construction in educational process/ M. O. Sokol, Y. Szempruch (стр.55-60)
Zayikina Т. S. Current challenges during the teaching of clinical disciplines to english-speaking foreign students and the ways to solve them/ Т. S. Zayikina, N. G. Ryndina, G. Yu. Тitova (стр.61-63)
Вацеба Т. С. Досвід проведення і туру олімпіади з ендокринології в Івано-Франківському національному медичному університеті/ Т. С. Вацеба (стр.64-67)
Дубина С. О. Фактори, що впливають на студентську успішність вивчення теоретичної дисципліни/ С. О. Дубина, Д. С. Хапченкова, С. В. Бондаренко (стр.68-70)
Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання фізичних методів аналізу вітчизняним студентам/ Н. О. Зарівна [та ін.] (стр.71-73)
Кліщ І. М. Компетентнісний підхід до підготовки докторів філософії у державному вищому навчальному закладі "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України”/ І. М. Кліщ [та ін.] (стр.74-78)
Кондратюк В. Є. Компетентнісний підхід до викладання пропедевтики внутрішньої медицини/ В. Є. Кондратюк [та ін.] (стр.79-81)
Кульбашна Я. А. Формування синдрому професійного вигорання у викладачів медичних закладів вищої освіти/ Я. А. Кульбашна [та ін.] (стр.82-87)
Мацькевич В. М. Навчання студентів медичного факультету конструктивного критичного аналізу тексту природничих наук із застосуванням педагогічних "боксів”-опитників та методичних вказівок для об’єктивної оцінки достовірності матеріалу/ В. М. Мацькевич, Д. Б. Соломчак (стр.88-91)
Мельник Н. О. Особливості контролю знань студентів-іноземців англомовної форми навчання за допомогою тестових завдань на кафедрі гістології та ембріології Національного медичного університету імені О. О. Богомольця/ Н. О. Мельник, Г. Ю. Кондаурова (стр.92-95)
Мельничук І. М. Переваги самоосвітньої діяльності майбутніх магістрів медсестринства в умовах дистанційного навчання/ І. М. Мельничук, С. О. Ястремська (стр.96-101)
Павляк А. Я. Досвід проведення практичного заняття з використанням інтерактивних методів формування професійних умінь у майбутніх медичних працівників/ А. Я. Павляк (стр.102-106)
Посохова К. А. Висвітлення проблем раціонального застосування антибіотиків при викладанні фармакології/ К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук (стр.107-110)
П’ятночка І. Т. Сутність лікарської діяльності/ І. Т. П’ятночка, С. І. Корнага (стр.111-115)
Радченко В. В. Менторство в системі післядипломної освіти лікаря/ В. В. Радченко (стр.116-120)
Спіріна І. Д. Викладання дисципліни "Основи психології”: сучасний стан та перспективи/ І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі (стр.121-123)
Ханюков О. О. Імплементація симуляційного тренінгу надання невідкладної допомоги для студентів 6 курсу при вивченні дисципліни "Внутрішня медицина” (огляд літератури та власний досвід)/ О. О. Ханюков [та ін.] (стр.124-130)
Ханюков О. О. Використання методу логічних ігор при викладанні невідкладних станів у структурі дисципліни "Сімейна медицина”/ О. О. Ханюков, О. В. Смольянова (стр.131-134)
Хасхачих Д. А. Використання інтернет-сервісу Socrative для дистанційного навчання студентів/ Д. А. Хасхачих (стр.135-139)
Lukash Y. M. Diagnostics of the level of formation of the professional and communicative competence of future doctors/ Y. M. Lukash (стр.140-147)
Sokol M. О. Basic writing strategies in foreign languages/ M. О. Sokol, O. M. Tsaryk, N. M. Rybina (стр.148-153)
Vykhrushch A. V. Occupational prestige among high school students/ A. V. Vykhrushch, T. I. Horpinich, J. Smyla (стр.154-160)
Дідух В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (теплота, електромагнетизм) (частина 3)/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.161-168)
Кушинська М. Є. Науково-педагогічна діяльність професора О. І. Журбіна – завідувача кафедри медичної біології (1949–1970)/ М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко, З. Д. Воробець (стр.169-171)
Урбанович А. М. Кафедра ендокринології Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького: історія та сьогодення/ А. М. Урбанович, О. В. Сафонова, Р. Д. Макар (стр.172-175)
Федонюк Л. Я. Музеї Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського – багатство історичної спадщини навчального закладу/ Л. Я. Федонюк [та ін.] (стр.176-180)
Федчишин Н. О. Роль родини й сімейного виховання в організації освітнього процесу Німеччини і Франції: історія та досвід/ Н. О. Федчишин, О. Г. Пермякова (стр.181-186)
Білавич Г. В. Рецензія на монографію: Горпініч Т. І. Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх лікарів в університетах США / Т. І. Горпініч; наук. ред. А. В. Вихрущ. – Тернопіль: ТДМУ, 2018. – 408 с./ Г. В. Білавич (стр.187-188)
Матешук-Вацеба Л. Р. Рецензія на навчальне видання: Гістологія. Цитологія. Ембріологія: підручник / за ред. О. Д. Луцика, Ю. Б. Чайковського. – Вінниця: Нова Книга, 2018. – 592 с./ Л. Р. Матешук-Вацеба (стр.189-1902)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Заглавие журнала :Медична освіта -2014г.,N 3
Интересные статьи :
Антонів Р. Р. Інноваційні елементи дидактики в процесі навчання лікарів-інтернів зі спеціальності "Урологія”/ Р. Р. Антонів (стр.7-9)
Анчева І. А. Роль віртуальних технологій в якості професійної підготовки медичних працівників/ І. А. Анчева (стр.10-12)
Бабінець Л. С. Ключові аспекти системи підготовки лікаря загальної практики у Словаччині/ Л. С. Бабінець, Н. Є. Боцюк, І. О. Боровик (стр.13-15)
Бабінцева Л. Ю. Онтологічні схеми навчальної інформації для підготовки висококваліфікованих лікарів і провізорів на етапі безперервного професійного розвитку/ Л. Ю. Бабінцева (стр.16-17)
Баранова І. В. Багаторівневий підхід до викладання медичних дисциплін іноземним студентам на кафедрах клінічного профілю/ І. В. Баранова (стр.18-20)
Бензар І. М. Шляхи формування клінічної компетентності у студентів на кафедрі дитячої хірургії із застосуванням різних моделей викладання/ І. М. Бензар (стр.21-24)
Булак Г. В. Сучасні умови організації навчального процесу в медичному вузі/ Г. В. Булак (стр.25-26)
Бурлака Б. С. Перспективи використання підходів гейміфікації при підготовці провізорів-косметологів/ Б. С. Бурлака (стр.27-28)
Вісьтак М. В. Світоглядні орієнтири виховного процесу у вищому навчальному закладі/ М. В. Вісьтак [и др.] (стр.29-30)
Воронич-Семченко Н. М. Особливості викладання фізіології на факультеті підготовки іноземних громадян в умовах модернізації медичної освіти/ Н. М. Воронич-Семченко, І. І. Дубковецька, Ю. В. Бортник (стр.31-33)
Геруш І. В. Роль науково-дослідницької роботи студентів медичних ВНЗ ІІІ–ІV рівнів акредитації в їх становленні як майбутніх фахівців/ І. В. Геруш, І. М. Яремій, О. Ю. Кушнір (стр.34-36)
Гордієнко В. В. Досвід викладання фізіології студентам спеціальності "Педіатрія” за кредитно-модульною системою в Буковинському державному медичному університеті/ В. В. Гордієнко (стр.37-39)
Горлачук Н. В. Підготовка провізорів в університетах Великобританії/ Н. В. Горлачук (стр.40-42)
Дубініна В. Г. Сучасний погляд на значення лекції в навчальному процесі/ В. Г. Дубініна, О. В. Кузнецова, А. І. Рибін (стр.43-45)
Єрошенко Г. А. Розуміння прикладного значення дисципліни "Гістологія, цитологія, ембріологія” як запорука формування клінічного мислення майбутніх фахівців/ Г. А. Єрошенко, Н. В. Гасюк (стр.46-48)
Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання стандартизації лікарських засобів вітчизняним студентам/ Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, Д. Б. Коробко (стр.49-51)
Зевако В. І. Літературна норма у професійному спілкуванні медичних працівників/ В. І. Зевако, А. М. Пришляк, В. Я. Юкало (стр.52-54)
Іоффе О. Ю. Досвід викладання загальної хірургії за кредитно-модульною системою організації навчального процесу/ О. Ю. Іоффе [и др.] (стр.55-60)
Кадобний Т. Б. Філософія формування і розвитку почуттів/ Т. Б. Кадобний, Л. В. Кравчук, І. З. Боцюк (стр.61-63)
Кайдалова А. В. Роль компетентнісного підходу у реалізації завдань системи якості фармацевтичної освіти/ А. В. Кайдалова, О. В. Посилкіна (стр.64-67)
Карбованець О. І. Сучасні підходи до формування мікробіологічних знань студентів вищих медичних навчальних закладів/ О. І. Карбованець (стр.68-71)
Карпець М. В. Роль медичної хімії у формуванні студента-медика/ М. В. Карпець (стр.72-75)
Кліщ Г. І. Використання інтерактивних методів навчання у медичних університетах Австрії/ Г. І. Кліщ (стр.76-79)
Колесник М. Ю. Використання освітніх ресурсів європейського товариства кардіологів у навчальному процесі лікарів-інтернів за фахом "Внутрішні хвороби”/ М. Ю. Колесник (стр.80-82)
Корда І. В. Проблема розвитку критичного мислення у студентів-медиків/ І. В. Корда [и др.] (стр.83-84)
Кравець Н. О. Інтеграція діяльності спеціалізованих відділів як чинник зростання рейтингу вузу/ Н. О. Кравець, Н. Я. Климук (стр.85-88)
Кулаєць В. М. Підвищення ефективності післядипломного етапу практичної підготовки лікарів-інтернів/ В. М. Кулаєць (стр.89-91)
Кулаєць Н. М. Робота студентського наукового гуртка – засіб підвищення рівня знань за умов кредитно-модульної системи навчання/ Н. М. Кулаєць (стр.92-94)
Кульбашна Я. А. Формування професійної компетентності майбутніх стоматологів за результатами досліджень вищих медичних навчальних закладів України/ Я. А. Кульбашна [и др.] (стр.95-99)
Курята О. В. Аналіз досвіду використання протоколів надання медичної допомоги у навчальному процесі при викладанні внутрішньої медицини у студентів 5 курсу медичного факультету/ О. В. Курята [и др.] (стр.100-104)
Мазур Л. П. Досвід застосування сучасних модифікованих освітніх методик у студентів дистанційної форми навчання/ Л. П. Мазур, С. О. Коноваленко (стр.105-107)
Мудра А. Є. Особливості викладання медичної біохімії студентам-іноземцям/ А. Є. Мудра, О. М. Олещук (стр.108-110)
Нагірний Я. П. Поліпшення якості стоматологічної освіти майбутніх фахівців шляхом впровадження в традиційну систему особистісно-зорієнтованої моделі навчання/ Я. П. Нагірний, Н. В. Гасюк, Н. В. Чорній (стр.111-115)
Педанов Ю. Ф. Проблеми формування світогляду майбутніх фахівців при вивченні фундаментальних дисциплін у вищих медичних навчальних закладах І–ІІ рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, Н. М. Ващенко, А. І. Гоженко (стр.116-119)
Пилипишин О. І. Удосконалення навчально-виховної роботи з іноземними студентами на кафедрі філософії та суспільних дисциплін/ О. І. Пилипишин, С. В. Бондаренко (стр.120-123)
Попович Я. О. Сучасні інноваційно-технологічні прийоми та шляхи поліпшення вивчення загальних принципів трансплантології лікарями-інтернами за фахом "Внутрішні хвороби”/ Я. О. Попович (стр.123-126)
Сандуляк Т. В. Підготовка лікарів за спеціальністю "Неонатологія” для роботи в перинатальних центрах/ Т. В. Сандуляк [и др.] (стр.127-131)
Соколова Л. В. Андрагогічний потенціал професійної освіти/ Л. В. Соколова [и др.] (стр.132-134)
Стаханська О. О. Обґрунтування значення методики ліній практичних навичок для теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків/ О. О. Стаханська (стр.135-138)
Гутор Н. С. Психологічні особливості та науково-дослідна компетентність у формуванні майбутніх лікарів-стоматологів/ Н. С. Гутор, А. Б. Бойків (стр.138-139)
Тучак О. І. Методичні аспекти підвищення ефективності викладання фізіології за умов кредитно-модульної системи/ О. І. Тучак (стр.140-141)
Федонюк Л. Я. Навчально-біологічний музей імені І. І. Яременка/ Л. Я. Федонюк (стр.142-145)
Філіпець О. О. Індивідуалізація навчального процесу при викладанні клінічних дисциплін студентам вищого медичного навчального закладу/ О. О. Філіпець (стр.146-148)
Чорній Н. В. Викладання курсу пародонтології в рамках кредитно-модульної системи за методикою єдиного дня/ Н. В. Чорній, Н. В. Манащук (стр.149-150)
Шейко С. О. Значення електрокардіографії в діагностиці тромбоемболії легеневої артерії на первинному рівні медичної допомоги/ С. О. Шейко (стр.151-154)
Шершун Г. Г. Досвід розробки і впровадження віртуальних програм з біохімії в навчальний процес/ Г. Г. Шершун, М. М. Корда (стр.155-156)
Шостакович-Корецька Л. Р. Зворотний зв’язок як інструмент удосконалення якості освіти іноземних студентів у медичних вищих навчальних закладах України/ Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.] (стр.157-159)
Шумко Г. І. Досвід організації викладання внутрішньої медицини студентам спеціальності "Медична психологія” на кафедрі внутрішньої медицини, клінічної фармакології та професійних хвороб Буковинського державного медичного університету в умовах кредитно-модульної системи освіти/ Г. І. Шумко (стр.160-162)
Шумко Б. І. Проблемні питання підготовки студентів за кредитно-модульною системою організації навчального процесу з онкології на додипломному етапі/ Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк, І. О. Малишевський (стр.163-164)
Ярема Н. І. Удосконалення практичної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини № 1/ Н. І. Ярема, Л. В. Наумова, А. О. Боб (стр.165-166)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-10    11-21   21-21 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)