Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (8)Высшее образование (5)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Редчіц, М. А.$<.>)
Общее количество найденных документов : 17
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-17 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Редчіц М. А., Сергета І. В., Редчіц Є. М.
Заглавие : Ультрафіолетове бактерицидне опромінення повітря навчальних приміщень молодших школярів-ліцеїстів та його ефективність
Параллельн. заглавия :Ultraviolet bactericidal irradiation of the air of classrooms for junior lyceum-students and its efficiency
Место публикации : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2019. - Т. 23, № 2. - С. 304-308 (Шифр ВУ80/2019/23/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ИЗЛУЧЕНИЯ ВОЗДЕЙСТВИЕ -- RADIATION EFFECTS
УЛЬТРАФИОЛЕТОВЫЕ ЛУЧИ -- ULTRAVIOLET RAYS
ВОЗДУХА ПОМЕЩЕНИЙ ЗАГРЯЗНЕНИЕ -- AIR POLLUTION, INDOOR
БАКТЕРИОЛОГИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ -- BACTERIOLOGICAL TECHNIQUES
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
ЗАБОЛЕВАЕМОСТЬ, ЧАСТОТА СЛУЧАЕВ -- PREVALENCE
Аннотация: Літературні дані та матеріали власних досліджень вказують на наявність суттєвих недоліків у стані повітряного середовища закритих навчальних приміщень сучасних шкіл-ліцеїв, що є причиною високого рівня гострої респіраторної захворюваності серед учнів молодшого шкільного віку в осінньо-зимовий період та потребує запровадження необхідних заходів щодо його оптимізації. Метою дослідження було оздоровлення повітряного середовища навчальних приміщень молодших школярів-ліцеїстів шляхом використання широкої аерації навчальних кімнат та впровадження стаціонарних ультрафіолетових бактерицидних установок безпосередньо в класних кімнатах, з’ясування ступеня ефективності санувальної дії цих заходів на показники провідних корелят мікроклімату класних кімнат, загального мікробного засіювання повітряного середовища та захворюваності учнів з тимчасовою втратою працездатності. У роботі використовувались гігієнічні, світлотехнічні, мікробіологічні та статистичні методи досліджень. Статистична обробка отриманих даних проводилась загальноприйнятними методами. З метою оздоровлення мікроклімату повітряного середовища навчальних приміщень молодших школярів-ліцеїстів була використана їх широка аерація у весняний та ранній осінній періоди року. Керуючись нормативними документами, нами вперше була розроблена і впроваджена система стаціонарних опромінювачів з штучними джерелами бактерицидного ультрафіолетового випромінювання лампами БУВ-30 безпосередньо в навчальних кімнатах, які використовувались в осінньо-зимовий період, під час перерв після першого та останнього уроків. Результати проведених заходів засвідчували появу позитивних зрушень з боку провідних корелят мікрокліматичних параметрів повітряного середовища. Загальне засіювання повітря мікроорганізмами покращувалось в усі сезони року, а протягом зимового періоду знижувалось у 1,8 рази. Обраний, як критерій оцінки ефективності оптимізації повітряного середовища навчальних приміщень, рівень захворюваності з тимчасовою втратою працездатності школярів впродовж другого і третього років спостережень визначив наявність позитивних зрушень, причому особливо вираженими вони були на третьому році досліджень (р˂0,001), що свідчить про підвищення рівня адаптаційних ресурсів організму молодших школярів-ліцеїстівLiterature data and materials of their own research indicate that there are significant deficiencies in the air environment of the closed educational facilities of modern schools of lyceums, which is the reason for the high level of acute respiratory illness among younger pupils in the autumn-winter period and requires the introduction of a set of measures for its optimization. The aim of the study was to provide scientific substantiation of methodological approaches to the development and arrangement of stationary ultraviolet units and to control the quality of bactericidal irradiation of the air environment of educational facilities of junior high school pupils, to determine the degree of effectiveness of its impact on the state of the air environment and the level of morbidity of students with temporary disability. Hygienic, light engineering, microbiological and statistical methods of research were used in the work. Statistical processing of the data was carried out using generally accepted methods. In order to improve the air environment of the educational facilities of junior high school students, their wide aeration was used in the spring and autumn periods of the year. For the first time a system of stationary irradiators with artificial sources of bactericidal ultraviolet radiation by BUB-30 lamps was developed and implemented directly in the training rooms used during the autumn-winter period during breaks after the first and last lessons. The results of the measures showed positive changes on the part of the leading correlates of the microclimate of the air environment. Total sowing of air by microorganisms improved in all seasons of the year, and during the winter period decreased by 1.8 times. Selected as a criterion for assessing the effectiveness of airspace optimization in educational facilities, the level of morbidity with temporary disability of schoolchildren during third year (р˂0.001) determined the presence of dynamic shifts of favorable content, indicating an increase in the level of adaptive resources of the organism of younger schoolchildren-lyceum pupils
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Редчіц М. А.
Заглавие : Санація повітряного середовища навчальних приміщень у школі-ліцеї
Место публикации : Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2009. - № 13. - С. 47-48 (Шифр ВУ45/2009/13)
Предметные рубрики: Гигиена-- подрост
Воздуха помещений, загрязнение-- подрост
ВНМУ-Редчиц Н.А. (М.А.)
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Яцина О. В., Сергета І. В., Редчіц М. А.
Заглавие : Проблеми удосконалення змісту, форм та методів організації самостійної роботи студентів IV курсу з військової гігієни та гігієни надзвичайних ситуацій
Место публикации : Медична освіта. - 2005. - № 2. - С. 74-76 (Шифр МУ7/2005/2)
Предметные рубрики: Студенты-- организ
Гигиена военная
Медицина катастроф-- обуч
ВНМУ
ВНМУ-Яцина О.В. (О.В.)
ВНМУ-Сергета И.В. (І.В.)
ВНМУ-Редчиц Н.А. (М.А.)
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Яцина О. В., Сергета І. В., Редчіц М. А.
Заглавие : Оптимізація підготовки випускників медичного факультету на циклових заняттях з загальної гігієни та екології до профілактичної діяльності в системі охорони здоров’я
Место публикации : Медична освіта. - 2007. - № 4. - С. 11-13 (Шифр МУ7/2007/4)
Предметные рубрики: Гигиена-- обуч
ВНМУ
ВНМУ-Яцина О.В. (О.В.)
ВНМУ-Сергета И.В. (І.В.)
ВНМУ-Редчиц Н.А. (М.А.)
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Яцина О. В., Сергета І. В., Краснова Л. І., Фещук Н. М., Редчіц М. А., Григорчук Л. І., Безрукова Н. Ю., Зайцева К. А.
Заглавие : Методологічно та практично значущі особливості підготовки студентів-медиків до ліцензійного іспиту "Крок-2" на циклових заняттях з загальної гігієни та екології
Место публикации : Медична освіта. - 2007. - № 3. - С. 139 (Шифр МУ7/2007/3)
Предметные рубрики: Гигиена-- методы-- обуч
Экология-- методы-- обуч
Конференции
ВНМУ-Яцина О.В. (О.В.)
ВНМУ-Сергета И.В. (І.В.)
ВНМУ-Краснова Л.И. (Л.І.)
ВНМУ-Фещук Н.Н. (Н.М.)
ВНМУ-Редчиц Н.А. (М.А.)
ВНМУ-Григорчук Л.И. (Л.І.)
ВНМУ-Безрукова Н.Ю. (Н.Ю.)
ВНМУ-Зайцева К.А.
Найти похожие

6.

Заглавие журнала :Медична освіта -2007г.,N 4
Интересные статьи :
Никоненко О. С. Проблемні питання впровадження безперервного професійного розвитку лікарів на етапі реформування системи вищої медичної освіти/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.4-6)
Гіленко І. О. Ідея патріотизму в роботі викладача медичного Вузу/ І. О. Гіленко [и др.] (стр.7-10)
Яцина О. В. Оптимізація підготовки випускників медичного факультету на циклових заняттях з загальної гігієни та екології до профілактичної діяльності в системі охорони здоров’я/ О. В. Яцина, І. В. Сергета, М. А. Редчіц (стр.11-13)
Баркалова Е. Л. Організація навчального процесу в контексті впровадження кредитно-модульної технології/ Е. Л. Баркалова (стр.13-15)
Гривенко С. Г. Про доцільність створення кафедр та циклів ендовідеохірургії у вищих навчальних медичних закладах України/ С. Г. Гривенко, Ф.М Ільченко (стр.16-18)
Родіонова В. В. Особливості викладання курсу профпатології студентам та лікарям, які беруть участь у профілактичних медичних оглядах працівників/ В. В. Родіонова, О. В. Мужчиль, С. П. Валевський (стр.18-22)
Роговий Ю. Є. Роль V Міжнародного конгресу патофізіологів (isp 2006) у поліпшенні викладання та засвоєння провідної теоретичної дисципліни/ Ю. Є. Роговий [и др.] (стр.22-24)
Бразолій Л. П. Професійна підготовка та діяльність медичної сестри загальної практики в умовах реформування охорони здоров’я/ Л. П. Бразолій (стр.24-28)
Губенко І. Я. До питання поєднання медсестринської освіти та практики на основі запровадження медсестринського процесу/ І. Я. Губенко, Л. П. Бразолій, О. Т. Шевченко (стр.29-33)
Тишковець М. П. Організація самостійної роботи студентів при вивченні української мови як іноземної/ М. П. Тишковець (стр.36-38)
Стрельников Л. С. Методичні аспекти викладання дисципліни "Вступ до фаху" у контексті її практичної спрямованості/ Л. С. Стрельников [и др.] (стр.39-40)
Кліщ І. М. Організація контролю знань на кафедрі клінічної фармації/ І. М. Кліщ [и др.] (стр.40-42)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Заглавие журнала :Медична освіта -2005г.,N 2
Интересные статьи :
Матеріали науково-методичної конференції . "Досвід впровадження основних засад болонського процесу в систему вищої медичної (фармацевтичної) освіти" ,14-15 квітня 2005 р. Рішення конференції (стр.5-40)
Матеріали науково-практичної конференції-семінару. "Доказова медицина у спектрі наукової медичної інформації та інноваційної політики" (стр.41)
Москаленко В. Ф. Клінічна епідеміологія в системі навчання студентів та післядипломної освіти лікарів/ В. Ф. Москаленко, А. П. Яворовський, Б. О. Ледощук (стр.42-43)
Гиріна О. М. Основні принципи формування доказового звіту на прикладі дослідження артеріальної гіпертензії на рівні первинної медико-санітарної допомоги/ О. М. Гиріна, О. М. Новічкова, М. Р. Лебединська (стр.44-46)
Добровольський Л. О. Інформаційне забезпечення та організаційно-методичні аспекти доказової медицини/ Л. О. Добровольський [и др.] (стр.50-54)
Вітенко І. С. Біоетика як моральна основа загальної підготовки лікаря/ І. С. Вітенко, А. Я. Циганенко, О. М. Ковальова (стр.55-57)
Казаков В. М. Методологія та технологія оцінювання навчальної діяльності студентів медичних ВНЗ при кредитно-модульній організації навчального процесу/ В. М. Казаков [и др.] (стр.58-63)
Пропедевтика внутрішніх хвороб: старі і нові підходи до визначення екскурсії нижнього краю легень (стр.70-72)
Воронцов О. О. Самостійна практична робота студентів на циклі акушерства та гінекології кафедри поліклінічної справи та сімейної медицини/ О. О. Воронцов [и др.] (стр.72-74)
Яцина О. В. Проблеми удосконалення змісту, форм та методів організації самостійної роботи студентів IV курсу з військової гігієни та гігієни надзвичайних ситуацій/ О. В. Яцина, І. В. Сергета, М. А. Редчіц (стр.74-76)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Заглавие журнала :Медична освіта -2007г.,N 3
Интересные статьи :
Банчук М. В. Біоетика як навчальна дисципліна у вищій медичній школі України/ М. В. Банчук [и др.] (стр.8-10)
Воронено Ю. В. Визначення критеріїв якості в системі безперервного професійного розвитку лікарів/ Ю. В. Воронено [и др.] (стр.11-15)
Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Болгарії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.16-18)
Шатило В. Й. Підготовка медичних і науково-педагогічних кадрів для галузі охорони здоров’я Житомирської області/ В. Й. Шатило [и др.] (стр.19-21)
Матеріали науково-практичної конференції "Перспективи практично-орієнтованого викладання теоретичних дисциплін у вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладах" 15-16 листопада 2007 р. М.Тернопіль (стр.22-141)
Вадзюк С. Н. Організація практично-орієнтованого навчання на кафедрі нормальної фізіології/ С. Н. Вадзюк [и др.] (стр.23-25)
Владзимирський А. В. Перспективи практично-орієнтованого навчання на етапі післядипломної підготовки керівників медичних закладів/ А. В. Владзимирський, В. М. Лобас, О. Т. Дорохова (стр.26-28)
Ветютнева Н. О. Викладання предмета фармакогнозії на циклі спеціалізації (інтернатури) зі спеціальності "Клінічна фармація"/ Н. О. Ветютнева [и др.] (стр.29-31)
Волошин М. А. Проблеми організації навчального процесу на кафедрі анатомії людини в умовах переходу до кредитно-модульної системи/ М. А. Волошин [и др.] (стр.31-33)
Герасимюк І. Є. Перші результати впровадження практично-орієнтованого навчання на кафедрі анатомії людини/ І. Є. Герасимюк [и др.] (стр.33-36)
Гоженко А. І. Теоретичні основи вдосконалення організації практичного заняття з патофізіології/ А. І. Гоженко [и др.] (стр.36-38)
Губський Ю. І. Досвід кафедри біоорганічної, біологічної та фармацевтичної хімії НМУ з методичного забезпечення викладання дисципліни "біологічна та біоорганічна хімія" в умовах запровадження кредитно-модульної системи/ Ю. І. Губський [и др.] (стр.38-40)
Гудима А. А. Вивчення студентами на заняттях з фармакології противиразкових препаратів - гепатотоксичних проявів комбінованого застосування лансопразолу, метронідазолу і кларитроміцину/ А. А. Гудима, В. В. Підгірний (стр.41-43)
Гутор Н. С. Впровадження питань профілактики ВІЛ-інфекції в тематику практичних занять студентів стоматологічного факультету/ Н. С. Гутор [и др.] (стр.43-45)
Гудима А. А. Вивчення студентами медичного факультету на практичних заняттях застосування ліофілізованих ксенодермотрансплантатів-нового напрямку лікування кріоуражень шкіри/ А. А. Гудима, О. Б. Сван (стр.46-48)
Камінська Т. М. Значення вивчення економічної теорії для майбутніх організаторів охорони здоров’я/ Т. М. Камінська, А. А. Громов, В. І. Кравченко (стр.48-51)
Климнюк С. І. Досвід застосування практично-орієнтованого навчання студентів медичного факультету на кафедрі медичної біології, мікробіології, вірусології та імунології в умовах кредитно-модульної системи/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.52-54)
Козаченко О. В. Інноваційні технології організації практично-орієнтованого навчання в умовах кредитно-модульної системи при викладанні дисципліни «Історія медицини» в Одеському державному медичному університеті/ О. В. Козаченко (стр.54-58)
Олійник О. В. Проблеми реалізації питань професійної підготовки студентів згідно з болонською системою навчання в Україні/ О. В. Олійник [и др.] (стр.58-60)
Пайкуш М. А. Взаємозв’язок теоретичних та професійно зорієнтованих дисциплін як засіб мотивації студентів вищих медичних навчальних закладів на прикладі викладання медичної та біологічної фізики/ М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський (стр.61-65)
Рудень В. В. Про навчання майбутніх лікарів "Історії медицини" за кредитно-модульною системою у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/ В. В. Рудень [и др.] (стр.66-70)
Сливко Е. І. Досвід викладання дисципліни "Медична і біологічна фізика" у контексті практично орієнтованої медичної освіти/ Е. І. Сливко [и др.] (стр.70-72)
Солонинко І. І. До проблеми удосконалення практичної підготовки студентів вищих медичних навчальних закладів/ І. І. Солонинко (стр.72-75)
Тарасенко Л. М. Практично-орієнтоване викладання біологічної хімії у медичних навчальних закладах/ Л. М. Тарасенко [и др.] (стр.76-77)
Філіппова Л. В. Теорія і практика професійної підготовки майбутніх фахівців фармацевтичної галузі у процесі вивчення хімічних дисциплін/ Л. В. Філіппова, В. О. Калібабчук, В. П. Сергієнко (стр.78-82)
Хара М. Р. Роль патологічної фізіології в системі підготовки працівника медичної галузі та практично-орієнтованого навчання/ М. Р. Хара [и др.] (стр.82-85)
Холодкова О. Л. Подальша оптимізація викладання анатомії людини англійською мовою для студентів міжнародного факультету (у зв’язку з введенням кредитно-модульної системи)/ О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна, І. Г. Гудіна (стр.86-88)
Ястремська С. О. Досвід іперспективи практично-орієнтованого викладання біохімії/ С. О. Ястремська, С. Р. Підручна, О. І. Острівка (стр.89-90)
Бажора Ю. І. Практично-орієнтоване викладання елективного курсу "Сучасні проблеми молекулярної біології" студентам першого курсу/ Ю. І. Бажора, М. М. Чеснокова, А. В. Шевеленкова (стр.91)
Боднар Я. Я. Особливості викладання патоморфології за умов практично-орієнтованого навчання/ Я. Я. Боднар [и др.] (стр.92)
Васецька Л. І. Особливості викладання мови іноземним студентам-медикам з англійською формою навчання/ Л. І. Васецька (стр.93)
Василевич С. В. Виховання почуттів культурного господаря у студентів-медиків засобами економічної теорії/ С. В. Василевич (стр.94-95)
Ветютнева Н. О. Актуальні питання підвищення кваліфікації уповноважених осіб/ Н. О. Ветютнева [и др.] (стр.95)
Волков К. С. Викладання гістології у контексті її практичної спрямованості/ К. С. Волков [и др.] (стр.96-97)
Волохова Г. О. Особливості викладання теоретичних дисциплін відповідно до принципів Європейської кредитно-трансферної системи (ECTS)/ Г. О. Волохова, Е. В. Герасимович (стр.97-98)
Вороніна Л. М. Особливості викладання біологічної хімії у національному фармацевтичному університеті/ Л. М. Вороніна [и др.] (стр.98-99)
Гейченко В. П. Модульна програма мовної підготовки іноземних студентів-нефілологів як новий напрямок у професійно-орієнтованому навчанні/ В. П. Гейченко, О. В. Денисенко, О. В. Келеберденко (стр.99-100)
Гнатюк М. С. Засвоєння практичних навичок залежно від психофізичних особливостей студента/ М. С. Гнатюк [и др.] (стр.100-101)
Гончарова Н. Г. Формування практичних навичок при вивченні студентами -медиками змістового модуля "Роль ЦНС в регуляції рухових функцій" на кафедрі нормальної фізіології/ Н. Г. Гончарова (стр.101-102)
Зіменковський Б. С. Удосконалення практичної підготовки студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.102-103)
Зупанець І. А. Методичні підходи до викладання клінічної фармакології у студентів спеціальності "Клінічна фармація"/ І. А. Зупанець [и др.] (стр.103-104)
Зупанець І. А. Фармацевтична опіка-теоретична модель професійної діяльності клінічного провізора/ І. А. Зупанець [и др.] (стр.104-105)
Зупанець І. А. "Клінічне вивчення лікарських засобів" як дисципліна в системі підготовки клінічного провізора/ І. А. Зупанець, А. М. Семенов (стр.105-106)
Камінська Т. М. Значення вивчення економічної теорії для майбутніх організаторів охорони здоров’я/ Т. М. Камінська, А. А. Громов, В. І. Кравченко (стр.106-107)
Камков В. П. До питання викладання нетрадиційної медицини в системі вищої освіти/ В. П. Камков, А. Г. Красовська (стр.107)
Кашуба М. О. Шляхи підвищення практичної направленості викладання гігієни у ВМ(Ф)НЗ/ М. О. Кашуба [и др.] (стр.108)
Кащенко О. А. Впровадження альтернативних комп’ютерних технологій до навчального процесу на кафедрі нормальної фізіології ОДМУ-нові можливості/ О. А. Кащенко, О. А. Шандра (стр.108-109)
Ковальчук Л. Є. Перспективи практично-орієнтованого викладання молекулярної біології як базової дисципліни для молекулярної медицини/ Л. Є. Ковальчук, Р. В. Козовий, Н. В. Чернюк (стр.109-110)
Козярін І. П. Сучасні проблеми та можливі шляхи оптимізації практичної підготовки фахівців/ І. П. Козярін, В. І. Слободкін, І. М. Хоменко (стр.110-111)
Кресюн В. Й. Перспективи викладання та вивчення клінічної фармації на фармацевтичному факультеті/ В. Й. Кресюн, С. Б. Стречень, О. Л. Тимчишин (стр.111-112)
Крушинська Т. Ю. Модульний контроль як складова практично-орієнтованого викладання медичної мікробіології/ Т. Ю. Крушинська, Г. М. Кременчуцький, Л. Г. Юргель (стр.112-113)
Личковський Е. І. Професійна спрямованість вивчення медичної і біологічної фізики у вищих медичних закладах освіти/ Е. І. Личковський, Л. Ф. Ємчик, М. І. Драчук (стр.114)
Лобань Г. А. Формування практичних навичок та умінь - важливий орієнтир в інтеграції теоретичної та практичної підготовки майбутніх лікарів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ Г. А. Лобань [и др.] (стр.115)
Опришко В. І. Про послідовність викладання клінічної та базової фармакології у світлі принципів кредитно-модульної системи/ В. І. Опришко [и др.] (стр.116)
Павліченко В. І. До поліпшення викладання медичної біології/ В. І. Павліченко [и др.] (стр.117)
Педанов Ю. Ф. Практично-орієнтоване викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.118)
Попов О. Г. Кредитно-модульна система навчання на кафедрі оперативної хірургії і топографічної анатомії/ О. Г. Попов [и др.] (стр.119)
Попович А. П. З досвіду організації навчальної роботи з біології англійськомовних студентів/ А. П. Попович, В. В. Галиця (стр.120)
Посохова К. А. Досвід практично-орієнтованого навчання на кафедрі фармакології/ К. А. Посохова [и др.] (стр.121)
Пропіснова В. В. Про актуальність викладання дисципліни "Сучасні проблеми біоетики" студентам фармацевтичних спеціальностей/ В. В. Пропіснова, В. А. Мороз (стр.122)
Романенко М. І. Перспективи практично-орієнтованого викладання біохімії у вищих медичних навчальних закладах в умовах кредитно-модульної системи навчання/ М. І. Романенко [и др.] (стр.123)
Самура І. Б. Самостійна робота студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчання/ І. Б. Самура [и др.] (стр.124)
Сеник Л. М. Проблеми навчання аудіювання текстів за фахом в іншомовній аудиторії/ Л. М. Сеник (стр.125)
Сеник Л. М. Роль навчальних правил в практичному курсі російської мови при навчанні іноземних студентів-медиків/ Л. М. Сеник, Л. Ф. Богуславська (стр.126)
Сеник Л. М. Когнітивний підхід до навчання сприйняття, осмислення і переробки наукової інформації іноземними студентами/ Л. М. Сеник, Л. М. Корбут (стр.127)
Сеник Л. М. Підготовка іноземних студентів-медиків до монологічного висловлення на професійні теми/ Л. М. Сеник, О. А. Рощупкина (стр.128)
Сеник Л. М. Комунікативна спрямованість навчання іноземних студентів-медиків/ Л. М. Сеник, С. П. Турковський (стр.129)
Сеник Л. М. Інтеграція практично-орієнтованого викладання природничих дисциплін на допрофесійному етапі та у вищому медичному навчальному закладі/ Л. М. Сеник, Я. В. Цехмістер (стр.130)
Смольська Л. Ю. Лінгводидактичні засади формування фонетичної компетенції майбутніх фахівців у медико-біологічній галузі/ Л. Ю. Смольська, О. М. Беляева (стр.131)
Стречень Б. М. Особливості викладання проблем фінансування в курсі "Економіка охорони здоров’я"/ Б. М. Стречень [и др.] (стр.132)
Фіра Л. С. Фармакогнозія - практично-орієнтована дисципліна для студентів провізорів/ Л. С. Фіра [и др.] (стр.133)
Черкасов В. Г. Шляхи підвищення ефективності самостійної роботи студентів при вивченні анатомії людини в медичному університеті/ В. Г. Черкасов (стр.134)
Шепітько В. І. Сучасні аспекти практичної спрямованості навчання студентів стоматологічного факультету на кафедрі гістології, цитології та ембріології/ В. І. Шепітько [и др.] (стр.135)
Шульгай А. Г. Викладання соціальної медицини у контексті підготовки організаторів в охороні здоров’я/ А. Г. Шульгай [и др.] (стр.136)
Яковлева В. О. Впровадження в навчальний процес нової вибіркової професійно-орієнтованої дисципліни "Побічна дія ліків"/ В. О. Яковлева [и др.] (стр.136-137)
Яковлева В. О. Досвід виконання дипломних робіт з фармакоекономіки/ В. О. Яковлева, О. О. Герасимова, Н. В. Бездітко (стр.138)
Яцина О. В. Методологічно та практично значущі особливості підготовки студентів-медиків до ліцензійного іспиту "Крок-2" на циклових заняттях з загальної гігієни та екології/ О. В. Яцина [и др.] (стр.139)
Талалаєнко О. М. Про проведення в Донецькому державному медичному університеті їм. М. Горького міжнародного науково-практичного семінару з проблем вищої професійної освіти/ О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак (стр.140-141)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Редчіц М. А., Сергета І. В.
Заглавие : Комплексна оцінка показників адаптації молодших школярів до умов навчання у школі-ліцеї
Место публикации : Вісник Вінницького держ. мед. ун-ту. - Вінниця, 1999. - Т. 3, № 1. - С. 148-149 (Шифр 74127/1999/1)
MeSH-главная: АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
Найти похожие

10.

Заглавие журнала :Довкілля та здоров’я -2005г.,N 3
Интересные статьи :
Яворовський О. П. Сучасні погляди на механізми дії епоксидних сполук на організм людини/ О. П. Яворовський [и др.] (стр.3-10)
Винарська О. І. Експериментальне вивчення змін в імунній системі за перорального надходження в організм нітриту, нітрату натрію та хлороформу/ О. І. Винарська, Л. Є. Григоренко (стр.11-15)
Васильєва В. Л. Санітарно-гігієнічна регламентація вірусних інсектицидів в аспектах їх екології та біоетики/ В. Л. Васильєва (стр.16-21)
Махнюк В. М. Законодавство України про гігієнічні питання збереження здоров’я дітей у загальноосвітніх навчальних закладах/ В. М. Махнюк (стр.22-24)
Євтушенко О. І. Генетичні маркери вірулентності для диференціації вірусів полімієліту/ О. І. Євтушенко (стр.25-28)
Сергета І. В. Гігієнічна оцінка психофізіологічної адаптації молодших школярів-ліцеїстів/ І. В. Сергета, М. А. Редчіц, О. В. Яцина (стр.28-32)
Поворознюк В. В. Фізичний розвиток та стан кісткової тканини дівчаток Харківського регіону/ В. В. Поворознюк, Т. В. Фролова (стр.33-35)
Яцковська Н. Я. Біологічна цінність грибного порошку з біомаси вищого їстівного гриба гливи звичайної/ Н. Я. Яцковська (стр.36-39)
Бондаренко Ю. Г. Оцінка неканцерогенного ризику для здоров’я населення внаслідок забруднення атмосферного повітря м.Черкаси/ Ю. Г. Бондаренко, К. П. Фоміних (стр.40-42)
Климчук М. А. Стан навколишнього середовища та його вплив на здоров’я населення Львівської області/ М. А. Климчук (стр.43-48)
Сердюк А. М. Сродни небожителям, но с земными чертами. К 100-летом со дня рождения Л. И.Медведя/ А. М. Сердюк (стр.2 стор. вкладки)
Професор Є. С.Лахно - видатний вчений-гігієніст України (стр.4 стор. вкладки)
Кашуба Н. А. Факторный анализ заболеваемости рабочих электросварочных предприятий на основании данных углубленных медицинских осмотров/ Н. А. Кашуба (стр.50-52)
Демецкая А. В. Изучение влияния наночастиц твердой составляющей сварочных аэрозолей на организм работающих/ А. В. Демецкая [и др.] (стр.52-56)
Горова А. І. Застосування методу кірліан-графічної оцінки функціонального стану організму людини на промислових підприємствах/ А. І. Горова [и др.] (стр.57-61)
Врублевська Т. Я. Інверсійно-вольтамперометричне визначення важких металів (Cu, Pb, Zn) у плазмі крові людини/ Т. Я. Врублевська, О. І. Соловей (стр.62-65)
Москаленко В. Ф. Гігієнічна освіта та наука у Національному медичному університеті ім. О. О. Богомольця: сторінки історії/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Ф. Я. Ступак (стр.65-72)
Яцковська Н. Я. Вплив екстрактів з біомаси дріжджів-цукроміцетів на перебіг експериментального цукрового діабету/ Н. Я. Яцковська, М. Б. Пліс, Г. І. Соломко (стр.73-76)
Моргачева В. И. Проблемы организации государственного санитарного надзора в крупном промышленном центре в современных условиях/ В. И. Моргачева [и др.] (стр.77-79)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-10    11-17 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)