Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Высшее образование (12)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Остапюк, Л. І.$<.>)
Общее количество найденных документов : 21
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-21   21-21 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Остапюк Л. І., Тимошенко І. О., Савичук А. О.
Заглавие : Удосконалення освітнього процесу в університеті з врахуванням сучасної парадигми вищої освіти
Место публикации : Клініч. та експерим. патологія. - Чернівці, 2016. - Том 15, N 2 (ч.2). - С. 104-107 (Шифр КУ27/2016/15/2 (ч.2))
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES
Аннотация: Приведений досвід Національного медичного університету імені О.О. Богомольця, щодо удосконалення навчального процесу на основі нової парадигми вищої освіти: створення умов для підвищення кваліфікації викладачів, набуття професійних компетентностей; запровадження студенто-центрованого підходу до навчання через модернізацію навчальних програм, удосконалення системи оцінювання, з використанням стандартизованих та структурованих її елементів,орієнтованих на мотивацію та результати навчання студентів, з метою вироблення ними власних стилів та набуття досвіду навчання. Приведені способи формування партнерських відносин викладача і студента, залучення студентів до організації навчального процесу, наділення їх рядом повноважень у керівництві власним навчанням. Розкриті методологічні підходи до організації викладання і навчання іноземних студентів на кафедрах анатомії людини і терапевтичної стоматології. Визначені перспективні напрямки удосконалення освітнього процесу з урахуванням нових тенденцій розвитку освіти у ЄПВО
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Москаленко В. Ф., Яворовський О. П., Остапюк Л. І.
Заглавие : Створення інноваційного навчально-виховного середовища як складової підвищення якості медичної освіти
Место публикации : Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 24-26 (Шифр МУ7/2007/2)
Предметные рубрики: Образование медицинское-- тенденции
Образования технология-- тенденции
Студенты 1-2 курсов мединститута-- обуч
Конференции
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Москаленко В. Ф., Яворовський О. П., Остапюк Л. І., Чубатий А. І. , Чешук В. Є.
Заглавие : Ранжування діяльності університетів як ключовий інструмент підвищення якості медичної освіти
Место публикации : Медична освіта. - 2012. - № 2. - С. 23-25 (Шифр МУ7/2012/2)
Предметные рубрики: Образование медицинское
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Москаленко В. Ф., Яворовський О. П., Остапюк Л. І.
Заглавие : Про шляхи удосконалення якості освіти в НМУ імені О.О. Богомольця відповідно до міжнародних стандартів якості
Место публикации : Медична освіта. - 2009. - № 2. - С. 50-53. (Шифр МУ7/2009/2)
Предметные рубрики: Образование медицинское-- тенденции
Медицинские институты
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Москаленко В. Ф., Яворовський О. П., Остапюк Л. І., Чешук В. Є.
Заглавие : Про завдання з впровадження Європейських стандартів та директив із внутрішньої та зовнішньої гарантії якості в систему підготовки лікарів і провізорів у національному медичному університеті імені О.О. Богомольця
Место публикации : Медична освіта. - 2011. - № 2. - С. 37-40 (Шифр МУ7/2011/2)
Предметные рубрики: Образование медицинское-- методы
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Стеченко О. В., Остапюк Л. І.
Заглавие : Оптимізація організації навчального процесу на кафедрах університету як важлива складова внутрішньовузівської системи управління якістю
Место публикации : Клініч. та експерим. патологія. - Чернівці, 2016. - Том 15, N 2 (ч.2). - С. 108-111 (Шифр КУ27/2016/15/2 (ч.2))
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
КАЧЕСТВА КОНТРОЛЬ -- QUALITY CONTROL
Аннотация: У статті описано основні аспекти впровадження і функціонування в Національному медичному університеті імені О.О. Богомольця системи управління якістю освіти (СУЯ) за міжнародним стандартом ISO 9001:2008, проаналізовано її вплив на систематизацію та удосконалення документів кафедри, які регламентують, підтверджують виконання процесів та направленні на їх удосконалення. Описана система оцінювання якості педагогічної, навчально-методичної діяльності науково-педагогічного працівника як складова рейтингу. Приведений досвід Університету з упровадження нових елективних курсів "Основи наукових досліджень", "Розвиток клінічного мислення на основі ситуаційних завдань". Визначенні подальші завдання з удосконалення СУЯ в Університеті оптимізації освітнього процесу
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Москаленко В.Ф., Яворовський О.П., Булах І.Є., Остапюк Л. І.
Заглавие : Модернізація навчальних планів і програм підготовки лікарів відповідно до нової парадигми розвитку європейського освітнього простору
Место публикации : Медична освіта. - 2013. - № 2. - С. 29-32 (Шифр МУ7/2013/2)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Москаленко В.Ф., Волосовець О.П., Яворовський О.П., Остапюк Л. І., Булах І. Є., Мельник І. В.
Заглавие : Методологія і структура 5-річного навчального плану підготовки лікарів за нормативним (6-річним) терміном навчання
Место публикации : Медична освіта. - 2012. - № 3. - С. 7-9 (Шифр МУ7/2012/3)
Предметные рубрики: Образование медицинское-- обуч
Найти похожие

9.

Заглавие журнала :Медична освіта -2015г.,N 3
Интересные статьи :
Афанасенко О. В. Історико-культурні хронотопи як аспект теоретико-пізнавальної діяльності при підготовці студентів фармацевтичного профілю/ О. В. Афанасенко (стр.7-11)
Боднарчук В. О. Оновлення навчально-методичних видань - важлива складова організації навчального процесу на кафедрі педіатрії/ В. О. Боднарчук (стр.12-18)
Ваколюк Л. М. Гігієнічні аспекти професійного становлення та ефективної практичної діяльності лікаря-стоматолога/ Л. М. Ваколюк (стр.19-21)
Господарський І. Я. Післядипломна освіта в австрії та її порівняння з Україною/ І. Я. Господарський, Н. В. Харченко, А. Р. Вайда (стр.22-25)
Дерезюк А. В. Деякі аспекти сучасної педагогіки медичної освіти/ А. В. Дерезюк (стр.26-28)
Козак Д. В. Викладання дисциплін на кафедрі фізичної реабілітації, здоров’я людини та фізичного виховання за напрямом підготовки “Здоров’я людини” / Д. В. Козак, Н. О. Давибіда (стр.29-32)
Кривов’яз О. В. Використання міжпредметної інтеграції при підготовці студентів фармацевтичного факультету до державної атестації/ О. В. Кривов’яз, Ю. О. Томашевська, М. С. Гарник (стр.33-35)
Криськів О. І. Складові якісної інтернатури з фаху “Внутрішні хвороби”/ О. І. Криськів [и др.] (стр.36-38)
Курінний А. В. Проблематика медичного та гомеопатичного дискурсів у викладанні курсу за вибором “Гомеопатичні лікарські засоби”/ А. В. Курінний (стр.39-41)
Малахова С. М. Європейські стандарти підготовки сучасних фахівців-медиків відповідно до вимог Болонської декларації/ С. М. Малахова (стр.42-44)
Марценюк В. П. Наукова та інноваційна діяльність Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського (2013-2014 рр.)/ В. П. Марценюк [и др.] (стр.45-54)
Мороз В. М. Проблеми гендерного паритету у вищій медичній освіті/ В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінський, Л. В. Фоміна (стр.55-58)
Одинцова В. М. Методи стимулювання і мотивації навчальної діяльності студентів при вивченні фармакогнозії/ В. М. Одинцова, О. М. Денисенко (стр.59-62)
Олещук О. М. Сучасні аспекти викладання фармакології для студентів за спеціальністю “Медико-профілактична справа”/ О. М. Олещук, В. В. Черняшова, І. І. Герасимець (стр.63-66)
Павлишин Г. А. Кейс-метод навчання у медичній освіті/ Г. А. Павлишин, Т. В. Бігуняк, Т. В. Саварин (стр.67-69)
Поканевич О. В. Проблемно-орієнтована освіта/ О. В. Поканевич, М. М. Матяш, Л. І. Худенко (стр.70-72)
Сван О. Б. Особливості викладання дисципліни “Домедична допомога в екстремальних ситуаціях” іноземним студентам/ О. Б. Сван (стр.73-78)
Сельський П. Р. Алгоритм статистичної обробки та аналізу результатів тестування для оцінки якості тесту/ П. Р. Сельський (стр.79-82)
Цицюра Р. І. Концепція підготовки студентів-медиків за програмою офіцера запасу/ Р. І. Цицюра (стр.83-85)
Черкасов В. Г. Навчальний комплекс для вивчення дисципліни “Анатомія людини” в медичних університетах/ В. Г. Черкасов [и др.] (стр.86-89)
Черкасов В. Г. Анатомічна лекція як важливий засіб формування корпоративної академічної культури/ В. Г. Черкасов [и др.] (стр.90-93)
Швець В. М. Динаміка професійної спрямованості студентів Запорізького державного медичного університету/ В. М. Швець (стр.94-96)
Yaremchuk O. Z. Peculiarities of educational and pedagogical process organization at universities/ О. Z. Yaremchuk [и др.] (стр.97-99)
Бабенко А. Д. Впровадження основних положень навчального плану з предмета курс за вибором “Сучасні технології застосування незнімної ортодонтичної техніки” на кафедрі дитячої стоматології Івано-Франківського національного медичного університету для студентів-субординаторів/ А. Д. Бабенко (стр.100-102)
Бразалук О. З. Організація навчального процесу викладання дисциплін “Медична хімія” та “Біоорганічна хімія” для іноземних студентів і курсу медичних та стоматологічного факультетів за умов кредитно-трансферної системи навчання/ О. З. Бразалук [и др.] (стр.103-106)
Гаїна Ж. М. Досвід використання інноваційних технологій для активізації пізнавальної діяльності студентів під час викладання фармакогнозії/ Ж. М. Гаїна (стр.107-110)
Корда І. В. Інноваційні методи проведення семінарських занять в іноземних студентів при вивченні акушерства та гінекології / І. В. Корда [и др.] (стр.110-112)
Мерецький В. М. Роль самостійної роботи студентів в організації навчального процесу/ В. М. Мерецький (стр.113-115)
Муратова Т. М. Використання наради як форми колективного спілкування для якісного планування роботи кафедри неврології одеського національного медичного університету на сучасному етапі/ Т. М. Муратова, В. В. Добровольський (стр.116-118)
Напрєєнко О. К. Історична послідовність та інтегративний підхід у викладанні психіатрії та наркології в національному медичному університеті імені О. О. Богомольця/ О. К. Напрєєнко [и др.] (стр.119-124)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Заглавие журнала :Медична освіта -2013г.,N 2
Интересные статьи :
Богатирьова Р. В. Основні завдання вищої медичної освіти у процесі формування системи охорони здоров’я України/ Р. В. Богатирьова (стр.5-8)
Осійчук М. С. Вплив євроінтеграційних процесів на розвиток вищої медичної освіти/ М. С. Осійчук (стр.9-13)
Толстанов О. К. Результати діяльності вищих медичних (фармацевтичного) навчальних закладів IV рівня акредитації та закладів післядипломної освіти МОЗ України у процесі реформування сфери охорони здоров’я на сучасному етапі/ О. К. Толстанов [и др.] (стр.14-18)
Вороненко Ю. В. Розвиток нових технологій у післядипломній освіті лікарів і провізорів: тенденції, експертні висновки та реальні оцінки ефективності навчання/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер (стр.19-23)
Волосовець О. П. Аналіз результатів анкетування студентів вищих медичних навчальних закладів з питань державної атестації/ О. П. Волосовець, І. Є. Булах, Л. П. Войтенко (стр.24-28)
Москаленко В. Ф. Модернізація навчальних планів і програм підготовки лікарів відповідно до нової парадигми розвитку європейського освітнього простору/ В. Ф. Москаленко [и др.] (стр.29-32)
Осійчук М. С. Національний підручник - важлива складова організації підготовки фахівців у вищих медичних та фармацевтичних навчальних закладах/ М. С. Осійчук [и др.] (стр.33-38)
Jan E. Zejda. Teaching medicine - current experience from the school of medicine in katowice, medical university of silesia, Poland/ E. Zejda Jan (стр.39)
Мороз В. М. Рішення проблемних питань при впровадженні основних положень ЄКТС у ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ В. М. Мороз [и др.] (стр.40-43)
Запорожан В. М. Наукові форуми та новітні технології на службі освіти на новому етапі впровадження КМСОНП/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.44-47)
Думанский Ю. В. Забезпечення практичної підготовки фахівців у Донецькому національному медичному університеті ім М. Горького/ Ю. В. Думанский, Б. Б. Івнєв, М. Б. Первак (стр.48-50)
Черних В. П. Особливості державної атестації студентів галузі знань "Фармація"/ В. П. Черних [и др.] (стр.51-53)
Зіменковський Б. С. Досвід управління якістю вищої медичної та фармацевтичної освіти в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу / Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.54-57)
Дзяк Г. В. Досвід психолого-педагогічного супроводу студентів як складова системи управління якістю підготовки лікарів/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.58-60)
Лісовий В. М. Мотивована академічна мобільність як засіб інтеграції у міжнародний освітній простір/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник, І. В. Завгородний (стр.61-64)
Ждан В. М. Сучасні підходи до забезпечення якісної освіти лікарів-стоматологів/ В. М. Ждан [и др.] (стр.65-68)
Колесник Ю. М. Деякі аспекти реформування вищої медичної освіти/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.69-72)
Бойчук Т. М. Сервер дистанційного навчання БДМУ - ефективний інструмент організації та контролю самостійної роботи студентів/ Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський (стр.73-76)
Рожко М. М. Методологічне забезпечення в навчальному процесі післядипломної освіти лікарів-стоматологів-інтернів/ М. М. Рожко [и др.] (стр.77-80)
Хвисюк О. М. Андрагогічна модель навчання дорослих у системі післядипломної освіти/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.81-84)
Івченко В. К. Виховне та педагогічне значення щорічних внутрішньовузівських навчально-методичних конференцій / В. К. Івченко, В. В. Сімрок (стр.85-86)
Бабанін А. А. Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у КДМУ імені С. І. Георгієвського/ А. А. Бабанін [и др.] (стр.87-88)
Никоненко О. С. Шляхи реалізації концепції практично-орієнтованого навчання у сучасній післядипломній освіті лікарів/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.89-91)
Vadachkoria Zurab. Education and assessment of clinical skills at tbilisi state medical university/ Zurab Vadachkoria, Marine Mavaladze, Rima Beriashvili (стр.92-95)
Фомін П. Д. Впровадження болонського процесу у реформуванні навчально- методичних підходів на кафедрах хірургії/ П. Д. Фомін, П. В. Іванчов, О. В. Заплавський (стр.96-98)
Бєленічев І. Ф. Деякі аспекти проведення модульного контролю з нової дисципліни "Моніторинг лікарських препаратів" у магістрів-лаборантів за допомогою телекомунікаційних технологій/ І. Ф. Бєленічев, Н. В. Бухтіярова, С. А. Моргунцова (стр.99-101)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-10    11-21   21-21 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)