Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Высшее образование (6)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Марків, І. М.$<.>)
Общее количество найденных документов : 20
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20  
1.


    Марків, І. М.
    Фармакоекономічний аналіз вартості надання медичної допомоги хворим на хронічне обструктивне захворювання легень в умовах терапевтичного відділення багатопрофільного стаціонару [Текст] / І. М. Марків // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2012. - № 1. - С. 104-107

Рубрики: Легких болезни обструктивные--эконом

   Медицинской помощи стоимость


   Экономика фармацевтическая


Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


   
    Раціональне застосування антибактеріальних засобів у багатопрофільному стаціонарі [Текст] / В. Ф. Тюріна [та ін.] // Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - 2013. - № 1. - С. 175-176

Доп.точки доступа:
Тюріна, В. Ф.
Самогальська, О. Є.
Марків, І. М.
Гаріян, М. П.


Найти похожие

3.


   
    Особливості перебігу печінкової патології у хворих з метаболічним синдромом [Текст] / О. Є. Самогальська [та ін.] // Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - 2013. - № 1. - С. 173-174

Доп.точки доступа:
Самогальська, О. Є.
Олійник, Н. М.
Марків, І. М.
Тюріна, В. Ф.
Гаріян, М. П.
Мерецька, І. В.


Найти похожие

4.


   
    Організація контролю знань на кафедрі клінічної фармації [Текст] / І. М. Кліщ [та ін.] // Медична освіта. - 2007. - № 4. - С. 40-42

Рубрики: Фармакология клиническая--обуч

Доп.точки доступа:
Кліщ, І. М.
Тюріна, В. Ф.
Марків, І. М.
Мандзвй, З. П.
Цяпа, Ю. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


   
    Організація виробничої практики з фармацевтичної інформації і фармацевтичної опіки на кафедрі клінічної фармації [Текст] / Л. В. Соколова [та ін.] // Медична освіта. - 2009. - № 1. - С. 31-33.

Рубрики: Клиническая практика студентов

   Информационные системы в клинической фармакологии--исп


   Фармакология клиническая--обуч


Доп.точки доступа:
Соколова, Л. В.
Кліщ, І. М.
Тюріна, В. Ф.
Марків, І. М.
Цяпа, Ю. М.
Мандзій, З. П.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Тюріна, В. Ф.
    Організація виробничої практики з клінічної фармації [Текст] / В. Ф. Тюріна, І. М. Кліщ, І. М. Марків // Медична освіта. - 2011. - № 1. - С. 74-77

Рубрики: Фармакология клиническая--обуч

Доп.точки доступа:
Кліщ, І. М.
Марків, І. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.
Шифр: МУ7/2010/4
   Журнал

Медична освіта
2010г. № 4
Содержание:
Огарь, С. В. Психологічні фактори процесу адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі / С. В. Огарь, Л. В. Пляка. - С.5-7.
Чекман, І. С. Науково-методичні основи викладання побічної дії лікарських засобів слухачам факультету підвищення кваліфікації викладачів / І. С. Чекман, Н. О. Горчакова. - С.7-11.
Хомазюк, Т. А. Виробнича практика "Догляд за хворими". Новітні аспекти викладання за принципами кредитно-модульної системи / Т. А. Хомазюк [и др.] . - С.11-14.
Другие авторы: Борисова І. С., Березуцький В. І., Єгоров К. Ю., Караванська І. Л.
Ульянов, В. О. Шляхи удосконалення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах КМСОНП / В. О. Ульянов, В. Є. Бреус. - С.14-17.
Сорокман, Т. В. Кредитно-модульна система навчання в педіатрії / Т. В. Сорокман, С. В. Сокольник, Л. В. Швигар. - С.17-18.
Сон, А. С. Шляхи підвищення якості навчального, лікувального процесів на кафедрі нейрохірургії і неврології одеського державного медичного університету / А. С. Сон [и др.] . - С.19-21.
Другие авторы: Добровольський В. В., Горанський Ю. І., Перькова Г. В., Стоянов О. М., Лебідь О. П., Чемересюк І. Г., Хрущ О. В., Хубєтова І. В.
Грицан, Л. Д. Фахова спрямованість викладання розділу "фазові рівноваги в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі" / Л. Д. Грицан, В. І. Кабачний, Т. О. Томаровська. - С.21-24.
Бондаренко, Н. М. Ситуаційні завдання в тестовій формі для самостійної роботи студентів медичних вузів з курсу загальної гістології / Н. М. Бондаренко, Б. П. Терещук, Є. В. Черешнєва. - С.25-27.
Ільницька, Л. А. Викладання основ доказової медицини як засіб оптимізації навчального процесу на кафедрі медичної діагностики і терапії ФПДО Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького / Л. А. Ільницька, І. В. Шумлянський, О. Є. Січкоріз. - С.28-30.
Білай, І. М. Проведення заходів для подальшого вдосконалення навчання провізорів-інтернів на базах стажування / І. М. Білай [и др.] . - С.30-33.
Другие авторы: Дарій В. І., Рижов О. А., Райкова Т. С., Бушуєва І. В., Демченко В. О., Зарічнп Т. П., Білоус М. В., Кандибей Н. В., Пругло Є. С.
Гребенник, М. В. Деонтологічні аспекти практичної роботи лікарів-інтернів та субординаторів терапевтичного профілю / М. В. Гребенник [и др.] . - С.33-35.
Другие авторы: Криськів О. І., Бабінець Л. С., Творко В. М.
Василюк, В. М. Основи клінічного мислення і Болонський процес / В. М. Василюк [и др.] . - С.36-40.
Другие авторы: Бондар Л. П., Мартинюк Л. П., Наумова Л. В., Радецька Л. В., Кравчук Н. В., Василюк В. В., Лихацька Т. В., Смачило І. В., Гаврилюк М. Є.
Іванець, Л. М. Розв’язування задач з модулів "Фізична хімія" та "Фармацевтична хімія" як важливий елемент підготовки спеціалістів фармації / Л. М. Іванець, О. Б. Поляк. - С.40-42.
Воронич-Семченко, Н. М. Особливості викладання дисциплін "Фізіологія" та "Патоморфологія" для студентів вищих медичних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації / Н. М. Воронич-Семченко, М. М. Багрій. - С.42-45.
Бобирьов, В. М. Методологія навчального експерименту при викладанні базисної фармакології / В. М. Бобирьов, Т. О. Дев’яткіна, О. М. Важнича. - С.45-47.
Чечотіна, С. Ю. Про моніторинг безпеки ліків з курсу біоетики / С. Ю. Чечотіна, Т. О. Чикор, Е. Г. Колот. - С.48-50.
Кузякіна, Н. Є. Використання кросвордів як методу активізації пізнавальної діяльності слухачів / Н. Є. Кузякіна. - С.51-52.
Новосьолова, Н. Ф. Проблеми навчальної дисципліни "Громадське здоров’я та громадське медсестринство" / Н. Ф. Новосьолова. - С.53-55.
Андрейчин, С. М. Особливості практичної підготовки студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах кредитно-модульної системи / С. М. Андрейчин [и др.] . - С.55-57.
Другие авторы: Руда М. М., Чернець Т. Ю., Ярема Н. З., Бількевич Н. А., Бугай Б. Г., Бутвін І. М., Василюк В. В., Верещагіна Н. Я., Хабарова Н. А.
Банадига, Н. В. Значення семінарських занять у підготовці лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія" / Н. В. Банадига, І. О. Рогальський. - С.57-69.
Білик, Л. С. Розвиток комунікативних здібностей у студентів спеціальності "Сестринська справа" / Л. С. Білик, Н. Є. Слободян. - С.60-61.
Гнатюк, М. С. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії / М. С. Гнатюк [и др.] . - С.62-64.
Другие авторы: Слабий О. Б., Гнатюк Р. М., Ковальчук М. Ф., Данилевич Ю. О., Шев’як П. І., Гаргула Т. І.
Господарський, І. Я. Впровадження іннлваційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / І. Я. Господарський [и др.] . - С.65-67.
Другие авторы: Ястремська С. О., Коноваленко С. О., Рега Н. І., Криницька І. Я., Максимова В. В., Локай Б. А., Галіяш Н. Б., Креховська-Лепявко О. М., Яворська І. В., Петренко Н. В., Городецький В. Є.
Гощинський, В. Б. Комунікативні бар’єри у відносинах лікаря та пацієнта / В. Б. Гощинський [и др.] . - С.68-69.
Другие авторы: Корильчук Н. І., Боцюк Н. Є., Боровик І. О., Корильчук Т. Б., Ляшенко І. І., Перейма В. Р., Бенца О. І.
Дзюбановський, І. Я. Дистанційне навчання хірургів у світлі безперервної післядипломної освіти / І. Я. Дзюбановський [и др.] . - С.70-72.
Другие авторы: Бенедикт В. В., П’ятночка В. І., Герасимець Ю. М., Свистун Р. В., Луговий О. Б., Поляцко К. Г., Нагірний Я. П.
Климнюк, С. І. Самостійна робота студентів як важливий напрям у підготовці майбутнього фахівця / С. І. Климнюк [и др.] . - С.72-73.
Другие авторы: Ткачук Н. І., Романюк Л. Б., Творко М. С., Малярчук Г. Р., Борак В. П.
Мазур, П. Є. Формування комунікативної компетентності майбутніх медичних працівників / П. Є. Мазур [и др.] . - С.74-75.
Другие авторы: Голуб Г. Р., Кралюк О. С., Криницька І. Я.
Мазур, П. Є. Особливості післядипломного навчання молодших спеціалістів з медичною освітою / П. Є. Мазур, Є. Л. Горошко, О. С. Кузнець. - С.76-77.
Мазур, П. Є. Самостійно-пізнавальна діяльність студентів у контексті Болонського процесу / П. Є. Мазур, Л. С. Мишаківська, О. С. Кралюк. - С.77-79.
Мандзій, З. П. Модульний підхід до викладання клінічної фармації в умовах кредитно-модульної технології навчання / З. П. Мандзій [и др.] . - С.80-82.
Другие авторы: Кліщ І. М., Тюріна В. Ф., Марків І. М., Цяпа Ю. М., Мерецька І. В., Лихацька В. О., Гаріян М. П.
Марчишин, С. М. Специфіка підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційних рівнів "Магістр фармації" та "Магістр клінічної фармації" на кафедрі фармакогнозії з медичною ботанікою ТДМУ / С. М. Марчишин [и др.] . - С.83-85.
Другие авторы: Шнайда М. І., Грималюк О. І., Кернична І. З., Демидяк О. Л., Бердей Т. С.
Олійник, О. В. Завдання вищих навчальних закладів україни щодо продовження Болонського процесу після підписання Будапештсько-Віденської конвенції 2010 року / О. В. Олійник [и др.] . - С.85-87.
Другие авторы: Лавра О. Г., Юзьків Л. Р., Щур М. І., Буцкин Л. В., Борак В. В.
Пайкуш, М. А. Технології забезпечення готовності викладачів теоретичних дисциплін до педагогічної діяльності в умовах кредитно-модульної системи у вищих медичних навчальних закладах / М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський. - С.87-89.
Сагаль, І. Р. Шляхи покращення підготовки лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія" / І. Р. Сагаль, О. Р. Боярчук. - С.89-91.
Сміян, С. І. Особливості викладання внутрішніх хвороб англомовним студентам-іноземцям в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу / С. І. Сміян [и др.] . - С.91-93.
Другие авторы: Слаба У. С., Мартинюк Л. П., Лепявко А. А., Коморовський Р. Р., Бондар Р. Я., Гусак С. Р.
Ткачук, О. В. Реалізація ідеї безперервної медичної освіти при викладанні фізіології та патофізіології на засадах кредитно-модульної системи / О. В. Ткачук [и др.] . - С.94-95.
Другие авторы: Мислицький В. Ф., Ткачук С. С., Антохіна С. І., Лєньков О. М., Кузнєцова О. В., Ясінська О. В.
Швидкий, О. В. Використання та перспективи ділової гри при кредитно-модульній системі організації навчального процесу / О. В. Швидкий, Н. В. Будь. - С.96-98.
Шегедин, М. Б. Результати та перспективи впровадження кредитно-модульно-рейтингової системи організації навчального процесу у Львівському державному медичному коледжі ім. Андрея Крупинського / М. Б. Шегедин, І. С. Смачило. - С.98-100
Шкробот, С. І. Вплив впровадження нових систем навчання та оцінювання на структуру мотивації до навчання студентів вищих медичних навчальних закладів / С. І. Шкробот [и др.] . - С.100-103.
Другие авторы: Венгер О. П., Смашна О. Є., Несторович Я. М., Сновида Л. Т., Мисула Ю. І.
Шкробот, С. І. Роль та значення новітніх інформаційних технологій в оптимізації підготовки фахівців-медиків / С. І. Шкробот [и др.] . - С.104-106.
Другие авторы: Мілевська-Вовчук Л. С., Салій З. В., Гара І. І., Бударна О. Ю., Сохор Н. Р., Мисула М. С.
Шпонька, І. С. Досвід організації самостійної роботи студентів при впровадженні кредитно-модульної системи навчання на кафедрі патологічної анатомії і судової медицини / І. С. Шпонька [и др.] . - С.106-108.
Другие авторы: Короленко Г. С., Козлов С. В., Гриценко П. О., Алексеєнко О. О., Сулоєв К. М., Федченко М. П., Мальцев І. О., Легеза О. А., Чекан С. М., Бондарева В. О.
Савула, М. М. Кращі університети: результати світового рейтингу / М. М. Савула, Ю. І. Сливка. - С.108-111.
Свиридюк, В. З. Житомирський інститут медсестринства - навчальний заклад нового типу з європейськими стандартами освіти (до 135-річчя заснування закладу) / В. З. Свиридюк [и др.] . - С.112-116.
Другие авторы: Копетчук В. А., Яворський П. В., Гордійчук С. В., Горай О. В., Махновська І. Р.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.
Шифр: МУ7/2011/1
   Журнал

Медична освіта
2011г. № 1
Содержание:
Мисула, І. Р. Методичні конференції як засіб удосконалення навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / І. Р. Мисула, В. В. Файфура, А. І. Паламарчук. - С.5-10.
Чулак, Л. Д. Використання сучасних інформаційних технологій для удосконалення самостійної роботи студентів / Л. Д. Чулак [и др.] . - С.11-14
Другие авторы: Бас А. О., Шутурмінський В. Г., Корчемний В. В.
Гривенко, С. Г. Перспективи використання сучасних комп’ютерних технологій при кредитно-модульній системі навчання / С. Г. Гривенко, Ю. Г. Барановський. - С.15-17
Юкало, В. Я. Вивчення культури писемної ділової мови в курсі української мови (за професійним спрямуванням) у вищих медичних навчальних закладах / В. Я. Юкало. - С.17-19
Шальнова-Козаченко, О. В. Історія медицини як наука та предмет викладання у світі, в Україні та ВОНМедУ: вступна лекція з курсу "Історія медицини" / О. В. Шальнова-Козаченко. - С.20-28
Ковальчук, О. Л. Поетапність навчання лікарів-хірургів на курсах ендоскопічної хірургії в Тернопільському державному медичному університеті / О. Л. Ковальчук [и др.] . - С.29-31
Другие авторы: Гнатюк М. С., Шев’як П. І., Сморщок Ю. С., Кулянда І. С.
Сон, А. С. Опанування студентами практичних навичок як складова частина покращення якості навчального процесу на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського державного медичного університету / А. С. Сон [и др.] . - С.32-34
Другие авторы: Добровольський В. В., Горанський Ю. І., Стоянов О. М., Добровольська Н. В.
Вовк, К. В. Особливості викладання дисципліни "Медицина катастроф" для студентів медичних ВНЗ у сучасних умовах / К. В. Вовк, О. В. Сокруто, О. О. Ніколенко. - С.35-36
Шевчук, Т. І. Методологічні аспекти викладання елективного курсу "Сучасні проблеми молекулярної біології" у вищій медичній школі / Т. І. Шевчук [и др.] . - С.37-39
Другие авторы: Піскун Р. П., Горбатюк С. М., Ніколаєнко О. О.
Бобак, М. І. Самосвідомість як складник мовної компетенції особистості / М. І. Бобак [и др.] . - С.40-43
Другие авторы: Бондаренко С. В., Кульчицький В. Й., Кушик М. Л., Паласюк Г. Б., Попадинець Г. О., Прокоп І. А., Пришляк А. М., Саварин Т. В., Юкало В. Я.
Шостакович-Корецька, Л. Р. Самонавчання як мотиваційна складова якісної освіти / Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.] . - С.43-46
Другие авторы: Маврутенков В. В., Чергінець А. В., Будаєва І. В., Якуніна О. М., Шевельова О. В.
Дикий, Б. М. Міждисциплінарний проблемний семінар як інтерактивний метод навчання слухачів циклу тематичного удосконалення / Б. М. Дикий [и др.] . - С.46-49
Другие авторы: Матейко Г. Б., Пришляк О. Я., Кондрин О. Є.
Педанов, Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в українській й чеській республіці / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.50-51
Білай, І. М. Про підготовку провізорів та провізорів-організаторів на курсах підвищення кваліфікації на базі факультету післядипломної освіти / І. М. Білай [и др.] . - С.52-54
Другие авторы: Дарій В. І., Рижов О. А., Пругло Є. С., Райкова Т. С., Бушуєва І. В., Зарічна Т. П., Демченко В. О., Білоус М. В., Кандибей Н. В.
Бойків, А. Б. Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу з пропедевтики ортопедичної стоматології / А. Б. Бойків. - С.55-57
Кліщ, Г. І. Реформування медичної освіти в австрії: зразок успішного проведення і приклад для наслідування / Г. І. Кліщ. - С.58-66
Ляховський, В. І. Майбутньому лікарю досконалі знання української мови / В. І. Ляховський [и др.] . - С.66-68
Другие авторы: Дем’янюк Д. Г., Люлька О. М., Ковальов О. П., Нємченко І. І., Дудченко М. О., Дмитренко В. П.
Олійник, О. В. Досвід викладання іноземним студентам на кафедрі хірургії з анестезіологією № 2 / О. В. Олійник [и др.] . - С.69-70
Другие авторы: Вайда А. Р., Господарський А. Я., Костів С. Я., Чепіль І. В., Гнатів В. В., Костів О. І.
Сон, А. С. Деякі аспекти консультативної роботи, яка проводиться на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського державного медичного університету / А. С. Сон [и др.] . - С.71-74
Другие авторы: Добровольський В. В., Горанський Ю. І., Стоянов О. М., Добровольська Н. В.
Тюріна, В. Ф. Організація виробничої практики з клінічної фармації / В. Ф. Тюріна, І. М. Кліщ, І. М. Марків. - С.74-77
Ткачук, О. Л. Шляхи оптимізації післядипломної освіти лікарів-інтернів за фахом "Хірургія" / О. Л. Ткачук, В. Д. Скрипко, П. І. Шев’як. - С.77-79
Степанов, Ю. М. Взаємовідносини лікаря та пацієнта - основа ефективного лікування / Ю. М. Степанов [и др.] . - С.80-81
Другие авторы: Кононов І. М., Латфуліна А. В., Шендрик Л. М.
Степанов, Ю. М. Комунікативні аспекти між лікарями та пацієнтами гастроентерологічного профілю / Ю. М. Степанов, І. Я. Будзак, О. М. Власова. - С.82-83
Клішевич, Б. А. Історія становлення медичної освіти в Україні як державного нормативного компонента військово-медичної освіти / Б. А. Клішевич, Ю. В. Рум’янцев, І. Ф. Гончаренко. - С.84-90
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

9.
Шифр: МУ7/2007/4
   Журнал

Медична освіта
2007г. № 4
Содержание:
Никоненко, О. С. Проблемні питання впровадження безперервного професійного розвитку лікарів на етапі реформування системи вищої медичної освіти / О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва. - С.4-6
Гіленко, І. О. Ідея патріотизму в роботі викладача медичного Вузу / І. О. Гіленко [и др.] . - С.7-10
Другие авторы: Дем’янюк Д. Г., Ляховський В. І., Крижановський О. А., Горлачов М. І., Сакеви П. П., Дудченко М. О., Шкурупій О. А., Діхтенко Т. Г.
Яцина, О. В. Оптимізація підготовки випускників медичного факультету на циклових заняттях з загальної гігієни та екології до профілактичної діяльності в системі охорони здоров’я / О. В. Яцина, І. В. Сергета, М. А. Редчіц. - С.11-13
Баркалова, Е. Л. Організація навчального процесу в контексті впровадження кредитно-модульної технології / Е. Л. Баркалова. - С.13-15
Гривенко, С. Г. Про доцільність створення кафедр та циклів ендовідеохірургії у вищих навчальних медичних закладах України / С. Г. Гривенко, Ф.М Ільченко. - С.16-18
Родіонова, В. В. Особливості викладання курсу профпатології студентам та лікарям, які беруть участь у профілактичних медичних оглядах працівників / В. В. Родіонова, О. В. Мужчиль, С. П. Валевський. - С.18-22
Роговий, Ю. Є. Роль V Міжнародного конгресу патофізіологів (isp 2006) у поліпшенні викладання та засвоєння провідної теоретичної дисципліни / Ю. Є. Роговий [и др.] . - С.22-24
Другие авторы: Філіпова Л. О., Архіпова Л. Г., Муравйова І. Л.
Бразолій, Л. П. Професійна підготовка та діяльність медичної сестри загальної практики в умовах реформування охорони здоров’я / Л. П. Бразолій. - С.24-28
Губенко, І. Я. До питання поєднання медсестринської освіти та практики на основі запровадження медсестринського процесу / І. Я. Губенко, Л. П. Бразолій, О. Т. Шевченко. - С.29-33
Тишковець, М. П. Організація самостійної роботи студентів при вивченні української мови як іноземної / М. П. Тишковець. - С.36-38
Стрельников, Л. С. Методичні аспекти викладання дисципліни "Вступ до фаху" у контексті її практичної спрямованості / Л. С. Стрельников [и др.] . - С.39-40
Другие авторы: Стрілець О. П., Чікіткіна В. В., Щербак О. В., Сеннікова І. Г., Діхтярьов В. І.
Кліщ, І. М. Організація контролю знань на кафедрі клінічної фармації / І. М. Кліщ [и др.] . - С.40-42
Другие авторы: Тюріна В. Ф., Марків І. М., Мандзвй З. П., Цяпа Ю. М.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.
Шифр: МУ7/2006/4
   Журнал

Медична освіта
2006г. № 4
Содержание:
Москаленко, В. Ф. Перший досвід впровадження концепції реформування системи післядипломної освіти лікарів у національному медичному університеті / В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, А. С. Свінціцький. - С.5-10
Сергета, І. В. Стратегічні напрямки діяльності вищих медичних навчальних закладів, що спрямована на покращення адаптації студентів до перебування у навчальному середовищі / І. В. Сергета [и др.] . - С.11-14
Другие авторы: Жученко С. П., Зайцева К. А., Дмітрієв М. О.
Яковлева, Л. В. Активізація творчої діяльності студентів у процесі вивчення нової професійно-орієнтованої дисципліни - фармакоекономіки / Л. В. Яковлева, Н. В. Бездітко, О. Я. Міщенко. - С.15-18
Селіхова, Л. Г. Особливості дистанційного навчання / Л. Г. Селіхова. - С.19--21
Білай, І. М. Удосконалення викладання фармакотерапії на фармацевтичному факультеті / І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура. - С.22-24
Саварин, Т. В. Новітні методи викладання іноземних мов у ВНЗ на сучасному етапі інтеграції вищої освіти України у європейський простір / Т. В. Саварин. - С.25-28
Губенко, І. Я. Психоемоційні аспекти роботи медичних фахівців з пацієнтами / І. Я. Губенко, О. Т. Шевченко. - С.28-31
Педанов, Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні і Федеративній Республіці Німеччини / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.31-34
Грищук, Л. А. Принципи впровадження кредитно-модульної системи навчання у вищих медичних закладах Польщі / Л. А. Грищук [и др.] . - С.34-36
Другие авторы: Городецкий В. Є., Корнага С. І., Герасимчук П. О.
Бухтіярова, Н. В. Шляхи оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрах медико-біологічного профілю / Н. В. Бухтіярова [и др.] . - С.36-38
Другие авторы: Бєленічев І. Ф., Коробко Д. Б., Павлов С. В., Галиця В. В.
Гіленко, І. О. Формування суспільної свідомості у студентів медичних вузів / І. О. Гіленко [и др.] . - С.39-42
Другие авторы: Дем’янюк Д. Г., Ляховський В. І., Крижановський О. А., Горлачов М. І., Сакевич П. П., Дудченко М. О., Шкурупій О. А., Діхтенко Т. Г.
Пішак, В. П. Впровадження принципів кредитно-модульної системи навчання в дисципліну "Медична біологія": перші результати та подальші кроки / В. П. Пішак, Ю. І. Бажора, Р. Є. Булик. - С.43-46
Сливка, Ю. І. Поняття діагностики в системі медичної освіти в США та Україні в контексті створення підручника нового покоління / Ю. І. Сливка, О. В. Олійник. - С.47-49
Вакалюк, І. П. Навчальна історія хвороби "реального" формату - елемент вдосконалення підготовки випускника до державного практично-орієнтованого іспиту / І. П. Вакалюк [и др.] . - С.50-53
Другие авторы: Боцюрко Ю. В., Звонар П. П., Гайналь Н. П., Якимчук Р. В.
Івченко, Н. А. Шляхи удосконалення практичної підготовки студентів-стоматологів на заключному етапі навчання / Н. А. Івченко, А. М. Пасечнік. - С.54-55
Прохоров, Є. В. До питання про самостійне навчання субординаторів / Є. В. Прохоров [и др.] . - С.56-57
Другие авторы: Бєльська О. А., Островський І. М., Педенко О. В.
Шанайда, М. І. Студентська наукова робота як засіб формування світогляду майбутніх спеціалістів фармації / М. І. Шанайда. - С.58-60
Кліщ, І. М. Досвід організації самостійної аудиторної та позааудиторної роботи на курсі клінічної фармації і фармакотерапії / І. М. Кліщ [и др.] . - С.61-63
Другие авторы: Тюріна В. Ф., Марків І. М., Гаріян М. П.
Матеріали науково-практичної конференції: "Проблеми створення підручника нового покоління для вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладів" 24-25 листопада 2006 p. - С.64-84
Волосовець, О. П. Сучасний підручник - крок до підвищення ефективності навчального процесу у вищих медичних і фармацевтичних закладах України / О. П. Волосовець, І. С. Вітенко. - С.65-68
Ковальчук, Л. Я. Підручник для вищого медичного навчального закладу. Яким йому бути ? / Л. Я. Ковальчук, В. О. Шідловський. - С.69-71
Вітенко, І. С. Електронна книга - як важливий методичний аспект сучасної підготовки лікарів і фармацевтів / І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько. - С.72-74
Лісовий, В. М. Сучасний підручник для студентів-медиків: проблеми і пропозиції щодо їхнього вирішення / В. М. Лісовий [и др.] . - С.75-76
Другие авторы: Капустник В. А., М’ясоєдов В. В., Міхалін М. О., Шаламов Р. В.
Шаповал, С. Д. Електронні навчальні книги для післядипломної освіти та безперервного професійного розвитку лікарів / С. Д. Шаповал [и др.] . - С.76-78
Другие авторы: Дмитрієва С. М., Одринський В. А., Ралко Т. О.
Талалаєнко, О. М. Принципи створення електронних навчальних видань з клінічних дисциплін / О. М. Талалаєнко [и др.] . - С.78-80
Другие авторы: Денисенко О. П., Борисова Т. П., Басій Р. В., Шестова О. П., Адоньєва Н. М.
Мисула, І. Р. Створення підручника нового покоління з використанням інформації, що надходить з різних джерел, та застосовуванням самонавчальних програм / І. Р. Мисула [и др.] . - С.80-81
Другие авторы: Пашко К. О., Кашуба М. О., Козак Д. В.
Ліщенко, Н. О. Вимоги до сучасного підручника з медсестринства / Н. О. Ліщенко, О. С. Усинська. - С.82-84
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

 1-10    11-20  
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)