Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (2)Высшее образование (5)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Ніколішина, Е. В.$<.>)
Общее количество найденных документов : 26
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-26 
1.


   
    Досвід позааудиторної роботи зі студентами на кафедрі терапевтичної стоматології [Текст] = Experience of out-of-class work with students at the therapeutic stomatology department / Т. О. Петрушанко [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 108-111


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ -- DENTISTRY, OPERATIVE (обучение)
Аннотация: Мета роботи – проаналізувати сутність позааудиторної самостійної роботи студентів як складової професійної підготовки майбутніх лікарів-стоматологів, а також висвітлити досвід її організації та проведення на кафедрі терапевтичної стоматології ВДНЗУ “УМСА”. Основна частина. Для підвищення освітнього рівня підготовки висококваліфікованих спеціалістів та збагачення їх інтелектуального та творчого потенціалу слід постійно раціоналізовувати навчальний процес шляхом удосконалювання змісту, форм і методів навчально-пізнавальної діяльності студентів вищих навчальних закладів. При обмеженні навчального аудиторного часу виникає необхідність навчання в позааудиторний час. Заходами позааудиторної роботи з розвитку особистості майбутнього лікаря і підготовки професійно-орієнтованого фахівця є проведення відбіркового туру Всеукраїнського студентського конкурсу на кращу практичну роботу “Фахівець”, а також індивідуальні та групові фантомні заняття. Висновок. Практично спрямований вид позааудиторної роботи дозволяє кожному бажаючому студенту напрацювати мануальні навички, сприяє максимальному розвитку індивідуальних творчих здібностей і в кінцевому підсумку приводить до поліпшення якості та рівня підготовки майбутніх фахівців
Доп.точки доступа:
Петрушанко, Т. О.
Ніколішина, Е. В.
Іленко, Н. М.
Попович, І. Ю.
Литовченко, І. Ю.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Ніколішина, Е. В.
    Клінічний розбір хворого як один із головних етапів практичної підготовки студентів-випускників на кафедрі терапевтичної стоматології ВДНЗУ "УМСА" [Текст] = Clinical considerations of patients as one of the main stages of practical training of students of higher education at the Department of Therapeutic Stomatology of UMSA / Е. В. Ніколішина, О. М. Бойченко // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 106-108


MeSH-главная:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ -- DENTISTRY, OPERATIVE (обучение)
Аннотация: Майбутній медик повинен володіти різноманітними видами професійної діяльності, компетентно і відповідально вирішувати професійні завдання. Саме, шляхом щоденного проведення, практично спрямований вид аудиторної роботи – клінічний розбір хворих дозволяє якісно сформувати основи клінічного мислення у майбутнього лікаря
Доп.точки доступа:
Бойченко, О. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Литовченко, І. Ю.
    Вплив упровадження наукових розробок співробітників кафедри терапевтичної стоматології ВДНЗ України "УМСА" на якістоь їхньої лікувальної роботи [Текст] / І. Ю. Литовченко, Е. В. Ніколішина, Т. О. Пертушанко // Український стоматологічний альманах. - 2017. - № 2. - С. 67-70. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-главная:
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH (статистика)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (статистика)
Аннотация: Проаналізовані кількісні та якісні показники лікувальної роботи співробітників кафедри терапевтичної стоматології за 2012-2016 рр., які свідчать про ефективність упровадження в практичну діяльність нових технологій, запропонованих науковцями кафедри
Доп.точки доступа:
Ніколішина, Е. В.
Пертушанко, Т. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Петрушанко, Т. О.
    Застосування фізичних факторів у діагностиці та лікуванні стоматологічних хвороб за науковими розробками співробітників кафедри терапевтичної стоматології ВДНЗ УКраїни "УМСА" [Текст] / Т. О. Петрушанко, І. Ю. Литовченко, Е. В. Ніколішина // Український стоматологічний альманах. - 2017. - № 2. - С. 84-86. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-главная:
ФИЗИОТЕРАПИИ МЕТОДЫ -- PHYSICAL THERAPY MODALITIES
СТОМАТОГНАТИЧЕСКИЕ БОЛЕЗНИ -- STOMATOGNATHIC DISEASES (терапия)
НАУЧНЫЕ РАБОТНИКИ -- RESEARCH PERSONNEL
ПРЕПFACULTY, DENTALОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ СТОМАТОЛОГИЧЕСКОГО УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ
Аннотация: Представлений оглядовий аналіз матеріалів дисертаційних досліджень викладачів кафедри терапевтичної стоматології ВДНЗ України «УМСА» щодо створення або вдосконалення фізичних способів діагностики і лікування пацієнтів у лікаря-стоматолога
Доп.точки доступа:
Литовченко, І. Ю.
Ніколішина, Е. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


   
    Застосування політерапії в місцевому лікуванні хронічного кандидозного стоматиту [Текст] / І. Ю. Литовченко [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - N 4. - С. 60-62


MeSH-главная:
СТОМАТИТ -- STOMATITIS (лекарственная терапия, терапия)
КАНДИДОЗ ПОЛОСТИ РТА -- CANDIDIASIS, ORAL (лекарственная терапия, терапия)
Аннотация: Місцеве лікування хронічних кандидозних стоматитів переважно орієнтоване на застосування монотерапії протигрибковими препаратами, якої, як правило, недостатньо для відновлення мікробного пейзажу мікрофлори порожнини рота. Швидке пристосування грибів роду Candida до протигрибкових препаратів не дає змоги отримати стійкий клінічний результат. На кафедрі терапевтичної стоматології «УМСА» розроблена схема місцевого застосування кількох груп препаратів протигрибкової дії, які змінюються протягом доби та курсу лікування. В арсеналі антимікотиків місцевої дії у запропонованій схемі застосовані найпоширеніші групи протигрибкових препаратів: мазі, анілінові барвники, препарати йоду. Лікування пацієнтів вважали ефективним при досягненні позитивних результатів у клінічній картині захворювання та мікробіологічному обстеженні через місяць після закінчення загальної та комбінованої місцевої терапії
Доп.точки доступа:
Литовченко, І. Ю.
Ніколішина, Е. В.
Іленко, Н. М.
Марченко, А. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


   
    Переваги та недоліки дистанційного навчання майбутніх лікарів-стоматологів [Текст] / А. В. Марченко [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2020. - N 4. - С. 11-14


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (организация и управление)
Аннотация: Висвітлено переваги та недоліки дистанційного навчання майбутніх лікарів-стоматологів в Українській медичній стоматологічній академії під час карантину. Доведено, що карантин - це мотивація навчатись по-новому. В еру новітніх технологій на допомогу освітянам приходять інтернет-ресурси, платформи для онлайн-спілкування, соціальні мережі. Складнощі під час дистанційного навчання полягали в зміні підходу до способу подання та сприйняття навчального матеріалу. Адаптація та сприйняття дистанційної форми навчання для всіх проходять по-різному. Дехто категорично не сприйняв нову форму навчання, оскільки повноцінний контроль з боку викладача відсутній, тому необхідне збільшення мотивації до навчання та самоконтролю. Основою підготовки залишається живе спілкування і оволодіння практичними навичками в реальних ситуаціях.
Отражены преимущества и недостатки дистанционной учебы будущих врачей-стоматологов в Украинской медицинской стоматологической академии во время карантина. Доказано, что карантин - это мотивация учиться по-новому. В эру новейших технологий на помощь педагогам приходят интернет-ресурсы, платформы для онлайн-общения, социальные сети. Сложности во время дистанционной учебы заключались в изменении подхода к способу представления и восприятия учебного материала. Адаптация и восприятие дистанционной формы учебы для всех проходят по-разному. Кое-кто категорически не воспринял новую форму учебы, поскольку полноценный контроль со стороны преподавателя отсутствует, поэтому необходимо увеличение мотивации к учебе и самоконтролю. Основой подготовки остается живое общение и овладение практическими навыками в реальных ситуациях.
Доп.точки доступа:
Марченко, А. В.
Ніколішина, Е. В.
Литовченко, І. Ю.
Ніколішин, І. А.
Хміль, Т. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


   
    Моніторинг якості оформлення медичної документації випускниками-стоматологами [Текст] / О. В. Рибалов [та ін.] // Буковинський медичний вісник. - 2020. - Т. 24, № 1. - С. 222-226. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-главная:
ДОКУМЕНТАЦИЯ -- DOCUMENTATION
СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS (законодательство и юриспруденция)
Аннотация: Мета роботи — оцінка якості заповнення та написання медичної документації на поліклінічному стоматологічному прийомі пацієнтів студентами-випускниками Української медичної стоматологічної академії. Матеріал і методи. Проведений аналіз оформлення амбулаторних карт 528 пацієнтів обласної стоматологічної поліклініки м. Полтава, які заповнювались студентами-випускниками медичної академії за п’ять років (2014–2018 рр.). Результати. Порівняльний аналіз заповнення медичної документації із результатами аналогічного виду дослідження у 2006 році показав, що студенти — випускники нашої академії більш ретельно стали оформляти облікову форму 043/о — “Медична карта стоматологічного хворого”. Висновки. Аналіз проведеної роботи з оцінки оформлення медичної документації студентами-випускниками довів, що під час практичних занять слід звертати особливу увагу на правильність та об’єктивність заповнення кожної графи амбулаторних карт пацієнтів, що важливо для медичної, наукової та юридичної сфери діяльності. Якісне, чітке, послідовне заповнення студентами кожного курсу облікових форм сприяє розвитку в них професійних навичок роботи з медичними документами.
Доп.точки доступа:
Рибалов, О. В.
Литовченко, І. Ю.
Іленко, Н. М.
Ніколішина, Е. В.
Попович, І. Ю.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


   
    Тестова система оцінювання якості знань: точка зору викладачів та студентів [Текст] / І. Ю. Литовченко [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2020. - N 1. - С. 10-13


MeSH-главная:
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING (физиология)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Аннотация: Нині сучасним є стандартизований метод оцінки якості освіти й діагностики мінімального рівня професійної компетентності фахівця-медика на кожному освітньо-кваліфікаційному рівні «КРОК 1, 2». На кафедрі терапевтичної стоматології УМСА проводиться планомірна постійна підготовча робота щодо адаптації студентів до інтегрованого іспиту «КРОК 2». Ліцензійний іспит «КРОК 2» проводиться наприкінці десятого семестру (в травні). А в грудні, наприкінці дев’ятого семестру, проводиться пробне тестування — комплексний тестовий іспит. Після проведення пробного тестування та його аналізу складається перелік заходів із підготовки студентів до успішного складання інтегрованого іспиту «КРОК 2. Стоматологія». Запроваджуються різноманітні види контролю рівня знань. Застосовується педагогічний досвід використання інтелектуальних, організаційно-мотиваційних методів навчання, які мають на меті активізувати бажання студентів до навчання. Отримані результати анонімного анкетування старшокурсників свідчать про необхідність проведення тематичного тестового контролю з урахуванням індивідуального підходу до кожного майбутнього лікаря. У сучасних умовах значних інформаційних перевантажень особливо важливо враховувати психологічні особливості юнацтва, умови ефективності психічних процесів у пізнавальній діяльності. Проведені психолого-педагогічні дослідження свідчать, що такі негативні чинники, як монотонність, одноманітність, незмінність форм і методів у навчальному процесі неодмінно призводять до зниження психофізіологічної активності студентської молоді
Доп.точки доступа:
Литовченко, І. Ю.
Ніколішина, Е. В.
Іленко, Н. М.
Сідаш, Ю. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Ніколішина, Е. В.
    Моніторинг якості оцінювання знань студентів засобами тестового контролю [Текст] = Monitoring the quality of students’ knowledge assessment by means of test control / Е. В. Ніколішина, І. Ю. Литовченко, Н. М. Іленко // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 34-38


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: У статті представлений досвід кафедри терапевтичної стоматології УМСА щодо оцінювання якості підготовки студентів стоматологів-старшокурсників засобами тестового контролю рівня знань. Найбільш ефективним інструментом оцінювання якості результатів навчального процесу є індивідуальний підхід до перевірки знань майбутніх лікарів. У сучасних технологіях навчання, коли етап контролю теоретичних знань має стійку тенденцію до скорочення, одночасне проведення групового тестування на підготовчому та заключному етапах заняття дозволяє максимально охопити навчальний матеріал і одразу ж встановити зворотний зв’язок із студентами для визначення результатів засвоєння. Доведена необхідність проведення тематичного тестового контролю, представлена характеристика оцінки цього виду викла­дацької діяльності студентами-випускниками. Аналіз результатів анонімного анкетування 88 студентів-стоматологів старших курсів свідчить про необхідність проведення тематичного тестового контролю з урахуванням індивідуального підходу до кожного майбутнього лікаря
Доп.точки доступа:
Литовченко, І. Ю.
Іленко, Н. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Ніколішина, Е. В.
    Біорегулююча терапія в комплексному лікуванні аутоінфекційних стоматитів [Текст] / Е. В. Ніколішина, Н. М. Іленко, Н. В. Іленко // Укр. стом. альм. - 2017. - № 1. - С. 10-13. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: СТОМАТИТ--STOMATITIS

   АУТОИММУННЫЕ БОЛЕЗНИ--AUTOIMMUNE DISEASES


   ПРОБИОТИКИ--PROBIOTICS


Аннотация: Лікування аутоінфекційних стоматитів, які розвиваються під дією умовно-патогенної мікрофлори, переважно орієнтоване на тотальну фармакологічну стерилізацію зон існування бактерій за допомогою антибактеріальних препаратів. Нехтування законами взаємодії макро- і мікроорганізмів призводить до появи стійких форм збудників, формування недостатніх механізмів ефективного захисту і розвитку дисбактеріозу. У лікуванні цих стоматитів обов’язково необхідно дотримуватися комплексного підходу, який передбачає застосування протизапальних, десенсибілізуючих, вітамінних препаратів, антиоксидантів і адекватного поєднання антибіотиків із біотерапією
Доп.точки доступа:
Іленко, Н. М.
Іленко, Н. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-26 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)