Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Высшее образование (19)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Огарь, С. В.$<.>)
Общее количество найденных документов : 34
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-34 
1.


   
    Компетентнісний підхід у розробці стандартів вищої фармацевтичної освіти [Текст] / В. П. Черних [та ін.] // Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 44-45


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, тенденции)
Доп.точки доступа:
Черних, В. П.
Гриценко, І. С.
Огарь, С. В.
Віннік, Л. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Огарь, С. В.
    Історичні витоки становлення розвитку фармацевтичної освіти [Текст] / С. В. Огарь, В. П. Черних // Медична освіта. - 2011. - № 4. - С. 12-16

Рубрики: Образование фармацевтическое--ист--тенденции

Доп.точки доступа:
Черних, В. П.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Огарь, С. В.
    Аналіз системи фармацевтичної освіти Великобританії [Текст] / С. В. Огарь, В. П. Черних // Вісник фармації : Наук.-практ. журн. - 2012. - № 3. - С. 16-19. - Библиогр.: с.19

Рубрики: Фармацевтические учебные заведения--организ

   Великобритания


Доп.точки доступа:
Черних, В. П.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


   
    Підготовка студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання на випускних кафедрах спеціальності "Фармація" [Текст] / В. П. Черних [та ін.] // Медична освіта. - 2011. - № 2. - С. 47-48

Рубрики: Студенты фармацевтических учебных заведений--обуч

   Фармация--обуч


Доп.точки доступа:
Черних, В. П.
Гриценко, І. С.
Огарь, С. В.
Вінник, Л. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


   
    Сучасний стан створення стандартів вищої фармацевтичної освіти на основі компетентнісного підходу [Текст] / В. П. Черних [та ін.] // Медична освіта. - 2015. - № 2. - С. 55-56


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Доп.точки доступа:
Черних, В. П.
Котвіцька, А. А.
Огарь, С. В.
Віннік, Л. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Огарь, С. В.
    Фармацевтична освіта в Росії в першій половині ХХ століття [Текст] / С. В. Огарь // Вісник фармації : Наук.-практ. журн. - 2012. - № 2. - С. 32-36. - Библиогр.: с.35-36

Рубрики: Учебные заведения--организ

   Фармацевты--обуч


   Российская Федерация


Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


   
    Сучасні підходи до оновлення стандартів вищої фармацевтичної освіти [Текст] / В. П. Черних, І. С. Гриценко, С. В. Огарь // Медична освіта. - 2012. - № 2. - С. 46-48

Рубрики: Образование фармацевтическое

Доп.точки доступа:
Черних, В. П.
Гриценко, І. С.
Огарь, С. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Огарь, С. В.
    Сучасний стан виробничої практики у підготовці фахівців з вищою фармацевтичною освітою в Україні [Текст] / С. В. Огарь, О. Я. Барковська // Медична освіта. - 2012. - № 1. - С. 48-50

Рубрики: Образование фармацевтическое

   Клиническая практика студентов


Доп.точки доступа:
Барковська, О. Я.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Черних, В. П.
    Компетентнісний підхід у створенні стандарту вищої освіти спеціальності "Фармація” [Текст] = Competence approach in creation of a standard of higher education in speciality “Pharmacy” / В. П. Черних, А. А. Котвіцька, С. В. Огарь // Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 107-109. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, стандарты)
Аннотация: Створення галузевих стандартів вищої фармацевтичної освіти нового покоління на основі компетентнісного підходу є необхідним етапом на шляху підготовки сучасного фахівця, якого потребує практична фармація. До роботи над стандартом, крім робочої групи, визначеної наказом МОЗ України від 06.11.2015 р. № 733, були залучені фахівці практичної фармації, чия думка є невід’ємним компонентом при створенні державного стандарту, що відповідав би усім європейським вимогам. Проведено соціологічне опитування фахівців практичної фармації щодо загальних та професійних компетентностей випускника, результати якого впроваджено до стандарту вищої освіти спеціальності “Фармація”
Доп.точки доступа:
Котвіцька, А. А.
Огарь, С. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Огарь, С. В.
    Історичні аспекти становлення і розвитку фармацевтичної освіти Російської імперії ХVIII-XIX ст. [Текст] / С. В. Огарь, В. П. Черних // Вісник фармації : Наук.-практ. журн. - 2012. - № 1. - С. 8-13. - Библиогр.: с.12-13

Рубрики: Фармацевтические учебные заведения--ист--организ

   Фармацевты--обуч


   Россия до 1917 г.


Доп.точки доступа:
Черних, В. П.

Свободных экз. нет

Найти похожие

11.


   
    Досвід впровадження кредитно-модульної системи у національному фармацевтичному університеті [Текст] / В. П. Черних, І. С. Гриценко, С. В. Огарь // Медична освіта. - 2009. - № 2. - С. 63-65.

Рубрики: Образование фармацевтическое--тенденции

Доп.точки доступа:
Черних, В. П.
Гриценко, І. С.
Огарь, С. В.

Экземпляры всего: 1
ВС (1)
Свободны: ВС (1)

Найти похожие

12.


   
    Сучасні технології та інноваційні підходи в освітній діяльності Інституту підвищення кваліфікації спеціалістів фармації [Текст] / О. Ф. Пімінов [та ін.] // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2018. - Том 4, № 4. - С. 19-27


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
Аннотация: Сучасний фармацевтичний сектор галузі охорони здоров'я динамічно розвивається і потребує кваліфікованих та конкурентоспроможних фахівців, які здатні до безперервного професійного розвитку. Це завдання успішно вирішує Інститут підвищення кваліфікації спеціалістів фармації Національного фармацевтичного університету (ІПКСФ НФаУ) та забезпечує потребу безперервного післядипломного навчання працівників фармацевтичного сектора галузі охорони здоров'я від первинної спеціалізації (інтернатури) та під час подальшого професійного розвитку протягом усього періоду фармацевтичної діяльності. Мета роботи - узагальнення досвіду використання в освітньому процесі ІПКСФ сучасних технологій навчання та інноваційних підходів, що застосовуються в освіті дорослих людей. Безперервний процес інновацій, нині притаманний усім сферам діяльності, динамізує ринок праці і вимагає від спеціаліста фармації здатності у найкоротші терміни адаптуватися до змін соціально-економічного середовища та готовності розвивати фахові компетентності упродовж професійного життя. ІПКСФ, відповідно до сучасних викликів, оновлює свою освітню платформу, яка відображає основні види діяльності з реалізацією світових тенденцій розвитку вищої фармацевтичної освіти. Застосування інноваційних технологій обумовлено специфікою післядипломної освіти, що здійснюється у швидкооновлюваному інформаційному просторі. Викладачі системи післядипломної освіти мають максимально використовувати інтерактивні методи, спрямовані на активізацію уваги слухачів до навчального матеріалу та критичного мислення. Висновки: сучасний безперервний професійний розвиток працівників фармацевтичного сектора охорони здоров'я неможливий без освоєння й упровадження інноваційних форм освіти. Сьогодні для України актуальною і реально можливою є реалізація освітньої моделі "Освіта протягом життя", що вимагає підтримки та розвитку підсистем цієї моделі: неформальної та інформальної освіти, онлайн-освіти, інших моделей навчання, які відповідають сучасним освітнім потребам завдяки широкому запровадженню освітніх інновацій
Доп.точки доступа:
Пімінов, О. Ф.
Великий, Д. Л.
Огарь, С. В.
Шульга, Л. І.
Лукієнко, О. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

13.


   
    Досвід і перспективи проведення практичної підготовки студентів НФаУ за кордоном / В. П. Черних, С. В. Огарь, В. С. Кисличенко // Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 35-37

Рубрики: Образование фармацевтическое--методы--тенденции

   Студенты фармацевтических учебных заведений--обуч


   Конференции


Доп.точки доступа:
Черних, В. П.
Огарь, С. В.
Кисличенко, В. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

14.


   
    Особливості державної атестації студентів галузі знань "Фармація" [Текст] / В. П. Черних, І. С. Гриценко, С. В. Огарь // Медична освіта. - 2013. - № 2. - С. 51-53


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Доп.точки доступа:
Черних, В.П.
Гриценко, І.С.
Огарь, С.В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

15.


    Огарь, С. В.
    Психологічні фактори процесу адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі [Текст] / С. В. Огарь, Л. В. Пляка // Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 5-7.

Рубрики: Обучение

   Студенты фармацевтических учебных заведений--психол


Доп.точки доступа:
Пляка, Л. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

16.


   
    Результати впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному фармацевтичному університеті [Текст] / В. П. Черних, І. С. Гриценко, С. В. Огарь // Медична освіта. - 2010. - № 2. - С. 69-72

Рубрики: Образование фармацевтическое

Доп.точки доступа:
Черних, В. П.
Гриценко, І. С.
Огарь, С. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

17.


   
    Дослідження історичних аспектів організації навчальної та виробничої практики як складової професійної підготовки фахівців фармації [Текст] / А. А. Котвіцька [та ін.] // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2017. - Том 3, № 4. - С. 32-40


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (история)
ГРУППОВАЯ ПРАКТИКА -- GROUP PRACTICE (история, организация и управление)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (история)
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP (история, организация и управление)
Аннотация: Мета: дослідження та систематизація даних щодо зародження, становлення, розвитку й особливостей організації навчальної та виробничої практики як складової професійної підготовки фахівців у системі вищої фармацевтичної освіти. Матеріали та методи. Використано методи наукового аналізу, зокрема узагальнення, порівняння, контент-аналізу, історичний, ретроспективний. Результати дослідження. Проаналізовано навчальні плани підготовки фахівців за спеціальністю «Фармація» у період 1921-2017 рр., які дають наочне уявлення про еволюцію змісту й обсягів навчальної та виробничої практики, послідовності уведення нових її видів до навчального процесу. Визначено і представлено історичні періоди організації навчальної та виробничої практики, особливості співпраці Національного фармацевтичного університету з базами практики на різних етапах свого розвитку. Висновки. Аналіз літературних джерел та навчальних планів підготовки фахівців за спеціальністю «Фармація» показав, що з перших років існування університету і дотепер значна увага приділялась як вивченню теоретичних дисциплін, так і практиці, становлення і розвиток якої пов’язані із соціально-економічними змінами в країні, вимогами практичної охорони здоров’я до якості підготовки спеціалістів, розвитком фармації та вищого навчального закладу
Доп.точки доступа:
Котвіцька, А. А.
Барковська, О. Я.
Гавриш, Н. Б.
Огарь, С. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

18.
Шифр: МУ7/2014/2
   Журнал

Медична освіта
2014г. № 2 . - 57.50, р.
Содержание:
Бондаренко, Ю. І. Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю "Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України", присвяченої 160-річчю з дня народження І. Я. Горбачевского (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку), 15-16 травня 2014 року м. Тернопіль / Ю. І. Бондаренко. - С.5-87
Бондаренко, Ю. І. Іван Горбачевський - український вчений світової слави / Ю. І. Бондаренко, Я. І. Гонський, О. В. Лотоцька. - С.6-8
Толстанов, О. К. Аспекти підготовки й підвищення кваліфікації медичних та фармацевтичних кадрів у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації та закладах післядипломної освіти МОЗ України / О. К. Толстанов [и др.]. - С.9-12
Другие авторы: Осійчук М. С., Волосовець О. П., П’ятницький Ю. С., Булах І. Є.
Осійчук, М. С. Методика визначення галузевого рейтингу та його показників / М. С. Осійчук, О. П. Волосовець, І. Є. Булах. - С.13-18
Осійчук, М. С. Моніторинг як важлива складова покращення якості освіти / М. С. Осійчук [и др.]. - С.19-24
Другие авторы: Волосовець О. П., П’ятницький Ю. С., Баранніков К. В., Соколова Л. В., Мельник І. В., Фаріон Т. І., Поліщук М. О.
Вороненко, Ю. В. Досвід НМАПО імені П. Л. Шупика щодо підвищення кваліфікації за очно-заочною формою з елементами дистанційного навчання у форматі он-лайн / Ю. В. Вороненко, Є. Є. Латишев, В. М. Михальчук. - С.25-26
Ковальчук, Л. Я. Реорганізація післядипломної освіти – важливий аспект наступного розвитку охорони здоров’я в Україні / Л. Я. Ковальчук. - С.27-33
Мороз, В. М. Досягнення та перспективи організації навчального процесу в контексті європейської інтеграції у ВНМУ ім. М. І. Пирогова / В. М. Мороз [и др.]. - С.34-37
Другие авторы: Гумінський Ю. Й., Фоміна Л. В., Полеся Т. Л.
Запорожан, В. М. Інноваційні підходи до підготовки сучасного лікаря / В. М. Запорожан. - С.38-40
Амосова, К. М. Оцінка знань студентів-випускників за результатами державного іспиту 2012/2013 навчального року / К. М. Амосова [и др.]. - С.41-43
Другие авторы: Мостбауер Г. В. , Калініна С. Ю., Кричинська І. В.
Лісовий, В. М. Проблеми організації навчання у рамках програми отримання подвійного диплома / В. Μ. Лісовий [и др.]. - С.42-43
Другие авторы: Капустник в. а., Завгородній І. В., Семенова Н. В.
Черних, В. П. Компетентнісний підхід у розробці стандартів вищої фармацевтичної освіти / В. П. Черних [и др.]. - С.44-45
Другие авторы: Гриценко І. С., Огарь С. В., Віннік Л. М.
Ждан, В. М. "Болонський процес" і Україна : реалії, міфи і перспективи / В. М. Ждан [и др.]. - С.46-47
Другие авторы: Бобирьов В. М., Білаш С. М., Салій А. В., Шешукова О. В.
Думанський, Ю. В. Застосування сучасних педагогічних технологій для підвищення якості підготовки лікарів у Донецькому національному медичному університеті ім. М. Горького / Ю. В. Думанський [и др.]. - С.48-51
Другие авторы: Івнєв Б. Б., Первак М. Б., Басій Р. В., Владзимирський А. В.
Никоненко, О. С. Удосконалення технологій зворотного зв’язку в організації самостійної роботи лікарів у післядипломній освіті / О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва. - С.52-53
Колесник, Ю. М. Реалії і перспективи Болонського реформування у ВНЗ України / Ю. М. Колесник [и др.]. - С.54-58
Другие авторы: Нерянов Ю. М., Авраменко М. О., Гейченко К. І.
Дзяк, Г. В. Досвід роботи щодо підвищення якості підготовки іноземних студентів / Г. В. Дзяк [и др.]. - С.59-61
Другие авторы: Перцева Т. О., Науменко Л. Ю., Горбунова Г. В.
Хвисюк, О. М. Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів / О. М. Хвисюк [и др.]. - С.62-65
Другие авторы: Марченко В. Г., Жеребкін В. В., Жадан І. А., Соболева І. А., Бодня К. І., Грищенко О. В., Сергієнко О. І., Бортний М. О., Коломійченко Ю. А., Пересада Н. О.
Зіменковський, Б. С. Кредитно-модульна система у контексті реформування англомовного навчання іноземних студентів на додипломному етапі у Львівському національному медичному університеті ім. Данила Галицького / Б. С. Зіменковський [и др.]. - С.66-67
Другие авторы: Гжегоцький М. Р., Варивода Є. С., Серветник М. І., Чухрай Н. Л., Солонинко І. І.
Івченко, В. К. Фундаменталізація як основа підготовки майбутнього лікаря у контексті Європейського освітнього простору / В. К. Івченко [и др.]. - С.68-72
Другие авторы: Сімрок В. В., Бибик В. В., Неловкіна-Берналь О. А., Шпетна С. А.
Рожко, М. М. З досвіду роботи навчально-практичних центрів університету / М. М. Рожко [и др.]. - С.73-74
Другие авторы: Ерстенюк Г. М., Капечук В. В., Іванців М. О.
Бойчук, Т. М. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі Буковинського державного медичного університету / Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський. - С.75-78
Вороненко, Ю. В. Шляхи подолання негативних наслідків трансформації знань у системі післядипломної медичної освіти – створення професійної спіралі знань / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер. - С.79-80
Децик, О. З. Актуальність формування інтегральних знань та навичок з паліативної допомоги у майбутніх лікарів / О. З. Децик, Г. М. Ерстенюк, Ж. М. Золотарьова. - С.81-82
Поканевич, О. В. Деякі аспекти формування особистості студента за умов впровадження кредитно - модульної системи освіти / О. В. Поканевич, М. М. Матяш, Л. І. Худенко. - С.83-87
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

19.
Шифр: СУ53/2017/3/4
   Журнал

Соціальна фармація в охороні здоров’я. - Выходит ежеквартально
2017г. т.3 N 4
Содержание:
Котвіцька, А. А. Визначення змісту та передумов формування концепції соціальної фармації в країнах світу та в Україні / А. А. Котвіцька, І. В. Кубарєва, І. О. Сурікова. - С.3-9
Петровська, Л. С. Дослідження структурно-механічних властивостей і технологічних аспектів виробництва засобу для немовлят / Л. С. Петровська. - С.10-18
Слободянюк, М. М. Теоретичні основи і методичне обґрунтування комплексного аналізу та моделювання доцільності й ефективності розробок нових лікарських засобів / М. М. Слободянюк, О. С. Самборський, Т. Германовскі. - С.19-31
Дослідження історичних аспектів організації навчальної та виробничої практики як складової професійної підготовки фахівців фармації. - С.32-40
Другие авторы: Котвіцька А. А., Барковська О. Я., Гавриш Н. Б., Огарь С. В.
Толочко, В. М. Дослідження аспектів лояльності спеціалістів фармації вітчизняних аптечних закладів / В. М. Толочко, Т. О. Артюх. - С.41-51
Гала, Л. О. Дослідження компетентності фахівців аптечних закладів при наданні додаткових послуг населенню / Л. О. Гала, Я. Д. Гаврилюк. - С.52-58
Літвінова, О. М. Визначення критичних параметрів контролю технологічного процесу песаріїв з ацикловіром і ефірними оліями на промисловому підприємстві / О. М. Літвінова, Ю. В. Левачкова, В. М. Чушенко. - С.59-64
Тихонов, О. І. Маркетингові дослідження вітчизняного ринку лікарських засобів для місцевого лікування сухості шкіри / О. І. Тихонов, Л. О. Бондаренко, О. С. Шпичак. - С.65-75
Котвіцька, А. А. Вивчення показників поширеності та захворюваності на хворобу Паркінсона у різних регіонах світу / А. А. Котвіцька, О. С. Прокопенко. - С.76-82
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

20.
Шифр: СУ53/2018/4/4
   Журнал

Соціальна фармація в охороні здоров’я. - Выходит ежеквартально
2018г. т.4 N 4
Содержание:
Sahaidak-Nikitiuk, R. V. Elaboration of psychodiagnostic tools for assessing the level of development of professionally important socio-psychological characteristics of a specialist in pharmacy / R. V. Sahaidak-Nikitiuk [et al.]. - С.3-11
Другие авторы: Harkusha M. I., Alekhina N. V., Gretska H. A.
Кухтенко, О. С. Дослідження з розробки рідкого екстракту бронхолітичної дії / О. С. Кухтенко [та ін.]. - С.12-18
Другие авторы: Бевз Н. Ю., Гладух Є. В., Кухтенко Г. П.
Пімінов, О. Ф. Сучасні технології та інноваційні підходи в освітній діяльності Інституту підвищення кваліфікації спеціалістів фармації / О. Ф. Пімінов [та ін.]. - С.19-27
Другие авторы: Великий Д. Л., Огарь С. В., Шульга Л. І., Лукієнко О. В.
Стасів, Х.-О. Я. Аналіз системи фармацевтичного забезпечення допоміжних репродуктивних технологій в Україні та світі / Х.-О. Я. Стасів, О. М. Заліська, Н. М. Максимович. - С.28-35
Братішко, Ю. С. Обґрунтування компетентностей та освітніх компонент для підготовки менеджерів із соціальної відповідальності для потреб вітчизняної фармації / Ю. С. Братішко, О. В. Посилкіна. - С.36-43
Заремба, Н. І. Аналіз нозологій та ліків, що застосовуються здобувачами вищої медичної освіти у межах самолікування / Н. І. Заремба, А. Б. Зіменковський. - С.44-49
Романько, Т. А. Аналіз територіальної локалізації суб’єктів господарської діяльності фармацевтичного сектора галузі охорони здоров’я України / Т. А. Романько, Ю. В. Корж, С. Г. Калайчева. - С.50-57
Жуковіна, О. В. Сучасні підходи до організації охорони праці при розумовій діяльності / О. В. Жуковіна, Р. В. Сагайдак-Нікітюк, Г. А. Грецька. - С.58-65
Ольховська, А. Б. Науково-теоретичне обґрунтування напрямів розвитку маркетингової комунікативної діяльності суб’єктів фармацевтичного ринку в контексті концепції соціально-етичного просування / А. Б. Ольховська, В. В. Малий. - С.66-75
Тихонов, О. І. Аналіз фармацевтичного ринку лікарських засобів імуномодулювальної дії в Україні / О. І. Тихонов [та ін.]. - С.76-84
Другие авторы: Коваль В. М., Шпичак О. С., Ярних Т. Г., Кудрик Б, Т., Шпичак Т. В.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

 1-20    21-34 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)