Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (2)Высшее образование (12)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Петренко, Н. В.$<.>)
Общее количество найденных документов : 40
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40  
1.

Заглавие журнала :Шпитальна хірургія -2020г.,N 4
Интересные статьи :
Іоффе О. Ю. Особливості хірургічного лікування спортивної грижі у футболістів/ О. Ю. Іоффе [та ін.] (стр.5-14)
Галей М. М. Аналіз періопераційного стресу в пацієнтів після симультанних лапароскопічних операцій/ М. М. Галей [та ін.] (стр.15-23)
Гнатюк М. С. Морфометрична оцінка структурної перебудови венозного русла товстої кишки при резекціях різних об’ємів паренхіми печінки/ М. С. Гнатюк [та ін.] (стр.24-28)
Морар І. К. Морфологічні особливості грануляційної тканини лапаротомної рани при внутрішньочеревній гіпертензії в експерименті/ І. К. Морар (стр.29-35)
Костюк О. А. Порушення регуляторних механізмів серцевої діяльності при етаноловому пошкодженні печінки у щурів із різною емоційністю/ О. А. Костюк, О. В. Денефіль, В. Є. Пелих (стр.36-46)
Польовий В. П. Індивідуалізована хірургічна тактика при синдромі діабетичної стопи/ В. П. Польовий [та ін.] (стр.47-51)
Trofimov M. V. Optimization of treatment of patients with acute bleeding syndrome in the lumen of the digestive duct/ M. V. Trofimov [et al.] (стр.52-57)
Солтані Р. Е. Патофізіологічні особливості системної гемодинаміки та кисневого забезпечення тканин у хворих на синдром обструктивного апное-гіпопное сну вдень/ Р. Е. Солтані (стр.58-63)
Гощинський В. Б. Про деякі тактичні аспекти застосування радіочастотної абляції в лікуванні варикозної хвороби нижніх кінцівок в амбулаторних умовах/ В. Б. Гощинський, Ю. Ю. Свідерський, Ю. М. Герасимець (стр.64-70)
Вергун А. Р. Деструктивний поліоніхомікоз із вторинною інкарнацією нігтів: аналіз клінічних спостережень, авторські погляди на комплексне лікування/ А. Р. Вергун [та ін.] (стр.71-78)
Бенедикт В. В. Ендометріоз як хірургічна проблема: діагностично-лікувальна тактика, невирішені питання/ В. В. Бенедикт [та ін.] (стр.79-83)
Валовіна Ю. Д. Характеристика структурно-функціонального стану кісткової тканини у хворих похилого та старечого віку з переломами вертлюгової ділянки стегнової кістки/ Ю. Д. Валовіна, З. Я. Витвицький, Н. Ю. Валовіна (стр.84-88)
Бойко В. В. Пролонгована місцева анестезія при інгвінальній герніопластиці/ В. В. Бойко, К. Ю. Пархоменко (стр.89-93)
Футуйма Ю. М. Клінічний випадок складності діагностики та хірургічного лікування позакишкових ускладнень при неспецифічному виразковому коліті, асоційованому з цукровим діабетом типу 2/ Ю. М. Футуйма [та ін.] (стр.94-98)
Запорожан С. Й. Абдомінальна травма (огляд літератури)/ С. Й. Запорожан, В. С. Хоменко (стр.99-107)
Романюк Т. В. Діагностика та лікування клінічно значущої портальної гіпертензії. Огляд проблеми/ Т. В. Романюк, І. К. Венгер, І. Я. Дзюбановський (стр.108-112)
Дзюбановський І. Я. Дистанційне навчання у вищій медичній школі: за і проти/ І. Я. Дзюбановський, В. Б. Гощинський, В. І. П’ятночка (стр.113-116)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Геряк С. М., Петренко Н. В., Добрянська В. Ю., Швед М. І.
Заглавие : Шляхи зниження частоти ускладнень вагітності за допомогою вітамінно-мінерального комплексу
Место публикации : Лікарська справа. Врачебное дело. - 2016. - № 3/4. - С. 101-107 (Шифр ЛУ2/2016/3/4)
MeSH-главная: БЕРЕМЕННОСТИ ОСЛОЖНЕНИЯ -- PREGNANCY COMPLICATIONS
ВИТАМИНЫ -- VITAMINS
МИНЕРАЛЫ -- MINERALS
БЕРЕМЕННОСТЬ -- PREGNANCY
ЖЕНЩИНЫ -- WOMEN
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Хирургия. Журнал им. Н. И. Пирогова -2012г.,N 10
Интересные статьи :
Савельєва В. С. Насколько реально предотвратить послеоперационные венозные тромбоэмболические осложнения/ В. С. Савельєва [и др.] (стр.4-8)
Шерцингер А. Г. Модификация операции М. Д. Пациоры у больных портальной гипертензией/ А. Г. Шерцингер [и др.] (стр.9-13)
Патютко Ю. И. Результаты повторных операций на печени по поводу злокачественных новообразований/ Ю. И. Патютко [и др.] (стр.14-20)
Винокуров М. М. Комплексная оценка уровня эндогенной интоксикации у больных в стерильной фазе панкреонекроза/ М. М. Винокуров [и др.] (стр.21-26)
Чекмазов И. А. Профилактика острой задержки мочеиспускания и инфекции нижних мочевыводящих путей после операции на прямой кишке/ И. А. Чекмазов [и др.] (стр.27-29)
Егиев В. Н. Результаты применения методики Лихтенштейна при лечении паховых грыж/ В. Н. Егиев, С. Н. Шурыгин, Д. В. Чижов (стр.30-34)
Воробей А. В. Пути улучшения результатов лечения больных с тонкокишечной непроходимостью/ А. В. Воробей, А. Н. Шулейко, В. Н. Лурье (стр.35-39)
Хрипун А. И. Лазерная допплеровская флоуметрия в выборе объема резекции кишечника у больных острым артериальным нарушением мезентериального кровообращения/ А. И. Хрипун [и др.] (стр.40-44)
Насиров М. Я. Ультразвуковой и компьютерно-томографический метод исследования при ранних изъязвлениях желудка/ М. Я. Насиров, Э. В. Набиева (стр.45-47)
Будкевич Л. И. Современные возможности местного лечения детей с ожоговыми ранами/ Л. И. Будкевич [и др.] (стр.48-51)
Маликова М. С. Констриктивный перикардит бруцеллезной этиологии/ М. С. Маликова [и др.] (стр.52-53)
Овчинников В. А. Отдаленный результат успешного лечения гигантской пептической язвы желудка после гастроэнтеростомии/ В. А. Овчинников [и др.] (стр.54-55)
Асланов А. Д. Хирургическое лечение множественного эхинококкоза органов брюшной полости, почек и легких/ А. Д. Асланов [и др.] (стр.56-59)
Тарасенко С. В. Киста общего желчного протока как редкая причина механической желтухи/ С. В. Тарасенко [и др.] (стр.59-60)
Белов Ю. В. Хилоторакс в торакальной хирургии/ Ю. В. Белов [и др.] (стр.61-64)
Миланов Н. О. Пластическая хирургия урогенитальной области у мужчин. Часть 1/ Н. О. Миланов [и др.] (стр.65-69)
Рзаев Р. Т. Современные неинвазивные методы визуализации в определении анатомических вариантов деления воротной и строения печеночных вен при родственной орто-топической трансплантации печени/ Р. Т. Рзаев [и др.] (стр.70-76)
Кнопов М. Ш. Склифосовский - один из основоположников отечественной клинической медицины/ М. Ш. Кнопов, В. К. Тарануха (стр.77-79)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Галіяш Н. Б., Бількевич Н. А., Петренко Н. В.
Заглавие : Формування комунікативної компетентності як фундаментальної складової професії лікаря
Параллельн. заглавия :The development of communication skills as an essential competence of physician professionalism
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 2. - С. 67-74 (Шифр МУ7/2019/2)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Аннотация: У статті сформульовано сучасну концепцію професійної (медичної) комунікативної компетентності та запропоновано підходи для її ефективної імплементації в систему підготовки медичних кадрів. Комунікативна компетентність медика розглядається як інтелектуально й мотиваційно обумовлена соціально-професійна характеристика, що базується на комунікативних здібностях, вміннях і знаннях та дозволяє лікарю самостійно й відповідально реалізовувати ефективні й адекватні комунікативні дії в конкретних ситуаціях міжособистісної взаємодії. Оволодіння комунікативною компетентністю в медицині передбачає засвоєння таких складових елементів, як ініціація спілкування, збір інформації, роз’яснення та планування діагностичних і лікувальних процедур, завершення розмови, застосування різних комунікативних методик тощо. Традиційно засвоєння навичок спілкування відбувалося після вивчення низки розрізнених теоретичних предметів на практиці за механізмом наслідування стилю поведінки лікарів-викладачів, які слугували взірцем. Втім, на сьогодні такий підхід має низку недоліків. Сучасний міжнародний досвід показує, що оволодіння даною компетентністю повинно починатися ще до початку роботи в клініці та вимагає виділення окремого циклу занять для формування початкових навичок спілкування, що і було впроваджено в 2018–19 навчальному році в ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України», а також видано посібник «Комунікативні навички в медицині» для забезпечення теоретичної та методичної бази формування комунікативної компетентності студентів. У сучасних умовах висококваліфікований фахівець, задля конкурентоспроможності на ринку праці, повинен досконало володіти комунікативними навичками. Здатність до ефективної комунікації є набутою, тому її необхідно розвивати та тренувати. Для досягання відповідності зростаючим вимогам щодо рівня володіння комунікативними навичками необхідна оптимізація навчальних програм та використання спеціальних педагогічних підходів при підготовці фахівців медичного профілю як на додипломному, так і на післядипломному рівні. Доцільним є розробка та впровадження наскрізної програми з медичної комунікації, що забезпечить методичний та системний підхід для трансформації теоретичних знань та початкових навичок спілкування у повноцінну комунікативну компетентність майбутнього фахівця медичного профілю
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бількевич Н. А., Галіяш Н. Б., Петренко Н. В.
Заглавие : Сучасні підходи до формування комунікативних компетентностей
Параллельн. заглавия :Modern approaches to the development of communication competence
Место публикации : Медична освіта. - 2019. - № 3. - С. 52-57 (Шифр МУ7/2019/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Аннотация: У статті, у світлі проблеми підвищення рівня підготовленості медичних працівників до професійної діяльності, розглянуто шляхи покращення практичної роботи студентів при вивченні ними предмета медичної комунікації. Автори діляться досвідом щодо впровадження курсу медичної комунікації у своєму навчальному закладі, розробки навчально-методичного супроводу та методики проведення практичних занять. Особливу увагу приділено інтерактивним методикам проведення таких занять як оптимальній формі тренування комунікативних навичок та трансформації теоретичних знань у практичні вміння та компетентностіEmphasizing the necessity of improving the level of medical graduates’ preparedness for professional activity, the article considers ways to improve the educational process of students in studying the subject of medical communication. Authors share their experience in implementing the course of medical communication in their educational institution, developing methodological and teaching materials and educational techniques applied during practical classes. Particular emphasis is on interactive methods of conducting such classes as an optimal form of communication skills training and the transformation of theoretical knowledge onto the level of competencies
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Геряк С. М., Багній Н. І., Корда І. В., Стельмах О. Є., Петренко Н. В.
Заглавие : Симптомокомплекс синдрому емоційного вигорання при викладанні клінічних дисциплін іноземним студентам та шляхи його усунення
Параллельн. заглавия :Emotional burnout syndrome in clinical disciplines for foreign students’ teaching and ways of their solution
Место публикации : Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 14-18 (Шифр МУ7/2017/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ -- BURNOUT, PROFESSIONAL
Аннотация: Викладачі клінічних кафедр вищої школи постійно перебувають під тиском подвійної відповідальності – викладацької та лікарської роботи, що поступово виснажує їх фізичні, розумові та психоемоційні ресурси. У роботі розглянуто механізми виникнення та шляхи подолання синдрому емоційного вигорання при викладанні клінічних дисциплін іноземним студентам у вищій школі. В умовах докорінних змін, що відбуваються у нашому суспільстві й системі вищої освіти, різко зростає роль і суть викладача вищої школи. Синдром емоційного вигорання розвивається набагато швидше у викладачів медичних ВНЗ, які викладають іноземною мовою внаслідок емоційно важких та напружених відносин у системі “викладач – студент-іноземець”, яка розвивається з часом. Це має безпосереднє значення для соціального та психологічного здоров’я викладача, відображається на його працездатності та продуктивності трудової діяльності, що потребує пошуку шляхів покращення умов роботи та додаткових психоемоційних розвантажень. Результати спостережень за викладачами вищої медичної школи вказують на низку зовнішніх та внутрішніх причин, що сприяють появі синдрому емоційного вигорання у медичних працівників при викладанні клінічних дисциплін. Як правило, сприятливими умовами для розвитку даного синдрому є виникнення своєрідних психологічних ножиць між професійною компетентністю викладача (вмінням гнучко пристосовуватись до різних прототипів студента, здатністю розв’язувати конфлікти, при цьому залишаючись на високому рівні підготовки) та дефіцитом часу на виконання підготовки позааудиторних завдань і лікувальної роботи, виконання наукових досліджень, працю в бібліотеках тощо. Заради досягнення позитивного результату як при викладанні дисципліни, так і в роботі з пацієнтами, викладачу клінічної кафедри при роботі з іноземними студентами необхідно турбуватись про власне здоров’я та самопочуття. Саме формування та зміцнення професійного підходу до сприйняття інформації, її обробку та інтерпретацію має бути, на наш погляд, пріоритетним для такого викладача. Останнє дозволить підвищити пізнавальний та творчий потенціал викладача, покращити якість формування особистості майбутнього лікаря
Найти похожие

7.

Заглавие журнала :Репродуктивне здоров’я жінки -2022г.,N 8
Интересные статьи :
Геряк С. М. Плацентарні фактори розвитку передчасних пологів у вагітних з коморбідною патологією/ С. М. Геряк, Н. В. Петренко, В. Ю. Добрянська (стр.6-10)
Корчинська О. О. Рак маткової труби у практиці акушера-гінеколога/ О. О. Корчинська, Д. Стрижак (стр.11-15)
Герасимова Т. В. Фітотерапевтична корекція дисгормональних станів у жінок на етапі підготовки до вагітності/ Т. В. Герасимова, О. М. Гопчук (стр.16-19)
Chaika K. V. Features of the clinical course of pregnancy, childbirth and the condition of newborns in women with HCV infection/ K. V. Chaika, Yu. M. Zapopadna (стр.20-25)
Миронюк І. С. Наслідки війни з російською федерацією для громадського здоров’я України/ I. С. Миронюк [та ін.] (стр.26-31)
Lemish N. Y. Basic principles and structure of risk assessment of Great obstetrical syndromes/ N. Y. Lemish (стр.32-40)
Соломко О. Б. Диференційне оцінювання якості життя жінок із синдромом хронічного тазового болю залежно від супутніх патологій/ О. Б. Соломко, С. О. Шурпяк (стр.41-44)
Заболотнов В. О. Акушерські ускладнення у жінок, які перенесли консервативну міомектомію до вагітності/ В. О. Заболотнов [та ін.] (стр.45-51)
Romanenko T. G. The features of psychological status of pregnant women with an allogeneic fetus/ T. G. Romanenko, N. V. Yesyp (стр.52-59)
Романенко Т. Г. Особливості психологічного статусу вагітних з алогенним плодом/ Т. Г. Романенко, Н. В. Єсип (стр.60-67)
Берая Д. Ю. Особливості гінекологічної патології у жінок із безпліддям та захворюваннями щитоподібної залози/ Д. Ю. Берая (стр.68-72)
Ісламова О. В. Імовірні клініко-параклінічні чинники виникнення гестаційних гіпертензивних розладів у вагітних після застосування допоміжних репродуктивних технологій/ О. В. Ісламова, М. Є. Кирильчук, Л. М. Булик (стр.73-78)
Голяновський О. В. Розлади сну та ефективність різних методів терапії безсоння у вагітних (Огляд літератури)/ О. В. Голяновський, С. В. Фролов (стр.79-84)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Корда І. В., Геряк С. М., Петренко Н. В., Кузів І. Я.
Заглавие : Проблема розвитку критичного мислення у студентів-медиків
Место публикации : Медична освіта. - 2014. - № 3. - С. 83-84 (Шифр МУ7/2014/3)
MeSH-главная: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Геряк С. М., Петренко Н. В., Добрянська В. Ю.
Заглавие : Плацентарні фактори розвитку передчасних пологів у вагітних з коморбідною патологією
Параллельн. заглавия :Placental factors in the development of preterm birth in pregnant women with comorbidity
Место публикации : Репродуктивне здоров’я жінки. - 2022. - N 8. - С. 6-10 (Шифр РУ16/2022/8)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: БЕРЕМЕННОСТИ ОСЛОЖНЕНИЯ -- PREGNANCY COMPLICATIONS
КОМОРБИДНОСТЬ -- COMORBIDITY
БЕТА 1-ГЛИКОПРОТЕИНЫ, АССОЦИИРОВАННЫЕ С БЕРЕМЕННОСТЬЮ -- PREGNANCY-SPECIFIC BETA 1-GLYCOPROTEINS
АЛЬФА-МАКРОГЛОБУЛИНЫ -- ALPHA-MACROGLOBULINS
АЛЬФА-2-МАКРОГЛОБУЛИНЫ, АССОЦИИРОВАННЫЕ С БЕРЕМЕННОСТЬЮ -- PREGNANCY-ASSOCIATED ALPHA 2-MACROGLOBULINS
ПРОГЕСТЕРОН -- PROGESTERONE
ЭСТРАДИОЛ -- ESTRADIOL
Аннотация: Передчасні пологи (ПП) – це поліетіологічна проблема, яка залежить від багатьох факторів, що супроводжуються порушеннями функціональної компетентності плаценти, змінами її метаболічної, гормонопродукувальної та захисної функцій. Мета дослідження: встановлення значення плацентарних факторів у розвитку ПП у вагітних з коморбідною патологією. Матеріали та методи. Проведено визначення рівнів фетальних і плацентарних білків (плацентарний α1-мікроглобулін, α2-мікроглобулін фертильності, трофобластичний β1-глікопротеїн) і гормонів (естріол, плацентарний лактоген, прогестерон) у 33 вагітних із загрозою ПП у 26–34 тиж гестації (основна група), які мали супутню коморбідну патологію у стадії нестійкої ремісії. До групи контролю увійшли 26 здорових вагітних, репрезентативних за терміном гестації. Результати. У вагітних із коморбідною патологією виявлено зниження білково-синтезувальної функції плаценти та гормонопродукувальної функції трофобласта, що призводить до утруднення запуску синтоксичних програм адаптації материнського організму, відповідальних за збереження вагітності, з подальшим розвитком плацентарної дисфункції, результатом чого є ПП. Маркерами цих порушень є зниження у 3 рази рівня трофобластичного β1-глікопротеїну (р0,0001) та в 1,7 раза концентрації α2-мікроглобуліну фертильності (р0,0001) при одночасному збільшенні у 4 рази рівня плацентарного α1-мікроглобуліну (р0,0001) та зниження рівнів плацентарного лактогену в 1,6 раза (р0,0001), естрадіолу – на 40 % (р0,0001) та прогестерону – більше ніж у 2 рази (р0,0001) порівняно зі здоровими вагітними. Висновки. У пацієнток із коморбідною патологією спостерігається порушення секреції білків вагітності за рахунок зниження рівнів трофобластичного β1-глікопротеїну та α2-мікроглобуліну фертильності та підвищення рівня плацентарного α1-мікроглобуліну і порушення гормонопродукувальної функції трофобласта за рахунок зниження секреції плацентарного лактогену, прогестерону та естрадіолу. Порушення секреції білків зони вагітності та гормонів є ранніми маркерами ініціації передчасних пологів, зумовлених дисфункцією плаценти у вагітних із коморбідною патологієюPremature birth (PB) is a polyetiological problem that depends on many factors, accompanied by violations of the placenta functional competence, changes in its metabolic, hormone-producing and protective functions. The objective: to establish the importance of placental factors in the development of PB in pregnant women with comorbid pathology. Materials and methods. The levels of fetal and placental proteins (placental alfa microglobulin-1, α2-microglobulin of fertility, trophoblastic β1-glycoprotein) and hormones (estriol, placental lactogen, progesterone) were determined in 33 pregnant women with threat of PB at 26–34 weeks of gestation (main group), who had concomitant comorbid pathology in the stage of unstable remission. The control group included 26 healthy pregnant women who were representative for gestational age. Results. In pregnant women with comorbid pathology a decrease of the placenta protein-synthesizing function and the hormone-producing function of the trophoblast was found, which makes it difficult to launch the syntoxic adaptation programs of the mother’s organism, which are responsible for maintaining the pregnancy with the subsequent development of placental dysfunction, the result of which is PB. The markers of these disorders are a 3-fold decrease in the level of trophoblastic β1-glycoprotein (p0.0001) and a 1.7-fold decrease in the concentration of α2-microglobulin of fertility (p0.0001) with a simultaneous 4-fold increase of placental alfa microglobulin-1 concentration (p0.0001) and a decrease in the levels of placental lactogen by 1.6 times (p0.0001), estradiol by 40 % (p0.0001) and progesterone by more than 2 times (p0.0001) compared to healthy pregnant women. Conclusions. In patients with comorbid pathology there are disorders in the secretion of pregnancy proteins due to a decrease in the levels of trophoblastic β1-glycoprotein and α2-microglobulin of fertility and an increase in the level of placental alfa microglobulin-1 and disorders of the hormone-producing function of the trophoblast due to a decrease in the secretion of placental lactogen, progesterone, and estradiol. The disturbance of the secretion of the pregnancy zone proteins and hormones are the early markers for the initiation of premature birth caused by placental dysfunction in pregnant women with comorbid pathology
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Автандилов Г. Г., Петренко Н. В.
Заглавие : Оценка выраженности регенерационных процессов в печени при хронических вирусных гепатитах: плоидометрическое и кариометрическое исследования пункционных биоптатов
Место публикации : Клинические перспективы гастроэнтерологии, гепатологии. - 2005. - № 4. - С. 18-21 (Шифр КР25/2005/4)
Предметные рубрики: Гепатит хронический-- диагн
Биопсия иглой-- методы
Печени регенерация
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Никитин И. Г., Кузнецов Л. С., Сторожаков Г. И., Петренко Н. В.
Заглавие : Отдаленные результаты интерферонотерапии острого HCV-гепатита
Место публикации : Российский журнал гастроэнтерологии, гепатологии, колопроктологии. - Москва, 1999. - Т. 9, № 1. - С. 50-53 (Шифр РР7/1999/9/1)
MeSH-главная: ГЕПАТИТ C -- HEPATITIS C
ИНТЕРФЕРОН-АЛЬФА -- INTERFERON-ALPHA
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Петренко Н. В.
Заглавие : Особливості функціонування репродуктивної системи у жінок з субклінічним гіпотиреозом
Место публикации : Вісник наукових досліджень. - 2011. - № 2. - С. 105-106 (Шифр ВУ9/2011/2)
Предметные рубрики: Гипотиреоз
Бесплодие
Ановуляция
Пролактин
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бойчук А. В., Петренко Н. В., Бегош Б. М., Хлібовська О. І.
Заглавие : Особливості комбінованого терапевтично-хірургічного лікування генітального ендометріозу
Место публикации : Вісник наукових досліджень: Наук.- практ. журн./ Тернопільська держ. мед. акад. ім. І.Я. Горбачевського. - 2006. - № 2. - С. 73-74. (Шифр ВУ9/2006/2)
Предметные рубрики: Эндометриоз-- лек тер-- хир
Золадекс
Лапароскопия-- методы
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Петренко Н. В.
Заглавие : Нові підходи до оптимізації системи харчування молоді
Место публикации : Вісник наукових досліджень. - 2015. - № 2. - С. 126-128 (Шифр ВУ9/2015/2)
MeSH-главная: ПИТАНИЯ КОНТРОЛЬ -- NUTRITION SURVEYS
ПИТАНИЯ ОЦЕНКА -- NUTRITION ASSESSMENT
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ТЕЛА МАССЫ ИНДЕКС -- BODY MASS INDEX
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Петренко Н. В., Марущак М. І., Криницька І. Я.
Заглавие : Можливості використання симуляційного навчання для підвищення якості практичної підготовки студентів при вивченні акушерства та гінекології
Параллельн. заглавия :Possibilities of simulation-based education for improving the quality of practical training of students in the study of obstetrics and gynecology
Место публикации : Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - Тернопіль, 2017. - N 4. - С. 68-72 (Шифр ВУ14/2017/4)
MeSH-главная: АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY
МАНЕКЕНЫ -- MANIKINS
Аннотация: Мета: дослідити можливості та переваги можливих форм роботи в симуляційному центрі для підвищення ефективності практичної підготовки студентів при вивченні акушерства та гінекології. Матеріали і методи. Застосовано методи системного підходу та системного аналізу для оцінки існуючих та розробки нових методик інтерактивних методів навчання. Результати. Основними формами роботи студентів у симуляційному центрі є базова медична практика, яка дозволяє відпрацювання методики виконання базових лікарських навичок на моделі з високим рівнем реалістичності під контролем викладача та динамічна робота, яка передбачає виконання певного алгоритму дій у змодельованій клінічній ситуації. При виконанні клінічного сценарію відпрацьовують командну взаємодію, де важливим є розподіл та делегування обов’язків, спілкування між членами команди, виконання призначень, прийняття рішень. Висновки. Підготовка висококваліфікованого фахівця, формування професійних компетентностей передбачає, що ґрунтовні теоретичні знання повинні бути підтверджені практичними навичками, що можливо завдяки симуляційному навчанню, яке передує та доповнює клінічне навчання
Найти похожие

16.

Заглавие журнала :Медична освіта -2019г.,N 3
Интересные статьи :
Бондарчук В. І. Особливості застосування технічних засобів у навчальному процесі студентів з дисциплін «Основи практичної діяльності у фізичній реабілітації (вступ до спеціальності)», «Терапевтичні вправи» і «Біомеханіка та клінічна кінезіологія» / В. І. Бондарчук [та ін.] (стр.6-13)
Ворона І. І. Використання віртуальних навчальних програм для вивчення латинських медичних термінів/ І. І. Ворона, Т. В. Саварин (стр.14-18)
Демянчук М. Р. Принципи професійної підготовки молодших спеціалістів сестринської справи у медичних коледжах/ М. Р. Демянчук (стр.19-23)
Заліпська І. Я. Ефективні методи навчання дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» для студентів медичних спеціальностей/ І. Я. Заліпська (стр.24-27)
Мисула І. Р. Застосування міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я при викладанні клінічних дисциплін у фізичних терапевтів/ І. Р. Мисула [та ін.] (стр.28-30)
Прокопченко О. Є. Методика організації самостійної роботи студентів на прикладі дисципліни «Медична та біологічна фізика» з огляду на можливості системи дистанційного навчання edx.org/ О. Є. Прокопченко [та ін.] (стр.31-34)
Щербатюк Н. Ю. Засвоєння студентами практичних навичок при вивченні педіатрії/ Н. Ю. Щербатюк, І. М. Горішний, І. Б. Чорномидз (стр.35-38)
Kolodnytska O. D. Latin aphorisms as a component of socio-cultural training of medical students/ O. D. Kolodnytska ; О. Д. Колодницька, Г. Б. Паласюк (стр.39-43)
Logoyda L. S. Academic plagiarism: impact of academic integrity on the quality of higher pharmaceutical education/ L. S. Logoyda ; Л. С. Логойда (стр.44-51)
Бількевич Н. А. Сучасні підходи до формування комунікативних компетентностей/ Н. А. Бількевич, Н. Б. Галіяш, Н. В. Петренко (стр.52-57)
Вакуленко Д. В. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у галузі медичної освіти України/ Д. В. Вакуленко [та ін.] (стр.58-61)
Вакуленко Д. В. Застосування Comsol multiphysics для математичного моделювання вивчення процесу розпаду ДНК у плазмі/ Д. В. Вакуленко [та ін.] (стр.62-65)
Клименко А. В. Досвід використання лапароскопічного тренажера з метою покращення практичних навичок студентів-медиків/ А. В. Клименко [та ін.] (стр.66-74)
Мельник Т. П. Формування професійно зорієнтованих комунікативних навичок студентів-іноземців медичних спеціальностей у процесі вивчення української мови як іноземної/ Т. П. Мельник (стр.75-78)
Новіцька О. І. Комплекс вправ для вивчення давального відмінка на практичних заняттях з української мови як іноземної/ О. І. Новіцька (стр.79-84)
Пасєчко Н. В. Симуляційні методики у вирішенні багаторівневих ситуаційних задач у ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади з ендокринології/ Н. В. Пасєчко [та ін.] (стр.85-90)
Січкоріз О. Є. Медична інформатика як перспективна складова вищої медичної освіти/ О. Є. Січкоріз, Л. Б. Лотоцька, Т. С. Колач (стр.91-95)
Фастівець А. В. Специфіка педагогічних умов формування фахових компетентностей майбутніх фахівців з фізичної терапії у процесі природничо-наукової підготовки/ А. В. Фастівець (стр.96-102)
Шеремета Л. П. Формування навичок діалогічного мовлення студентів медичних спеціальностей під час вивчення курсу «Українська мова як іноземна»/ Л. П. Шеремета (стр.103-107)
Nakhaieva Ya. M. Forming the professional competence of future doctors as a pedagogical problem when studying foreign languages/ Ya. M. Nakhaieva, I. R. Humenna (стр.108-112)
Богданова Т. Л. Використання мобільних додатків при викладанні медичної інформатики інтернам-стоматологам/ Т. Л. Богданова, М. І. Пасько, M. В. Авдусенко (стр.113-118)
Кушинська М. Є. Костянтин Татаринов – педагог, вчений, громадський діяч/ М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко, З. Д. Воробець (стр.119-122)
Мельничук І. М. Професійна підготовка майбутніх логопедів як медична і педагогічна проблема в історичному контексті/ І. М. Мельничук (стр.123-127)
Рамбу Ніколає. Філософський і педагогічний аспекти естетичного виховання в Німеччині та Франції: минуле й сьогодення/ Ніколає Рамбу, Н. О. Федчишин, О. Г. Пермякова (стр.128-134)
Филипюк О. М. «Аптека щастя» – благодійний захід професійного та морально-етичного спрямування студента-фармацевта/ О. М. Филипюк [та ін.] (стр.135-138)
Христенко О. М. Зміст гуманітарної підготовки майбутніх медичних фахівців: міждисциплінарний контекст/ О. М. Христенко (стр.139-143)
Oleksii K. B. Generalized model of integrated technology of medical students’ individual work management in learning a foreign language/ K. B. Oleksii, T. V. Savaryn, I. I. Vorona (стр.144-149)
Sopiha M. O. The development of medicine and health care in Podillia in the XIX at the beginning of XX century/ M. O. Sopiha, A. I. Mashtalir (стр.150-157)
Интересные статьи :
Найти похожие


17.

Заглавие журнала :Медична освіта -2019г.,N 2
Интересные статьи :
Абрамов А. С. . Особливості підготовки англомовних студентів молодших і старших курсів на кафедрах гігієнічного профілю у вищих медичних навчальних закладах/ А. С. Абрамов, В. М. Байбаков, Л. В. Григоренко (стр.6-10)
Беденюк А. Д. Особливості підготовки та проведення студентської олімпіади з хірургії у тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ А. Д. Беденюк, А. Є. Бурак, С. Й. Гриценко (стр.11-14)
Бурмас Н. І. Cистема дистанційної форми навчання на кафедрі загальної хімії/ Н. І. Бурмас, Л. А. Бойко (стр.15-18)
Крицький І. О. Шляхи підвищення якості навчання іноземних студентів вищого медичного навчального закладу/ І. О. Крицький (стр.19-23)
Лопіна Н. А. Структура інформаційно-освітнього веб-середовища та веб-сайту клінічної кафедри вищого медичного навчального закладу/ Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова (стр.24-30)
Мосула Л. М. Досвід впровадження нової навчальної дисципліни «Фізико-хімічний аналіз у створенні ліків» у процесі підготовки майбутніх провізорів/ Л. М. Мосула, Л. С. Криськів, Т. В. Кучер (стр.31-35)
Спіріна І. Д. Симуляційна освіта в психіатрії/ І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі (стр.36-41)
Шостак Л. Й. Принципи підготовки співробітників національної поліції з домедичної допомоги/ Л. Й. Шостак (стр.42-46)
Штрімайтіс О. В. Важливість використання електронного освітнього ресурсу для якісного освітнього процесу/ О. В. Штрімайтіс [та ін.] (стр.47-50)
Антоненко А. М. Досвід впровадження результатів науково-дослідної роботи інституту гігієни та екології в курс викладання дисципліни «Гігієна та екологія» / А. М. Антоненко [та ін.] (стр.51-54)
Баранова І. В. Мотивація до навчання – запорука ефективності сучасної медичної освіти/ І. В. Баранова, І. А. Ільюк, К. П. Постовітенко (стр.55-60)
Вихрущ А. В. Викладання дисциплін гуманітарного циклу в сучасному університеті/ А. В. Вихрущ (стр.61-66)
Галіяш Н. Б. Формування комунікативної компетентності як фундаментальної складової професії лікаря/ Н. Б. Галіяш, Н. А. Бількевич, Н. В. Петренко (стр.67-74)
Герелюк В. І. Застосування тренажера для відпрацювання практичних навичок роботи в дзеркалі студентами стоматологічного факультету/ В. І. Герелюк, Т. І. Матвійків, Н. В. Нейко (стр.75-78)
Єгудіна Є. Д. Імплементація кейс-методу у формуванні клінічного мислення студентів-медиків/ Є. Д. Єгудіна, Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова (стр.79-85)
Ждан В. М. Впровадження Європейських стратегій навчання сімейних лікарів на кафедрі сімейної медицини і терапії/ В. М. Ждан [та ін.] (стр.85-89)
Лимар Л. В. Основні компоненти соціальної компетентності сімейних лікарів в Україні/ Л. В. Лимар (стр.90-95)
Лопіна Н. А. Електронна база клінічних випадків як спосіб безперервного практично-орієнтованого фахового розвитку медичних спеціалістів / Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова (стр.96-102)
Льовкін О. А. Симуляційні тренінги як сучасний метод навчання в запорізькому державному медичному університеті/ О. А. Льовкін, В. С. Скоба, О. І. Потоцька (стр.103-106)
Савицька Н. І. Формування правової компетентності керівників медсестринства на етапі післядипломної освіти/ Н. І. Савицька, О. М. Мочульська (стр.107-113)
Федчишин Н. О. Іншомовна граматична компетентність як складова загальної підготовки майбутнього лікаря у контексті віртуально-навчального середовища/ Н. О. Федчишин [та ін.] (стр.114-121)
Яковцова І. І. Використання майстер-класів під час проведення циклів тематичного удосконалення на кафедрі патологічної анатомії/ І. І. Яковцова, А. Є. Олійник, О. В. Долгая (стр.122-125)
Колодницька О. Д. Використання проектного навчання при вивченні медичної термінології латинського і грецького походження/ О. Д. Колодницька, І. І. Ворона (стр.126-130)
Логойда Л. С. Методичні аспекти викладання фармацевтичного аналізу в контексті вивчення фармацевтичної хімії іноземним студентам/ Л. С. Логойда, Н. О. Зарівна (стр.131-136)
Данильчук Г. О. Оцінка ступеня емоційного вигорання у лікарів та лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти/ Г. О. Данильчук, Я. І. Венгер, Д. О. Лагода (стр.137-142)
Доля О. С. Сучасні технології для об’єктивізації та стандартизації оцінювання практичних навичок лікарів-інтернів хірургів/ О. С. Доля, Н. О. Ярешко (стр.143-147)
Лазарчук Т. Б. Роль післядипломного навчання в профілактиці синдрому емоційного вигорання у лікарів первинної ланки/ Т. Б. Лазарчук, О. Є. Самогальська, І. В. Мерецька (стр.148-151)
Бабінець Л. С. Амбулаторна лікарська практика як ключова складова підготовки сімейного лікаря/ Л. С. Бабінець, Н. Є. Боцюк, І. О. Боровик (стр.152-155)
Горпініч Т. І. Проблеми використання досвіду США з організації професійної підготовки майбутніх лікарів: український контекст/ Т. І. Горпініч (стр.156-161)
Дідух В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (оптика) (частина 4)/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.162-170)
Мінцер О. П. Онтолого-керовані інформаційні системи в забезпеченні безперервного професійного розвитку лікарів та провізорів/ О. П. Мінцер, М. А. Попова (стр.171-177)
Паласюк Г. Б. Медсестринські наукові дослідження в Австрії/ Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк (стр.178-183)
Прокоп І. А. Становлення та розвиток медичної освіти і науки на теренах західної України (XVIII –XIX століття)/ І. А. Прокоп, Т. В. Саварин (стр.184-190)
Интересные статьи :
Найти похожие


18.

Заглавие журнала :Медична освіта -2017г.,N 4
Интересные статьи :
Бабінець Л. С. Оптимізація практичної підготовки фахівців сімейної медицини на додипломному рівні навчання/ Л. С. Бабінець [та ін.] (стр.5-8)
Герасимюк І. Є. Новітні технології як прогресивний метод покращення компетентнісного навчання предмета "Анатомія людини" за умов інтернаціоналізації вищої освіти/ І. Є. Герасимюк [та ін.] (стр.9-13)
Грицан Л. Д. Багатоваріантні та комплексні задачі як засоби перевірки якості засвоєння програмного матеріалу з фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі/ Л. Д. Грицан (стр.14-17)
Дмитришин Т. М. На шляху професійного зростання лікарів-стоматологів-інтернів: тенденція, виклики та перспектива на майбутнє/ Т. М. Дмитришин (стр.18-25)
Заєць Т. А. Аспекти навчання студентів методів функціональної діагностики в гастроентерології аспекти/ Т. А. Заєць (стр.26-28)
Корда М. М. Досвід застосування телемедичних технологій на первинному рівні медичної допомоги/ М. М. Корда [та ін.] (стр.29-33)
Криницька І. Я. Інновації у медичній освіті: інтегративний підхід до діагностики, лікування та профілактики захворювань/ І. Я. Криницька [та ін.] (стр.34-37)
Марущак М. І. Викладання в медичному університеті на засадах лідерства/ М. І. Марущак [та ін.] (стр.38-41)
Олеськова Г. Г. Академічна освіта сестринського персоналу Німеччини: реалії сьогодення і перспективи/ Г. Г. Олеськова (стр.42-47)
Сабатовська І. С. Педагогічні умови використання активних методів навчання у процесі підготовки фахівців медичного профілю/ І. С. Сабатовська, М. А. Селезньов (стр.48-52)
Тозюк О. Ю. Компетентнісно-інтегративний підхід у професійній підготовці майбутніх провізорів/ О. Ю. Тозюк (стр.53-57)
Фіра Д. Б. Симуляційне навчання студентів як один із перспективних методів формування та вдосконалення професійних хірургічних навичок у майбутніх лікарів/ Д. Б. Фіра (стр.58-61)
Ястремська С. О. Концептуальні засади професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання/ С. О. Ястремська (стр.62-65)
Likhacheva N. V. Optimization of the educational process for advanced assistance of newborn with perinatal pathology of the nervous system/ N. V. Likhacheva [та ін.] (стр.66-69)
Бойко Т. В. Досвід освоєння практичних навичок та особливості індивідуальної роботи студентів 5 курсу медичного факультету на кафедрі внутрішньої медицини № 3/ Т. В. Бойко (стр.70-73)
Бондаренко О. О. Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 2: аналіз результатів впровадження/ О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька (стр.74-76)
Волошина О. Б. Опрацювання різних методик викладання диференційної діагностики есенціальної резистентної та псевдорезистентної артеріальної гіпертензії для лікарів-інтернів зі спеціальності "Загальна практика – сімейна медицина"/ О. Б. Волошина [та ін.] (стр.77-80)
Колісник Н. С. Організація навчального процесу на кафедрі фтизіатрії ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України"/ Н. С. Колісник [та ін.] (стр.81-84)
Кущ О. Г. Дистанційне навчання в системі медичної освіти (перший досвід кафедри нормальної фізіології ЗДМУ)/ О. Г. Кущ [та ін.] (стр.85-89)
Паласюк Г. Б. Використання технологій кооперативного навчання у професійній підготовці медичних сестер Австрії/ Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк, Н. М. Ярема (стр.90-94)
Радецька Л. В. Досвід організації самостійної роботи студентів iv курсу у процесі вивчення внутрішньої медицини/ Л. В. Радецька [та ін.] (стр.95-97)
Стойкевич Г. В. Особливості викладання розділу "Захворювання ендодонта" в курсі "Терапевтична стоматологія" для студентів ІІІ курсу стоматологічного факультету/ Г. В. Стойкевич [та ін.] (стр.98-100)
Prokop I. A. The use of English professional texts-related exercise set for developing communicative competence of medical students/ I. A. Prokop (стр.101-106)
Воробець З. Д. Окремі сторінки історії медичної біології у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/ З. Д. Воробець, М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко (стр.107-111)
Дідух В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (частина 1)/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.112-118)
Саварин Т. В. Організація медичної освіти на західноукраїнських землях у другій половині XVIII – XIX ст./ Т. В. Саварин (стр.119-126)
Интересные статьи :
Найти похожие


19.

Заглавие журнала :Медична освіта -2017г.,N 1
Интересные статьи :
Беденюк А. Д. Матрикул практичних навичок як складова частина практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені професора Л. Я. Ковальчука/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.5-7)
Вишневська Н. Ю. Сучасні методики навчання й оцінювання знань студентів у клініці інфекційних хвороб/ Н. Ю. Вишневська [та ін.] (стр.8-13)
Геряк С. М. Симптомокомплекс синдрому емоційного вигорання при викладанні клінічних дисциплін іноземним студентам та шляхи його усунення/ С. М. Геряк [та ін.] (стр.14-18)
Ждан В. М. Впровадження дистанційної освіти на кафедрі сімейної медицини і терапії/ В. М. Ждан [та ін.] (стр.19-22)
Машейко І. В. Роль інформаційних технологій у викладанні дисциплін студентам вищих медичних навчальних закладів/ І. В. Машейко, Г. Б. Пелешенко, А. М. Машейко (стр.23-26)
Перцов В. І. Використання симуляційних технологій при навчанні студентів надання екстреної медичної допомоги/ В. І. Перцов, О. А. Льовкін, Я. В. Тєлушко (стр.27-29)
Петрина В. О. Роль інтерактивних методів навчання студентів факультету підготовки іноземних громадян із дисципліни “Внутрішня медицина”/ В. О. Петрина (стр.30-33)
Потапов В. О. Застосування інноваційних технологій для підвищення якості підготовки майбутніх лікарів з дисципліни “Акушерство і гінекологія”/ В. О. Потапов [та ін.] (стр.34-37)
Родинський О. Г. Особливості методологічного підходу до викладання курсу фізіології з використанням комп’ютерної симуляції в системі сучасної медичної освіти в Україні/ О. Г. Родинський [та ін.] (стр.38-42)
Федорук О. С. Перспективи викладання урології в Буковинському державному медичному університеті/ О. С. Федорук [та ін.] (стр.43-46)
Човпан Г. О. Засоби поліпшення роботи зі студентами з англійською мовою навчання у медичних вузах України залежно від вхідного рівня знань та країни-донора/ Г. О. Човпан [та ін.] (стр.47-51)
Doroshenko О. М. Assessment of academic performance with learning monitoring system for licensing integrated exam preparation in specialty of dentistry/ О. М. Doroshenko, О. F. Sirenko (стр.52-55)
Абрамов С. В. Організація самостійної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини Дніпровського медичного інституту традиційної і нетрадиційної медицини/ С. В. Абрамов [та ін.] (стр.56-60)
Антоненко А. М. Досвід викладання окремих питань кліматотерапії студентам 6 курсу англомовної форми навчання на кафедрі гігієни та екологи національного медичного університету імені О. О. Богомольця/ А. М. Антоненко [та ін.] (стр.61-64)
Іванченко О. З. Використання проблемного підходу при викладанні медичної і біологічної фізики/ О. З. Іванченко, О. З. Мельникова (стр.65-68)
Кавин В. О. Аналіз результатів анкетування студентів Івано-Франківського національного медичного університету по завершенню вивчення дисципліни “Оперативна хірургія і топографічна анатомія”/ В. О. Кавин [та ін.] (стр.69-72)
Кузенко Р. Т. Застосування медичного навчального тренажера при засвоєнні практичних навичок із дисципліни “Хірургія”/ P. Т. Кузенко (стр.73-76)
Курята О. В. Роль комп’ютерних технологій у навчальному процесі при викладанні внутрішньої медицини у студентів 5 курсу медичного факультету/ О. В. Курята, К. Г. Карапетян, О. С. Митрохіна (стр.77-81)
Лембрик І. С. Формування клінічного мислення у студента-іноземця при вивченні дисципліни “Педіатрія”/ І. С. Лембрик, З. Р. Кочерга (стр.82-85)
Лобань Г. А. Щодо дієвості інформаційних методичних матеріалів у навчальному процесі на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ Г. А. Лобань [та ін.] (стр.86-89)
Маслак Г. С. Самостійна робота студентів - основа високого професійного рівня фахівця (лікаря). Досвід роботи кафедри біохімії і медичної хімії ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”/ Г. С. Маслак [та ін.] (стр.90-95)
Мосейчук А. Р. Модель формування дослідницької компетентності майбутніх фельдшерів у процесі вивчення біологічних дисциплін/ А. Р. Мосейчук (стр.96-102)
Попова Т. М. Педагогічні підходи викладання комунальної гігієни в системі післядипломної освіти/ Т. М. Попова [та ін.] (стр.103-107)
Рогачевський О. П. Інноваційні технології активного навчання акушерів-гінекологів/ О. П. Рогачевський [та ін.] (стр.108-111)
Семенець А. В. Про налагодження СДО MOODLE для проведення тестового оцінювання з курсу “Вища математика”/ А. В. Семенець (стр.112-117)
Славопас В. А. Аналіз вітчизняного та зарубіжного досвіду підготовки медичних сестер/ В. А. Славопас (стр.118-120)
Спіріна І. Д. Використання навчальних відеофільмів у якості відеокейсів при підготовці іноземних студентів із дисципліни “Психіатрія. Наркологія”/ І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Р. М. Тимофеев (стр.121-124)
Lezhenko G. О. The didactic approaches то teaching of pediatrics in the conditions of the credit-transfer system in the studying of english-speaking foreign students of medicine/ G. О. Lezhenko [та ін.] (стр.125-129)
До ювілею доцента Наталії Cтепанівни Гутор (стр.130-131)
Интересные статьи :
Найти похожие


20.

Заглавие журнала :Медична освіта -2014г.,N 3
Интересные статьи :
Антонів Р. Р. Інноваційні елементи дидактики в процесі навчання лікарів-інтернів зі спеціальності "Урологія”/ Р. Р. Антонів (стр.7-9)
Анчева І. А. Роль віртуальних технологій в якості професійної підготовки медичних працівників/ І. А. Анчева (стр.10-12)
Бабінець Л. С. Ключові аспекти системи підготовки лікаря загальної практики у Словаччині/ Л. С. Бабінець, Н. Є. Боцюк, І. О. Боровик (стр.13-15)
Бабінцева Л. Ю. Онтологічні схеми навчальної інформації для підготовки висококваліфікованих лікарів і провізорів на етапі безперервного професійного розвитку/ Л. Ю. Бабінцева (стр.16-17)
Баранова І. В. Багаторівневий підхід до викладання медичних дисциплін іноземним студентам на кафедрах клінічного профілю/ І. В. Баранова (стр.18-20)
Бензар І. М. Шляхи формування клінічної компетентності у студентів на кафедрі дитячої хірургії із застосуванням різних моделей викладання/ І. М. Бензар (стр.21-24)
Булак Г. В. Сучасні умови організації навчального процесу в медичному вузі/ Г. В. Булак (стр.25-26)
Бурлака Б. С. Перспективи використання підходів гейміфікації при підготовці провізорів-косметологів/ Б. С. Бурлака (стр.27-28)
Вісьтак М. В. Світоглядні орієнтири виховного процесу у вищому навчальному закладі/ М. В. Вісьтак [и др.] (стр.29-30)
Воронич-Семченко Н. М. Особливості викладання фізіології на факультеті підготовки іноземних громадян в умовах модернізації медичної освіти/ Н. М. Воронич-Семченко, І. І. Дубковецька, Ю. В. Бортник (стр.31-33)
Геруш І. В. Роль науково-дослідницької роботи студентів медичних ВНЗ ІІІ–ІV рівнів акредитації в їх становленні як майбутніх фахівців/ І. В. Геруш, І. М. Яремій, О. Ю. Кушнір (стр.34-36)
Гордієнко В. В. Досвід викладання фізіології студентам спеціальності "Педіатрія” за кредитно-модульною системою в Буковинському державному медичному університеті/ В. В. Гордієнко (стр.37-39)
Горлачук Н. В. Підготовка провізорів в університетах Великобританії/ Н. В. Горлачук (стр.40-42)
Дубініна В. Г. Сучасний погляд на значення лекції в навчальному процесі/ В. Г. Дубініна, О. В. Кузнецова, А. І. Рибін (стр.43-45)
Єрошенко Г. А. Розуміння прикладного значення дисципліни "Гістологія, цитологія, ембріологія” як запорука формування клінічного мислення майбутніх фахівців/ Г. А. Єрошенко, Н. В. Гасюк (стр.46-48)
Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання стандартизації лікарських засобів вітчизняним студентам/ Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, Д. Б. Коробко (стр.49-51)
Зевако В. І. Літературна норма у професійному спілкуванні медичних працівників/ В. І. Зевако, А. М. Пришляк, В. Я. Юкало (стр.52-54)
Іоффе О. Ю. Досвід викладання загальної хірургії за кредитно-модульною системою організації навчального процесу/ О. Ю. Іоффе [и др.] (стр.55-60)
Кадобний Т. Б. Філософія формування і розвитку почуттів/ Т. Б. Кадобний, Л. В. Кравчук, І. З. Боцюк (стр.61-63)
Кайдалова А. В. Роль компетентнісного підходу у реалізації завдань системи якості фармацевтичної освіти/ А. В. Кайдалова, О. В. Посилкіна (стр.64-67)
Карбованець О. І. Сучасні підходи до формування мікробіологічних знань студентів вищих медичних навчальних закладів/ О. І. Карбованець (стр.68-71)
Карпець М. В. Роль медичної хімії у формуванні студента-медика/ М. В. Карпець (стр.72-75)
Кліщ Г. І. Використання інтерактивних методів навчання у медичних університетах Австрії/ Г. І. Кліщ (стр.76-79)
Колесник М. Ю. Використання освітніх ресурсів європейського товариства кардіологів у навчальному процесі лікарів-інтернів за фахом "Внутрішні хвороби”/ М. Ю. Колесник (стр.80-82)
Корда І. В. Проблема розвитку критичного мислення у студентів-медиків/ І. В. Корда [и др.] (стр.83-84)
Кравець Н. О. Інтеграція діяльності спеціалізованих відділів як чинник зростання рейтингу вузу/ Н. О. Кравець, Н. Я. Климук (стр.85-88)
Кулаєць В. М. Підвищення ефективності післядипломного етапу практичної підготовки лікарів-інтернів/ В. М. Кулаєць (стр.89-91)
Кулаєць Н. М. Робота студентського наукового гуртка – засіб підвищення рівня знань за умов кредитно-модульної системи навчання/ Н. М. Кулаєць (стр.92-94)
Кульбашна Я. А. Формування професійної компетентності майбутніх стоматологів за результатами досліджень вищих медичних навчальних закладів України/ Я. А. Кульбашна [и др.] (стр.95-99)
Курята О. В. Аналіз досвіду використання протоколів надання медичної допомоги у навчальному процесі при викладанні внутрішньої медицини у студентів 5 курсу медичного факультету/ О. В. Курята [и др.] (стр.100-104)
Мазур Л. П. Досвід застосування сучасних модифікованих освітніх методик у студентів дистанційної форми навчання/ Л. П. Мазур, С. О. Коноваленко (стр.105-107)
Мудра А. Є. Особливості викладання медичної біохімії студентам-іноземцям/ А. Є. Мудра, О. М. Олещук (стр.108-110)
Нагірний Я. П. Поліпшення якості стоматологічної освіти майбутніх фахівців шляхом впровадження в традиційну систему особистісно-зорієнтованої моделі навчання/ Я. П. Нагірний, Н. В. Гасюк, Н. В. Чорній (стр.111-115)
Педанов Ю. Ф. Проблеми формування світогляду майбутніх фахівців при вивченні фундаментальних дисциплін у вищих медичних навчальних закладах І–ІІ рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, Н. М. Ващенко, А. І. Гоженко (стр.116-119)
Пилипишин О. І. Удосконалення навчально-виховної роботи з іноземними студентами на кафедрі філософії та суспільних дисциплін/ О. І. Пилипишин, С. В. Бондаренко (стр.120-123)
Попович Я. О. Сучасні інноваційно-технологічні прийоми та шляхи поліпшення вивчення загальних принципів трансплантології лікарями-інтернами за фахом "Внутрішні хвороби”/ Я. О. Попович (стр.123-126)
Сандуляк Т. В. Підготовка лікарів за спеціальністю "Неонатологія” для роботи в перинатальних центрах/ Т. В. Сандуляк [и др.] (стр.127-131)
Соколова Л. В. Андрагогічний потенціал професійної освіти/ Л. В. Соколова [и др.] (стр.132-134)
Стаханська О. О. Обґрунтування значення методики ліній практичних навичок для теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків/ О. О. Стаханська (стр.135-138)
Гутор Н. С. Психологічні особливості та науково-дослідна компетентність у формуванні майбутніх лікарів-стоматологів/ Н. С. Гутор, А. Б. Бойків (стр.138-139)
Тучак О. І. Методичні аспекти підвищення ефективності викладання фізіології за умов кредитно-модульної системи/ О. І. Тучак (стр.140-141)
Федонюк Л. Я. Навчально-біологічний музей імені І. І. Яременка/ Л. Я. Федонюк (стр.142-145)
Філіпець О. О. Індивідуалізація навчального процесу при викладанні клінічних дисциплін студентам вищого медичного навчального закладу/ О. О. Філіпець (стр.146-148)
Чорній Н. В. Викладання курсу пародонтології в рамках кредитно-модульної системи за методикою єдиного дня/ Н. В. Чорній, Н. В. Манащук (стр.149-150)
Шейко С. О. Значення електрокардіографії в діагностиці тромбоемболії легеневої артерії на первинному рівні медичної допомоги/ С. О. Шейко (стр.151-154)
Шершун Г. Г. Досвід розробки і впровадження віртуальних програм з біохімії в навчальний процес/ Г. Г. Шершун, М. М. Корда (стр.155-156)
Шостакович-Корецька Л. Р. Зворотний зв’язок як інструмент удосконалення якості освіти іноземних студентів у медичних вищих навчальних закладах України/ Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.] (стр.157-159)
Шумко Г. І. Досвід організації викладання внутрішньої медицини студентам спеціальності "Медична психологія” на кафедрі внутрішньої медицини, клінічної фармакології та професійних хвороб Буковинського державного медичного університету в умовах кредитно-модульної системи освіти/ Г. І. Шумко (стр.160-162)
Шумко Б. І. Проблемні питання підготовки студентів за кредитно-модульною системою організації навчального процесу з онкології на додипломному етапі/ Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк, І. О. Малишевський (стр.163-164)
Ярема Н. І. Удосконалення практичної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини № 1/ Н. І. Ярема, Л. В. Наумова, А. О. Боб (стр.165-166)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-20    21-40  
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)