Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (1)Высшее образование (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Кіцак, Я. М.$<.>)
Общее количество найденных документов : 28
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-28 
1.


    Ляхович, Р. М.
    Особливості надання екстреної догоспітальної медичної допомоги травмованим потерпілим із категорії "завантажуй та вези” [Текст] / Р. М. Ляхович, Я. М. Кіцак, К. Г. Яштук // Вісник наукових досліджень. - 2015. - № 4. - С. 33-36. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
СОВРЕМЕННАЯ ЖИЗНЕОБЕСПЕЧИВАЮЩАЯ ПОМОЩЬ ПРИ ТРАВМАХ -- ADVANCED TRAUMA LIFE SUPPORT CARE (использование, методы)
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ -- EMERGENCY MEDICAL SERVICES (использование, методы)
БОЛЬНЫХ СОРТИРОВКА -- TRIAGE (использование, методы)
ТРАНСПОРТИРОВКА БОЛЬНЫХ -- TRANSPORTATION OF PATIENTS (использование, методы)
Доп.точки доступа:
Кіцак, Я. М.
Яштук, К. Г.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Шульгай, А. Г.
    Морфологічні аспекти ентеральної недостатності при механічній жовтяниці та її корекція [Текст] / А. Г. Шульгай, Я. М. Кіцак, О. М. Шульгай // Вісник наукових досліджень. - 2009. - № 1. - С. 62-66

Рубрики: Холестаз--диагн--класс

   Недостаточности болезни--диагн


Доп.точки доступа:
Кіцак, Я. М.
Шульгай, О. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Швед, М. І.
    Симуляційна методика підготовки студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги - важлива складова в якісному та комплексному засвоєнні навчального матеріалу з дисципліни [Текст] = Students’ simulation training in the department of emergency medical care as an important part of qualitative and comprehensive learning of study material / М. І. Швед, Р. М. Ляхович, Я. М. Кіцак // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Аннотация: У роботі висвітлюються особливості організації навчального процесу на курсі екстреної медичної допомоги в ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”. Розкривається прогресивна методика теоретичного викладення та засвоєння практичних навичок на клінічній кафедрі за системою єдиного дня, зокрема реалізація практичної частини заняття із командною роботою студентів з медичним обладнанням, виїздами до хворих (потерпілих) у складі бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги, підвищенню рівня підготовки студентів з дисципліни сприяє також їх наукова та просвітницька діяльність
Доп.точки доступа:
Ляхович, Р. М.
Кіцак, Я. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


   
    Сучасні алгоритми виконання первинного та вторинного обстеження бригадою швидкої медичної допомоги потерпілим з травматичними ушкодженнями [Текст] / А. А. Гудима [та ін.] // Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - 2013. - № 1. - С. 66-69


MeSH-главная:
РАНЫ И ТРАВМЫ -- WOUNDS AND INJURIES (диагноз)
ПЕРВАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ -- FIRST AID (методы, стандарты)
Доп.точки доступа:
Гудима, А. А.
Ляхович, Р. М.
Джус, М. Я.
Кіцак, Я. М.


Найти похожие

5.


    Ляхович, Р. М.
    Роль кафедри невідкладної та екстреної медичної допомоги в підвищенні професійної підготовки бригад швидкої медичної допомоги Тернопільської області [Текст] / Р. М. Ляхович, М. Я. Джус, Я. М. Кіцак // Медицина неотложных состояний. - 2013. - № 3. - С. 78-80


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ КАЧЕСТВО -- QUALITY OF HEALTH CARE
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ -- EMERGENCY MEDICAL SERVICES
Доп.точки доступа:
Джус, М.Я.
Кіцак, Я.М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


   
    Помилки та ускладнення, які виникають під час проведення догоспітальної серцево-легеневої мозкової реанімації [Текст] / Р. М. Ляхович, М. Я. Джус, Я. М. Кіцак, О. Г. Нецюк // Вісник наукових досліджень. - 2016. - N 3. - С. 27-29


MeSH-главная:
КАРДИОПУЛЬМОНАЛЬНАЯ РЕАНИМАЦИЯ -- CARDIOPULMONARY RESUSCITATION
КАТЕТЕРИЗАЦИЯ ЦЕНТРАЛЬНАЯ ВЕНОЗНАЯ -- CATHETERIZATION, CENTRAL VENOUS
СМЕРТЬ -- DEATH
ЛЕГКИХ ВЕНТИЛЯЦИЯ -- PULMONARY VENTILATION
ДЫХАТЕЛЬНЫХ ПУТЕЙ ЭКСТУБАЦИЯ -- AIRWAY EXTUBATION
Доп.точки доступа:
Джус, М. Я.
Кіцак, Я. М.
Нецюк, О. Г.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


   
    Досвід використання віртуальних навчально-самоконтролюючих програм у симуляційно-тренінговій підготовці студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги [Текст] = Experience of the use of virtual training and self-controlling programs in simulation and training education of students at the department of urgent and emergency medical care / М. І. Швед [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 119-124


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МАНЕКЕНЫ -- MANIKINS
ИНТЕРФЕЙС ПОЛЬЗОВАТЕЛЯ С ЭВМ -- USER-COMPUTER INTERFACE
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ -- EMERGENCY MEDICAL SERVICES
ПРОГРАММНОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ -- SOFTWARE
Аннотация: Мета роботи – аналіз ефективності роботи студентів в університетському симуляційному центрі щодо засвоєння ними практичних навичок із невідкладної медицини і перспективи впровадження нових сучасних віртуальних навчально-контролюючих програм для студентів та інтерністів. Основна частина. Важливою ланкою в навчальному процесі є створення сучасної навчально-методичної бази: підготовлена відповідна методична документація і видано типографським способом посібник та підручник з екстреної та невідкладної допомоги, у яких висвітлено основи організації і надання екстреної медичної допомоги бригадами Е(Ш)МД при їх повсякденній діяльності із застосуванням сучасних клінічних протоколів. У 2017 та 2018 роках співробітники кафедри підготували і видали два посібники “Екстрена та невідкладна медична допомога в запитаннях і відповідях” українською та англійською мовами. Заняття проходять за системою єдиного навчального дня, що дозволяє протягом семінарського заняття провести письмову оцінку вхідного рівня знань та практично попрацювати студенту над освоєнням заданого сценарію шляхом розв’язання ситуа­ційних задач із залученням манекенів, муляжів, інструментарію та іншого наявного медичного обладнання, ідентичного, що й в кареті швидкої допомоги. Своєрідним якісним перехідним етапом у навчальному процесі студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги стало проведення практичних та семінарських занять в університетському симуляційно-тренінговому центрі. Симуляційна підготовка студентів – це вид навчальних занять, де викладач формує вміння й навички практичного застосування набутих теоретичних знань шляхом індивідуального виконання студентом завдань, визначення загальної тактики, діагностики та лікування симульованих пацієнтів у змодельованій ситуації невідкладного стану. Рівень теоретичної та практичної підготовки студентів (і викладачів) вдалося суттєво покращити завдяки впровадженню в навчальний процес вперше в Україні симуляційних віртуальних європейських навчально-самоконтроюючих програм (Body Interact). Особливо важливим моментом практичних занять є можливість залучення студентів до виїздів у складі бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги (Е(Ш)МД) та організація і проведення щорічних обласних змагань бригад Е(Ш)МД, на яких викладачі виступають в якості суддів, а студенти-гуртківці – позурантів. По завершенні змагань співробітники кафедри проводять аналіз виступів бригад на кожному конкурсі у вигляді науково-практичної конференції. Висновки. Навчальний процес на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги за системою єдиного навчального дня дає змогу впровадити в навчання елементи симуляційно-тренінгового засвоєння практичних навичок. Виїзди студентів на виклики в складі бригад швидкої (екстреної) медичної допомоги суттєво мотивують професійну орієнтацію та підвищують рівень засвоєння дисципліни. Високий методичний рівень забезпечення навчального процесу на кафедрі, наявність університетського навчально-тренінгового центру симуляційного навчання за адаптованими європейськими віртуальними навчально-контролюючими програмами дозволяє забезпечити високий кінцевий рівень засвоєння ними теоретичних знань та практичних навичок
Доп.точки доступа:
Швед, М. І.
Геряк, С. М.
Липовецька, С. Й.
Левицька, Л. В.
Ляхович, Р. М.
Мартинюк, Л. П.
Кіцак, Я. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


   
    Основні напрямки підготовки іноземних студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги [Текст] = Main ways of training of foreign students at the department of urgency and emergency medical care / М. І. Швед [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 102-107. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: Мета роботи – аналіз ефективності навчально-виховної роботи серед іноземних студентів на опорній кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги щодо засвоєння ними клінічних знань та практичних навичок із невідкладної медицини, а також оцінка перспективи впровадження нових сучасних віртуальних навчально-контролюючих програм. Основна частина. Апробовані на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги сучасні навчально-виховні методики роботи з іноземними студентами (єдиного навчального дня, проведення занять у навчальному симуляційно-тренінговому центрі, використання сучасних європейських віртуальних навчальних програм, групові та індивідуальні заняття з іноземними студентами з урахуванням їх етнічно-релігійних особливостей) є досить перспективними напрямками в педагогічному процесі. Так, використання в навчальному процесі на кафедрі системи єдиного навчального дня протягом 6 годин дає змогу не лише глибоко проаналізувати зі студентами теоретичні питання за темою заняття, але й впровадити в навчання елементи симуляційно-тренінгового засвоєння практичних навичок. Високий методичний рівень забезпечення навчального процесу на кафедрі, наявність університетського навчально-тренінгового центру симуляційного навчання за адаптованими європейськими віртуальними навчально-контролюючими програмами та широке залучення студентів-гуртківців у науковий, навчальний та тренінговий процес дозволяють забезпечити високий кінцевий рівень засвоєння ними теоретичних знань та практичних навичок. Висновок. Навчання за системою єдиного навчального дня дає змогу враховувати етнокультурні та релігійні особливості іноземних студентів та впровадити елементи симуляційно-тренінгового засвоєння практичних навичок
Доп.точки доступа:
Швед, М. І.
Геряк, С. М.
Липовецька, С. Й.
Ляхович, Р. М.
Левицька, Л. В.
Сидоренко, О. Л.
Кіцак, Я. М.
Мартинюк, Л. П.
Прокопович, О. А.
Гурський, В. Т.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


   
    Отруєння фосфорорганічними сполуками: варіанти перебігу, діагностична та лікувальна тактика бригади екстреної (швидкої) медичної допомоги [Текст] = Poisoning with organophosphorus compounds: variants of the course, diagnostic and treatment tactics of the emergency medical care brigade / Р. М. Ляхович [та ін.] // Медична та клінічна хімія. - 2017. - Том 19, N 1. - С. 87-94


MeSH-главная:
ФОСФОРОРГАНИЧЕСКИЕ СОЕДИНЕНИЯ -- ORGANOPHOSPHORUS COMPOUNDS
ОТРАВЛЕНИЕ -- POISONING
АНТИДОТЫ -- ANTIDOTES
КЛИНИЧЕСКИЕ ПРОТОКОЛЫ -- CLINICAL PROTOCOLS
Аннотация: У даній статті розглянуто різновиди фосфорорганічних сполук, шляхи їх надходження в організм, характерні клінічні прояви та сучасний алгоритм догоспітальної терапії в практиці бригади екстреної (швидкої) медичної допомоги (Е(Ш)МД). Актуальність даної проблеми полягає в тому, що левову частку всіх отруєнь становлять саме отруєння фосфорорганічними сполуками, оскільки їх досить широко застосовують у сільському господарстві, промисловості та медицині. Ці сполуки вирізняються широким діапазоном активності щодо шкідників сільськогосподарських культур
Мета дослідження – підвищити якість діагностики та надання своєчасної кваліфікованої догоспітальної медичної допомоги працівниками Е(Ш)МД постраждалим, отруєним фосфорорганічними сполуками. Методи дослідження. Основним патогенетичним механізмом дії фосфорорганічних сполук є пригнічення активності холінестерази – ферменту, що гідролізує ацетилхолін і відіграє важливу роль у процесі синаптичної передачі нервового імпульсу в холінергічних синапсах. Гальмування активності холінестерази призводить до припинення або зменшення розщеплення ацетилхоліну, що зумовлює накопичення останнього і надмірне збудження ним холінореактивних систем. Отруєння фосфорорганічними сполуками викликає утворення фосфо­ризованої холінестерази, яка втрачає здатність гідролізувати ацетилхолін і дуже повільно відновлює свою активність. Результати й обговорення. Як свідчать результати проведених досліджень, клінічна картина впливу різних фосфорорганічних сполук на організм людини полягає в проявах з боку центральних або периферійних холінореактивних систем. Швидкість розвитку клінічних проявів залежить від механізмів надходження отрути в організм. Слід відзначити, що при інгаляційному впливі симптоми ураження з’являються дуже швидко. У разі проникнення крізь шкіру прихований період дії триває. При потраплянні отрути через дихальні шляхи на перший план виступають симптоми розладів дихання, при пероральному – системи травлення, крізь шкіру – м’язові фібриляції. Далі, незалежно від механізмів проникнення фосфорорганічних сполук в організм, у клінічній картині гострого отруєння переважають симптоми загальнорезорбтивної дії сполук, яка проявляється симптомами ураження ЦНС (вегетативні центри, гіпоталамічні структури), органів зору (міоз, зниження гостроти зору, спазм акомодації), серцево-судинної системи (вегетосудинна дистонія, міокардіодистрофія), травного каналу (гіперсалівація, коліки, дискінезії кишечника, жовчовивідних шляхів, токсичний гепатит), органів дихання (бронхоспазм, бронхорея), скелетних м’язів (судоми). Висновки. Враховуючи поліморфізм клінічних проявів отруєння фосфорорганічними сполуками та його ускладнень, надзвичайно важливо щоб медики “швидкої” освоїли, як розпізнавати дані патологічні стани і надавати кваліфіковану догоспітальну медичну допомогу. Через це комплексна догоспітальна екстрена медична допомога полягає в застосуванні амілнітриту, за наявності апное або при значному порушенні дихання – проведенні штучної вентиляції легень та інгаляції кисню. При послабленні серцевої діяльності слід використовувати розчин кордіаміну підшкірно, а при судинному колапсі рекомендують інгаляції кисню та підшкірну ін’єкцію норадреналіну. Антидотна терапія полягає у введенні 20 мл хромосмону внутрішньовенно, в подальшому – 30 % розчину натрію гіпосульфіту внутрішньовенно
Доп.точки доступа:
Ляхович, Р. М.
Джус, М. Я.
Кіцак, Я. М.
Нецюк, О. Г.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


   
    Сучасні шляхи введення лікарських препаратів при виконанні серцево-легеневої та мозкової реанімації на догоспітальному етапі [Текст] = Modern ways of injection medical products while performing csrdiopulmonary and cerebral resuscitation in the prehospital phase / Р. М. Ляхович [та ін.] // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2017. - N 2. - С. 26-32


MeSH-главная:
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ -- EMERGENCY MEDICAL SERVICES
КАРДИОПУЛЬМОНАЛЬНАЯ РЕАНИМАЦИЯ -- CARDIOPULMONARY RESUSCITATION
ПУНКЦИИ -- PUNCTURES
Аннотация: Виконання базових алгоритмів сучасного клінічного протоколу раптової зупинки кровообігу (РЗК), вимагає, зокрема, якнайшвидшого забезпечення венозного доступу. Водночас, саме відсутність кровообігу є тим несприятливим фактором, який суттєво ускладнює, а, нерідко, унеможливлює успішну реалізацію цієї методики, ламаючи при цьому всі ланки серцево-легеневої та мозкової реанімації, відповідно, зводячи її ефективність до фатального мінімуму. Такі випадки, зокрема, спостерігаються у пацієнтів із РЗК на тлі гіповолемії тяжкого ступеня, гіпоксії, у наркоманів тощо
Основною перевагою внутрішньокісткового доступу, порівняно з досліджуваними (ендотрахеальний, внутрішньосерцевий, внутрішньоартеріальний), складними за технікою виконання, які загрожують розвитком значних ускладнень, є можливість його застосування у немовлят та дітей молодшого віку, знайти вену в яких, як правило, достатньо важко. Також даний спосіб вважається хорошою альтернативою іншим методикам, тому що за дотримання нескладних технічних вимог при цьому досягається якісний терапевтичний ефект від введених медикаментів
Доп.точки доступа:
Ляхович, Р. М.
Джус, М. Я.
Кіцак, Я. М.
Бадрах, О. К.
Савчук, В. М.
Новікова, П. П.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-28 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)