Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (2)Высшее образование (12)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Петренко, Н. В.$<.>)
Общее количество найденных документов : 40
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40  
1.
Шифр: РУ16/2022/8
   Журнал

Репродуктивне здоров’я жінки . - Выходит 10 раз в год
2022г. N 8
Содержание:
Геряк, С. М. Плацентарні фактори розвитку передчасних пологів у вагітних з коморбідною патологією / С. М. Геряк, Н. В. Петренко, В. Ю. Добрянська. - С.6-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корчинська, О. О. Рак маткової труби у практиці акушера-гінеколога / О. О. Корчинська, Д. Стрижак. - С.11-15. - Бібліогр.: в кінці ст.
Герасимова, Т. В. Фітотерапевтична корекція дисгормональних станів у жінок на етапі підготовки до вагітності / Т. В. Герасимова, О. М. Гопчук. - С.16-19. - Бібліогр.: в кінці ст.
Chaika, K. V. Features of the clinical course of pregnancy, childbirth and the condition of newborns in women with HCV infection / K. V. Chaika, Yu. M. Zapopadna. - С.20-25. - Bibliogr. at the end of the art.
Миронюк, І. С. Наслідки війни з російською федерацією для громадського здоров’я України / I. С. Миронюк [та ін.]. - С.26-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Слабкий Г. О., Щербинська О. С., Білак-Лук’янчук В. Й.
Lemish, N. Y. Basic principles and structure of risk assessment of Great obstetrical syndromes / N. Y. Lemish. - С.32-40. - Bibliogr. at the end of the art.
Соломко, О. Б. Диференційне оцінювання якості життя жінок із синдромом хронічного тазового болю залежно від супутніх патологій / О. Б. Соломко, С. О. Шурпяк. - С.41-44. - Бібліогр.: в кінці ст.
Заболотнов, В. О. Акушерські ускладнення у жінок, які перенесли консервативну міомектомію до вагітності / В. О. Заболотнов [та ін.]. - С.45-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Астрейко О. В., Олефір Л. З., Сорокотяга Р. О.
Romanenko, T. G. The features of psychological status of pregnant women with an allogeneic fetus / T. G. Romanenko, N. V. Yesyp. - С.52-59. - Bibliogr. at the end of the art.
Романенко, Т. Г. Особливості психологічного статусу вагітних з алогенним плодом / Т. Г. Романенко, Н. В. Єсип. - С.60-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Берая, Д. Ю. Особливості гінекологічної патології у жінок із безпліддям та захворюваннями щитоподібної залози / Д. Ю. Берая. - С.68-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ісламова, О. В. Імовірні клініко-параклінічні чинники виникнення гестаційних гіпертензивних розладів у вагітних після застосування допоміжних репродуктивних технологій / О. В. Ісламова, М. Є. Кирильчук, Л. М. Булик. - С.73-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Голяновський, О. В. Розлади сну та ефективність різних методів терапії безсоння у вагітних (Огляд літератури) / О. В. Голяновський, С. В. Фролов. - С.79-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Геряк, С. М.
    Плацентарні фактори розвитку передчасних пологів у вагітних з коморбідною патологією [Текст] = Placental factors in the development of preterm birth in pregnant women with comorbidity / С. М. Геряк, Н. В. Петренко, В. Ю. Добрянська // Репродуктивне здоров’я жінки. - 2022. - N 8. - С. 6-10. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
БЕРЕМЕННОСТИ ОСЛОЖНЕНИЯ -- PREGNANCY COMPLICATIONS (патофизиология, профилактика и контроль, этиология)
КОМОРБИДНОСТЬ -- COMORBIDITY (тенденции)
БЕТА 1-ГЛИКОПРОТЕИНЫ, АССОЦИИРОВАННЫЕ С БЕРЕМЕННОСТЬЮ -- PREGNANCY-SPECIFIC BETA 1-GLYCOPROTEINS (анализ, диагностическое применение)
АЛЬФА-МАКРОГЛОБУЛИНЫ -- ALPHA-MACROGLOBULINS (анализ, действие лекарственных препаратов)
АЛЬФА-2-МАКРОГЛОБУЛИНЫ, АССОЦИИРОВАННЫЕ С БЕРЕМЕННОСТЬЮ -- PREGNANCY-ASSOCIATED ALPHA 2-MACROGLOBULINS (анализ, диагностическое применение)
ПРОГЕСТЕРОН -- PROGESTERONE (анализ, диагностическое применение)
ЭСТРАДИОЛ -- ESTRADIOL (анализ, диагностическое применение)
Аннотация: Передчасні пологи (ПП) – це поліетіологічна проблема, яка залежить від багатьох факторів, що супроводжуються порушеннями функціональної компетентності плаценти, змінами її метаболічної, гормонопродукувальної та захисної функцій. Мета дослідження: встановлення значення плацентарних факторів у розвитку ПП у вагітних з коморбідною патологією. Матеріали та методи. Проведено визначення рівнів фетальних і плацентарних білків (плацентарний α1-мікроглобулін, α2-мікроглобулін фертильності, трофобластичний β1-глікопротеїн) і гормонів (естріол, плацентарний лактоген, прогестерон) у 33 вагітних із загрозою ПП у 26–34 тиж гестації (основна група), які мали супутню коморбідну патологію у стадії нестійкої ремісії. До групи контролю увійшли 26 здорових вагітних, репрезентативних за терміном гестації. Результати. У вагітних із коморбідною патологією виявлено зниження білково-синтезувальної функції плаценти та гормонопродукувальної функції трофобласта, що призводить до утруднення запуску синтоксичних програм адаптації материнського організму, відповідальних за збереження вагітності, з подальшим розвитком плацентарної дисфункції, результатом чого є ПП. Маркерами цих порушень є зниження у 3 рази рівня трофобластичного β1-глікопротеїну (р0,0001) та в 1,7 раза концентрації α2-мікроглобуліну фертильності (р0,0001) при одночасному збільшенні у 4 рази рівня плацентарного α1-мікроглобуліну (р0,0001) та зниження рівнів плацентарного лактогену в 1,6 раза (р0,0001), естрадіолу – на 40 % (р0,0001) та прогестерону – більше ніж у 2 рази (р0,0001) порівняно зі здоровими вагітними. Висновки. У пацієнток із коморбідною патологією спостерігається порушення секреції білків вагітності за рахунок зниження рівнів трофобластичного β1-глікопротеїну та α2-мікроглобуліну фертильності та підвищення рівня плацентарного α1-мікроглобуліну і порушення гормонопродукувальної функції трофобласта за рахунок зниження секреції плацентарного лактогену, прогестерону та естрадіолу. Порушення секреції білків зони вагітності та гормонів є ранніми маркерами ініціації передчасних пологів, зумовлених дисфункцією плаценти у вагітних із коморбідною патологією
Premature birth (PB) is a polyetiological problem that depends on many factors, accompanied by violations of the placenta functional competence, changes in its metabolic, hormone-producing and protective functions. The objective: to establish the importance of placental factors in the development of PB in pregnant women with comorbid pathology. Materials and methods. The levels of fetal and placental proteins (placental alfa microglobulin-1, α2-microglobulin of fertility, trophoblastic β1-glycoprotein) and hormones (estriol, placental lactogen, progesterone) were determined in 33 pregnant women with threat of PB at 26–34 weeks of gestation (main group), who had concomitant comorbid pathology in the stage of unstable remission. The control group included 26 healthy pregnant women who were representative for gestational age. Results. In pregnant women with comorbid pathology a decrease of the placenta protein-synthesizing function and the hormone-producing function of the trophoblast was found, which makes it difficult to launch the syntoxic adaptation programs of the mother’s organism, which are responsible for maintaining the pregnancy with the subsequent development of placental dysfunction, the result of which is PB. The markers of these disorders are a 3-fold decrease in the level of trophoblastic β1-glycoprotein (p0.0001) and a 1.7-fold decrease in the concentration of α2-microglobulin of fertility (p0.0001) with a simultaneous 4-fold increase of placental alfa microglobulin-1 concentration (p0.0001) and a decrease in the levels of placental lactogen by 1.6 times (p0.0001), estradiol by 40 % (p0.0001) and progesterone by more than 2 times (p0.0001) compared to healthy pregnant women. Conclusions. In patients with comorbid pathology there are disorders in the secretion of pregnancy proteins due to a decrease in the levels of trophoblastic β1-glycoprotein and α2-microglobulin of fertility and an increase in the level of placental alfa microglobulin-1 and disorders of the hormone-producing function of the trophoblast due to a decrease in the secretion of placental lactogen, progesterone, and estradiol. The disturbance of the secretion of the pregnancy zone proteins and hormones are the early markers for the initiation of premature birth caused by placental dysfunction in pregnant women with comorbid pathology
Доп.точки доступа:
Петренко, Н. В.
Добрянська, В. Ю.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.
Шифр: ШУ1/2020/4
   Журнал

Шпитальна хірургія . - Выходит ежеквартально
2020г. № 4
Содержание:
Іоффе, О. Ю. Особливості хірургічного лікування спортивної грижі у футболістів / О. Ю. Іоффе [та ін.]. - С.5-14
Другие авторы: Омельченко А. В., Стеценко О. П., Тарасюк Т. В.
Галей, М. М. Аналіз періопераційного стресу в пацієнтів після симультанних лапароскопічних операцій / М. М. Галей [та ін.]. - С.15-23
Другие авторы: Гудима А. А., Дзюбановський І. Я., Дзюбановський О. І.
Гнатюк, М. С. Морфометрична оцінка структурної перебудови венозного русла товстої кишки при резекціях різних об’ємів паренхіми печінки / М. С. Гнатюк [та ін.]. - С.24-28
Другие авторы: Татарчук Л. В., Процайло О. М., Монастирська Н. Я.
Морар, І. К. Морфологічні особливості грануляційної тканини лапаротомної рани при внутрішньочеревній гіпертензії в експерименті / І. К. Морар. - С.29-35
Костюк, О. А. Порушення регуляторних механізмів серцевої діяльності при етаноловому пошкодженні печінки у щурів із різною емоційністю / О. А. Костюк, О. В. Денефіль, В. Є. Пелих. - С.36-46
Польовий, В. П. Індивідуалізована хірургічна тактика при синдромі діабетичної стопи / В. П. Польовий [та ін.]. - С.47-51
Другие авторы: Білел Кхоршані, Ротар О. В., Плегуца О. М., Волянюк П. М., Хомко О. Й., Кифяк П. В., Плегуца І. М., Сидорчук Р. І.
Trofimov, M. V. Optimization of treatment of patients with acute bleeding syndrome in the lumen of the digestive duct / M. V. Trofimov [et al.]. - С.52-57
Другие авторы: Barannik S. I., Kryshen V. P., Muntyan S. O., Lyashchenko P. V., Gaponov I. V., Chukhriienko A. V.
Солтані, Р. Е. Патофізіологічні особливості системної гемодинаміки та кисневого забезпечення тканин у хворих на синдром обструктивного апное-гіпопное сну вдень / Р. Е. Солтані. - С.58-63
Гощинський, В. Б. Про деякі тактичні аспекти застосування радіочастотної абляції в лікуванні варикозної хвороби нижніх кінцівок в амбулаторних умовах / В. Б. Гощинський, Ю. Ю. Свідерський, Ю. М. Герасимець. - С.64-70
Вергун, А. Р. Деструктивний поліоніхомікоз із вторинною інкарнацією нігтів: аналіз клінічних спостережень, авторські погляди на комплексне лікування / А. Р. Вергун [та ін.]. - С.71-78
Другие авторы: Красний М. Р., Кіт З. М., Вергун О. М.
Бенедикт, В. В. Ендометріоз як хірургічна проблема: діагностично-лікувальна тактика, невирішені питання / В. В. Бенедикт [та ін.]. - С.79-83
Другие авторы: Геряк С. М., Гусак О. М., Петренко Н. В., Корда І. В.
Валовіна, Ю. Д. Характеристика структурно-функціонального стану кісткової тканини у хворих похилого та старечого віку з переломами вертлюгової ділянки стегнової кістки / Ю. Д. Валовіна, З. Я. Витвицький, Н. Ю. Валовіна. - С.84-88
Бойко, В. В. Пролонгована місцева анестезія при інгвінальній герніопластиці / В. В. Бойко, К. Ю. Пархоменко. - С.89-93
Футуйма, Ю. М. Клінічний випадок складності діагностики та хірургічного лікування позакишкових ускладнень при неспецифічному виразковому коліті, асоційованому з цукровим діабетом типу 2 / Ю. М. Футуйма [та ін.]. - С.94-98
Другие авторы: Беденюк А. Д., Грабчак С. О., Бурак А. Є.
Запорожан, С. Й. Абдомінальна травма (огляд літератури) / С. Й. Запорожан, В. С. Хоменко. - С.99-107
Романюк, Т. В. Діагностика та лікування клінічно значущої портальної гіпертензії. Огляд проблеми / Т. В. Романюк, І. К. Венгер, І. Я. Дзюбановський. - С.108-112
Дзюбановський, І. Я. Дистанційне навчання у вищій медичній школі: за і проти / І. Я. Дзюбановський, В. Б. Гощинський, В. І. П’ятночка. - С.113-116
Имеются экземпляры в отделах:
(02.07.2021г. Экз. 1 - Б.ц.) (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.


   
    Ендометріоз як хірургічна проблема: діагностично-лікувальна тактика, невирішені питання / В. В. Бенедикт [та ін.] // Шпит. хірургія. - 2020. - N 4. - С. 79-83


MeSH-главная:
ЭНДОМЕТРИОЗ -- ENDOMETRIOSIS (диагностика, терапия, хирургия)
Аннотация: Мета роботи: опис нетипових клінічних випадків та поширення їх серед медичної спільноти, що сприятиме накопиченню мультицентрового клінічного досвіду та ляже в основу розробки ефективних алгоритмів менеджменту нетипових проявів екс-трагенітального ендометріозу. Проведено комплексне дослідження 12 жінок віком 24–42 роки. Окрім загальноприйнятих клінічних лабораторних досліджень, проводили рентгенологічне, сонографічне обстеження та комп’ютерну томографію органів черевної порожнини. Наведені приклади клінічних випадків показують, що ендометріоз не можна вважати лише гінекологічним захворюванням, як у діагностичному, так і в лікувальному процесі він виходить далеко за межі гінекологічної спеціальності, а лікування його потребує нетрадиційної тактики. Найчастіше екстрагенітальні форми ендометріозу локалізуються в ділянці кишечника та післяопераційного рубця. Поява клінічних проявів дискоморту та пухлиноподібного утвору в ділянці післяопераційної рани є головними клінічними ознаками ендометріозу рубця. Основним клінічним проявом ендометріозу кишечника є розвиток кишкової непрохідності. За наявності операцій на матці в анамнезі треба проводити диф-діагностику з екстрагенітальним ендометріозом. Медикаментозна терапія у хворих на ендометріоз не може бути методом вибору. Поширення вогнищ захворювання потребує індивідуального вибору та оптимального поєднання хірургічного та медикаментозного компонентів лікування, розширює так-тичний арсенал лікаря, підвищує ефективність лікування, що покращує прогноз хвороби.
Цель работы: описание нетипичных клинических случаев и распространение их среди медицинского сообщества, что будет способствовать накоплению мультицентрового клинического опыта и ляжет в основу разработки эффективных алгоритмов управления нетипичных проявлений экстрагенитального эндометриоза. Проведено комплексное исследование 12 женщин в возрасте 24–42 года. Кроме общепринятых клинических лабораторных исследований, проводили рентгенологическое, сонографическое обследование и компьютерную томографию органов брюшной полости. Приведенные примеры клинических случаев показывают, что эндометриоз нельзя считать лишь гинекологическим заболеванием. Как в диагностическом, так и в лечебном процессе он выходит за рамки гинекологической специальности, а его лечение требует нетрадиционной тактики. Чаще всего экстрагенитальные формы эндометриоза локализируются в области кишечника и послеоперационного рубца. Появление клинических проявлений дискоморта и опухолевидного образования в области послеоперационной раны являются ведущими клиническими признаками эндоме-риоза рубца. Основным клиническим проявлением эндометриоза кишечника является развитие кишечной непроходимости. Медикаментозная терапия у больных эндометриозом не может быть методом выбора. Распространение очагов заболевания требует индивидуального подхода и оптимального сочетания хирургического и медикаментозного компонентов лечения, расширяет тактический арсенал врача, повышает эффективность лечения, улучшает прогноз заболевания.
Доп.точки доступа:
Бенедикт, В. В.
Геряк, С. М.
Гусак, О. М.
Петренко, Н. В.
Корда, І. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Галіяш, Н. Б.
    Формування комунікативної компетентності як фундаментальної складової професії лікаря [Текст] = The development of communication skills as an essential competence of physician professionalism / Н. Б. Галіяш, Н. А. Бількевич, Н. В. Петренко // Медична освіта. - 2019. - N 2. - С. 67-74


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Аннотация: У статті сформульовано сучасну концепцію професійної (медичної) комунікативної компетентності та запропоновано підходи для її ефективної імплементації в систему підготовки медичних кадрів. Комунікативна компетентність медика розглядається як інтелектуально й мотиваційно обумовлена соціально-професійна характеристика, що базується на комунікативних здібностях, вміннях і знаннях та дозволяє лікарю самостійно й відповідально реалізовувати ефективні й адекватні комунікативні дії в конкретних ситуаціях міжособистісної взаємодії. Оволодіння комунікативною компетентністю в медицині передбачає засвоєння таких складових елементів, як ініціація спілкування, збір інформації, роз’яснення та планування діагностичних і лікувальних процедур, завершення розмови, застосування різних комунікативних методик тощо. Традиційно засвоєння навичок спілкування відбувалося після вивчення низки розрізнених теоретичних предметів на практиці за механізмом наслідування стилю поведінки лікарів-викладачів, які слугували взірцем. Втім, на сьогодні такий підхід має низку недоліків. Сучасний міжнародний досвід показує, що оволодіння даною компетентністю повинно починатися ще до початку роботи в клініці та вимагає виділення окремого циклу занять для формування початкових навичок спілкування, що і було впроваджено в 2018–19 навчальному році в ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України», а також видано посібник «Комунікативні навички в медицині» для забезпечення теоретичної та методичної бази формування комунікативної компетентності студентів. У сучасних умовах висококваліфікований фахівець, задля конкурентоспроможності на ринку праці, повинен досконало володіти комунікативними навичками. Здатність до ефективної комунікації є набутою, тому її необхідно розвивати та тренувати. Для досягання відповідності зростаючим вимогам щодо рівня володіння комунікативними навичками необхідна оптимізація навчальних програм та використання спеціальних педагогічних підходів при підготовці фахівців медичного профілю як на додипломному, так і на післядипломному рівні. Доцільним є розробка та впровадження наскрізної програми з медичної комунікації, що забезпечить методичний та системний підхід для трансформації теоретичних знань та початкових навичок спілкування у повноцінну комунікативну компетентність майбутнього фахівця медичного профілю
Доп.точки доступа:
Бількевич, Н. А.
Петренко, Н. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.
Шифр: МУ7/2019/2
   Журнал

Медична освіта
2019г. № 2 . - 149.64, р.
Содержание:
Абрамов, А. С. Особливості підготовки англомовних студентів молодших і старших курсів на кафедрах гігієнічного профілю у вищих медичних навчальних закладах / А. С. Абрамов, В. М. Байбаков, Л. В. Григоренко. - С.6-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Беденюк, А. Д. Особливості підготовки та проведення студентської олімпіади з хірургії у тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / А. Д. Беденюк, А. Є. Бурак, С. Й. Гриценко. - С.11-14. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бурмас, Н. І. Cистема дистанційної форми навчання на кафедрі загальної хімії / Н. І. Бурмас, Л. А. Бойко. - С.15-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Крицький, І. О. Шляхи підвищення якості навчання іноземних студентів вищого медичного навчального закладу / І. О. Крицький. - С.19-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лопіна, Н. А. Структура інформаційно-освітнього веб-середовища та веб-сайту клінічної кафедри вищого медичного навчального закладу / Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова. - С.24-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мосула, Л. М. Досвід впровадження нової навчальної дисципліни «Фізико-хімічний аналіз у створенні ліків» у процесі підготовки майбутніх провізорів / Л. М. Мосула, Л. С. Криськів, Т. В. Кучер. - С.31-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Спіріна, І. Д. Симуляційна освіта в психіатрії / І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі. - С.36-41. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шостак, Л. Й. Принципи підготовки співробітників національної поліції з домедичної допомоги / Л. Й. Шостак. - С.42-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Штрімайтіс, О. В. Важливість використання електронного освітнього ресурсу для якісного освітнього процесу / О. В. Штрімайтіс [та ін.]. - С.47-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Филипюк О. М., Нестерук Т. М., Мялюк О. П., Садовник О. В.
Антоненко, А. М. Досвід впровадження результатів науково-дослідної роботи інституту гігієни та екології в курс викладання дисципліни «Гігієна та екологія» / А. М. Антоненко [та ін.]. - С.51-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Вавріневич О. П., Омельчук С. Т., Бардов В. Г.
Баранова, І. В. Мотивація до навчання – запорука ефективності сучасної медичної освіти / І. В. Баранова, І. А. Ільюк, К. П. Постовітенко. - С.55-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вихрущ, А. В. Викладання дисциплін гуманітарного циклу в сучасному університеті / А. В. Вихрущ. - С.61-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Галіяш, Н. Б. Формування комунікативної компетентності як фундаментальної складової професії лікаря / Н. Б. Галіяш, Н. А. Бількевич, Н. В. Петренко. - С.67-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Герелюк, В. І. Застосування тренажера для відпрацювання практичних навичок роботи в дзеркалі студентами стоматологічного факультету / В. І. Герелюк, Т. І. Матвійків, Н. В. Нейко. - С.75-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Єгудіна, Є. Д. Імплементація кейс-методу у формуванні клінічного мислення студентів-медиків / Є. Д. Єгудіна, Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова. - С.79-85. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ждан, В. М. Впровадження Європейських стратегій навчання сімейних лікарів на кафедрі сімейної медицини і терапії / В. М. Ждан [та ін.]. - С.85-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Бабаніна М. Ю., Кітура Є. М., Ткаченко М. В.
Лимар, Л. В. Основні компоненти соціальної компетентності сімейних лікарів в Україні / Л. В. Лимар. - С.90-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лопіна, Н. А. Електронна база клінічних випадків як спосіб безперервного практично-орієнтованого фахового розвитку медичних спеціалістів / Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова. - С.96-102. - Бібліогр.: в кінці ст.
Льовкін, О. А. Симуляційні тренінги як сучасний метод навчання в запорізькому державному медичному університеті / О. А. Льовкін, В. С. Скоба, О. І. Потоцька. - С.103-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Савицька, Н. І. Формування правової компетентності керівників медсестринства на етапі післядипломної освіти / Н. І. Савицька, О. М. Мочульська. - С.107-113. - Бібліогр.: в кінці ст.
Федчишин, Н. О. Іншомовна граматична компетентність як складова загальної підготовки майбутнього лікаря у контексті віртуально-навчального середовища / Н. О. Федчишин [та ін.]. - С.114-121. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Кліщ Г. І., Єлагіна Н. І., Горпініч Т. І.
Яковцова, І. І. Використання майстер-класів під час проведення циклів тематичного удосконалення на кафедрі патологічної анатомії / І. І. Яковцова, А. Є. Олійник, О. В. Долгая. - С.122-125. - Бібліогр.: в кінці ст.
Колодницька, О. Д. Використання проектного навчання при вивченні медичної термінології латинського і грецького походження / О. Д. Колодницька, І. І. Ворона. - С.126-130. - Бібліогр.: в кінці ст.
Логойда, Л. С. Методичні аспекти викладання фармацевтичного аналізу в контексті вивчення фармацевтичної хімії іноземним студентам / Л. С. Логойда, Н. О. Зарівна. - С.131-136. - Бібліогр.: в кінці ст.
Данильчук, Г. О. Оцінка ступеня емоційного вигорання у лікарів та лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти / Г. О. Данильчук, Я. І. Венгер, Д. О. Лагода. - С.137-142. - Бібліогр.: в кінці ст.
Доля, О. С. Сучасні технології для об’єктивізації та стандартизації оцінювання практичних навичок лікарів-інтернів хірургів / О. С. Доля, Н. О. Ярешко. - С.143-147. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лазарчук, Т. Б. Роль післядипломного навчання в профілактиці синдрому емоційного вигорання у лікарів первинної ланки / Т. Б. Лазарчук, О. Є. Самогальська, І. В. Мерецька. - С.148-151. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бабінець, Л. С. Амбулаторна лікарська практика як ключова складова підготовки сімейного лікаря / Л. С. Бабінець, Н. Є. Боцюк, І. О. Боровик. - С.152-155. - Бібліогр.: в кінці ст.
Горпініч, Т. І. Проблеми використання досвіду США з організації професійної підготовки майбутніх лікарів: український контекст / Т. І. Горпініч. - С.156-161. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дідух, В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (оптика) (частина 4) / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.162-170. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Рудяк Ю. А., Горкуненко А. Б., Кузьмак І. П.
Мінцер, О. П. Онтолого-керовані інформаційні системи в забезпеченні безперервного професійного розвитку лікарів та провізорів / О. П. Мінцер, М. А. Попова. - С.171-177. - Бібліогр.: в кінці ст.
Паласюк, Г. Б. Медсестринські наукові дослідження в Австрії / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк. - С.178-183. - Бібліогр.: в кінці ст.
Прокоп, І. А. Становлення та розвиток медичної освіти і науки на теренах західної України (XVIII –XIX століття) / І. А. Прокоп, Т. В. Саварин. - С.184-190. - Бібліогр.: в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : (1)
Свободны: (1)
Заказаны экз-ры для отделов: Учбовий відділ

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

7.


    Бількевич, Н. А.
    Сучасні підходи до формування комунікативних компетентностей [Текст] = Modern approaches to the development of communication competence / Н. А. Бількевич, Н. Б. Галіяш, Н. В. Петренко // Медична освіта. - 2019. - № 3. - С. 52-57. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION (методы, тенденции)
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Аннотация: У статті, у світлі проблеми підвищення рівня підготовленості медичних працівників до професійної діяльності, розглянуто шляхи покращення практичної роботи студентів при вивченні ними предмета медичної комунікації. Автори діляться досвідом щодо впровадження курсу медичної комунікації у своєму навчальному закладі, розробки навчально-методичного супроводу та методики проведення практичних занять. Особливу увагу приділено інтерактивним методикам проведення таких занять як оптимальній формі тренування комунікативних навичок та трансформації теоретичних знань у практичні вміння та компетентності
Emphasizing the necessity of improving the level of medical graduates’ preparedness for professional activity, the article considers ways to improve the educational process of students in studying the subject of medical communication. Authors share their experience in implementing the course of medical communication in their educational institution, developing methodological and teaching materials and educational techniques applied during practical classes. Particular emphasis is on interactive methods of conducting such classes as an optimal form of communication skills training and the transformation of theoretical knowledge onto the level of competencies
Доп.точки доступа:
Галіяш, Н. Б.
Петренко, Н. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.
Шифр: МУ7/2019/3
   Журнал

Медична освіта
2019г. № 3 . - 149.64, р.
Содержание:
Бондарчук, В. І. Особливості застосування технічних засобів у навчальному процесі студентів з дисциплін «Основи практичної діяльності у фізичній реабілітації (вступ до спеціальності)», «Терапевтичні вправи» і «Біомеханіка та клінічна кінезіологія» / В. І. Бондарчук [та ін.]. - С.6-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Бай А. В, Миндзів К. В., Вайда О. В.
Ворона, І. І. Використання віртуальних навчальних програм для вивчення латинських медичних термінів / І. І. Ворона, Т. В. Саварин. - С.14-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Демянчук, М. Р. Принципи професійної підготовки молодших спеціалістів сестринської справи у медичних коледжах / М. Р. Демянчук. - С.19-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Заліпська, І. Я. Ефективні методи навчання дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» для студентів медичних спеціальностей / І. Я. Заліпська. - С.24-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мисула, І. Р. Застосування міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я при викладанні клінічних дисциплін у фізичних терапевтів / І. Р. Мисула [та ін.]. - С.28-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Бакалюк Т. Г., Стельмах Г. О., Максів Х. Я.
Прокопченко, О. Є. Методика організації самостійної роботи студентів на прикладі дисципліни «Медична та біологічна фізика» з огляду на можливості системи дистанційного навчання edx.org / О. Є. Прокопченко [та ін.]. - С.31-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Лукіна Г. М., Іванченко О. З., Мельнікова О. З., Приходько О. В.
Щербатюк, Н. Ю. Засвоєння студентами практичних навичок при вивченні педіатрії / Н. Ю. Щербатюк, І. М. Горішний, І. Б. Чорномидз. - С.35-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Kolodnytska, O. D. Latin aphorisms as a component of socio-cultural training of medical students / O. D. Kolodnytska ; О. Д. Колодницька, Г. Б. Паласюк. - С.39-43. - Bibliogr. at the end of the art.
Logoyda, L. S. Academic plagiarism: impact of academic integrity on the quality of higher pharmaceutical education / L. S. Logoyda ; Л. С. Логойда. - С.44-51. - Bibliogr. at the end of the art.
Бількевич, Н. А. Сучасні підходи до формування комунікативних компетентностей / Н. А. Бількевич, Н. Б. Галіяш, Н. В. Петренко. - С.52-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вакуленко, Д. В. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у галузі медичної освіти України / Д. В. Вакуленко [та ін.]. - С.58-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Кравець Н. О., Добровольська А. М., Климук Н. Я.
Вакуленко, Д. В. Застосування Comsol multiphysics для математичного моделювання вивчення процесу розпаду ДНК у плазмі / Д. В. Вакуленко [та ін.]. - С.62-65. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Кучвара О. М., Семенець А. В., Андрущак І. Є.
Клименко, А. В. Досвід використання лапароскопічного тренажера з метою покращення практичних навичок студентів-медиків / А. В. Клименко [та ін.]. - С.66-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Стешенко А. О., Захарчук О. В., Ткачов В. С.
Мельник, Т. П. Формування професійно зорієнтованих комунікативних навичок студентів-іноземців медичних спеціальностей у процесі вивчення української мови як іноземної / Т. П. Мельник. - С.75-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Новіцька, О. І. Комплекс вправ для вивчення давального відмінка на практичних заняттях з української мови як іноземної / О. І. Новіцька. - С.79-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Пасєчко, Н. В. Симуляційні методики у вирішенні багаторівневих ситуаційних задач у ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади з ендокринології / Н. В. Пасєчко [та ін.]. - С.85-90. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Ярема Н. І., Смачило І. В., Савченко І. П.
Січкоріз, О. Є. Медична інформатика як перспективна складова вищої медичної освіти / О. Є. Січкоріз, Л. Б. Лотоцька, Т. С. Колач. - С.91-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Фастівець, А. В. Специфіка педагогічних умов формування фахових компетентностей майбутніх фахівців з фізичної терапії у процесі природничо-наукової підготовки / А. В. Фастівець. - С.96-102. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шеремета, Л. П. Формування навичок діалогічного мовлення студентів медичних спеціальностей під час вивчення курсу «Українська мова як іноземна» / Л. П. Шеремета. - С.103-107. - Бібліогр.: в кінці ст.
Nakhaieva, Ya. M. Forming the professional competence of future doctors as a pedagogical problem when studying foreign languages / Ya. M. Nakhaieva, I. R. Humenna. - С.108-112. - Bibliogr. at the end of the art.
Богданова, Т. Л. Використання мобільних додатків при викладанні медичної інформатики інтернам-стоматологам / Т. Л. Богданова, М. І. Пасько, M. В. Авдусенко. - С.113-118. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кушинська, М. Є. Костянтин Татаринов – педагог, вчений, громадський діяч / М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко, З. Д. Воробець. - С.119-122. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельничук, І. М. Професійна підготовка майбутніх логопедів як медична і педагогічна проблема в історичному контексті / І. М. Мельничук. - С.123-127. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рамбу, Ніколає. Філософський і педагогічний аспекти естетичного виховання в Німеччині та Франції: минуле й сьогодення / Ніколає Рамбу, Н. О. Федчишин, О. Г. Пермякова. - С.128-134. - Бібліогр.: в кінці ст.
Филипюк, О. М. «Аптека щастя» – благодійний захід професійного та морально-етичного спрямування студента-фармацевта / О. М. Филипюк [та ін.]. - С.135-138. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Нестерук Т. М., Штрімайтіс О. В., Сабадишин Р. О.
Христенко, О. М. Зміст гуманітарної підготовки майбутніх медичних фахівців: міждисциплінарний контекст / О. М. Христенко. - С.139-143. - Бібліогр.: в кінці ст.
Oleksii, K. B. Generalized model of integrated technology of medical students’ individual work management in learning a foreign language / K. B. Oleksii, T. V. Savaryn, I. I. Vorona. - С.144-149. - Bibliogr. at the end of the art.
Sopiha, M. O. The development of medicine and health care in Podillia in the XIX at the beginning of XX century / M. O. Sopiha, A. I. Mashtalir. - С.150-157. - Bibliogr. at the end of the art.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : (1)
Свободны: (1)
Заказаны экз-ры для отделов: Учбовий відділ

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

9.
Шифр: МУ7/2017/4
   Журнал

Медична освіта
2017г. № 4 . - 86.41, р.
Содержание:
Бабінець, Л. С. Оптимізація практичної підготовки фахівців сімейної медицини на додипломному рівні навчання / Л. С. Бабінець [та ін.]. - С.5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Боцюк Н. Є., Корильчук Н. І., Боровик І. О., Стародуб Є. М., Воронцов О. О., Рябоконь С. С., Мігенько Б. О., Творко В. М., Ясній О. Р.
Герасимюк, І. Є. Новітні технології як прогресивний метод покращення компетентнісного навчання предмета "Анатомія людини" за умов інтернаціоналізації вищої освіти / І. Є. Герасимюк [та ін.]. - С.9-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Мізь А. В., Пришляк А. М., Ремінецький Б. Я., Криницька І. Я.
Грицан, Л. Д. Багатоваріантні та комплексні задачі як засоби перевірки якості засвоєння програмного матеріалу з фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі / Л. Д. Грицан. - С.14-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дмитришин, Т. М. На шляху професійного зростання лікарів-стоматологів-інтернів: тенденція, виклики та перспектива на майбутнє / Т. М. Дмитришин. - С.18-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Заєць, Т. А. Аспекти навчання студентів методів функціональної діагностики в гастроентерології аспекти / Т. А. Заєць. - С.26-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Досвід застосування телемедичних технологій на первинному рівні медичної допомоги / М. М. Корда [та ін.]. - С.29-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шульгай А. Г., Запорожан С. Й., Кліщ І. М.
Криницька, І. Я. Інновації у медичній освіті: інтегративний підхід до діагностики, лікування та профілактики захворювань / І. Я. Криницька [та ін.]. - С.34-37. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Марущак М. І., Кліщ І. М., Петренко Н. В.
Марущак, М. І. Викладання в медичному університеті на засадах лідерства / М. І. Марущак [та ін.]. - С.38-41. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Криницька І. Я. , Петренко Н. В., Габор Г. Г.
Олеськова, Г. Г. Академічна освіта сестринського персоналу Німеччини: реалії сьогодення і перспективи / Г. Г. Олеськова. - С.42-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сабатовська, І. С. Педагогічні умови використання активних методів навчання у процесі підготовки фахівців медичного профілю / І. С. Сабатовська, М. А. Селезньов. - С.48-52. - Бібліогр.: в кінці ст.
Тозюк, О. Ю. Компетентнісно-інтегративний підхід у професійній підготовці майбутніх провізорів / О. Ю. Тозюк. - С.53-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Фіра, Д. Б. Симуляційне навчання студентів як один із перспективних методів формування та вдосконалення професійних хірургічних навичок у майбутніх лікарів / Д. Б. Фіра. - С.58-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ястремська, С. О. Концептуальні засади професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання / С. О. Ястремська. - С.62-65. - Бібліогр.: в кінці ст.
Likhacheva, N. V. Optimization of the educational process for advanced assistance of newborn with perinatal pathology of the nervous system / N. V. Likhacheva [та ін.]. - С.66-69. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Litovchenko T. A., Tondiіy O. L., Ekzarhova A. I., Sukhonosova O. Y.
Бойко, Т. В. Досвід освоєння практичних навичок та особливості індивідуальної роботи студентів 5 курсу медичного факультету на кафедрі внутрішньої медицини № 3 / Т. В. Бойко. - С.70-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бондаренко, О. О. Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 2: аналіз результатів впровадження / О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька. - С.74-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Волошина, О. Б. Опрацювання різних методик викладання диференційної діагностики есенціальної резистентної та псевдорезистентної артеріальної гіпертензії для лікарів-інтернів зі спеціальності "Загальна практика – сімейна медицина" / О. Б. Волошина [та ін.]. - С.77-80. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Збітнєва В. О., Лисий І. С., Найдьонова О. В., Балашова І. В., Дукова О. Р.
Колісник, Н. С. Організація навчального процесу на кафедрі фтизіатрії ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" / Н. С. Колісник [та ін.]. - С.81-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Марченко Н. А., Чабаненко Д. В., Стаднік О. І., Фрейвальд В. А.
Кущ, О. Г. Дистанційне навчання в системі медичної освіти (перший досвід кафедри нормальної фізіології ЗДМУ) / О. Г. Кущ [та ін.]. - С.85-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Омельянчик В. М., Бессараб Г. І., Жернова Н. П., Степанова Н. В., Тихоновська М. А., Морозова О. В., Сухомлінова І. Є.
Паласюк, Г. Б. Використання технологій кооперативного навчання у професійній підготовці медичних сестер Австрії / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк, Н. М. Ярема. - С.90-94. - Бібліогр.: в кінці ст.
Радецька, Л. В. Досвід організації самостійної роботи студентів iv курсу у процесі вивчення внутрішньої медицини / Л. В. Радецька [та ін.]. - С.95-97. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Пасєчко Н. В., Ярема Н. І., Боб А. О., Смачило І. В., Савченко І. П., Гаврилюк М. Є., Наумова Л. В., Хоміцька А. І., Крицький Т. І., Мандзій З. П.
Стойкевич, Г. В. Особливості викладання розділу "Захворювання ендодонта" в курсі "Терапевтична стоматологія" для студентів ІІІ курсу стоматологічного факультету / Г. В. Стойкевич [та ін.]. - С.98-100. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Лебідь О. І., Погорецька Х. В., Дуда К. М., Пацкань Л. О.
Prokop, I. A. The use of English professional texts-related exercise set for developing communicative competence of medical students / I. A. Prokop. - С.101-106. - Bibliogr. at the end of the art.
Воробець, З. Д. Окремі сторінки історії медичної біології у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького / З. Д. Воробець, М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко. - С.107-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дідух, В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (частина 1) / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.112-118. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Рудяк Ю. А., Горкуненко А. Б., Кузьмак І. П., Наумова Л. В.
Саварин, Т. В. Організація медичної освіти на західноукраїнських землях у другій половині XVIII – XIX ст. / Т. В. Саварин. - С.119-126. - Бібліогр.: в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : (1)
Свободны: (1)
Заказаны экз-ры для отделов: Навчальна частина

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.


   
    Викладання в медичному університеті на засадах лідерства [Текст] = Teaching at the medical university on the basis of leadership / М. І. Марущак [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 38-41. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: Мета роботи – проаналізувати особливості викладання в медичному університеті на засадах лідерства
Основна частина. В еру глобалізації, інтернаціоналізації, розвитку інформаційних технологій відбувається перехід від поверхневого підходу (surface approach) викладання до глибинного (deep approach). Викладання на засадах лідерства спрямоване на розкриття потенціалу кожного, активно залучаючи студентів в освітній процес, надихаючи їх на запитання і пошук відповідей на них. Студент отримує знання через аналіз та синтез інформації, інтегруючи їх із загальними здібностями комунікації, критичного мислення та вирішення проблем, а викладач лише допомагає в цьому
Висновки. Розвиток теорії дистрибутивного лідерства передбачає лідерство усіх співробітників навчального закладу, незалежно від посади, яку вони обіймають, та рівня відповідальності, здійснення впливу на колег, а також на загальний напрям розвитку вишу. Викладач-лідер – це професіонал зі збереженими професійними цінностями і чітко визначеною сферою діяльності. Викладання на засадах лідерства спрямоване на розкриття потенціалу кожного студента та активне їх залучення в освітній процес
Доп.точки доступа:
Марущак, М. І.
Криницька, І. Я.
Петренко, Н. В.
Габор, Г. Г.

Свободных экз. нет

Найти похожие

11.
Шифр: МУ7/2017/1
   Журнал

Медична освіта
2017г. № 1 . - 96.11, р.
Содержание:
Беденюк, А. Д. Матрикул практичних навичок як складова частина практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені професора Л. Я. Ковальчука / А. Д. Беденюк [та ін.]. - С.5-7. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Ковальчук О. Л., Доброродній В. Б., Війтович Л. Є.
Вишневська, Н. Ю. Сучасні методики навчання й оцінювання знань студентів у клініці інфекційних хвороб / Н. Ю. Вишневська [та ін.]. - С.8-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Івахів О. Л., Васильєва Н. А., Іщук І. С.
Геряк, С. М. Симптомокомплекс синдрому емоційного вигорання при викладанні клінічних дисциплін іноземним студентам та шляхи його усунення / С. М. Геряк [та ін.]. - С.14-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Багній Н. І., Корда І. В., Стельмах О. Є., Петренко Н. В.
Ждан, В. М. Впровадження дистанційної освіти на кафедрі сімейної медицини і терапії / В. М. Ждан [та ін.]. - С.19-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Бабаніна М. Ю., Ткаченко М. В. , Волченко Г. В., Кітура Є. М., Шилкіна Л. М., Лебідь В. Г.
Машейко, І. В. Роль інформаційних технологій у викладанні дисциплін студентам вищих медичних навчальних закладів / І. В. Машейко, Г. Б. Пелешенко, А. М. Машейко. - С.23-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Перцов, В. І. Використання симуляційних технологій при навчанні студентів надання екстреної медичної допомоги / В. І. Перцов, О. А. Льовкін, Я. В. Тєлушко. - С.27-29. - Бібліогр.: в кінці ст.
Петрина, В. О. Роль інтерактивних методів навчання студентів факультету підготовки іноземних громадян із дисципліни “Внутрішня медицина” / В. О. Петрина. - С.30-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Потапов, В. О. Застосування інноваційних технологій для підвищення якості підготовки майбутніх лікарів з дисципліни “Акушерство і гінекологія” / В. О. Потапов [та ін.]. - С.34-37. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Петулько А. П., Медведев М. В., Лоскутова Т. О., Донська Ю. В., Сімонова Н. В.
Родинський, О. Г. Особливості методологічного підходу до викладання курсу фізіології з використанням комп’ютерної симуляції в системі сучасної медичної освіти в Україні / О. Г. Родинський [та ін.]. - С.38-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Демченко О. М., Родинська Г. О., Гутнік І. О.
Федорук, О. С. Перспективи викладання урології в Буковинському державному медичному університеті / О. С. Федорук [та ін.]. - С.43-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Ілюк І. І. , Зайцев В. І., Владиченко К. А., Степан В. Т., Візнюк В. В.
Човпан, Г. О. Засоби поліпшення роботи зі студентами з англійською мовою навчання у медичних вузах України залежно від вхідного рівня знань та країни-донора / Г. О. Човпан [та ін.]. - С.47-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Човпан І. С., Батюк Л. В., Кнігавко В. Г.
Doroshenko, О. М. Assessment of academic performance with learning monitoring system for licensing integrated exam preparation in specialty of dentistry / О. М. Doroshenko, О. F. Sirenko. - С.52-55. - Bibliogr. at the end of the art.
Абрамов, С. В. Організація самостійної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини Дніпровського медичного інституту традиційної і нетрадиційної медицини / С. В. Абрамов [та ін.]. - С.56-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Байбаков В. М., Корнацький В. М., Вишневський В. О., Кириченко А. Г., Мороз С. М., Хом’яков В. М.
Антоненко, А. М. Досвід викладання окремих питань кліматотерапії студентам 6 курсу англомовної форми навчання на кафедрі гігієни та екологи національного медичного університету імені О. О. Богомольця / А. М. Антоненко [та ін.]. - С.61-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Мережкіна Н. В., Бардов В. Г., Ставніченко П. В.
Іванченко, О. З. Використання проблемного підходу при викладанні медичної і біологічної фізики / О. З. Іванченко, О. З. Мельникова. - С.65-68. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кавин, В. О. Аналіз результатів анкетування студентів Івано-Франківського національного медичного університету по завершенню вивчення дисципліни “Оперативна хірургія і топографічна анатомія” / В. О. Кавин [та ін.]. - С.69-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Попович Ю. Л., Федорак В. М., Мєсоєдова В. А., Парахоняк В. В.
Кузенко, Р. Т. Застосування медичного навчального тренажера при засвоєнні практичних навичок із дисципліни “Хірургія” / P. Т. Кузенко. - С.73-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Курята, О. В. Роль комп’ютерних технологій у навчальному процесі при викладанні внутрішньої медицини у студентів 5 курсу медичного факультету / О. В. Курята, К. Г. Карапетян, О. С. Митрохіна. - С.77-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лембрик, І. С. Формування клінічного мислення у студента-іноземця при вивченні дисципліни “Педіатрія” / І. С. Лембрик, З. Р. Кочерга. - С.82-85. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лобань, Г. А. Щодо дієвості інформаційних методичних матеріалів у навчальному процесі на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології / Г. А. Лобань [та ін.]. - С.86-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Ананьева М. М., Звягольська І. М., Боброва Н. О., Фаустова М. О., Полянська В. П., Басараб Я. О.
Маслак, Г. С. Самостійна робота студентів - основа високого професійного рівня фахівця (лікаря). Досвід роботи кафедри біохімії і медичної хімії ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України” / Г. С. Маслак [та ін.]. - С.90-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Долгіх Г. В., Цокур Н. І., Шевцова К. В.
Мосейчук, А. Р. Модель формування дослідницької компетентності майбутніх фельдшерів у процесі вивчення біологічних дисциплін / А. Р. Мосейчук. - С.96-102. - Бібліогр.: в кінці ст.
Попова, Т. М. Педагогічні підходи викладання комунальної гігієни в системі післядипломної освіти / Т. М. Попова [та ін.]. - С.103-107. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Лоскутов М. Ф., Карабан О. М., Петренко Т. Є., Філіпченко С. М., Лобойко Л. І.
Рогачевський, О. П. Інноваційні технології активного навчання акушерів-гінекологів / О. П. Рогачевський [та ін.]. - С.108-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Попова Л. М., Рожковська Н. М., Коссей Т. В., Голубенко М. Ю.
Семенець, А. В. Про налагодження СДО MOODLE для проведення тестового оцінювання з курсу “Вища математика” / А. В. Семенець. - С.112-117. - Бібліогр.: в кінці ст.
Славопас, В. А. Аналіз вітчизняного та зарубіжного досвіду підготовки медичних сестер / В. А. Славопас. - С.118-120. - Бібліогр.: в кінці ст.
Спіріна, І. Д. Використання навчальних відеофільмів у якості відеокейсів при підготовці іноземних студентів із дисципліни “Психіатрія. Наркологія” / І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Р. М. Тимофеев. - С.121-124. - Бібліогр.: в кінці ст.
Lezhenko, G. О. The didactic approaches то teaching of pediatrics in the conditions of the credit-transfer system in the studying of english-speaking foreign students of medicine / G. О. Lezhenko [та ін.]. - С.125-129. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Pashkova О. Е., Sidorova I. V., Kгаупуа Η. V.
До ювілею доцента Наталії Cтепанівни Гутор. - С.130-131
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : БИНТ (1)
Свободны: БИНТ (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

12.


   
    Симптомокомплекс синдрому емоційного вигорання при викладанні клінічних дисциплін іноземним студентам та шляхи його усунення [Текст] = Emotional burnout syndrome in clinical disciplines for foreign students’ teaching and ways of their solution / С. М. Геряк [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 14-18. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ -- BURNOUT, PROFESSIONAL
Аннотация: Викладачі клінічних кафедр вищої школи постійно перебувають під тиском подвійної відповідальності – викладацької та лікарської роботи, що поступово виснажує їх фізичні, розумові та психоемоційні ресурси. У роботі розглянуто механізми виникнення та шляхи подолання синдрому емоційного вигорання при викладанні клінічних дисциплін іноземним студентам у вищій школі. В умовах докорінних змін, що відбуваються у нашому суспільстві й системі вищої освіти, різко зростає роль і суть викладача вищої школи. Синдром емоційного вигорання розвивається набагато швидше у викладачів медичних ВНЗ, які викладають іноземною мовою внаслідок емоційно важких та напружених відносин у системі “викладач – студент-іноземець”, яка розвивається з часом. Це має безпосереднє значення для соціального та психологічного здоров’я викладача, відображається на його працездатності та продуктивності трудової діяльності, що потребує пошуку шляхів покращення умов роботи та додаткових психоемоційних розвантажень. Результати спостережень за викладачами вищої медичної школи вказують на низку зовнішніх та внутрішніх причин, що сприяють появі синдрому емоційного вигорання у медичних працівників при викладанні клінічних дисциплін. Як правило, сприятливими умовами для розвитку даного синдрому є виникнення своєрідних психологічних ножиць між професійною компетентністю викладача (вмінням гнучко пристосовуватись до різних прототипів студента, здатністю розв’язувати конфлікти, при цьому залишаючись на високому рівні підготовки) та дефіцитом часу на виконання підготовки позааудиторних завдань і лікувальної роботи, виконання наукових досліджень, працю в бібліотеках тощо. Заради досягнення позитивного результату як при викладанні дисципліни, так і в роботі з пацієнтами, викладачу клінічної кафедри при роботі з іноземними студентами необхідно турбуватись про власне здоров’я та самопочуття. Саме формування та зміцнення професійного підходу до сприйняття інформації, її обробку та інтерпретацію має бути, на наш погляд, пріоритетним для такого викладача. Останнє дозволить підвищити пізнавальний та творчий потенціал викладача, покращити якість формування особистості майбутнього лікаря
Доп.точки доступа:
Геряк, С. М.
Багній, Н. І.
Корда, І. В.
Стельмах, О. Є.
Петренко, Н. В.

Экземпляры всего: 1
БИНТ (1)
Свободны: БИНТ (1)

Найти похожие

13.


   
    Інновації у медичній освіті: інтегративний підхід до діагностики, лікування та профілактики захворювань [Текст] = Innovations in medical education: integrated approach to diagnostics, treatment and prevention of diseases / І. Я. Криницька [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 34-37. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: Мета роботи – проаналізувати переваги інтегративного підходу до вивчення діагностики, лікування та профілактики захворювань в освітньому процесі медичного університету
Основна частина. Інтеграція України в міжнародне науково-освітнє співтовариство та реформування системи охорони здоров’я в Україні потребують впровадження в освітньо-інтегративний процес міжнародних медичних та освітніх стандартів. Однією із важливих компетентностей, якої має набути студент вищого медичного закладу, є клінічне мислення та інтегративний підхід до діагностики, лікування та профілактики захворювань. Інтегративна медицина демонструє багаторівневий підхід до пацієнта з будь-якою патологією і передбачає співпрацю з таким пацієнтом на рівні його особистості, соматичної та психологічної проблеми та орієнтована на кінцеву мету – зміну стратегії та якості життя пацієнта, а не лише позбавлення його певного соматичного захворювання
Висновок. Таким чином, принципи інтегративної медицини є найбільш перспективними для подальшого теоретичного розвитку і мають безумовні практичні переваги, оскільки, ґрунтуючись на ідеї єдиного механізму розвитку хвороб, обумовленого закономірними процесами життєдіяльності, передбачають більш раціональні шляхи пошуку ефективних засобів профілактики і лікування
Доп.точки доступа:
Криницька, І. Я.
Марущак, М. І.
Кліщ, І. М.
Петренко, Н. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

14.
Шифр: ВУ14/2017/4
   Журнал

Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - Выходит ежеквартально
2017г. N 4
Содержание:
Черненко, І. І. Епідеміологічні та клінічні аспекти наслідків черепно-мозкової травми / І. І. Черненко, І. А. Чухно. - С.5-11
Мельник, Л. П. Особливості саркоїдозу В Тернопільській області / Л. П. Мельник [и др.]. - С.12-17
Другие авторы: Рудик В. Д., Романів Т. В., Мадич С. В., Грінченко Л. А., Пелехат Н. Б.
Ткачук, І. М. Хвороби системи кровообігу у військовослужбовців збройних сил України: вплив на придатність до військової служби на сучасному етапі / І. М. Ткачук. - С.18-22
Максів, Х. Я. Особливості поєднаного перебігу хронічного обструктивного захворювання легень та гіпертонічної хвороби / Х. Я. Максів [и др.]. - С.23-28
Другие авторы: Пірус І. В., Осінчук Р. Р., Габор Г. Г., Криницька І. Я., Марущак М. І.
Хміль, М. С. Прегравідарна підготовка пацієнток із синдромом полікістозних яєчників у програмах екстракорпорального запліднення / М. С. Хміль. - С.29-34
Возіанов, С. О. Оцінка показників латентного періоду бульбокавернозного рефлексу та електроміографії в діагностиці та лікуванні хворих із підвищеним тонусом нервово-м’язових структур сечового міхура та дистальних відділів товстої кишки за гіперкінетичним типом / С. О. Возіанов [и др.]. - С.35-40
Другие авторы: Захараш М. П., Чабанов П. В., Захараш Ю. М., Севастьянова Н. А., Угаров В. Ю., Репринцева А. С.
Дячук, Д. Д. Обґрунтування організації медико-соціологічного моніторингу ожиріння у дітей в багатопрофільному закладі охорони здоров’я / Д. Д. Дячук, І. Е. Заболотна. - С.41-47
Гандзюк, В. А. Стан нормативно-правового регулювання управління профілактикою неінфекційних захворювань / В. А. Гандзюк. - С.48-56
Слабий, О. І. Вартість медичної послуги при проведенні одноетапної та білатеральної черезшкірної нефролітотрипсії у відділенні урології / О. І. Слабий, А. Ц. Боржієвський, Т. Г. Гутор
Кравченко, В. В. Актуальність підготовки менеджерів для впровадження державно-приватного партнерства в охороні здоров’я / В. В. Кравченко. - С.62-67
Петренко, Н. В. Можливості використання симуляційного навчання для підвищення якості практичної підготовки студентів при вивченні акушерства та гінекології / Н. В. Петренко, М. І. Марущак, І. Я. Криницька. - С.68-72
Саксонов, С. Г. Вивчення рівня знань і практичних навичок фахівців офтальмологічного профілю та їх освітні потреби / С. Г. Саксонов. - С.73-79
Ленчук, Т. Л. Психологічні особливості формування позитивного психологічного клімату в колективі студентів-медиків / Т. Л. Ленчук. - С.80-83
Криницька, І. Я. Особливості професійної підготовки медичних сестер на сучасному етапі / І. Я. Криницька, М. І. Марущак, І. М. Кліщ. - С.84-87
Січкоріз, О. Є. Аналітичне дослідження міжнародного досвіду організації медичної післядипломної освіти / О. Є. Січкоріз. - С.88-96
Хміль, С. В. Лейоміома матки і безпліддя (огляд літератури) / С. В. Хміль [и др.]. - С.96-103
Другие авторы: Корда І. В., Дроздовська Ю. Б., Хміль М. С., Чудійович Н. Я.
Хміль, С. В. Антиоксидантна терапія у жінок із безпліддям на фоні генітального ендометріозу / С. В. Хміль, І. І. Кулик, А. С. Хміль. - С.104-109
Хміль, С. В. Вік пацієнток як один із факторів ризику невдалих спроб у циклах екстракорпорального запліднення (аналітичний огляд літератури) / С. В. Хміль [и др.]. - С.110-115
Другие авторы: Корда І. В., Микула Р. П., Хміль М. С.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

15.


    Петренко, Н. В.
    Можливості використання симуляційного навчання для підвищення якості практичної підготовки студентів при вивченні акушерства та гінекології [Текст] = Possibilities of simulation-based education for improving the quality of practical training of students in the study of obstetrics and gynecology / Н. В. Петренко, М. І. Марущак, І. Я. Криницька // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2017. - N 4. - С. 68-72


MeSH-главная:
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY
МАНЕКЕНЫ -- MANIKINS
Аннотация: Мета: дослідити можливості та переваги можливих форм роботи в симуляційному центрі для підвищення ефективності практичної підготовки студентів при вивченні акушерства та гінекології. Матеріали і методи. Застосовано методи системного підходу та системного аналізу для оцінки існуючих та розробки нових методик інтерактивних методів навчання. Результати. Основними формами роботи студентів у симуляційному центрі є базова медична практика, яка дозволяє відпрацювання методики виконання базових лікарських навичок на моделі з високим рівнем реалістичності під контролем викладача та динамічна робота, яка передбачає виконання певного алгоритму дій у змодельованій клінічній ситуації. При виконанні клінічного сценарію відпрацьовують командну взаємодію, де важливим є розподіл та делегування обов’язків, спілкування між членами команди, виконання призначень, прийняття рішень. Висновки. Підготовка висококваліфікованого фахівця, формування професійних компетентностей передбачає, що ґрунтовні теоретичні знання повинні бути підтверджені практичними навичками, що можливо завдяки симуляційному навчанню, яке передує та доповнює клінічне навчання
Доп.точки доступа:
Марущак, М. І.
Криницька, І. Я.

Свободных экз. нет

Найти похожие

16.


   
    Інновації у медичній освіті: інтегративний підхід до діагностики, лікування та профілактики захворювань [Текст] = Innovations in medical education: integrated approach to diagnostics, treatment and prevention of diseases / І. Я. Криницька [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - N 4. - С. 34-37


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM
Доп.точки доступа:
Криницька, І. Я.
Марущак, М. І.
Кліщ, І. М.
Петренко, Н. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

17.


   
    Викладання у медичному університеті на засадах лідерства [Текст] = Teaching at the medical university on the basis of leadership / М. І. Марущак [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - N 4. - С. 38-41


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ЛИДЕРСТВО -- LEADERSHIP
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
Доп.точки доступа:
Марущак, М. І.
Криницька, І. Я.
Петренко, Н. В.
Габор, Г. Г.

Свободных экз. нет

Найти похожие

18.
Шифр: ЛУ2/2016/3/4
   Журнал

Лікарська справа. Врачебное дело. - Выходит ежемесячно
2016г. № 3/4
Содержание:
Сівак, Л. А. Нейротоксичність сучасних протипухлинних препаратів (огляд літератури) / Л. А. Сівак, С. О. Лялькін, Н. О. Верьовкіна. - С.3-11
Орос, М. М. Астенія як наслідок черепно-мозкової травми (огляд літератури) / М. М. Орос. - С.11-16
Стадник, О. И. Состояние сосудисто-двигательной функции эндотелия при гипертонической болезни / О. И. Стадник. - С.17-22
Крамарьова, В. Н. Прогностичне значення фактора Віллебранда й агрегації тромбоцитів у хворих з артеріальною гіпертензією та метаболічними порушеннями / В. Н. Крамарьова, Л. Н. Полонська, В. Г. Лизогуб. - С.22-26
Громнацька, Н. М. Асоціації між субклінічним гіпотиреозом та серцево-судинними змінами у дітей з метаболічним синдромом / Н. М. Громнацька. - С.27-33
Дужий, І. Д. Штам вакцини БЦЖ як чинник розвитку післявакцинальних ускладнень / І. Д. Дужий [и др.] . - С.33-39
Другие авторы: Сміянов В. А., Шевченко М. Ю., Шевченко Ю. Ю., Овечкін Д. В.
Гарбузюк, В. В. Вагітність і туберкульоз : перспективи наукового пошуку / В. В. Гарбузюк, С. П. Польова, Л. М. Коптєва. - С.39-44
Kondratiuk, V. K. Features of genitalia microbiocenosis in women with hyperproliferative diseases and cervical pathology / V. К. Kondratiuk [et al.] . - С.44-53
Другие авторы: Narolska A. I., Gorban N. E., Danilenko H. G.
Яремчук, Т. П. Алгоритм ведення вагітності при сифілісі / Т. П. Яремчук. - С.53-60
Савченко, О. В. Застосування навантажувальних проб в кардіології / О. В. Савченко [и др.] . - С.60-70
Другие авторы: Завальська Т. В., Лизогуб В. Г., Байцер М. С., Запека Ю. С., Кречко Я. В.
Kniazkova, I. I. The role of amlodipin for the arterial hypertension therapy in patients with coronary artery disease / І. І. Kniazkova [et al.] . - С.70-76
Другие авторы: Kuzminova N. V., Osovska N. Yu., Golovachova V. A.
Сміян, О. І. Стан мікрофлори кишечника у дітей дошкільного віку, хворих на гострі респіраторні вірусні інфекції на фоні аденоїдних вегетацій і хронічного аденоїдиту / О. І. Сміян [и др.] . - С.77-81
Другие авторы: Дмітрова Є. В., Бинда Т. П., Сміянов В. А., Поцелуєв В. І.
Ромаш, І. Р. Порівняльний аналіз неврологічних симптомів при застосуванні рисперидону і галоперидолу у хворих на шизофренію / І. Р. Ромаш. - С.81-86
Ріга, О. О. Результати катамнестичного спостереження за дітьми групи ризику / О. О. Ріга. - С.86-91
Турчин, А. М. Хірургічне лікування переломів таранної кістки із застосуванням біомеханічно обгрунтованої системи фіксації уламків кісток / А. М. Турчин [и др.] . - С.91-95
Другие авторы: Анкін М. Л., Лябах А. П., Омельченко Т. М., Шидловський М. С., Димань М. М.
Knyazkova, I. I. Pharmacotherapy of osteoporosis in males / І. І. Knyazkova [et al.] . - С.95-100
Другие авторы: Kuzminova N. V., Osovska N. Yu., Bogun M. V.
Геряк, С. М. Шляхи зниження частоти ускладнень вагітності за допомогою вітамінно-мінерального комплексу / С. М. Геряк [и др.] . - С.101-107
Другие авторы: Петренко Н. В., Добрянська В. Ю., Швед М. І.
Сіліна, Т. М. Корекція вагінального дисбіозу як стратегія профілактики запальних захворювань жіночих статевих органів / Т. М. Сіліна [и др.] . - С.107-113
Другие авторы: Коваль Г. Н., Сіліна Г. Н., Бухановська Т. М., Добрянська М. Б.
Бойко, В. І. Клінічна ефективність комбінованого методу лікування ендометріозу яєчників / В. І. Бойко [и др.] . - С.113-115
Другие авторы: Нікітіна І. М., Сміян С. А., Кузьоменська М. Л., Іконописцева Н. А., Сухарєв А. Б., Бабар Т. В., Калашник Н. В.
Makarenko, M. V. The effectiveness imposing circular seam on the cervix with the mersilene thread in case of the placenta previa / M. V. Makarenko [et al.] . - С.116-118
Другие авторы: Govseyev D. O., Gorodnycha L. M., Vorona R. M.
Антоненко, А. М. Особливості токсикодинаміки та механізм дії на органи-мішені гербіцидів інгібіторів 4-гідроксифенілпіруватіоксигенази / А. М. Антоненко, М. М. Коршун, В. Г. Бардов. - С.118-125
Єрмоленко, Т. І. Нефропротекторні властивості натрієвої солі полі-(2,5-дигідроксифенілен)-4-тіосульфокислоти при експериментальному гострому токсичному пошкодженні нирок / Т. І. Єрмоленко [и др.] . - С.125-129
Другие авторы: Киричок Л. Т., Александрова А. В., Карнаух Е. В., Гордійчук Д. О., Онашко Ю. М.
Вежновець, Т. А. Особливості емоційного інтелекту керівників установ охорони здоров’я з різним стажем роботи / Т. А. Вежновець. - С.129-134
Петрюк, С. Є. Методичні основи викладання медичних дисциплін у педагогічному університеті / С. Є. Петрюк. - С.134-142
Тамбовцева, О. В. Ефективність лікування дисбіозу піхви у спортсменок із застосуванням антигомотоксичних препаратів / О. В. Тамбовцева. - С.142-146
Залесский, В. Н. Регуляция экспрессии малых РНК методами низкоинтенсивной лазерной терапии и фотодинамического воздействия (к 50-летию лазерной медицины) / В. Н. Залесский, И. З. Самосюк. - С.146-155
Цехмістер, Я. В. Становлення післядипломної освіти в національному медичному університеті імені О. О.Богомольця (110 років історії) / Я. В. Цехмістер [и др.] . - С.156-160
Другие авторы: Кучин Ю. Л., Лисенко О. Ю., Горобець М. М.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

19.


   
    Шляхи зниження частоти ускладнень вагітності за допомогою вітамінно-мінерального комплексу [Текст] / С. М. Геряк [и др.] // Лікарська справа. Врачебное дело. - 2016. - № 3/4. - С. 101-107


MeSH-главная:
БЕРЕМЕННОСТИ ОСЛОЖНЕНИЯ -- PREGNANCY COMPLICATIONS (диагностика, лекарственная терапия, профилактика и контроль)
ВИТАМИНЫ -- VITAMINS (терапевтическое применение)
МИНЕРАЛЫ -- MINERALS (терапевтическое применение)
БЕРЕМЕННОСТЬ -- PREGNANCY
ЖЕНЩИНЫ -- WOMEN
Доп.точки доступа:
Геряк, С. М.
Петренко, Н. В.
Добрянська, В. Ю.
Швед, М. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

20.


   
    Диагностика и профилактика венозных тромбоэмболических осложнений у пациентов с геморрагическим инсультом [Текст] = Diagnosis and prevention of venous thromboembolic events in patients with hemorragic stroke / А. И. Хрипун [и др.] // Грудная и сердечно-сосудистая хирургия. - 2015. - № 3. - С. 10-17. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-главная:
ВЕНОЗНАЯ ТРОМБОЭМБОЛИЯ -- VENOUS THROMBOEMBOLISM (диагноз, профилактика и контроль)
ИНСУЛЬТ -- STROKE (осложнения)
ТРОМБОЗ ВЕНОЗНЫЙ -- VENOUS THROMBOSIS (профилактика и контроль, этиология)
Доп.точки доступа:
Хрипун, А. И.
Алимов, А. Н.
Прямиков, А. Д.
Миронков, А. Б.
Асратян, С. А.
Петренко, Н. В.
Абашин, М. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-20    21-40  
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)