Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (8)Высшее образование (29)Краеведение (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Марценюк, В.$<.>)
Общее количество найденных документов : 84
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-84 
1.

Заглавие журнала :Шпитальна хірургія -2012г.,N 2
Интересные статьи :
Ковальчук Л. Я. Повторні реконструктивні втручання при реоклюзії аорто-стегново-підколінного сегмента/ Л. Я. Ковальчук, І. К. Венгер, А. Р. Вайда (стр.5-9)
Герасимчук П. О. Аналіз комплексного диференційованого лікування хворих на синдром діабетичної стопи/ П. О. Герасимчук, П. В. Кісіль (стр.10-14)
Ковальчук Л. Я. Новий підхід до нормоволемічної гемодилюції в доопераційній підготовці і веденні післяопераційного періоду в хірургічних хворих абдомінального профілю із супутньою серцево-судинною недостатністю/ Л. Я. Ковальчук, Н. І. Герасимюк, А. Д. Беденюк (стр.15-18)
Цема Є. В. Результати хірургічного лікування пілонідальних кіст, ускладнених гострим абсцесом, з використанням ультразвукової санації/ Є. В. Цема (стр.19-23)
Шідловський В. О. Хірургія зоба в ендемічному регіоні/ В. О. Шідловський, І. М. Дейкало, О. В. Шідловський (стр.24-29)
Фомін П. Д. Післяопераційні ускладнення у хворих із виразковими гастродуоденальними кровотечами/ П. Д. Фомін, С. Й. Запорожан (стр.30-33)
Акилов Х. А. Віддалені результати хірургічного лікування кістозних трансформацій холедоха у дітей/ Х. А. Акилов, Х. Н. Матякубов (стр.34-38)
Марущак М. І. Закономірності змін цитокінового статусу в бронхоальвеолярному змиві щурів за умови гострого ураження легень/ М. І. Марущак (стр.39-42)
Мерецький В. М. Морфофункціональні зміни у внутрішніх органах при експериментальній черепно-мозковій травмі/ В. М. Мерецький (стр.43-45)
Тугаров Ю. Р. Морфологічні зміни при внутрішньосуглобових ушкодженнях після експериментально змодельованого гемартрозу/ Ю. Р. Тугаров, А. В. Яворський, Н. О. Марченкова (стр.46-49)
Козак Д. В. Динаміка показників цитолізу в умовах політравми/ Д. В. Козак (стр.50-52)
Островська Л. О. Вплив хірургічної корекції центральної гемодинаміки на ремоделювання судин органів черевної порожнини після реканалізації попередньо змодельованої оклюзії аорто-клубового сегмента у щурів/ Л. О. Островська (стр.53-58)
Ковальчук Л. Я. Особливості відновлення локального кровообігу у віддаленому періоді після хірургічного лікування шлункових виразок/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.59-61)
Шевчук І. М. Ретроспективний аналіз результатів oneративного лікування пацієнтів із гострим тромбозом гемороїдальних вузлів/ І. М. Шевчук [и др.] (стр.62-64)
Ковальчук Л. Я. Емболонебезпечні тромбози в системі нижньої порожнистої вени/ Л. Я. Ковальчук, С. Я. Костів, І. К. Венгер (стр.65-67)
П’ятночка І. Т. Віддалені результати хірургічного лікування хворих на туберкульоз легень і плеври/ І. Т. П’ятночка [и др.] (стр.68-70)
Біцька І. В. Застосування антигомотоксичних препаратів у комплексному лікуванні посттромботичного синдрому нижніх кінцівок/ І. В. Біцька, М. Д. Василюк, В. А. Андрейчин (стр.71-73)
Марченкова Н. О. Складні переломи проксимального відділу плеча та їх лікування системою PHILOS/ Н. О. Марченкова, Т. С. Веселовський, Н. О. Сапіщук (стр.74-76)
Прикупенко М. В. Функціональний стан печінки та імунологічної реактивності у різних умовах проведення лапароскопічної холецистектомії/ М. В. Прикупенко (стр.77-81)
Дзюбановський І. Я. Порівняльна оцінка моторно-евакуаторної функції шлунка після функціональних операцій у хворих із виразковими пілородуоденальними стенозами/ І. Я. Дзюбановський, О. М. Яворський (стр.82-85)
Чуклін С. М. Антибіотикопрофілактика при тяжкому гострому панкреатиті/ С. М. Чуклін, О. Б. Гранат (стр.86-92)
Андрейчин В. А. Причини розладів загоєння діафізарних переломів. Сучасні аспекти стабільно-функціонального та інтрамедулярного остеосинтезу/ В. А. Андрейчин, П. І. Білінський, І. Д. Непорадний (стр.93-97)
Марценюк В. П. Обгрунтування об’єктивності семестрового тестування із загальної хірургії як необхідної складової підготовки висококваліфікованого спеціаліста/ В. П. Марценюк, П. Р. Сельський (стр.98-100)
Голяченко А. О. Захворюваність сільської людності на хірургічну патологію/ А. О. Голяченко (стр.101-103)
Олійник О. В. Синдром вигорання в анестезіологів: дослідження депресивної симптоматики і порога больової чутливості з точки зору стажу та статі/ О. В. Олійник, С. В. Кучеренко, Т. О. Потупалова (стр.104-106)
Грубар Ю. О. Випадок лікування пухлиноподібної форми хондроматозу колінного суглоба/ Ю. О. Грубар, В. В. Мельничук (стр.107-109)
Шевчук І. М. Причини, клініка і діагностика стриктур анального каналу/ І. М. Шевчук, І. Я. Садовий (стр.110-111)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ковальчук Л. Я., Банчук М. В., Мостовий Р. Я., Марценюк В. П. , Шульгай А. Г.
Заглавие : Характеристика організаційної моделі кадрового забезпечення первинної медико-санітарної допомоги
Место публикации : Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2013. - № 3. - С. 4-10 (Шифр ВУ14/2013/3)
MeSH-главная: МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY HEALTH CARE
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
СЕЛЬСКОГО НАСЕЛЕНИЯ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБЫ -- RURAL HEALTH SERVICES
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Артуянц А. Ю., Марценюк В. Ф., Гурина Т. М., Высеканцев И. П.
Заглавие : Теоретическое и экспериментальное обоснование эффективных условий
Место публикации : Вісник проблем біології і медицини. - 2011. - № 3 (т.3). - С. 10-14 (Шифр ВУ12/2011/3 (т.3))
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Высеканцев И. П., Бабинец О. М., Марценюк В. Ф., Шатилова Л. Е.
Заглавие : Сравнительное изучение адсорбции стандартных маркеров и пробиотиков saccharomyces boulardiiи bifidobacterium bifidum на энтеросорбентах
Место публикации : Вісник проблем біології і медицини. - 2011. - № 1. - С. 58-62 (Шифр ВУ12/2011/1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Сиренко А. Ю., Марценюк В. Ф., Высеканцев И. П.
Заглавие : Сахаролитические свойства и чувствительность к антимикотикам грибов рода candida после криоконсервирования
Место публикации : Вісник проблем біології і медицини. - 2008. - № 4. - С. 38-42 (Шифр ВУ12/2008/4)
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мисула І. Р., Марценюк В. П., Загричук Г. Я.
Заглавие : Семестровий тестовий контроль рівня знань студентів у Тернопільському та Віденському медичних університетах
Место публикации : Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 27-30 (Шифр МУ7/2007/2)
Предметные рубрики: Студенты медицинских учебных заведений-- обуч
Образование медицинское-- тенденции
Университеты
Образования технология-- методы
Конференции
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мисула І. Р., Марценюк В. П., Пашко К. О., Стаханська О. О.
Заглавие : Семестрові комплексні тестові іспити - надійний критерій оцінки знань студентів
Место публикации : Медична освіта. - 2010. - № 1. - С. 16-37. (Шифр МУ7/2010/1)
Предметные рубрики: Студенты медицинских учебных заведений-- обуч
Образование, система оценок
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Семенець А. В., Вакуленко Д. В., Марценюк В. П., Кравець Н. О., Сверстюк А. С., Климук Н. Я., Кучвара О. М., Кутакова О. В.
Заглавие : Про засоби СДО Moodle для підготовки навчальних матеріалів для курсів хімічного та фармацевтичного спрямування
Параллельн. заглавия :LMS moodle capabilities for preparation of educational materials for chemical and pharmaceutical courses
Место публикации : Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 172-177 (Шифр МУ7/2018/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Аннотация: Мета роботи – представити досвід авторів щодо налагодження СДО Moodle для підготовки навчальних матеріалів з курсів хімічного та фармацевтичного спрямування з використанням додатків (плагінів) WIRIS для текстового редактора ATTO СДО Moodle. Основна частина. Підкреслено важливість інформатизації медичної освіти. Показано актуальність застосування вільно-розповсюджуваного програмного забезпечення з відкритим кодом при інформатизації навчального процесу медичного ВНЗ. Показано досвід використання СДО Moodle в ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”. Для проведення дослідження розгорнуто тестове середовище у вигляді віртуальної машини в мережному кластері ТДМУ, на якому було встановлено адаптовану А. В. Семенцем згідно з вимогами ТДМУ версію СДО Moodle, під керуванням серверної версії ОС Ubuntu. Проаналізовано можливості адаптації СДО Moodle до особливостей навчального процесу при викладанні окремих дисциплін та курсів, зокрема як хімічного та фармацевтичного, так і математичного спрямування. Встановлено окремі складнощі при застосуванні мови TEX для підготовки навчальних матеріалів СДО Moodle. Запропоновано використання набору додатків (плагінів) WIRIS для текстового редактора ATTО для підготовки навчальних матеріалів, що містять хімічні формули та схеми реакцій. Показано процес налагодження СДО Moodle для використання набору плагінів WIRIS для текстового редактора ATTO. Представлено результати удосконалення процесу розробки навчальних матеріалів з курсів хімічного та фармацевтичного спрямування з застосуванням вказаних плагінів. Наведено приклад розробки освітнього контенту, що містить хімічні формули, із застосуванням можливостей плагінів WIRIS у текстовому редакторі ATTO СДО Moodle. Показано спосіб створення двомірних представлень хімічних структур та проекцій Фішера засобами вказаного візуального редактора. Висновки. Представлено переваги використання додатків (плагінів) WIRIS для текстового редактора ATTO СДО Moodle для підготовки навчальних матеріалів з хімічних та фармацевтичних дисциплін, що містять велику кількість хімічних формул та схем реакцій. Аргументовано перспективність застосування мови TEX для підготовки професійної документації з великою кількістю хімічних формул
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Марценюк В. П., Мочульська О. М., Боярчук О. Р., Павлишин Г. А., Сверстюк А. С., Завіднюк Ю. В., Бондарчук В. І.
Заглавие : Перспективи розробки і застосування біосенсорів та імуносенсорів із діагностичною метою у клінічній медицині
Параллельн. заглавия :Perspectives of development and application of biosensors and immunosensors with diagnostic goals in clinical medicine
Место публикации : Вісник наукових досліджень. - Тернопіль, 2019. - N 1. - С. 15-22 (Шифр ВУ9/2019/1)
MeSH-главная: БИОСЕНСОРНЫЕ МЕТОДЫ -- BIOSENSING TECHNIQUES
АНТИГЕН-АНТИТЕЛО КОМПЛЕКС -- ANTIGEN-ANTIBODY COMPLEX
Аннотация: Складність біологічних методів аналізу полягає в тому, що речовини, які визначають, є органічними сполуками, перебувають у складних, багатокомпонентних розчинах і сумішах. Звідси очевидно, що традиційні методи фізико-хімічного аналізу не дозволяють вирішувати багато актуальних проблем. Сучасний розвиток електронної техніки, зокрема біомедичної, поставив першочерговим завданням створити високоточні первинні перетворювачі (сенсорні елементи) для систем чутливого і селективного експрес-аналізу рідких середовищ на наявність діагностично важливих речовин. У даний час описано біосенсори для визначення речовин біологічного й абіотичного походжень у найрізноманітніших середовищах. Сучасні конструкції біосенсорів є досить компактними пристроями, які поєднують біологічний тестуючий елемент і фізико-хімічний аналізатор. У статті висвітлено основні види, принципи роботи та перспективи використання біосенсорів та імуносенсорів з діагностичною метою в клінічній практиціВ останні десятиліття проводять дослідження з розробки методів і сенсорів, які можуть бути застосовані практично в будь-якому місці як експрес-метод діагностики в клінічній медицині. Найкраще для цієї мети підходять портативні, швидкі й чутливі біосенсорні технології з можливістю негайної інтерпретації результатів. Біосенсори та імуносенсори, завдяки їх високій специфічності та чутливості, дозволяють виявляти широкий спектр аналітів у зразках зі складною матрицею (слина, кров, сироватка, лімфа, сеча) з мінімальною пробопідготовкоюThe complexity of biological methods of analysis is that substances of defined organic compounds, are in complex, multi-component solutions and mixtures. It is clear that traditional methods of physical and chemical analysis does not solve many current problems. Modern development of electronic technology, in particular, biomedical, has set the priority tasks of creating high-precision primary transformers (sensory elements) for systems of sensitive and selective rapid-analysis of liquid agents for the presence of diagnostic-important substances. Currently, described biosensors for determination of biological and abiotical substances in a variety of environments. Modern biosensor designs are quite compact devices that combine the biological test element and the physico-chemical analyzer. In this article the main types, principles of work and prospects of use of biosensors and immunosensors for diagnostic purposes in clinical practice were highlightedIn recent decades, research on the development of methods and sensors that can be applied practically anywhere is being conducted as an express diagnostic method in clinical medicine. The best way to do this is to use portable, fast and sensitive biosensor technology with the ability to interpret results immediately. Biosensors and immunosensors, due to their high specificity and sensitivity, allow detecting a wide spectrum of analytes in samples with a complex matrix (saliva, blood, serum, lymph, urine) with minimal sample preparation
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ліщенко Н. О., Прокопчук А. І., Марценюк В. П., Усинська О. С., Мілевська Л. С., Лепявко А. А., Усинська О. С., Мілевська Л. С., Лепявко А. А.
Заглавие : Особливості системи вищої освіти у США
Место публикации : Медична освіта. - 2006. - № 1. - С. 40-43 (Шифр МУ7/2006/1)
Предметные рубрики: Образование-- организ
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Прокопчук А. І., Ліщенко Н. О., Марценюк В. П., Усинська О. С., Мілевська Л. С., Лепявко А. А., Усинська О. С., Мілевська Л. С., Лепявко А. А.
Заглавие : Особливості медсестринської освіти у США
Место публикации : Медична освіта. - 2006. - № 1. - С. 44-46 (Шифр МУ7/2006/1)
Предметные рубрики: Образование медсестринское
Найти похожие

12.

Заглавие журнала :Науковий журнал МОЗ України -2013г.,N 1
Интересные статьи :
Сердюк А. М. Проблеми радіаційної медицини та безпеки України в ХХІ столітті: історичне минуле та сучасні завдання/ А. М. Сердюк [и др.] (стр.7-18)
Москаленко В. Ф. Овксентій Корчак-Чепурківський – директор санітарного департаменту Міністерства народного здоров’я і опікування та його міністр (1917 р. – лютий 1919 р.)/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, І. М. Сахарчук (стр.19-30)
Лурін І. А. Нова сторінка в історії впровадження інноваційної технології високочастотного зварювання м’яких живих тканин в клінічну хірургію/ І. А. Лурін, О. В. Охонько (стр.31-36)
Лупальцов В. И. Современное состояние и перспективы отечественной панкреатологии/ В. И. Лупальцов (стр.37-46)
Запорожан В. Н. Возрастные аспекты маточной перистальтики у бесплодных женщин с гиперпластическими процессами матки/ В. Н. Запорожан [и др.] (стр.47-53)
Семикоз Н. Г. Применение фторафура в потенцировании лучевой терапии опухолей головного мозга/ Н. Г. Семикоз, Н. А. Личман (стр.54-59)
Пономаренко А. М. Епідеміологія антибіотикорезистентності нозокоміальних штамів Staphylococcus aureus в Україні: результати багатоцентрових досліджень/ А. М. Пономаренко, А. Г. Салманов (стр.60-68)
Jullien Jerome. A natural oocyte component required for the reprogramming of somatic cell nuclei/ Jerome Jullien, John Gurdon (стр.70-75)
Скляров О. Я. Процеси пероксидного окиснення ліпідів та стан антиоксидантної системи лейкоцитів крові білих щурів при довготривалому введенні катіонів Cвинцю/ О. Я. Скляров, Л. П. Білецька, О. П. Хаврона (стр.76-81)
Гоженко А. І. Засади зміцнення профілактичної спрямованості системи охорони здоров’я на транспорті/ А. І. Гоженко, В. О. Лісобей (стр.82-90)
Андрейчин М. А. Проблеми медичної допомоги інфекційним хворим в Україні/ М. А. Андрейчин (стр.91-97)
Котвіцька А. А. Медико-соціальні аспекти епідеміологічної ситуації внаслідок серцево-судинних захворювань серед населення Харківської області/ А. А. Котвіцька, І. О. Лобова (стр.98-103)
Ковальчук Л. Я. Об’єктивізація системи оцінювання знань студентів у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук, В. П. Марценюк, П. Р. Сельський (стр.104-110)
Очеретенко В. В. Альянс влади та некомерційних організацій (НКО) пацієнтів/ В. В. Очеретенко (стр.111-114)
Зайченко Г. В. Фармакогенетичні аспекти застосування антигіпертензивних засобів/ Г. В. Зайченко [и др.] (стр.115-120)
Щокіна К. Г. Досягнення та перспективи цитокінової та антицитокінової терапії/ К. Г. Щокіна, С. Ю. Штриголь, С. М. Дроговоз (стр.121-129)
Мартынчук А. А. Обоснование применения сульпирида при функциональных заболеваниях желудочно-кишечного тракта/ А. А. Мартынчук, А. К. Сизенко (стр.130-137)
Мамчич В. І. Оптимізація методів формування колостом та післяопераційного ведення пацієнтів/ В. І. Мамчич, В. М. Косован (стр.138-145)
Горпинченко А. С. Медична допомога у козацькому війську/ А. С. Горпинченко (стр.146-151)
Koziol Magdalena J. TCTP in Development and Cancer/ Koziol Magdalena J., Gurdon John B. (стр.152-175)
Интересные статьи :
Найти похожие


13.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Марценюк В. П., Шевчук О. О., Закрутько Л. І., Соколова Л. В.
Заглавие : Наукова та інноваційна діяльність Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського (2013-2014 рр.)
Место публикации : Медична освіта. - 2015. - № 3. - С. 45-54 (Шифр МУ7/2015/3)
MeSH-главная: МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Марценюк В. П., Качур І. В., Сверстюк А. С., Бондарчук В. І., Завіднюк Ю. В., Коваль В. Б., Мочульська О. М.
Заглавие : Моніторинг стану здоров’я за функціональними показниками за допомогою сенсорів у реабілітаційній медицині: систематичний огляд
Параллельн. заглавия :Health monitoring by functional indicators with sensors assistance in rehabilitation medicine: systematic review
Место публикации : Вісник наукових досліджень. - Тернопіль, 2019. - N 2. - С. 5-12 (Шифр ВУ9/2019/2)
MeSH-главная: РЕАБИЛИТАЦИЯ -- REHABILITATION
СЕНСОРНЫЕ ВСПОМОГАТЕЛЬНЫЕ СРЕДСТВА -- SENSORY AIDS
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЕ -- HEALTH STATUS
Аннотация: На сьогодні значно зростає потреба людей у швидких та ефективних реабілітаційних процесах. Людям з обмеженими функціональними можливостями необхідні сенсорні пристрої, які застосовують для реабілітації з метою покращення здоров’я людини та її повернення до належного рівня життя. Сенсорні пристрої використовують для системи моніторингу здоров’я людей, які поділяють на портативні та переносні. Адже реабілітаційного лікування потребують пацієнти різної вікової категорії із серцево-легеневою патологією, неврологічними розладами, ортопедичними порушеннями тощо. У статті висвітлено електромеханічні, електричні, оптичні та теплові сенсори, перетворювачі акустичних сигналів або сенсори, чутливі до маси, сенсорні датчики та їх застосування на різних етапах реабілітації. Мета дослідження – проаналізувати сучасну вітчизняну та зарубіжну літератури щодо видів сенсорів у реабілітаційній медицині. Матеріали і методи. У дослідженні застосовано бібліосистематичний та аналітичний методи в наступних електронних базах даних: Science Direct, PubMed, Scopus і Google Scholar. Під час пошуку статті проаналізовано анотації. Критеріями включення були такі: 1 – фізична та медична реабілітація і/або допоміжна система, яка підтримується сенсорами і комп’ютером, 2 – системи, розроблені для організму людини, і 3 – документи, написані англійською мовою. Якщо очікуваний критерій було знайдено, повний текст переглядали. Результати досліджень та їх обговорення. Під час виконання дослідження провели систематичний огляд та аналіз останніх публікацій, в основному зарубіжної наукової медичної, біологічної та технічної літератури щодо видів, принципів роботи, розробки та можливостей застосування сенсорів у реабілітаційній медицині. Сенсорні технології продовжують всебічно розвиватися і пропонують зручні можливості у використанні для поліпшення функціонального стану здоров’я. Широкий спектр досліджень, включених і відображених у цьому огляді, включав різні типи сенсорів. На сьогодні пристрої, що використовують для моніторингу фізичної активності, розділяють на сенсори, які вимірюють такі біологічні показники, як тиск, частоту серцевих скорочень, частоту дихання – пульсометр, тонометр, спірометр, та датчики руху – педометри, акселерометри, трекери активності. Деякими з найчастіших у використанні сенсорів у реабілітації є електроміографія, гальванічна реакція шкіри, електрокардіографія, електроенцефалографія та сенсорні датчики і системи, які контролюють рухову і фізіологічну активність людини. У статті для прикладів розглянуто: 1 – типовий алгоритм роботи пристроїв для моніторингу функціонального стану здоров’я людини, 2 – діагностичний прилад ALLADIN з сенсорами, який включає дев’ять компонентів. В електронних базах даних: Science Direct, PubMed, Scopus і Google Scholar не знайдено жодної роботи, раніше опублікованої, де б автори узагальнювали поєднання сенсорів із апаратними засобами, робототехнічними, комп’ютерними, системами для реабілітації пацієнтів різних вікових категорій. Висновки. При аналізі сучасної вітчизняної та зарубіжної літератур щодо видів сенсорів у реабілітаційній медицині вивчено й описано розвиток і застосування сенсорних приладів у фізичній та медичній реабілітації. В усіх публікаціях вказується, що сенсорні датчики прикріплюються до пристроїв, які дають змогу вимірювати функціональні показники стану здоров’я людини. Тому сенсорні технології у реабілітаційній медицині продовжують всебічно розвиватися і часто застововуються для діагностики, оцінки стану здоров’я людини та її реабілітаціїAt present, people’s need for rapid and effective rehabilitation processes is growing significantly. People with limited functional capabilities need sensor devices that are used for rehabilitation in order to improve human health and to return to a decent standard of living. Sensory devices are used for the health monitoring system of people that are divided into portable and movable. After all, rehabilitation treatment requires patients of different age groups with cardio-pulmonary pathology, neurological disorders, orthopedic disorders, etc. The article covers electromechanical, electric, optical and thermal sensors, acoustic signal transducers or sensitive sensors, sensors and their application at different stages of rehabilitation. The aim of the study – to conduct an analysis of modern domestic and foreign literature on types of sensors in rehabilitation medicine. Materials and Methods. The study used biblio-semantic and analytical methods in the following electronic databases: Science Direct, PubMed, Scopus and Google Scholar. When looking for an article, annotations are analyzed. Inclusion criteria were: (1) physical and medical rehabilitation and / or auxiliary system supported by sensors and computer, (2) systems developed for the human body, and (3) documents written in English. If the expected criterion was found, the full text was reviewed. Results and Discussion. During the study, a systematic review and analysis of recent publications, mainly foreign scientific medical, biological and technical literature on the types, principles of work, development and the possibilities of using sensors in rehabilitation medicine was conducted. Sensory technologies continue to be fully developed and offer convenient opportunities to use to improve the functional state of health. A wide range of studies included and reflected in this review included various types of sensors. To date, devices used to monitor physical activity are divided into sensors that measure biological parameters such as pressure, heart rate, respiratory rate - pulse meter, tonometer, spirometer and motion sensors – pedometers, accelerometers, trackers of activity. Some of the most commonly used sensors used in rehabilitation are electromyography, galvanic skin reaction, electrocardiography, electroencephalography and sensory sensors and systems that control motor and physiological activity of a person. The article for examples considered: 1 – a typical algorithm for the operation of devices for monitoring the functional state of human health, 2 – diagnostic tool ALLADIN with sensors, which includes nine components. In the electronic databases: Science Direct, PubMed, Scopus and Google Scholar, no previously published work was found whereby the authors synthesized a combination of sensors with hardware, robotic, computer, and rehabilitation systems for patients of different ages. Conclusions. In the analysis of modern domestic and foreign literature on types of sensors in rehabilitation medicine, the development and application of sensor devices in physical and medical rehabilitation has been studied and described. All publications indicate that sensory sensors are attached to devices that allow measuring functional performance of a person’s health. Therefore, sensory technologies in rehabilitation medicine continue to develop in a comprehensive manner and are frequently used to diagnose, assess and monitor the health of a person
Найти похожие

15.

Заглавие журнала :Медична хімія -2012г. т.14,N 3
Интересные статьи :
Майданник В. Г. Механізми прогресування пошкодження нирок при хронічному гломерулонефриті у дітей/ В. Г. Майданник, Є. А. Бурлака, І. І. Ганусевич (стр.5-10)
Бурлака А. П. Вплив комплексу попередників і модулятора біосинтезу убіхінону на систему церулоплазмін/трансферин, вільнорадикальне окиснення ліпідів і білків та активність матриксних металопротеїназ у крові тварин за введення доксорубіцину/ А. П. Бурлака [и др.] (стр.11-15)
Мончак І. Л. Дослідження впливу диклофенаку та амізонунатируі ворітної вени/ І. Л. Мончак, О. Є. Ядловський, Т. А. Бухтіарова (стр.16-19)
Пивоваренко Ю. В. Природа взаємодії між катіонними N-оксидфеназинами та ДНК/ Ю. В. Пивоваренко, О. В. Шабликін, О. М. Васильєв (стр.20-24)
Хара М. Р. Метаболізм ацетилхоліну в пошкодженому адреналіном міокарді самців і самок щурів за застосування блокатора АТФ-чутливих калієвих каналів глібенкламіду та блокатора кальцієвих каналів верапамілу/ М. Р. Хара, Р. С. Усинський (стр.25-29)
Федорович З. Я. Моделювання динаміки внутрішньоклітинної концентрації іонів Na+, К+, CI, Ca2+, H+ та мембранного потенціалу лімфоцитів/ З. Я. Федорович [и др.] (стр.30-34)
Хара М. Р. Вплив замісної терапії на стан мінерального складу кісток верхньої та нижньої щелеп у гонадектомованих самців і самиць щурів/ М. Р. Хара, С. О. Росоловська (стр.35-39)
Дармограй Η. Μ. Вивчення умов екстракції агомелатину органічними розчинниками/ Η. Μ. Дармограй (стр.40-43)
Рубан А. М. Міжфазні взаємодії вітреоретинального силікону з розчином палуронової кислоти/ А. М. Рубан [и др.] (стр.44-47)
Максимюк Г. В. Гомеостаз іонів солей лужних металів нативної сперми/ Г. В. Максимюк, З. Д. Воробець, В. М. Максим’юк (стр.48-51)
Романовська І. І. Фізико-хімічні властивості й офтальмонешкідливість очної лікарської мазі з лізоцимом/ І. І. Романовська [и др.] (стр.52-55)
Підручна С. Р. Зміни показників неспецифічної резистентності організму при тяжкій та комбінованій травмі/ С. Р. Підручна, У. М. Захарчук, О. О. Кулянда (стр.56-59)
Ніколаєнко Т. В. Вплив іонів свинцю на показники гепатобіліарної системи та азотистого катаболізму/ Т. В. Ніколаєнко [и др.] (стр.60-63)
Кліщ І. М. Вікові особливості впливу парацетамолу на деякі показники пероксидного окиснення ліпідів та антиоксидантної системи у щурів/ І. Μ. Кліщ, Х. В. Погорецька, М. І. Куліцька (стр.64-68)
Посохова К. А. Метаболічні порушення при експериментальному цукровому діабеті 2 типу та призначенні водорозчинної форми кверцетину/ К. А. Посохова, Н. Б. Зозуляк, В. В. Ніколаєва (стр.69-72)
Вовк Т. Б. Особливості функціонування тромбоцитів за умов розвитку системного червоного вовчака/ Т. Б. Вовк, Н. К. Бурлова-Васильєва, Л. І. Остапченко (стр.73-75)
Щерба В. В. Застосування інгібітора індуцибельної синтази оксиду азоту N-(3- (амінометил)бензил)ацетамідину при ліпополісахаридному запаленні тканин пародонта/ В. В. Щерба, Μ. Μ. Корда (стр.76-79)
Авдеев О. В. Cтан ендогенної інтоксикації у тварин різного віку з гіпо-i гіперергічним пародонтитом/ О. В. Авдеев (стр.80-82)
Сікорин У. Б. Одержання і стандартизація екстрактів стародуба широколистого/ У. Б. Сікорин (стр.83-85)
Козак Д. В. Вплив політравми на динаміку раннього апоптозу тканинних лімфоцитів/ Д. В. Козак, А. А. Гудима (стр.86-88)
Татарчук Л. В. Особливості структурно-функціональних змін в артеріях шлуночків серця при пострезекційній легеневій гіпертензії/ Л. В. Татарчук (стр.89-93)
Уліщєнко Є. О. Віртуальний скринінг та синтез нових N-ацильних похідних 5-(2-метилхінолін-4-ІЛ)-і—цистеїну як потенційних біорегуляторів направленої дії/ Є. О. Уліщєнко [и др.] (стр.94-99)
Марценюк В. П. Аналіз об’єктивності новітніх методик оцінювання при викладанні біологічної та біоорганічної хімії/ В. П. Марценюк, П. P. Сельський (стр.100-103)
Мізь А. В. Отруєння тетрахлорметаном: поширеність, патогенез, клінічні та морфофункціональні прояви/ А. В. Мізь (стр.104-109)
Коваль О. С. Біологічно активні речовини видів роду hypericum L./ О. С. Коваль, Л. В. Фтемова, Н. М. Дробик (стр.110-113)
Интересные статьи :
Найти похожие


16.

Заглавие журнала :Медична освіта -2018г.,N 4
Интересные статьи :
Булах І. Є. Напередодні запровадження ЄДКІ. КРОК 1. 2018; спеціальності "Медицина”, "Стоматологія”, "Фармація”/ І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Т. С. Слухай (стр.6-18)
Андрейчин М. А. Практичні навички для студентів медичного факультету на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією: нові підходи та оптимізація навчання/ М. А. Андрейчин [та ін.] (стр.19-21)
Бєленічев І. Ф. Форми контролю в медичному ВНЗ України: старий – новий усний іспит/ І. Ф. Бєленічев [та ін.] (стр.22-25)
Білий А. К. Онлайн-підготовка студентів до ліцензійного іспиту "КРОК 1. Фармація” з органічної хімії: поточний стан, перспективи впровадження/ А. К. Білий, О. Ю. Воскобойнік, С. І. Коваленко (стр.26-30)
Венгер О. П. Мотивація досягнення як важливий чинник успішного професійного становлення студентів-медиків/ О. П. Венгер [та ін.] (стр.31-35)
Волощук Н. І. Позааудиторна робота студента: невикористаний резерв або джерело дидактичних інновацій/ Н. І. Волощук [та ін.] (стр.36-40)
Дроненко В. Г. Дослідження комунікативної компетентності майбутніх лікарів/ В. Г. Дроненко (стр.41-47)
Кліщ І. М. Особливості впровадження процесу комерціалізації результатів наукових досліджень у закладах вищої медичної освіти/ І. М. Кліщ [та ін.] (стр.48-51)
Колодницька О. Д. Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови (за професійним спрямуванням) у студентів медичних ВНЗ за допомогою інтерактивних технологій і методів навчання/ О. Д. Колодницька (стр.52-55)
Корда М. М. Принципові підходи до викладання біохімії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського з огляду на вимоги компетентності/ М. М. Корда [та ін.] (стр.56-58)
Кривов’яз О. В. Розвиток спеціальних (фахових) компетентностей як шлях до покращення якості практичної підготовки студентів/ О. В. Кривов’яз [та ін.] (стр.59-63)
Мартинюк В. М. Використання сценаріїв з елементами клінічної фармакології при вивченні окремих тем з акушерства та гінекології/ В. М. Мартинюк, Л. О. Краснянська, С. Л. Маланчук (стр.64-66)
Малиновський А. В. . Переваги сучасних симуляційних і мультимедійних технологій у викладанні хірургічних хвороб і ендоскопічної хірургії студентам та курсантам післядипломної освіти/ А. В. Малиновський, А. С. Ставничий, М. Н. Майоренко (стр.67-70)
Мокія-Сербіна С. О. Удосконалення підготовки лікарів загальної практики – сімейної медицини з питань амбулаторної педіатрії/ С. О. Мокія-Сербіна, В. В. Чечель (стр.71-72)
Перцева Т. О. Інтерактивні технології навчально-пізнавальної діяльності – інноваційні методики змішаного навчання/ Т. О. Перцева [та ін.] (стр.73-76)
Подплєтня О. А. . Інноваційні технології в професійній освіті: сучасні тенденції та практика впровадження/ О. А. Подплєтня, Т. М. Потапова, В. Ю. Слєсарчук (стр.77-80)
Поліщук І. П. Переддипломна практика з акушерства та гінекології студентів коледжу за спеціальністю "Лікувальна справа” та ефективність її проведення/ І. П. Поліщук (стр.81-84)
Разнатовська О. М. Актуальність впровадження в освітній процес студентів-медиків інтерактивних методів навчання/ О. М. Разнатовська [та ін.] (стр.85-88 )
Рогальська Я. В. Шляхи оптимізації практичної підготовки майбутніх лікарів під час проходження літньої виробничої практики/ Я. В. Рогальська [та ін.] (стр.89-92)
Сандуляк Т. В. Як подолати недостатню мовну та цифрову компетентності викладачів і слухачів у післядипломній освіті/ Т. В. Сандуляк [та ін.] (стр.93-98)
Степанов Ю. М. Вдосконалення форм і методів післядипломного навчання лікарів по модулю "Гастроентерологія”/ Ю. М. Степанов [та ін.] (стр.99-101)
Швед М. І. Основні напрямки підготовки іноземних студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги/ М. І. Швед [та ін.] (стр.102-107)
Шостакович-Корецька Л. Р. Інноваційні методи навчання у підготовці учасників професійно-орієнтованих олімпіад/ Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.] (стр.108-112)
Шульгай А. Г. Міждисциплінарна інтеграція як складова проблемно-орієнтованого навчання у медичному університеті/ А. Г. Шульгай [та ін.] (стр.113-116)
Яременко О. Б. Зміна формату проведення лекційних занять для студентів-медиків нового покоління/ О. Б. Яременко [та ін.] (стр.117-120)
Kozyolkin О. А. Organization of educational researches of students at the department of nervous diseases/ О. А. Kozyolkin, S. О. Medvedkova (стр.121-123)
Беденюк А. Д. Етапи практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені професора Л. Я. Ковальчука/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.124-126)
Болух В. А. Сучасні математичні моделі в термодинаміці біологічних процесів/ В. А. Болух (стр.127-131)
Калашченко С. І. Домедична допомога як базова складова у формуванні компетентностей фахівців з фізичної терапії та ерготерапії/ С. І. Калашченко [та ін.] (стр.132-135)
Корнякова В. В. Оцінювання якості знань молодших медичних спеціалістів засобами тестового контролю/ В. В. Корнякова, О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська (стр.136-140)
Коробчанський В. О. Актуальні питання формування мотивації до навчання у студентів Харківського національного медичного університету/ В. О. Коробчанський [та ін.] (стр.141-144)
Паласюк Г. Б. Специфіка підготовки педагогічного персоналу для медсестринської освіти в Австрії/ Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк (стр.145-152)
Підгірний В. В. Організація навчального процесу провізорів-інтернів на кафедрі фармації навчально-наукового інституту післядипломної освіти/ В. В. Підгірний, Л. С. Фіра, М. Б. Чубка (стр.153-156)
Разумний Р. В. Проблеми підготовки англомовних студентів-стоматологів на профільних кафедрах та шляхи їх вирішення/ Р. В. Разумний, О. О. Фастовець, Є. Л. Альберт (стр.157-160)
Растворов О. А. Вмотивованість як чинник формування професійної спрямованості у студентів медичного ВНЗ/ О. А. Растворов, І. О. Растворов (стр.161-165)
Рублевська Н. І. Оцінка студентами ефективності самостійної роботи при вивченні гігієнічних дисциплін/ Н. І. Рублевська [та ін.] (стр.166-168)
Сафонова О. В. Круглий стіл як один із методів формування майбутнього лікаря/ О. В. Сафонова, А. М. Урбанович (стр.169-171)
Семенець А. В. Про засоби СДО Moodle для підготовки навчальних матеріалів для курсів хімічного та фармацевтичного спрямування/ А. В. Семенець [та ін.] (стр.172-177)
Спіріна І. Д. Оптимізація процесу викладання дисципліни "Психіатрія. Наркологія” в сучасних умовах/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.178-181)
Стойкевич Г. В. Шляхи оптимізації підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту "КРОК 3”/ Г. В. Стойкевич, О. І. Лебідь, К. М. Дуда (стр.182-184)
Voloshyna L. O. Development of empathic abilities in medical students/ L. O. Voloshyna [та ін.] (стр.185-190)
Саварин Т. В. Розвиток вищої освіти Греції (на прикладі університету ім. Аристотеля в м. Салоніках)/ Т. В. Саварин, Ю. Ю. Яриш, О. В. Денефіль (стр.191-195)
До 80-річчя від дня народження доктора медичних наук, професора Василя Миколайовича Василюка (стр.196-197)
Интересные статьи :
Найти похожие


17.

Заглавие журнала :Медична освіта -2016г.,N 1
Интересные статьи :
Альчук О. І. Формування професіональних компетенцій у майбутніх лікарів у системі новітніх освітніх технологій/ О. І. Альчук, Н. І. Волощук, Л. Ф. Лозинська (стр.5-7)
Васильченко Л. В. Роль інтернет-технологій у післядипломній підготовці лікарів-інтернів педіатрів на базах стажування/ Л. В. Васильченко [и др.] (стр.8-10)
Волошина Л. О. Латеральне мислення як важливий компонент клінічного мислення майбутніх лікарів/ Л. О. Волошина, Б. А. Леко, Л. Д. Кушнір (стр.11-14)
Гай Л. А. Сучасні методи викладання медичних дисциплін у вищій школі/ Л. А. Гай [и др.] (стр.15-18)
Гевкалюк Н. О. Мотивація студентів-стоматологів до вивчення професійно-орієнтованих дисциплін/ Н. О. Гевкалюк (стр.19-21)
Ільченко А. А. Характеристика педагогічних форм та методів профілактичної діяльності медичних фахівців/ А. А. Ільченко (стр.22-24)
Киричок В. А. Можливості застосування інтерактивних методів навчання у системі післядипломної медичної освіти/ В. А. Киричок (стр.25-28)
Костєв Ф. І. Активні методи навчання студентів-медиків/ Ф. І. Костєв [и др.] (стр.29-31)
Малахова С. М. Проблеми міжкультурної комунікації іноземних студентів: педагогічні аспекти/ С. М. Малахова (стр.32-34)
Мєдвєдкова С. О. Оптимізація навчального процесу викладання неврології студентам педіатричного факультету/ С. О. Мєдвєдкова (стр.35-38)
Ніколаєва О. В. Оптимізація оцінювання знань студентів з теоретичної медицини на фундаментальних кафедрах в умовах кредитно-трансферної системи/ О. В. Ніколаєва, Н. А. Шутова (стр.39-40)
Подковко Х. В. Інноваційні технології навчання в контексті компетентнісного підходу в освіті/ Х. В. Подковко (стр.41-43)
Січкоріз О. Є. Шляхи оптимізації безперервного професійного розвитку в умовах реформування системи охорони здоров’я/ О. Є. Січкоріз (стр.44-46)
Філоненко М. М. Проектування навчальних занять у системі вищої медичної освіти на основі компетентнісного підходу/ М. М. Філоненко (стр.47-49)
Чоп’як В. В. Технічна експертиза наукових праць на наявність академічного плагіату: аналіз піврічного досвіду/ В. В. Чоп’як, О. Б. Надрага, А. Р. Вергун (стр.50-52)
Шапошнікова Н. В. Сучасні технології дистанційного навчання в післядипломній освіті лікарів/ Н. В. Шапошнікова, Л. А. Ільницька, Л. М. Cтрільчук (стр.53-56)
Malakhova S. M. Influence of students’ scientific society of department on the possibility of formation professional orientation of the students/ S. M. Malakhova (стр.57-59)
Борис Р. М. Уміння зупиняти зовнішню кровотечу – важливий елемент освітньо-кваліфікаційної характеристики лікаря/ Р. М. Борис (стр.60-62)
Дзецюх Т. І. Доцільність вивчення студентами стоматологічного факультету невідкладних станів у практиці лікаря-стоматолога/ Т. І. Дзецюх (стр.63-65)
Дзига С. В. Аспекти навчання англомовних студентів на кафедрі функціональної діагностики та клінічної патофізіології/ С. В. Дзига [и др.] (стр.66-67)
Жураковська Н. О. Досвід впровадження інтерактивних методів викладання дисципліни "Інфекційні хвороби"/ Н. О. Жураковська, О. М. Майстренко, О. В. Павленко (стр.68-69)
Заморський І. І. Значення лекції як вагомого пізнавально-виховуючого фактора у підготовці майбутнього медичного працівника/ І. І. Заморський, Т. В. Хмара (стр.70-73)
Івануса І. Б. Необхідність поглибленого вивчення фізико-хімічних методів аналізу у фармацевтичній освіті/ І. Б. Івануса, М. М. Михалків (стр.74-77)
Іванченко О. З. Організація самостійної роботи студентів медичного факультету на практичних заняттях з медичної і біологічної фізики/ О. З. Іванченко (стр.78-81)
Манащук Н. В. Державна атестація випускників-стоматологів в умовах кредитно-трансферної системи/ Н. В. Манащук, Н. В. Чорній, A. В. Чорній (стр.82-85)
Мартинюк Л. П. Самостійна робота студентів на кафедрі внутрішньої медицини № 3/ Л. П. Мартинюк, Т. В. Бойко, В. О. Лихацька (стр.85-86)
Михайлюк В. М. Організація самостійної роботи студентів при вивченні ортодонтії в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачовського/ В. М. Михайлюк (стр.87-89)
Нікітіна О. О. Організація самостійної роботи студентів з курсу "Фармацевтична ботаніка”/ О. О. Нікітіна (стр.90-93)
Семенець А. В. Застосування МІС ЕМК при вивченні курсу "Медична інформатика”/ А. В. Семенець [и др.] (стр.94-100)
Сопіга М. О. Створення та діяльність медико-юридичних клінік у системі безоплатної правової допомоги/ М. О. Сопіга (стр.101-102)
Спіріна І. Д. Щодо проблеми формування комунікативної компетентності при опануванні психологічних знань студентами-медиками/ І. Д. Спіріна [и др.] (стр.103-105)
Тихолаз В. О. Впровадження системи тестового контролю рівня знань студентів у навчальний процес кафедри анатомії людини/ В. О. Тихолаз [и др.] (стр.106-108)
Тихолаз В. О. Впровадження електронного журналу обліку відвідування та успішності студентів на кафедрі анатомії людини/ В. О. Тихолаз [и др.] (стр.109-111)
Швець Л. С. Організація ділової гри на практичних заняттях з медичної біології/ Л. С. Швець (стр.112-114)
Кадобний Т. Б. Докорінна перебудова системи охорони здоров’я в 40-х роках як здоров’язберігаючі тенденції в розбудові Тернопільщини/ Т. Б. Кадобний, Н. В. Козак, О. В. Лабівка (стр.115-120)
Интересные статьи :
Найти похожие


18.

Заглавие журнала :Медична освіта -2015г.,N 3
Интересные статьи :
Афанасенко О. В. Історико-культурні хронотопи як аспект теоретико-пізнавальної діяльності при підготовці студентів фармацевтичного профілю/ О. В. Афанасенко (стр.7-11)
Боднарчук В. О. Оновлення навчально-методичних видань - важлива складова організації навчального процесу на кафедрі педіатрії/ В. О. Боднарчук (стр.12-18)
Ваколюк Л. М. Гігієнічні аспекти професійного становлення та ефективної практичної діяльності лікаря-стоматолога/ Л. М. Ваколюк (стр.19-21)
Господарський І. Я. Післядипломна освіта в австрії та її порівняння з Україною/ І. Я. Господарський, Н. В. Харченко, А. Р. Вайда (стр.22-25)
Дерезюк А. В. Деякі аспекти сучасної педагогіки медичної освіти/ А. В. Дерезюк (стр.26-28)
Козак Д. В. Викладання дисциплін на кафедрі фізичної реабілітації, здоров’я людини та фізичного виховання за напрямом підготовки “Здоров’я людини” / Д. В. Козак, Н. О. Давибіда (стр.29-32)
Кривов’яз О. В. Використання міжпредметної інтеграції при підготовці студентів фармацевтичного факультету до державної атестації/ О. В. Кривов’яз, Ю. О. Томашевська, М. С. Гарник (стр.33-35)
Криськів О. І. Складові якісної інтернатури з фаху “Внутрішні хвороби”/ О. І. Криськів [и др.] (стр.36-38)
Курінний А. В. Проблематика медичного та гомеопатичного дискурсів у викладанні курсу за вибором “Гомеопатичні лікарські засоби”/ А. В. Курінний (стр.39-41)
Малахова С. М. Європейські стандарти підготовки сучасних фахівців-медиків відповідно до вимог Болонської декларації/ С. М. Малахова (стр.42-44)
Марценюк В. П. Наукова та інноваційна діяльність Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського (2013-2014 рр.)/ В. П. Марценюк [и др.] (стр.45-54)
Мороз В. М. Проблеми гендерного паритету у вищій медичній освіті/ В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінський, Л. В. Фоміна (стр.55-58)
Одинцова В. М. Методи стимулювання і мотивації навчальної діяльності студентів при вивченні фармакогнозії/ В. М. Одинцова, О. М. Денисенко (стр.59-62)
Олещук О. М. Сучасні аспекти викладання фармакології для студентів за спеціальністю “Медико-профілактична справа”/ О. М. Олещук, В. В. Черняшова, І. І. Герасимець (стр.63-66)
Павлишин Г. А. Кейс-метод навчання у медичній освіті/ Г. А. Павлишин, Т. В. Бігуняк, Т. В. Саварин (стр.67-69)
Поканевич О. В. Проблемно-орієнтована освіта/ О. В. Поканевич, М. М. Матяш, Л. І. Худенко (стр.70-72)
Сван О. Б. Особливості викладання дисципліни “Домедична допомога в екстремальних ситуаціях” іноземним студентам/ О. Б. Сван (стр.73-78)
Сельський П. Р. Алгоритм статистичної обробки та аналізу результатів тестування для оцінки якості тесту/ П. Р. Сельський (стр.79-82)
Цицюра Р. І. Концепція підготовки студентів-медиків за програмою офіцера запасу/ Р. І. Цицюра (стр.83-85)
Черкасов В. Г. Навчальний комплекс для вивчення дисципліни “Анатомія людини” в медичних університетах/ В. Г. Черкасов [и др.] (стр.86-89)
Черкасов В. Г. Анатомічна лекція як важливий засіб формування корпоративної академічної культури/ В. Г. Черкасов [и др.] (стр.90-93)
Швець В. М. Динаміка професійної спрямованості студентів Запорізького державного медичного університету/ В. М. Швець (стр.94-96)
Yaremchuk O. Z. Peculiarities of educational and pedagogical process organization at universities/ О. Z. Yaremchuk [и др.] (стр.97-99)
Бабенко А. Д. Впровадження основних положень навчального плану з предмета курс за вибором “Сучасні технології застосування незнімної ортодонтичної техніки” на кафедрі дитячої стоматології Івано-Франківського національного медичного університету для студентів-субординаторів/ А. Д. Бабенко (стр.100-102)
Бразалук О. З. Організація навчального процесу викладання дисциплін “Медична хімія” та “Біоорганічна хімія” для іноземних студентів і курсу медичних та стоматологічного факультетів за умов кредитно-трансферної системи навчання/ О. З. Бразалук [и др.] (стр.103-106)
Гаїна Ж. М. Досвід використання інноваційних технологій для активізації пізнавальної діяльності студентів під час викладання фармакогнозії/ Ж. М. Гаїна (стр.107-110)
Корда І. В. Інноваційні методи проведення семінарських занять в іноземних студентів при вивченні акушерства та гінекології / І. В. Корда [и др.] (стр.110-112)
Мерецький В. М. Роль самостійної роботи студентів в організації навчального процесу/ В. М. Мерецький (стр.113-115)
Муратова Т. М. Використання наради як форми колективного спілкування для якісного планування роботи кафедри неврології одеського національного медичного університету на сучасному етапі/ Т. М. Муратова, В. В. Добровольський (стр.116-118)
Напрєєнко О. К. Історична послідовність та інтегративний підхід у викладанні психіатрії та наркології в національному медичному університеті імені О. О. Богомольця/ О. К. Напрєєнко [и др.] (стр.119-124)
Интересные статьи :
Найти похожие


19.

Заглавие журнала :Медична освіта -2013г.,N 3
Интересные статьи :
Аймедов К. В. Синдром емоційного вигорання студенітв-медиків/ К. В. Аймедов, Ю. П. Жогно (стр.6-10)
Варна О. М. Методичне забезпечення та особливості викладання аптечної технології ліків в умовах кредитно-модульної системи/ О. М. Варна (стр.11-13)
Васенда М. М. Технологія лікарських засобів промислового виробництва як дисципліна в системі підготовки провізора-косметолога/ М. М. Васенда (стр.14-16)
Гарматюк Н. Д. Особливості застосування тестового контролю при вивченні іноземної мови у вищих навчальних закладах/ Н. Д. Гарматюк, В. П. Марценюк (стр.17-24)
Гнатюк М. С. Оперативна хірургія та топографічна анатомія-важлива навчальна дисципліна в освоєнні практичних навиків/ М. С. Гнатюк, Ю. О. Данилевич, Л. В. Татарчук (стр.25-27)
Гощинський П. В. Деякі аспекти сучасного викладання дитячої хірургії на додипломному рівні у підготовці сімейних лікарів/ П. В. Гощинський (стр.28-29)
Грицан Л. Д. Ключові питання викладання змістового модуля "фізико-хімія поверхневих явищ" у курсі фізичної та колоїдної хімії в національному фармацевтичному / Л. Д. Грицан (стр.30-34)
Громовик Б. П. Комплексний аналіз навчальної літератури з фармацевтичного менеджменту для студентів вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації/ Б. П. Громовик, А. В. Горілик, П. В. Глуховський (стр.35-38)
Гуцол Л. П. Аналіз тематичної структури навчальної дисципліни "Основи гомеопатіі’’/ Л. П. Гуцол, А. В. Горілик (стр.39-44)
Денефіль О. В. Інноваційні методи підходу до оптимізації читання лекцій з патологічної фізіології/ О. В. Денефіль, Г. С. Сатурська, Н. Я. Потіха (стр.45-47)
Кравчук Л. В. . Філософія Трипілля як фактор формування гармонії та духовності людини/ Л. В. Кравчук, Т. Б. Кадобний, А. В. Чикита (стр.48-50)
Ласитчук О. М. Написання історії пологів як один із видів самостійної роботи студентів/ О. М. Ласитчук (стр.51-54)
Мандзій З. П. Викладання дисципліни "Фактори і механізми фармацевтичної активності і токсичності лікарських засобів на етапах фармакокінетики" в умовах кредитно-модульної системи на кафедрі клінічної фармації/ З. П. Мандзій (стр.55-58)
Марущак М. І. Впровадження елективного курсу "Клінічна патофізіологія" у навчальний процес студентів медичного факультету на кафедрі функціональної діагностики та клінічної патофізіології ТДМУ іменіі Я. Горбачевського/ М. І. Марущак [и др.] (стр.59-60)
Марценюк В. П. Кафедрі медичної інформатики -15 років. Основні надбання та перспективи розвитку/ В. П. Марценюк, Н. О. Кравець (стр.60-63)
Матолич У. Д. Формування науково-дослідної роботи студентів в умовах входження України в Європейський освітній простір на основі Болонської конвенції/ У. Д. Матолич, В. В. Федько, Л. Є. Лаповець (стр.64-66)
Налужна Т. В. Психологічна підготовка викладачів як умова гуманізації відносин викладач-студент/ Т. В. Налужна (стр.67-70)
Олійник О. В. Особливості організації служби швидкої медичної допомоги в Польщі/ О. В. Олійник (стр.71-73)
Педанов Ю. Ф. Проблеми формування світогляду майбутніх спеціалістів у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на відповідних кафедрах вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, О. П. Славута, А. І. Гоженко (стр.74-76)
Попадюк О. Я. Підвищення якості самостійної підготовки студентів до тестового контролю знань в умовах кредитно-модульної системи / О. Я. Попадюк (стр.77-79)
Родинський О. Г. Досвід впровадження кредитно-модульної системи навчання при викладанні фізіології/ О. Г. Родинський, О. М. Демченко (стр.80-82)
Самойленко А. В. Кредитно-модульна організація виробничої практики в системі вищої стоматологічної освіті/ А. В. Самойленко [и др.] (стр.83-86)
Сиротинська І. Д. Особливості організації самостійної роботи студентів-першокурсників медичного університету: труднощі та шляхи їх вирішення/ І. Д. Сиротинська (стр.87-90)
Талалаєнко О. М. Вплив кредитно-модульної системи викладання на показники успішності студентів з фармакології/ О. М. Талалаєнко [и др.] (стр.91-94)
Унгурян Л. М. Дистанційне навчання студентів-заочників фармацевтичного факультету в медичному ВНЗ/ Л. М. Унгурян, Г. В. Чернецька, І. А. Науменко (стр.95-97)
Фастовець О. О. Впровадження електронного обліку поточної успішності в контексті вимог Болонського процесу/ О. О. Фастовець, Р. А. Котелевський (стр.98-100)
Федько В. В. Викладач-студент: деспот чи друг?/ В. В. Федько (стр.101-102)
Федько В. В. Застосування методу конкурентних або корпоративних груп при проведенні семінарського заняття на тему "Комплексне лікування генералізованого пародонтиту щелеп"/ В. В. Федько [и др.] (стр.103-104)
Фітькало О. С. Моніторинг поширеності розладів психіки та поведінки внаслідок вживання психоактивних речовин серед населення м. Львова та Львівської області/ О. С. Фітькало (стр.105-108)
Чулак Л. Д. Застосування навчальних посібників з самостійної роботи студентів і портфоліо в навчальному процесі на кафедрі ортопедичної стоматології ОНМедУ/ Л. Д. Чулак, А. О. Бас, В. Г. Шутурмінський (стр.109-113)
Чурпій К. Л. Роль закладів освіти у вихованні здорового способу життя у молоді через розвиток духовності/ К. Л. Чурпій (стр.114-116)
Шатило В. Й. Мотивація до занять фізичною культурою студентів вищих медичних навчальних закладів/ В. Й. Шатило, І. Ю. Андрієвський, О. В. Дронова (стр.117-120)
Шевчук Т. І. Організаційно-методичні аспекти викладання медичної генетики в умовах модернізації вищої медичної освіти/ Τ. І. Шевчук (стр.121-124)
Шустваль М. Ф. Формування пізнавальної самостійності студентів у контексті Болонського процесу/ М. Ф. Шустваль [и др.] (стр.125-128)
Савченко І. П. Основні досягнення та концепція розвитку кафедри внутрішньої медицини № 1 ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України" на 2013-2017 pp. / І. П. Савченко (стр.129-132)
Іванець Л. М. Роль розрахункових задач з модулів "Колоїдна хімія" та "Фармацевтична хімія" у підготовці спеціалістів фармації?/ Л. М. Іванець, О. Б. Поляк (стр.133-134)
До славного ювілею (стр.135-137)
Интересные статьи :
Найти похожие


20.

Заглавие журнала :Медична освіта -2013г.,N 1
Интересные статьи :
Мисула І. Р. Досвід викладання медичної реабілітації студентам медичного факультету/ І. Р. Мисула, Т. Г. Бакалюк, І. М. Салайда (стр.5-7)
Загричук Г. Я. Підготовка фахівців у вищих навчальних закладах України в сучасних умовах на основі компетентнісного підходу/ Г. Я. Загричук, В. П. Марценюк, І. Р. Мисула (стр.8-11)
Думанський Ю. В. Реорганізація системи підготовки наукових кадрів у Донецькому національному медичному університеті ім. М. горького/ Ю. В. Думанський, О. М. Сулаєва, І. І. Зінкович (стр.12-15)
Пішак В. П. З досвіду застосування кейс-методу та проактивної презентації при читанні лекційного матеріалу/ В. П. Пішак, О. І. Захарчук, М. І. Кривчанська (стр.16-20)
Василик В. С. Інтерактивні тренінги навчання життєвих навичок у попередженні ВІЛ/СНІДу серед школярів міста/ В. С. Василик, О. М. Крекотень (стр.21-23)
Гриб В. А. Нові інноваційні технології та шляхи поліпшення навчального процесу зі спеціальності "Неврологія"/ В. А. Гриб (стр.24-27)
Марущак М. І. Особливості навчального процесу при викладанні дисципліни "Клінічна патофізіологія" в університетах Сполучених Штатів Америки/ М. І. Марущак, О. В. Денефіль, І. Я. Криницька (стр.28-30)
Карпенко Ю. І. Підвищення мотиваційного компонента навчального процесу шляхом використання сучасних технологій дистанційного навчання у викладанні кардіології/ Ю. І. Карпенко [и др.] (стр.31-34)
Кузняк Н. Б. Методика підготовки і читання лекцій з хіургічної стоматології/ Н. Б. Кузняк, С. В. Ткачик, Я. В. Горицький (стр.35-36)
Марков А. В. Методи індивідуального засвоєння знань лікарями-інтернами під час навчального процесу на кафедрі терапевтичної стоматології ФПДО/ А. В. Марков, Ж. М. Шевченко, О. І. Мрочко (стр.37-39)
Муц Л. Б. Застосування педагогічних програмних засобів освіти в навчальному процесі вищої школи/ Л. Б. Муц (стр.40-42)
Стефанко С. Л. Сучасні підходи до типології і структури заняття при вивченні клінічних дисциплін у медичних ВНЗ/ С. Л. Стефанко (стр.43-44)
Куровська В. О. Напрямки удосконалення викладання фізіології/ В. О. Куровська (стр.45-47)
Кравчук Л. В. . Урахування фізіологічних та психологічних особливостей людини у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців-медиків/ Л. В. Кравчук, С. В. Бондаренко, Н. В. Довбенко (стр.48-50)
Гусакова І. В. Емпатія у сфері медичної освіти-діагностичні інструменти/ І. В. Гусакова (стр.51-54)
Нікіфорова Т. О. Методична розробка міждисциплінарного практичного заняття на тему "Грип у вагітних в умовах пандемії" із застосуванням інтерактивного методу аналізу конкретних проблемних ситуацій/ Т. О. Нікіфорова, Т. П. Яремчук, М. М. Чуйко (стр.55-58)
Кузняк Н. Б. Методи і форми контролю успішності студентів на практичних заняттях з дисципліни "Хірургічна стоматологія"/ Н. Б. Кузняк, Р. Р. Дмитренко, О. О. Галагдин (стр.59-60)
Кривецький В. В. Інформаційні технології в навчанні студентів на кафедрі анатомії людини ім. М. Г. Туркевича/ В. В. Кривецький, Б. Г. Макар, Ф. Д. Марчук (стр.61-63)
Личковський Е. І. Сучасні підходи до викладання біофізики для студентів-фармацевтів вищих медичних навчальних закладів ІІІ-IV рівнів акредитації за умов кредитно-модульної системи навчання/ Е. І. Личковський [и др.] (стр.64-66)
Гаїна Н. І. Організація навчального процесу за кредитно-модульною системою з анатомії людини/ Н. І. Гаїна, Т. В. Процак (стр.67-68)
Бурова Л. М. Інтерактивні технологи заочного навчання студентів-фармацевтів/ Л. М. Бурова (стр.69-71)
Зайцева К. А. Проблеми формування світогляду лікарів та нові напрямки післядипломної медичної освіти в Україні/ К. А. Зайцева, В. С. Василик, П. С. Жученко (стр.72-74)
Городецький В. Є. Особливості викладання клінічної імунології та алергології для студентів стоматологічного факультету зі спеціальності "Стоматологія"/ В. Є. Городецький (стр.75-76)
Кравчук Л. В. Ідеї Сковороди у здоров’язберігаючій філософії сучасного суспільства/ Л. В. Кравчук, С. В. Бондаренко, Т. Б. Кадобний (стр.77-80)
Шумко Б. І. Студентський науковий гурток як шлях підвищення рівня знань за кредитно-модульною системою/ Б. І. Шумко, В. В. Шульгіна, Л. Я. Федонюк (стр.81-82)
Аймедов К. В. Перспектива застосування у закладах вищої медичної освіти методів випереджуючого навчання/ К. В. Аймедов (стр.83-84)
Тригубчак О. В. Досвід викладання дисципліни "Фармакоекономіка" для студентів спеціальності "Клінічна фармація"/ О. В. Тригубчак (стр.85-87)
Байдалка І. Д. Методологічні засади викладання епідеміології студентам стоматологічного факультету у світлі вимог Болонського процесу/ І. Д. Байдалка (стр.88-90)
Сидоренко О. Л. Особливості проведення практичних занять з кардіології для студентів 6 курсу медичного факультету на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги в умовах кредитно-модульної системи навчання/ О. Л. Сидоренко (стр.91-94)
Ярема Н. І. Роль навчально-практичних центрів первинної медико-санітарної допомоги в підготовці студентів та інтернів до роботи в первинній ланці охорони здоров’я/ Н. І. Ярема (стр.95-97)
Чурпій К. Л. Місце духовності у підготовці фахівця-реабілітолога/ К. Л. Чурпій (стр.98-99)
Іоффе О. Ю. Методологічні особливості викладання теми "Сепсис" відповідно до вимог Болонської декларації/ О. Ю. Іоффе [и др.] (стр.100-102)
Чурпій К. Л. Роль викладача-куратора у виховній роботі зі студентами/ К. Л. Чурпій (стр.103-104)
Федонюк Л. Я. Педагог і дослідник біологічного циклу/ Л. Я. Федонюк [и др.] (стр.105-110)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-20    21-40   41-60   61-80   81-84 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)