Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Высшее образование (19)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Огарь, С. В.$<.>)
Общее количество найденных документов : 34
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-34 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Черних В. П., Гриценко І. С., Огарь С. В., Віннік Л. М.
Заглавие : Компетентнісний підхід у розробці стандартів вищої фармацевтичної освіти
Место публикации : Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 44-45 (Шифр МУ7/2014/2)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Огарь С. В., Черних В. П.
Заглавие : Історичні витоки становлення розвитку фармацевтичної освіти
Место публикации : Медична освіта. - 2011. - № 4. - С. 12-16 (Шифр МУ7/2011/4)
Предметные рубрики: Образование фармацевтическое-- ист-- тенденции
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Огарь С. В., Черних В. П.
Заглавие : Аналіз системи фармацевтичної освіти Великобританії
Место публикации : Вісник фармації: Наук.-практ. журн./ Нац. фармац. акад.України. - Харків: НФАУ, 2012. - № 3. - С. 16-19 (Шифр ВУ18/2012/3)
Примечания : Библиогр.: с.19
Предметные рубрики: Фармацевтические учебные заведения-- организ
Великобритания
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Черних В. П., Гриценко І. С., Огарь С. В., Вінник Л. М.
Заглавие : Підготовка студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання на випускних кафедрах спеціальності "Фармація"
Место публикации : Медична освіта. - 2011. - № 2. - С. 47-48 (Шифр МУ7/2011/2)
Предметные рубрики: Студенты фармацевтических учебных заведений-- обуч
Фармация-- обуч
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Черних В. П., Котвіцька А. А., Огарь С. В., Віннік Л. М.
Заглавие : Сучасний стан створення стандартів вищої фармацевтичної освіти на основі компетентнісного підходу
Место публикации : Медична освіта. - 2015. - № 2. - С. 55-56 (Шифр МУ7/2015/2)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Огарь С. В.
Заглавие : Фармацевтична освіта в Росії в першій половині ХХ століття
Место публикации : Вісник фармації: Наук.-практ. журн./ Нац. фармац. акад.України. - Харків: НФАУ, 2012. - № 2. - С. 32-36 (Шифр ВУ18/2012/2)
Примечания : Библиогр.: с.35-36
Предметные рубрики: Учебные заведения-- организ
Фармацевты-- обуч
Российская Федерация
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Черних В. П., Гриценко І. С., Огарь С. В.
Заглавие : Сучасні підходи до оновлення стандартів вищої фармацевтичної освіти
Место публикации : Медична освіта. - 2012. - № 2. - С. 46-48 (Шифр МУ7/2012/2)
Предметные рубрики: Образование фармацевтическое
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Огарь С. В., Барковська О. Я.
Заглавие : Сучасний стан виробничої практики у підготовці фахівців з вищою фармацевтичною освітою в Україні
Место публикации : Медична освіта. - 2012. - № 1. - С. 48-50 (Шифр МУ7/2012/1)
Предметные рубрики: Образование фармацевтическое
Клиническая практика студентов
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Черних В. П., Котвіцька А. А., Огарь С. В.
Заглавие : Компетентнісний підхід у створенні стандарту вищої освіти спеціальності "Фармація”
Параллельн. заглавия :Competence approach in creation of a standard of higher education in speciality “Pharmacy”
Место публикации : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 107-109 (Шифр МУ7/2016/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Аннотация: Створення галузевих стандартів вищої фармацевтичної освіти нового покоління на основі компетентнісного підходу є необхідним етапом на шляху підготовки сучасного фахівця, якого потребує практична фармація. До роботи над стандартом, крім робочої групи, визначеної наказом МОЗ України від 06.11.2015 р. № 733, були залучені фахівці практичної фармації, чия думка є невід’ємним компонентом при створенні державного стандарту, що відповідав би усім європейським вимогам. Проведено соціологічне опитування фахівців практичної фармації щодо загальних та професійних компетентностей випускника, результати якого впроваджено до стандарту вищої освіти спеціальності “Фармація”
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Огарь С. В., Черних В. П.
Заглавие : Історичні аспекти становлення і розвитку фармацевтичної освіти Російської імперії ХVIII-XIX ст.
Место публикации : Вісник фармації: Наук.-практ. журн./ Нац. фармац. акад.України. - Харків: НФАУ, 2012. - № 1. - С. 8-13 (Шифр ВУ18/2012/1)
Примечания : Библиогр.: с.12-13
Предметные рубрики: Фармацевтические учебные заведения-- ист-- организ
Фармацевты-- обуч
Россия до 1917 г.
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Черних В. П., Гриценко І. С., Огарь С. В.
Заглавие : Досвід впровадження кредитно-модульної системи у національному фармацевтичному університеті
Место публикации : Медична освіта. - 2009. - № 2. - С. 63-65. (Шифр МУ7/2009/2)
Предметные рубрики: Образование фармацевтическое-- тенденции
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Пімінов О. Ф., Великий Д. Л., Огарь С. В., Шульга Л. І., Лукієнко О. В.
Заглавие : Сучасні технології та інноваційні підходи в освітній діяльності Інституту підвищення кваліфікації спеціалістів фармації
Место публикации : Соціальна фармація в охороні здоров’я. - Х., 2018. - Том 4, № 4. - С. 19-27 (Шифр СУ53/2018/4/4)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
Аннотация: Сучасний фармацевтичний сектор галузі охорони здоров'я динамічно розвивається і потребує кваліфікованих та конкурентоспроможних фахівців, які здатні до безперервного професійного розвитку. Це завдання успішно вирішує Інститут підвищення кваліфікації спеціалістів фармації Національного фармацевтичного університету (ІПКСФ НФаУ) та забезпечує потребу безперервного післядипломного навчання працівників фармацевтичного сектора галузі охорони здоров'я від первинної спеціалізації (інтернатури) та під час подальшого професійного розвитку протягом усього періоду фармацевтичної діяльності. Мета роботи - узагальнення досвіду використання в освітньому процесі ІПКСФ сучасних технологій навчання та інноваційних підходів, що застосовуються в освіті дорослих людей. Безперервний процес інновацій, нині притаманний усім сферам діяльності, динамізує ринок праці і вимагає від спеціаліста фармації здатності у найкоротші терміни адаптуватися до змін соціально-економічного середовища та готовності розвивати фахові компетентності упродовж професійного життя. ІПКСФ, відповідно до сучасних викликів, оновлює свою освітню платформу, яка відображає основні види діяльності з реалізацією світових тенденцій розвитку вищої фармацевтичної освіти. Застосування інноваційних технологій обумовлено специфікою післядипломної освіти, що здійснюється у швидкооновлюваному інформаційному просторі. Викладачі системи післядипломної освіти мають максимально використовувати інтерактивні методи, спрямовані на активізацію уваги слухачів до навчального матеріалу та критичного мислення. Висновки: сучасний безперервний професійний розвиток працівників фармацевтичного сектора охорони здоров'я неможливий без освоєння й упровадження інноваційних форм освіти. Сьогодні для України актуальною і реально можливою є реалізація освітньої моделі "Освіта протягом життя", що вимагає підтримки та розвитку підсистем цієї моделі: неформальної та інформальної освіти, онлайн-освіти, інших моделей навчання, які відповідають сучасним освітнім потребам завдяки широкому запровадженню освітніх інновацій
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Черних В. П., Огарь С. В., Кисличенко В. С.
Заглавие : Досвід і перспективи проведення практичної підготовки студентів НФаУ за кордоном
Место публикации : Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 35-37 (Шифр МУ7/2007/2)
Предметные рубрики: Образование фармацевтическое-- методы-- тенденции
Студенты фармацевтических учебных заведений-- обуч
Конференции
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Черних В.П., Гриценко І.С., Огарь С.В.
Заглавие : Особливості державної атестації студентів галузі знань "Фармація"
Место публикации : Медична освіта. - 2013. - № 2. - С. 51-53 (Шифр МУ7/2013/2)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Огарь С. В., Пляка Л. В.
Заглавие : Психологічні фактори процесу адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі
Место публикации : Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 5-7. (Шифр МУ7/2010/4)
Предметные рубрики: Обучение
Студенты фармацевтических учебных заведений-- психол
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Черних В. П., Гриценко І. С., Огарь С. В.
Заглавие : Результати впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному фармацевтичному університеті
Место публикации : Медична освіта. - 2010. - № 2. - С. 69-72 (Шифр МУ7/2010/2)
Предметные рубрики: Образование фармацевтическое
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Котвіцька А. А., Барковська О. Я., Гавриш Н. Б., Огарь С. В.
Заглавие : Дослідження історичних аспектів організації навчальної та виробничої практики як складової професійної підготовки фахівців фармації
Место публикации : Соціальна фармація в охороні здоров’я. - Х., 2017. - Том 3, № 4. - С. 32-40 (Шифр СУ53/2017/3/4)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ГРУППОВАЯ ПРАКТИКА -- GROUP PRACTICE
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP
Аннотация: Мета: дослідження та систематизація даних щодо зародження, становлення, розвитку й особливостей організації навчальної та виробничої практики як складової професійної підготовки фахівців у системі вищої фармацевтичної освіти. Матеріали та методи. Використано методи наукового аналізу, зокрема узагальнення, порівняння, контент-аналізу, історичний, ретроспективний. Результати дослідження. Проаналізовано навчальні плани підготовки фахівців за спеціальністю «Фармація» у період 1921-2017 рр., які дають наочне уявлення про еволюцію змісту й обсягів навчальної та виробничої практики, послідовності уведення нових її видів до навчального процесу. Визначено і представлено історичні періоди організації навчальної та виробничої практики, особливості співпраці Національного фармацевтичного університету з базами практики на різних етапах свого розвитку. Висновки. Аналіз літературних джерел та навчальних планів підготовки фахівців за спеціальністю «Фармація» показав, що з перших років існування університету і дотепер значна увага приділялась як вивченню теоретичних дисциплін, так і практиці, становлення і розвиток якої пов’язані із соціально-економічними змінами в країні, вимогами практичної охорони здоров’я до якості підготовки спеціалістів, розвитком фармації та вищого навчального закладу
Найти похожие

18.

Заглавие журнала :Медична освіта -2014г.,N 2
Интересные статьи :
Бондаренко Ю. І. Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю "Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України", присвяченої 160-річчю з дня народження І. Я. Горбачевского (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку), 15-16 травня 2014 року м. Тернопіль/ Ю. І. Бондаренко (стр.5-87)
Бондаренко Ю. І. Іван Горбачевський - український вчений світової слави/ Ю. І. Бондаренко, Я. І. Гонський, О. В. Лотоцька (стр.6-8)
Толстанов О. К. Аспекти підготовки й підвищення кваліфікації медичних та фармацевтичних кадрів у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації та закладах післядипломної освіти МОЗ України/ О. К. Толстанов [и др.] (стр.9-12)
Осійчук М. С. Методика визначення галузевого рейтингу та його показників/ М. С. Осійчук, О. П. Волосовець, І. Є. Булах (стр.13-18)
Осійчук М. С. Моніторинг як важлива складова покращення якості освіти/ М. С. Осійчук [и др.] (стр.19-24)
Вороненко Ю. В. Досвід НМАПО імені П. Л. Шупика щодо підвищення кваліфікації за очно-заочною формою з елементами дистанційного навчання у форматі он-лайн/ Ю. В. Вороненко, Є. Є. Латишев, В. М. Михальчук (стр.25-26)
Ковальчук Л. Я. Реорганізація післядипломної освіти – важливий аспект наступного розвитку охорони здоров’я в Україні/ Л. Я. Ковальчук (стр.27-33)
Мороз В. М. Досягнення та перспективи організації навчального процесу в контексті європейської інтеграції у ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ В. М. Мороз [и др.] (стр.34-37)
Запорожан В. М. Інноваційні підходи до підготовки сучасного лікаря/ В. М. Запорожан (стр.38-40)
Амосова К. М. Оцінка знань студентів-випускників за результатами державного іспиту 2012/2013 навчального року/ К. М. Амосова [и др.] (стр.41-43)
Лісовий В. М. Проблеми організації навчання у рамках програми отримання подвійного диплома/ В. Μ. Лісовий [и др.] (стр.42-43)
Черних В. П. Компетентнісний підхід у розробці стандартів вищої фармацевтичної освіти/ В. П. Черних [и др.] (стр.44-45)
Ждан В. М. "Болонський процес" і Україна : реалії, міфи і перспективи/ В. М. Ждан [и др.] (стр.46-47)
Думанський Ю. В. Застосування сучасних педагогічних технологій для підвищення якості підготовки лікарів у Донецькому національному медичному університеті ім. М. Горького/ Ю. В. Думанський [и др.] (стр.48-51)
Никоненко О. С. Удосконалення технологій зворотного зв’язку в організації самостійної роботи лікарів у післядипломній освіті/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.52-53)
Колесник Ю. М. Реалії і перспективи Болонського реформування у ВНЗ України/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.54-58)
Дзяк Г. В. Досвід роботи щодо підвищення якості підготовки іноземних студентів/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.59-61)
Хвисюк О. М. Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.62-65)
Зіменковський Б. С. Кредитно-модульна система у контексті реформування англомовного навчання іноземних студентів на додипломному етапі у Львівському національному медичному університеті ім. Данила Галицького/ Б. С. Зіменковський [и др.] (стр.66-67)
Івченко В. К. Фундаменталізація як основа підготовки майбутнього лікаря у контексті Європейського освітнього простору/ В. К. Івченко [и др.] (стр.68-72)
Рожко М. М. З досвіду роботи навчально-практичних центрів університету/ М. М. Рожко [и др.] (стр.73-74)
Бойчук Т. М. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі Буковинського державного медичного університету/ Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський (стр.75-78)
Вороненко Ю. В. Шляхи подолання негативних наслідків трансформації знань у системі післядипломної медичної освіти – створення професійної спіралі знань/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер (стр.79-80)
Децик О. З. Актуальність формування інтегральних знань та навичок з паліативної допомоги у майбутніх лікарів/ О. З. Децик, Г. М. Ерстенюк, Ж. М. Золотарьова (стр.81-82)
Поканевич О. В. Деякі аспекти формування особистості студента за умов впровадження кредитно - модульної системи освіти/ О. В. Поканевич, М. М. Матяш, Л. І. Худенко (стр.83-87)
Интересные статьи :
Найти похожие


19.

Заглавие журнала :Соціальна фармація в охороні здоров’я -2017г. т.3,N 4
Интересные статьи :
Котвіцька А. А. Визначення змісту та передумов формування концепції соціальної фармації в країнах світу та в Україні/ А. А. Котвіцька, І. В. Кубарєва, І. О. Сурікова (стр.3-9)
Петровська Л. С. Дослідження структурно-механічних властивостей і технологічних аспектів виробництва засобу для немовлят/ Л. С. Петровська (стр.10-18)
Слободянюк М. М. Теоретичні основи і методичне обґрунтування комплексного аналізу та моделювання доцільності й ефективності розробок нових лікарських засобів/ М. М. Слободянюк, О. С. Самборський, Т. Германовскі (стр.19-31)
Дослідження історичних аспектів організації навчальної та виробничої практики як складової професійної підготовки фахівців фармації , А. А. Котвіцька, О. Я. Барковська (стр.32-40)
Толочко В. М. Дослідження аспектів лояльності спеціалістів фармації вітчизняних аптечних закладів/ В. М. Толочко, Т. О. Артюх (стр.41-51)
Гала Л. О. Дослідження компетентності фахівців аптечних закладів при наданні додаткових послуг населенню/ Л. О. Гала, Я. Д. Гаврилюк (стр.52-58)
Літвінова О. М. Визначення критичних параметрів контролю технологічного процесу песаріїв з ацикловіром і ефірними оліями на промисловому підприємстві/ О. М. Літвінова, Ю. В. Левачкова, В. М. Чушенко (стр.59-64)
Тихонов О. І. Маркетингові дослідження вітчизняного ринку лікарських засобів для місцевого лікування сухості шкіри/ О. І. Тихонов, Л. О. Бондаренко, О. С. Шпичак (стр.65-75)
Котвіцька А. А. Вивчення показників поширеності та захворюваності на хворобу Паркінсона у різних регіонах світу/ А. А. Котвіцька, О. С. Прокопенко (стр.76-82)
Интересные статьи :
Найти похожие


20.

Заглавие журнала :Соціальна фармація в охороні здоров’я -2018г. т.4,N 4
Интересные статьи :
Sahaidak-Nikitiuk R. V. Elaboration of psychodiagnostic tools for assessing the level of development of professionally important socio-psychological characteristics of a specialist in pharmacy/ R. V. Sahaidak-Nikitiuk [et al.] (стр.3-11)
Кухтенко О. С. Дослідження з розробки рідкого екстракту бронхолітичної дії/ О. С. Кухтенко [та ін.] (стр.12-18)
Пімінов О. Ф. Сучасні технології та інноваційні підходи в освітній діяльності Інституту підвищення кваліфікації спеціалістів фармації/ О. Ф. Пімінов [та ін.] (стр.19-27)
Стасів Х.-О. Я. Аналіз системи фармацевтичного забезпечення допоміжних репродуктивних технологій в Україні та світі/ Х.-О. Я. Стасів, О. М. Заліська, Н. М. Максимович (стр.28-35)
Братішко Ю. С. Обґрунтування компетентностей та освітніх компонент для підготовки менеджерів із соціальної відповідальності для потреб вітчизняної фармації/ Ю. С. Братішко, О. В. Посилкіна (стр.36-43)
Заремба Н. І. Аналіз нозологій та ліків, що застосовуються здобувачами вищої медичної освіти у межах самолікування/ Н. І. Заремба, А. Б. Зіменковський (стр.44-49)
Романько Т. А. Аналіз територіальної локалізації суб’єктів господарської діяльності фармацевтичного сектора галузі охорони здоров’я України/ Т. А. Романько, Ю. В. Корж, С. Г. Калайчева (стр.50-57)
Жуковіна О. В. Сучасні підходи до організації охорони праці при розумовій діяльності/ О. В. Жуковіна, Р. В. Сагайдак-Нікітюк, Г. А. Грецька (стр.58-65)
Ольховська А. Б. Науково-теоретичне обґрунтування напрямів розвитку маркетингової комунікативної діяльності суб’єктів фармацевтичного ринку в контексті концепції соціально-етичного просування/ А. Б. Ольховська, В. В. Малий (стр.66-75)
Тихонов О. І. Аналіз фармацевтичного ринку лікарських засобів імуномодулювальної дії в Україні/ О. І. Тихонов [та ін.] (стр.76-84)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-20    21-34 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)