Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (8)Высшее образование (5)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Редчіц, М. А.$<.>)
Общее количество найденных документов : 17
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-17 
1.


    Яцина, О. В.
    Проблеми удосконалення змісту, форм та методів організації самостійної роботи студентів IV курсу з військової гігієни та гігієни надзвичайних ситуацій [Текст] / О. В. Яцина, І. В. Сергета, М. А. Редчіц // Медична освіта. - 2005. - № 2. - С. 74-76

Рубрики: Студенты--организ

   Гигиена военная


   Медицина катастроф--обуч


   ВНМУ


   ВНМУ-Яцина О.В. (О.В.)


   ВНМУ-Сергета И.В. (І.В.)


   ВНМУ-Редчиц Н.А. (М.А.)


Доп.точки доступа:
Сергета, І. В.
Редчіц, М. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Яцина, О. В.
    Оптимізація підготовки випускників медичного факультету на циклових заняттях з загальної гігієни та екології до профілактичної діяльності в системі охорони здоров’я [Текст] / О. В. Яцина, І. В. Сергета, М. А. Редчіц // Медична освіта. - 2007. - № 4. - С. 11-13

Рубрики: Гигиена--обуч

   ВНМУ


   ВНМУ-Яцина О.В. (О.В.)


   ВНМУ-Сергета И.В. (І.В.)


   ВНМУ-Редчиц Н.А. (М.А.)


Доп.точки доступа:
Сергета, І. В.
Редчіц, М. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Сергета, І. В.
    Гігієнічна оцінка психофізіологічної адаптації молодших школярів-ліцеїстів [Текст] / І. В. Сергета, М. А. Редчіц, О. В. Яцина // Довкілля та здоров’я : Наук. журн. з пробл. мед. екології, гігієни, охорони здоров’я та екол. безпеки . - 2005. - № 3. - С. 28-32

Рубрики: Школьники

   Адаптация психологическая--дети


   Адаптация физиологическая--дети


Доп.точки доступа:
Редчіц, М. А.
Яцина, О. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Редчіц, М. А.
    Ультрафіолетове бактерицидне опромінення повітря навчальних приміщень молодших школярів-ліцеїстів та його ефективність [Текст] = Ultraviolet bactericidal irradiation of the air of classrooms for junior lyceum-students and its efficiency / М. А. Редчіц, І. В. Сергета, Є. М. Редчіц // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2019. - Т. 23, № 2. - С. 304-308. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ИЗЛУЧЕНИЯ ВОЗДЕЙСТВИЕ -- RADIATION EFFECTS
УЛЬТРАФИОЛЕТОВЫЕ ЛУЧИ -- ULTRAVIOLET RAYS
ВОЗДУХА ПОМЕЩЕНИЙ ЗАГРЯЗНЕНИЕ -- AIR POLLUTION, INDOOR (профилактика и контроль)
БАКТЕРИОЛОГИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ -- BACTERIOLOGICAL TECHNIQUES (использование)
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
ЗАБОЛЕВАЕМОСТЬ, ЧАСТОТА СЛУЧАЕВ -- PREVALENCE
Аннотация: Літературні дані та матеріали власних досліджень вказують на наявність суттєвих недоліків у стані повітряного середовища закритих навчальних приміщень сучасних шкіл-ліцеїв, що є причиною високого рівня гострої респіраторної захворюваності серед учнів молодшого шкільного віку в осінньо-зимовий період та потребує запровадження необхідних заходів щодо його оптимізації. Метою дослідження було оздоровлення повітряного середовища навчальних приміщень молодших школярів-ліцеїстів шляхом використання широкої аерації навчальних кімнат та впровадження стаціонарних ультрафіолетових бактерицидних установок безпосередньо в класних кімнатах, з’ясування ступеня ефективності санувальної дії цих заходів на показники провідних корелят мікроклімату класних кімнат, загального мікробного засіювання повітряного середовища та захворюваності учнів з тимчасовою втратою працездатності. У роботі використовувались гігієнічні, світлотехнічні, мікробіологічні та статистичні методи досліджень. Статистична обробка отриманих даних проводилась загальноприйнятними методами. З метою оздоровлення мікроклімату повітряного середовища навчальних приміщень молодших школярів-ліцеїстів була використана їх широка аерація у весняний та ранній осінній періоди року. Керуючись нормативними документами, нами вперше була розроблена і впроваджена система стаціонарних опромінювачів з штучними джерелами бактерицидного ультрафіолетового випромінювання лампами БУВ-30 безпосередньо в навчальних кімнатах, які використовувались в осінньо-зимовий період, під час перерв після першого та останнього уроків. Результати проведених заходів засвідчували появу позитивних зрушень з боку провідних корелят мікрокліматичних параметрів повітряного середовища. Загальне засіювання повітря мікроорганізмами покращувалось в усі сезони року, а протягом зимового періоду знижувалось у 1,8 рази. Обраний, як критерій оцінки ефективності оптимізації повітряного середовища навчальних приміщень, рівень захворюваності з тимчасовою втратою працездатності школярів впродовж другого і третього років спостережень визначив наявність позитивних зрушень, причому особливо вираженими вони були на третьому році досліджень (р˂0,001), що свідчить про підвищення рівня адаптаційних ресурсів організму молодших школярів-ліцеїстів
Literature data and materials of their own research indicate that there are significant deficiencies in the air environment of the closed educational facilities of modern schools of lyceums, which is the reason for the high level of acute respiratory illness among younger pupils in the autumn-winter period and requires the introduction of a set of measures for its optimization. The aim of the study was to provide scientific substantiation of methodological approaches to the development and arrangement of stationary ultraviolet units and to control the quality of bactericidal irradiation of the air environment of educational facilities of junior high school pupils, to determine the degree of effectiveness of its impact on the state of the air environment and the level of morbidity of students with temporary disability. Hygienic, light engineering, microbiological and statistical methods of research were used in the work. Statistical processing of the data was carried out using generally accepted methods. In order to improve the air environment of the educational facilities of junior high school students, their wide aeration was used in the spring and autumn periods of the year. For the first time a system of stationary irradiators with artificial sources of bactericidal ultraviolet radiation by BUB-30 lamps was developed and implemented directly in the training rooms used during the autumn-winter period during breaks after the first and last lessons. The results of the measures showed positive changes on the part of the leading correlates of the microclimate of the air environment. Total sowing of air by microorganisms improved in all seasons of the year, and during the winter period decreased by 1.8 times. Selected as a criterion for assessing the effectiveness of airspace optimization in educational facilities, the level of morbidity with temporary disability of schoolchildren during third year (р˂0.001) determined the presence of dynamic shifts of favorable content, indicating an increase in the level of adaptive resources of the organism of younger schoolchildren-lyceum pupils
Доп.точки доступа:
Сергета, І. В.
Редчіц, Є. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Редчіц, М. А.
    Санація повітряного середовища навчальних приміщень у школі-ліцеї [Текст] / М. А. Редчіц // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2009. - № 13. - С. 47-48

Рубрики: Гигиена--подрост

   Воздуха помещений, загрязнение--подрост


   ВНМУ-Редчиц Н.А. (М.А.)


Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Редчіц, М. А.
    Комплексна оцінка показників адаптації молодших школярів до умов навчання у школі-ліцеї [Текст] / М. А. Редчіц, І. В. Сергета // Вісник Вінницького держ. мед. ун-ту. - 1999. - Т. 3, № 1. - С. 148-149


MeSH-главная:
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
Доп.точки доступа:
Сергета, І. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Редчіц, М. А.
    Гігієнічна оцінка організації навчальної діяльності молодших школярів-ліцеїстів та основні напрямки її оптимізації [Текст] = Hygienic assessment of organization of educational activity of young learning schools and the main areas of its optimization / М. А. Редчіц, І. В. Сергета, О. В. Яцина // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2017. - № 29. - С. 208-214. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы)
ОБУЧЕНИЕ, ПЕРЕГРУЗКА -- OVERLEARNING (физиология)
УТОМЛЕНИЕ УМСТВЕННОЕ -- MENTAL FATIGUE (профилактика и контроль)
Аннотация: За даними комплексних гігієнічних досліджень проаналізований характер навчального процесу молодших школярів школи-ліцею. Встановлені недоліки в організації навчального процесу були покладені в основу комплексу заходів оптимізації навчальної діяльності учнів, що передбачав: раціональну організацію навчального процесу та приведення рівня загального навчального навантаження до меж гігієнічно-обґрунтованих нормативів, оптимізацію режиму дня та навчального розкладу уроків, використання традиційних і нетрадиційних форм фізичного виховання. Обраний як критерій оцінки ефективності оптимізації навчальної діяльності молодших школярів-ліцеїстів впродовж трьох років рівень навчальної успішності визначав наявність динамічних зрушень сприятливого змісту як з боку показників загальної успішності, так і успішності за окремими предметами (рідна мова, математика, читання), які були встановлені
According to comprehensive hygiene research, the nature of the educational process of the junior high school students is analyzed. The established shortcomings in the organization of the educational process were the basis of a set of measures for the optimization of students’ educational activities, which included: rational organization of the educational process and bringing the level of general educational load to the limits of hygienically-justified standards, optimization of the regime of the day and the curriculum of lessons, the use of traditional and non-traditional forms physical education. Elected as a criterion for evaluating the effectiveness of optimizing the educational activities of junior schoolchildren-lyceum students for three years, the level of academic performance determined the availability of dynamic shifts of favorable content both from the indicators of overall success and the success of individual subjects (native language, mathematics, reading) that were established
Доп.точки доступа:
Сергета, І. В.
Яцина, О. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Редчіц, М. А.
    Вікові зміни формування окремих показників психофізіологічних функцій та особливостей особистості молодших школярів-ліцеїстів [Текст] / М. А. Редчіц // Вісник морфології. - 2008. - Т. 14, № 2. - С. 448-453

Рубрики: Возрастные факторы--дети

   Школы--дети--организ


   Обучение--дети--организ


   Дети, развитие--физиол


   Психофизиология--дети


   ВНМУ-Редчиц Н.А. (М.А.)


Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


   
    Методологічно та практично значущі особливості підготовки студентів-медиків до ліцензійного іспиту "Крок-2" на циклових заняттях з загальної гігієни та екології [Текст] / О. В. Яцина [та ін.] // Медична освіта. - 2007. - № 3. - С. 139

Рубрики: Гигиена--методы--обуч

   Экология--методы--обуч


   Конференции


   ВНМУ-Яцина О.В. (О.В.)


   ВНМУ-Сергета И.В. (І.В.)


   ВНМУ-Краснова Л.И. (Л.І.)


   ВНМУ-Фещук Н.Н. (Н.М.)


   ВНМУ-Редчиц Н.А. (М.А.)


   ВНМУ-Григорчук Л.И. (Л.І.)


   ВНМУ-Безрукова Н.Ю. (Н.Ю.)


   ВНМУ-Зайцева К.А.


Доп.точки доступа:
Яцина, О. В.
Сергета, І. В.
Краснова, Л. І.
Фещук, Н. М.
Редчіц, М. А.
Григорчук, Л. І.
Безрукова, Н. Ю.
Зайцева, К. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.
Шифр: МУ7/2007/4
   Журнал

Медична освіта
2007г. № 4
Содержание:
Никоненко, О. С. Проблемні питання впровадження безперервного професійного розвитку лікарів на етапі реформування системи вищої медичної освіти / О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва. - С.4-6
Гіленко, І. О. Ідея патріотизму в роботі викладача медичного Вузу / І. О. Гіленко [и др.] . - С.7-10
Другие авторы: Дем’янюк Д. Г., Ляховський В. І., Крижановський О. А., Горлачов М. І., Сакеви П. П., Дудченко М. О., Шкурупій О. А., Діхтенко Т. Г.
Яцина, О. В. Оптимізація підготовки випускників медичного факультету на циклових заняттях з загальної гігієни та екології до профілактичної діяльності в системі охорони здоров’я / О. В. Яцина, І. В. Сергета, М. А. Редчіц. - С.11-13
Баркалова, Е. Л. Організація навчального процесу в контексті впровадження кредитно-модульної технології / Е. Л. Баркалова. - С.13-15
Гривенко, С. Г. Про доцільність створення кафедр та циклів ендовідеохірургії у вищих навчальних медичних закладах України / С. Г. Гривенко, Ф.М Ільченко. - С.16-18
Родіонова, В. В. Особливості викладання курсу профпатології студентам та лікарям, які беруть участь у профілактичних медичних оглядах працівників / В. В. Родіонова, О. В. Мужчиль, С. П. Валевський. - С.18-22
Роговий, Ю. Є. Роль V Міжнародного конгресу патофізіологів (isp 2006) у поліпшенні викладання та засвоєння провідної теоретичної дисципліни / Ю. Є. Роговий [и др.] . - С.22-24
Другие авторы: Філіпова Л. О., Архіпова Л. Г., Муравйова І. Л.
Бразолій, Л. П. Професійна підготовка та діяльність медичної сестри загальної практики в умовах реформування охорони здоров’я / Л. П. Бразолій. - С.24-28
Губенко, І. Я. До питання поєднання медсестринської освіти та практики на основі запровадження медсестринського процесу / І. Я. Губенко, Л. П. Бразолій, О. Т. Шевченко. - С.29-33
Тишковець, М. П. Організація самостійної роботи студентів при вивченні української мови як іноземної / М. П. Тишковець. - С.36-38
Стрельников, Л. С. Методичні аспекти викладання дисципліни "Вступ до фаху" у контексті її практичної спрямованості / Л. С. Стрельников [и др.] . - С.39-40
Другие авторы: Стрілець О. П., Чікіткіна В. В., Щербак О. В., Сеннікова І. Г., Діхтярьов В. І.
Кліщ, І. М. Організація контролю знань на кафедрі клінічної фармації / І. М. Кліщ [и др.] . - С.40-42
Другие авторы: Тюріна В. Ф., Марків І. М., Мандзвй З. П., Цяпа Ю. М.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

 1-10    11-17 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)