Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Маринич, В. Л.$<.>)
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Маринич В. Л., Когут І. О.
Заглавие : Статистична інформація як ключовий чинник впровадження інклюзивності фізкультурно-спортивної роботи в закладах позашкільної освіти
Параллельн. заглавия :Statistical information as a key factor in the implementation of inclusive physical education and sports activities in out-of-school institutions
Место публикации : Спортивна медицина, фізична терапія та ерготерапія. - 2023. - N 2. - С. 94-99 (Шифр СУ69/2023/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS
ФИЗИЧЕСКАЯ НАГРУЗКА -- EXERCISE
УКРАИНА -- UKRAINE
Аннотация: Інклюзивність є керівним принципом Порядку денного сталого розвитку на період до 2030 р., який включає зобов’язання нікого не залишити осторонь і створити «справедливий, толерантний, відкритий і соціально інклюзивний світ, у якому задовольняються потреби найбільш уразливих верств населення». Мета. Обґрунтування визначальності збору даних для збільшення видимості визначених груп, які наражаються на бар’єри інклюзії, в процесі фізкультурно-спортивної роботи в закладах позашкільної освіти на основі вивчення світового досвіду. Методи. Аналіз науково-методичної літератури та матеріалів мережі Інтернет; синтез та узагальнення; аналіз документальних джерел. Результати. У процесі дослідження проводили аналіз офіційних сайтів міжнародних організацій, які займаються збором зіставних на міжнародному рівні високоякісних даних про інвалідність, та виявити вагомість збору статистичної інформації для формування суспільних процесів. Синтез та узагальнення зібраної інформації дозволив структурувати сферу діяльності Вашингтонської групи зі статистики інвалідності у світі. Аналіз документальних джерел – текстів опитувальників, дозволив охарактеризувати міжнародні інструменти збору статистичних даних про осіб з інвалідністю. Збір статистичної інформації є ключовим чинником впровадження політик держав щодо різних напрямів суспільного життя. Питання впровадження інклюзивності фізкультурно-спортивної роботи у закладах позашкільної освіти за змістом і формою тісно пов’язане із визначенням кількості дітей – об’єктів для включення в освітній процес, тобто зі збором даних. Міжнародна політика збору даних про інвалідність формується з 2001 р. – з моменту створення Вашингтонської групи зі статистики інвалідності як міської групи Статистичної комісії ООН, діяльність якої спрямована на збір зіставних на міжнародному рівні високоякісних даних про інвалідність серед 135 країн світу, проте жодна країна Східної Європи не залучена до цього процесу. Розроблені інструменти Вашингтонською групою зі статистики інвалідності охоплюють опитувальники для дорослих, дітей, робочої сили та учасників освітнього процесу і допоможуть відстежувати прогрес у досягненні мети нікого не залишити позаду, встановленої в Порядку денному сталого розвитку на період до 2030 рInclusiveness is a guiding principle of the 2030 Agenda for Sustainable Development, which includes a commitment to leave no one behind and to create “a just, tolerant, open, and socially inclusive world that meets the needs of the most vulnerable strata of population”. Objective. To substantiate the determinacy of data collection in order to increase the visibility of certain groups that face barriers to inclusion in the process of physical culture and sports work in out-of-school educational institutions based on the study of world experience. Methods. Analysis of scientific and methodological literature and Internet materials; synthesis and generalization; analysis of documentary sources. Results. The study analyzed the official websites of international organizations that collect internationally comparable high-quality data on disability and identified the importance of collecting statistical information for formation of social processes. The synthesis and generalization of the collected information allowed us to structure the scope of the Washington Group on Disability Statistics in the World. The analysis of documentary sources - the texts of questionnaires - allowed us to characterize international instruments for collecting statistical data on persons with disabilities. The collection of statistical information is a key factor in the implementation of state policies in various areas of public life. The issue of introducing inclusiveness of physical education and sports work in out-of-school educational institutions is closely related in content and form to determining the number of children to be included in the educational process, i.e. to data collection. International disability data collection policy has been formed since 2001, when the Washington Group on Disability Statistics was established as a UN Statistical Commission urban group, whichaims to collect internationally comparable, high-quality disability data from 135 countries, but no Eastern European country has been involved in this process. The tools developed by the Washington Group on Disability Statistics include questionnaires for adults, children, the workforce, and participants in the educational process and will help track progress towards the goal of leaving no one behind, set out in the 2030 Agenda for Sustainable Development
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шевчук О. К., Когут І. О., Маринич В. Л.
Заглавие : Методичне забезпечення як важлива складова імплементації інклюзивності у спорті
Параллельн. заглавия :Methodical support as an important component of the implementation of inclusiveness in sport
Место публикации : Спортивна медицина, фізична терапія та ерготерапія. - 2023. - N 2. - С. 66-76 (Шифр СУ69/2023/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: СПОРТ -- SPORTS
УКРАИНА -- UKRAINE
Аннотация: Досліджено методичне забезпечення інклюзивності в спорті як системно-структурне утворення, спрямоване на підвищення професійної компетентності стейкхолдерів та обізнаності про інклюзію у спорті з метою дотримання прав людини у спорті та забезпечення якісного інклюзивного навчально-тренувального процесу. Мета. Аналіз сучасного стану сформованості методичного забезпечення інклюзивності у спорті, його систематизація та структуризація з урахуванням рівнів і підходів до його формування й удосконалення. Методи. Аналіз та систематизація даних літературних джерел, індукція та дедукція, порівняння та зіставлення, методи системного та логічного аналізу, синтез та узагальнення. Результати. З’ясовано, що методичне поняття інклюзивності у спорті формується на міжнародному, зокрема європейському, національному та інституційному рівнях. Окреслено два підходи до формування методичного забезпечення інклюзивності у спорті: нормативно-правовий та науково-практичний. Констатовано нерівномірність стану сформованості методичних ресурсів як на різних рівнях у рамках загальної спортивної політики, так і в межах національної – у різних країнах. Такі країни, як Австралія та Канада мають ґрунтовно розроблене методичне забезпечення, спрямоване на створення інклюзивного спортивного середовища для широкого спектра маргіналізованих категорій учасників. Натомість вітчизняне методичне оснащення інклюзивності у спорті майже не представлене, а наявні поодинокі ресурси вузько сфокусовані на покращення спортивної участі здебільшого спортсменів з інвалідністю. Результати аналізу сучасного стану досліджуваного питання в Україні свідчать про нагальну потребу вдосконалення методичного забезпечення інклюзивності у спортіThe methodological support of inclusiveness in sports as a systemic and structural formation aimed at increasing the professional competence of stakeholders and awareness of inclusion in sports in order to respect human rights in sports and ensure a quality inclusive educational and training process is studied. Objective. To analyze the current state of formation of methodological support of inclusiveness in sport, its systematization and structuring with account for the levels and approaches to its formation and improvement. Methods. Analysis and systematization of literature data, induction and deduction, comparison and contrast, methods of systematic and logical analysis, synthesis and generalization. Results. It has been found that the methodological concept of inclusiveness in sport is formed at the international, in particular European, national and institutional levels. Two approaches to the formation of methodological support for inclusiveness in sport are outlined: regulatory and legal and scientific and practical. The authors note the unevenness of the state of formation of methodological resources at different levels within the framework of the general sports policy and within the national one in different countries. Countries such as Australia and Canada have well-developed methodological support aimed at creating an inclusive sports environment for a wide range of marginalized categories of participants. At the same time, there is almost no domestic methodological support for inclusiveness in sports, and the few available resources are narrowly focused on improving the sports participation of athletes with disabilities. The results of the analysis of the current state of the research issue in Ukraine indicate an urgent need to improve the methodological support for inclusiveness in sports
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Спортивна медицина, фізична терапія та ерготерапія -2023г.,N 2
Интересные статьи :
Арнаутова Л. В. Стратегії подолання стресу та точність сенсомоторного реагування у кваліфікованих гандболісток/ Л. В. Арнаутова [та ін.] (стр.3-9)
Гончаренко Є. В. Роль спорту у формуванні соціального капіталу: від теорії до практики/ Є. В. Гончаренко, І. О. Когут (стр.10-16)
Жарова І. О. Аналіз травматизму та розвитку порушень опорно-рухового апарату у спортсменок, які спеціалізуються в акробатиці на пілоні/ І. О. Жарова, Г. П. Антонова (стр.17-23)
Корбуш О. І. Застосування методу електроенцефалографії у практиці сучасного тенісу/ О. І. Корбуш [та ін.] (стр.24-30)
Корбуш О. І. Оцінювання психологічного стресу спортсменів за допомогою методу електроенцефалографії/ О. І. Корбуш, С. В. Федорчук (стр.31-36)
Крикун О. А. Психологічна характеристика спортсменів складно-координаційних видів спорту. Сучасні підходи при їх спортивному відборі/ О. А. Крикун (стр.37-42)
Марченко О. Ю. Дослідження самооцінки фізичного розвитку спортсменів у контексті гендерного підходу/ О. Ю. Марченко, О. В. Москаленко (стр.43-48)
Траверсе Г. М. Сучасні наукові підходи до оптимізації спортивної діяльності шляхом корекції рівня вітаміну D в організмі спортсменів/ Г. М. Траверсе, В. І. Горошко, С. А. Горопашна (стр.49-56)
Футорний С. М. Поняття адаптації в обґрунтуванні екологічного підходу до експлуатації та реабілітації спортивної інфраструктури міста/ С. М. Футорний, О. В. Маслова, О. Чернікова (стр.57-61)
Циганенко О. І. Відбір екологічно безпечних територій для розміщення спортивих парків шляхом використання екологічного територіального картографування шумового забруднення/ О. І. Циганенко [та ін.] (стр.62-65)
Шевчук О. К. Методичне забезпечення як важлива складова імплементації інклюзивності у спорті/ О. К. Шевчук, І. О. Когут, В. Л. Маринич (стр.66-76)
Шахліна Л. Я-Г. До питання підготовки юних спортсменів у сучасному спорті/ Л. Я-Г. Шахліна [та ін.] (стр.77-83)
Ніканоров О. К. Особливості фізичної терапії військовослужбовців з ампутацією нижніх кінцівок/ О. К. Ніканоров, О. О. Крикунов (стр.84-87)
Колосова О. В. . Оцінювання сенсомоторного реагування учасників бойових дій з різним рівнем наявного стресу/ О. В. Колосова [та ін.] (стр.88-93)
Маринич В. Л. Статистична інформація як ключовий чинник впровадження інклюзивності фізкультурно-спортивної роботи в закладах позашкільної освіти/ В. Л. Маринич, І. О. Когут (стр.94-99)
Марченко О. Ю. Дослідження рівня фізичного розвитку та фізичної підготовленості особового складу підрозділів Національної поліції України/ О. Ю. Марченко, О. С. Холодова (стр.100-104)
Рожкова Т. А. Перспективи застосування засобів традиційної китайської медицини «Детокс Хуахуа So» та «Детокс Хуа’ю Цяньянь» для зниження маси тіла/ Т. А. Рожкова, Л. М. Пойнар, М. В. Хоменко (стр.105-111)
Семененко В. П. Фізична активність та здоров’я дітей шкільного віку в освітній моделі фізичного виховання в умовах нової української школи/ В. П. Семененко, В. В. Теліус (стр.112-117)
Антонова О. І. Вплив корекційної програми на моторну сферу дітей раннього віку зі спастичним синдромом рухових порушень/ О. І. Антонова [та ін.] (стр.118-122)
Баннікова Р. О. Вплив ортезування на силу м’язів та швидкість ходьби осіб з гострим порушенням мозкового кровообігу/ Р. О. Баннікова, О. О. Вороньков (стр.123-128)
Борзих Н. О. Ефективність кінезитерапії в лікуванні пацієнтів з торакалгіями на тлі грудного остеохондрозу хребта в поєднанні з серцево-судинною патологією/ Н. О. Борзих [та ін.] (стр.129-134)
Волкова С. А. Сучасний стан питання застосування фізичної терапії для осіб з доброякісним пароксизмальним позиційним запамороченням/ С. А. Волкова, К. Л. Калінкін (стр.135-139)
Гаврелюк С. В. Огляд моделей рухових порушень у дітей з розладами аутистичного спектра залежно від віку/ С. В. Гаврелюк, О. В. Бісмак, Джамалов Халеддін Огли Рагим (стр.140-144)
Жарова І. О. Особливості антропометричних характристик жінок з надмірною масою тіла та гоналгіями/ І. О. Жарова [та ін.] (стр.145-151)
Жернов О. А. Обґрунтування тактики реабілітації постраждалих з опіками та їх наслідками/ О. А. Жернов [та ін.] (стр.152-157)
Кравчук Л. Д. Особливості реабілітації хворих після ендоскопічної декомпресії при поперековому спінальному стенозі/ Л. Д. Кравчук [та ін.] (стр.158-163)
Лавров В. Кіберспорт як засіб реабілітації ветеранів бойових дій: перспективи та можливості/ В. Лавров, Л. В. Денисова, О. А. Шинкарук (стр.164-168)
Русанов А. П. Вплив терапевтичних вправ та ішемічної компресії на амплітуду рухів та біль при адгезивному капсуліті та міофасціальному больовому синдромі/ А. П. Русанов (стр.169-175)
Смоляр І. Результати діагностики складових комунікативної компетентності майбутніх фізичних терапевтів/ І. Смоляр, О. Б. Лазарєва (стр.176-181)
Интересные статьи :
Найти похожие


 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)