Поисковый запрос: (<.>A=Павленко, Н. П.$<.>) |
Общее количество найденных документов : 14
Показаны документы с 1 по 10 |
|
>1.
| Відповідність існуючого фонду закладів загальної середньої освіти України сучасним вимогам "Нової української школи"/Н. С. Полька [та ін.] // Довкілля та здоров’я. -Київ, 2021,N N 2.-С.56-62
|
>2.
| Гігієна планування та забудови населених місць: наукові здобутки і перспективи (до 30-річчя Національної академії медичних наук України, 90-річного ювілею лабораторії гігієни планування та забудови населених місць ДУ “ІГЗ НАМНУ”)/В. М. Махнюк [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту, 2023. т.Т. 27,N № 3.-С.455-460
|
>3.
| Гігієна планування та забудови населених місць як безпекова детермінанта громадського здоров’я в умовах воєнного стану/В. М. Махнюк [та ін.] // Довкілля та здоров’я, 2023,N № 3.-С.19-23
|
>4.
| Обгрунтування гігієнічного нормативу кратності повітрообміну у медичних приміщеннях амбулаторій, вбудованих у житлові будинки, для збереження та зміцнення здоров’я медиків/В. М. Махнюк [та ін.] // Довкілля та здоров’я. -Київ, 2021,N N 4.-С.42-50
|
>5.
| Гігієнічні показники інсоляції та природного освітлення як визначальні критерії планувальної організації території житлових комплексів/В. М. Махнюк [та ін.] // Довкілля та здоров’я, 2015,N № 3.-С.30-35
|
>6.
| Посттравматичний стресовий розлад серед здобувачів вищої медичної та технічної освіти - реальна загроза сьогодення/В. В. Чорна [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту, 2024. т.Т. 28,N № 1.-С.121-126
|
>7.
| Павленко Н. П. Вплив прямих та опосередкованих індикаторних показників архітектурно-планувальних рішень закладів загальної середньої освіти на психоемоційний стан та здоров’я учнів молодшого шкільного віку/Н. П. Павленко, В. М. Махнюк, О. В. Волощук // Довкілля та здоров’я. -Київ, 2020,N N 3.-С.54-59
|
>8.
| Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту - 2024г. т.28,N 1 (Введено оглавление)
|
>9.
| Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту - 2023г. т.27,N 3 (Введено оглавление)
|
>10.
| Довкілля та здоров’я - 2020г.,N 3 (Введено оглавление)
|
|
|