Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (12)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Макаров, С. Ю.$<.>)
Общее количество найденных документов : 19
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-19 
1.


   
    Університетська гігієна у контексті імплементації "закону про вищу освіту" фізіолого-гігієнічні основи та шляхи розвитку / І. В. Сергета [та ін.] // Довкілля та здоров’я. - 2016. - № 4. - С. 46-52


MeSH-главная:
ГИГИЕНА -- HYGIENE (обучение)
ДВИГАТЕЛЬНАЯ АКТИВНОСТЬ -- MOTOR ACTIVITY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Аннотация: Осуществлен анализ наиболее актуальных проблем университетской гигиены как важного направления гигиенической науки, определены физиолого-гигиенические основы их адекватного решения. Разработаны гигиенические нормативы двигательной активности студентов высших учебных заведений, учитывающие особенности социального становления и профессионального роста будущих специалистов и обеспечивающие благоприятное воздействие на процессы формирования состояния здоровья и функциональные возможности их организма.
Здійснено аналіз найбільш актуальних проблем університетської гігієни як важливого напрямку гігієнічної науки, визначені фізіолого-гігієнічні основи їх адекватного рішення. Розроблено гігієнічні нормативи рухової активності студентів вищих навчальних закладів, що враховують особливості соціального становлення та професійного зростання майбутніх фахівців і забезпечують сприятливий вплив на процеси формування стану здоров’я і функціональні можливості їх організму.
Доп.точки доступа:
Сергета, І. В.
Панчук, О. Ю.
Стоян, Н. В.
Дреженкова, І. Л.
Макаров, С. Ю.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


   
    Симптом боли в горле у детей – клиническая оценка и наиболее частые причины [Текст] = The symptom sore throat in children – clinical evaluation, and the most frequent causes / А. В. Катилов [та ін.] // Pain Medicine. Медицина Болю = Медицина болю. - 2016. - № 4. - С. 7-13. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-главная:
ГЛОТКИ БОЛЕЗНИ -- PHARYNGEAL DISEASES (диагностика, микробиология, патофизиология, этиология)
БОЛИ -- PAIN (диагностика, этиология)
ДЕТИ -- CHILD
ДИАГНОСТИЧЕСКИЕ ОШИБКИ -- DIAGNOSTIC ERRORS (вредные воздействия)
Аннотация: Статья посвящена проблемам боли в горле – клинический симптом, который каждый ребенок и взрослый человек неоднократно испытывают на протяжении всей жизни. Данный симптом является очень частой жалобой у пациентов на приеме специалистов различного профиля. Встречаемость этого симптома в детской популяции значительно выше по сравнению со взрослыми пациентами. Отличается и структура причин боли в горле не только у детей и взрослых, но и в различные возрастные периоды детства. Расмотрены причины диагностических и тактических ошибок, наблюдающихся при оценке рецидивирующей и хронической боли в горле педиатрами и врачами общей практики. Упомянуты основные заболеания, приводящие к развитию боли в горле у детей разных возрастов
Доп.точки доступа:
Катилов, А. В.
Лайко, Л. И.
Макаров, С. Ю.
Меркулова, Д. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Панчук, О. Ю.
    Особливості взаємозв’язку між показниками навчальної успішності за професійно-орієнтованими дисциплінами та характеристиками рівня розвитку психофізіологічних функцій та особливостей особистості студентів [] = Features relationship between indicators of educational academic performance for professional-oriented disciplines and levels of development characteristics of psychophysiological functions and personality traits of students dental and medical faculties / О. Ю. Панчук, С. Ю. Макаров, І. В. Сергета // Вісник морфології. - 2017. - Т. 23, № 1. - С. 65-70. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ЛИЧНОСТНЫХ КАЧЕСТВ ПРОЕЦИРОВАНИЯ МЕТОДЫ -- PROJECTIVE TECHNIQUES
Аннотация: В ході досліджень на підставі використання процедур кореляційного і факторного аналізу визначені особливості взаємозв’язку між показниками навчальної успішності за професійно-орієнтованими дисциплінами та характеристиками рівня розвитку психофізіологічних функцій та особливостей особистості студентів стоматологічного (впродовж періоду навчання) і медичного (напередодні екзаменаційних випробувань) факультетів. Встановлено, що рівень навчальної успішності серед студентів стоматологічного факультету відзначається наявністю надзвичайно тісних зв’язків з комплексом показників, які відзначають рівень розвитку психофізіологічних функцій, пов’язаних із функціональним станом вищої нервової діяльності, уваги, зорової сенсорної системи і соматосенсорного аналізатору, а також особливості формування таких особливостей особистості, як властивості тривожності та структури темпераменту, нервово-психічних станів та агресивних проявів особистості, рівень суб’єктивного контролю студентської молоді. Виявлений цілий ряд несприятливих проявів і напередодні проведення екзаменаційних випробувань, зокрема, суттєвий вплив на показники навчальної успішності характеристик найменш конструктивних корелят механізмів психологічного захисту, таких фаз емоційного вигорання, як фази резистентності і виснаження, тривожнісних проявів особистості та астенічного і депресивного станів
Доп.точки доступа:
Макаров, С. Ю.
Сергета, І. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Мороз, В. М.
    Психофізіологічний аналіз процесів формування тривожнісних та агресивних проявів особистості і адаптаційних можливостей організму студентів, що перебувають в умовах передекзаменаційного і екзаменаційного стресу [Текст] = Psychophysiological analysis of formation of aggressive and anxiety manifestations of personality and adaptability of the organism of students who were in a situation of the pre-exam and exam stress / В. М. Мороз, С. Ю. Макаров // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2016. - № 27. - С. 67-72. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL (психология, этиология)
ТРЕВОЖНОСТЬ НА ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PERFORMANCE ANXIETY (психология, этиология)
АГРЕССИВНОСТЬ -- AGGRESSION (психология)
ПСИХОФИЗИОЛОГИЯ -- PSYCHOPHYSIOLOGY (методы)
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
Доп.точки доступа:
Макаров, С. Ю.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Мороз, В. М.
    Механізми психологічного захисту сучасних студентів та їх зміни напередодні екзаменаційних випробувань: психофізіологічні аспекти [Текст] = Psychological defense mechanisms of modern students and its changes before examination test: Psychophysiological aspects / В. М. Мороз, С. Ю. Макаров // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2017. - № 28. - С. 6-10. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
ЗАЩИТНЫЕ МЕХАНИЗМЫ -- DEFENSE MECHANISMS
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL (профилактика и контроль)
ПСИХОФИЗИОЛОГИЯ -- PSYCHOPHYSIOLOGY (методы)
Аннотация: Вході проведених досліджень на підставі використання процедур описової статистики багатовимірного статистичного аналізу визначені психофізіологічні аспекти особливостей змін провідних характеристик механізмів психологічного захисту сучасних студентів напередодні екзаменаційних випробувань відповідно за 1 місяць до їх початку та безпосередньо перед проведенням іспитів. Встановлений достатньо стабільний характер показників, які визначали ступінь їх вираження, хоч і звертали на себе увагу тенденції щодо зростання в динаміці періоду підготовки до екзаменаційної сесії ступеня вираження показників таких механізмів психологічного захисту, як заміщення, заперечення, компенсація, гіперкомпенсація і раціоналізація - у дівчат, та таких механізмів психологічного захисту, як заміщення, заперечення, компенсація і гіперкомпенсація - у юнаків. Проте найбільш негативні за своїм змістом статистично-значущі дані реєструвались під час визначення показників за такими механізмами психологічного захисту, як проекція (p(t)0,001) у студенток, та витіснення (p(t)0,05) у студентів, тобто за саме тими механізмами психологічного захисту, які на відміну від механізмів компенсації, раціоналізації і гіперкомпен- сації, прийнято вважати найбільш деструктивними та несприятливими з прогностичної точки зору
Доп.точки доступа:
Макаров, С. Ю.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Мороз, В. М.
    Методика комплексної оцінки рівня вираження навчального стресу у студентів протягом навчального року та в передекзаменаційний і екзаменаційний періоди [Текст] = Method of complex assessment of the level of expression of educational stress in students during the academic year and in pre-examination and examination period / В. М. Мороз, С. Ю. Макаров // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2017. - № 29. - С. 182-189. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология, статистика)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, статистика, тенденции)
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL (профилактика и контроль, психология, этиология)
НАВЫКИ ВЫПОЛНЕНИЯ ТЕСТОВ -- TEST TAKING SKILLS (психология)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы, статистика)
Аннотация: В ході досліджень розроблена та науково-обґрунтована методика комплексної оцінки рівня вираження навчального стресу у студентів протягом навчального року та в передекзаменаційний і екзаменаційний періоди, провідними етапами застосування якої є визначення ступеня вираження психофізіологічних функцій і особливостей особистості, що надавали інформацію про ступінь вираження стресових реакції організму дівчат і юнаків, які навчаються у вищому медичному навчальному закладі. Отримані результати переведено у стандартизовані бали відповідно до даних спеціальних шкал оцінки рівня вираження психофізіологічних функцій і особливостей особистості, властивих для осіб юнацького віку. Розраховано величини показників рівня вираження навчального стресу у студентів як впродовж навчального року (перманентний (постійний) навчальний стрес), так і у передекзаменаційний і екзаменаційний періоди (ситуативний (терміновий) навчальний стрес), що визначають ступінь поширення явищ порушення психофізіологічної адаптації їх організму до умов навчальної діяльності. Надано комплексну оцінку одержаних значень рівня вираження навчального стресу на основі застосування встановлених кількісних критеріїв їх якісної оцінки, визначення провідних закономірностей процесів перебігу психофізіологічної адаптації, обґрунтування індивідуалізованих засобів психофізіологічної корекції наявних відхилень від процесів адекватного професійного становлення майбутніх фахівців медичної галузі
In the course of research, a methodology for the comprehensive assessment of the degree of severity of student stress during the academic year and in the pre-examination and examination periods has been developed and scientifically substantiated. The leading stages of its use are the determination of the degree of expression of psychophysiological functions and personal characteristics that allow obtaining information on the degree of stress of the girls and young people enrolled in a higher medical school, translating the results into standardized scores in accordance with the data of special scales of the level of manifestation of psychophysiological functions and personality peculiarities for young people, calculation of the values of the indicators of the degree of severity of students’ stress in the course of the academic year (permanent educational stress), and in the pre-examination and examination periods (situational (urgent) training stress), determining the degree of prevalence of violations of psychophysiological adaptation of their organism to the educational process, comprehensive assessment of the obtained values of the degree of severity of educational stress on the basis of using quantitative criteria for their qualitative assessment, determining the leading regularities of the processes of the course of psychophysiological adaptation, substantiating the individualized means of psychophysiological correction of the existing deviations from the processes of professional development of future specialists in the medical field
Доп.точки доступа:
Макаров, С. Ю.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Макаров, С. Ю.
    Тимомегалия – тень прошлого в клинической практике настоящего? [Текст] / С . Ю. Макаров, А. В. Катилов, О. И. Макарова // Клінічна імунологія. Алергологія. Інфектологія. - 2017. - N 7/8. - С. 20-24. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-главная:
ТИМУС -- THYMUS GLAND (патология, ультрасонография)
ВАКЦИНАЦИЯ -- VACCINATION (вредные воздействия, смертность, тенденции)
УКРАИНА -- UKRAINE
Аннотация: В последние годы в лечебно-профилактических учреждениях Украины все чаще озвучиваются рекомендации, согласно которым перед вакцинацией детей первого года жизни необходимо проводить ультразвуковое исследование (УЗИ) вилочковой железы. При этом отсутствуют какие-либо официальные документы, предписывающие такую необходимость, так же как и хоть сколь-нибудь внятные объяснения, в чем целесообразность такого исследования
Доп.точки доступа:
Катилов, А. В.
Макарова, О. И.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Макаров, С. Ю.
    Психофізіологічні аспекти розвитку тривожнісних, астенічних та депресивних проявів особистості студентів-медиків в динаміці навчального процесу [] = Psychophysiological aspects of the development of anxious, asthenic and depressive manifestations of the personality in the dynamics of educational process / С. Ю. Макаров // Вісник морфології. - 2017. - Т. 23, № 2. - С. 337-342. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
АСТЕНИЯ -- ASTHENIA (психология)
ДЕПРЕССИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- DEPRESSIVE DISORDER (психология)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
Аннотация: Під час проведених досліджень вивчені психофізіологічні аспекти розвитку тривожнісних, астенічних та депресивних проявів особистості студентів-медиків в динаміці навчального процесу Дані, одержані в ході здійснення психофізіологічної оцінки показників, які визначають рівень вираження ситуативної тривожності засвідчували суттєве (р(t)п-к0,05) зростання ступеня вираження її критеріальних показників протягом навчального року. Значно більш стабільний зміст був властивим для показників особистісної тривожності, рівень якої в динаміці досліджуваного періоду хоч і зростав, проте, не набував достовірного характеру (р(t)п-к0,05). Отримані результати засвідчували достатньо високий узагальнений рівень вираження особистісних явищ астенічного стану, а також відзначали їх поступове та неухильне зростання протягом навчального року (р(t)п-к0,01-0,001). Наявність тенденцій подібного характеру підтверджували і дані структурного розподілу показників, що підлягали вивченню. Водночас під час оцінки особливостей змін в динаміці навчання з боку показників депресивного стану, на відміну від попереднього випадку, спостерігалась відсутність виражених тенденції щодо зростання їх величин (р(t)п-к0,05)
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Макаров, С. Ю.
    Особливості психофізіологічної адаптації студентів закладів вищої медичної освіти в динаміці навчального року за даними кластерного аналізу [Текст] = Features of psychophysiological adaptation of students of higher medical education in the dynamics of academic year obtained by cluster analysis / С. Ю. Макаров // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 389-393. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ПРИВЫКАНИЕ ПСИХОФИЗИОЛОГИЧЕСКОЕ -- HABITUATION, PSYCHOPHYSIOLOGIC (физиология)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
КЛАСТЕРНЫЙ АНАЛИЗ -- CLUSTER ANALYSIS
Аннотация: У ході проведених досліджень визначені особливості перебігу психофізіологічної адаптації студентів, що перебувають в умовах закладів вищої медичної освіти, в динаміці навчального року за даними кластерного аналізу. Оцінюючи особливості даних, отриманих під час визначення кластерної структури фізіологічно-значущих корелят психофізіологічної адаптації, слід виділити наступні кластерні угруповання: кластер, пов’язаний із характеристиками швидкості простої і диференційованої зорово-моторної реакції, простої аудіо-моторної реакції та динамічної працездатності в умовах монотонії, кластер, пов’язаний з показниками рухомості нервових процесів, кластер, пов’язаний із провідними характеристиками особливостей виконання теппінг-тесту впродовж періоду спостережень, а також кластер, пов’язаний як з узагальненими, так і з окремими (кількість передчасних реакцій, реакцій із запізненням та точних реакцій) показниками врівноваженості нервових процесів. Разом з тим, аналізуючи психічно-значущі кореляти перебігу психофізіологічної адаптації, необхідно підкреслити, що їх кластерну структуру складали наступні угруповання: кластер, пов’язаний із характеристиками емоційного вигорання, і передусім характеристиками його основних фаз: напруження, резистентності та виснаження, кластер, пов’язаний з показниками астенічного і депресивного станів, кластер, пов’язаний із характеристиками провідних властивостей темпераменту і, передусім, показниками нейротизму, кластер, пов’язаний з показниками механізмів психологічного захисту, кластер, пов’язаний із характеристиками рівня суб’єктивного контролю особистості, в першу чергу показниками загальної інтернальності, рівня суб’єктивного контролю у галузі навчальних відносин та відношення до здоров’я і хвороби, кластер, пов’язаний з показниками властивостей ситуативної і особистісної тривожності та характеру, і, зрештою, кластер, пов’язаний із провідними характеристиками агресивних проявів, передусім, показниками роздратованості, негативізму, непрямої агресії та індексів агресивності і ворожості
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Макаров, С. Ю.
    Навчальний стрес у студентів сучасних закладів вищої медичної освіти: психофізіологічні критерії діагностики та психогігієнічної корекції [Текст] = Educational stress in the students of modern higher medical educational institutions: psychophysiological criteria for diagnosis and psychohygienic correction / С. Ю. Макаров, І. В. Сергета [та ін.] // Довкілля та здоров’я. - 2019. - № 4. - С. 30-37. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление, тенденции)
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL (диагностика, профилактика и контроль, этиология)
ПОДКРЕПЛЕНИЕ ПСИХОЛОГИЧЕСКОЕ -- REINFORCEMENT (PSYCHOLOGY)
Аннотация: Метою дослідження було обґрунтування психофізіологічних критеріїв діагностики та психогігієнічної корекції навчального стресу у студентів сучасних закладів вищої медичної освіти. Матеріали та методи дослідження. Наукові дослідження проводились на базі Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова, де під наглядом перебували 227 студентів у віці від 17 до 22 років. Для адекватної реалізації поставленої мети використовувався чітко структурований комплекс високоінформативних психофізіологічних і психодіагностичних методів та методів експертних оцінок і статистичного аналізу. Результати. Дані, отримані в ході проведених досліджень, засвідчують той факт, що до числа провідних психофізіологічних критеріїв оцінки адаптаційних можливостей організму студентів сучасних закладів вищої медичної освіти в умовах навчального стресу необхідно віднести: визначення, урахування та оцінку характеру змін з боку провідних особливостей психофізіологічних функцій організму студентів закладів вищої освіти медичного профілю в динаміці навчального року в умовах постійного навчального стресу; урахування даних психофізіологічного аналізу закономірностей зрушень з боку провідних особливостей особистості студентів закладів вищої медичної освіти, що відбуваються впродовж навчального року в умовах постійного навчального стресу; встановлення характеру змін з боку провідних характеристик функціональних можливостей організму та особливостей перебігу психофізіологічної адаптації студентів в умовах передекзаменаційного та екзаменаційного ситуативного навчального стресу; урахування даних прогностичної оцінки особливостей перебігу процесів психофізіологічної адаптації студентів протягом навчального року та змін з боку її окремих фізіологічно- і психічно-обумовлених корелят серед дівчат і юнаків, а також використання методики комплексної оцінки рівня вираження навчального стресу у студентів закладів вищої медичної освіти впродовж часу навчання та у передекзаменаційний і екзаменаційний періоди.
Objective: We substantiated the psychophysiological criteria for the diagnosis and psychohygienic correction of the educational stress in the students of modern higher medical educational institutions. Materials and methods: Scientific study was carried out on the basis of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsia where 227 students aged 17 - 22 years were monitored. For an adequate implementation of the goal, a clearly structured set of highly informative psychophysiological and psychodiagnostic methods was used, as well as expert assessment method and method of statistical analysis. Results: The data obtained as a part of the performed study clearly confirm the fact that a number of psychophysiological criteria for diagnosis and psychohygienic correction of the adaptive possibility of the organism of the students of modern higher medical educational institutions under conditions of the educational stress should include: determination, taking into account, and assessment of the nature of the changes in the leading psychophysiological functions of the organism of the students of higher medical educational institutions in the dynamics of the academic year under conditions of constant educational stress; taking into account the data of psychophysiological analysis of the regularities of the changes in the leading personality features among the students of higher medical educational institutions during the academic year under conditions of constant educational stress; establishment of the nature of the changes of the leading characteristics of the functional possibilities of the organism and the features of psychophysiological adaptation of the students under conditions of pre-examination and examination situational educational stress; taking into account the data of the prognostic assessment of the peculiarities in the processes of psychophysiological adaptation among the students during the academic year and changes in its separate physiologically and mentally substantiated correlates among young girls and boys and the use of the methodology for the complex assessment of the level of expression of educational stress in the students of higher medical educational institutions both during the period of study and in pre-examination and examination periods. Conclusions: The psychophysiological criteria for diagnosis and psychohygienic correction of the educational stress in the students of modern higher medical educational institutions were defined and substantiated as a part of the study
Доп.точки доступа:
Сергета, І. В.
Серебреннікова, О. А.
Ангельська, В. Ю.
Хлєстова, С. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-19 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)