Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Высшее образование (9)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Пашко, К. О.$<.>)
Общее количество найденных документов : 30
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-30 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Пашко К. О., Кашуба М. О., Кондратюк В. А.
Заглавие : Як можна підвищити якість практичних занять при вивченні гігієни та екології на профільних кафедрах ВМ(Ф)НЗ України
Место публикации : Медична освіта. - 2010. - № 3. - С. 54-56 (Шифр МУ7/2010/3)
Предметные рубрики: Образование медицинское
Гигиена-- обуч
Экология-- обуч
Медицинские учебные заведения
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кашуба М. О., Пашко К. О., Крицька Г. А., Козак М. О., Кондратюк В. А., Рега Н. І., Лотоцька О. В., Сопель О. М., Смачило О. М., Зятковська О. Я., Флекей Н. В., Ярема О. М.
Заглавие : Шляхи підвищення практичної направленості викладання гігієни у ВМ(Ф)НЗ
Место публикации : Медична освіта. - 2007. - № 3. - С. 108 (Шифр МУ7/2007/3)
Предметные рубрики: Гигиена-- обуч
Конференции
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ковальчук Л. Я., Мисула І. Р., Пашко К. О.
Заглавие : Шляхи підвищення ефективності навчання в університеті
Место публикации : Медична освіта. - 2006. - № 2. - С. 18-28 (Шифр МУ7/2006/2)
Предметные рубрики: Образования технология
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Пашко К. О., Острівка О. І., Яворська С. І.
Заглавие : У майбутнє рухаємося з упевненістю. Перспективи розвитку навчально-наукового інституту фармакології, гігієни та медичної біохімії ім. М.П. Скакуна
Место публикации : Медична освіта. - 2012. - № 1. - С. 127-130 (Шифр МУ7/2012/1)
Предметные рубрики: Образование медицинское
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мисула І. Р., Пашко К. О., Кашуба М. О.
Заглавие : Створення підручника нового покоління з використанням інформації, що надходить з різних джерел, та застосовуванням самонавчальних програм
Место публикации : Медична освіта. - 2006. - № 4. - С. 80-81 (Шифр МУ7/2006/4)
Предметные рубрики: Конференции
Учебники-- тенденции
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мисула І. Р., Марценюк В. П., Пашко К. О., Стаханська О. О.
Заглавие : Семестрові комплексні тестові іспити - надійний критерій оцінки знань студентів
Место публикации : Медична освіта. - 2010. - № 1. - С. 16-37. (Шифр МУ7/2010/1)
Предметные рубрики: Студенты медицинских учебных заведений-- обуч
Образование, система оценок
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Пашко К. О., Кашуба М. О., Кондратюк В. А.
Заглавие : Розвиток сучасних методів оцінювання рівня знань студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу на кафедрі загальної гігієни та екології
Место публикации : Медична освіта. - 2009. - № 2. - С. 100-101. (Шифр МУ7/2009/2)
Предметные рубрики: Образование медицинское
Гигиена
Экология
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Лотоцька О. В., Кондратюк В. А., Сопель О. М., Крицька Г. А., Пашко К. О., Федорів О. Є.
Заглавие : Профілактична медицина як важлива складова громадського здоров’я
Параллельн. заглавия :Preventive medicine as an important component of public health
Место публикации : Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - Тернопіль, 2019. - N 2. - С. 40-43 (Шифр ВУ14/2019/2)
MeSH-главная: ПРОФИЛАКТИЧЕСКАЯ МЕДИЦИНА -- PREVENTIVE MEDICINE
ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ -- HEALTH BEHAVIOR
ЗДОРОВЬЕ -- HEALTH
Аннотация: Мета: висвітлити роль профілактичної медицини як важливої складової громадського здоров’я. Матеріали і методи. Для досягнення поставленої мети у роботі використано загальнонаукові методи аналізу, синтезу та узагальнення. Результати. Профілактика – один із надзвичайно важливих напрямків медицини, який включає комплекс гігієнічних, медичних, соціально-економічних і санітарно-технічних заходів, спрямованих на усунення факторів ризи­ку, що впливають на здоров’я людини, запобігання виникненню хвороб та забезпечення високого рівня громад­­ського здоров’я населення. Розрізняють три види профілактики: первинна, вторинна і третинна. Первинну профілактику використовують для недопущення захворювання як такого, вторинна – спрямована на раннє виявлення та лікування хвороби на доклінічній стадії. Третинна – це заходи, які спрямовані на попередження розвитку ускладнень та погіршення перебігу хвороби, а також динамічне спостереження за пацієнтами для запобігання виникненню таких небажаних наслідків захворювань, як: смерть, інвалідизація, перехід недуги у хронічну форму. Всі вони відіграють важливу роль у системі громадського здоров’я. Значний вплив на формування здоров’я має спосіб життя. Дуже часто попередження захворювань пов’язане з правилами здорового способу життя і багато недуг можуть бути попереджені за допомогою простих гігієнічних методів. На жаль, в Україні дуже низький рівень освіти населення з цього питання. Поява більшої кількості добре підготовлених і мотивованих до пропаганди здорового способу життя фахівців позитивно вплине на рівень здоров’я населення. Висновки. Надзвичайно важливо створити центри громадського здоров’я, забезпечити в них умови для діяльності фахівців профілактичної медицини, насамперед гігієністів та епідеміологів, котрі б здійснювали масштабну пропаганду здорового способу життя, надавали практичну допомогу лікувальним та навчально-виховним закладам і, безперечно, були матеріально зацікавлені в результатах своєї діяльності. Профілактика захворюваності й пропаганда здорового способу життя має стати економічно вигідною державі та нашим співвітчизникам
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ковальчук Л. Я., Мисула І. Р., Пашко К. О.
Заглавие : Про удосконалення штатно-організаційної структури та зміни в організації навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачовського при запровадженні КМСОНП
Место публикации : Медична освіта. - 2006. - № 2. - С. 54-56 (Шифр МУ7/2006/2)
Предметные рубрики: Образование медицинское
Обучение
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Пашко К. О., Кашуба М. О., Максимова В. В.
Заглавие : Про створення спільної бази тестових завдань для всіх медичних навчальних закладів України
Место публикации : Медична освіта. - 2009. - № 2. - С. 102-104. (Шифр МУ7/2009/2)
Предметные рубрики: Образование медицинское-- тенденции
Медицинские учебные заведения-- организ
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ковальчук Л. Я., Мисула І. Р., Пашко К. О., Сельський П. Р.
Заглавие : Про подальше удосконалення семестрових комплексних тестових іспитів у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського
Место публикации : Медична освіта. - 2011. - № 2. - С. 69-71 (Шифр МУ7/2011/2)
Предметные рубрики: Образования технология-- тенденции
Образование, система оценок
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шкробот С. І., Пашко К. О., Яшан О. І., Гнатюк Р. М., Гнатюк Р. М., Олійник О. В., Гнатюк Р. М., Олійник О. В.
Заглавие : Про деякі особливості викладання неврологи у Віденському медичному університеті
Место публикации : Медична освіта. - 2006. - № 2. - С. 111-115 (Шифр МУ7/2006/2)
Предметные рубрики: Неврология-- обуч
Образование медицинское
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Федорців О. Є., Лобода В. Ф., Пашко К. О., Балацька Н. І., Воронцова Т. О., Цідилко У. М., Никитюк С. О.
Заглавие : Порівняльний аналіз викладання педіатрії у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського та Віденському медичному університеті
Место публикации : Медична освіта. - 2006. - № 2. - С. 70-72 (Шифр МУ7/2006/2)
Предметные рубрики: Педиатрия-- обуч
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мисула І. Р., Шульгай А. Г., Пашко К. О.
Заглавие : Перспектива підготовки лікарів у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського
Место публикации : Медична освіта. - 2012. - № 1. - С. 102-106 (Шифр МУ7/2012/1)
Предметные рубрики: Образование медицинское
Медицинские институты-- ист
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гнатюк Р. М., Шкробот С. І., Пашко К. О., Яшан О. І., Олійник О. В., Яшан О. І., Олійник О. В.
Заглавие : Особливості викладання психологи, психотерапії та психіатрії
Место публикации : Медична освіта. - 2006. - № 2. - С. 116-118 (Шифр МУ7/2006/2)
Предметные рубрики: Психология медицинская-- обуч
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Яшан О. І., Пашко К. О., Шкробот С. І., Гнатюк Р. М., Олійник О. В.
Заглавие : Особливості викладання оториноларингології у Віденському медичному університеті
Место публикации : Медична освіта. - 2006. - № 2. - С. 97-103 (Шифр МУ7/2006/2)
Предметные рубрики: Оториноларингология-- обуч
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Пашко К. О., Олійник О. В., Яшан О. І., Шкробот С. І., Гнатюк Р. М., Гнатюк Р. М., Гнатюк Р. М.
Заглавие : Організаційна структура Віденського медичного університету
Место публикации : Медична освіта. - 2006. - № 2. - С. 42-46 (Шифр МУ7/2006/2)
Предметные рубрики: Образование медицинское
Университеты
Найти похожие

18.

Заглавие журнала :Медична освіта -2010г.,N 3
Интересные статьи :
Андрющенко В. П. Особливості кредитно-модульного принципу вивчення клінічної дисципліни "загальна хірургія": перші результати та проблеми в світлі досвіду кафедри/ В. П. Андрющенко, Д. В. Андрющенко (стр.7-9)
Бєленічев І. Ф. Нові технології проведення модульного контролю з фармакології на фармацевтичному факультеті/ І. Ф. Бєленічев, Н. В. Бухтіярова, С. В. Павлов (стр.9-10)
Бірюков В. С. Індикаторна модель управління якістю освітніх технологій: вимоги до індикатора/ В. С. Бірюков (стр.11-13)
Бондар Я. Я. Аналіз ефективності проведення практичних занять з патоморфології в умовах кредитно-модульної системи/ Я. Я. Бондар [и др.] (стр.14-15)
Горчакова Н. О. Взаємозв’язок викладання фармакології за кредитно-модульною системою з результатами наукових досліджень кафедри/ Н. О. Горчакова [и др.] (стр.16-17)
Єршова-Бабенко І. В. Впровадження нових методів для оптимізації навчального процесу у вищих навчальних закладах/ І. В. Єршова-Бабенко [и др.] (стр.18-22)
Ковальчук Л. Я. Роль інтеграції в європейську вищу освіту у навчанні, вдосконаленні та формуванні студента-лікаря/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.22-23)
Колоскова О. К. Готовність лікарів-інтернів до написання тестового іспиту "Крок-3" як критерій ефективності вузівської підготовки/ О. К. Колоскова, Л. А. Іванова, С. І. Прунчак (стр.24-26)
Крицький І. О. Переваги кредитно-модульної системи навчання над традиційною у вищих навчальних закладах України/ І. О. Крицький [и др.] (стр.27-29)
Лимар Л. В. Аналіз результатів дослідження особливостей мотиваційного компонента психологічної підготовленості майбутніх лікарів до попередження конфліктів/ Л. В. Лимар (стр.29-31)
Лісовий В. М. Сприйняття навчання в інтернатурі: порівняльний аналіз оціночних суджень інтернів 1-3 курсів/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.31-32)
Лісовий В. М. Сучасні системи організації навчального процесу у формуванні медико-правових знань/ В. М. Лісовий, В. О. Ольховський, В. В. Хижняк (стр.33-36)
Лупальцов В. І. Раціональне використання навчального процесу і тестовий контроль знань з дисципліни "хірургія"/ В. І. Лупальцов [и др.] (стр.36-38)
Марченко В. Г. Короткотривалі цикли тематичного удосконалення - один із шляхів упровадження безперервного професійного розвитку лікарів/ В. Г. Марченко, О. А. Цодікова, С. С. Бринцова (стр.39-40)
Мойсеєнко В. О. Особливості та проблеми виробничої практики студентів ІІ-ІІІ курсів в умовах кредитно-модульної системи на терапевтичних кафедрах/ В. О. Мойсеєнко [и др.] (стр.41-43)
Москаленко Л. К. Організація навчальної діяльності на занятті з іноземної мови із використанням технологій співробітництва у малих групах (cooperativelearning) у медичному ВНЗ/ Л. К. Москаленко (стр.44-47)
Нарійчук М. Д. Кваліфікаційний рівень майбутніх спеціалістів - критерій ефективності впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних та клінічних кафедрах/ М. Д. Нарійчук (стр.48-52)
Нерянов Ю. М. Болонський процес та організація виробничої практики в ЗДМУ/ Ю. М. Нерянов, В. І. Кравченко (стр.52-54)
Пашко К. О. Як можна підвищити якість практичних занять при вивченні гігієни та екології на профільних кафедрах ВМ(Ф)НЗ України/ К. О. Пашко [и др.] (стр.54-56)
Свінціцький А. С. Впровадження концепції компонентно-орієнтованого підходу до навчання в післядипломну підготовку лікарів і провізорів в інтернатурі/ А. С. Свінціцький, В. О. Дорошенко, Я. Ю. Гомза (стр.57-61)
Сергета І. В. Кредитно-модульна система та особливості її впливу на процеси формування окремих властивостей темпераменту і тривожності студентів/ І. В. Сергета, О. Є. Алєксандрова (стр.62-65)
Сологор І. М. Формування граматичної компетенції як засіб підвищення ефективності професійно спрямованого читання іноземною мовою/ І. М. Сологор, В. Г. Костенко, І. В. Знаменська (стр.66-68)
Тащук В. К. Проблеми застосування тестового контролю знань у післядипломній підготовці лікарів за системою безперервного навчання/ В. К. Тащук [и др.] (стр.68-70)
Фомін П. Д. Досвід проведення практичних занять із факультетської хірургії та складання модульного контролю студентами 4-го курсу на кафедрі хірургії №3 НМУ ім. О. О. Богомольця/ П. Д. Фомін [и др.] (стр.70-72)
Хара М. Р. Патофізіологічний експеримент в системі підготовки лікаря/ М. Р. Хара [и др.] (стр.73-76)
Хвисюк О. М. Інтеграція в європейський освітній простір як шлях покращення післядипломної підготовки лікарів/ О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан (стр.77-78)
Холодкова О. Л. Особливості викладання анатомії людини англомовним студентам у сучасних умовах/ О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна (стр.79-81)
Чекман І. С. Педагогічні основи підготовки студентів до наукової роботи з фармакології/ І. С. Чекман [и др.] (стр.82-84)
Чекман І. С. Доказова медицина як методологічна основа формування нового світогляду майбутнього лікаря в системі кредитно-модульної освіти/ І. С. Чекман, О. В. Шумейко, Н. В. Савченко (стр.84-86)
Черкасов В. Г. Модель формування і моніторингу професійно орієнтованих знань у процесі підготовки майбутніх лікарів на кафедрі анатомії людини національного медичного університету імені О. О. Богомольця/ В. Г. Черкасов, І. В. Дзевульська, О. І. Ковальчук (стр.87-89)
Чорна І. О. Правові аспекти викладання загальної хірургії в умовах болонського процесу/ І. О. Чорна [и др.] (стр.90-93)
Шальнова-Козаченко О. В. Інтерактивні форми навчання при викладанні "Історії медицини", "Соціальної медицини та організації охорони здоров’я": значення для формування майбутніх спеціалістів/ О. В. Шальнова-Козаченко (стр.94-98)
Швед М. І. Оптимізація навчання студентів IVкурсу на кафедрі внутрішньої медицини згідно з засадами кредитно-модульної системи/ М. І. Швед [и др.] (стр.98-100)
Шевчук С. Г. Роль комунікативних звязків у стосунках медичного працівника і пацієнта/ С. Г. Шевчук, В. О. Мойсеєнко, Т. Г. Осташевська (стр.100-101)
Багрій М. М. Аналіз проблематики переходу на кредитно-модульну систему/ М. М. Багрій [и др.] (стр.102-105)
Котляренко Л. Т. Особливості використання інформаційних технологій на лекційних заняттях/ Л. Т. Котляренко [и др.] (стр.105-108)
Господарський І. Я. Впровадження інформаційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ І. Я. Господарський [и др.] (стр.109-111)
Пришляк А. М. Використання сучасних технологій при викладанні анатомії людини іноземним студентам/ А. М. Пришляк, І. В. Пришляк (стр.112-114)
Господарський І. Я. Використання стандартизованих пацієнтів у навчанні іноземних студентів у вищих медичних навчальних закладах/ І. Я. Господарський, С. О. Ястремська, Л. Т. Котляренко (стр.114-119)
Ткаченко П. І. Комплексний підхід до викладання пропедевтики хірургічної стоматології у вищій школі/ П. І. Ткаченко, К. Ю. Резвіна (стр.119-121)
Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Австрії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.122-125)
Интересные статьи :
Найти похожие


19.

Заглавие журнала :Медична освіта -2003г.,N 4
Интересные статьи :
Вітенко І. С. Методичне забезпечення навчального процесу в підготовці лікарів-стоматологів/ І. С. Вітенко, О. В. Шешукова (стр.4-9)
Дрижак В. І. Шляхи оптимізації викладання онкології у вищих медичних навчальних закладах/ В. І. Дрижак (стр.10-11)
Мисула І. Р. Досвід підготовки і проведення медичних ліцензійних іспитів "Крок" в ТДМА/ І. Р. Мисула, К. О. Пашко, Р. В. Свистун (стр.12-14)
Герасимець Ю. М. Контроль знань студентів на кафедрі загальної хірургії в підготовці до ліцензійного іспиту "Крок-2"/ Ю. М. Герасимець [и др.] (стр.14-15)
Бойчук А. В. 25-річний досвід навчального процесу з лікарями- інтернами та лікарями-курсантами на кафедрі акушерства та гінеколопї факультету після дипломної освіти/ А. В. Бойчук [и др.] (стр.16-18)
Литвинова О. Н. Методологічні особливості формування гуманістичних поглядів у студентів-медиків/ О. Н. Литвинова [и др.] (стр.19-31)
Мисула І. Р. Форми і методи самостійної роботи студентів шостого курсу при вивченні внутрішніх хвороб/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.25-26)
Андрейчин С. М. Самостійна робота студентів як складова частина навчального процесу на кафедрі пропедевтики внутрішніх хвороб/ С. М. Андрейчин, Н. А. Хабарова (стр.27-29)
Кузів П. П. Досвід організації самостійної роботи студентів на кафедрі шпитальної терапії/ П. П. Кузів [и др.] (стр.30-32)
Олійник О. В. Ділові ігри в програмі підготовки лікарів інтернів-анестезіологів/ О. В. Олійник, В. В. Гнатів (стр.33-34)
Интересные статьи :
Найти похожие


20.

Заглавие журнала :Медична освіта -2012г.,N 1
Интересные статьи :
Ковальчук Л. Я. Основні здобутки та подальші перспективи розвитку кафедри хірургії №1 ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України"/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.6-7)
Мельничук І. М. Методологічний аналіз професіоналізації майбутнього медичного працівника у вищому навчальному закладі/ І. М. Мельничук (стр.8-12)
Беденюк А. Д. Доктрина ведення навчального процесу у державних вищих медичних навчальних закладах згідно з кредитно-модульною системою/ А. Д. Беденюк (стр.13-14)
Саварин Т. В. Використання тестового контролю та тестових завдань у навчанні іноземної мови студентів немовних вищих навчальних закладів/ Т. В Саварин, І. Р. Бекус (стр.15-18)
Гнатюк М. С. Особливості взаємозв’язків між успішністю студентів та їх психофізіологічними станами/ М. С. Гнатюк, Л. В. Татарчук, Р. М. Гнатюк (стр.19-22)
Марценюк В. П. Обгрунтування значення веб-порталу навчально-методичних матеріалів для теоретичної та практичної підготовки студенті-іноземців у вивченні іноземної (української) мови за професійним спрямуванням/ В. П. Марценюк, Г. В. Жмудська (стр.23-26)
Бондаренко С. В. Застосування тестових технологій під час вивчення суспільних дисциплін студентами ТДМУ ім. І. Я. Горбачевського/ С. В. Бондаренко [и др.] (стр.27-29)
Лисюк Р. М. Актуальні питання викладання фармакогнозії студентам англомовного відділення в умовах кредитно-модульної системи освіти/ Р. М. Лисюк, Р. Є. Дармограй (стр.30-31)
Кочін І. В. Організація та вдосконалення навчального процесу на кафедрі цивільного захисту та медицини катастроф системи післядипломної медичної освіти/ І. В. Кочін [и др.] (стр.32-35)
Кульчицький В. Й. Формування професіогенезу особистості студентів медичних вузів України/ В. Й. Кульчицький (стр.36-39)
Моцар В. В. Особливості викладання курсу неонатології студентам англомовної форми навчання/ В. В. Моцар, І. А. Трофімова (стр.40-44)
Пахаренко Л. В. Особливості викладання елективного курсу "Ендоскопічні технології і акушерстві та гінекології" для студентів VІ курсу факультету підготовки іноземних громадян/ Л. В. Пахаренко (стр.45-47)
Огарь С. В. Сучасний стан виробничої практики у підготовці фахівців з вищою фармацевтичною освітою в Україні/ С. В. Огарь, О. Я. Барковська (стр.48-50)
Лелека М. В. Історичні аспекти і перспективи використання міжнародних освітніх технологій з фармакоекономіки для спеціалістів охорони здоров’я в Україні/ М. В. Лелека [и др.] (стр.51-54)
Маланчук С. Л. Використання засад доказової медицини при вивченні питань застосування оральних контрацептивів/ С. Л. Маланчук [и др.] (стр.55-57)
Вієвський А. М. Необхідність удосконалення післядипломної освіти лікарів у світлі впровадження новітніх технологій профілактики вживання психоактивних речовин у дітей та підлітків/ А. М. Вієвський (стр.58-64)
Скрипник Н. В. Гуманітарний аспект підготовки лікарів у вищих медичних закладах освіти/ Н. В. Скрипник, Н. В. Пасєчко (стр.65-67)
Гуда Н. В. Особливості викладання навчальної дисципліни "Основи косметичної хірургії" студентам V курсу фармацевтичного факультету зі спеціальності 7.112002 "Технологія парфумерно-косметичних засобів" на курсі комбустіології кафедри загальної та оперативної хірургії з топографічною анатомією ТДМУ імені І. Я. Горбачевського/ Н. В. Гуда, В. В. Бігуняк (стр.68-72)
Яшан О. І. Досвід навчально-методичної роботи кафедри оториноларингології/ О. І. Яшан [и др.] (стр.73-76)
Олійник О. В. Досвід створення лікарні Вроцлавської медичної академії з огляду на проблеми реформування медичної галузі в Україні/ О. В. Олійник (стр.77-78)
Кліщ Г. І. Післядипломна освіта лікарів в Австрії/ Г. І. Кліщ (стр.79-84)
Паласюк Г. Б. Підготовка докторів наук з медсестринства в університетах Австрії/ Г. Б. Паласюк (стр.85-89)
Мартинюк Л. П. Шляхи оптимізації практичних занять з внутрішньої медицини для студентів 5 та 6 курсів медичного факультету в умовах кредитно-модульної системи навчання/ Л. П. Мартинюк, Н. В. Грималюк, О. А. Прокопович (стр.90-92)
Маланчук Л. М. Сучасні підходи до викладання окремих питань акушерства та гінекології/ Л. М. Маланчук [и др.] (стр.93-95)
Творко В. М. Досвід викладання елективного курсу "Медичні апарати і системи" для субординаторів медичного факультету/ В. М. Творко, І. О. Боровик (стр.96-98)
Дорофєєв А. Е. Досвід організації навчального процесу у вищих медичних навчальних закладах Польщі/ А. Е. Дорофєєв, Т. В. Мягкова, Джоанна Хоростовська-Винімко (стр.99-101)
Мисула І. Р. Перспектива підготовки лікарів у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.102-106)
Нагірний Я. П. Перспективи розвитку стоматологічного факультету/ Я. П. Нагірний (стр.107-108)
Соколова Л. В. Перспективи розвитку фармацевтичного факультету/ Л. В. Соколова, Д. Б. Коробко, П. Г. Лихацький (стр.109-112)
Корда М. М. Навчання іноземних студентів в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського: історія і перспективи/ М. М. Корда (стр.113-119)
Гребеник М. В. Атестація лікарів: акцент на безперервність самоосвіти/ М. В. Гребеник, О. М. Масик, О. Р. Боярчук (стр.120-123)
Бабінець Л. С. Аналіз чинників розвитку наукового потенціалу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ Л. С. Бабінець, О. М. Сопель, К. О. Пашко (стр.124-126)
Пашко К. О. У майбутнє рухаємося з упевненістю. Перспективи розвитку навчально-наукового інституту фармакології, гігієни та медичної біохімії ім. М. П. Скакуна/ К. О. Пашко, О. І. Острівка, С. І. Яворська (стр.127-130)
Вадзюк С. Н. Історія, сьогодення та перспективи розвитку інституту медико-біологічних проблем ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України"/ С. Н. Вадзюк, І. Я. Папінко, І. Б. Паньків (стр.131-133)
Волков К. С. Становлення навчально-наукового інституту Морфології/ К. С. Волков (стр.134-137)
Бондаренко Ю. І. Інформаційно-прикладне моделювання в навчальному процесі з поглядом у майбутнє/ Ю. І. Бондаренко, С. В. Дзига (стр.138-141)
Ястремська С. О. Історія та перспективи розвитку ННІ Медсестринства Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського/ С. О. Ястремська [и др.] (стр.142-145)
Посохова К. А. Викладання фармакології - деякі підсумки і перспективи/ К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук (стр.146-150)
Корда М. М. Досвід і перспективи навчання студентів, вдосконалення наукових пошуків і досліджень на кафедрі медичної біохімії в системі новітніх технології/ М. М. Корда [и др.] (стр.151-154)
Бондар Я. Я. Впровадження інноваційних технологій та перспективи розвитку кафедри патологічної анатомії в умовах модернізації і реформування вищої медичної освіти/ Я. Я. Бондар [и др.] (стр.155-157)
Файфура В. В. Сторінки історії студентського наукового гуртка кафедри патологічної фізіології/ В. В. Файфура [и др.] (стр.158-161)
Гребеник М. В. Первинна спеціалізація (інтернатура) "Загальна практика - сімейна медицина": реалії сьогодення і перспективи розвитку/ М. В. Гребеник [и др.] (стр.162-164)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-20    21-30 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)