Поисковый запрос: (<.>A=Личковський, Е. І.$<.>) |
Общее количество найденных документов : 11
Показаны документы с 1 по 11 |
>1.
| Медична освіта - 2007г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>2.
| Пайкуш М. А. Взаємозв’язок теоретичних та професійно зорієнтованих дисциплін як засіб мотивації студентів вищих медичних навчальних закладів на прикладі викладання медичної та біологічної фізики/М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.61-65
|
>3.
| Личковський Е. І. Професійна спрямованість вивчення медичної і біологічної фізики у вищих медичних закладах освіти/Е. І. Личковський, Л. Ф. Ємчик, М. І. Драчук // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.114
|
>4.
| Медична освіта - 2010г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>5.
| Пайкуш М. А. Технології забезпечення готовності викладачів теоретичних дисциплін до педагогічної діяльності в умовах кредитно-модульної системи у вищих медичних навчальних закладах/М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.87-89.
|
>6.
| Медична хімія - 2012г. т.14,N 3 (Введено оглавление)
|
>7.
| Моделювання динаміки внутрішньоклітинної концентрації іонів Na+, К+, CI, Ca2+, H+ та мембранного потенціалу лімфоцитів/З. Я. Федорович [та ін.] // Медична хімія, 2012. т.Т. 14,N № 3.-С.30-34
|
>8.
| Медична освіта - 2012г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>9.
| Вісьтак М.В. Особливості модульно-рейтингової системи при викладанні дисципліни "фізичні методи аналізу та метрологія" для студентів-фармацевтів/М. В. Вісьтак, Е. І. Личковський, Р. В. Фафула // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.20-22
|
>10.
| Медична освіта - 2013г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>11.
| Сучасні підходи до викладання біофізики для студентів-фармацевтів вищих медичних навчальних закладів ІІІ-IV рівнів акредитації за умов кредитно-модульної системи навчання/Е. І. Личковський [та ін.] // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.64-66
|
|