Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Назаркіна, В. М.$<.>)
Общее количество найденных документов : 28
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-28 
1.


    Полова, Ж. М.
    Аналіз економічної доступності ветеринарних препаратів у межах сегмента протимаститних засобів [Текст] / Ж. М. Полова, В. М. Назаркіна // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2017. - Том 3, № 3. - С. 35-41


MeSH-главная:
ВЕТЕРИНАРНЫЕ ЛЕКАРСТВЕННЫЕ СРЕДСТВА -- VETERINARY DRUGS (снабжение и распределение, экономика)
МАСТИТ КРУПНОГО РОГАТОГО СКОТА -- MASTITIS, BOVINE (лекарственная терапия, экономика)
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
Аннотация: Мета: аналіз економічної доступності препаратів, що застосовуються при лікуванні маститу великої рогатої худоби. Розрахунок прогнозної собівартості нових протимаститних ЛЗ та порівняння з цінами референтних препаратів для виявлення доцільності упровадження їх у виробництво. Матеріали та методи. Теоретичну основу дослідження становлять нормативно-правова база, наукові праці вітчизняних та закордонних учених. Емпірична база дослідження: прайс-листи, дані держстатистики за 2012-2016 рр. Аналіз динаміки індексів цін, показників ліквідності цін та адекватності платоспроможності з використанням статистичних методів. Калькулювання собівартості ЛЗ за загальноприйнятою методикою. Результати дослідження. Аналіз законодавства, що регламентує порядок обігу та контролю якості ЛЗ в Україні та країнах ЄС, свідчить про суттєві невідповідності та актуалізує проблеми удосконалення нормативної бази з урахуванням світових стандартів. Проведено дослідження доступності ветеринарних препаратів протимаститної дії у 2012-2016 рр. У результаті аналізу індексів цін, а також показників ліквідності та адекватності платоспроможності можна зробити висновки про належну економічну доступність цієї групи препаратів. Проведено калькулювання собівартості запропонованих до упровадження протимаститних препаратів. За результатами розрахунків, прогнозні оптово-відпускні ціни на крем «Аргоцид-К» 100 г, розчин для інтрацистернального уведення «Аргоцид» 100 мл і спрей «Аргоцид-мідь» значно нижчі, ніж ціни на референтні препарати. Висновки. Ветеринарні препарати протимаститної дії є доступними для сільськогосподарських підприємств різних форм власності та господарювання. Виробництво запропонованих до упровадження препаратів для лікування і профілактики маститу у корів є економічно доцільним
Доп.точки доступа:
Назаркіна, В. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Немченко, А. С.
    Аналіз ринку антидіабетичних лікарських засобів на основі метформіну [Текст] / А. С. Немченко, К. Н. Тораєв, В. М. Назаркіна // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2018. - Том 4, № 1. - С. 60-71


MeSH-главная:
ГИПОГЛИКЕМИЧЕСКИЕ СРЕДСТВА -- HYPOGLYCEMIC AGENTS (снабжение и распределение, экономика)
МЕТФОРМИН -- METFORMIN (снабжение и распределение, экономика)
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
ДИАБЕТ САХАРНЫЙ, ТИП 2 -- DIABETES MELLITUS, TYPE 2 (лекарственная терапия, экономика)
ЛЕКАРСТВА КОМБИНИРОВАННЫЕ -- DRUG COMBINATIONS
Аннотация: Аналіз ринку антидіабетичних лікарських засобів (ЛЗ) на основі метформіну. Cоціально-економічне обґрунтування доцільності упровадження у виробництво нового комбінованого препарату для лікування цукрового діабету ІІ типу. Матеріали та методи. Теоретичну основу дослідження складають наукові праці вітчизняних та закордонних учених. Емпірична база дослідження: Державний реєстр ЛЗ, Державний формуляр ЛЗ, реєстри цін, статистичні дані за 2012-2017 рр. Аналіз цінових показників із використанням статистичних методів, а також калькулювання собівартості нового антидіабетичного ЛЗ. Результати дослідження. Проведено аналіз ринку пероральних антидіабетичних препаратів за лікарськими формами, складом діючих речовин, формами випуску та країнами походження. Наразі в Україні зареєстровано 102 найменування ЛЗ на основі метформіну у вигляді таблеток 500, 850 та 1000 мг, із них 74,5 % ЛЗ іноземного виробництва. Розроблений комбінований препарат цукрознижувальної дії (у капсулах), що містить метформін і бенфотіамін, не має аналогів в Україні. Аналіз цінових показників антидіабетичних ЛЗ свідчить про їхню доступність для населення, що суттєво підвищилася у зв’язку із запровадженням в Україні державного регулювання цін (до 70 %). Визначено прогнозну собівартість нового комбінованого препарату, оптово-відпускна ціна якого у розрахунку на DDD становить 2,48 грн. Отже, можна зробити висновок про економічну доцільність виробництва нового комбінованого антидіабетичного препарату. Висновки. Використання комбінації метформіну і бенфотіаміну для лікування діабету 2 типу дозволить знизити негативні наслідки ускладнень захворювання (діабетична полінейропатія, нефропатія, ретинопатія) та підвищити економічну доступність антидіабетичних ЛЗ
Доп.точки доступа:
Тораєв, К. Н.
Назаркіна, В. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Назаркіна, В. М.
    Аналіз стану підготовки фахівців з оцінки технологій охорони здоров’я в країнах світу [Текст] / В. М. Назаркіна // Фармац. журн. - 2020. - N 2. - С. 12-25


MeSH-главная:
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, ПРОФЕССИИ -- HEALTH OCCUPATIONS (обучение, стандарты, тенденции)
Аннотация: Для підтримки розвитку системи оцінки технологій охорони здоров’я (Health Technology Assessment – НТА) в Україні необхідно створити професійне середовище. Організація підготовки фахівців із НТА є актуальною для всіх країн світу, включно з Україною
Метою роботи є узагальнення досвіду підготовки фахівців з оцінки технологій охорони здоров’я та суміжних галузей знань у різних країнах світу, аналіз навчальних програм і курсів для розвитку цього освітнього напряму в Україні
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


   
    Аналіз стану та проблем реалізації державних програм із доступності ліків на основі анкетування медичних фахівців [Текст] / А. С. Немченко [та ін.] // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2020. - Том 6, № 4. - С. 32-39


MeSH-главная:
ПРАВИТЕЛЬСТВЕННЫЕ ПРОГРАММЫ -- GOVERNMENT PROGRAMS (организация и управление)
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, ПЛАНИРОВАНИЯ И РАЗВИТИЯ ФИНАНСИРОВАНИЕ -- HEALTH PLANNING SUPPORT
ЛЕКАРСТВЕННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ -- MEDICATION SYSTEMS (организация и управление, экономика)
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ ПАЦИЕНТА -- FEES, PHARMACEUTICAL
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES (использование)
Аннотация: Переформатування системи охорони здоров’я (ОЗ) в Україні та в інших країнах світу набуває все більшої актуальності у зв’язку з упровадженням сучасних інформаційних і медичних технологій. Надання доступної, безпечної та якісної допомоги пацієнтам, що страждають на соціально важливі патології, стає дедалі значущішим через недостатність бюджетних коштів. Розвинені країни намагаються компенсувати доступ до ліків пацієнтам шляхом упровадження державних програм реімбурсації вартості ліків. Однією з основних проблем реалізації урядових програм є відсутність належного зворотного зв’язку між державними органами влади та медичними фахівцями, що безпосередньо беруть участь у таких програмах, що негативно відображається на подальшій діяльності
Доп.точки доступа:
Немченко, А. С.
Куриленко, Ю. Є.
Назаркіна, В. М.
Чернуха, В. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


   
    Аналіз централізованих публічних закупівель ліків в Україні зі залученням міжнародних організацій / В. С. Злагода [та ін.] // Фармац. журн. - 2022. - Том 77, N 2. - С. 48-60


MeSH-главная:
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL (организация и управление)
ФИНАНСОВЫЙ МЕНЕДЖМЕНТ -- FINANCIAL MANAGEMENT (организация и управление)
ДОГОВОРОВ ЗАКЛЮЧЕНИЯ СЛУЖБЫ -- CONTRACT SERVICES
МЕЖДУНАРОДНЫЕ ОРГАНИЗАЦИИ -- INTERNATIONAL AGENCIES
УКРАИНА -- UKRAINE
Аннотация: Централізовані закупівлі лікарських засобів за 40 пріоритетними напрямами МОЗ України здійснює зі залученням міжнародних організацій «ПРООН», «UNICEF» і «Crown Agents» та регіональних закупівель за кошти місцевих бюджетів та програми реімбурсації «Доступні ліки». Це дає змогу підвищити доступ та доступність лікарських засобів, якість медичної допомоги та поліпшити фармацевтичне забезпечення населення. Метою роботи є аналіз сучасного стану та ефективності централізованих закупівель лікарських засобів через міжнародні спеціалізовані закупівельні організації в Україні
The Ministry of Health of Ukraine carries out centralized procurement of drugs in 40 priority areas with the involvement of international organizations «UNDP», «UNICEF» and «Crown Agents» and regional procurement from local budgets and the reimbursement program «Affordable medicines».This procedure increases drugs accessibility, medical care quality and pharmaceutical provision of the population. The aim of the work is analyze the current state and effectiveness of centralized drugs procurement through the Ministry of Health in Ukraine
Доп.точки доступа:
Злагода, В. С.
Германюк, Т. А.
Бобрицька, Л. О.
Шпичак, О. С.
Назаркіна, В. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Назаркіна, В. М.
    Дослідження нормативно-правової бази у сфері забезпечення доступності ліків для населення [Текст] = Research of legislative base in ensuring the availability of medicines for population / В. М. Назаркіна // Фармацевтичний часопис = Pharmaceutical review. - 2020. - N 1. - С. 106-116


MeSH-главная:
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
ЛЕКАРСТВА, ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, DRUG
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ ПАЦИЕНТА -- FEES, PHARMACEUTICAL
ПРАВИТЕЛЬСТВЕННЫЕ ПРОГРАММЫ -- GOVERNMENT PROGRAMS
Аннотация: Мета роботи. Аналіз і систематизація нормативно-правової бази у сфері забезпечення доступності ліків для населення. Матеріали і методи. Нормативно-правові акти, аналітичні документи, офіційні сайти органів влади, наукові праці вітчизняних вчених щодо державного регулювання цін на лікарські засоби; аналіз історичний, логічний, узагальнення і систематизація. Результати й обговорення. В контексті забезпечення державою гарантій доступності медичної та фармацевтичної допомоги для населення держава здійснює регулювання цін на ліки шляхом декларування цін, встановлення граничних націнок, референтного ціноутворення. За умов відсутності в Україні обов’язкового медичного страхування впроваджуються пілотні проекти та урядові програми щодо підвищення доступності ліків для населення. За період незалежності державою прийнято низку нормативно-правових актів у сфері фармацевтичного ціноутворення, а саме: 25 Постанов КМУ, більше 20 наказів МОЗ України. За результатами опитування працівників аптек, часта зміна та суперечливість нормативної бази є однією з основних проблем, що зумовлює низьку ефективність системи державного регулювання фармацевтичної діяльності. Це, у свою чергу, впливає на якість надання фармацевтичної допомоги населенню. Висновки. З метою створення ефективної системи цінового регулювання пропонується оптимізувати нормативно-правову базу в напрямку кодифікації, що дозволило б оперативно вносити зміни, уникати правових колізій та, нарешті, підвищити якість та доступність фармацевтичної допомоги для населення
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Немченко, А. С.
    Дослідження стану та проблем забезпечення хворих на діабет препаратами інсуліну та засобами моніторингу глікемії [] = Study of the condition and problems of providing diabetes patients with insulin preparations and means of glycemia monitoring / А. С. Немченко, Т. М. Коба, В. М. Назаркіна // Фармацевтичний журнал. - 2023. - Т. 78, № 3. - С. 6-17. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ДИАБЕТ САХАРНЫЙ -- DIABETES MELLITUS (лекарственная терапия)
ИНСУЛИН -- INSULIN (терапевтическое применение)
ГЛИКЕМИИ ИНДЕКС -- GLYCEMIC INDEX
Аннотация: Цукровий діабет є глобальною медико-соціальною проблемою, що характеризується загрозливими тенденціями до поширення та розвитку ускладнень. Одним із ключових елементів системи ефективного лікування цукрового діабету є безперебійне забезпечення хворих цукрознижувальними лікарськими засобами і засобами контролю глікемії. Отже, доцільно дослідити підходи до забезпечення доступності медичних технологій із профілактики, діагностики та лікування цукрового діабету в різних країнах. Метою роботи є аналіз стану та проблем забезпечення хворих на цукровий діабет необхідними лікарськими засобами і діагностичними виробами для досягнення належного рівня компенсації цукрового діабету. У дослідженні використано: аналіз документів, маркетинговий аналіз, порівняння, узагальнення, математико-статистичні методи, графічний метод. Аналіз даних офіційної статистики свідчить про постійне зростання захворюваності на цукровий діабет у світі серед населення різного віку. Аналіз міжнародного досвіду свідчить про суттєві розбіжності у підходах до організації надання допомоги хворим на цукровий діабет, зокрема реімбурсації вартості інсулінотерапії й засобів контролю глікемії. У країнах із низьким і середнім рівнем доходів через недостатнє фінансування антидіабетичних заходів фіксується вищий рівень смертності та інвалідизації, пов’язаних з ускладненнями цукрового діабету. В Україні для підвищення доступності лікарських засобів запроваджено урядову програму реімбурсації цукрознижувальних лікарських засобів. Реімбурсації підлягають 45 препаратів інсуліну за 12 МНН (із них 18 – без доплати). За даними Національної служби здоров’я України, інсулін за програмою медичних гарантій отримують 226,2 тис. пацієнтів (із 2019 р. погашено 2,27 млн. рецептів). Аналіз лікарських призначень свідчить, що найчастіше застосовують аналоги інсуліну іноземного виробництва. За результатами дослідження доступності сучасних медичних технологій діагностики та лікування цукрового діабету можна зробити висновки, що на вітчизняному ринку доступний широкий асортимент засобів контролю глікемії, зокрема й системи безперервного моніторингу. Забезпечення пацієнтів засобами контролю глікемії здійснюється за рахунок регіональних програм. Проблема забезпечення хворих на цукровий діабет необхідними лікарськими засобами і медичними виробами потребує комплексного вирішення та координації дій центральних і місцевих органів влади. Пріоритетним напрямом підвищення ефективності та доступності медичної допомоги пацієнтам з цукровим діабетом є проведення належної оцінки медичних технологій діагностики та лікування цукрового діабету для включення їх до переліків реімбурсації та номенклатур закупівель
DM is a global medico-social problem, characterized by threatening trends in the spread and development of complications. One of the key elements of the system of effective treatment of DM is the continuous supply of patients with hypoglycemic preparations & means of means of glycemic control. Therefore, it is advisable to investigate approaches to ensuring the availability of MT for the prevention, diagnosis & treatment of DM in different countries. The purpose of the work is to analyze the condition & problems of providing patients with the necessary pharmaceuticals & diagnostic products to achieve the appropriate level of compensation for diabetes. The research used: analysis of documents, marketing analysis, comparison, generalization, mathematical and statistical methods, graphic method. The analysis of official statistics shows a constant increase in the incidence of diabetes in the world among the population of different ages. Analysis of international experience shows significant differences in approaches to the organization of care for patients with diabetes, in particular, reimbursement of the cost of insulin therapy & glycemic control. In low- and middle-income countries, due to insufficient financing of antidiabetic measures, higher rates of mortality & disability related to complications of DM are recorded. In Ukraine, a government program for the reimbursement of sugar-lowering drugs has been introduced to increase the availability of drugs. Reimbursement is subject to 45 insulin preparations for 12 INNs (of which 18 are without copayment). According to the NHS, 226,200 patients receive insulin under PMG (since 2019, 2.27 mln prescriptions have been paid). The analysis of prescriptions shows that insulin analogues of foreign production are most often used. Based on the results of the research on the availability of modern MTs for the diagnosis and treatment of diabetes, it can be concluded that a wide range of glycemic control tools, including Continuous Monitoring Systems, are available on the domestic market. Providing patients with means of glycemic control is carried out at the expense of regional programs. The problem of providing patients with DM with the necessary medicines & medical devices requires a complex solution & coordination of central & local authorities actions. The priority direction of improving the efficiency and accessibility of medical care for patients with DM is to carry out proper OMT diagnosis & treatment of DM in order to include them in the reimbursement lists & procurement nomenclature
Доп.точки доступа:
Коба, Т. М.
Назаркіна, В. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Назаркіна, В. М.
    Міжнародний досвід управління прайсингом як основа цінової доступності лікарських засобів [Текст] / В. М. Назаркіна, А. С. Немченко // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2017. - Том 3, № 2. - С. 24-33


MeSH-главная:
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ ПАЦИЕНТА -- FEES, PHARMACEUTICAL
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL (организация и управление)
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY (организация и управление)
Кл.слова (ненормированные):
ТРУДЫ СОТРУДНИКОВ НФаУ -- ЦЕНООБРАЗОВАНИЕ
Аннотация: Мета: обґрунтування напрямів удосконалення управління прайсингом з метою підвищення доступності ліків для населення України. Матеріали та методи. Проведено аналіз підходів до вирішення проблеми цінової доступності лікарських засобів у різних країнах та на міжнародному рівні. Здійснено зовнішній та внутрішній моніторинг цін на препарати, що підлягають відшкодуванню в Україні: атенолол (C07AB03), сим- вастатин (C10AA01) та сальбутамол (R03AC02). Для аналізу використовувалися цінові показники баз даних міжнародних організацій охорони здоров’я (НАІ, MSH та ін.). Проведено аналіз динаміки міжнародних референтних цін на вказані ЛЗ за 1996-2016 рр. Результати дослідження. Досліджено механізми прайсингу на макро- та мікроекономічному рівнях, розроблено модель управління прайсингом та напрями її удосконалення. Ключовим еле- ментом системи прайсингу є інформаційно-аналітичний блок, що включає оцінку технологій охо- рони здоров’я і забезпечує зворотний зв’язок через моніторинг, тести й оцінку ефективності прай- сингу за показниками доступності ЛЗ. За результатами проведеного зовнішнього та внутрішнього моніторингу встановлено, що ціни на ліки в Україні відносно невисокі, у державному і приватному секторах відрізняються несуттєво. При цьому доступність ЛЗ для населення не забезпечується че- рез відсутність медичного страхування і реімбурсації та низький рівень доходів українців. Висновки. З метою забезпечення цінової доступності ЛЗ необхідно системно вирішувати пи- тання прайсингу і реімбурсації, упорядкувати рецептурний відпуск та впливати на споживання ЛЗ із урахуванням НТА. Соціально-економічну ефективність прайсингу можна забезпечити шляхом реєстрації цін на ЛЗ, а також моніторингу цін і показників доступності ліків
Доп.точки доступа:
Немченко, А. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Немченко, А. С.
    Наукове узагальнення міжнародних засад розвитку рецептури ліків аптечного виготовлення [Текст] / А. С. Немченко, В. М. Назаркіна, К. О. Царьова // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2019. - Том 5, № 3. - С. 23-30


MeSH-главная:
ТЕХНОЛОГИЯ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- TECHNOLOGY, PHARMACEUTICAL (организация и управление)
ЛЕКАРСТВ ПРИГОТОВЛЕНИЕ ПО РЕЦЕПТУ ВРАЧА -- DRUG COMPOUNDING (стандарты)
ЛЕКАРСТВА, ИНФОРМАЦИОННЫЕ СЛУЖБЫ -- DRUG INFORMATION SERVICES
ЛЕКАРСТВЕННЫХ СРЕДСТВ УТВЕРЖДЕНИЕ -- DRUG APPROVAL (экономика)
БАЗЫ ДАННЫХ КАК ТЕМА -- DATABASES AS TOPIC (использование)
Кл.слова (ненормированные):
ЭКСТЕМПОРАЛЬНАЯ РЕЦЕПТУРА
Аннотация: Мета: узагальнення міжнародних засад організації екстемпоральної рецептури з метою її розвитку в Україні. Матеріали та методи: праці вітчизняних та зарубіжних авторів, міжнародні професійні вебсайти, бази даних, національні формуляри; використані методи аналізу, систематизації, узагальнення, аналітичні й оглядові. Результати дослідження. Міжнародний досвід показав, що в усіх розвинених країнах світу використовується і розвивається аптечне виготовлення лікарських засобів, тоді як в Україні ця галузь фармації регресує. В умовах сучасного науково-технічного прогресу запорукою безпечної, ефективної, раціональної, доступної фармакотерапії є постійний професійний розвиток і доступ до актуальної інформації. Для безперервного навчання екстемпоральній рецептурі в інших країнах створені професійні організації. В усьому світі фармацевтичні джерела інформації представлені офіційними формулярами і фармакопеями, науковими журналами та он-лайн базами даних. В Україні основними довідковими джерелами з екстемпоральної рецептури є інформаційні листи Міністерства охорони здоров’я і два фахових журнали. Висновки. Оскільки в Україні не існує професійної організації (на зразок закордонних), яка б опікувалась розвитком екстемпоральної рецептури, лікарські прописи залишаються практично незмінними впродовж десятка років. Через це фахівці виробничих аптек, а також лікарі можуть використовувати дані довідкових джерел інформації міжнародних організацій інших країн для підвищення рівня своєї компетентності. Проведений аналіз показав, що більшість країн світу широко використовують фармакоекономічні принципи вибору рецептурних призначень екстемпоральних ліків. Результати аналізу дають підстави розвивати вітчизняні виробничі аптеки з метою забезпечення доступності, раціональності та безпечності фармакотерапії пацієнтів на шляху євроінтеграції України
Aim. To generalize the international principles of the organization of the extemporaneous compounding for the purpose of its development in Ukraine. Materials and methods. The works of domestic and foreign authors, international professional web sites, databases, national formularies, methods of analysis, systematization, generalization, analytical and review were used. Results. The international experience has shown that the extemporaneous compounding of medicines is used and developed in all developed countries of the world, while in Ukraine this area of pharmacy regresses. In the conditions of modern scientific and technological progress the key to the safe, effective, rational, affordable pharmacotherapy is continuous professional development and access to relevant information. Professional organizations have been created for continuous training in extemporaneous compounding in other countries. All over the world, pharmaceutical information sources are represented by official formularies and pharmacopoeias, scientific journals and online databases. In Ukraine, the main reference sources for the magistral formula are the information letters of the Ministry of Health and 2 professional journals. Conclusions. Since there is no professional organization in Ukraine (such as foreign ones) that would be engaged in the development of extemporaneous compounding, medical prescriptions have remained almost unchanged for a decade. In this regard, specialists of compounding pharmacies, as well as doctors, can use data from reference sources of information from international organizations of other countries to increase their level of competence. The analysis conducted has shown that most countries of the world widely use the pharmacoeconomic principles for selecting magistral formulas for extemporaneous medicines. The results of the analysis give grounds to develop domestic compounding pharmacies in order to provide the availability, rationality and safety of patients’ pharmacotherapy on the way of European integration of Ukraine
Доп.точки доступа:
Назаркіна, В. М.
Царьова, К. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


   
    Нормативно-правове регулювання та моніторинг закупівель лікарських засобів та медичних виробів в умовах воєнного стану [] = Regulatory and legal regulation and monitoring of procurement of medicines and medical devices under a state of martial law / В. М. Назаркіна [та ін.] // Фармацевтичний журнал. - 2024. - Т. 79, № 2. - С. 5-20. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ, ПОТРЕБИТЕЛЬСКИЙ ВЫБОР -- VALUE-BASED PURCHASING (организация и управление, тенденции)
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ УЧРЕЖДЕНИЙ ИЛИ ОРГАНИЗАЦИЙ -- DRUG COSTS (законодательство и юриспруденция, тенденции)
ОБОРУДОВАНИЯ ЗАКУПКИ -- GROUP PURCHASING (организация и управление, статистика, тенденции)
ЛЕКАРСТВ МОНИТОРИНГ -- DRUG MONITORING (статистика)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Аннотация: Державна політика у сфері публічних закупівель в охороні здоров’я базується на їх стратегічній важливості для покриття нагальних потреб, пов’язаних зі збереженням життя та здоров’я громадян. За умов обмеженого фінансування та зростаючих потреб охорони здоров’я в умовах воєнного стану вкрай важливо раціонально використовувати бюджетні кошти на закупівлю лікарських засобів із доведеною ефективністю та економічною доцільністю на засадах оцінки медичних технологій. Основною проблемою системи медичних закупівель є недосконалість нормативно-правової бази та відсутність чіткої та узгодженої позиції щодо використання регулювальних переліків. Метою роботи було дослідити особливості нормативно-правового регулювання та здійснити моніторинг медичних закупівель в умовах воєнного стану. У дослідженні використано: аналіз нормативно-правової бази, наукових та консультативно-роз’яснювальних публікацій, статистичних та аналітичних даних. Відповідно до чинного законодавства медичні закупівлі здійснюються за пріоритетними напрямами, визначеними урядом з урахуванням розрахованих потреб та виділеного фінансування. Однією з ключових проблем є формування та застосування регулювальних переліків з урахуванням результатів державної оцінки медичних технологій, актуальним є також регулювання закупівель поза Національним переліком. Здійснено аналіз структури і динаміки централізованих закупівель за 2021-2023 рр. Встановлено, що за кількістю замовлених/закуплених позицій та сумами закупівель провідні позиції посідають доросла онкологія та серцево-судинні захворювання. Для забезпечення доступу пацієнтів до високовартісних інноваційних лікарських засобів застосовують договори керованого доступу, чинний перелік містить 11 лікарських засобів, які пройшли державну оцінку медичних технологій. В умовах воєнного стану децентралізовані медичні закупівлі (на регіональному рівні) здійснюються з використанням процедури запиту ціни пропозицій через Prozorro Market, якщо очікувана вартість закупівлі становить понад 50 тис. грн. До е-каталогу входить 91 найменування медичних виробів та 400 міжнародних непатентованих назв лікарських засобів, які входять до Національного переліку, але не всі з них включено до Державного формуляра. Закупівлі за процедурою запиту ціни довели свою ефективність за рахунок спрощення та скорочення процедур, підвищення конкуренції та зниження цін. Водночас проблема узгодження регулювальних переліків потребує системного вирішення
The national policy of public procurement in the health sector is based on its strategic importance in meeting urgent needs related to the safety of life and health of people. In the context of limited funding and growing needs of the healthcare system under martial law, it is extremely important to rationally use budget funds for the procurement of medicines with proven effectiveness and economic feasibility on the basis of HTA. The main problem of the medical procurement system is the imperfection of the regulatory framework and the lack of a clear and consistent position on the use of regulatory lists. The purpose of the study is to investigate the peculiarities of legal regulation and to monitor medical procurement under martial law. The research was based on the analysis of the legal framework, scientific and advisory publications, statistical and analytical data. According to the current legislation, medical procurement is carried out in the priority areas defined by the government, taking into account the estimated needs and allocated funding. One of the key problems is the formation and application of regulatory lists based on the results of the state HTA, and the regulation of procurement outside the National List is also relevant. An analysis of the structure and dynamics of centralized procurement for 2021-2023 was carried out. It was found that in terms of the number of ordered/ purchased items and procurement amounts, adult oncology and cardiovascular diseases occupy leading positions. To ensure patients’ access to high-cost innovative medicines, MEAs are used, and the current list contains 11 medicines that have passed the state HTA. Under martial law, decentralized medical procurement (at the regional level) is carried out using the procedure of requesting the price of proposals through Prozorro Market if the expected cost of procurement is more than UAH 50 thousand. The e-catalog includes 91 names of medical devices and 400 INN of medicinal products included in the National List, but not all of them are included in the State Formulary. Procurement under the price request procedure has proven to be effective by simplifying and shortening procedures, increasing competition and reducing prices. At the same time, the problem of harmonization of regulatory lists requires a systematic solution
Доп.точки доступа:
Назаркіна, В. М.
Бабенко, М. М.
Немченко, А. С.
Коба, Т. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-28 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)