Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (1)Высшее образование (4)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Литовченко, І. Ю.$<.>)
Общее количество найденных документов : 22
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-22 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Литовченко І. Ю., Ніколішина Е. В., Іленко Н. М., Сідаш Ю. В.
Заглавие : Тестова система оцінювання якості знань: точка зору викладачів та студентів
Место публикации : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Х., 2020. - N 1. - С. 10-13 (Шифр ПУ56/2020/1)
MeSH-главная: ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Аннотация: Нині сучасним є стандартизований метод оцінки якості освіти й діагностики мінімального рівня професійної компетентності фахівця-медика на кожному освітньо-кваліфікаційному рівні «КРОК 1, 2». На кафедрі терапевтичної стоматології УМСА проводиться планомірна постійна підготовча робота щодо адаптації студентів до інтегрованого іспиту «КРОК 2». Ліцензійний іспит «КРОК 2» проводиться наприкінці десятого семестру (в травні). А в грудні, наприкінці дев’ятого семестру, проводиться пробне тестування — комплексний тестовий іспит. Після проведення пробного тестування та його аналізу складається перелік заходів із підготовки студентів до успішного складання інтегрованого іспиту «КРОК 2. Стоматологія». Запроваджуються різноманітні види контролю рівня знань. Застосовується педагогічний досвід використання інтелектуальних, організаційно-мотиваційних методів навчання, які мають на меті активізувати бажання студентів до навчання. Отримані результати анонімного анкетування старшокурсників свідчать про необхідність проведення тематичного тестового контролю з урахуванням індивідуального підходу до кожного майбутнього лікаря. У сучасних умовах значних інформаційних перевантажень особливо важливо враховувати психологічні особливості юнацтва, умови ефективності психічних процесів у пізнавальній діяльності. Проведені психолого-педагогічні дослідження свідчать, що такі негативні чинники, як монотонність, одноманітність, незмінність форм і методів у навчальному процесі неодмінно призводять до зниження психофізіологічної активності студентської молоді
Найти похожие

2.

Заглавие журнала :Проблеми безперервної медичної освіти та науки -2020г.,N 1
Интересные статьи :
Пархоменко Л. К. Здоров’я підлітків на шляху медичної реформи/ Л. К. Пархоменко [та ін.] (стр.5-9)
Литовченко І. Ю. Тестова система оцінювання якості знань: точка зору викладачів та студентів/ І. Ю. Литовченко [та ін.] (стр.10-13)
Романюк Л. Б. Організація та контроль якості оцінювання знань студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ Л. Б. Романюк, Н. Я. Кравець (стр.14-17)
Опарін О. А. Роль мелатонін-серотонінової системи в механізмах формування та перебігу гастроезофагеальної рефлюксної хвороби із супутньою нейроциркуляторною дистонією в осіб молодого віку/ О. А. Опарін, І. О. Балаклицька (стр.18-23)
Штельмах В. А. Клинические характеристики пациентов с артериальной гипертензией в острый послеоперационный период после радиочастотной абляции фибрилляции и трепетания предсердий/ В. А. Штельмах, М. С. Брынза (стр.24-29)
Калашников В. И. Состояние артериальной и венозной церебральной гемодинамики у пациентов с различными видами головной боли/ В. И. Калашников (стр.30-34)
Кривоніс Т. Г. Особливості психологічного реагування онкологічних пацієнтів залежно від етапу захворювання/ Т. Г. Кривоніс (стр.35-38)
Косенко К. А. Специфіка депресивного реагування у представників командного складу морського торговельного і пасажирського флотів/ К. А. Косенко (стр.39-44)
Ісаков Р. І. Варіативність та інтенсивність психопатологічної симптоматики та проявів макросоціальної дезадаптації у жінок із депресивними розладами різного генезу/ P. I. Ісаков (стр.45-50)
Чернуский В. Г. Экспериментальное воспроизведение бронхиальной астмы у лабораторных животных как модель для уточнения этиопатогенеза и препаратов, входящих в протокол лечения/ В. Г. Чернуский [и др.] (стр.51-55)
Іванов О. С. Вплив препарату диклофенак натрію в дозі DL100 та DL50 на механізми диференціювання клітин еритроцитарного ряду культури клітин кісткового мозку щурів in vitro/ О. С. Іванов [та ін.] (стр.56-61)
Хвисюк О. М. Порушення функціонального стану сполучної тканини як частина патологічного процесу/ О. М. Хвисюк [та ін.] (стр.62-66)
Дудник В. В. Сучасний стан судово-медичної діагностики странгуляційної асфіксії/ В. В. Дудник (стр.67-73)
Лисенко В. Й. Самоменеджмент як платформа пізнання основних медичних та філософських доктрин у процесі формування світогляду та кругозору майбутніх вчених/ В. Й. Лисенко, С. В. Лисенко (стр.74-78)
Shvets A. M. Gender features of specialization of modern teenagers/ A. M. Shvets [et al.] (стр.79-82)
Интересные статьи :
Найти похожие


3.

Заглавие журнала :Проблеми безперервної медичної освіти та науки -2020г.,N 4
Интересные статьи :
Осокіна О. І. Проблеми та перспективи дистанційного навчання післядипломної освіти лікарів/ О. І. Осокіна, А. В. Кабанцева (стр.5-10)
Марченко А. В. Переваги та недоліки дистанційного навчання майбутніх лікарів-стоматологів/ А. В. Марченко [та ін.] (стр.11-14)
Матильонок Т. Ю. Досвід запровадження дистанційної форми навчання у закладах вищої медичної освіти України/ Т. Ю. Матильонок, О. В. Войтович, Н. Я. Кравець (стр.15-19)
Елоева З. В. Междисциплинарный подход в системе последипломного медицинского образования/ З. В. Елоева [и др.] (стр.20-24)
Девіняк О. Т. Визначення відносної ефективності навчальної роботи викладача в галузі охорони здоров’я/ О. Т. Девіняк [та ін.] (стр.25-31)
Пархоменко Л. К. Стан ферментативної ланки антиоксидантного захисту у юнаків з гіпоандрогенією/ Л. К. Пархоменко [та ін.] (стр.32-36)
Клименко Т. М. Алгоритм прогнозування тривалості терапії природженої пневмонії у доношених новонароджених/ Т. М. Клименко [та ін.] (стр.37-43)
Фуштей І. М. Рівні катехоламінів у пацієнтів промислового міста з пароксизмальною фібриляцією передсердь неклапанного генезу/ І. М. Фуштей, С. Г. Подлужний, Є. В. Сідь (стр.44-49)
Золотухіна О. Л. Визначення поширеності оральної інфекції Helicobacter pylori у тютюнозалежних пацієнтів із хронічним генералізованим пародонтитом на тлі хронічного гіперацидного гастриту впродовж лікування/ О. Л. Золотухіна, Ю. Г. Романова, О. В. Маслов (стр.50-54)
Сотнікова-Мелешкіна Ж. В. Скринінг-діагностика школярів як інструмент для визначення ризику виникнення неінфекційних заїхворювань у навчальному колективі/ Ж. В. Сотнікова-Мелешкіна (стр.55-60)
Самусенко С. О. Загальні положення та особливості статистичного обліку захворювань верхніх дихальних шляхів, вуха та соскоподібного відростка в дітей/ С. О. Самусенко, О. І. Сердюк, І. В. Філатова (стр.61-69)
Чиняк О. С. Особливості психоневрологічних і функціональних порушень у пацієнтів із великим когнітивним розладом різної етіології/ О. С. Чиняк (стр.70-77)
Трофимович Є. О. Стан тромбоцитарно-судинного гемостазу в передопераційному періоді у хворих із супутньою ішемічною хворобою серця/ Є. О. Трофимович (стр.78-81)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Рибалов О. В., Литовченко І. Ю., Іленко Н. М., Ніколішина Е. В., Попович І. Ю.
Заглавие : Моніторинг якості оформлення медичної документації випускниками-стоматологами
Место публикации : Буковинський медичний вісник. - Чернівці, 2020. - Т. 24, № 1. - С. 222-226 (Шифр БУ5/2020/24/1)
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-главная: ДОКУМЕНТАЦИЯ -- DOCUMENTATION
СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS
Аннотация: Мета роботи — оцінка якості заповнення та написання медичної документації на поліклінічному стоматологічному прийомі пацієнтів студентами-випускниками Української медичної стоматологічної академії. Матеріал і методи. Проведений аналіз оформлення амбулаторних карт 528 пацієнтів обласної стоматологічної поліклініки м. Полтава, які заповнювались студентами-випускниками медичної академії за п’ять років (2014–2018 рр.). Результати. Порівняльний аналіз заповнення медичної документації із результатами аналогічного виду дослідження у 2006 році показав, що студенти — випускники нашої академії більш ретельно стали оформляти облікову форму 043/о — “Медична карта стоматологічного хворого”. Висновки. Аналіз проведеної роботи з оцінки оформлення медичної документації студентами-випускниками довів, що під час практичних занять слід звертати особливу увагу на правильність та об’єктивність заповнення кожної графи амбулаторних карт пацієнтів, що важливо для медичної, наукової та юридичної сфери діяльності. Якісне, чітке, послідовне заповнення студентами кожного курсу облікових форм сприяє розвитку в них професійних навичок роботи з медичними документами.
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Марченко А. В., Ніколішина Е. В., Литовченко І. Ю., Ніколішин І. А., Хміль Т. А.
Заглавие : Переваги та недоліки дистанційного навчання майбутніх лікарів-стоматологів
Место публикации : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Х., 2020. - N 4. - С. 11-14 (Шифр ПУ56/2020/4)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Аннотация: Висвітлено переваги та недоліки дистанційного навчання майбутніх лікарів-стоматологів в Українській медичній стоматологічній академії під час карантину. Доведено, що карантин - це мотивація навчатись по-новому. В еру новітніх технологій на допомогу освітянам приходять інтернет-ресурси, платформи для онлайн-спілкування, соціальні мережі. Складнощі під час дистанційного навчання полягали в зміні підходу до способу подання та сприйняття навчального матеріалу. Адаптація та сприйняття дистанційної форми навчання для всіх проходять по-різному. Дехто категорично не сприйняв нову форму навчання, оскільки повноцінний контроль з боку викладача відсутній, тому необхідне збільшення мотивації до навчання та самоконтролю. Основою підготовки залишається живе спілкування і оволодіння практичними навичками в реальних ситуаціях.Отражены преимущества и недостатки дистанционной учебы будущих врачей-стоматологов в Украинской медицинской стоматологической академии во время карантина. Доказано, что карантин - это мотивация учиться по-новому. В эру новейших технологий на помощь педагогам приходят интернет-ресурсы, платформы для онлайн-общения, социальные сети. Сложности во время дистанционной учебы заключались в изменении подхода к способу представления и восприятия учебного материала. Адаптация и восприятие дистанционной формы учебы для всех проходят по-разному. Кое-кто категорически не воспринял новую форму учебы, поскольку полноценный контроль со стороны преподавателя отсутствует, поэтому необходимо увеличение мотивации к учебе и самоконтролю. Основой подготовки остается живое общение и овладение практическими навыками в реальных ситуациях.
Найти похожие

6.

Заглавие журнала :Проблеми безперервної медичної освіти та науки -2019г.,N 4
Интересные статьи :
Карабан О. М. Громадське здоров’я: питання щодо проведення соціально-гігієнічного моніторингу/ О. М. Карабан, І. О. Вороньжев, С. І. Ткач (стр.5-10)
Манащук Н. В. Робочий зошит з пародонтології як один з елементів навчального процесу/ Н. В. Манащук [та ін.] (стр.11-13)
Knigavko V. G. Theoretical aspects of a decision-making process with ezamples of situational problems for students of medical universities/ V. G. Knigavko [et al.] (стр.14-20)
Лизогуб М. В. Вплив методу анестезії на розвиток післяопераційних ускладнень в хірургії поперекового відділу хребта/ М. В. Лизогуб (стр.21-24)
Черненко М. Є. Особливості психоневрологічної адаптації у хворих з пізнім початком демієлінізуючої патології/ М. Є. Черненко (стр.25-30)
Бабалян В. О. Особливості хірургічного лікування вертельних переломів стегнової кістки у хворих літнього та старечого віку/ В. О. Бабалян (стр.31-36)
Багмут И. Ю. Особенности метаболизма биогенных аминов и их предшественников при длительном воздействии фторида натрия/ И. Ю. Багмут (стр.37-41)
Міщенко Т. С. Ефект протизапальної нестероїдної терапії у корекції когнітивних порушень у пацієнтів із хронічною ішемією мозку на тлі метаболічного синдрому/ Т. С. Міщенко [та ін.] (стр.42-48)
Елоева З. В. Роль провоспалительных цитокинов в активации латентной внутриклеточной инфекции при аутоиммунных ревматических болезнях и туберкулезе/ З. В. Елоева [и др.] (стр.49-55)
Сідаш Ю. В. Вплив імунних механізмів у патогенезі хронічного верхівкового періодонтиту/ Ю. В. Сідаш (стр.56-59)
Литовченко І. Ю. Застосування політерапії в місцевому лікуванні хронічного кандидозного стоматиту/ І. Ю. Литовченко [и др.] (стр.60-62)
Більченко А. О. Вплив артеріального тиску на рівні нових біомаркерів запалення РФД-15, Р-селектину та галектину-3 у хворих на артеріальну гіпертензію поєднано з цукровим діабетом 2 типу/ А. О. Більченко (стр.63-66)
Дяченко М. С. Анамнестичні особливості перебігу гострого обструктивного бронхіту в дітей, інфікованих хламідіями/ М. С. Дяченко (стр.67-71)
Shvets A. M. Formation of youth’ professional competence through professional orientation events in the vocational-technical schools system/ A. M. Shvets, A. V. Korobkova-Arzhannikova, T. V. Havrylova (стр.72-76)
Гризодуб В. І. Історія становлення кафедри ортопедичної стоматології 1 Харківської медичної академії післядипломної освіти/ В. І. Гризодуб [та ін.] (стр.77-81)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Заглавие журнала :Медична освіта -2019г.,N 4
Интересные статьи :
Гантімурова Н. І. Професійна підготовка студентів-іноземців у медичних університетах України/ Н. І. Гантімурова, Н. О. Федчишин, Ю. А. Рудяк (стр.5-9)
Глушко Н. Л. Можливості педагогічного використання дистанційної системи навчання у позааудиторній самостійній роботі/ Н. Л. Глушко [та ін.] (стр.10-13)
Івануса І. Б. Особливості викладання аналітичної хімії для студентів фармацевтичного факультету (заочної форми навчання)/ І. Б. Івануса, М. М. Михалків (стр.14-17)
Корильчук Н. І. Проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту/ Н. І. Корильчук, О. О. Воронцов, О. Р. Ясній (стр.18-23)
Мінченко О. Г. Обґрунтування необхідності вивчення молекулярної біології в медичних університетах/ О. Г. Мінченко, Д. О. Мінченко, М. М. Корда (стр.24-33)
Ніколішина Е. В. Моніторинг якості оцінювання знань студентів засобами тестового контролю/ Е. В. Ніколішина, І. Ю. Литовченко, Н. М. Іленко (стр.34-38)
Перепелиця О. О. Динаміка чинників професійного вибору фармацевтів у процесі багатоступеневого навчання/ О. О. Перепелиця [та ін.] (стр.39-45)
Сельський П. Р. Інформаційна система підсумкового оцінювання знань іноземних громадян на додипломному етапі підготовки лікарів/ П. Р. Сельський [та ін.] (стр.46-50)
Хасхачих Д. А. Використання методів горизонтальної комунікації та мотивації в процесі навчання студентів-медиків/ Д. А. Хасхачих (стр.51-55)
Чечотіна С. Ю. Актуальність організації ефективної самостійної роботи студентів при вивченні фармакології/ С. Ю. Чечотіна [та ін.] (стр.56-61)
Чорномидз А. В. Бар’єри педагогічного спілкування викладача і студента у медичному університеті/ А. В. Чорномидз (стр.62-66)
Burgess-Pinto E. Sustainable development principles in health promotion and nursing education/ E. Burgess-Pinto [та ін.] (стр.67-73)
Гутор Н. С. Підготовка майбутніх лікарів-стоматологів у контексті реформи вищої освіти/ Н. С. Гутор [та ін.] (стр.74-78)
Драч І. Д. Мовна картина світу у процесі вивчення іноземної мови в медичних університетах/ І. Д. Драч, А. З. Миколенко, М. П. Тишковець (стр.79-83)
Захарова В. О. Використання відеоматеріалів як засобу формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології/ В. О. Захарова (стр.84-88)
Клигуненко О. М. Досвід впровадження концепції безперервної медичної освіти в навчанні лікарів-анестезіологів Дніпропетровської області/ О. М. Клигуненко, Ю. О. Площенко, О. В. Кравець (стр.89-92)
Маланчин І. М. Імплементація симуляційного навчання в об’єктивний структурований клінічний іспит для студентів медичного факультету на кафедрі акушерства та гінекології/ І. М. Маланчин [та ін.] (стр.93-97)
Паласюк Б. М. Дидактичні аспекти викладання медичної фізики у вищому медичному навчальному закладі/ Б. М. Паласюк (стр.98-102)
Стечишин І. П. Роль інтерактивних методів в оптимізації процесу викладання дисципліни "Етика та деонтологія у фармації". / І. П. Стечишин, А. І. Денис (стр.103-106)
Yelahina N. I. Motivation as a key component of teaching english for medical students/ N. І. Yelahina, N. O. Fedchyshyn (стр.107-112)
Беденюк А. Д. Інноваційні методи навчання в медичних вузах Польщі/ А. Д. Беденюк, Т. В. Боднар, П. Я. Боднар (стр.113-118)
Білавич Г. В. Курортно-рекреаційний потенціал Карпат як чинник здоров’язбереження дітей та дорослих (початок ХХ сторіччя)/ Г. В. Білавич [та ін.] (стр.119-126)
Гаврищак І. І. Лінгвофілософська система Вільгельма фон Гумбольдта: історико-біографічний аспект/ І. І. Гаврищак, О. Я. Проців (стр.127-133)
Горпініч Т. І. Експертна оцінка американської системи вищої медичної освіти/ Т. І. Горпініч (стр.134-139)
Мукан Н. В. Історико-педагогічне підґрунтя професійної підготовки лікарів в університетах США/ Н. В. Мукан, О. З. Блавт (стр.140-143)
Перевізник Б. О. Європейська медична освіта: модель Польщі/ Б. О. Перевізник, Т. А. Ковальчук, Н. А. Джавадова (стр.144-148)
Ященко А. М. Рецензія на навчально-методичний посібник: Матешук-Вацеба Л. Р. Нормальна анатомія : навч.-метод. посіб. для студентів та викладачів вищих медичних навчальних закладів / Леся Матешук-Вацеба ; Львівський національний медичний університет ім. Данила Галицького. – 2-ге вид. – Львів: Наукове товариство ім. Т. Г. Шевченка; Вінниця: Нова Книга, 2019. – 432 с.: іл./ А. М. Ященко, О. Д. Луцик (стр.149)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ніколішина Е. В., Литовченко І. Ю., Іленко Н. М.
Заглавие : Моніторинг якості оцінювання знань студентів засобами тестового контролю
Параллельн. заглавия :Monitoring the quality of students’ knowledge assessment by means of test control
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 4. - С. 34-38 (Шифр МУ7/2019/4)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: У статті представлений досвід кафедри терапевтичної стоматології УМСА щодо оцінювання якості підготовки студентів стоматологів-старшокурсників засобами тестового контролю рівня знань. Найбільш ефективним інструментом оцінювання якості результатів навчального процесу є індивідуальний підхід до перевірки знань майбутніх лікарів. У сучасних технологіях навчання, коли етап контролю теоретичних знань має стійку тенденцію до скорочення, одночасне проведення групового тестування на підготовчому та заключному етапах заняття дозволяє максимально охопити навчальний матеріал і одразу ж встановити зворотний зв’язок із студентами для визначення результатів засвоєння. Доведена необхідність проведення тематичного тестового контролю, представлена характеристика оцінки цього виду викла­дацької діяльності студентами-випускниками. Аналіз результатів анонімного анкетування 88 студентів-стоматологів старших курсів свідчить про необхідність проведення тематичного тестового контролю з урахуванням індивідуального підходу до кожного майбутнього лікаря
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Литовченко І. Ю., Ніколішина Е. В., Іленко Н. М., Марченко А. В.
Заглавие : Застосування політерапії в місцевому лікуванні хронічного кандидозного стоматиту
Место публикации : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Х., 2019. - N 4. - С. 60-62 (Шифр ПУ56/2019/4)
MeSH-главная: СТОМАТИТ -- STOMATITIS
КАНДИДОЗ ПОЛОСТИ РТА -- CANDIDIASIS, ORAL
Аннотация: Місцеве лікування хронічних кандидозних стоматитів переважно орієнтоване на застосування монотерапії протигрибковими препаратами, якої, як правило, недостатньо для відновлення мікробного пейзажу мікрофлори порожнини рота. Швидке пристосування грибів роду Candida до протигрибкових препаратів не дає змоги отримати стійкий клінічний результат. На кафедрі терапевтичної стоматології «УМСА» розроблена схема місцевого застосування кількох груп препаратів протигрибкової дії, які змінюються протягом доби та курсу лікування. В арсеналі антимікотиків місцевої дії у запропонованій схемі застосовані найпоширеніші групи протигрибкових препаратів: мазі, анілінові барвники, препарати йоду. Лікування пацієнтів вважали ефективним при досягненні позитивних результатів у клінічній картині захворювання та мікробіологічному обстеженні через місяць після закінчення загальної та комбінованої місцевої терапії
Найти похожие

10.

Заглавие журнала :Український стоматологічний альманах -2018г.,N 2
Интересные статьи :
Каплун Д. В. Порівняльний аналіз тканинного напруження слизових клаптів порожнини рота різних ступенів/ Д. В. Каплун, В. М. Скрипник, С. О. Ставицький (стр.5-8)
Malko N. V. Estimation of influence of the therapeutic – prophylactic complex on the immune system indices of experimental animals with simulated gingivitis/ N. V. Malko, E. V. Bezvushko (стр.9-12)
Аветіков Д. С. Досвід використання цифрових систем для діагностики гіпертрофічних рубців шкіри обличчя/ Д. С. Аветіков [та ін.] (стр.13-16)
Удод О. А. Потенціометричні показники в пацієнтів із незнімними ортопедичними конструкціями та інтраоральним галітозом/ О. А. Удод, А. О. Глівінська (стр.17-20)
Філімонов Ю. В. Дослідження біохімічних показників ротової рідини при ортодонтичному лікуванні/ Ю. В. Філімонов [та ін.] (стр.21-26)
Каськова Л. Ф. Порівняльна характеристика показників гігієни порожнини рота в дітей початкової школи залежно від стоматологічного статусу/ Л. Ф. Каськова, К. М. Попик, Л. П. Уласевич (стр.27-30)
Лагода Л. С. Особливості фізичного розвитку і захворюваність на карієс зубів дітей, які проживають у екологічно несприятливих умовах/ Л. С. Лагода, Х. Г. Мусій-Семенців, Т. Ю. Лисак (стр.31-33)
Скрипніков П. М. Клінічні прояви саркоїдозу на червоній облямівці губ і слизовій оболонці порожнини рота, тактика лікаря-стоматолога/ П. М. Скрипніков, Т. П. Скрипнікова, Ю. М. Вітко (стр.34-36)
Рибалов О. В. Деонтологія і професійна етика в діяльності лікаря-стоматолога/ О. В. Рибалов [та ін.] (стр.37-40)
Возний О. В. Епідеміологічні аспекти захворюваності на карієс та особливості розвитку карієсогенної ситуації в дітей із бронхіальною астмою (огляд літератури)/ О. В. Возний, Т. Є. Шумна, Є. С. Лепетченко (стр.41-44)
Григоров С. М. Сучасний погляд на експериментальне і клінічне обґрунтування використання PRF у процесах репаративної регенерації шкіри/ С. М. Григоров [та ін.] (стр.45-48)
Макєєв В. Ф. Сучасні погляди на етіологічні чинники розвитку скронево-нижньощелепних розладів (огляд літератури)/ В. Ф. Макєєв, М. Ю. Олійник (стр.49-53)
Савєльєва Н. М. Деякі аспекти етіології захворювань пародонта (огляд літератури)/ Н. М. Савєльєва [та ін.] (стр.54-59)
Самойленко А. В. Застосування діагностичних маркерів ротової рідини в ранній діагностиці стоматологічної захворюваності в працівників сталепромислових підприємств/ А. В. Самойленко, С. В. Павлов, І. В. Возна (стр.60-64)
Ювілеї (Ніколішин А. К.) (стр.65)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-10    11-20   21-22 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)