Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (8)Высшее образование (18)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Мінцер, О. П.$<.>)
Общее количество найденных документов : 48
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-48 
1.

Заглавие журнала :Український медичний часопис -2006г.,N 1
Интересные статьи :
Вороненко Ю. В. Реформування системи медичної освіти в світлі концепції "суспільство знань"/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер (стр.6-13)
Резюме настанови з діагностики й терапії хронічної серцевої недостатності (версія 2005 р.) (стр.14-40)
Остроумова О. Д. Возможности комбинированной терапии ингибиторами АПФ и дигидропиридиновыми антагонистами кальция/ О. Д. Остроумова, И. И. Шапошник, Н. Л. Ролик (стр.41-48)
Березин А. Е. Клиническое значение терапевтического синергизма антигипертензивных лекарственных средств и статинов. Фокус на пациентов с артериальной гипертензией высокого риска/ А. Е. Березин (стр.49-57)
Залесский В. Н. Электронно-лучевая компьютерная томография: современные аспекты визуализации коронарного стеноза и кальциноза/ В. Н. Залесский, О. Б. Дынник (стр.58-64)
Самойлов А. А. Влияние липидного спектра крови и липидомодифицирующей терапии на состояние минерального компонента костной ткани/ А. А. Самойлов (стр.65-70)
Афанасьєв Д. Є. Феномен лептинорезистентності та інсулінорезистентності у дітей і підлітків після впливу іонізуючих випромінювань - питання патогенезу та значення/ Д. Є. Афанасьєв (стр.71-77)
Зак К. П. Цитокины и сахарный диабет 1-го типа у человека (обзор с включением собственных данных)/ К. П. Зак, В. В. Попова (стр.78-88)
Хухліна О. С. Неалкогольна жирова хвороба печінки: етіологія, епідеміологія, особливості перебігу, діагностика, прогноз/ О. С. Хухліна (стр.89-95)
Поворознюк В. В. Нейрорубін в лікуванні гострого та хронічного больового синдрому в нижній ділянці спини/ В. В. Поворознюк, О. М. Слюсаренко (стр.96-99)
Мельник В. С. Взаємозв’язок між стресовою гіперглікемією та віддаленими наслідками гострого ішемічного інсульту/ В. С. Мельник (стр.100-103)
Богомаз В. М. Оцінка якості медичної допомоги в системі добровільного медичного страхування/ В. М. Богомаз (стр.104-108)
Марциновская В. А. Эпидемиологическая характеристика ВИЧ-инфекции у детей, рожденных ВИЧ-инфицированными женщинами, в Украине/ В. А. Марциновская (стр.109-113)
Курченко А. И. Сравнительная характеристика иммуногистохимической картины очагов поражений кожи у больных с IgE-зависимой и IgE-независимой формами атопического дерматита/ А. И. Курченко (стр.114-117)
Чернишов П. В. Хемокінові рецептори CCR4 та CXCR3 на Т-лімфоцитах у хворих на атопічний дерматит та псоріаз/ П. В. Чернишов (стр.118-121)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Вороненко Ю. В., Вдовиченко Ю. П., Толстанов О. К., Мінцер О. П., Краснов В. В.
Заглавие : Тенденції інтеграції систем підготовки та атестації медичних кадрів у світі та Україні
Место публикации : Медична освіта. - 2015. - № 2. - С. 41-45 (Шифр МУ7/2015/2)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Дядик О. О., Бекетова Ю. І., Мінцер О. П., Суханова О. О.
Заглавие : Сучасні патоморфологічні особливості та перспективні напрямки діагностики неалкогольного стеатогепатиту
Параллельн. заглавия :Modern pathomorphological features and prospective direc- tions of nonalcoholic steatohepatitis diagnostics
Место публикации : Art of Medicine. - 2018. - N 3. - С. 39-44 (Шифр АУ50/2018/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: НЕАЛКОГОЛЬНАЯ ЖИРОВАЯ БОЛЕЗНЬ ПЕЧЕНИ -- NON-ALCOHOLIC FATTY LIVER DISEASE
МОРФОЛОГИЧЕСКИЕ И МИКРОСКОПИЧЕСКИЕ ПОКАЗАТЕЛИ -- MORPHOLOGICAL AND MICROSCOPIC FINDINGS
ИММУНОГИСТОХИМИЯ -- IMMUNOHISTOCHEMISTRY
ЭПИТЕЛИАЛЬНО-МЕЗЕНХИМНЫЙ ПЕРЕХОД -- EPITHELIAL-MESENCHYMAL TRANSITION
ФОТОГРАФИЧЕСКИЕ СНИМКИ -- PHOTOGRAPHS
Аннотация: На основі аналізу 12 трепанобіоптатів печінки з ознаками НАСГ встановлено, що більш низька активність процесу та вираженість фіброзу (індекс гістологічної активності Knodell становив від 4 до 7 балів) відмічались у 7 випадках НАСГ. Жирова дистрофія у цих трепанобіоптатах визначалась не більше 1/3 об’єму біоптату. Запальні зміни були мінімальними, що супроводжувалось експресією α-SMA в поодиноких міофібробластах. У 5 спостереженнях (індекс гістологічної активності Knodell становив від 8 до 12 балів) жирова дегенерація визначалась у 2/3 об’єму або ж у всьому біоптаті. Запальна інфільтрація мала більш виражений характер, а експресія α-SMA спостерігалась у значній кількості міофібробластів навколо портальних трактів, внутрічасточково, в зонах клітинних інфільтратів, на окремих ділянках між гепатоцитів, що може бути предиктором ЕМТ
Найти похожие

4.

Заглавие журнала :Сімейна медицина -2006г.,N 4
Интересные статьи :
Сучасні пріоритети підготовки сімейних лікарів (стр.5.)
Післядипломна підготовка керівників медичних закладів із організації первинної медико-санітарної допомоги на засадах сімейної медицини (стр.6-8.)
Москаленко В. Ф. Основний принцип навчання лікарів загальної практики - орієнтація на сім’ю/ В. Ф. Москаленко, О. М. Гиріна (стр.8-9.)
Лисенко Г. І. Концепція та логіка вирішення задач сімейної медицини/ Г. І. Лисенко, О. П. Мінцер (стр.9-10.)
Раціональні підходи до оптимізації підготовки кадрів щодо реформування первинної медико-санітарної допомоги (стр.10-11.)
Марчук Н. В. Роль сімейного лікаря в реалізації вітчизняної стратегії збереження здоров’я/ Н. В. Марчук (стр.11.)
Пасієшвілі Л. М. Шляхи підготовки викладачів із загальної практики - сімейної медицини/ Л. М. Пасієшвілі, В. Є. Шапкін, Н. В. Малик (стр.12.)
Латишев Є. Є. Система управлінського обліку: комплекс сучасних інструментів щодо ефективного управління сімейною медициною та її персоналом на основі економічних методів/ Є. Є. Латишев (стр.12-13.)
Медичні стандарти в Україні та бар’єри на шляху їх упровадження (стр.13.)
Додипломна підготовка сімейного лікаря: основні методологічні аспекти (стр.14.)
Досвід викладання основ доказової медицини на додипломному етапі підготовки сімейних лікарів (стр.15.)
К вопросу подготовки семейных врачей (стр.16.)
Значення самостійної роботи під час навчання в інтернатурі за фахом "Загальна практика - сімейна медицина" на педіатричному циклі (стр.16-17.)
Дарій В. І. Шляхи удосконалення системи підготовки лікарів-інтернів загальної практики - сімейної медицини з питань цереброваскулярної патології/ В. І. Дарій (стр.17.)
Малик Н. В. Викладання деяких аспектів реабілітації хворих із постінсультними розладами сімейним лікарям-інтернам/ Н. В. Малик, В. Є. Шапкін (стр.18.)
Упровадження стратегії державної програми "Репродуктивне здоров’я нації" в роботу сімейного лікаря (стр.18-19.)
Пасечник И. П. Аспекты преподавания педиатрии врачам-интернам по специальности "Общая практика - семейная медицина"/ И. П. Пасечник (стр.19.)
Пасієшвілі Л. М. Проблемні питання диспансеризації в діяльності сімейного лікаря/ Л. М. Пасієшвілі, Л. М. Бобро (стр.20.)
Латишев Є. Є. 12 принципів контрактних відносин - нова філософія в організації діяльності сімейної медицини та її кадрових ресурсів/ Є. Є. Латишев (стр.20-21.)
Корж А. Н. Значение и проблемы организации клинических исследований в семейной медицине/ А. Н. Корж (стр.21.)
Шекера О. Г. Проблеми та перспективи розвитку сімейної медицини в Україні/ О. Г. Шекера, О. І. Висоцька (стр.22.)
Рудий В. М. Створення районних і міських центрів первинної медико-санітарної допомоги як перспективна модель організації медичної діяльності за спеціальністю "Загальна практика - сімейна медицина"/ В. М. Рудий (стр.22-24.)
Щодо оптимізації засвоєння діагностично-лікувальних навичок та умінь лікарями-інтернами та курсантами за фахом "Загальна практика - сімейна медицина" (стр.24.)
Кредитно-модульна система підготовки сімейних лікарів на післядипломному етапі (стр.25-27.)
Медична етика й деонтологія як важливі складові у формуванні світогляду сімейного лікаря (стр.28.)
Мінцер О. П. Сімейна медицина та проблеми якості надання медичної допомоги населенню/ О. П. Мінцер, Г. І. Лисенко, Л. І. Усенко (стр.28-29.)
Актуальні питання реформування амбулаторно-поліклінічної допомоги військовослужбовцям на засадах загальної практики - сімейної медицини (стр.30-31.)
Профілактика як основа роботи лікаря загальної практики - сімейної медицини (стр.31-32.)
Бурмака Ю. Г. Доцільність семінарів-тренінгів із сімейної психотерапії в підготовці лікаря загальної практики - сімейної медицини/ Ю. Г. Бурмака, Л. П. Черепахіна, О. Б. Комарова (стр.32.)
Сердюк О. І. Досвід організації співпраці сімейних лікарів та спеціалістів вторинного й третинного рівнів/ О. І. Сердюк, Б. А. Рогожин, Л. М. Патока (стр.32-33.)
Аналіз роботи закладів загальної практики - сімейної медицини (стр.33.)
Короп А. Ф. Порівняльна оцінка якості лікування дітей у різних типах закладів загальної практики - сімейної медицини/ А. Ф. Короп, Т. П. Єфіменко (стр.34.)
Шинкарьова І. М. Аналіз типових медичних маршрутів як інструмент оцінки адекватності медичної допомоги на первинному рівні/ І. М. Шинкарьова (стр.35-37.)
Гощинський В. Б. Використання амбулаторії сімейного лікаря як навчальної бази в підготовці сімейного лікаря на додипломному рівні/ В. Б. Гощинський, Н. Є. Боцюк, І. О. Боровик (стр.37-38.)
Досвід первинної спеціалізації за фахом "Загальна практика - сімейна медицина" в умовах сільських лікувальних закладів (стр.38-39.)
Про подальше удосконалення моделі моніторингу розвитку первинної медико-санітарної допомоги на засадах сімейної медицини на регіональному рівні (стр.39-40.)
Результати впровадження сімейної медицини в Полтавській області (стр.40-41.)
Наукове обгрунтування покращення доступності та якості первинної медико-санітарної допомоги на засадах сімейної медицини населенню Харківського регіону (стр.41-42.)
Жук О. В. До питання про удосконалення організації спеціалізованої медичної допомоги в умовах розвитку сімейної медицини в Харківській області/ О. В. Жук (стр.43-45.)
Білецький С. В. Сімейна медицина на Буковині - реалії та перспективи/ С. В. Білецький (стр.46.)
Крикливець Л. Г. Становлення сімейної медицини в КМУ міської поліклініки № 3 м. Чернівців/ Л. Г. Крикливець, В. В. Бойко, С. В. Білецький (стр.46.)
Семейная медицина в автономной республике Крым - настоящее и будущее (стр.47-49.)
Мосієнко Г. П. Клінічні особливості абдомінального больового синдрому при неорганічній патології шлунково-кишкового тракту/ Г. П. Мосієнко (стр.51-53.)
Рівень олужнювання в антральному відділі шлунка та його зв’язок із хронічним панкреатитом (стр.54-55.)
Мосієнко Г. П. Роль деяких гастроінтестінальних гормонів у патогенезі функціональних захворювань травного каналу/ Г. П. Мосієнко (стр.55-56.)
Чопей І. В. Застосування антиоксидантного комплексу "Три-Ві Плюс" у лікуванні хворих на хронічні гастрити А та В із супутніми залізодефіцитними станами/ І. В. Чопей, С. В. Панас (стр.56-59.)
Рудіченко В. М. Застосування методу візуалізації як підгрунтя для контролю навчання сімейних лікарів по темі "Диспепсія"/ В. М. Рудіченко (стр.59.)
Меланіч С. Л. Особливості мікроскопічної характеристики слизової оболонки гастродуоденальної зони при хронічному калькульозному холециститі в поєднанні з пептичною виразкою та хронічним гастродуоденітом/ С. Л. Меланіч, Г. В. Гончар, Т. В. Майкова (стр.60-63.)
Терапевтическая эффективность липофильных и гидрофильных ингибиторов ангиотензин-превращающего фермента у больных хронической болезнью почек гломерулонефритом (стр.64.)
Дзюблик І. В. Антивірусні препарати для етіотропної терапії гострих респіраторних вірусних інфекцій/ І. В. Дзюблик (стр.65-68.)
Вакалюк І. П. Гемодинамічний та коронарний резерв міокарда хворих на ішемічну хворобу серця та артеріальну гіпертензію в процесі лікування триметазидином і кардонатом/ І. П. Вакалюк, Л. З. Абрам’як, С. С. Максимов (стр.69-71.)
Нарушение сердечного ритма у пожилых больных в работе врача общей практики (стр.71-72.)
Коррекция вегетососудистой дисфункции у детей на фоне артериальной гипотензии (стр.72.)
Психологические аспекты в практике семейного врача при лечении артериальной гипертензии (стр.73.)
Гиріна О. М. Ендотеліальна дисфункція як провідний чинник формування, розвитку та прогресування артеріальної гіпертензії/ О. М. Гиріна, В. О. Сірик (стр.73-74.)
Прихода И. В. Эффективность и безопасность прамистара у больных с метаболическим синдромом Х, перенесших ишемический инсульт/ И. В. Прихода (стр.75-78.)
Прихода І. В. Роль натрійуретичних пептидів у розвитку гострої лівошлуночкової недостатності у хворих на гострий коронарний синдром без елевації сегмента ST/ І. В. Прихода (стр.79-81.)
Корж А. Н. Сердечно-сосудистая патология в сочетании с СД в амбулаторной практике/ А. Н. Корж (стр.81-82.)
Чабан Т. І. Ураження коронарних артерій у хворих на ішемічну хворобу серця та артеріальну гіпертензію залежно від індексу маси тіла/ Т. І. Чабан, В. І. Попко (стр.82.)
Сольвенцій в комплексному лікуванні хворих на остеоартроз (стр.83-84.)
Лікування хворих на бронхіальну астму сорбілактом на фоні патології шлунково-кишкового тракту, печінки та дисбактеріозу (стр.85.)
Константинович-Чічірельо Т. В. Аналіз функції зовнішнього дихання у хворих на бронхіальну астму за наявності психоемоційної дисфункції/ Т. В. Константинович-Чічірельо (стр.86-91.)
Митин Ю. В. Лечение воспалительных заболеваний верхних дыхательных путей и уха и профилактика послеоперационных осложнений с использованием препарата Эреспал/ Ю. В. Митин, Я. Ю. Гомза (стр.92-94.)
Приступа Л. Н. Диференційна діагностика синдрому легеневої дисемінації в практиці сімейного лікаря/ Л. Н. Приступа (стр.95-99.)
Робота сімейного лікаря з виявлення, лікування та профілактики туберкульозу (стр.100.)
Гойда Н. Г. Роль сімейного лікаря в медичному забезпеченні вагітних і новонароджених/ Н. Г. Гойда (стр.100-101.)
Мурзіна Е. О. Грибкові захворювання та їхнє лікування в практиці сімейного лікаря/ Е. О. Мурзіна (стр.102-104.)
Питання діагностики хвороби Рейтера в практиці сімейного лікаря (стр.105.)
Сиделковский А. Л. Хрономедицина в практике семейного врача/ А. Л. Сиделковский, Р. Я. Адаменко, Ю. И. Головченко (стр.105-107.)
Апанасенко Г. Л. Сверхсмертность славянских мужчин: возможности противодействия ей/ Г. Л. Апанасенко (стр.108-111.)
Формування стереотипу здорового способу життя - необхідність сьогодення (стр.111-113.)
Нормативно-правовий супровід розвитку загальної практики - сімейної медицини в Україні (стр.114.)
Методичні підходи до проведення проміжного контролю знань лікарів-інтернів за фахом "Загальна практика - сімейна медицина" під час очного навчання (стр.15.)
Интересные статьи :
Найти похожие


5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Вороненко Ю. В., Вдовиченко Ю. П., Мінцер О. П., Гойда Н. Г., М’ясников В. Г., Зозуля І. С., Косаковський А. Л.
Заглавие : Рейтинг складових процесу навчання на інституціональному рівні як елемент державної системи забезпечення якості післядипломної медичної освіти
Место публикации : Медична освіта. - 2005. - № 3. - С. 8-12 (Шифр МУ7/2005/3)
Предметные рубрики: Образование медицинское, повышение квалификации
Найти похожие

6.

Заглавие журнала :Охорона здоров’я України -2002г.,N 2
Интересные статьи :
Москаленко В. Ф. Здоровий спосіб життя: теорія та практика/ В. Ф. Москаленко (стр.4-6)
Варивончик Д. В. Організація медико-профілактичної допомоги підліткам щодо попередження ВІЛ-інфікування/ Д. В. Варивончик (стр.7-10)
Кириченко П. Д. Вплив обізнаності щодо ВІЛ-інфекції/СНІДу на поведінковий ризик споживачів ін’єкційних наркотиків Вінницького регіону/ П. Д. Кириченко, В. В. Полонець, Т. О. Кирилюк (стр.11-14)
Малеванський М. Л. Реєстр галузевих нововведень-основа інноваційних процесів у практичній охороні здоров’я / М. Л. Малеванський (стр.15-18)
Мінцер О. П. Дистанційне медичне навчання: проблеми та перспективи/ О. П. Мінцер (стр.19-26)
Гойда Н. Г. Методичні підходи до вивчення складових формування репродуктивного здоров’я/ Н. Г. Гойда, В. І. Чебан (стр.27-30)
Мухарська Л. М. Керовані інфекції в Україні: сучасний стан, епідеміологічні особливості/ Л. М. Мухарська, М. М. Аронова, О. А. Гладка (стр.31-38)
Кратенко І. С. Із досвіду впровадження платних послуг у діяльність санітарно-епідеміологічної служби Харківської області/ І. С. Кратенко, В. А. Гриненко, Є. О. Перцевой (стр.39-43)
Чопей І. В. Сімейна медицина у деяких зарубіжних країнах та використання цього досвіду в Україні/ І. В. Чопей, І. М. Рогач (стр.44-49)
Гойда Н. Г. Проблеми дитячої смертності в Україні/ Н. Г. Гойда, Р. О. Моісеєнко, О. Г. Сулима (стр.50-56)
Усіченко І. Г. Співпраця товариства Червоного Хреста України, органів влади та закладів охорони здоров’я у боротьбі з соціально небезпечними хворобами / І. Г. Усіченко (стр.57-62)
Бойчак М. П. Цивільна і військова медицина України: концептуальні принципи та проблеми взаємодії в єдиному медичному просторі / М. П. Бойчак, Л. А. Голик, Я. Ф. Радиш (стр.63-68)
Самоуправління як один із основних принципів діяльності лікарняних кас (стр.69-71)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Заглавие журнала :Медична освіта -2019г.,N 2
Интересные статьи :
Абрамов А. С. . Особливості підготовки англомовних студентів молодших і старших курсів на кафедрах гігієнічного профілю у вищих медичних навчальних закладах/ А. С. Абрамов, В. М. Байбаков, Л. В. Григоренко (стр.6-10)
Беденюк А. Д. Особливості підготовки та проведення студентської олімпіади з хірургії у тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ А. Д. Беденюк, А. Є. Бурак, С. Й. Гриценко (стр.11-14)
Бурмас Н. І. Cистема дистанційної форми навчання на кафедрі загальної хімії/ Н. І. Бурмас, Л. А. Бойко (стр.15-18)
Крицький І. О. Шляхи підвищення якості навчання іноземних студентів вищого медичного навчального закладу/ І. О. Крицький (стр.19-23)
Лопіна Н. А. Структура інформаційно-освітнього веб-середовища та веб-сайту клінічної кафедри вищого медичного навчального закладу/ Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова (стр.24-30)
Мосула Л. М. Досвід впровадження нової навчальної дисципліни «Фізико-хімічний аналіз у створенні ліків» у процесі підготовки майбутніх провізорів/ Л. М. Мосула, Л. С. Криськів, Т. В. Кучер (стр.31-35)
Спіріна І. Д. Симуляційна освіта в психіатрії/ І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі (стр.36-41)
Шостак Л. Й. Принципи підготовки співробітників національної поліції з домедичної допомоги/ Л. Й. Шостак (стр.42-46)
Штрімайтіс О. В. Важливість використання електронного освітнього ресурсу для якісного освітнього процесу/ О. В. Штрімайтіс [та ін.] (стр.47-50)
Антоненко А. М. Досвід впровадження результатів науково-дослідної роботи інституту гігієни та екології в курс викладання дисципліни «Гігієна та екологія» / А. М. Антоненко [та ін.] (стр.51-54)
Баранова І. В. Мотивація до навчання – запорука ефективності сучасної медичної освіти/ І. В. Баранова, І. А. Ільюк, К. П. Постовітенко (стр.55-60)
Вихрущ А. В. Викладання дисциплін гуманітарного циклу в сучасному університеті/ А. В. Вихрущ (стр.61-66)
Галіяш Н. Б. Формування комунікативної компетентності як фундаментальної складової професії лікаря/ Н. Б. Галіяш, Н. А. Бількевич, Н. В. Петренко (стр.67-74)
Герелюк В. І. Застосування тренажера для відпрацювання практичних навичок роботи в дзеркалі студентами стоматологічного факультету/ В. І. Герелюк, Т. І. Матвійків, Н. В. Нейко (стр.75-78)
Єгудіна Є. Д. Імплементація кейс-методу у формуванні клінічного мислення студентів-медиків/ Є. Д. Єгудіна, Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова (стр.79-85)
Ждан В. М. Впровадження Європейських стратегій навчання сімейних лікарів на кафедрі сімейної медицини і терапії/ В. М. Ждан [та ін.] (стр.85-89)
Лимар Л. В. Основні компоненти соціальної компетентності сімейних лікарів в Україні/ Л. В. Лимар (стр.90-95)
Лопіна Н. А. Електронна база клінічних випадків як спосіб безперервного практично-орієнтованого фахового розвитку медичних спеціалістів / Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова (стр.96-102)
Льовкін О. А. Симуляційні тренінги як сучасний метод навчання в запорізькому державному медичному університеті/ О. А. Льовкін, В. С. Скоба, О. І. Потоцька (стр.103-106)
Савицька Н. І. Формування правової компетентності керівників медсестринства на етапі післядипломної освіти/ Н. І. Савицька, О. М. Мочульська (стр.107-113)
Федчишин Н. О. Іншомовна граматична компетентність як складова загальної підготовки майбутнього лікаря у контексті віртуально-навчального середовища/ Н. О. Федчишин [та ін.] (стр.114-121)
Яковцова І. І. Використання майстер-класів під час проведення циклів тематичного удосконалення на кафедрі патологічної анатомії/ І. І. Яковцова, А. Є. Олійник, О. В. Долгая (стр.122-125)
Колодницька О. Д. Використання проектного навчання при вивченні медичної термінології латинського і грецького походження/ О. Д. Колодницька, І. І. Ворона (стр.126-130)
Логойда Л. С. Методичні аспекти викладання фармацевтичного аналізу в контексті вивчення фармацевтичної хімії іноземним студентам/ Л. С. Логойда, Н. О. Зарівна (стр.131-136)
Данильчук Г. О. Оцінка ступеня емоційного вигорання у лікарів та лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти/ Г. О. Данильчук, Я. І. Венгер, Д. О. Лагода (стр.137-142)
Доля О. С. Сучасні технології для об’єктивізації та стандартизації оцінювання практичних навичок лікарів-інтернів хірургів/ О. С. Доля, Н. О. Ярешко (стр.143-147)
Лазарчук Т. Б. Роль післядипломного навчання в профілактиці синдрому емоційного вигорання у лікарів первинної ланки/ Т. Б. Лазарчук, О. Є. Самогальська, І. В. Мерецька (стр.148-151)
Бабінець Л. С. Амбулаторна лікарська практика як ключова складова підготовки сімейного лікаря/ Л. С. Бабінець, Н. Є. Боцюк, І. О. Боровик (стр.152-155)
Горпініч Т. І. Проблеми використання досвіду США з організації професійної підготовки майбутніх лікарів: український контекст/ Т. І. Горпініч (стр.156-161)
Дідух В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (оптика) (частина 4)/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.162-170)
Мінцер О. П. Онтолого-керовані інформаційні системи в забезпеченні безперервного професійного розвитку лікарів та провізорів/ О. П. Мінцер, М. А. Попова (стр.171-177)
Паласюк Г. Б. Медсестринські наукові дослідження в Австрії/ Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк (стр.178-183)
Прокоп І. А. Становлення та розвиток медичної освіти і науки на теренах західної України (XVIII –XIX століття)/ І. А. Прокоп, Т. В. Саварин (стр.184-190)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Заглавие журнала :Медична освіта -2016г.,N 3
Интересные статьи :
Бурлака Б. С. Використання сучасних технологій комунікацій для оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрі технології ліків/ Б. С. Бурлака, Фаді Ал Зедан (стр.5-7)
Волощук Н. І. Перспективність застосування новітніх та "забутих” методів викладання фармакології у вищій школі/ Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, О. В. Грималовська (стр.8-11)
Вороненко Ю. В. Післядипломна медична освіта – нові горизонти й перспективи/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, О. В. Палагін (стр.12-16)
Мельничук І. М. Реальність та перспективи впровадження на сучасному етапі дистанційного навчання у сферу охорони здоров’я/ І. М. Мельничук, С. О. Ястремська (стр.17-20)
Солодовник О. В. Основні аспекти концепції фахової підготовки молодшого медичного спеціаліста, здатного до безперервного професійного самовдосконалення/ О. В. Солодовник (стр.21-25)
Чоп’як В. В. Опис корисної моделі на клінічних кафедрах (для отримання патенту України): авторські погляди/ В. В. Чоп’як [та ін.] (стр.26-28)
Шухтін В. В. Реформування вищої освіти в Україні/ В. В. Шухтін [та ін.] (стр.29-34)
Бєленічев І. Ф. Професійний портрет викладача дистанційного навчання в медичному і фармацевтичному ВНЗ/ І. Ф. Бєленічев [та ін.] (стр.35-37)
Бугай Б. Г. Межі серцевої тупості: протиріччя між істиною і канонічними правилами перкусії в пропедевтиці внутрішніх хвороб/ Б. Г. Бугай [та ін.] (стр.38-43)
Велика А. Я. Особливості професійного вибору студентів-провізорів/ А. Я. Велика, О. О. Перепелиця (стр.44-47)
Волощук Н. І. Науково-методичні основи викладання фармакології лікарських засобів, що впливають на процеси згортання крові/ Н. І. Волощук [та ін.] (стр.48-51)
Добровольський В. В. Деякі аспекти розв’язання конфліктів на прикладі кафедри неврології Одеського національного медичного університету, як один із напрямків культури спілкування та підвищення якості навчального процесу/ В. В. Добровольський (стр.52-55)
Загричук Г. Я. Організація практичної підготовки студентів-провізорів при вивченні органічної хімії/ Г. Я. Загричук, А. Є. Демид (стр.56-61)
Канівець С. В. Шляхи оптимізації викладання дисципліни "Невідкладна медична допомога” для молодших спеціалістів з медичною освітою/ С. В. Канівець, О. Є. Денисик (стр.62-66)
Кривошей О. В. Сучасні методи викладання фармацевтичної хімії/ О. В. Кривошей (стр.67-70)
Левків М. О. Застосування кейс-методу у фаховій підготовці студентів-іноземців на кафедрі терапевтичної стоматології/ М. О. Левків (стр.71-74)
Прилипко Н. А. Організаційно-методичні підходи викладання іноземним англомовним студентам на фармацевтичному факультеті Одеського національного медичного університету/ Н. А. Прилипко [та ін.] (стр.75-77)
Родіонова В. В. Досвід підготовки студентів до участі у Всеукраїнській студентській олімпіаді з клінічної імунології та алергології (підсумки викладачів та погляд студентів)/ В. В. Родіонова [та ін.] (стр.78-81)
Семенець А. В. Про оновлення "Інформаційної системи перевірки знань у медичній освіті”/ А. В. Семенець, С. Б. Чеканов (стр.82-89)
Спіріна І. Д. Використання "рівнів навчання” для оцінки знань студентів на циклі "Психіатрія. Наркологія”/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.90-92)
Стеченко О. В. Проблема академічної чесності в навчальному процесі та науці: досвід Національного медичного університету імені О. О. Богомольця/ О. В. Стеченко (стр.93-98)
Суховолець І. О. Особливості проведення лекційних занять з розділу "Захворювання слизової оболонки ротової порожнини” для студентів-іноземців/ І. О. Суховолець (стр.99-101)
Хобзей М. К. Деякі аспекти первинної експертизи наукових праць на наявність академічного плагіату/ М. К. Хобзей, А. Р. Вергун (стр.102-105)
Шишка І. В. Роль матеріально-технічної бази та науково-педагогічного забезпечення в підготовці лікаря майбутнього (сімейного лікаря)/ І. В. Шишка, А. В. Кудієвський (стр.106-109)
Колесник М. Ю. Роль соціальних мереж у дистанційній освіті лікарів на післядипломному етапі/ М. Ю. Колесник, І. С. Качан (стр.110-113)
Кадобний Т. Б. Передумови, завдання і форми радянізації освіти на Тернопільщині у вересні 1939 – червні 1941 року/ Т. Б. Кадобний, Л. О. Кравчук, К. М. Мельникова (стр.114-117)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Заглавие журнала :Медична освіта -2015г.,N 2
Интересные статьи :
Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю, присвяченої пам’яті ректора члена-кореспондента НАМН України, професора Леоніда Якимовича Ковальчука, "Реалізація закону України"про вищу освіту" у вищій медичній та фармацевтичнійосвіті України" 21-22 травня 2015 року м. Тернопіль (стр.6-98)
Дзюбановський І. Я. Леонід Ковальчук - видатний реформатор медичної освіти та охорони здоров’я України/ І. Я. Дзюбановський (стр.6-8)
Старча Т. М. Сучасні завдання вищої медичної освіти та кадрового забезпечення реформування/ Т. М. Старча [и др.] (стр.9-13)
Старча Т. М. Удосконалення системи ліцензійних іспитів "Крок з" в умовах режимів підвищеної готовності та надзвичайної ситуації/ Т. М. Старча [и др.] (стр.14-19)
Волосовець О. П. Особливості підготовки навчальної літератури в сучасних умовах/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.20-29)
Волосовець О. П. Особливості атестації випускників вищих медичних (фармацевтичного) навчальних закладів у 2015 році/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.30-33)
Корда Μ. Μ. Шляхи імплементації закону України "Про вищу освіту" в Тернопільському державному медичному університеті/ Μ. Μ. Корда, А. Г. Шульгай, І. М. Кліщ (стр.34-38)
Амосова К. М. Удосконалення методики проведення підсумкового модульного контролю/ К. М. Амосова, Г. В. Мостбауер, С. Ю. Калініна (стр.39-40)
Вороненко Ю. В. Тенденції інтеграції систем підготовки та атестації медичних кадрів у світі та Україні/ Ю. В. Вороненко [и др.] (стр.41-45)
Мороз В. М. Імплементація закону України "Про вищу освіту" у Вінницькому національному медичному університеті їм. М. І. Пирогова: реалії та перспективи/ В. М. Мороз [и др.] (стр.46-49)
Лісовий В. М. Особливості соціально-психологічної адаптації студентів першого курсу ХНМУ - мешканців Луганської та Донецької областей/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.50--52)
Запорожан В. М. Оптимізація освітньої діяльності університету відповідно до законуУкраїни "Про вищу освіту"/ В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, О. В. Чернецька (стр.53-54)
Черних В. П. Сучасний стан створення стандартів вищої фармацевтичної освіти на основі компетентнісного підходу/ В. П. Черних [и др.] (стр.55-56)
Ждан В. М. Освітня діяльність ВДНЗ України "Українська медична стоматологічна академія" за умов реалізації закону України «Про вищу освіту"/ В. М. Ждан [и др.] (стр.57-60)
Никоненко О. С. Актуальні питання імплементації закону України "Про вищу освіту" в післядипломній підготовці медичних спеціалістів/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.61-63)
Дзяк Г. В. Шляхи підвищення якості навчання на підставі моніторингу анкетування випускників академії/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.66-67)
Бойчук Т. М. Перший досвід впровадження електронного журналу обліку успішності в Буковинському державному медичному університеті/ Т. М. Бойчук [и др.] (стр.67-72)
Зіменковський Б. С. Підготовка іноземних студентів за спеціальністю "Стоматологія" у контексті євроінтеграції української вищої освіти/ Б. С. Зіменковський [и др.] (стр.73-79)
Рожко М. М. З досвіду реалізації міжнародних освітніх проектів у ДВНЗ "Івано-франківський національний медичний університет"/ М. М. Рожко [и др.] (стр.80-81)
Колесник Ю. М. Деякі питання імплементації закону України "Про вищу освіту" у діяльність вищих навчальних закладів/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.82-85)
Вороненка Ю. В. Єдиний медичний (фармацевтичний) освітній простір - стратегія, регіональні та локальні рішення/ Ю. В. Вороненка, О. П. Мінцер (стр.86-88)
Хвисюк О. М. Удосконалення післядипломноі підготовки лікарів - шлях до забезпечення ефективної кадрової політики системи охорони здоров’я/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.89-89)
Чекман І. С. Нанофармакологія: науково-методичні основи викладання студентам/ І. С. Чекман (стр.92-93)
Шатило Д. Й. Забезпечення якості освітньої діяльності як шлях реалізації закону України "Про вищу освіту"/ Д. Й. Шатило, С. В. Гордійчук (стр.94-98)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Заглавие журнала :Медична освіта -2014г.,N 3 (дод.)
Интересные статьи :
Абатуров О. Є. Формування світогляду майбутніх лікарів у контексті біоетики при викладанні медичної генетики/ О. Є. Абатуров [и др.] (стр.9-12)
Авраменко Н. В. Проблеми викладання аспектів репродуктивної медицини на медичному факультеті медичного університету/ Н. В. Авраменко [и др.] (стр.13-15)
Бачук-Понич Н. В. Інтерактивні методи навчання в практиці студентського наукового гуртка/ Н. В. Бачук-Понич, Т. О. Ілащук (стр.16-17)
Безрук Т. О. Міждисциплінарна інтеграція в процесі вивчення клінічних дисциплін/ Т. О. Безрук, В. В. Безрук (стр.18-19)
Бербець А. М. Використання інтерактивних методик при проведенні практичних занять з акушерства та гінекології/ А. М. Бербець (стр.20-22)
Бідзіля П. О. Світоглядна мотивація пізнавальної діяльності/ П. О. Бідзіля, В. А. Жадько (стр.23-26)
Бойчук Т. М. Новітні технології при викладанні дисципліни "Гістологія, цитологія та ембріологія” в Буковинському державному медичному університеті/ Т. М. Бойчук [и др.]
Бойчук Т. М. Актуальні питання підготовки іноземних студентів до складання іспитів для підтвердження дипломів на батьківщині випускників/ Т. М. Бойчук [и др.] (стр.30-32)
Борейко Л. Д. Компетентнісний підхід в організації навчального процессу/ Л. Д. Борейко, Ю. С. Букатару, А. І. Перижняк (стр.33-35)
Булик Р. Є. Роль і місце самостійної роботи в навчальній діяльності студента/ Р. Є. Булик, Н. В. Черновська (стр.36-37)
Буряк О. Г. Досвід викладання педіатрії в контексті підготовки спеціалістів первинної медичної допомоги/ О. Г. Буряк, Ю. М. Нечитайло (стр.38-40)
Височанська Т. П. Науково-дослідна робота студентів – важливий елемент підготовки медичних фахівців із дисциплін дерматовенерологічного профілю/ Т. П. Височанська (стр.41-42)
Вовченко М. Б. Адаптація іноземних студентів 1–2 курсів у Запорізькому державному медичному університеті/ М. Б. Вовченко (стр.43-44)
Волосовець О. П. Інноваційні підходи до підготовки лікарів зі спеціальності "Педіатрія” в інтернатурі/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.45-46)
Волосовець А. О. Використання сучасних інтернет-технологій у практиці викладання на кафедрі неврології/ А. О. Волосовець, Н. С. Турчина (стр.47)
Вороненко Ю. В. Моніторинг знань як основа системи контролю якості навчання інтернів/ Ю. В. Вороненко [и др.] (стр.48)
Гиря О. М. Основні аспекти формування світогляду майбутніх лікарів/ О. М. Гиря (стр.49-52)
Годлевський Л. С. Комп’ютерна iнженерія в дистанційному кредитно-модульному навчанні медичних працівників/ Л. С. Годлевський [и др.] (стр.53-54)
Гончарова Н. Г. Новітні форми самостійної роботи студентів при підготовці майбутніх лікарів на кафедрі нормальної фізіології/ Н. Г. Гончарова [и др.] (стр.55-58)
Грищенко О. В. Особливості навчання "дорослої” аудиторії в системі післядипломної освіти/ О. В. Грищенко, В. В. Бобрицька, С. В. Коровай (стр.59-61)
Громовик Б. П. До 50-річчя кафедри організації та економіки фармації Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького/ Б. П. Громовик [и др.] (стр.62-65)
Губка В. О. Організація навчального процесу для студентів та лікарів-інтернів на кафедрі госпітальної хірургії/ В. О. Губка (стр.66-67)
Гулей Л. О. Особливості викладання дисципліни "Дерматологія. Венерологія” студентам спеціальності "Педіатрія”/ Л. О. Гулей, О. І. Денисенко (стр.68-70)
Доля В. С. Формування світогляду майбутніх провізорів/ В. С. Доля, В. І. Мозуль, О. В. Мазулін (стр.71-73)
Ждан В. М. Теоретичні й методологічні аспекти безперервної післядипломної медичної освіти/ В. М. Ждан [и др.] (стр.74-78)
Івченко В. К. Формування особистісно-професійної компетентності майбутніх лікарів/ В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Р. В. Разумний (стр.79-82)
Івченко В. К. Використання інноваційних навчальних технологій у процесі викладання основних медичних клінічних дисциплін/ В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Т. А. Сіротченко (стр.83-86)
Ілащук Т. О. Методологічні аспекти організації самостійної роботи студента при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб у Буковинському державному медичному університеті в сучасних умовах/ Т. О. Ілащук, О. П. Микитюк (стр.87-90)
Камишний О. М. Особливості організації самостійної роботи студентів за кредитно-модульною системою на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ О. М. Камишний [и др.] (стр.91-92)
Кірсанова О. В. Особливості навчального процесу для освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр” зі спеціальності "Лабораторна діагностика”/ О. В. Кірсанова [и др.] (стр.93-97)
Ковальчук Л. Я. Досвід викладання дисципліни "Хірургія” за кредитно-модульною системою/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.98-100)
Колесник Ю. М. Професійно-етична складова та "етичний кодекс лікаря України” у формуванні світогляду майбутнього медичного спеціаліста/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.101-103)
Колесник Ю. М. Роль рейтингового оцінювання діяльності викладача в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.104-105)
Колесник Ю. М. Шляхи формування мотиваційно-світоглядної сфери студентів медичних вищих навчальних закладів/ Ю. М. Колесник, В. В. Чугунов, Ю. М. Нерянов (стр.106-108)
Корнієнко Г. В. Деякі проблеми базового циклу інтернатури з дитячої хірургії/ Г. В. Корнієнко, В. О. Дмитряков, М. О. Скалозубов (стр.109-111)
Кравченко В. І. Аналіз захворюваності працівників охорони здоров’я за звертальністю у медустанови м. Запоріжжя/ В. І. Кравченко [и др.] (стр.112-113)
Кравченко В. І. Проведення виробничої практики в ЗДМУ за вимогами кредитно-модульної системи/ В. І. Кравченко [и др.] (стр.114-115)
Крушинська Т. Ю. Ділові ігри змагання на заняттях з медичної мікробіології/ Т. Ю. Крушинська, Г. М. Кременчуцький, Д. О. Степанський (стр.116-118)
Кудієвський А. В. Психологічні та філософські погляди на сімейну медицину випускників медичного вузу/ А. В. Кудієвський [и др.] (стр.119-121)
Кущ О. Г. Аналіз результатів впровадження кредитно-модульної системи навчання фахівців зі спеціальності "Лабораторна діагностика” (бакалавр) при вивченні мікробіології, вірусології, імунології в Запорізькому державному медичному університеті/ О. Г. Кущ, О. В. Морозова (стр.122-134)
Лашкул Д. А. Використання інтерактивних технологій при вивченні внутрішніх хвороб як умова інтенсифікації освітнього процессу/ Д. А. Лашкул (стр.125-127)
Леженко Г. О. Інноваційні процеси у навчанні студентів за спеціальністю "Стоматологія”/ Г. О. Леженко, Ю. Г. Резніченко, С. В. Врублевська (стр.128-130)
Леженко Г. О. Впровадження стратегії інтегрованого ведення хвороб дитячого віку в навчальний процес на кафедрі госпітальної педіатрії і дитячих інфекційних хвороб/ Г. О. Леженко [и др.] (стр.131-133)
Мисула І. Р. Актуальність впровадження елективного курсу "Основи натуропатії” у навчальний процес для студентів медичного факультету на кафедрі медичної реабілітації/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.134-138)
Мороз В. М. Моніторинг якості освіти при впровадженні кредитно-модульної системи у ВНМУ імені М. І. Пирогова/ В. М. Мороз [и др.] (стр.138-139)
Наварчук Н. М. Дуалізм і біхевіоризм кредитно-модульної системи/ Н. М. Наварчук (стр.140-143)
Нагорна Н. В. Досвід використання методів інтерактивного навчання у післядипломній медичній освіті/ Н. В. Нагорна [и др.] (стр.144-146)
Нагорна Н. В. Особливості роботи кафедри педіатрії науково-навчального інституту післядипломної освіти Донецького національного медичного університету – опорної за спеціальністю "Дитяча гематологія”/ Н. В. Нагорна [и др.] (стр.147-149)
Нерянов Ю. М. Актуальні питання формування світогляду майбутніх фахівців – стоматологів/ Ю. М. Нерянов [и др.] (стр.150-151)
Никоненко О. С. Удосконалення практичних навичок у студентів VI курсу в контексті кредитно-модульної системи на кафедрі госпітальної хірургії/ О. С. Никоненко [и др.] (стр.152-154)
Ніцович І. Р. Особливості організації самостійної роботи студентів/ І. Р. Ніцович, О. А. Андрієць (стр.155-156)
Павленко О. В. Сучасні підходи до оцінки рівня знань слухачів за спеціальністю "Стоматологія”/ О. В. Павленко, Т. М. Волосовець, І. П. Мазур (стр.157-159)
Павлюченко М. І. Кредитно-модульна система і клінічне мислення/ М. І. Павлюченко (стр.160-161)
Пюрик В. П. Виробнича практика з хірургічної стоматології в умовах кредитно-модульної системи навчання/ В. П. Пюрик [и др.] (стр.162-165)
Резніченко Н. Ю. Курс косметології та естетичної медицини в післядипломній освіті дерматовенерологів/ Н. Ю. Резніченко (стр.166-168)
Сажин С. І. Дистанційне навчання як елемент самопідготовки студентів до занять з педіатричних дисциплін/ С. І. Сажин (стр.169-171)
Семеняк А. В. Викладання дисципліни "Акушерство та гінекологія” для студентів за спеціальністю "Медична психологія”/ А. В. Семеняк, О. А. Андрієць (стр.172-174)
Сидорчук А. С. Активізація самонавчання студентів медичного профілю в межах компетентнісного підходу у викладанні теоретичних та клінічних дисциплін/ А. С. Сидорчук [и др.] (стр.175-177)
Сирцов В. К. Кореляційний аналіз показників успішності із показниками професійної мотивації студентів Запорізького державного медичного університету при вивченні курсу гістології, цитології та ембріології/ В. К. Сирцов, Л. В. Макєєва, О. І. Потоцька (стр.178-180)
Сирцов В. К. Аналіз викладання медико-біологічних дисциплін за спеціальностями "Лікувальна справа” і "Педіатрія” в Запорізькому державному медичному університеті в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу/ В. К. Сирцов [и др.] (стр.181-184)
Сорокман Т. В. Hаукові дослідження як рушійна сила вищої медичної освіти/ Т. В. Сорокман [и др.] (стр.185-187)
Тихоновський О. В. Міжкультурне спілкування як частина педагогічного спілкування з урахуванням національно-психологічних особливостей іноземних студентів/ О. В. Тихоновський (стр.188-190)
Фастовець О. О. Cистема рейтингової оцінки студентів-стоматологів за умов кредитно-модульної системи навчання/ О. О. Фастовець, Р. А. Котелевський (стр.191-193)
Чебан В. І. Особливості способу життя, соціальної адаптації студентів-медиків та технології їх оздоровлення/ В. І. Чебан, О. А. Оленович, С. П. Соболь (стр.194-197)
Шостакович-Корецька Л. Р. Використання методу міждисциплінарного проекту в конкурентних групах при вивченні теми "ВІЛ-інфекція” для студентів VI курсу медичного факультету/ Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.] (стр.198-200)
Шпонька І. С. Реальність, проблеми, шляхи вдосконалення навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи/ І. С. Шпонька [и др.] (стр.201-203)
Шумна Т. Є. Досвід підвищення мотивації до навчання у студентів IV та VI курсів медичного факультету на кафедрі факультетської педіатрії/ Т. Є. Шумна (стр.204-207)
Бабієнко В. В. Використання соціальних мереж при викладанні освітніх дисциплін/ В. В. Бабієнко, Ю. Г. Романова (стр.208-210)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-10    11-20   21-30   31-40   41-48 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)