Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (1)Высшее образование (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Максимова, В. В.$<.>)
Общее количество найденных документов : 9
Показаны документы с 1 по 9
1.
Шифр: МУ7/2009/2
   Журнал

Медична освіта
2009г. № 2
Содержание:
Лазоришинець, В. В. Стан підготовки та підвищення кваліфікації медичних працівників і завдання вищої медичної школи щодо її інтеграції до світового освітнього простору / В. В. Лазоришинець [и др.] . - С.5-10.
Другие авторы: Банчук М. В., Волосовець О. П., Фещенко І. І., П’ятницький Ю. С.
Ковальчук, Л. Я. Впровадження новітніх методик і систем навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / Л. Я. Ковальчук. - С.10-14.
Банчук, М. В. Моніторинг якості медичної освіти: результати тестових державних ліцензійних іспитів / М. В. Банчук [и др.] . - С.14-22.
Другие авторы: Булах І. Є., Волосовець О. П., Мруга М. Р.
Вітенко, І. С. Стан та проблеми забезпечення студентів-медиків сучасною навчальною книгою / І. С. Вітенко. - С.23-31.
Ждан, В. М. Особливості організації навчального процесу з іноземними студентами на молодших курсах в умовах кредитно-модульної системи / В. М. Ждан [и др.] . - С.32-33.
Другие авторы: Бобирьов В. М., Скрипніков А. М., Старченко І. І.
Запорожан, В. М. Міжнародне науково-освітнє співтовариство як каталізатор реформування / В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, О. В. Чернецька. - С.34-36.
Зіменковський, Б. С. Досвід і проблеми запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу / Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко. - С.37-39.
Івченко, В. К. Досвід організації навчального процесу за кредитно-модульною системою в Луганському державному медичному університеті / В. К. Івченко, В. В. Сімрок, С. М. Смірнов. - С.39-40.
Казаков, В. М. Новітні тенденції розвитку європейської медичної освіти / В. М. Казаков, О. М. Талаєнко, М. Б. Первак. - С.40-44.
Колесник, Ю. М. на шляху до європейського освітнього простору / Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов. - С.44-46.
Лісовий, В. М. Про розвиток міжнародних зв’язків, інтеграцію в міжнародну систему освіти та підготовку фахівців для зарубіжних країн в Харківському національному медичному університеті / В. М. Лісовий, В. А. Капустник, В. Д. Марковський. - С.47-49.
Москаленко, В. Ф. Про шляхи удосконалення якості освіти в НМУ імені О. О. Богомольця відповідно до міжнародних стандартів якості / В. Ф. Москаленко [и др.] . - С.50-53.
Другие авторы: Яворовський О. П., Остапюк Л. І., Чубатий А. І.
Нейко, Є. М. Ефективність партнерської співпраці Івано-Франківського Національного медичного університету та зарубіжних навчальних закладів / Є. М. Нейко, Л. В. Глушко, С. В. Федоров. - С.54-55.
Никоненко, О. С. Нові організаційні форми післядипломної підготовки лікарів: досвід впровадження та проблемні питання / О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва. - С.56-57.
Пішак, В. П. Роль педагогічного спілкування в системі медичної освіти згідно з контекстом болонського процесу / В. П. Пішак [и др.] . - С.58-60.
Другие авторы: Зорій Н. І., Польовий В. П., Польова С. П.
Хвисюк, О. М. Роль та місце закладів післядипломної освіти в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів / О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, В. В. Жеребкін. - С.61-63.
Черних, В. П. Досвід впровадження кредитно-модульної системи у національному фармацевтичному університеті / В. П. Черних [и др.] . - С.63-65.
Другие авторы: Гриценко І. С., Огарь С. В., Віннік Л. М.
Чекман, І. С. Досвід впровадження кредитно-модульної системи та організація виховної роботи на кафедрі фармакології та клінічної фармакології національного медичного університету імені О. О. Богомольця / І. С. Чекман, Н. О. Горчакова, Т. Ю. Небесна. - С.65-67.
Галникіна, С. О. Сучасна концепція підготовки лікарів-інтернів з дерматовенерології з урахуванням досвіду Американської академії дерматології / С. О. Галникіна. - С.67-68.
Горбатюк, С. М. Досвід проведення підсумкового контролю на кафедрі медичної біології в умовах впровадження кредитно-модульної системи / С. М. Горбатюк [и др.] . - С.69-71.
Другие авторы: Піскун Р. П., Шевчук Т. І., Родінкова В. В.
Господарський, І. Я. Сучасні моделі міжпредметної інтеграції / І. Я. Господарський [и др.] . - С.72-74.
Другие авторы: Ястремська С. О., Галіяш Н. Б., Корда І. В., Усинська О. С., Рега Н. І., Городецький В. Є., Яворська І. В.
Грошовий, Т. А. Методичне забезпечення навчального процесу при вивченні фармацевтичних дисциплін управлінсько-економічного напрямку в умовах запровадження кредитно-модульної системи / Т. А. Грошовий [и др.] . - С.75-77.
Другие авторы: Демчук М. Б., Калушка О. Б., Тригубчак О. В., Лелека М. В., Гончарук Н. В., Онишків О. І., Денис А. І.
Гудима, А. А. Міжнародна співпраця - ефективний напрямок якісної підготовки студентів з екстренної медичної допомоги і медицини катастроф / А. А. Гудима [и др.] . - С.78-80.
Другие авторы: Дем’яненко В. В., Герасимів І. М., Левицький П. Р., Сван О. Б., Лотоцький В. В.
Гуменюк, О. М. Проблеми контролю знань і вмінь студентів в умовах інтеграції вищої медичної освіти у світовий освітній простір / О. М. Гуменюк, В. В. Гуменюк. - С.81-83.
Дрижак, В. І. Перший досвід застосування кредитно-модульної системи у підготовці студентів за програмою "Онкологія" / В. І. Дрижак [и др.] . - С.83-85.
Другие авторы: Галайчук І. Й., Жулкевич І. В., Домбрович М. І., Угляр Ю. В., Шкробот Л. В., Загурська Н. О., Леськів І. М.
Дубініна, В. Г. Клінічні розбори хворих: варіанти супроводу і методичні передумови / В. Г. Дубініна, А. І. Рибін. - С.86-87.
Дубініна, В. Г. Шляхи оптимізації викладання клінічних дисциплін (онкології) у медичному університеті / В. Г. Дубініна, А. І. Рибін. - С.88-89.
Козинець, Г. П. Підготовка лікарів-інтернів хірургів за програмою "Опіки, їх наслідки та реабілітація хворих" / Г. П. Козинець, Ю. М. Васильчук. - С.90-92.
Костильов, О. В. Удосконалення методів навчання студентів у вищих медичних закладах освіти шляхом створення критеріально орієнтованих тестових завдань / О. В. Костильов, О. Ю. Руда, О. В. Романенко. - С.92-94.
Лохматова, Н. М. Формування комунікативної компетентності у студентів при вивченні стоматології дитячого віку / Н. М. Лохматова, О. В. Шешукова. - С.94-96.
Павлишин, Г. А. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на їх успішність при вивченні педіатрії / Г. А. Павлишин [и др.] . - С.97-99.
Другие авторы: Гнатюк Р. М., Стеценко В. В., Волянська Л. А., Кубей І. В., Левенець С. С.
Пашко, К. О. Розвиток сучасних методів оцінювання рівня знань студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу на кафедрі загальної гігієни та екології / К. О. Пашко [и др.] . - С.100-101.
Другие авторы: Кашуба М. О., Кондратюк В. А., Крицька Г. А., Козак Д. В., Лотоцька О. В., Сопель О. М., Смачило О. М., Зятковська О. Я., Флекей Н. В.
Пашко, К. О. Про створення спільної бази тестових завдань для всіх медичних навчальних закладів України / К. О. Пашко, М. О. Кашуба, В. В. Максимова. - С.102-104.
Педанов, Ю. Ф. Особливості формування програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних кафедрах вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.105-106.
Січкоріз, О. Є. Виконання навчально-виробничого плану навчання лікарів (провізорів) на післядипломному етапі в сучасних умовах недостатнього фінансування бюджетної сфери практичної охорони здоров’я західного регіону України (2007-2009 рр.) / О. Є. Січкоріз [и др.] . - С.107-109.
Другие авторы: Грицко Р. Ю., Колач Т. С., Стець Н. Є.
Федорців, О. Є. Деякі аспекти викладання пропедевтики педіатрії студентам в умовах кредитно-модульної системи / О. Є. Федорців [и др.] . - С.109-111.
Другие авторы: Кінаш М. І., Лобода В. Ф., Шульгай О. М., Сахарова І. Є.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВС (1)
Свободны: ВС (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Пашко, К. О.
    Про створення спільної бази тестових завдань для всіх медичних навчальних закладів України [Текст] / К. О. Пашко, М. О. Кашуба, В. В. Максимова // Медична освіта. - 2009. - № 2. - С. 102-104.

Рубрики: Образование медицинское--тенденции

   Медицинские учебные заведения--организ


Доп.точки доступа:
Кашуба, М. О.
Максимова, В. В.

Экземпляры всего: 1
ВС (1)
Свободны: ВС (1)

Найти похожие

3.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: МУ7/2010/3
   Журнал

Медична освіта
2010г. № 3
Содержание:
Андрющенко, В. П. Особливості кредитно-модульного принципу вивчення клінічної дисципліни "загальна хірургія": перші результати та проблеми в світлі досвіду кафедри / В. П. Андрющенко, Д. В. Андрющенко. - С.7-9
Бєленічев, І. Ф. Нові технології проведення модульного контролю з фармакології на фармацевтичному факультеті / І. Ф. Бєленічев, Н. В. Бухтіярова, С. В. Павлов. - С.9-10
Бірюков, В. С. Індикаторна модель управління якістю освітніх технологій: вимоги до індикатора / В. С. Бірюков. - С.11-13
Бондар, Я. Я. Аналіз ефективності проведення практичних занять з патоморфології в умовах кредитно-модульної системи / Я. Я. Бондар [и др.] . - С.14-15
Другие авторы: Сельський П. Р., Волошин В. Д., Дацко Т. В., Франчук В. В., Головата Т. К., Фурдела М. Я., Орел Ю. М., Андрійчук О. В.
Горчакова, Н. О. Взаємозв’язок викладання фармакології за кредитно-модульною системою з результатами наукових досліджень кафедри / Н. О. Горчакова [и др.] . - С.16-17
Другие авторы: Голота Л. Г., Небесна Т. Ю., Різниченко А. О.
Єршова-Бабенко, І. В. Впровадження нових методів для оптимізації навчального процесу у вищих навчальних закладах / І. В. Єршова-Бабенко [и др.] . - С.18-22
Другие авторы: Куцебо О. М., Медянова О. В., Чуєва І. О.
Ковальчук, Л. Я. Роль інтеграції в європейську вищу освіту у навчанні, вдосконаленні та формуванні студента-лікаря / Л. Я. Ковальчук [и др.] . - С.22-23
Другие авторы: Максимлюк В. І., Венгер І. К., Беденюк А. Д., Твердохліб В. В., Гусак О. М., Доброродній В. Б., Мальований В. В., Чонка І. І., Смачило І. І., Мисак А. І., Футуйма Ю. М., Смачило І. В., Нестерук С. О., Доброродній А. В., Крицький І. О.
Колоскова, О. К. Готовність лікарів-інтернів до написання тестового іспиту "Крок-3" як критерій ефективності вузівської підготовки / О. К. Колоскова, Л. А. Іванова, С. І. Прунчак. - С.24-26
Крицький, І. О. Переваги кредитно-модульної системи навчання над традиційною у вищих навчальних закладах України / І. О. Крицький [и др.] . - С.27-29
Другие авторы: Бліхар В. Є., Гощинський П. В., Воронцова Т. О., Кінаш M. I., Кубей І. В., Шульгай Л. М., Крицька Г. А., Доброродній В. Б., Смачило І. І.
Лимар, Л. В. Аналіз результатів дослідження особливостей мотиваційного компонента психологічної підготовленості майбутніх лікарів до попередження конфліктів / Л. В. Лимар. - С.29-31
Лісовий, В. М. Сприйняття навчання в інтернатурі: порівняльний аналіз оціночних суджень інтернів 1-3 курсів / В. М. Лісовий [и др.] . - С.31-32
Другие авторы: Капустник В. А., В’юн В. В., Марущенко О. А., Перцев Д. П., Сіда Ю. С.
Лісовий, В. М. Сучасні системи організації навчального процесу у формуванні медико-правових знань / В. М. Лісовий, В. О. Ольховський, В. В. Хижняк. - С.33-36
Лупальцов, В. І. Раціональне використання навчального процесу і тестовий контроль знань з дисципліни "хірургія" / В. І. Лупальцов [и др.] . - С.36-38
Другие авторы: Ворощук Р. С., Ягнюк А. І., Сокол К. М., Дехтярук І. А.
Марченко, В. Г. Короткотривалі цикли тематичного удосконалення - один із шляхів упровадження безперервного професійного розвитку лікарів / В. Г. Марченко, О. А. Цодікова, С. С. Бринцова. - С.39-40
Мойсеєнко, В. О. Особливості та проблеми виробничої практики студентів ІІ-ІІІ курсів в умовах кредитно-модульної системи на терапевтичних кафедрах / В. О. Мойсеєнко [и др.] . - С.41-43
Другие авторы: Никула Т. Д., Шевчук С. Г., Осташевська Т. Г., Хамазюк В. А.
Москаленко, Л. К. Організація навчальної діяльності на занятті з іноземної мови із використанням технологій співробітництва у малих групах (cooperativelearning) у медичному ВНЗ / Л. К. Москаленко. - С.44-47
Нарійчук, М. Д. Кваліфікаційний рівень майбутніх спеціалістів - критерій ефективності впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних та клінічних кафедрах / М. Д. Нарійчук. - С.48-52
Нерянов, Ю. М. Болонський процес та організація виробничої практики в ЗДМУ / Ю. М. Нерянов, В. І. Кравченко. - С.52-54
Пашко, К. О. Як можна підвищити якість практичних занять при вивченні гігієни та екології на профільних кафедрах ВМ(Ф)НЗ України / К. О. Пашко [и др.] . - С.54-56
Другие авторы: Кашуба М. О., Кондратюк В. А., Крицька Г. А., Козак Д. В., Сопель О. М., Смачило О. М., Флекей Н. В., Вахтарчук В. І.
Свінціцький, А. С. Впровадження концепції компонентно-орієнтованого підходу до навчання в післядипломну підготовку лікарів і провізорів в інтернатурі / А. С. Свінціцький, В. О. Дорошенко, Я. Ю. Гомза. - С.57-61
Сергета, І. В. Кредитно-модульна система та особливості її впливу на процеси формування окремих властивостей темпераменту і тривожності студентів / І. В. Сергета, О. Є. Алєксандрова. - С.62-65
Сологор, І. М. Формування граматичної компетенції як засіб підвищення ефективності професійно спрямованого читання іноземною мовою / І. М. Сологор, В. Г. Костенко, І. В. Знаменська. - С.66-68
Тащук, В. К. Проблеми застосування тестового контролю знань у післядипломній підготовці лікарів за системою безперервного навчання / В. К. Тащук [и др.] . - С.68-70
Другие авторы: Іванчук П. Р., Поліщук О. Ю., Ілащук Т. О., Гречко С. І.
Фомін, П. Д. Досвід проведення практичних занять із факультетської хірургії та складання модульного контролю студентами 4-го курсу на кафедрі хірургії №3 НМУ ім. О. О. Богомольця / П. Д. Фомін [и др.] . - С.70-72
Другие авторы: Шепетько Є. М., Повч О. А., Бельський О. Б.
Хара, М. Р. Патофізіологічний експеримент в системі підготовки лікаря / М. Р. Хара [и др.] . - С.73-76
Другие авторы: Файфура В. В., Бондаренко Ю. І., Сатурська Г. С., Дзига С. В., Сас Л. М., Бакалець О. В.
Хвисюк, О. М. Інтеграція в європейський освітній простір як шлях покращення післядипломної підготовки лікарів / О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан. - С.77-78
Холодкова, О. Л. Особливості викладання анатомії людини англомовним студентам у сучасних умовах / О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна. - С.79-81
Чекман, І. С. Педагогічні основи підготовки студентів до наукової роботи з фармакології / І. С. Чекман [и др.] . - С.82-84
Другие авторы: Горчакова Н. О., Казак Л. І., Небесна Т. Ю., Борзенко І. О.
Чекман, І. С. Доказова медицина як методологічна основа формування нового світогляду майбутнього лікаря в системі кредитно-модульної освіти / І. С. Чекман, О. В. Шумейко, Н. В. Савченко. - С.84-86
Черкасов, В. Г. Модель формування і моніторингу професійно орієнтованих знань у процесі підготовки майбутніх лікарів на кафедрі анатомії людини національного медичного університету імені О. О. Богомольця / В. Г. Черкасов, І. В. Дзевульська, О. І. Ковальчук. - С.87-89
Чорна, І. О. Правові аспекти викладання загальної хірургії в умовах болонського процесу / І. О. Чорна [и др.] . - С.90-93
Другие авторы: Лігоненко О. В., Зубаха А. Б., Шумейко І. А., Стороженко О. В., Діхтяр І. І., Кравців М. І.
Шальнова-Козаченко, О. В. Інтерактивні форми навчання при викладанні "Історії медицини", "Соціальної медицини та організації охорони здоров’я": значення для формування майбутніх спеціалістів / О. В. Шальнова-Козаченко. - С.94-98
Швед, М. І. Оптимізація навчання студентів IVкурсу на кафедрі внутрішньої медицини згідно з засадами кредитно-модульної системи / М. І. Швед [и др.] . - С.98-100
Другие авторы: Пасєчко Н. В., Мартинюк Л. П., Гаврилюк М. І., Паламар Т. О., Лихацька Т. В., Грималюк Н. В., Лихацька Г. В., Якубишина І. Г., Савченко І. П.
Шевчук, С. Г. Роль комунікативних звязків у стосунках медичного працівника і пацієнта / С. Г. Шевчук, В. О. Мойсеєнко, Т. Г. Осташевська. - С.100-101
Багрій, М. М. Аналіз проблематики переходу на кредитно-модульну систему / М. М. Багрій [и др.] . - С.102-105
Другие авторы: Воронич-Семченко Н. М., Попадинець О. Г., Грибінчак Н. М., Дмитренко А. С., Ковальчук Р. Є.
Котляренко, Л. Т. Особливості використання інформаційних технологій на лекційних заняттях / Л. Т. Котляренко [и др.] . - С.105-108
Другие авторы: Кліщ І. М., Господарський І. Я., Вронська Л. В., Привроцька І. Б.
Господарський, І. Я. Впровадження інформаційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / І. Я. Господарський [и др.] . - С.109-111
Другие авторы: Ястремська С. О., Коноваленко С. О., Рега Н. І., Максимова В. В., Локай Б. А., Галіяш Н. Б., Креховська-Лепявко О. М., Яворська І. В., Петренко Н. В., Городецький В. Є., Зарудна О. І.
Пришляк, А. М. Використання сучасних технологій при викладанні анатомії людини іноземним студентам / А. М. Пришляк, І. В. Пришляк. - С.112-114
Господарський, І. Я. Використання стандартизованих пацієнтів у навчанні іноземних студентів у вищих медичних навчальних закладах / І. Я. Господарський, С. О. Ястремська, Л. Т. Котляренко. - С.114-119
Ткаченко, П. І. Комплексний підхід до викладання пропедевтики хірургічної стоматології у вищій школі / П. І. Ткаченко, К. Ю. Резвіна. - С.119-121
Педанов, Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Австрії / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.122-125

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.
Шифр: МУ7/2010/4
   Журнал

Медична освіта
2010г. № 4
Содержание:
Огарь, С. В. Психологічні фактори процесу адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі / С. В. Огарь, Л. В. Пляка. - С.5-7.
Чекман, І. С. Науково-методичні основи викладання побічної дії лікарських засобів слухачам факультету підвищення кваліфікації викладачів / І. С. Чекман, Н. О. Горчакова. - С.7-11.
Хомазюк, Т. А. Виробнича практика "Догляд за хворими". Новітні аспекти викладання за принципами кредитно-модульної системи / Т. А. Хомазюк [и др.] . - С.11-14.
Другие авторы: Борисова І. С., Березуцький В. І., Єгоров К. Ю., Караванська І. Л.
Ульянов, В. О. Шляхи удосконалення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах КМСОНП / В. О. Ульянов, В. Є. Бреус. - С.14-17.
Сорокман, Т. В. Кредитно-модульна система навчання в педіатрії / Т. В. Сорокман, С. В. Сокольник, Л. В. Швигар. - С.17-18.
Сон, А. С. Шляхи підвищення якості навчального, лікувального процесів на кафедрі нейрохірургії і неврології одеського державного медичного університету / А. С. Сон [и др.] . - С.19-21.
Другие авторы: Добровольський В. В., Горанський Ю. І., Перькова Г. В., Стоянов О. М., Лебідь О. П., Чемересюк І. Г., Хрущ О. В., Хубєтова І. В.
Грицан, Л. Д. Фахова спрямованість викладання розділу "фазові рівноваги в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі" / Л. Д. Грицан, В. І. Кабачний, Т. О. Томаровська. - С.21-24.
Бондаренко, Н. М. Ситуаційні завдання в тестовій формі для самостійної роботи студентів медичних вузів з курсу загальної гістології / Н. М. Бондаренко, Б. П. Терещук, Є. В. Черешнєва. - С.25-27.
Ільницька, Л. А. Викладання основ доказової медицини як засіб оптимізації навчального процесу на кафедрі медичної діагностики і терапії ФПДО Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького / Л. А. Ільницька, І. В. Шумлянський, О. Є. Січкоріз. - С.28-30.
Білай, І. М. Проведення заходів для подальшого вдосконалення навчання провізорів-інтернів на базах стажування / І. М. Білай [и др.] . - С.30-33.
Другие авторы: Дарій В. І., Рижов О. А., Райкова Т. С., Бушуєва І. В., Демченко В. О., Зарічнп Т. П., Білоус М. В., Кандибей Н. В., Пругло Є. С.
Гребенник, М. В. Деонтологічні аспекти практичної роботи лікарів-інтернів та субординаторів терапевтичного профілю / М. В. Гребенник [и др.] . - С.33-35.
Другие авторы: Криськів О. І., Бабінець Л. С., Творко В. М.
Василюк, В. М. Основи клінічного мислення і Болонський процес / В. М. Василюк [и др.] . - С.36-40.
Другие авторы: Бондар Л. П., Мартинюк Л. П., Наумова Л. В., Радецька Л. В., Кравчук Н. В., Василюк В. В., Лихацька Т. В., Смачило І. В., Гаврилюк М. Є.
Іванець, Л. М. Розв’язування задач з модулів "Фізична хімія" та "Фармацевтична хімія" як важливий елемент підготовки спеціалістів фармації / Л. М. Іванець, О. Б. Поляк. - С.40-42.
Воронич-Семченко, Н. М. Особливості викладання дисциплін "Фізіологія" та "Патоморфологія" для студентів вищих медичних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації / Н. М. Воронич-Семченко, М. М. Багрій. - С.42-45.
Бобирьов, В. М. Методологія навчального експерименту при викладанні базисної фармакології / В. М. Бобирьов, Т. О. Дев’яткіна, О. М. Важнича. - С.45-47.
Чечотіна, С. Ю. Про моніторинг безпеки ліків з курсу біоетики / С. Ю. Чечотіна, Т. О. Чикор, Е. Г. Колот. - С.48-50.
Кузякіна, Н. Є. Використання кросвордів як методу активізації пізнавальної діяльності слухачів / Н. Є. Кузякіна. - С.51-52.
Новосьолова, Н. Ф. Проблеми навчальної дисципліни "Громадське здоров’я та громадське медсестринство" / Н. Ф. Новосьолова. - С.53-55.
Андрейчин, С. М. Особливості практичної підготовки студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах кредитно-модульної системи / С. М. Андрейчин [и др.] . - С.55-57.
Другие авторы: Руда М. М., Чернець Т. Ю., Ярема Н. З., Бількевич Н. А., Бугай Б. Г., Бутвін І. М., Василюк В. В., Верещагіна Н. Я., Хабарова Н. А.
Банадига, Н. В. Значення семінарських занять у підготовці лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія" / Н. В. Банадига, І. О. Рогальський. - С.57-69.
Білик, Л. С. Розвиток комунікативних здібностей у студентів спеціальності "Сестринська справа" / Л. С. Білик, Н. Є. Слободян. - С.60-61.
Гнатюк, М. С. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії / М. С. Гнатюк [и др.] . - С.62-64.
Другие авторы: Слабий О. Б., Гнатюк Р. М., Ковальчук М. Ф., Данилевич Ю. О., Шев’як П. І., Гаргула Т. І.
Господарський, І. Я. Впровадження іннлваційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / І. Я. Господарський [и др.] . - С.65-67.
Другие авторы: Ястремська С. О., Коноваленко С. О., Рега Н. І., Криницька І. Я., Максимова В. В., Локай Б. А., Галіяш Н. Б., Креховська-Лепявко О. М., Яворська І. В., Петренко Н. В., Городецький В. Є.
Гощинський, В. Б. Комунікативні бар’єри у відносинах лікаря та пацієнта / В. Б. Гощинський [и др.] . - С.68-69.
Другие авторы: Корильчук Н. І., Боцюк Н. Є., Боровик І. О., Корильчук Т. Б., Ляшенко І. І., Перейма В. Р., Бенца О. І.
Дзюбановський, І. Я. Дистанційне навчання хірургів у світлі безперервної післядипломної освіти / І. Я. Дзюбановський [и др.] . - С.70-72.
Другие авторы: Бенедикт В. В., П’ятночка В. І., Герасимець Ю. М., Свистун Р. В., Луговий О. Б., Поляцко К. Г., Нагірний Я. П.
Климнюк, С. І. Самостійна робота студентів як важливий напрям у підготовці майбутнього фахівця / С. І. Климнюк [и др.] . - С.72-73.
Другие авторы: Ткачук Н. І., Романюк Л. Б., Творко М. С., Малярчук Г. Р., Борак В. П.
Мазур, П. Є. Формування комунікативної компетентності майбутніх медичних працівників / П. Є. Мазур [и др.] . - С.74-75.
Другие авторы: Голуб Г. Р., Кралюк О. С., Криницька І. Я.
Мазур, П. Є. Особливості післядипломного навчання молодших спеціалістів з медичною освітою / П. Є. Мазур, Є. Л. Горошко, О. С. Кузнець. - С.76-77.
Мазур, П. Є. Самостійно-пізнавальна діяльність студентів у контексті Болонського процесу / П. Є. Мазур, Л. С. Мишаківська, О. С. Кралюк. - С.77-79.
Мандзій, З. П. Модульний підхід до викладання клінічної фармації в умовах кредитно-модульної технології навчання / З. П. Мандзій [и др.] . - С.80-82.
Другие авторы: Кліщ І. М., Тюріна В. Ф., Марків І. М., Цяпа Ю. М., Мерецька І. В., Лихацька В. О., Гаріян М. П.
Марчишин, С. М. Специфіка підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційних рівнів "Магістр фармації" та "Магістр клінічної фармації" на кафедрі фармакогнозії з медичною ботанікою ТДМУ / С. М. Марчишин [и др.] . - С.83-85.
Другие авторы: Шнайда М. І., Грималюк О. І., Кернична І. З., Демидяк О. Л., Бердей Т. С.
Олійник, О. В. Завдання вищих навчальних закладів україни щодо продовження Болонського процесу після підписання Будапештсько-Віденської конвенції 2010 року / О. В. Олійник [и др.] . - С.85-87.
Другие авторы: Лавра О. Г., Юзьків Л. Р., Щур М. І., Буцкин Л. В., Борак В. В.
Пайкуш, М. А. Технології забезпечення готовності викладачів теоретичних дисциплін до педагогічної діяльності в умовах кредитно-модульної системи у вищих медичних навчальних закладах / М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський. - С.87-89.
Сагаль, І. Р. Шляхи покращення підготовки лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія" / І. Р. Сагаль, О. Р. Боярчук. - С.89-91.
Сміян, С. І. Особливості викладання внутрішніх хвороб англомовним студентам-іноземцям в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу / С. І. Сміян [и др.] . - С.91-93.
Другие авторы: Слаба У. С., Мартинюк Л. П., Лепявко А. А., Коморовський Р. Р., Бондар Р. Я., Гусак С. Р.
Ткачук, О. В. Реалізація ідеї безперервної медичної освіти при викладанні фізіології та патофізіології на засадах кредитно-модульної системи / О. В. Ткачук [и др.] . - С.94-95.
Другие авторы: Мислицький В. Ф., Ткачук С. С., Антохіна С. І., Лєньков О. М., Кузнєцова О. В., Ясінська О. В.
Швидкий, О. В. Використання та перспективи ділової гри при кредитно-модульній системі організації навчального процесу / О. В. Швидкий, Н. В. Будь. - С.96-98.
Шегедин, М. Б. Результати та перспективи впровадження кредитно-модульно-рейтингової системи організації навчального процесу у Львівському державному медичному коледжі ім. Андрея Крупинського / М. Б. Шегедин, І. С. Смачило. - С.98-100
Шкробот, С. І. Вплив впровадження нових систем навчання та оцінювання на структуру мотивації до навчання студентів вищих медичних навчальних закладів / С. І. Шкробот [и др.] . - С.100-103.
Другие авторы: Венгер О. П., Смашна О. Є., Несторович Я. М., Сновида Л. Т., Мисула Ю. І.
Шкробот, С. І. Роль та значення новітніх інформаційних технологій в оптимізації підготовки фахівців-медиків / С. І. Шкробот [и др.] . - С.104-106.
Другие авторы: Мілевська-Вовчук Л. С., Салій З. В., Гара І. І., Бударна О. Ю., Сохор Н. Р., Мисула М. С.
Шпонька, І. С. Досвід організації самостійної роботи студентів при впровадженні кредитно-модульної системи навчання на кафедрі патологічної анатомії і судової медицини / І. С. Шпонька [и др.] . - С.106-108.
Другие авторы: Короленко Г. С., Козлов С. В., Гриценко П. О., Алексеєнко О. О., Сулоєв К. М., Федченко М. П., Мальцев І. О., Легеза О. А., Чекан С. М., Бондарева В. О.
Савула, М. М. Кращі університети: результати світового рейтингу / М. М. Савула, Ю. І. Сливка. - С.108-111.
Свиридюк, В. З. Житомирський інститут медсестринства - навчальний заклад нового типу з європейськими стандартами освіти (до 135-річчя заснування закладу) / В. З. Свиридюк [и др.] . - С.112-116.
Другие авторы: Копетчук В. А., Яворський П. В., Гордійчук С. В., Горай О. В., Махновська І. Р.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

5.


   
    Впровадження іннлваційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського [Текст] / І. Я. Господарський [та ін.] // Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 65-67.

Рубрики: Образования технология

   Образование медсестринское, степень бакалавра--тенденции


Доп.точки доступа:
Господарський, І. Я.
Ястремська, С. О.
Коноваленко, С. О.
Рега, Н. І.
Криницька, І. Я.
Максимова, В. В.
Локай, Б. А.
Галіяш, Н. Б.
Креховська-Лепявко, О. М.
Яворська, І. В.
Петренко, Н. В.
Городецький, В. Є.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.
Шифр: ЗУ3/2019/5
   Журнал

Здоровье женщины . - Выходит ежеквартально
2019г. № 5
Содержание:
Ляхно, І. В. Синдром Баллантайна: огляд літератури та клінічний випадок / І. В. Ляхно. - С.8-10
II Міжнародний конгрес "Репродуктивне здоров’я: мультидисциплінарний підхід у безперервному професійному розвитку лікарів". - С.12-16
Лінь-лінь, Ма. Оцінка терапевтичного ефекту прутняка звичайного (Vitex agnus castus, BNO 1095) при симптомах передменструального синдрому помірного та тяжкого ступеня у жінок в Китаї / Ма Лінь-лінь [та ін.]. - С.17-21
Другие авторы: Шоуцин Лінь, Жун Чжень, Ін Чжан, Фенлін Чжень, Сюлі Ван
Радзинский, В. Е. Опыт применения препарата Полижинакс в лечении вульвовагинитов, вызванных аэробной и смешанной микрофлорой / В. Е. Радзинский [и др.]. - С.22-25
Другие авторы: Ордиянц И. М., Побединская О. С., Зыков Е. В.
Назаренко, Л. Г. Изменения маточно-плацентарной гемодинамики при кесаревом сечении и пути ее оптимизации / Л. Г. Назаренко [и др.]. - С.26-29
Другие авторы: Фесенко В. С., Козьмук Е. В., Настенко А. М.
Шаповал, О. С. Патогенетические лечебные стратегии ведения нерожавших пациенток с овариальными эндометриомами / О. С. Шаповал, Л. Л. Воронцова. - С.30-33
Войнаровська, Г. П. Ефективність та прогностичне значення основних класів препаратів для лікування ішемічної хвороби серця в осіб віком понад 60 років / Г. П. Войнаровська. - С.34-37
Попков, А. В. Местные эстрогены в лечении вагинальной атрофии / А. В. Попков. - С.38-41
Усевич, І. А. Вплив партнерських пологів на адаптаційні можливості роділей / І. А. Усевич. - С.42-44
Гібсон, О. О. Репродуктивний потенціал жінок із матковим фактором безплідності / О. О. Гібсон [та ін.]. - С.45-48
Другие авторы: Макарчук О. М., Римарчук М. І., Островська О. М.
Голяновський, О. В. Мультимодальна періопераційна аналгезія кесарева розтину / О. В. Голяновський [та ін.]. - С.49-53
Другие авторы: Лоскутов О. А., Падалко А. А., Дащенко Т. Ю.
Красовська, О. В. Особливості деяких ультразвукових показників у вагітних з єдиною пупковою артерією плода / О. В. Красовська [та ін.]. - С.54-58
Другие авторы: Лакатош В. П., Слободяник О. Я., Гужевська І. В., Ткалич В. О.
Якимчук, Н. В. Поширеність різних типів психологічної домінанти та особливості психоемоційного стану у жінок з плацентарною дисфункцією / Н. В. Якимчук [та ін.]. - С.59-62
Другие авторы: Макарчук О. М., Римарчук М. І., Вакалюк Л. М., Островська О. М.
Вдовиченко, Ю. П. Аспекты прегравидарной подготовки женщин с привычным невынашиванием беременности и приобретенной формой тромбофилии / Ю. П. Вдовиченко, Н. А. Фирсова, В. В. Максимова. - С.63-68
Гарашова, М. А. Особенности течения миомы матки в постменопаузальный период / М. А. Гарашова, Э. М. Алиева. - С.69-72
Тести біохімічних маркерів для допомоги в діагностиці передчасних пологів у жінок із непошкодженими плодовими оболонками. - С.73-83
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

7.


    Вдовиченко, Ю. П.
    Аспекты прегравидарной подготовки женщин с привычным невынашиванием беременности и приобретенной формой тромбофилии [Текст] / Ю. П. Вдовиченко, Н. А. Фирсова, В. В. Максимова // Здоровье женщины. - 2019. - № 5. - С. 63-68. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-главная:
АБОРТ ПРИВЫЧНЫЙ -- ABORTION, HABITUAL (диагностика, лекарственная терапия, профилактика и контроль)
ТРОМБОФИЛИЯ -- THROMBOPHILIA (диагностика, патофизиология)
АНТИФОСФОЛИПИДНЫЙ СИНДРОМ -- ANTIPHOSPHOLIPID SYNDROME (диагностика, лекарственная терапия)
ПЛАЗМАФЕРЕЗ -- PLASMAPHERESIS (использование, методы)
ИММУНОГЛОБУЛИНЫ ВНУТРИВЕННЫЕ -- IMMUNOGLOBULINS, INTRAVENOUS (терапевтическое применение)
Аннотация: Цель исследования: снижение акушерских и перинатальных осложнений у женщин с привычным невынашиванием беременности и приобретенной формой тромбофилии путем разработки, внедрения и оценки эффективности комплекса диагностических, лечебных и профилактических мероприятий на этапе прегравидарной подготовки. Материалы и методы. Было проведено обследование 377 пациенток с привычным невынашиванием беременности. У 140 (37,1%) женщин был выявлен патологический уровень антифосфолипидных антител. В зависимости от вида прегравидарной подготовки женщины были разделены на две группы: основную (I; n=80), пациенткам которой проводили подготовку по предложенной методике, и группу сравнения (II; n=60), пациенткам которой подготовку проводили согласно протоколу. В контрольную группу вошли 30 соматически здоровых женщин без нарушения генеративной функции. Обследование включало: определение гормонального, иммунного статуса, уровня гомоцистеина, инфекционного профиля, определение уровня антифосфолипидных антител, гемостазиологические исследования всех звеньев гемостаза, консультации смежных специалистов. Результаты. Патологический уровень антифосфолипидных антител был выявлен у 37,1% женщин с привычным невынашиванием беременности в анамнезе. У женщин исследуемых групп легкая степень активности антифосфолипидного синдрома по уровню выявленных антител (10–20 усл.ед.) составила 65%, средняя степень (20–60 усл.ед.) была зарегистрирована у 20% и у 10% пациенток обнаружена тяжелая степень (60 усл.ед.). В группе, где проводили разработанный комплекс прегравидарной подготовки, снизился уровень антифосфолипидных антител до нормы, нормализовался гемостазиологический потенциал, была проведена санация очагов вторичной инфекции, нормализовались показатели иммунного и гормонального статуса. У пациенток II группы почти у 40% регистрировали повышенный уровень антител (10 усл.ед.). Разработанный нами алгоритм прегравидарной подготовки позволил на 25% снизить частоту самопроизвольных абортов и замерших беременностей в сроках до 22 нед и практически вдвое снизить частоту преждевременных родов. Заключение. Разработанная и внедренная программа лечебно-реабилитационных мероприятий в прегравидарный период позволяет снизить перинатальную заболеваемость и смертность у женщин с привычным невынашиванием беременности на фоне антифосфолипидного синдрома
Доп.точки доступа:
Фирсова, Н. А.
Максимова, В. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.
Шифр: ЗУ3/2019/9
   Журнал

Здоровье женщины . - Выходит ежеквартально
2019г. № 9
Содержание:
Лахно, І. В. Ведення вагітних з прееклампсією після пологів / І. В. Лахно. - С.8-11. - Бібліогр.: в кінці ст.
Науково-практична конференція «Здоров’я жінки ХХІ століття». - С.14-15
Шумицький, А. В. Значення виявлення стрептокока групи В у пренатальному скринінгу з метою попередження розвитку ранніх інфекцій у новонароджених / А. В. Шумицький, О. А. Бурка, Т. М. Тутченко. - С.16-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кулагина, Н. В. Фитотерапия циклической масталгии у пациенток с диффузной доброкачественной дисплазией молочных желез и предменструальным синдромом / Н. В. Кулагина. - С.23-25
Benyuk, V. O. The condition of hormonal homeostasis in the first trimester of pregnancy after the application of assisted reproductive technologies / V. O. Benyuk [та ін.]. - С.26-31. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Vygivska L. M., Maidannyk I. V., Oleshko V. F.
Гопчук, О. М. Залізодефіцитна анемія / О. М. Гопчук. - С.32-37. - Бібліогр.: в кінці ст.
Римарчук, М. І. До питання пошуку показників захворюваності у вагітних із рубцем на матці після кесарева розтину / М. І. Римарчук. - С.38-39. - Бібліогр.: в кінці ст.
Керимова, С. Н. Морфологические проявления хронического эндометрита перед проведением стимуляции суперовуляции в программе экстракорпорального оплодотворения / С. Н. Керимова. - С.40-42. - Библиогр. в конце ст.
Гопчук, Е. Н. Медикаментозные поражения печени во время беременности / Е. Н. Гопчук. - С.43-49. - Библиогр. в конце ст.
Вдовиченко, Ю. П. Иммунологические причины синдрома задержки развития плода у беременных с антифосфолипидным синдромом / Ю. П. Вдовиченко, Н. А. Фирсова, В. В. Максимова. - С.50-54. - Библиогр. в конце ст.
Бойко, А. В. Особливості хірургічного лікування новоутворень яєчників під час вагітності / А. В. Бойко. - С.55-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Исламова, А. О. Фитотерапия климактерических нарушений / А. О. Исламова. - С.58-63. - Библиогр. в конце ст.
Яковенко, К. В. Особливості гемодинаміки тіла матки залежно від її об’єму та ступеня васкуляризації вузлів, які досліджували за допомогою методу тривимірної допплерографії, у хворих з лейоміомою / К. В. Яковенко, Т. І. Тамм, О. А. Яковенко. - С.64-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Свинцицкий, В. С. Предикторы циторедукции: лапароскопическая диагностика для выбора тактики лечения у пациенток с распространенными формами серозного рака яичников / В. С. Свинцицкий, А. С. Рекута. - С.72-75. - Библиогр. в конце ст.
Пахаренко, Л. В. Скринінг та лікування гіперандрогенних станів у підлітків / Л. В. Пахаренко. - С.76-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Науково-практична конференція з міжнародною участю «Актуальні питання сучасної онкогінекології» 19 жовтня 2019 р., м. Київ. - С.83-86
Свінціцький, В. С. Застосування неоад’ювантної хіміотерапії з наступним хірургічним лікуванням зі збереженням фертильності у хворих репродуктивного віку із раком шийки матки стадії ІВ1–ІВ3 / В. С. Свінціцький, О. П. Ренкас. - С.83
Копецький, В. Як співпраця з онкохірургом може змінити парадигму лікування поширеного раку яєчників? / В. Копецький [та ін.]. - С.84
Другие авторы: Турчак О., Самохвалова О., Колесник О.
Свінціцький, В. С. Діагностична лапароскопія у хворих із поширеними формами серозного раку яєчника / В. С. Свінціцький, А. С. Рекута. - С.84
Свінціцький, В. С. Роль парааортальної лімфодисекції при хірургічному органозберігальному лікуванні хворих на рак шийки матки. (Клінічний випадок) / В. С. Свінціцький [та ін.]. - С.85
Другие авторы: Неспрядько С. В., Ткаля Ю. Г., Бублієва О. І.
Ціп, Н. П. Досвід використання HIPEC у хворих на дисемінований серозний рак яєчника після повних та оптимальних циторедукцій / Н. П. Ціп [та ін.]. - С.85-86
Другие авторы: Свінціцький В. С., Єгоров М. Ю., Копецький В. І., Паленцов Ю. О.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

9.


    Вдовиченко, Ю. П.
    Иммунологические причины синдрома задержки развития плода у беременных с антифосфолипидным синдромом [] = Immunological causes of fetal development retardation syndrome in pregnant women with antiphospholipid syndrome / Ю. П. Вдовиченко, Н. А. Фирсова, В. В. Максимова // Здоровье женщины. - 2019. - № 9. - С. 50-54. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-главная:
ПЛОДА РАЗВИТИЯ ЗАДЕРЖКА -- FETAL GROWTH RETARDATION (иммунология, этиология)
АНТИФОСФОЛИПИДНЫЙ СИНДРОМ -- ANTIPHOSPHOLIPID SYNDROME (диагностика, патофизиология, профилактика и контроль, этиология)
БЕРЕМЕННОСТЬ ПОВЫШЕННОГО РИСКА -- PREGNANCY, HIGH-RISK (иммунология, физиология)
ДИАГНОСТИКА РАННЯЯ -- EARLY DIAGNOSIS
ЛЕЧЕБНО-ДИАГНОСТИЧЕСКАЯ ТАКТИКА -- CRITICAL PATHWAYS (использование, тенденции)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Аннотация: Цель исследования: проведение сравнительного анализа уровня антител к фосфолипидам, концентрации провоспалительного цитокина ФНО-α, а также их корреляционной взаимосвязи со степенью тяжести синдрома задержки развития плода (СЗРП) и исходом беременности. Материалы и методы. Проведено обследование 285 беременных с СЗРП на наличие антител к β2GPI как наиболее специфического маркера аутоиммунного процесса АФС в сроках беременности 23–36 нед. В I группу вошли 103 (36,1%) женщины с положительным результатом исследования на наличие антител к β2GPI, во II группу (контрольную) – 27 беременных аналогичного возраста и срока гестации с физиологическим течением беременности. Для исследования иммунологического статуса определяли титр антител класса IgM и IgG к кардиолипину с помощью иммуноферментных тест-систем фирмы «Genesis Diagnostics» (Великобритания), титр антител класса IgM, IgG к β2GPI с помощью тест-систем «Biotech Inc» (США). Тесты для количественного изучения человеческого ФНО-α основаны на методе твердофазного иммуноферментного анализа с использованием специфических моноклональных антител ФНО- α. Результаты. Выявлено статистически значимое повышение всех классов антифосфолипидных антител и ФНО-α у беременных с СЗРП по мере увеличения срока гестации по сравнению с группой контроля. Для беременных с СЗРП характерно также значительное повышение уровней АКЛА и антител к β2GPI класса IgG во II триместре (р0,05) с тенденцией к увеличению показателей в III триместре. Так, средний уровень АКЛА IgG во II триместре был повышен в 12,1 раза; антитела к β2GPI IgG – в 7,4 раза. В III триместре средний уровень АКЛА IgG был в 11,7 раза выше в сравнении со средним уровнем аналогичных показателей контрольной группы, а средний уровень антител к β2GPI класса IgG в 7,6 раза превышал таковой у беременных с физиологичной беременностью. Также выявлена статистически значимая прямая корреляционная зависимость между степенью тяжести СЗРП и уровнем антител к β2GPI IgG (r
Objective: to conduct a comparative analysis of the level of antibodies to phospholipids, the concentration of the pro-inflammatory cytokine TNF-α, as well as their correlation with the severity of fetal development retardation syndrome (FDS) and the outcome of pregnancy. Materials and methods. There was conducted a study of 285 pregnant women with FDS for the presence of antibodies to β2GPI as the most specific marker of the autoimmune process of APS in pregnancy 23–36 weeks. Group I included 103 (36.1%) women with a positive test for the presence of antibodies to β2GPI, group II (control) – 27 pregnant women of the same age and gestational age with physiological pregnancy. To study the immunological status, the titer of antibodies of the IgM and IgG class against cardiolipin was determined using enzyme immunoassay test systems produced by the «Genesis Diagnostics» company (Great Britain), and the titer of antibodies of the IgM class, IgG to β2GPI was tested using the «Biotech Inc» test systems (USA). Tests for the quantitative study of human TNF-α are based on the method of enzyme-linked immunosorbent assay using specific monoclonal antibodies TNF-α. Results. A statistically significant increase in all classes of antiphospholipid antibodies and TNF-α was revealed in pregnant women with FDS with an increase in gestational age compared with the control group. A significant increase in the levels of AKLA and antibodies to β2GPI IgG class in the II trimester (p 0.05) is also characteristic of pregnant women with FDS with a tendency to increase indicators in the III trimester. So, the average level of AKLA IgG in the II trimester was increased by 12.1 times; antibodies to β2GPI IgG – 7.4 times. In the III trimester, the average level of IgG AKLA was 11.7 times higher in comparison with the average level of similar indicators of the control group, and the average level of antibodies to β2GPI IgG class was 7.6 times higher than that in pregnant women with physiological pregnancy. A statistically significant direct correlation between the severity of FDS and the level of antibodies to β2GPI IgG (r
Доп.точки доступа:
Фирсова, Н. А.
Максимова, В. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)