Поисковый запрос: (<.>A=Макаров, С. Ю.$<.>) |
Общее количество найденных документов : 19
Показаны документы с 1 по 10 |
|
>1.
| Університетська гігієна у контексті імплементації "закону про вищу освіту" фізіолого-гігієнічні основи та шляхи розвитку/І. В. Сергета [та ін.] // Довкілля та здоров’я. -Київ, 2016,N № 4.-С.46-52
|
>2.
| Макаров С. Ю. Тимомегалия – тень прошлого в клинической практике настоящего?/С . Ю. Макаров, А. В. Катилов, О. И. Макарова // Клінічна імунологія. Алергологія. Інфектологія, 2017,N N 7/8.-С.20-24
|
>3.
| Симптом боли в горле у детей – клиническая оценка и наиболее частые причины/А. В. Катилов [та ін.] // Pain Medicine. Медицина Болю, 2016,N № 4.-С.7-13
|
>4.
| Мороз В. М. Психофізіологічний аналіз процесів формування тривожнісних та агресивних проявів особистості і адаптаційних можливостей організму студентів, що перебувають в умовах передекзаменаційного і екзаменаційного стресу/В. М. Мороз, С. Ю. Макаров // Biomedical and Biosocial Anthropology, 2016,N № 27.-С.67-72
|
>5.
| Макаров С. Ю. Психофізіологічні аспекти розвитку тривожнісних, астенічних та депресивних проявів особистості студентів-медиків в динаміці навчального процесу/С. Ю. Макаров // Вісник морфології, 2017. т.Т. 23,N № 2.-С.337-342
|
>6.
| Макаров С. Ю. Особливості психофізіологічної адаптації студентів закладів вищої медичної освіти в динаміці навчального року за даними кластерного аналізу/С. Ю. Макаров // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту, 2018. т.Т. 22,N № 2.-С.389-393
|
>7.
| Панчук О. Ю. Особливості взаємозв’язку між показниками навчальної успішності за професійно-орієнтованими дисциплінами та характеристиками рівня розвитку психофізіологічних функцій та особливостей особистості студентів/О. Ю. Панчук, С. Ю. Макаров, І. В. Сергета // Вісник морфології, 2017. т.Т. 23,N № 1.-С.65-70
|
>8.
| Макаров С. Ю. Навчальний стрес у студентів сучасних закладів вищої медичної освіти: психофізіологічні критерії діагностики та психогігієнічної корекції/С. Ю. Макаров, І. В. Сергета [та ін.] // Довкілля та здоров’я, 2019,N № 4.-С.30-37
|
>9.
| Мороз В. М. Механізми психологічного захисту сучасних студентів та їх зміни напередодні екзаменаційних випробувань: психофізіологічні аспекти/В. М. Мороз, С. Ю. Макаров // Biomedical and Biosocial Anthropology, 2017,N № 28.-С.6-10
|
>10.
| Мороз В. М. Методика комплексної оцінки рівня вираження навчального стресу у студентів протягом навчального року та в передекзаменаційний і екзаменаційний періоди/В. М. Мороз, С. Ю. Макаров // Biomedical and Biosocial Anthropology, 2017,N № 29.-С.182-189
|
|
|