Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Высшее образование (6)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Посоленик, Л. Я.$<.>)
Общее количество найденных документов : 12
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-12 
1.


   
    Стан стоматологічної захворюваності в дітей із розладом аутистичного спектра [Текст] = Dental disease status of children with autistic spectrum disorders / Н. О. Гевкалюк [та ін.] // Актуальні питання педіатрії, акушерства та гінекології. - 2019. - N 1. - С. 11-14


MeSH-главная:
ДЕТСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PEDIATRIC DENTISTRY
АУТИЗМ -- AUTISTIC DISORDER
Аннотация: Мета дослідження – вивчити поширеність та інтенсивність карієсу тимчасових і постійних зубів, захворювань тканин пародонта у дітей із розладом аутистичного спектра. Матеріали та методи. Дослідження проводили на базі Благодійної організації «Дім милосердя» (м. Чортків), що опікується дітьми з особливими потребами, зокрема з розладом аутистичного спектра. Було обстежено 81 дитину з розладом аутистичного спектра віком від 2 до 18 років. В опитувальному листі для батьків зазначали обсяг санітарно-просвітницької роботи. Стан гігієни порожнини рота визначали за індексом Федорова – Володкіної, стан твердих тканин зубів у дітей – на підставі показників інтенсивності карієсу кп, кпп, КПВ+кп, КПпВ+кпп за методикою ВООЗ. Рівень стоматологічної допомоги оцінювали за П. А. Леусом. Результати дослідження та їх обговорення. Аналіз опитувальних листів показав недостатній обсяг санітарно-просвітницької роботи серед цього контингенту дітей, тому проведено санітарно-гігієнічне навчання – інформаційно-просвітницьку театралізовану виставу. За результатами опитування батьків дітей із розладом аутистичного спектра щодо особливостей харчування, в 41,97 % дітей була нормальна харчова поведінка, 16,05 % обстежених тривалий час тримали їжу за щокою, а 53,08 % дітей віддавали перевагу м’яким продуктам та кулінарно обробленій їжі. Середнє значення індексу Федорова – Володкіної становило 2,97 бала, що свідчило про поганий рівень гігієни порожнини рота. Рівень стоматологічної допомоги виявився недостатнім (16,7 %). Розповсюдженість карієсу тимчасових та постійних зубів становила 84,81 % при інтенсивності ураження 9,74+0,17. У структурі захворювань тканин пародонта переважав хронічний катаральний гінгівіт (87,65 %), поширеність локалізованого та генералізованого пародонтиту – 17,28 %. Зубощелепні аномалії визначались у 86,04 % дітей. Самотравмування було виявлено в 48,01 % дітей. Висновок. Висока поширеність та інтенсивність карієсу зубів, захворювань тканин пародонта в дітей із розладом аутис­тичного спектра є підставою для обґрунтування і запровадження ефективних методів первинної профілактики
The aim of the study – to investigate the prevalence and intensity of dental caries and parodontal diseases among children with autistic spectrum disorders. Materials and Methods. The research was held in charity organization “Dim myloserdia” in Chortkiv, which takes care of child­ren with special needs especially with autistic spectrum disorders. 81 chidren with autistic spectrum disorders aged 2–18 were examined. Personal, social and health education was determined by analyzing parents’ questionary lists. Oral hygiene status was investigated using Fedorov-Volodkina index. The hard tissues status was studied using the measures of the dental caries intensity by WHO methods. The level of dental health service was evaluated by P. A. Leus. Results and Discussion. The analysis of the questionary lists showed the insufficiency of personal, social and health education among children with autistic spectrum disorders, so health and oral hygiene teaching events including theatrical and educational play were held. The results of parents’ questionary lists about the nutrition peculiarities showed that 41.97 % of children have a good level of nutrition habits, 16.05 % of examined children keep their food in cheeks, 53.08 % of children tend to eat soft and processed food. The average value of Fedorov-Volodkina index is 2.97 points which indicates the bad level of oral dental hygiene. The level of dental health service is insufficient (16.7 %). The prevalence of dental caries is 84.81 % in the presence of intensity (9.74+0.17). Chronic catarrhal gingivitis leads among parodontal disease (87.65 %), the prevalence of localized and generalized parodontitis is 17.28 %. Dentofacial anomalies were indicated in 86.04 % of children. Self-injurious behavior was revealed in 48.01 % of children
Доп.точки доступа:
Гевкалюк, Н. О.
Пинда, М. Я.
Пундяк, В. Є.
Посоленик, Л. Я.
Кучирка, Л. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Посоленик, Л. Я.
    Актуальні питання підготовки та оцінювання якості знань здобувачів вищої освіти в галузі знань "Охорона здоров’я" шляхом складання тестових іспитів. Напередодні запровадження ЄДКІ [Текст] = Topical questions for preparation and assessment of knowledge quality of higher education applicants in the field of knowledge "Health protection" by covering test experiences. Environmental implementation of the one state qualification exam / Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник, О. В. Авдєєв // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 27-31


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM
Аннотация: Мета роботи – провести огляд літератури щодо застосування тестового контролю в оцінці рівня знань студентів-здобувачів вищої освіти у сфері медицини. Основна частина. Медицина відноситься до такої сфери діяльності, де вимоги до рівня підготовки фахівців є вкрай високими, а контроль якості знань студентів, що здобувають освіту лікаря, часто є питанням життя або смерті. Завдяки імплементації інтерактивних методів підготовки та дистанційних онлайн-форм навчання створюються необхідні умови для безперервного підвищення якості, доступності й конкурентоспроможності національної освіти та науки на світовому ринку праці. Проведено аналіз сучасних навчально-методичних публікацій, присвячених удосконаленню підготовки до складання ліцензійних іспитів. За даними Центру тестування професійної компетентності фахівців з напрямів підготовки “Медицина” і “Фармація” при МОЗ України, середній результат складання субтесту з іноземної мови професійного спрямування ліцензійного іспиту Крок 1. 2018; спеціальності “Медицина”, “Стоматологія”, “Фармація” свідчить про середній, низький, а в окремих закладах вищої освіти дуже низький рівень володіння студентами громадянами України іноземною мовою професійного спрямування. Висновки. Проведений огляд літератури вказує на те, що у вищих медичних навчальних закладах України існує достатньо новітніх інноваційних освітніх технологій, які дають широкі можливості вдосконалення знань, оптимізації підготовки та оцінки рівня знань студентів-здобувачів вищої освіти у медицині, і вони є ефективними. Водночас виявлено, що більша увага приділяється студентам старших курсів та лікарям-інтернам при підготовці до ліцензійних іспитів “Крок 2” і “Крок 3”. Удосконалення та більш широке впровадження онлайн-систем підготовки й оцінки рівня знань студентів до субтесту з іноземної мови професійного спрямування ліцензованого іспиту “Крок 1” сприятиме підвищенню рівня професійної підготовки, розвитку компетентностей студентів необхідних для оволодіння майбутньою професією
Доп.точки доступа:
Видойник, О. Я.
Авдєєв, О. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Посоленик, Л. Я.
    Самостійна робота студента як основа виховання майбутнього лікаря-стоматолога [Текст] = Student’s independent work as the basis of education of the future dentist / Л. Я. Посоленик // Медична освіта. - 2021. - N 4. - С. 68-73


MeSH-главная:
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Аннотация: В умовах зростаючої конкуренції на ринку освітніх послуг провідним фактором, який впливає на розвиток вищої медичної освіти в Україні, є вдосконалення якості підготовки лікарів. Основним його завданням є підготовка фахівців, спроможних успішно конкурувати на вітчизняному та європейському ринку послуг. Інтеграція до європейського науково-освітнього простору спонукає до впровадження новітніх норм і стандартів в освітній процес України та орієнтує заклади вищої освіти на високо мотивовану особу, що прагне саморозвитку, здатну самостійно поповнювати й оновлювати знання, вести самостійний пошук додаткового матеріалу, творчо ставитися до виконання навчальних завдань
In the conditions of growing competition in the market of educational services, the leading factor influencing the development of higher medical education in Ukraine is the improvement of the quality of doctors’ training. Its main task is to train professionals who can compete successfully in the domestic and European services market. Integration into the European scientific and educational space encourages the introduction of the latest norms and standards in the educational process of Ukraine and orients higher education institutions to a highly motivated person seeking self-development, able to replenish and update knowledge, search for additional material, creative approach to learning tasks
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Посоленик, Л. Я.
    Використання інтерактивних методів викладання та розвиток дистанційної освіти лікарів у Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України в умовах карантину [Текст] = Use of interactive methods of teaching and development of distance education of doctors in I. Horbachevsky Ternopil national medical university in quarantine conditions / Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 80-84. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (кадры, организация и управление, стандарты)
УКРАИНА -- UKRAINE
Аннотация: У статті висвітлено досвід використання освітніх платформ навчання Moodle та Microsoft Teams для проведення практичного онлайн-заняття й оцінено ефективність інтерактивної інноваційної технології «круглий стіл» у формуванні професійних та комунікативних компетентностей у майбутніх медичних працівників у ТНМУ імені І. Я. Горбачевського МОЗ України
Ефективне поєднання інтерактивних методів навчання та систем електронних освітніх платформ протягом дистанційного навчання дозволяє забезпечити максимальне здобуття студентом практичних знань й умінь, розвинути його комунікативні компетентності, забезпечує високий рівень клінічного мислення, полегшить поєднання теоретичних знань з практичною діяльністю після закінчення карантинних обмежень і може бути рекомендованим для широкого впровадження в навчальний процес у закладах вищої освіти та безперервного професійного розвитку лікарів через запровадження доступних слухачам освітніх платформ із широким використанням наявних WEB-ресурсів
The article highlights the experience of using educational training platforms Moodle and Microsoft Teams for practical online classes and evaluates the effectiveness of interactive innovative technology ‘‘round table’’ in the formation of professional and communicative competencies of future medical workers at I. Horbachevsky Ternopil National Medical University
Effective combination of interactive teaching methods and systems of electronic educational platforms during distance learning allows to ensure maximum acquisition of practical knowledge and skills by students, to develop their communicative competencies, provides a high level of clinical thinking and facilitates combination of theoretical knowledge with practical activities after quarantine restrictions wide introduction into the educational process in higher education institutions and continuous professional development of doctors through the introduction of educational platforms available to students with extensive use of available WEB-resources
Доп.точки доступа:
Видойник, О. Я.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Гнатюк, М. С.
    Морфометрична оцінка вікових особливостей ремоделювання артерій піднижньощелепної залози [Текст] / М. С. Гнатюк, Л. Я. Посоленик, Л. В. Татарчук // Вісник наукових досліджень. - 2011. - № 1. - С. 73-75

Рубрики: Подчелюстная железа

   Артерии


Доп.точки доступа:
Посоленик, Л. Я.
Татарчук, Л. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Гнатюк, М. С.
    Особливості ремоделювання артерій піднижньощелепної залози в умовах пострезекційної артеріальної легеневої гіпертензії [Текст] / М. С. Гнатюк, Л. Я. Посоленик, Л. В. Татарчук // Вісник проблем біології і медицини. - 2013. - Т. 1, № 4. - С. 259-262

Доп.точки доступа:
Посоленик, Л. Я.
Татарчук, Л. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.
Шифр: ВУ9/2011/1
   Журнал

Вісник наукових досліджень . - Выходит ежеквартально
2011г. № 1
Содержание:
Копча, В. С. Пробіотики: роздуми з позиції їх якості, ефективності, антибіотикорезистентності й безпеки / В. С. Копча. - С.4-8
Кужко, М. М. Причини виникнення та характер рецидивів туберкульозу легень / М. М. Кужко [и др.] . - С.9-11
Другие авторы: Процик Л. М., Старкова О. М., Гульчук Н. М.
Слободян, О. І. Стан судин головного мозку у хворих із підвищеним артеріальним тиском / О. І. Слободян. - С.12-15
Гандзюк, А. В. Демографічна ситуація і проблема хвороб системи кровообігу у Миколаївській області / А. В. Гандзюк. - С.16-18
Ковальчук, М. Т. Показники клітинного та гуморального імунітету у хворих на розацеа та супутні паразитози / М. Т. Ковальчук. - С.19-22
Сусла, О. Б. Дефект гемостазу і кальцифікація клапанів серця у хворих на додіалізному етапі хронічної хвороби нирок / О. Б. Сусла. - С.23-25
Болтаєв, Д. Е. Аналіз захворюваності на сальпінгіти й оофорити у жінок, які постійно проживають в екологічно несприятливому регіоні / Д. Е. Болтаєв, А. Д. Абдірімова. - С.26-29
Корнацький, В. М. Сучасні аспекти надання медичної допомоги хворим з інсультами / В. М. Корнацький, І. Л. Ревенько, А. В. Ревенько. - С.30-33
Чорномида, І. Б. Клініко-патогенетичне обгрунтування застосування кверцетину у комплексному лікуванні дітей із гострою позалікарняною пневмонією / І. Б. Чорномида. - С.34-36
Шейко, С. О. Діагностика та прогностична цінність визначення мозкового натрійуретичного пептиду у хворих похилого віку з хронічною серцевою недостатністю та проявами анемічного синдрому / С. О. Шейко. - С.37-41
Кебкало, А. Б. Лікування панкреатичних нориць за допомогою кордової тканини / А. Б. Кебкало [и др.] . - С.42-46
Другие авторы: Бондаренко О. М., Лобинцева Г. С., Шаблій В. А.
Воробець, Д. З. Ефективність комплексного лікування чоловіків з різними формами сексуальної дисфункції / Д. З. Воробець, В. І. Кодров. - С.47-52
Нагірний, Я. П. Експериментальне дослідження впливу локального застосування полібіолін-куріозинової суміші на репаративний остеогенез нижньої щелепи щурів / Я. П. Нагірний. - С.53-55
Процайло, М. Д. Лікування вродженої клишоногості за методом понсеті / М. Д. Процайло. - С.56-57
Ковалик, Н. П. Антибіотикочутливість кокової мікрофлори, виділеної із слизової оболонки гортані у здорових осіб і хворих на набряково-поліпозний ларингіт / Н. П. Ковалик, А. П. Ковалик, Т. В. Антонів. - С.58-60
Атаджанов, А. Р. Комбінована терапія при лікуванні доброякісної гіперплазії передміхурової залози / А. Р. Атаджанов, Г. О. Раззакберганова, Б. Р. Аллакулієв. - С.61-62
Бандрівський, Ю. Л. Рентгеноморфометричні зміни нижньої щелепи у працівниць кондитерського виробництва, хворих на генералізований пародонтит / Ю. Л. Бандрівський. - С.63-65
Швець, В. І. Порушення функціонального стану нирок у щурів із мікстовою свинцево-кадмієвою субхронічною інтоксикацією / В. І. Швець [и др.] . - С.66-69
Другие авторы: Трутяк В. Я., Дорошко В. А., Швець М. В.
Ковальчук, А. О. Характер регенерації експериментальних опікових ран при проведенні ранньої некректомії з використанням ліофілізованих ксенодермотрансплантатів вторинного зрізу / А. О. Ковальчук. - С.70-72
Гнатюк, М. С. Морфометрична оцінка вікових особливостей ремоделювання артерій піднижньощелепної залози / М. С. Гнатюк, Л. Я. Посоленик, Л. В. Татарчук. - С.73-75
Сироїд, О. М. Хірургічне лікування пацієнтів із жовчокам’яною хворобою і порушеннями кальцієвого метаболізму / О. М. Сироїд. - С.76-79
Копитчак, І. Р. Стан паренхіматозних органів при ізольованій та поєднаній скелетній травмі (експериментальне дослідження) / І. Р. Копитчак. - С.80-82
Якимець, М. М. Динаміка змін мінеральної щільності кісток щелеп при цукровому діабеті за результатами клінічних та експериментальних досліджень / М. М. Якимець. - С.83-86
Кашуба, М. О. методологічні підходи до визначення в аерозолях частинок високого ступеня дисперсності / Μ. Ο. Кашуба, О. Є. Федорів. - С.87-89
Данилишина, В. С. Нові тенденції в діабетології / В. С. Данилишина [и др.] . - С.90-94
Другие авторы: Крайничин Н. Я., Ляшук П. М., Сидорчук І. Й., Станькова Н. І., Грабовецький О. В., Серпенінова А. В., Надіжко О. М., Козодаєв С. П.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.
Шифр: МУ7/2021/4
   Журнал

Медична освіта
2021г. № 4
Содержание:
Бакалюк, Т. Г. Важливість викладання дисципліни "Медична документація в реабілітаційних закладах" при підготовці фахівців з фізичної терапії / Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах, Н. Р. Макарчук. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вадзюк, С. Н. Контроль вхідного рівня знань як передумова ефективної організації навчального процесу на кафедрі / С. Н. Вадзюк, С. С. Наконечна, І. Я. Папінко. - С.10-15. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гевкалюк, Н. О. Інтенсифікація сучасного освітнього процесу як фактор інтелектуального, навчального та емоційного напруження студентів / Н. О. Гевкалюк, В. Я. Крупей, О. В. Скочило. - С.16-24. - Бібліогр.: в кінці ст.
Іванченко, О. З. Особливості адаптації студентів першого курсу в умовах змішаної форми навчання в період карантинних обмежень / О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Г. Р. Мікаєлян. - С.25-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корильчук, Н. І. Вибіркова дисципліна як запорука підвищення професійного рівня / Н. І. Корильчук. - С.32-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Луценко, О. А. Кореляційний аналіз результатів складання іспиту «Крок» / О. А. Луценко, А. Г. Сидоренко, Р. В. Луценко. - С.37-41. - Бібліогр.: в кінці ст.
Паласюк, Б. М. Міждисциплінарна інтеграція – основа професійної спрямованості навчання у медичному закладі вищої освіти / Б. М. Паласюк, М. І. Шкільна. - С.42-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Процайло, О. М. Деякі аспекти оптимізації вивчення хірургічних інструментів на кафедрі оперативної хірургії та клінічної анатомії / О. М. Процайло [та ін.]. - С.47-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Гнатюк М. С., Коноваленко С. О., Ясіновський О. Б.
Zalipska, I. Ya. The Google services using during the study of “Ukrainian language (for professional purposes)” for students of medical specialties / I. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk. - С.51-55. - Bibliogr. at the end of the art.
Кваско, О. Ю. Сучасні методики навчання під час дистанційного викладання фундаментальних дисциплін медичних спеціальностей / О. Ю. Кваско, А. Ю. Кондаурова. - С.56-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мазуренко, Ю. С. Формування фахової компетенції майбутніх лікарів із використанням репродуктивного методу / Ю. С. Мазуренко. - С.61-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Посоленик, Л. Я. Самостійна робота студента як основа виховання майбутнього лікаря-стоматолога / Л. Я. Посоленик. - С.68-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Bondarenko, S. V. Methods and technologies of teaching medical students on the basis of interdisciplinary integration / S. V. Bondarenko, O. I. Pylypyshyn, M. O. Sopiha. - С.74-79. - Bibliogr. at the end of the art.
Nazaruk, V. L. Priorities in the choice of physical and recreation activities of the 2nd year students of the specialty “Physical therapy, ergotherapy” / V. L. Nazaruk, T. I. Khvalyboha. - С.80-84. - Bibliogr. at the end of the art.
Prokop, I. A. Foreign language authentic text as a basis for the formation of future doctors’ professional communication / I. A. Prokop, H. Ya. Kitura. - С.85-89. - Bibliogr. at the end of the art.
Лимар, Л. В. Структура та зміст англомовної академічної комунікативної компетентності майбутніх докторів філософії галузі «Охорона здоров’я» / Л. В. Лимар. - С.90-96. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лиха, Л. М. Аналіз проблеми дефіциту медичних сестер у світовому просторі / Л. М. Лиха. - С.97-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Новіцька, О. І. Вивчення теми «Люди і речі навколо нас» на заняттях з української мови як іноземної: методична розробка для викладача / О. І. Новіцька, С. І. Гнатишин. - С.102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Стефанишин, К. Л. Професійна комунікація педіатра з дитиною та її батьками: методична розробка практичного заняття для викладача / К. Л. Стефанишин. - С.107-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Khvalyboha, T. I. System of advanced training for medical schools teachers’ in the USA / T. I. Khvalyboha. - С.117-122. - Bibliogr. at the end of the art.
Kosenko, V. M. The importance of the interactive lecture in the study of “Methodology of research work” academic discipline in the process of bachelor nurses training / V. M. Kosenko. - С.123-127. - Bibliogr. at the end of the art.
Vorona, I. I. Criteria and levels of formation of professional communicative culture / I. I. Vorona, O. D. Kolodnytska. - С.128-135. - Bibliogr. at the end of the art.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

9.
Шифр: МУ7/2020/4
   Журнал

Медична освіта
2020г. № 4
Содержание:
Височина, І. Л. Дистанційне навчання на кафедрі сімейної медицини ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" очима студентів-медиків другого курсу (аналіз результатів анонімного анкетування) / І. Л. Височина, І. В. Авраменко, Н. С. Башкірова. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вихрущ, А. В. Діти з особливими потребами в умовах реформування системи місцевого самоврядування / А. В. Вихрущ, Т. В. Яблонь, І. Д. Драч. - С.10-15. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гетмaнюк, І. Б. Перевaги і недoліки дистaнційнoгo нaвчaння в цілoму тa при вивченні дисципліни "Гістoлoгія, цитoлoгія тa ембріoлoгія" / І. Б. Гетмaнюк [та ін.]. - С.16-19. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Крамар С. Б., Небеснa З. М., Шутурмa O. Я.
Іванченко, О. З. Використання міждисциплінарних зв’язків як умова якісної підготовки студентів до ліцензійного іспиту "Крок 1. Загальна лікарська підготовка" / О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Л. Н. Сергєєва. - С.20-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кавецька, Н. А. Професійне вигорання серед медичних працівників: психологічні аспекти / Н. А. Кавецька, С. М. Андрейчин, Н. З. Ярема. - С.27-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Особливості функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України / М. М. Корда [та ін.]. - С.32-37. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Чорномидз А. В., Шульгай А. Г., Машталір А. І.
Лиха, Л. М. Аналіз професійної етики та ролі роботи середнього медичного персоналу / Л. М. Лиха, І. Я. Господарський. - С.38-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельничук, І. М. Використання інтерактивних методів навчання у підготовці майбутніх педіатрів до роботи в команді / І. М. Мельничук. - С.43-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Михалків, М. М. Аналітична хімія у фармацевтичній освіті України та Польщі / М. М. Михалків, І. Б. Івануса, Г. Я. Загричук. - С.47-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Платонова, О. М. Дистанційне навчання при викладанні педіатричних дисциплін: виклики часу / О. М. Платонова, Т. В. Стоєва, О. В. Тіткова. - С.52-56. - Бібліогр.: в кінці ст.
Теренда, Н. О. Особливості дистанційного навчання студентів в умовах пандемії COVID-19 (за результатами анкетування) / Н. О. Теренда [та ін.]. - С.57-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Теренда О. А., Горішний М. І., Панчишин Н. Я.
Baibakov, V. M. Implementation of ecological education to the teaching process on discipline "Hygiene and Ecology” for english-speaking six year students / V. M. Baibakov, L. V. Hryhorenko. - С.61-67. - Bibliogr. at the end of the art.
Кирик, Х. А. Практика викладання базової дисципліни "Анатомія людини" іноземним студентам / Х. А. Кирик, Р. Я. Борис, М. М. Михалевич. - С.68-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кононенко, А. Г. Деякі аспекти формування предметної компетентності з анатомії людини у майбутнього провізора / А. Г. Кононенко, О. М. Шаталова, О. А. Щербак. - С.73-75. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мисула, І. Р. Досвід проведення клінічної практики для фізичних терапевтів на базі геріатричного пансіонату / І. Р. Мисула, Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах. - С.76-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Посоленик, Л. Я. Використання інтерактивних методів викладання та розвиток дистанційної освіти лікарів у Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України в умовах карантину / Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник. - С.80-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Kitura, H. Ya. Communicative exercises as a component of foreign language professional competence of future doctors / H. Ya. Kitura, I. I. Vorona. - С.85-90. - Bibliogr. at the end of the art.
Марченкова, Н. О. Актуальні проблеми підготовки лікаря-інтерна за спеціальністю "Ортопедія і травматологія" / Н. О. Марченкова [та ін.]. - С.91-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Цвях А. І., Рябоконь С. С., Копитчак І. Р.
Солодовникова, Ю. О. Використання нейрокінематографа в післядипломній освіті в умовах дистанційного навчання / Ю. О. Солодовникова, В. В. Добровольський, А. C. Сон. - С.96-99. - Бібліогр.: в кінці ст.
Танцюра, Л. Д. Аудит оцінки лікарями дистанційної форми навчання на етапі післядипломної освіти / Л. Д. Танцюра, І. В. Кисельова, А. В. Біляєв. - С.100-104. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ястремська, С. О. Досвід організації атестації випускників для студентів спеціальності 223 "Медсестринство" у Тернопільському національному медичному університеті під час пандемії COVID-19 / С. О. Ястремська, Н. І. Рега. - С.105-109. - Бібліогр.: в кінці ст.
Василюк, В. М. Hауково-методичне забезпечення навчального процесу в Кременецькій гімназії (ліцеї) протягом 1805–1833 років в урочний та позаурочний час / В. М. Василюк. - С.110-115. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вергун, А. Р. Академічна доброчесність та антиплагіатна експертиза у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького: ключові засади і методологія / А. Р. Вергун, С. П. Ягело, Г. М. Стечак. - С.116-122. - Бібліогр.: в кінці ст.
Руденко, М. І. Вивчення урбаністичної лексики та поняття локусу на заняттях із дисципліни "Українська мова як іноземна" (на прикладі теми "У місті. Урок 1") / М. І. Руденко. - С.123-128. - Бібліогр.: в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.
Шифр: МУ7/2019/1
   Журнал

Медична освіта
2019г. № 1 . - 149.64, р.
Содержание:
Боярчук, О. Р. Питання медичної етики при вивченні пропедевтики педіатрії / О. Р. Боярчук, О. М. Шульгай, М. І. Кінаш. - С.6-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Буряк, О. Г. Формування клінічного мислення студентів за допомогою використання ситуаційних завдань / О. Г. Буряк [та ін.]. - С.10-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Павлюкович Н. Д., Павлюкович О. В., Чимпой К. А.
Козлова, Ю. В. Значення загальних та фахових компетентностей у навчанні магістрів у галузі "Стоматологія” на кафедрі патологічної фізіології ДЗ "Дніпропетровська медична академія” / Ю. В. Козлова [та ін.]. - С.13-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Корніленко М. О., Хмель С. І., Довгаль М. А., Колдунов В. В., Трясак Н. С., Клопоцький Г. А., Худяков О. Є., Ляліна А. Ю., Хмель-Дунай Г. М.
Лабій, Ю. А. Удосконалення методів представлення лекційного матеріалу для іноземних студентів / Ю. А. Лабій. - С.18-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Муратова, Т. М. Навчання в інтернатурі за фахом "Неврологія”: сучасні технології та перспективи їх застосування / Т. М. Муратова [та ін.]. - С.22-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Лебідь О. М., Храмцов Д. М., Олійник С. М., Ворохта Ю. М., Чемересюк І. Г., Варбанець О. І.
Посоленик, Л. Я. Актуальні питання підготовки та оцінювання якості знань здобувачів вищої освіти в галузі знань "Охорона здоров’я” шляхом складання тестових іспитів. Напередодні запровадження ЄДКІ / Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник, О. В. Авдєєв. - С.27-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Римарчук, М. І. Формування професійної готовності майбутніх лікарів у контексті впровадження студентоцентрованого підходу / М. І. Римарчук. - С.32-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рудник, В. Т. Самостійна лікарська діяльність при підготовці лікарів-інтернів / В. Т. Рудник. - С.37-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хламанова, Л. І. Проблемно-орієнтоване навчання у вищій медичній освіті / Л. І. Хламанова, Ю. Б. Чайковський. - С.41-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Yelahina, N. I. Effective methods in foreign language teaching of medical students / N. I. Yelahina [та ін.]. - С.48-54. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Fedchyshyn N. O., Klishch H. I., Horpinich T. I.
Sokol, M. O. The dynamics and prospects of concepts construction in educational process / M. O. Sokol, Y. Szempruch. - С.55-60. - Bibliogr. at the end of the art.
Zayikina, Т. S. Current challenges during the teaching of clinical disciplines to english-speaking foreign students and the ways to solve them / Т. S. Zayikina, N. G. Ryndina, G. Yu. Тitova. - С.61-63. - Bibliogr. at the end of the art.
Вацеба, Т. С. Досвід проведення і туру олімпіади з ендокринології в Івано-Франківському національному медичному університеті / Т. С. Вацеба. - С.64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дубина, С. О. Фактори, що впливають на студентську успішність вивчення теоретичної дисципліни / С. О. Дубина, Д. С. Хапченкова, С. В. Бондаренко. - С.68-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зарівна, Н. О. Методичні аспекти викладання фізичних методів аналізу вітчизняним студентам / Н. О. Зарівна [та ін.]. - С.71-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Поляк О. Б., Логойда Л. С., Горлачук Н. В., Паласюк Б. О.
Кліщ, І. М. Компетентнісний підхід до підготовки докторів філософії у державному вищому навчальному закладі "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України” / І. М. Кліщ [та ін.]. - С.74-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Потіха Н. Я., Сатурська Г. С., Ковалик О. С.
Кондратюк, В. Є. Компетентнісний підхід до викладання пропедевтики внутрішньої медицини / В. Є. Кондратюк [та ін.]. - С.79-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шевчук С. Г., Хомазюк В. А., Бичков О. А., Осташевська Т. Г.
Кульбашна, Я. А. Формування синдрому професійного вигорання у викладачів медичних закладів вищої освіти / Я. А. Кульбашна [та ін.]. - С.82-87. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Маланчук В. О., Нагірний Я. П., Литовченко Н. М.
Мацькевич, В. М. Навчання студентів медичного факультету конструктивного критичного аналізу тексту природничих наук із застосуванням педагогічних "боксів”-опитників та методичних вказівок для об’єктивної оцінки достовірності матеріалу / В. М. Мацькевич, Д. Б. Соломчак. - С.88-91. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельник, Н. О. Особливості контролю знань студентів-іноземців англомовної форми навчання за допомогою тестових завдань на кафедрі гістології та ембріології Національного медичного університету імені О. О. Богомольця / Н. О. Мельник, Г. Ю. Кондаурова. - С.92-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельничук, І. М. Переваги самоосвітньої діяльності майбутніх магістрів медсестринства в умовах дистанційного навчання / І. М. Мельничук, С. О. Ястремська. - С.96-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Павляк, А. Я. Досвід проведення практичного заняття з використанням інтерактивних методів формування професійних умінь у майбутніх медичних працівників / А. Я. Павляк. - С.102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Посохова, К. А. Висвітлення проблем раціонального застосування антибіотиків при викладанні фармакології / К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук. - С.107-110. - Бібліогр.: в кінці ст.
П’ятночка, І. Т. Сутність лікарської діяльності / І. Т. П’ятночка, С. І. Корнага. - С.111-115. - Бібліогр.: в кінці ст.
Радченко, В. В. Менторство в системі післядипломної освіти лікаря / В. В. Радченко. - С.116-120. - Бібліогр.: в кінці ст.
Спіріна, І. Д. Викладання дисципліни "Основи психології”: сучасний стан та перспективи / І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі. - С.121-123
Ханюков, О. О. Імплементація симуляційного тренінгу надання невідкладної допомоги для студентів 6 курсу при вивченні дисципліни "Внутрішня медицина” (огляд літератури та власний досвід) / О. О. Ханюков [та ін.]. - С.124-130
Другие авторы: Єгудіна Є. Д., Гетман М. Г., Калашникова О. С.
Ханюков, О. О. Використання методу логічних ігор при викладанні невідкладних станів у структурі дисципліни "Сімейна медицина” / О. О. Ханюков, О. В. Смольянова. - С.131-134
Хасхачих, Д. А. Використання інтернет-сервісу Socrative для дистанційного навчання студентів / Д. А. Хасхачих. - С.135-139
Lukash, Y. M. Diagnostics of the level of formation of the professional and communicative competence of future doctors / Y. M. Lukash. - С.140-147
Sokol, M. О. Basic writing strategies in foreign languages / M. О. Sokol, O. M. Tsaryk, N. M. Rybina. - С.148-153
Vykhrushch, A. V. Occupational prestige among high school students / A. V. Vykhrushch, T. I. Horpinich, J. Smyla. - С.154-160
Дідух, В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (теплота, електромагнетизм) (частина 3) / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.161-168
Другие авторы: Рудяк Ю. А., Горкуненко А. Б., Кузьмак І. П., Наумова Л. В.
Кушинська, М. Є. Науково-педагогічна діяльність професора О. І. Журбіна – завідувача кафедри медичної біології (1949–1970) / М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко, З. Д. Воробець. - С.169-171
Урбанович, А. М. Кафедра ендокринології Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького: історія та сьогодення / А. М. Урбанович, О. В. Сафонова, Р. Д. Макар. - С.172-175
Федонюк, Л. Я. Музеї Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського – багатство історичної спадщини навчального закладу / Л. Я. Федонюк [та ін.]. - С.176-180
Другие авторы: Паламарчук А. І., Файфура В. В., Лотоцька О. В., Бондаренко Ю. І., Паласюк Б. О.
Федчишин, Н. О. Роль родини й сімейного виховання в організації освітнього процесу Німеччини і Франції: історія та досвід / Н. О. Федчишин, О. Г. Пермякова. - С.181-186
Білавич, Г. В. Рецензія на монографію: Горпініч Т. І. Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх лікарів в університетах США / Т. І. Горпініч; наук. ред. А. В. Вихрущ. – Тернопіль: ТДМУ, 2018. – 408 с. / Г. В. Білавич. - С.187-188
Матешук-Вацеба, Л. Р. Рецензія на навчальне видання: Гістологія. Цитологія. Ембріологія: підручник / за ред. О. Д. Луцика, Ю. Б. Чайковського. – Вінниця: Нова Книга, 2018. – 592 с. / Л. Р. Матешук-Вацеба. - С.189-1902
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

 1-10    11-12 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)