Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Высшее образование (5)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Машталір, А. І.$<.>)
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Машталір А. І., Фурдела М. Я.
Заглавие : Михайло Михайлович Корда-відомий науковець-біохімік (до 50-річчя від дня народження)
Место публикации : Медична освіта. - 2015. - № 1. - С. 161-164 (Шифр МУ7/2015/1)
Найти похожие

2.

Заглавие журнала :Медична освіта -2015г.,N 1
Интересные статьи :
Авдеев О. В. Використання дистанційної сисгеми MOODLE для оптимізації навчального процесу у вищій школі/ О. В. Авдеев (стр.6-8)
Бондаренко С. В. До проблеми управління навчально-виховним процесом у закладах освіти на засадах здоров’язберігаючих технологій/ С. В. Бондаренко (стр.9-13)
Верещако Р. І. Сучасний стан студентської науки, її перспективи та проблеми: досвід студентського наукового гуртка кафедри онкологи НМУ їм. О. О. Богомольця/ Р. І. Верещако, О. С. Зотов, О. В. Поступаленко (стр.14-21)
Виноградова О. М. Модернізація вищої украінської освіти шляхом впровадження положень Болонського процесу огляд літератури/ О. М. Виноградова, Р. М. Гнідь, Т. І. Пупін (стр.22-25)
Воскобойнік О. Ю. Проблеми викладання дисципліни "Органічна хімія" для студентів фармацевтичного факультету, що навчаються за напрямком "Технологія парфумерно-косметичних засобів"/ О. Ю. Воскобойнік (стр.26-28)
Гантімуров А. В. Організація навчального процесу студентів-іноземців на кафедрі анатоми людини ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України" на сучасному етапі розвитку медичної освіти/ А. В. Гантімуров, О. Я. Галицька-Хархаліс, Н. В. Флекей (стр.29-30)
Головчак І. С. . Оптимізація навчального процесу на заочному циклі інтернатури/ І. С. Головчак (стр.31-32)
Горпініч Т. І. Когнітивний дисонанс як психолого-педагогічна проблема/ Т. І. Горпініч (стр.33-35)
Грицан Л. Д. Роль розрахунково-графічних завдань при викладанні розділу "Фазові рівноваги" у курсі фізичної та колоїдної хімії/ Л. Д. Грицан (стр.36-39)
Довганич Н. В. Перспективи впровадження у навчальний процес кредитно-модульної системи для студентів заочної форми навчання на кафедрі медичної біології і медичної генетики/ Н. В. Довганич (стр.40-42)
Єлагіна Н. І. Сутнісна характеристика комунікативного аспекту у вивченні іноземної мови студентами-медиками/ Н. І. Єлагіна (стр.43-48)
Камишний О. М. Формування науково-дослідницької компетентності студентів у сучасному навчальному процесі/ О. М. Камишний (стр.49-51)
Ковальська Н. П. Деякі аспекти використання міждисциплінарної інтеграції в лекції для студентів фармацевтичного факультету/ Н. П. Ковальська (стр.52-54)
Ковальчук О. Л. Проблемно орієнтована лекція-конференція з елементами випереджаючого навчання та візуалізації за темою "Синдром абдомінального болю у дітей" у додипломній підготовці лікарів/ О. Л. Ковальчук (стр.55-59)
Кульчицький B. Й. Філософія здоров’я як ціннісна категорія у контексті патріотичного виховання молоді в Україні/ B. Й. Кульчицький (стр.60-65)
Кушнір Р. Я. Дисциплінарна ділова гра у вивченні проблем вчення про кров/ Р. Я. Кушнір (стр.66-68)
Меленко С. Р. Мотиващя-рушійний фактор навчального процесу/ С. Р. Меленко (стр.69-70)
Михалюк О. Б. Теоретичні основи формування педагогічної майстерності молодих викладачів медичних університетів/ О. Б. Михалюк (стр.71-74)
Молодовець О. Б. Роль вивчення дисципліни "Сестринська практика" на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в процесі формування лікаря-спеціаліста/ О. Б. Молодовець (стр.75-77)
Моргунцова С. А. Нові технології формування професійних компетенцій з дисципліни "Фармакологія’’: можливості кейс-методу/ С. А. Моргунцова (стр.78-80)
Муратова Т. М. Особливості використання бесіди, як форми активного навчання, під час виховного та навчального процесу на кафедрі неврології Одеського національного медичного університету/ Т. М. Муратова, В. В. Добровольський (стр.81-83)
Орел Ю. М. Навчальний протокол патологоанатомічного дослідження як узагальнюючий критерій якості зсвоєння матеріалу секційного курсу/ Ю. М. Орел (стр.84-86)
Пахольчук О. П. Актуальні проблеми оволодіння практичними навичками з педіатрії на засадах Болонського процесу/ О. П. Пахольчук (стр.87-89)
Різничок С. В. Інформаційні технологи в освіті студентів-медиків у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/ С. В. Різничок (стр.90-95)
Романова Ю. Г. Дистанційне навчання у вищій медичній освіті/ Ю. Г. Романова, В. В. Бабієнко (стр.96-98)
Семенець А. В. Про підхід до організації інформаційного середовища підрозділу медичного внз у соціальних мережах/ А. В. Семенець, В. Ю. Ковалок (стр.99-113)
Табалюк Т. А. Особливості викладання офтальмології студентам-іноземцям стоматологічного факультету за кредитно-модульною системою навчання/ Т. А. Табалюк (стр.114-116)
Тихоновський О. В. Адаптація студентів-іноземців до навчання в Україні/ О. В. Тихоновський (стр.117-119)
Толокова Т. І. Ситуаційні задачі у викладанні біоетики як міждисциплінарної науки в медичній освіті/ Т. I. Толокова (стр.120-122)
Фрич Н. І. Особливості проведення лекційних занять з дисципліни "Медична біологія’’ у студентів, що навчаються англійською мовою/ Н. І. Фрич (стр.123-124)
Чайковський Ю. Б. Додипломна вища медична освіта в Україні: що можна змінити вже сьогодні?/ Ю. Б. Чайковський, Л. І. Хламанова (стр.125-128)
Чорненький М. В. Організація дистанційного навчання студентів на кафедрі Медичного права/ М. В. Чорненький, К. М. Махобей, М. О. Сопіга (стр.129-131)
Чугін С. В. Робота з іноземними студентами: основні труднощі та шляхи їх подолання/ С. В. Чугін (стр.132-134)
Шевцова Т. І. Сучасні підходи до вивчення фототерапії у новонарджених/ Т. І. Шевцова (стр.135-140)
Шлімкевич І. В. Професійні якості студентів в умовах кредитно-модульної системи/ І. В. Шлімкевич (стр.141-143)
Штробля А. Л. Вивчення дисципліни "Організація та економіка фармації" студентами спеціальності "Фармація"/ А. Л. Штробля (стр.144-147)
Шухтін В. В. Викладання курсу дерматології та венерології в ОНМедУ на сучасному етапі розвитку вищої медичної освіти/ В. В. Шухтін, О. О. Шандра, А. І. Гоженко (стр.148-149)
Якимець М. М. Особливість викладання розділу "Захворювання слизової оболонки порожнини рота при гастроентерологічних та ендокринних патологіях у дітей"/ М. М. Якимець (стр.150-152)
Палійчук І. В. Андрагогічні підходи до післядипломної освіти лікарів-стоматологів/ І. В. Палійчук (стр.153-157)
До 75-річчя видатного науковця (стр.158-160)
Машталір А. І. Михайло Михайлович Корда-відомий науковець-біохімік (до 50-річчя від дня народження)/ А. І. Машталір, М. Я. Фурдела (стр.161-164)
Интересные статьи :
Найти похожие


3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Корда М. М., Чорномидз А. В., Шульгай А. Г., Машталір А. І.
Заглавие : Особливості функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України
Параллельн. заглавия :Features of functioning of the system of internal quality assurance of higher education at I. Horbachevsky Ternopil national medical university of Ministry of Health of Ukraine
Место публикации : Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 32-37 (Шифр МУ7/2020/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL
УКРАИНА -- UKRAINE
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Аннотация: Сьогодні в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України функціонує 5-рівнева система внутрішнього забезпечення якості вищої освіти, яка побудована на основі «Стандартів і рекомендацій щодо забезпечення якості в Європейському просторі вищої освіти» із залученням у систему всіх учасників освітнього процесу та розподілом функцій між різними структурними одиницями системи (децентралізація функцій). У статті описано, як функціонує кожен рівень системи та як взаємопов’язані всі структурні елементи системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в університетіToday at I. Horbachevsky Ternopil National Medical University of Ministry of Health of Ukraine operates a 5-tier system of internal quality assurance in higher education, which is based on “Standards and Recommendations for Quality Assurance in the European Higher Education Area” with the involvement of all participants in the educational process and the distribution of functions between different structural system units (decentralization of functions). The article describes how each level of the system works and how all the structural elements of the internal quality assurance system of higher education at the university are interconnected. The system of internal quality assurance of higher education of I. Horbachevsky Ternopil National Medical University of Ministry of Health of Ukraine is quite functional and effective, which allows covering all participants in the educational process under a single paradigm of ensuring the quality of education
Найти похожие

4.

Заглавие журнала :Медична освіта -2020г.,N 4
Интересные статьи :
Височина І. Л. Дистанційне навчання на кафедрі сімейної медицини ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" очима студентів-медиків другого курсу (аналіз результатів анонімного анкетування)/ І. Л. Височина, І. В. Авраменко, Н. С. Башкірова (стр.5-9)
Вихрущ А. В. Діти з особливими потребами в умовах реформування системи місцевого самоврядування/ А. В. Вихрущ, Т. В. Яблонь, І. Д. Драч (стр.10-15)
Гетмaнюк І. Б. Перевaги і недoліки дистaнційнoгo нaвчaння в цілoму тa при вивченні дисципліни "Гістoлoгія, цитoлoгія тa ембріoлoгія"/ І. Б. Гетмaнюк [та ін.] (стр.16-19)
Іванченко О. З. Використання міждисциплінарних зв’язків як умова якісної підготовки студентів до ліцензійного іспиту "Крок 1. Загальна лікарська підготовка"/ О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Л. Н. Сергєєва (стр.20-26)
Кавецька Н. А. Професійне вигорання серед медичних працівників: психологічні аспекти/ Н. А. Кавецька, С. М. Андрейчин, Н. З. Ярема (стр.27-31)
Корда М. М. Особливості функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України/ М. М. Корда [та ін.] (стр.32-37)
Лиха Л. М. Аналіз професійної етики та ролі роботи середнього медичного персоналу/ Л. М. Лиха, І. Я. Господарський (стр.38-42)
Мельничук І. М. Використання інтерактивних методів навчання у підготовці майбутніх педіатрів до роботи в команді/ І. М. Мельничук (стр.43-46)
Михалків М. М. Аналітична хімія у фармацевтичній освіті України та Польщі/ М. М. Михалків, І. Б. Івануса, Г. Я. Загричук (стр.47-51)
Платонова О. М. Дистанційне навчання при викладанні педіатричних дисциплін: виклики часу/ О. М. Платонова, Т. В. Стоєва, О. В. Тіткова (стр.52-56)
Теренда Н. О. Особливості дистанційного навчання студентів в умовах пандемії COVID-19 (за результатами анкетування)/ Н. О. Теренда [та ін.] (стр.57-60)
Baibakov V. M. Implementation of ecological education to the teaching process on discipline "Hygiene and Ecology” for english-speaking six year students/ V. M. Baibakov, L. V. Hryhorenko (стр.61-67)
Кирик Х. А. Практика викладання базової дисципліни "Анатомія людини" іноземним студентам/ Х. А. Кирик, Р. Я. Борис, М. М. Михалевич (стр.68-72)
Кононенко А. Г. Деякі аспекти формування предметної компетентності з анатомії людини у майбутнього провізора/ А. Г. Кононенко, О. М. Шаталова, О. А. Щербак (стр.73-75)
Мисула І. Р. Досвід проведення клінічної практики для фізичних терапевтів на базі геріатричного пансіонату/ І. Р. Мисула, Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах (стр.76-79)
Посоленик Л. Я. Використання інтерактивних методів викладання та розвиток дистанційної освіти лікарів у Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України в умовах карантину/ Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник (стр.80-84)
Kitura H. Ya. Communicative exercises as a component of foreign language professional competence of future doctors/ H. Ya. Kitura, I. I. Vorona (стр.85-90)
Марченкова Н. О. Актуальні проблеми підготовки лікаря-інтерна за спеціальністю "Ортопедія і травматологія"/ Н. О. Марченкова [та ін.] (стр.91-95)
Солодовникова Ю. О. Використання нейрокінематографа в післядипломній освіті в умовах дистанційного навчання/ Ю. О. Солодовникова, В. В. Добровольський, А. C. Сон (стр.96-99)
Танцюра Л. Д. Аудит оцінки лікарями дистанційної форми навчання на етапі післядипломної освіти/ Л. Д. Танцюра, І. В. Кисельова, А. В. Біляєв (стр.100-104)
Ястремська С. О. Досвід організації атестації випускників для студентів спеціальності 223 "Медсестринство" у Тернопільському національному медичному університеті під час пандемії COVID-19/ С. О. Ястремська, Н. І. Рега (стр.105-109)
Василюк В. М. Hауково-методичне забезпечення навчального процесу в Кременецькій гімназії (ліцеї) протягом 1805–1833 років в урочний та позаурочний час/ В. М. Василюк (стр.110-115)
Вергун А. Р. Академічна доброчесність та антиплагіатна експертиза у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького: ключові засади і методологія/ А. Р. Вергун, С. П. Ягело, Г. М. Стечак (стр.116-122)
Руденко М. І. Вивчення урбаністичної лексики та поняття локусу на заняттях із дисципліни "Українська мова як іноземна" (на прикладі теми "У місті. Урок 1")/ М. І. Руденко (стр.123-128)
Интересные статьи :
Найти похожие


5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Корда М. М., Шульгай А. Г., Машталір А. І., Чорномидз А. В.
Заглавие : Дистанційне навчання - вимушений захід чи вимога часу (на прикладі Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України)?
Параллельн. заглавия :Is distance learning a compulsory measure or a demand of our time (the case of I. Horbachevsky Ternopil national medical university)?
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 2. - С. 35-40 (Шифр МУ7/2021/2)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: Реформування освітньої галузі, зміна парадигми навчання в сторону забезпечення якості та студентоцентризму, а також карантинні обмеження, пов’язані із пандемією коронавірусної хвороби (COVID-19), посилили потребу в нових підходах до навчання, до широкомасштабного впровадження онлайн-технологій, ґрунтовних змін у методичних підходах, що забезпечили б ефективне поєднання безпосередньої та опосередкованої форм взаємодії студентів і викладачів. Це стало викликом для багатьох закладів вищої медичної освіти, зокрема і для Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. У статті описано, як впроваджувалися методики дистанційного навчання та як змінювалась організація освітнього процесу в університеті, враховуючі сучасні виклики, пов’язані із карантинними обмеженнями. Впроваджені технології, як було встановлено, є не лише вимушеним заходом у відповідь на тимчасові обмеження, а й можуть слугувати поштовхом до подальшого вдосконалення освітньої діяльності. Дистанційне навчання в університеті має яскраво виражений системний характер, де кожен із його елементів взаємодіє з іншим та направлений на якісну підготовку здобувачів вищої освіти, які вільно орієнтуються у світовому інформаційному просторі, мають знання та навички щодо пошуку, обробки інформації, використовуючи сучасні комп’ютерні технологіїДистанційне навчання є важливим допоміжним елементом у глобальному освітньому просторі, воно виступає як ефективне доповнення традиційних форм освіти, як засіб часткового вирішення її нагальних проблем, особливо в період пандемії. Технології дистанційного навчання є могутнім засобом пізнання. Вимушений перехід на дистанційне навчання сприяв активізації використання нових інформаційних технологій, переосмисленню ролі викладача, дав зрозуміти, що навіть після його згортання елементи дистанційної освіти будуть активно використовуватися в посткарантинному освітньому процесіEducation reform, a paradigm shift in quality assurance and learner-centered education, and quarantine restrictions due to the coronavirus (COVID-19) pandemic have heightened the need for new approaches to learning, comprehensive implementation of online technologies, and fundamental changes in methodology that would provide an effective combination of direct and indirect forms of interaction between students and teachers. This has become a challenge for many medical universities, as well as I. Horbachevsky Ternopil National Medical University. The article describes the way the distance learning methods have been implemented and how the organization of the educational process at the university has changed taking into account present challenges related to quarantine restrictions. Implemented technologies have been found not only to be a forced measure in response to temporary constraints, but are also a drive for further improvements in education. Distance learning at the university is of a pronounced systemic character; each of its elements interacts with the other and is aimed at high-quality training of university students who are fluent in the global information space, have deep knowledge and skills in searching, processing information via modern computer technologiesDistance learning is an important supporting element in the global educational space; it is an effective complement to traditional forms of education, as a means of partial solving of its topical problems, especially during a pandemic. Distance learning technologies are powerful means of cognition. The forced transition to distance learning contributed to intensive use of new information technologies, rethinking the role of a teacher; it made it clear that even after the pandemic the elements of distance education will be used in the post-quarantine learning. We hope that the experience of using the elements of distance learning at our university will be useful to other
Найти похожие

6.

Заглавие журнала :Медична освіта -2021г.,N 2
Интересные статьи :
Бурак О. Л. Вплив пандемії COVID-19 на соціальні аспекти життя студентів-іноземців/ О. Л. Бурак, І. В. Стовбан, Н. В. Стицюк (стр.5-10)
Величко В. І. Впровадження доказової медицини у навчання студентів-медиків/ В. І. Величко, Д. О. Лагода, Я. І. Венгер (стр.11-16)
Дралова О. А. Сучасні технології у викладанні дисципліни «Дитячі інфекційні хвороби» у закладах вищої освіти/ О. А. Дралова, О. В. Усачова, О. В. Конакова (стр.17-22)
Зарівна Н. О. Академічна доброчесність – основа для забезпечення якісної освіти/ Н. О. Зарівна, О. Б. Поляк, Н. В. Горлачук (стр.23-27)
Кожем’яка М. О. Організація роботи студентського наукового товариства в умовах дистанційного формату забезпечення освітнього процесу/ М. О. Кожем’яка, М. Л. Головаха, М. С. Лісунов (стр.28-34)
Корда Μ. Μ. Дистанційне навчання – вимушений захід чи вимога часу (на прикладі тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України)?/ Μ. Μ. Корда [та ін.] (стр.35-40)
Мосула Л. М. Досвід викладання вибіркової дисципліни «Основи хімічної метрології» при підготовці майбутніх провізорів в умовах дистанційного навчання/ Л. М. Мосула, Т. В. Кучер, Н. В. Горлачук (стр.41-46)
Мочульська О. М. Особливості дистанційного навчання на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України (аналіз результатів анкетування студентів)/ О. М. Мочульська (стр.47-53)
Романюк Л. Б. Деякі аспекти контролю якості освіти на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології в умовах дистанційного навчання/ Л. Б. Романюк, Н. І. Ткачук (стр.54-58)
Савич А. О. Методичні аспекти викладання вибіркової дисципліни «Нутриціологія» для студентів фармацевтичного факультету денної форми навчання/ А. О. Савич, Л. В. Слободянюк, С. М. Марчишин (стр.59-63)
Gashynova E. Yu. The role of video matherials in studying the immunopathogenesis of bronchial asthma/ E. Yu. Gashynova, V. V. Rodionova, O. S. Khmel (стр.64-68)
Vorona I. I. History of tutoring as effective methods of educational process/ I. I. Vorona, H. Ya. Kitura (стр.69-74)
Zhyznomirska O. Ya. Formation of emotional intelligence of personality: medical and psychological aspects/ O. Ya. Zhyznomirska, M. O. Levkiv (стр.75-80)
Боярчук О. Р. Особливості та перспективи дистанційного навчання при викладанні педіатричних дисциплін на етапі додипломної підготовки лікарів/ О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська (стр.81-86)
Козлова Ю. В. Значення компетентностей студента медичного вищого закладу освіти у науково-освітньому процесі з дисципліни «Патофізіологія»/ Ю. В. Козлова, Н. С. Трясак, А. Ю. Ляліна (стр.87-93)
Маража І. О. Роль педагогіки в клінічній практиці лікаря/ І. О. Маража, І. В. Жулкевич (стр.94-99)
Yelahina N. I. Innovative methods of teaching professional english to medical students/ N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn (стр.100-106)
Бакалець О. В. Ретроспективний аналіз методології планування вибіркових дисциплін із функціональної діагностики на кафедрі функціональної і лабораторної діагностики Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України/ О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош, С. В. Дзига (стр.107-111)
Дігтяр В. А. Формування практичних навичок студентів-педіатрів у медичних закладах вищої освіти/ В. А. Дігтяр, О. Г. Садовенко, М. О. Камінська (стр.112-116)
Кліманський Р. П. Особливості проведення державної атестації випускників медичного університету в умовах карантинних обмежень/ Р. П. Кліманський, О. В. Самойленко, В. В. Долинський (стр.117-121)
Нецюк О. Г. Здобуття практичних навиків і теоретичних знань з “Ендоскопії” в умовах пандемії COVID-19. Світовий досвід / О. Г. Нецюк, А. Д. Беденюк, В. Б. Доброродній (стр.122-127)
Потапова Т. М. Досвід підготовки та складання студентами-провізорами єдиного державного кваліфікаційного іспиту в умовах карантину та дистанційного навчання у Дніпровському державному медичному університеті/ Т. М. Потапова, Н. В. Логвиненко (стр.128-132)
Шкробот С. І. Курс за вибором «Актуальні проблеми цереброваскулярної патології» – особливості впровадження в умовах дистанційного навчання/ С. І. Шкробот [та ін.] (стр.133-137)
Kosenko V. M. The potential capacity of the “Infection control” discipline in the formation of responsible attitude to the patient safety among master nurses in the process of providing medical and preventive care/ V. M. Kosenko (стр.138-142)
Интересные статьи :
Найти похожие


 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)