Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Высшее образование (11)Краеведение (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Макулькін, Р. Ф.$<.>)
Общее количество найденных документов : 40
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40  
1.
Шифр: МУ7/2007/3
   Журнал

Медична освіта
2007г. № 3
Содержание:
Банчук, М. В. Біоетика як навчальна дисципліна у вищій медичній школі України / М. В. Банчук [и др.] . - С.8-10
Другие авторы: Волосовець О. П., Вітенко І. С., Мельник І. В.
Воронено, Ю. В. Визначення критеріїв якості в системі безперервного професійного розвитку лікарів / Ю. В. Воронено [и др.] . - С.11-15
Другие авторы: Сердюк А. М., Мінцер О. П., Вдовиченко Ю. П., Вернер О. М., Краснов В. В., Коблянська А. В.
Педанов, Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Болгарії / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.16-18
Шатило, В. Й. Підготовка медичних і науково-педагогічних кадрів для галузі охорони здоров’я Житомирської області / В. Й. Шатило [и др.] . - С.19-21
Другие авторы: Васьков К. С., Гордійчук С. В., Копетчук В. А., Леонченко Н. П., Свиридюк В. В., Шатило Ю. В., Якобчук А. В.
Матеріали науково-практичної конференції "Перспективи практично-орієнтованого викладання теоретичних дисциплін у вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладах" 15-16 листопада 2007 р. М.Тернопіль. - С.22-141
Вадзюк, С. Н. Організація практично-орієнтованого навчання на кафедрі нормальної фізіології / С. Н. Вадзюк [и др.] . - С.23-25
Другие авторы: Волкова Н. М., Денефіль О. В., Зятковська Н. Є., Папінко І. Я., Паньків І. Б., Отченашенко В. А.
Владзимирський, А. В. Перспективи практично-орієнтованого навчання на етапі післядипломної підготовки керівників медичних закладів / А. В. Владзимирський, В. М. Лобас, О. Т. Дорохова. - С.26-28
Ветютнева, Н. О. Викладання предмета фармакогнозії на циклі спеціалізації (інтернатури) зі спеціальності "Клінічна фармація" / Н. О. Ветютнева [и др.] . - С.29-31
Другие авторы: Гриценко О. М., Тодорова В. І., Пилипчук Л. Б., Марусенко И. О., Баланда П. П., Мощич О. П., Паршина Н. І.
Волошин, М. А. Проблеми організації навчального процесу на кафедрі анатомії людини в умовах переходу до кредитно-модульної системи / М. А. Волошин [и др.] . - С.31-33
Другие авторы: Щербаков М. С., Лебединець М. Г., Артюх О. В., Штанько І. Ф.
Герасимюк, І. Є. Перші результати впровадження практично-орієнтованого навчання на кафедрі анатомії людини / І. Є. Герасимюк [и др.] . - С.33-36
Другие авторы: Боймиструк І. І., Федонюк Я. І., Ющак М. В., Говда Р. В.
Гоженко, А. І. Теоретичні основи вдосконалення організації практичного заняття з патофізіології / А. І. Гоженко [и др.] . - С.36-38
Другие авторы: Кузьменко І. А., Бабій В. П., Котюжинська С. Г., Коваленко Л. Г., Свірський О. О.
Губський, Ю. І. Досвід кафедри біоорганічної, біологічної та фармацевтичної хімії НМУ з методичного забезпечення викладання дисципліни "біологічна та біоорганічна хімія" в умовах запровадження кредитно-модульної системи / Ю. І. Губський [и др.] . - С.38-40
Другие авторы: Задоріна О. В., Ягупова А. С., Сударикова Л. Г., Стеченко О. В.
Гудима, А. А. Вивчення студентами на заняттях з фармакології противиразкових препаратів - гепатотоксичних проявів комбінованого застосування лансопразолу, метронідазолу і кларитроміцину / А. А. Гудима, В. В. Підгірний. - С.41-43
Гутор, Н. С. Впровадження питань профілактики ВІЛ-інфекції в тематику практичних занять студентів стоматологічного факультету / Н. С. Гутор [и др.] . - С.43-45
Другие авторы: Гудима А. А., Шкільна М. І., Гарасимів О. І., Рубас Р. М.
Гудима, А. А. Вивчення студентами медичного факультету на практичних заняттях застосування ліофілізованих ксенодермотрансплантатів-нового напрямку лікування кріоуражень шкіри / А. А. Гудима, О. Б. Сван. - С.46-48
Камінська, Т. М. Значення вивчення економічної теорії для майбутніх організаторів охорони здоров’я / Т. М. Камінська, А. А. Громов, В. І. Кравченко. - С.48-51
Климнюк, С. І. Досвід застосування практично-орієнтованого навчання студентів медичного факультету на кафедрі медичної біології, мікробіології, вірусології та імунології в умовах кредитно-модульної системи / С. І. Климнюк [и др.] . - С.52-54
Другие авторы: Творко М. С., Ткачук Н. І., Котляренко Л. Т., Малярчук А. Р., Романюк Л. Б., Покришко О. В., Бігуняк Т. В., Недошишко Х. Ю.
Козаченко, О. В. Інноваційні технології організації практично-орієнтованого навчання в умовах кредитно-модульної системи при викладанні дисципліни «Історія медицини» в Одеському державному медичному університеті / О. В. Козаченко. - С.54-58
Олійник, О. В. Проблеми реалізації питань професійної підготовки студентів згідно з болонською системою навчання в Україні / О. В. Олійник [и др.] . - С.58-60
Другие авторы: Гнатів В. В., Чепіль І. В., Костів О. І.
Пайкуш, М. А. Взаємозв’язок теоретичних та професійно зорієнтованих дисциплін як засіб мотивації студентів вищих медичних навчальних закладів на прикладі викладання медичної та біологічної фізики / М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський. - С.61-65
Рудень, В. В. Про навчання майбутніх лікарів "Історії медицини" за кредитно-модульною системою у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького / В. В. Рудень [и др.] . - С.66-70
Другие авторы: Гутор Т. Г., Цицько М. В., Оліщук В. В.
Сливко, Е. І. Досвід викладання дисципліни "Медична і біологічна фізика" у контексті практично орієнтованої медичної освіти / Е. І. Сливко [и др.] . - С.70-72
Другие авторы: Мельнікова О. З., Богуцька Г. А., Іванченко О. З.
Солонинко, І. І. До проблеми удосконалення практичної підготовки студентів вищих медичних навчальних закладів / І. І. Солонинко. - С.72-75
Тарасенко, Л. М. Практично-орієнтоване викладання біологічної хімії у медичних навчальних закладах / Л. М. Тарасенко [и др.] . - С.76-77
Другие авторы: Непорада К. С., Григоренко В. К., Білець М. В., Омельченко О. Є., Прислопська Н. М.
Філіппова, Л. В. Теорія і практика професійної підготовки майбутніх фахівців фармацевтичної галузі у процесі вивчення хімічних дисциплін / Л. В. Філіппова, В. О. Калібабчук, В. П. Сергієнко. - С.78-82
Хара, М. Р. Роль патологічної фізіології в системі підготовки працівника медичної галузі та практично-орієнтованого навчання / М. Р. Хара [и др.] . - С.82-85
Другие авторы: Файфура В. В., Бондаренко Ю. І., Потіха Н. Я.
Холодкова, О. Л. Подальша оптимізація викладання анатомії людини англійською мовою для студентів міжнародного факультету (у зв’язку з введенням кредитно-модульної системи) / О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна, І. Г. Гудіна. - С.86-88
Ястремська, С. О. Досвід іперспективи практично-орієнтованого викладання біохімії / С. О. Ястремська, С. Р. Підручна, О. І. Острівка. - С.89-90
Бажора, Ю. І. Практично-орієнтоване викладання елективного курсу "Сучасні проблеми молекулярної біології" студентам першого курсу / Ю. І. Бажора, М. М. Чеснокова, А. В. Шевеленкова. - С.91
Боднар, Я. Я. Особливості викладання патоморфології за умов практично-орієнтованого навчання / Я. Я. Боднар [и др.] . - С.92
Другие авторы: Сельський П. Р., Дацко Т. В., Волошин В. Д., Головата Т. К., Андрійчук О. В., Фурдела М. Я.
Васецька, Л. І. Особливості викладання мови іноземним студентам-медикам з англійською формою навчання / Л. І. Васецька. - С.93
Василевич, С. В. Виховання почуттів культурного господаря у студентів-медиків засобами економічної теорії / С. В. Василевич. - С.94-95
Ветютнева, Н. О. Актуальні питання підвищення кваліфікації уповноважених осіб / Н. О. Ветютнева [и др.] . - С.95
Другие авторы: Гриценко О. М., Пилипчук Л. Б., Тодорова В. І., Марусенко Н. А., Баланда П. П., Мощич О. П., Паршина Н. І.
Волков, К. С. Викладання гістології у контексті її практичної спрямованості / К. С. Волков [и др.] . - С.96-97
Другие авторы: Якубишина Л. В., Андріїшин О. П., Довбуш А. В., Довгалюк А. І., Тупол Л. Д.
Волохова, Г. О. Особливості викладання теоретичних дисциплін відповідно до принципів Європейської кредитно-трансферної системи (ECTS) / Г. О. Волохова, Е. В. Герасимович. - С.97-98
Вороніна, Л. М. Особливості викладання біологічної хімії у національному фармацевтичному університеті / Л. М. Вороніна [и др.] . - С.98-99
Другие авторы: Волощенко М. В., Загайко А. Л., Стрельченко К. В., Сенюк І. В., Шоно Н. А.
Гейченко, В. П. Модульна програма мовної підготовки іноземних студентів-нефілологів як новий напрямок у професійно-орієнтованому навчанні / В. П. Гейченко, О. В. Денисенко, О. В. Келеберденко. - С.99-100
Гнатюк, М. С. Засвоєння практичних навичок залежно від психофізичних особливостей студента / М. С. Гнатюк [и др.] . - С.100-101
Другие авторы: Данилевич Ю. О., Гнатюк Р. М., Ковальчук М. Ф., Слабий О. Б., Шев’як П. І.
Гончарова, Н. Г. Формування практичних навичок при вивченні студентами -медиками змістового модуля "Роль ЦНС в регуляції рухових функцій" на кафедрі нормальної фізіології / Н. Г. Гончарова. - С.101-102
Зіменковський, Б. С. Удосконалення практичної підготовки студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу / Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко. - С.102-103
Зупанець, І. А. Методичні підходи до викладання клінічної фармакології у студентів спеціальності "Клінічна фармація" / І. А. Зупанець [и др.] . - С.103-104
Другие авторы: Попов С. Б., Безугла Н. П., Сахарова Т. С.
Зупанець, І. А. Фармацевтична опіка-теоретична модель професійної діяльності клінічного провізора / І. А. Зупанець [и др.] . - С.104-105
Другие авторы: Сахарова Т. С., Безугла Н. П., Отрішко І. А.
Зупанець, І. А. "Клінічне вивчення лікарських засобів" як дисципліна в системі підготовки клінічного провізора / І. А. Зупанець, А. М. Семенов. - С.105-106
Камінська, Т. М. Значення вивчення економічної теорії для майбутніх організаторів охорони здоров’я / Т. М. Камінська, А. А. Громов, В. І. Кравченко. - С.106-107
Камков, В. П. До питання викладання нетрадиційної медицини в системі вищої освіти / В. П. Камков, А. Г. Красовська. - С.107
Кашуба, М. О. Шляхи підвищення практичної направленості викладання гігієни у ВМ(Ф)НЗ / М. О. Кашуба [и др.] . - С.108
Другие авторы: Пашко К. О., Крицька Г. А., Козак М. О., Кондратюк В. А., Рега Н. І., Лотоцька О. В., Сопель О. М., Смачило О. М., Зятковська О. Я., Флекей Н. В., Ярема О. М.
Кащенко, О. А. Впровадження альтернативних комп’ютерних технологій до навчального процесу на кафедрі нормальної фізіології ОДМУ-нові можливості / О. А. Кащенко, О. А. Шандра. - С.108-109
Ковальчук, Л. Є. Перспективи практично-орієнтованого викладання молекулярної біології як базової дисципліни для молекулярної медицини / Л. Є. Ковальчук, Р. В. Козовий, Н. В. Чернюк. - С.109-110
Козярін, І. П. Сучасні проблеми та можливі шляхи оптимізації практичної підготовки фахівців / І. П. Козярін, В. І. Слободкін, І. М. Хоменко. - С.110-111
Кресюн, В. Й. Перспективи викладання та вивчення клінічної фармації на фармацевтичному факультеті / В. Й. Кресюн, С. Б. Стречень, О. Л. Тимчишин. - С.111-112
Крушинська, Т. Ю. Модульний контроль як складова практично-орієнтованого викладання медичної мікробіології / Т. Ю. Крушинська, Г. М. Кременчуцький, Л. Г. Юргель. - С.112-113
Личковський, Е. І. Професійна спрямованість вивчення медичної і біологічної фізики у вищих медичних закладах освіти / Е. І. Личковський, Л. Ф. Ємчик, М. І. Драчук. - С.114
Лобань, Г. А. Формування практичних навичок та умінь - важливий орієнтир в інтеграції теоретичної та практичної підготовки майбутніх лікарів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології / Г. А. Лобань [и др.] . - С.115
Другие авторы: Звягольська І. М., Федорченко В. І., Полянська В. П., Ганчо О. В., Костіч О. О., Книш О. В., Коваленко Н. П., Зачепило С. В.
Опришко, В. І. Про послідовність викладання клінічної та базової фармакології у світлі принципів кредитно-модульної системи / В. І. Опришко [и др.] . - С.116
Другие авторы: Зленко О. Т., Коваленко О. Ю., Хомяк Н. В.
Павліченко, В. І. До поліпшення викладання медичної біології / В. І. Павліченко [и др.] . - С.117
Другие авторы: Ємець Т. І., Приходько О. Б., Стеблюк М. В., Титова Л. М.
Педанов, Ю. Ф. Практично-орієнтоване викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.118
Попов, О. Г. Кредитно-модульна система навчання на кафедрі оперативної хірургії і топографічної анатомії / О. Г. Попов [и др.] . - С.119
Другие авторы: Десятський В. В., Кошельник О. Л., Ославська Т. М., Горовенко В. І.
Попович, А. П. З досвіду організації навчальної роботи з біології англійськомовних студентів / А. П. Попович, В. В. Галиця. - С.120
Посохова, К. А. Досвід практично-орієнтованого навчання на кафедрі фармакології / К. А. Посохова [и др.] . - С.121
Другие авторы: Мосейчук І. П., Олещук О. М., Шевчук О. О., Черняшова В. В.
Пропіснова, В. В. Про актуальність викладання дисципліни "Сучасні проблеми біоетики" студентам фармацевтичних спеціальностей / В. В. Пропіснова, В. А. Мороз. - С.122
Романенко, М. І. Перспективи практично-орієнтованого викладання біохімії у вищих медичних навчальних закладах в умовах кредитно-модульної системи навчання / М. І. Романенко [и др.] . - С.123
Другие авторы: Крісанова Н. В., Рудько Н. П., Білоконь Л. Є., Макоїд О. Б.
Самура, І. Б. Самостійна робота студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчання / І. Б. Самура [и др.] . - С.124
Другие авторы: Бєлєнічев І. Ф., Тихоновський О. В., Самура Б. Б.
Сеник, Л. М. Проблеми навчання аудіювання текстів за фахом в іншомовній аудиторії / Л. М. Сеник. - С.125
Сеник, Л. М. Роль навчальних правил в практичному курсі російської мови при навчанні іноземних студентів-медиків / Л. М. Сеник, Л. Ф. Богуславська. - С.126
Сеник, Л. М. Когнітивний підхід до навчання сприйняття, осмислення і переробки наукової інформації іноземними студентами / Л. М. Сеник, Л. М. Корбут. - С.127
Сеник, Л. М. Підготовка іноземних студентів-медиків до монологічного висловлення на професійні теми / Л. М. Сеник, О. А. Рощупкина. - С.128
Сеник, Л. М. Комунікативна спрямованість навчання іноземних студентів-медиків / Л. М. Сеник, С. П. Турковський. - С.129
Сеник, Л. М. Інтеграція практично-орієнтованого викладання природничих дисциплін на допрофесійному етапі та у вищому медичному навчальному закладі / Л. М. Сеник, Я. В. Цехмістер. - С.130
Смольська, Л. Ю. Лінгводидактичні засади формування фонетичної компетенції майбутніх фахівців у медико-біологічній галузі / Л. Ю. Смольська, О. М. Беляева. - С.131
Стречень, Б. М. Особливості викладання проблем фінансування в курсі "Економіка охорони здоров’я" / Б. М. Стречень [и др.] . - С.132
Другие авторы: Ткачук В. І., Щолоков Г. В., Міріц О. Є.
Фіра, Л. С. Фармакогнозія - практично-орієнтована дисципліна для студентів провізорів / Л. С. Фіра [и др.] . - С.133
Другие авторы: Марчишин С. М., Соколова Л. В., Лихацький П. Г.
Черкасов, В. Г. Шляхи підвищення ефективності самостійної роботи студентів при вивченні анатомії людини в медичному університеті / В. Г. Черкасов. - С.134
Шепітько, В. І. Сучасні аспекти практичної спрямованості навчання студентів стоматологічного факультету на кафедрі гістології, цитології та ембріології / В. І. Шепітько [и др.] . - С.135
Другие авторы: Лисаченко О. Д., Білаш С. М., Єрошенко Г. А., Пелипенко Л. Б., Єрьоміна Н. Ф., Кривега Л. Г., Стецук Є. В., Пирог-Заказнікова А. В.
Шульгай, А. Г. Викладання соціальної медицини у контексті підготовки організаторів в охороні здоров’я / А. Г. Шульгай [и др.] . - С.136
Другие авторы: Голяченко О. М., Панчшиин Н. Я., Смірнова В. Л., Литвинова О. Н., Романюк Л. М., Лісовська И. О., Федчишин Н. Є.
Яковлева, В. О. Впровадження в навчальний процес нової вибіркової професійно-орієнтованої дисципліни "Побічна дія ліків" / В. О. Яковлева [и др.] . - С.136-137
Другие авторы: Бездітко Н. В., Ткачова О. В., Міщенко О. Я.
Яковлева, В. О. Досвід виконання дипломних робіт з фармакоекономіки / В. О. Яковлева, О. О. Герасимова, Н. В. Бездітко. - С.138
Яцина, О. В. Методологічно та практично значущі особливості підготовки студентів-медиків до ліцензійного іспиту "Крок-2" на циклових заняттях з загальної гігієни та екології / О. В. Яцина [и др.] . - С.139
Другие авторы: Сергета І. В., Краснова Л. І., Фещук Н. М., Редчіц М. А., Григорчук Л. І., Безрукова Н. Ю., Зайцева К. А.
Талалаєнко, О. М. Про проведення в Донецькому державному медичному університеті їм. М. Горького міжнародного науково-практичного семінару з проблем вищої професійної освіти / О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак. - С.140-141
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.
Шифр: ФУ6/2008/54/5
   Журнал

Фізіологічний журнал . - Выходит раз в два месяца
2008г. Т. 54 № 5
Содержание:
Костюк, П. Г. Пилип Миколайович Cєрков (до 100-річчя з дня народження) / П. Г. Костюк, В. М. Сторожук, В. Ф. Сагач. - С.3-7
Білокриницький, В. С. Історія життя та етапи наукової діяльності академіка П. М. Сєркова (до 100-річного ювілею вченого) / B. C. Білокриницький. - С.8-13
Макулькін, Р. Ф. П. М. Сєрков - засновник електро-і нейрофізіологічних досліджень в Одесі / Р. Ф. Макулькін, Ю. Ф. Педанов. - С.14-15
Магура, І. С. Інтегративна функція нервових клітин: роль калієвих каналів / І. С. Магура, О. В. Долга, И. О. Богданова. - С.16-22
Пілявський, О. І. Посилення c-fos-експресії у спинному мозку, ініційоване сигналами стомлених скелетних м’язів / О. І. Пілявський [и др.] . - С.23-27
Другие авторы: Мазниченко А. В., Майський В. О., Костюков O.I.
Reznikov, A. G. Prenatal dexamcthasone prevents early and long-lasting neuroendocrine and behavioral effects of maternal stress on male offspring / A. G. Reznikov [и др.] . - С.28-39
Другие авторы: Nosenko N.D., Tarasenko L.V., Sinitsyn P.V., Lymareva A.A.
Isaeva, E. V. Effects of isoflurane on hippocampal seizures at immature rats in vivo / E. V. Isaeva. - С.40-45
Сагач, В. Ф. Пригнічення оксидативного та нітрозативного стресу як механізм кардіо- і вазопротекторної дії екдистерону / В. Ф. Сагач [и др.] . - С.46-54
Другие авторы: Коркач Ю. П., Коцюруба А. В., Присяжна О. Д.
Кириченко, С. В. Функціонально-молекулярні зміни кальційзалежних калієвих каналів великої провідності у гладеньком’язових клітинах аорти щура після дії іонізуючого опромінення / С. В. Кириченко [и др.] . - С.55-60
Другие авторы: Тишкін С. М., Досенко В. С., Мойбенко О. О., Соловйов А. І.
Амброскіна, В. В. Гіпертригліцеридемія як чинник атерогенезу: значимість і механізми дії / В. В. Амброскіна [и др.] . - С.61-70
Другие авторы: Крячок Т. А., Ларіонов О. П., Братусь В. В., Талаєва Т. В.
Колотілова, О. І. Модифікації імпульсної активності моноамінергічних клітин стовбура мозку кішки, викликані дією бемітилу / О. І. Колотілова, І. І. Коренюк, Ю. О. Фокіна. - С.71-74
Левицький, В. А. Біохімічні та морфологічні прояви ендотеліальної дисфункції ендокарда і судин міокарда при емоційно-больовому стресі у поєднанні з гіперхолестеринемією / В. А. Левицький, І. М. Лучко. - С.75-80
Pivneva, T. A. Microglia in normal condition and pathology / T. A. Pivneva. - С.81-89
Пурнинь, О. Е. Деякі сучасні аспекти дослідження автономної нервової системи / О. Е. Пурнинь. - С.90-98
Галицька, С. М. Біологічні властивості ліпосом та їх практичне використання / С. М. Галицька, І. С. Нікольський. - С.99-108
Джан Петрович Дворецкий (к 70-летию со дня рождения). - С.109-111
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

3.
Шифр: МУ7/2009/2
   Журнал

Медична освіта
2009г. № 2
Содержание:
Лазоришинець, В. В. Стан підготовки та підвищення кваліфікації медичних працівників і завдання вищої медичної школи щодо її інтеграції до світового освітнього простору / В. В. Лазоришинець [и др.] . - С.5-10.
Другие авторы: Банчук М. В., Волосовець О. П., Фещенко І. І., П’ятницький Ю. С.
Ковальчук, Л. Я. Впровадження новітніх методик і систем навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / Л. Я. Ковальчук. - С.10-14.
Банчук, М. В. Моніторинг якості медичної освіти: результати тестових державних ліцензійних іспитів / М. В. Банчук [и др.] . - С.14-22.
Другие авторы: Булах І. Є., Волосовець О. П., Мруга М. Р.
Вітенко, І. С. Стан та проблеми забезпечення студентів-медиків сучасною навчальною книгою / І. С. Вітенко. - С.23-31.
Ждан, В. М. Особливості організації навчального процесу з іноземними студентами на молодших курсах в умовах кредитно-модульної системи / В. М. Ждан [и др.] . - С.32-33.
Другие авторы: Бобирьов В. М., Скрипніков А. М., Старченко І. І.
Запорожан, В. М. Міжнародне науково-освітнє співтовариство як каталізатор реформування / В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, О. В. Чернецька. - С.34-36.
Зіменковський, Б. С. Досвід і проблеми запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу / Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко. - С.37-39.
Івченко, В. К. Досвід організації навчального процесу за кредитно-модульною системою в Луганському державному медичному університеті / В. К. Івченко, В. В. Сімрок, С. М. Смірнов. - С.39-40.
Казаков, В. М. Новітні тенденції розвитку європейської медичної освіти / В. М. Казаков, О. М. Талаєнко, М. Б. Первак. - С.40-44.
Колесник, Ю. М. на шляху до європейського освітнього простору / Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов. - С.44-46.
Лісовий, В. М. Про розвиток міжнародних зв’язків, інтеграцію в міжнародну систему освіти та підготовку фахівців для зарубіжних країн в Харківському національному медичному університеті / В. М. Лісовий, В. А. Капустник, В. Д. Марковський. - С.47-49.
Москаленко, В. Ф. Про шляхи удосконалення якості освіти в НМУ імені О. О. Богомольця відповідно до міжнародних стандартів якості / В. Ф. Москаленко [и др.] . - С.50-53.
Другие авторы: Яворовський О. П., Остапюк Л. І., Чубатий А. І.
Нейко, Є. М. Ефективність партнерської співпраці Івано-Франківського Національного медичного університету та зарубіжних навчальних закладів / Є. М. Нейко, Л. В. Глушко, С. В. Федоров. - С.54-55.
Никоненко, О. С. Нові організаційні форми післядипломної підготовки лікарів: досвід впровадження та проблемні питання / О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва. - С.56-57.
Пішак, В. П. Роль педагогічного спілкування в системі медичної освіти згідно з контекстом болонського процесу / В. П. Пішак [и др.] . - С.58-60.
Другие авторы: Зорій Н. І., Польовий В. П., Польова С. П.
Хвисюк, О. М. Роль та місце закладів післядипломної освіти в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів / О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, В. В. Жеребкін. - С.61-63.
Черних, В. П. Досвід впровадження кредитно-модульної системи у національному фармацевтичному університеті / В. П. Черних [и др.] . - С.63-65.
Другие авторы: Гриценко І. С., Огарь С. В., Віннік Л. М.
Чекман, І. С. Досвід впровадження кредитно-модульної системи та організація виховної роботи на кафедрі фармакології та клінічної фармакології національного медичного університету імені О. О. Богомольця / І. С. Чекман, Н. О. Горчакова, Т. Ю. Небесна. - С.65-67.
Галникіна, С. О. Сучасна концепція підготовки лікарів-інтернів з дерматовенерології з урахуванням досвіду Американської академії дерматології / С. О. Галникіна. - С.67-68.
Горбатюк, С. М. Досвід проведення підсумкового контролю на кафедрі медичної біології в умовах впровадження кредитно-модульної системи / С. М. Горбатюк [и др.] . - С.69-71.
Другие авторы: Піскун Р. П., Шевчук Т. І., Родінкова В. В.
Господарський, І. Я. Сучасні моделі міжпредметної інтеграції / І. Я. Господарський [и др.] . - С.72-74.
Другие авторы: Ястремська С. О., Галіяш Н. Б., Корда І. В., Усинська О. С., Рега Н. І., Городецький В. Є., Яворська І. В.
Грошовий, Т. А. Методичне забезпечення навчального процесу при вивченні фармацевтичних дисциплін управлінсько-економічного напрямку в умовах запровадження кредитно-модульної системи / Т. А. Грошовий [и др.] . - С.75-77.
Другие авторы: Демчук М. Б., Калушка О. Б., Тригубчак О. В., Лелека М. В., Гончарук Н. В., Онишків О. І., Денис А. І.
Гудима, А. А. Міжнародна співпраця - ефективний напрямок якісної підготовки студентів з екстренної медичної допомоги і медицини катастроф / А. А. Гудима [и др.] . - С.78-80.
Другие авторы: Дем’яненко В. В., Герасимів І. М., Левицький П. Р., Сван О. Б., Лотоцький В. В.
Гуменюк, О. М. Проблеми контролю знань і вмінь студентів в умовах інтеграції вищої медичної освіти у світовий освітній простір / О. М. Гуменюк, В. В. Гуменюк. - С.81-83.
Дрижак, В. І. Перший досвід застосування кредитно-модульної системи у підготовці студентів за програмою "Онкологія" / В. І. Дрижак [и др.] . - С.83-85.
Другие авторы: Галайчук І. Й., Жулкевич І. В., Домбрович М. І., Угляр Ю. В., Шкробот Л. В., Загурська Н. О., Леськів І. М.
Дубініна, В. Г. Клінічні розбори хворих: варіанти супроводу і методичні передумови / В. Г. Дубініна, А. І. Рибін. - С.86-87.
Дубініна, В. Г. Шляхи оптимізації викладання клінічних дисциплін (онкології) у медичному університеті / В. Г. Дубініна, А. І. Рибін. - С.88-89.
Козинець, Г. П. Підготовка лікарів-інтернів хірургів за програмою "Опіки, їх наслідки та реабілітація хворих" / Г. П. Козинець, Ю. М. Васильчук. - С.90-92.
Костильов, О. В. Удосконалення методів навчання студентів у вищих медичних закладах освіти шляхом створення критеріально орієнтованих тестових завдань / О. В. Костильов, О. Ю. Руда, О. В. Романенко. - С.92-94.
Лохматова, Н. М. Формування комунікативної компетентності у студентів при вивченні стоматології дитячого віку / Н. М. Лохматова, О. В. Шешукова. - С.94-96.
Павлишин, Г. А. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на їх успішність при вивченні педіатрії / Г. А. Павлишин [и др.] . - С.97-99.
Другие авторы: Гнатюк Р. М., Стеценко В. В., Волянська Л. А., Кубей І. В., Левенець С. С.
Пашко, К. О. Розвиток сучасних методів оцінювання рівня знань студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу на кафедрі загальної гігієни та екології / К. О. Пашко [и др.] . - С.100-101.
Другие авторы: Кашуба М. О., Кондратюк В. А., Крицька Г. А., Козак Д. В., Лотоцька О. В., Сопель О. М., Смачило О. М., Зятковська О. Я., Флекей Н. В.
Пашко, К. О. Про створення спільної бази тестових завдань для всіх медичних навчальних закладів України / К. О. Пашко, М. О. Кашуба, В. В. Максимова. - С.102-104.
Педанов, Ю. Ф. Особливості формування програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних кафедрах вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.105-106.
Січкоріз, О. Є. Виконання навчально-виробничого плану навчання лікарів (провізорів) на післядипломному етапі в сучасних умовах недостатнього фінансування бюджетної сфери практичної охорони здоров’я західного регіону України (2007-2009 рр.) / О. Є. Січкоріз [и др.] . - С.107-109.
Другие авторы: Грицко Р. Ю., Колач Т. С., Стець Н. Є.
Федорців, О. Є. Деякі аспекти викладання пропедевтики педіатрії студентам в умовах кредитно-модульної системи / О. Є. Федорців [и др.] . - С.109-111.
Другие авторы: Кінаш М. І., Лобода В. Ф., Шульгай О. М., Сахарова І. Є.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВС (1)
Свободны: ВС (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.
Шифр: МУ7/2006/2
   Журнал

Медична освіта
2006г. № 2
Содержание:
Банчук, М. В. Кадрова політика у галузі охорони здоров’я та рух вищої медичної освіти України до Європейського освітнього простору / М. В. Банчук [и др.] . - С.6-14
Другие авторы: Волосовець О. П., Фещенко І. І., Булах І. Е., Бойчук Т. М., Чернишенко Т. І., Старча Т. М.
Вітенко, І. С. Якісна підготовка навчальної літератури для студентів медичних та фармацевтичних навчальних закладів - одна із найважливіших складових реалізації вимог болонського процесу / І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько. - С.15-17
Ковальчук, Л. Я. Шляхи підвищення ефективності навчання в університеті / Л. Я. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. О. Пашко. - С.18-28
Москаленко, В. Ф. Забезпечення якості навчання як основа введення кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному медичному університеті імені О. О. Богомольця / В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк. - С.29-31
Вороненко, Ю. В. Болонський процес і проблеми когнітивізму в медичній освіті / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. Г. М’ясников. - С.32-35
Ждан, В. М. Досвід упровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи / В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, О. В. Шешукова. - С.36-38
Запорожан, В. М. Перший досвід запровадження КМСОНП в Одеському державному медичному університеті / В. М. Запорожан, Ю. І. Бажора, В. Й. Кресюн. - С.39-41
Пашко, К. О. Організаційна структура Віденського медичного університету / К. О. Пашко [и др.] . - С.42-46
Другие авторы: Олійник О. В., Яшан О. І., Шкробот С. І., Гнатюк Р. М.
Черних, В. П. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному фармацевтичному університеті / В. П. Черних [и др.] . - С.46-48
Другие авторы: Гриценко І. С., Кайдалова Л. Г., Городиська Н. М.
Казаков, В. М. Методичне забезпечення навчання як один із засобів управління якістю підготовки лікарів при кредитно-модульній організації навчального процесу / В. М. Казаков [и др.] . - С.48-51
Другие авторы: Талалаєнко О. М., Первак М. Б., Котлубєй О. В.
Ліщенко, Н. О. Кредит-година в американській системі вищої освіти / Н. О. Ліщенко. - С.52-54
Ковальчук, Л. Я. Про удосконалення штатно-організаційної структури та зміни в організації навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачовського при запровадженні КМСОНП / Л. Я. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. О. Пашко. - С.54-56
Господарський, І. Я. Університетська клініка Віденського медичного університету. Можливості запровадження досвіду в Україні / І. Я. Господарський, О. І. Яшан. - С.57-60
Чайковський, Ю. Б. Методичне забезпечення викладання гістології, цитології та ембріологи в умовах кредитно-модульної системи / Ю. Б. Чайковський [и др.] . - С.60-63
Другие авторы: Стеченко Л. О., Раскалєй В. Б., Козак Г. І.
Никоненко, О. С. Створення та функціонування системи самонавчання викладачів у вищому навчальному закладі / О. С. Никоненко [и др.] . - С.64-65
Другие авторы: Шаповал С. Д., Дмитрієва С. М., Одринський В. А.
Усинська, О. С. NCLEX-ліцензійний іспит для медичних сестер у США / О. С. Усинська. - С.66-67
Нейко, Є. М. Навчально-лікувальні бази: проблеми і рішення / Є. М. Нейко [и др.] . - С.68-69
Другие авторы: Глушко Л. В., Середюк Н. М., Мізюк М. І.
Федорців, О. Є. Порівняльний аналіз викладання педіатрії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського та Віденському медичному університеті / О. Є. Федорців [и др.] . - С.70-72
Другие авторы: Лобода В. Ф., Пашко К. О., Балацька Н. І., Воронцова Т. О., Цідилко У. М., Никитюк С. О.
Колесник, Ю. М. Модернізація вищої медичної освіти в контексті впровадження засад Болонського процесу / Ю. М. Колесник, В. І. Кривенко, Ю. М. Нерянов. - С.72-74
Ковальчук, Л. Я. Вищій медичній школі України - сучасний підручник / Л. Я. Ковальчук [и др.] . - С.75-77
Другие авторы: Шідловський В. О., Скакун М. П., Ситник І. О., Боднар Я. Я., Федонюк Я. І.
Лісовий, В. М. Реалізація кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Харківському державному медичному університеті / В. М. Лісовий, В. А. Капустник, М. О. Міхалін. - С.78-79
Пішак, В. П. Запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у Буковинському державному медичному університеті: перший досвід, проблеми і перспективи / В. П. Пішак, М. Ю. Коломоєць, І. В. Геруш. - С.80-82
Сахарова, І. Є. Дискусійні лекції як найновіший спосіб викладання у Віденському медичному університеті / І. Є. Сахарова. - С.82-84
Івченко, В. К. Досвід організаційного та методичного забезпечення навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи в Луганському державному медичному університеті / В. К. Івченко, П. Т. Лещинский, С. М. Смирнов. - С.85-86
Педанов, Ю. Ф. Викладання морфофункціональних дисциплін у ВНЗ і-п рівнів акредитації в Україні, деяких Європейських державах і США / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.87-88
Мінцер, О. П. Інтерпретація медичної інформації та перспективи впровадження технологій Болонського процесу / О. П. Мінцер. - С.89-92
Лоскутов, О. Є. Наш досвід розвитку післядипломної освітньої програми українсько-німецької асоціації ортопедів-травматологів / О. Є. Лоскутов, М. Л. Головаха. - С.93
Крекотень, О. М. Нові підходи до викладання історії медицини англомовним студентам згідно з європейськими стандартами / О. М. Крекотень, І. В. Олійник. - С.94
Яшан, О. І. Особливості викладання оториноларингології у Віденському медичному університеті / О. І. Яшан [и др.] . - С.97-103
Другие авторы: Пашко К. О., Шкробот С. І., Олійник О. В., Гнатюк Р. М.
Лепявко, А. А. До питання проведення орієнтації студентів при вивченні клінічних дисциплін з медсестринства в університетських шпиталях штату Південна Кароліна, США / А. А. Лепявко [и др.] . - С.105-107
Другие авторы: Ліщенко Н. О., Прокопчук А. І., Марценюк В. П., Усинська О. С., Мілевська Л. С.
Олійник, О. В. Викладання анестезіології та інтенсивної медицини у Віденському медичному університеті / О. В. Олійник [и др.] . - С.108-110
Другие авторы: Пашко К. О., Шкробот С. І., Яшан О. І., Гнатюк Р. М.
Шкробот, С. І. Про деякі особливості викладання неврологи у Віденському медичному університеті / С. І. Шкробот [и др.] . - С.111-115
Другие авторы: Пашко К. О., Яшан О. І., Олійник О. В., Гнатюк Р. М.
Гнатюк, Р. М. Особливості викладання психологи, психотерапії та психіатрії / Р. М. Гнатюк [и др.] . - С.116-118
Другие авторы: Шкробот С. І., Пашко К. О., Яшан О. І., Олійник О. В.
Хміль, С. В. Організація навчального процесу студентів на і курсі медичного факультету в університетах Бельгії / С. В. Хміль [и др.] . - С.118-121
Другие авторы: Галникіна С. О., Хміль М. С., Гуменна І. Є.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

5.
Шифр: МУ7/2006/4
   Журнал

Медична освіта
2006г. № 4
Содержание:
Москаленко, В. Ф. Перший досвід впровадження концепції реформування системи післядипломної освіти лікарів у національному медичному університеті / В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, А. С. Свінціцький. - С.5-10
Сергета, І. В. Стратегічні напрямки діяльності вищих медичних навчальних закладів, що спрямована на покращення адаптації студентів до перебування у навчальному середовищі / І. В. Сергета [и др.] . - С.11-14
Другие авторы: Жученко С. П., Зайцева К. А., Дмітрієв М. О.
Яковлева, Л. В. Активізація творчої діяльності студентів у процесі вивчення нової професійно-орієнтованої дисципліни - фармакоекономіки / Л. В. Яковлева, Н. В. Бездітко, О. Я. Міщенко. - С.15-18
Селіхова, Л. Г. Особливості дистанційного навчання / Л. Г. Селіхова. - С.19--21
Білай, І. М. Удосконалення викладання фармакотерапії на фармацевтичному факультеті / І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура. - С.22-24
Саварин, Т. В. Новітні методи викладання іноземних мов у ВНЗ на сучасному етапі інтеграції вищої освіти України у європейський простір / Т. В. Саварин. - С.25-28
Губенко, І. Я. Психоемоційні аспекти роботи медичних фахівців з пацієнтами / І. Я. Губенко, О. Т. Шевченко. - С.28-31
Педанов, Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні і Федеративній Республіці Німеччини / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.31-34
Грищук, Л. А. Принципи впровадження кредитно-модульної системи навчання у вищих медичних закладах Польщі / Л. А. Грищук [и др.] . - С.34-36
Другие авторы: Городецкий В. Є., Корнага С. І., Герасимчук П. О.
Бухтіярова, Н. В. Шляхи оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрах медико-біологічного профілю / Н. В. Бухтіярова [и др.] . - С.36-38
Другие авторы: Бєленічев І. Ф., Коробко Д. Б., Павлов С. В., Галиця В. В.
Гіленко, І. О. Формування суспільної свідомості у студентів медичних вузів / І. О. Гіленко [и др.] . - С.39-42
Другие авторы: Дем’янюк Д. Г., Ляховський В. І., Крижановський О. А., Горлачов М. І., Сакевич П. П., Дудченко М. О., Шкурупій О. А., Діхтенко Т. Г.
Пішак, В. П. Впровадження принципів кредитно-модульної системи навчання в дисципліну "Медична біологія": перші результати та подальші кроки / В. П. Пішак, Ю. І. Бажора, Р. Є. Булик. - С.43-46
Сливка, Ю. І. Поняття діагностики в системі медичної освіти в США та Україні в контексті створення підручника нового покоління / Ю. І. Сливка, О. В. Олійник. - С.47-49
Вакалюк, І. П. Навчальна історія хвороби "реального" формату - елемент вдосконалення підготовки випускника до державного практично-орієнтованого іспиту / І. П. Вакалюк [и др.] . - С.50-53
Другие авторы: Боцюрко Ю. В., Звонар П. П., Гайналь Н. П., Якимчук Р. В.
Івченко, Н. А. Шляхи удосконалення практичної підготовки студентів-стоматологів на заключному етапі навчання / Н. А. Івченко, А. М. Пасечнік. - С.54-55
Прохоров, Є. В. До питання про самостійне навчання субординаторів / Є. В. Прохоров [и др.] . - С.56-57
Другие авторы: Бєльська О. А., Островський І. М., Педенко О. В.
Шанайда, М. І. Студентська наукова робота як засіб формування світогляду майбутніх спеціалістів фармації / М. І. Шанайда. - С.58-60
Кліщ, І. М. Досвід організації самостійної аудиторної та позааудиторної роботи на курсі клінічної фармації і фармакотерапії / І. М. Кліщ [и др.] . - С.61-63
Другие авторы: Тюріна В. Ф., Марків І. М., Гаріян М. П.
Матеріали науково-практичної конференції: "Проблеми створення підручника нового покоління для вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладів" 24-25 листопада 2006 p. - С.64-84
Волосовець, О. П. Сучасний підручник - крок до підвищення ефективності навчального процесу у вищих медичних і фармацевтичних закладах України / О. П. Волосовець, І. С. Вітенко. - С.65-68
Ковальчук, Л. Я. Підручник для вищого медичного навчального закладу. Яким йому бути ? / Л. Я. Ковальчук, В. О. Шідловський. - С.69-71
Вітенко, І. С. Електронна книга - як важливий методичний аспект сучасної підготовки лікарів і фармацевтів / І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько. - С.72-74
Лісовий, В. М. Сучасний підручник для студентів-медиків: проблеми і пропозиції щодо їхнього вирішення / В. М. Лісовий [и др.] . - С.75-76
Другие авторы: Капустник В. А., М’ясоєдов В. В., Міхалін М. О., Шаламов Р. В.
Шаповал, С. Д. Електронні навчальні книги для післядипломної освіти та безперервного професійного розвитку лікарів / С. Д. Шаповал [и др.] . - С.76-78
Другие авторы: Дмитрієва С. М., Одринський В. А., Ралко Т. О.
Талалаєнко, О. М. Принципи створення електронних навчальних видань з клінічних дисциплін / О. М. Талалаєнко [и др.] . - С.78-80
Другие авторы: Денисенко О. П., Борисова Т. П., Басій Р. В., Шестова О. П., Адоньєва Н. М.
Мисула, І. Р. Створення підручника нового покоління з використанням інформації, що надходить з різних джерел, та застосовуванням самонавчальних програм / І. Р. Мисула [и др.] . - С.80-81
Другие авторы: Пашко К. О., Кашуба М. О., Козак Д. В.
Ліщенко, Н. О. Вимоги до сучасного підручника з медсестринства / Н. О. Ліщенко, О. С. Усинська. - С.82-84
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.
Шифр: МУ7/2007/1
   Журнал

Медична освіта
2007г. № 1
Содержание:
Нейко, В. Є. Досвід Івано-Франківського державного медичного університету в підходах щодо уніфікації вимог до практичних навиків студентів / В. Є. Нейко [и др.] . - С.5-7
Другие авторы: Вакалюк І. П., Тимків І. В., Боцюрко Ю. В., Юрак М. З.
Мисула, І. Р. Організація навчального процесу в американській медсестринській школі / І. Р. Мисула, О. В. Олійник. - С.7-11
Казаков, В. М. Порівняльний аналіз систем оцінювання навчальної діяльності студентів медичних ВНЗ при кредитно-модульній організації навчального процесу / В. М. Казаков [и др.] . - С.12-16
Другие авторы: Талалаєнко О. М., Первак М. Б., Барінов Е. Ф.
Губенко, І. Я. Проблемні питання підготовки фахівців сімейної медицини / І. Я. Губенко, О. Т. Шевченко, О. В. Борисенко. - С.16-19
Жмурський, С. І. Проблеми в оцінюванні знань студентів за Болонською системою освіти / С. І. Жмурський, М. Г. Лебединець. - С.20-21
Білай, І. М. Особливості проведення занять із загальних проблем сучасної фармакотерапії для студентів фармацевтичного факультету / І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура. - С.22-25
Кулянда, І. С. До питання організації обліку, оцінювання і контролю знань студентів у вищих навчальних закладах III-IV рівнів акредитації / І. С. Кулянда [и др.] . - С.25-28
Другие авторы: Кулянда О. О., Шульгай А. Г., Веремчук О. Д.
Радченко, О. М. Рейтингова оцінка знань студентів: досвід та перспективи / О. М. Радченко. - С.28-30
Ребров, Б. О. Багаторівнева підготовка - найважливіший принцип засвоєння практичних навичок лікарями-інтернами / Б. О. Ребров [и др.] . - С.30-33
Другие авторы: Реброва О. О., Строіло Н. Г., Волошинович А. Р., Блудова Н. Г.
Олійник, О. В. Особливості кваліфікаційної системи медичних сестер в США / О. В. Олійник, І. Р. Мисула. - С.33-35
Давидович, О. В. Особливості викладання основ геронтології у світлі впровадження засад Болонської системи освіти / О. В. Давидович [и др.] . - С.36-37
Другие авторы: Стаднюк Л. А., Приходько В. Ю., Чайковська В. В., Давидович Н. Я., Маслєнікова Н. О.
Стаднюк, Л. А. Сучасний стан та перспективи геріатричної підготовки лікарів, середнього медичного персоналу та волонтерів / Л. А. Стаднюк [и др.] . - С.38-40
Другие авторы: Чайковська В. В., Давидович О. В., Хаджинова Н. А., Давидович Н. Я.
Гнатюк, М. С. Особливості засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії / М. С. Гнатюк [и др.] . - С.40-42
Другие авторы: Данилевич Ю. О., Гнатюк Р. М., Слабий О. Б., Ковальчук М. Ф., Шев’як П. І.
Врублевська, С. В. Інноваційні процеси у системі освіти / С. В. Врублевська. - С.43-48
Сандер, С. В. Викладання питань судинної хірургії на єдиній хірургічній кафедрі / С. В. Сандер. - С.49-51
Педанов, Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Республіці Сербії / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.51-54
Потапенков, М. О. Шляхи оптимізації навчального процесу на випускних кафедрах хірургії медичних вузів / М. О. Потапенков, С. Г. Гривенко. - С.55-58
Приходько, В. Ю. Післядипломне навчання лікарів-геріатрів згідно з вимогами Болонського процесу / В. Ю. Приходько [и др.] . - С.58-61
Другие авторы: Давидович О. В., Ширяева М. І., Давидович Н. Я.
Крекотень, О. М. Основні психогігієнічні чинники, які впливають на формування здоров’я студентської молоді / О. М. Крекотень. - С.61-63
Рязанов, Д. Ю. Заходи щодо підвищення ефективності організації циклів тематичного удосконалення лікарів-хірургів / Д. Ю. Рязанов, С. А. Сицинский, С. А. Потопов. - С.64-66
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

7.
Шифр: ОУ2/2011/2
   Журнал

Одеський медичний журнал . - Выходит раз в два месяца
2011г. № 2
Содержание:
Белявский, В. В. Роль інтерлейкіну-1в у розвитку синдрому втрати іонів натрію з сечею за умов роз’єднання окиснення і фосфорилування / В. В. Белявский. - С.4-6. - Библиогр.: с.6
Левицький, А. П. Розвиток дисбіозу і запалення у слизовій оболонці кишечнику щурів з експериментальним цукровим діабетом / А. П. Левицький, Ю. В. Цісельський. - С.7-9. - Библиогр.: с.8-9
Мардашко, О. О. Човникова функція малатдегідрогеназ у м’язах експериментальних тварин / О. О. Мардашко [и др.]. - С.9-13. - Библиогр.: с.12-13
Другие авторы: Дімова А. А., Степанов Г. Ф., Макулькін Р. Ф.
Шаймарданова, Л. Р. Цитоморфологические и цитохимические изменения клеток костного мозга под действием ксеногенной спиномозговой жидкости / Л. Р. Шаймарданова. - С.13-16. - Библиогр.: с.15-16
Алкперли, Ф. У. Из истории аптечной посуды в древнем и средневековом Азербайджане / Ф. У. Алкперли, Э. М. Гаджиева. - С.17-21. - Библиогр.: с.20-21
Бєленічев, І. Ф. Деякі механізми ендотеліопротективної дії нового оригінального препарату лізинію в умовах експериментального ішемічного пошкодження головного мозку / І. Ф. Бєленічев [и др.]. - С.21-24. - Библиогр.: с.24
Другие авторы: Павлов С. В., Мазур І. А., Абрамов А. В.
Лук’янчук, В. Д. "Депураліна" -- потенційний засіб корекції порушень при метаболічному синдромі / В. Д. Лук’янчук, К. М. Міщенко, М. М. Бабенко. - С.25-27. - Библиогр.: с.27
Васильев, К. К. Преподавание фармакологии в ХІХ веке в высшей медицинской школе Российской империи / К. К. Васильев, М. С. Бекало, В. В. Годован. - С.27-33. - Библиогр.: с.33
Бажора, Ю. І. Вплив на стан місцевого гомеостазу дихальних шляхів хворих на туберкульоз генетичних чинників глутатіон-s-трансфераз та особливостей генотипу M. Tuberculosis / Ю. І. Бажора, М. М. Чеснокова, В. В. Шишкін. - С.34-36. - Библиогр.: с.36
Боброва, Н. Ф. Система індивідуального підбору оптичної сили інтраокулярних лінз дітям раннього віку (1-24 місяці життя) з вродженими катарактами при факоаспірації з первинною імплантацією / Н. Ф. Боброва, Г. М. Дембовецька, О. К. Жеков. - С.37-39. - Библиогр.: с.39
Кулик, В. Л. Влияние амиодарона на клинические проявления фибрилляции предсердий в зависимости от продолжительности QT c / В. Л. Кулик [и др.]. - С.40-44. - Библиогр.: с.43-44
Другие авторы: Мартимьянова Л. А., Яблучанский Н. И., Цімбал А. М., Кумпан Н. В.
Паращук, В. Ю. Состояние гемодинамики в сосудах малого таза у женщин с лейомиомой матки / В. Ю. Паращук. - С.44-47. - Библиогр.: с.47
Приходько, Н. П. Роль інтерлейкіну-10, С-реактивного білка, автоімунітету до білка теплового шоку 60 у хворих на гострий інфаркт міокарда / Н. П. Приходько. - С.47-49. - Библиогр.: с.48-49
Прокоф’єва, Н. Б. Оцінка якості життя у хворих на кропив’янку / Н. Б. Прокоф’єва. - С.49-52. - Библиогр.: с.52
Сервецький, С. К. Показання до антиретровірусної терапії ВІЛ-інфекції / С. К. Сервецький. - С.53-55. - Библиогр.: с.55
Степановічус, О. М. Особливості ведення післяопераційного періоду у безплідних жінок із зовнішнім генітальним ендометріозом / О. М. Степановічус. - С.56-57. - Библиогр.: с.57
Костюк, И. Ф. Фибронектин и функция эндотелия при силикозе в сочетании с артериальной гипертензией / И. Ф. Костюк [и др.]. - С.58-60. - Библиогр.: с.60
Другие авторы: Нагорная Е. П., Калмыков А. А., Прохоренко В. Л.
Бабов, Є. Д. Вплив реконструктивних операцій на нижній щелепі на стан скронево-нижньощелепних суглобів / Є. Д. Бабов, А. В. Волковішський. - С.61-63. - Библиогр.: с.63
Грачев, А. И. Гранулезоклеточные опухоли яичников / А. И. Грачев, А. И. Даниленко. - С.62-63. - Библиогр.: с.63
Мокієнко, А. В. Еколого-гігієнічна оцінка ропи Шаболатського (Будакського) лиману / А. В. Мокієнко [и др.]. - С.64-67. - Библиогр.: с.67
Другие авторы: Нікіпелова О. М., Солодова Л. Б., Ціома О. А., Коєва Х. О., Шевченко М. В., Латаєва А. В.
Чорномаз, В. Ц. Про можливості моделювання процесу прийняття управлінських рішень в охороні здоров’я / В. Ц. Чорномаз, В. С. Бірюков. - С.68-71. - Библиогр.: с.71
Пішак, О. В. Молекулярно-генетичні причини розвитку ревматоїдного артриту / О. В. Пішак, О. П. Микитюк. - С.72-74. - Библиогр.: с.74
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.
Шифр: МУ7/2011/1
   Журнал

Медична освіта
2011г. № 1
Содержание:
Мисула, І. Р. Методичні конференції як засіб удосконалення навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / І. Р. Мисула, В. В. Файфура, А. І. Паламарчук. - С.5-10.
Чулак, Л. Д. Використання сучасних інформаційних технологій для удосконалення самостійної роботи студентів / Л. Д. Чулак [и др.] . - С.11-14
Другие авторы: Бас А. О., Шутурмінський В. Г., Корчемний В. В.
Гривенко, С. Г. Перспективи використання сучасних комп’ютерних технологій при кредитно-модульній системі навчання / С. Г. Гривенко, Ю. Г. Барановський. - С.15-17
Юкало, В. Я. Вивчення культури писемної ділової мови в курсі української мови (за професійним спрямуванням) у вищих медичних навчальних закладах / В. Я. Юкало. - С.17-19
Шальнова-Козаченко, О. В. Історія медицини як наука та предмет викладання у світі, в Україні та ВОНМедУ: вступна лекція з курсу "Історія медицини" / О. В. Шальнова-Козаченко. - С.20-28
Ковальчук, О. Л. Поетапність навчання лікарів-хірургів на курсах ендоскопічної хірургії в Тернопільському державному медичному університеті / О. Л. Ковальчук [и др.] . - С.29-31
Другие авторы: Гнатюк М. С., Шев’як П. І., Сморщок Ю. С., Кулянда І. С.
Сон, А. С. Опанування студентами практичних навичок як складова частина покращення якості навчального процесу на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського державного медичного університету / А. С. Сон [и др.] . - С.32-34
Другие авторы: Добровольський В. В., Горанський Ю. І., Стоянов О. М., Добровольська Н. В.
Вовк, К. В. Особливості викладання дисципліни "Медицина катастроф" для студентів медичних ВНЗ у сучасних умовах / К. В. Вовк, О. В. Сокруто, О. О. Ніколенко. - С.35-36
Шевчук, Т. І. Методологічні аспекти викладання елективного курсу "Сучасні проблеми молекулярної біології" у вищій медичній школі / Т. І. Шевчук [и др.] . - С.37-39
Другие авторы: Піскун Р. П., Горбатюк С. М., Ніколаєнко О. О.
Бобак, М. І. Самосвідомість як складник мовної компетенції особистості / М. І. Бобак [и др.] . - С.40-43
Другие авторы: Бондаренко С. В., Кульчицький В. Й., Кушик М. Л., Паласюк Г. Б., Попадинець Г. О., Прокоп І. А., Пришляк А. М., Саварин Т. В., Юкало В. Я.
Шостакович-Корецька, Л. Р. Самонавчання як мотиваційна складова якісної освіти / Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.] . - С.43-46
Другие авторы: Маврутенков В. В., Чергінець А. В., Будаєва І. В., Якуніна О. М., Шевельова О. В.
Дикий, Б. М. Міждисциплінарний проблемний семінар як інтерактивний метод навчання слухачів циклу тематичного удосконалення / Б. М. Дикий [и др.] . - С.46-49
Другие авторы: Матейко Г. Б., Пришляк О. Я., Кондрин О. Є.
Педанов, Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в українській й чеській республіці / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.50-51
Білай, І. М. Про підготовку провізорів та провізорів-організаторів на курсах підвищення кваліфікації на базі факультету післядипломної освіти / І. М. Білай [и др.] . - С.52-54
Другие авторы: Дарій В. І., Рижов О. А., Пругло Є. С., Райкова Т. С., Бушуєва І. В., Зарічна Т. П., Демченко В. О., Білоус М. В., Кандибей Н. В.
Бойків, А. Б. Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу з пропедевтики ортопедичної стоматології / А. Б. Бойків. - С.55-57
Кліщ, Г. І. Реформування медичної освіти в австрії: зразок успішного проведення і приклад для наслідування / Г. І. Кліщ. - С.58-66
Ляховський, В. І. Майбутньому лікарю досконалі знання української мови / В. І. Ляховський [и др.] . - С.66-68
Другие авторы: Дем’янюк Д. Г., Люлька О. М., Ковальов О. П., Нємченко І. І., Дудченко М. О., Дмитренко В. П.
Олійник, О. В. Досвід викладання іноземним студентам на кафедрі хірургії з анестезіологією № 2 / О. В. Олійник [и др.] . - С.69-70
Другие авторы: Вайда А. Р., Господарський А. Я., Костів С. Я., Чепіль І. В., Гнатів В. В., Костів О. І.
Сон, А. С. Деякі аспекти консультативної роботи, яка проводиться на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського державного медичного університету / А. С. Сон [и др.] . - С.71-74
Другие авторы: Добровольський В. В., Горанський Ю. І., Стоянов О. М., Добровольська Н. В.
Тюріна, В. Ф. Організація виробничої практики з клінічної фармації / В. Ф. Тюріна, І. М. Кліщ, І. М. Марків. - С.74-77
Ткачук, О. Л. Шляхи оптимізації післядипломної освіти лікарів-інтернів за фахом "Хірургія" / О. Л. Ткачук, В. Д. Скрипко, П. І. Шев’як. - С.77-79
Степанов, Ю. М. Взаємовідносини лікаря та пацієнта - основа ефективного лікування / Ю. М. Степанов [и др.] . - С.80-81
Другие авторы: Кононов І. М., Латфуліна А. В., Шендрик Л. М.
Степанов, Ю. М. Комунікативні аспекти між лікарями та пацієнтами гастроентерологічного профілю / Ю. М. Степанов, І. Я. Будзак, О. М. Власова. - С.82-83
Клішевич, Б. А. Історія становлення медичної освіти в Україні як державного нормативного компонента військово-медичної освіти / Б. А. Клішевич, Ю. В. Рум’янцев, І. Ф. Гончаренко. - С.84-90
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

9.
Шифр: МУ7/2011/2
   Журнал

Медична освіта
2011г. № 2 . - Матеріали Всеукраїнської наукової навчально-методичної конференції "Нові напрямки впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних і фармацевтичному навчальних закладах України ІІІ-ІV рівнів акредитації" 12-13 травня 2011 року
Содержание:
Копитов, С. М. Актуалізація методичного забезпечення додипломної підготовки лікарів та провізорів як складова ефективної кадрової політики в галузі охорони здоров’я / С. М. Копитов [и др.] . - С.7-11
Другие авторы: Вороненко В. В., Волосовець О. П., П’ятницький Ю. С. , Вітенко І. С., Мельник І. В.
Ковальчук, Л. Я. Результати реалізації концепції розвитку Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського на шляху його входження у світовий освітній простір / Л. Я. Ковальчук. - С.12-20
Булах, І. Є. Проблеми оцінювання знань студентів у контексті вимог болонської декларації / І. Є. Булах, О. П. Волосовець, М. Р. Мруга. - С.20-22
Волосовець, О. П. Створення сучасного підручника - запорука підвищення ефективності навчального процесу / О. П. Волосовець [и др.] . - С.23-28
Другие авторы: П’ятницький Ю. С. , Вітенко І. С., Мельник І. В.
Вітенко, І. С. Вимоги до сучасного українського підручника / І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько. - С.29-30
Волосовець, О. П. Про стан виховної роботи у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації МОЗ України / О. П. Волосовець [и др.] . - С.31-36
Другие авторы: П’ятницький Ю. С. , Баранніков К. В., Вітенко І. С., Мельник І. В., Рековець Н. В.
Москаленко, В. Ф. Про завдання з впровадження Європейських стандартів та директив із внутрішньої та зовнішньої гарантії якості в систему підготовки лікарів і провізорів у національному медичному університеті імені О. О. Богомольця / В. Ф. Москаленко [и др.] . - С.37-40
Другие авторы: Яворовський О. П., Остапюк Л. І., Чешук В. Є.
Вороненко, Ю. В. Безперервний професійний розвиток лікарів і провізорів - нові принципи побудови системи / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер. - С.41-44
Запорожан, В. М. Англомовне навчання як стимулятор якості освіти та міжнародних контактів / В. М. Запорожан [и др.] . - С.45-47
Другие авторы: Кресюн В. Й., Аряєв М. Л., Чернецька О. В.
Черних, В. П. Підготовка студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання на випускних кафедрах спеціальності "Фармація" / В. П. Черних [и др.] . - С.47-48
Другие авторы: Гриценко І. С., Огарь С. В., Вінник Л. М.
Думанський, Ю. В. Освоєння студентами практичних навичок при кредитно-модульній організації навчального процесу: проблеми та пошук шляхів їх вирішення / Ю. В. Думанський, О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак. - С.49-51
Ждан, В. М. Місце та роль самостійної роботи студента в кредитно-модульній системі організації навчального процесу / В. М. Ждан [и др.] . - С.52-54
Другие авторы: Бобирьов В. М., Шешукова О. В., Лохматова Н. М., Шарбенко Т. В.
Чекман, І. С. Науково-методичні основи викладання фармакології блокаторів кальцієвих каналів та В-адреноблокаторів згідно з кредитно-модульною системою організації навчального процесу / І. С. Чекман, Н. О. Горчакова, А. М. Пузиренко. - С.55-56
Бойчук, Т. М. Основні принципи та положення індивідуальної роботи студента при навчанні за кредитно-модульною системою з дисципліни "Гістологія, цитологія та ембріологія" / Т. М. Бойчук, Л. Я. Федонюк, А. А. Ходоровська. - С.57-58
Ждан, В. М. Впровадження бальної системи атестації лікарів на передатестаційних циклах: переваги і недоліки / В. М. Ждан [и др.] . - С.58-59
Другие авторы: Скрипник І. М., Давиденко Г. М., Шилкіна Л. М., Марченко А. В.
Запорожан, В. М. Досвід післядипломного навчання з гінекологічної ендоскопії при Одеському національному медичному університеті / В. М. Запорожан [и др.] . - С.60-61
Другие авторы: Гладчук І. З., Волянська А. Г., Рожковська Н. М.
Запорожан, В. М. Досвід впровадження принципів доказової медицини в навчальний процес на кафедрі акушерства і гінекології №1 Одеського національного медичного університету / В. М. Запорожан [и др.] . - С.62-63
Другие авторы: Марічереда В. Г., Волянська А. Г., Полякова Є. А.
Івченко, В. К. Майбутнє післядипломної освіти: болонський процес чи кредитно-модульна система? / В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Ю. І. Налапко. - С.64-65
Івченко, В. К. Інноваційні технології у навчальному процесі в державному закладі "Луганський державний медичний університет" / В. К. Івченко [и др.] . - С.66-68
Другие авторы: Сімрок В. В., Смірнов С. М., Сенчій В. М.
Ковальчук, Л. Я. Про подальше удосконалення семестрових комплексних тестових іспитів у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / Л. Я. Ковальчук [и др.] . - С.69-71
Другие авторы: Мисула І. Р., Пашко К. О., Сельський П. Р.
Колесник, Ю. М. Якість підготовки фахівців - головна складова Болонського процесу / Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов, В. М. Компанієць. - С.71-74
Лісовий, В. М. Проблема удосконалення фахової підготовки лікарів медико-профілактичного профілю на сучасному етапі в аспекті кредитно-модульної системи / В. М. Лісовий [и др.] . - С.74-77
Другие авторы: Капустник В. А., Коробчанський В. О. , Воронцов М. П., Мінухін В. В.
Лісовий, В. М. Порушення адаптації студентів першого курсу до навчальної діяльності у вищому навчальному закладі / В. М. Лісовий [и др.] . - С.78-80
Другие авторы: Капустник В. А., Марковський В. Д., Кожина Г. М.
Лісовий, В. М. До питання формування медичної еліти у ВНЗ: проблеми, досвід та перспективи / В. М. Лісовий, В. А. Капустник, В. В. М’ясоєдов. - С.80-82
Мороз, В. М. Результати впровадження нових технологій навчання за кредитно-модульною системою у Вінницькому національному медичному університеті / В. М. Мороз [и др.] . - С.83-85
Другие авторы: Полеся Т. Л., Гумінський Ю. Й., Фоміна Л. В.
Москаленко, В. Ф. Формування професійної компетентності майбутнього фармацевта в умовах кредитно-модульної системи освіти / В. Ф. Москаленко, І. В. Ніженковська, О. В. Вельчинська. - С.85-87
Никоненко, О. С. Впровадження сучасних форм організації навчання у практику післядипломної освіти / О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва. - С.87-88
Педанов, Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Швейцарії / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.89-91
Туманов, В. А. Практичне заняття з фармакології засобів із стимулюючим типом дії / В. А. Туманов [и др.] . - С.91-93
Другие авторы: Горчакова Н. О., Тимченко О. Г., Войтенко Г. М., Чекман І. С., Тимченко І. М., Юсько Н. О., Яковлева І. Ю.
Хвисюк, О. М. Впровадження дистанційних форм навчання на етапі післядипломної освіти лікарів / О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан. - С.93-94
Хвистюк, О. М. Сучасні підходи до підвищення якості освіти у системі післядипломної освіти / О. М. Хвистюк [и др.] . - С.94-98
Другие авторы: Марченко В. Г., Жеребкін В. В., Грищенко О. В., Жадан І. А., Бодня К. І., Звягінцева Т. Д., Соболева І. А.
Швидкий, О. В. Досвід організації навчального процесу за кредитно-модульною системою на клінічних дисциплінах у Донецькому базовому медичному коледжі / О. В. Швидкий [и др.] . - С.98-101
Другие авторы: Тарасенко К. М., Хадикіна О. А., Малиновська В. С.
Кліщ, Г. І. Політика Австрії в галузі охорони здоров’я і медичної освіти / Г. І. Кліщ. - С.102-108
Запорожан, В. М. Взаємозв’язок мотивації досягнень та успіхів у навчанні у студентів медичного факультету / В. М. Запорожан, Л. Р. Нікогосян, К. В. Аймедов. - С.108-113
Чупрій, К. Л. Окремі питання підготовки фахівців з медичної реабілітації / К. Л. Чупрій, І. К. Чупрій. - С.113-114
Заліська, О. М. Досвід впровадження системи неперервної освіти провізорів з фармекономіки / О. М. Заліська [и др.] . - С.115-118
Другие авторы: Парновський Б. Л., Слабий М. В., Мудрак І. Г.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: МУ7/2009/4
   Журнал

Медична освіта
2009г. № 4
Содержание:
Пішак, В. П. До концепції підготовки бакалаврів медицини за спеціальністю "Лабораторна діагностика" / В. П. Пішак, Ю. Т. Ахтемійчук, І. Ю. Олійник. - С.5-7
Тяжка, О. В. Досвід кафедри педіатрії щодо шляхів удосконалення організації навчального процесу за кредитно-модульною системою при викладанні дисципліни на медичному факультеті / О. В. Тяжка [и др.] . - С.8-9
Другие авторы: Антошкіна А. М., Починок Т. В., Боброва В. І., Васюкова М. М., Вінницька О. П.
Горілик, А. В. Впровадження комбінованої освітньої технології для вищої фармацевтичної освіти / А. В. Горілик, С. І. Терещук, Б. П. Громовик. - С.10-14
Богуцька, Н. К. Ефективність елементів модульної системи навчання у підготовці студентів до ліцензійного іспиту "Крок 2. Загальна лікарська підготовка" / Н. К. Богуцька, С. І. Прунчак. - С.15-17
Лісничук, Н. Є. Біоетика як складова професійного становлення майбутніх лікарів (за підсумками 13-ї Грацької конференції "Teaching medicine - an interprofessional ageda") / Н. Є. Лісничук, О. М. Олещук, І. Є. Сахарова. - С.18-20
Педанов, Ю. Ф. Викладання дисципліни "Анатомія і фізіологія людини" у вищому навчальному закладі І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Люксембурзі / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.20-22
Рокіцька, Н. В. Індивідуальний стиль оволодіння міжкультурним спілкуванням іноземною мовою / Н. В. Рокіцька, М. І. Бобак, Г. Р. Бобак. - С.22-24
Сон, С. А. Деякі особливості індивідуальної та самостійної роботи студентів-іноземців під час викладання курсу нервових хвороб / С. А. Сон [и др.] . - С.25-28
Другие авторы: Добровольський В. В., Горанський Ю. І., Хомицька Т. В.
Кметь, О. Г. Особливості методики викладання фармакології студентам спеціальності "Педіатрія" в контексті болонського процесу / О. Г. Кметь [и др.] . - С.28-30
Другие авторы: Заморський І. І., Філіпець Н. Д., Кметь Т. І., Петрюк А. Є.
Сон, А. С. Власний досвід використання інформаційно комунікаційних технологій у самостійній роботі студентів під час викладання курсу нервових хвороб / А. С. Сон [и др.] . - С.30-33
Другие авторы: Добровольський В. В., Горанський Ю. І., Петькова Г. В., Хомицька Т. В., Стоянов О. М., Лебідь О. П., Чемересюк І. Г., Хрущ О. В.
Рега, Н. І. Особливості підготовки магістрів та бакалаврів - фізіотерапевтів у Саксонському університеті (Нідерланди) / Н. І. Рега, С. О. Ястремська, І. М. Салайда. - С.34-37
Рега, Н. І. Організація проведення щотижневого контролю знань студентів при підготовці фізіотерапевтів у Саксіонському університеті (Нідерланді) / Н. І. Рега, І. М. Салайда. - С.37-40
Ястремська, С. О. Основні риси навчальної програми для підготовки магістрів медсестринства у Саксонському університеті (Нідерланди) / С. О. Ястремська, Н. І. Рега. - С.41-45
Воронцов, О. О. Грудне вигодовування в програмі школи відповідального батьківства та у навчальній програмі кафедри поліклінічної справи та сімейної медицини / О. О. Воронцов, В. Б. Гощинський. - С.46-47

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

 1-10    11-20   21-30   31-40  
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)