Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (1)Высшее образование (7)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Рогальський, І. О.$<.>)
Общее количество найденных документов : 27
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-27 
1.
Шифр: СУ66/2020/5
   Журнал

Сучасна педіатрія [Текст]. - Выходит ежеквартально
2020г. № 5
Содержание:
Кашкалда, Д. А. Особенности изменений стресс-регулирующих систем у подростков с сердечно-сосудистой патологией при эндотелиальной дисфункции / Д. А. Кашкалда. - С.8-14. - Библиогр. в конце ст.
Косаковський, А. Л. Особливості ураження ЛОР-органів у дітей з синдромом Дауна / А. Л. Косаковський, Ю. В. Гавриленко, М. А. Кияниця. - С.15-18. - Бібліогр. наприкінці ст.
Боярчук, О. Р. Оцінка факторів впливу на ставлення батьків до імунопрофілактики / О. Р. Боярчук, В. А. Міщанчук. - С.19-23. - Бібліогр. наприкінці ст.
Марушко, Р. В. Аналіз стану здоров’я дітей першого року життя / Р. В. Марушко, О. О. Дудіна, Т. Л. Марушко. - С.24-32. - Бібліогр. наприкінці ст.
Банадига, Н. В. Практичні аспекти хвороби Лайма у дітей / Н. В. Банадига, І. О. Рогальський. - С.33-38. - Бібліогр. наприкінці ст.
Авраменко, І. Ю. Хвороба Помпе: діагностика та сучасні підходи до терапії / І. Ю. Авраменко, Н. С. Косминіна. - С.39-44. - Бібліогр. наприкінці ст.
Ретмаєр, М. Й. Дебют і перебіг рідкісного ювенільного дерматоміозиту. Частина ІІ: клінічний аналіз із порівняльно-аналітичним оглядом літератури / М. Й. Ретмаєр [та ін.]. - С.45-51. - Бібліогр. наприкінці ст.
Другие авторы: Волосянко А. Б., Синоверська О. Б., Іванишин Л. Я., Алексеєва Ю. І.
Овчаренко, Л. С. Особливості терапії секреторно-евакуаторних порушень при гострих бронхітах у дітей з порушенням функції зовнішнього дихання / Л. С. Овчаренко [та ін.]. - С.52-58. - Бібліогр. наприкінці ст.
Другие авторы: Вертегел А. О., Андрієнко Т. Г., Самохін І. В., Кряжев О. В., Шелудько Д. М.
Маменко, М. Є. Вплив застосування комбінації Lactobacillus reuteri DSM 17938 із вітаміном D на рівень 25(OH)D у сироватці крові дітей раннього віку / М. Є. Маменко, М. Р. Романько. - С.59-68. - Бібліогр. наприкінці ст.
Мальцев, Д. В. Бронхомед Бальзам як засіб вибору патогенетичної і симптоматичної терапії гострих запальних хвороб респіраторної системи людини / Д. В. Мальцев. - С.70-74. - Бібліогр. наприкінці ст.
Синдром бронхіальної обструкції у дітей (візинг, свистяче дихання) : клінічна настанова, заснована на доказах. - С.75-103
Имеются экземпляры в отделах:
Экз. 1 (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.
Шифр: СУ26/2014/3
   Журнал

Современная педиатрия . - Выходит ежеквартально
2014г. № 3
Содержание:
Проблемні питання медичної допомоги дітям та підліткам : резолюція наукового симпозіуму з міжнародною участю (20-21 березня 2014 року). - С.21-22
Муковісцидоз в Україні: проблема, що потребує негайних дій. - С.23-27
Буряк, В. Н. Ассоциация с герпесвирусами генерализованных форм менингококковой инфекции / В. Н. Буряк, А. С. Сергиенко. - С.28-32
Пипа, Л. В. Вплив санаторно-курортного лікування дітей школи-інтернату на їх психологічні та соматичні параметри / Л. В. Пипа [и др.] . - С.33-39
Другие авторы: Філик А. В., Лук’янович І. Л., Пілюйко Н. В., Мурдид М. П., Лисиця Ю. М., Астахова Ж. Ф., Заморока В. М.
Банадига, Н. В. Вплив залізодефіцитної анемії у дітей на формування системного імунітету / Н. В. Банадига, Я. В. Рогальська, І. О. Рогальський. - С.40-43
Корицький, Г. І. Сучасні реалії та перспективи неонатальної хірургічної служби на Тернопільщині / Г. І. Корицький, О. М. Горбатюк. - С.44-47
Соловьева, Н. Л. Мукоактивная терапия при лечении острых респираторных инфекций у детей / Н. Л. Соловьева, Г. А. Кулакова, Е. А. Курмаева. - С.48-55
Меркулов, А. Ю. Ночной и утренний кашель у детей как ранний признак хронического аденоидита / А. Ю. Меркулов. - С.56-58
Кокоркин, Д. Н. Диагностика и лечение рецидивирующих и хронических синуситов у детей / Д. Н. Кокоркин. - С.59-64
Марушко, Ю. В. Досвід застосування препарату «Цефодокс» у лікуванні позалікарняних пневмоній у дітей / Ю. В. Марушко, М. Г. Грачова. - С.65-69
Гляделова, Н. П. Муколитические препараты в управлении кашлем у детей / Н. П. Гляделова. - С.70-75
Практичні рекомендації щодо первинної профілактики алергічних захворювань у дітей (резолюція засідання експертів). - С.76-77
Кряжев, О. В. Значення анамнестичних даних у діагностиці порушень кальцій-фосфорного забезпечення у дітей раннього віку з проявами харчової алергії / О. В. Кряжев [и др.] . - С.78-82
Другие авторы: Овчаренко Л. С., Вертегел А. О., Самохін І. В., Андрієнко Т. Г., Жихарева Н. В.
Тяжка, О. В. Особливості клінічного перебігу алергічних захворювань у дітей при застосуванні у комплексній терапії вітаміну Д / О. В. Тяжка, З. В. Сельська. - С.83-88
Іванько, О. Г. Досвід організації фізичної реабілітації підлітків 16-17 років з артеріальною гіпертензією в умовах навчального закладу / О. Г. Іванько [и др.] . - С.89-93
Другие авторы: Михалюк Є. Л., Підкова В. Я., Недельська Є. В., Малахова С. М., Кизима Н. В., Круть О. С., Пацера М. В., Радутна О. А., Шульга А. О.
Каладзе, Н. Н. Роль эпифиза в хронобиологических особенностях артериальной гипертензии у детей / Н. Н. Каладзе, И. Б. Зюкова. - С.94-97
Уніфікований клінічний протокол медичної допомоги дітям із хронічним неспецифічним невиразкововим колітом. - С.98-101
Уніфікований клінічний протокол медичної допомоги дітям із виразковим колітом. - С.102-106
Бережний, В. В. Оцінка ефективності піногасників у комплексній терапії функціональних гастроінтестинальних розладів у дітей раннього віку / В. В. Бережний, В. Г. Козачук, М. Р. Ліщинська. - С.107-112
Денисова, М. Ф. Современные подходы к диагностике язвенного колита у детей / М. Ф. Денисова. - С.113-115
Ленченко, А. В. МікроРНК як біомаркери функціонального стану гепатоцитів у дітей раннього віку з пролонгованою кон’югаційною жовтяницею / А. В. Ленченко [и др.] . - С.116-120
Другие авторы: Чернега Н. Ф., Шадрін О. Г., Досенко В. Є.
Сорокулова, І. Б. Корекція Біоспорином порушень мікробіоценозу кишечника у новонароджених дітей / І. Б. Сорокулова [и др.] . - С.121-124
Другие авторы: Сафронова Л. А., Виноградов В. П., Тишкевич В. М., Хілько Т. В., Старенька С. Я., Лапа С. В.
Смульська, Н. О. Наслідки перенесеного інсульту у дитячому віці / Н. О. Смульська. - С.125-128
Волоха, А. П. Типові та атипові форми хвороби котячої подряпини / А. П. Волоха. - С.129-133
Контактные линзы: дружим с детства?. - С.136-137
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

3.


    Банадига, Н. В.
    Сестринський процес в умовах реформування медичної освіти [Текст] / Н. В. Банадига, Н. Я. Ходорчук, І. О. Рогальський // Медична освіта. - 2006. - № 3. - С. 58-60

Рубрики: Образование медицинское

   Медсестринская деятельность, моделирование


Доп.точки доступа:
Ходорчук, Н. Я.
Рогальський, І. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Банадига, Н. В.
    Практичні аспекти хвороби Лайма у дітей [Текст] / Н. В. Банадига, І. О. Рогальський // Сучасна педіатрія. Україна. - 2020. - N 5. - С. 33-38. - Бібліогр. наприкінці ст.


MeSH-главная:
ЛАЙМА БОЛЕЗНЬ -- LYME DISEASE (диагностика, лекарственная терапия, осложнения, эпидемиология, этиология)
АНТИБАКТЕРИАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА -- ANTI-BACTERIAL AGENTS (прием и дозировка, терапевтическое применение)
ДЕТИ -- CHILD
Аннотация: Хвороба Лайма набуває особливого значення в період весна–осінь, попри те, що її клінічні прояви можуть бути протягом року. Обізнаність практичних лікарів із даною проблемою є недостатньою, потребує поповнення знань щодо діагностики та лікування. У педіатричній практиці факт укусу дитини іксодовим кліщом, що переносить збудника лайм-бореліозу, окрім того ще й бабезіозу, анаплазмозу, нерідко залишається не поміченим. А тому, батьки звертаються за медичною допомогою лише тоді, коли у дітей з’являються проблеми зі здоров’ям, нерідко думка про хворобу Лайма навіть не виникає. Хвороба Лайма має широкий поліморфізм клінічних симптомів, характеризується мультисистемними ураженнями, циклічністю перебігу — все це ускладнює діагностичний пошук. Труднощі полягають ще й у тому, що відсутні вітчизняні клінічні рекомендації. У даній публікації наведені підходи до діагностики, лікування, профілактики хвороби Лайма з огляду досвіду експертів різних країн. Проаналізовані сучасні підходи до двоетапної лабораторної діагностики, тактики ведення пацієнта з моменту укусу, лікування на різних стадіях лайм-бореліозу. Звернена увага на необхідність проведення епідеміологічних досліджень в Україні, запровадження освітніх програм із метою запобігання хвороби. Залишається не достатньо вивченим диференційований підхід до лікування хвороби Лайма у дітей із врахуванням вікових аспектів, супутньої патології, безпеки тривалої антибактеріальної терапії
Доп.точки доступа:
Рогальський, І. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Банадига, Н. В.
    Порушення процесів мінералізації кісткової тканини у дітей на тлі бронхіальної астми [Текст] / Н. В. Банадига, І. О. Рогальський // Перинатологія та педіатрія. - 2010. - № 3. - С. 89-91

Рубрики: Астма бронхиальная--дети--метаб

   Кальцификация физиологическая--дети


Доп.точки доступа:
Рогальський, І. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.
Шифр: ПУ3/2010/3
   Журнал

Перинатология и педиатрия [Текст]. - Выходит ежеквартально
2010г. № 3
Содержание:
Слабкий, Г. О. Організація перинатальної допомоги: досвід розвинутих країн (аналітичний огляд наукової літератури) / Г. О. Слабкий, Є. Є. Шунько, І. М. Матвієнко. - С.8-10
Сміян, І. С. Нейрофункціональні методи дослідження та оцінка метаболічного обміну в діагностиці гіпоксичних уражень нервової системи у новонароджених / І. С. Сміян, Г. А. Павлишин, А. О. Сковронська. - С.11-13
Шадрін, О. Г. Клініко-параклінічне обгрунтування застосування продуктів функціонального харчування з включенням омега-3 поліненасичених жирних кислот та олігосахаридів при функціональних закрепах у дітей раннього віку / О. Г. Шадрін, Р. В. Марушко, Т. Л. Марушко. - С.14-19
Квашніна, Л. В. Стан процесів мінералізації кісткової тканини та корекція її порушень у дітей раннього віку з вродженою та набутою патологією опорно-рухового апарату / Л. В. Квашніна, Т. А. Поліщук. - С.20-24
Яковенко, Н. А. Современные аспекты диагностики и патогенетического лечения острых диарей у детей раннего возраста / Н. А. Яковенко. - С.25-27
Квашнина, Л. В. Лихорадка у детей: механизмы возникновения и лечение / Л. В. Квашнина, Ю. А. Маковкина. - С.28-34
Мигаль, Л. Я. Діагностика ступеня активності запального процесу в нирках дітей,хворих на пієлонефрит(за ензимологічними критеріями) / Л. Я. Мигаль [и др.] . - С.35-38
Другие авторы: Багдасарова І. В., Нікуліна Г. Г., Сербіна І. Є., Король Л. В., Лавренчук О. В., Фоміна С. П.
Степанова, Л. С. Фактори ризику та ступеня вірогідності виникнення захворювань бронхолегеневої системи у дітей дошкільного віку / Л. С. Степанова. - С.39-42
"Новые технологии в педиатрической науке,практике и образовании посвященной памяти академика Б. Я. Резника": Материалы конференции(продолжение),8-9 апреля 2010г.,г. Одесса. - С.43-102
Сухарева, Г. Э. Пренатальная диагностика и постнатальные исходы врожденной патологии сердечно-сосудистой системы у детей / Г. Э. Сухарева. - С.44-48
Аряев, Н. Л. Перспективы применения энтеросгеля у новорожденных с гемолитической болезнью / Н. Л. Аряев [и др.] . - С.49-52
Другие авторы: Васильченко Л. В., Бределева Н. К., Мерикова Н. Л.
Горошко, О. І. Клінічна характеристика і фактори ризику респіраторного дистрес-синдрому у недоношених новонароджених / О. І. Горошко. - С.53-57
Аряєв, М. Л. Медико-соціальні чинники ризику і патогенетичні закономірності при внутрішньошлуночкових крововиливах у недоношених новонароджених з малою та дуже малою масою тіла при народженні / М. Л. Аряєв [и др.] . - С.58-60
Другие авторы: Бределева Н. К., Васильченко Л. В., Мерікова Н. Л., Шевченко І. М., Циунчік Ю. Г.,
Токарчук, Н. І. Раціональне харчування дітей раннього віку-крок до профілактики надмірної маси тіла та ожиріння / Н. І. Токарчук, Є. В. Тимчук. - С.61-63
Катилов, А. В. Оптимизация ингаляционной техники при бронхиальной астме у детей / А. В. Катилов, Д. В. Дмитриев, А. В. Мазулов. - С.64-66
Гарас, М. Н. Лабільність бронхів за різного характеру запалення дихальних шляхів у школярів з тяжким персистуванням бронхіальної астми / М. Н. Гарас. - С.67-68
Ручко, А. Ф. Клініко-патогенетичне значення вільнорадикальних процесів у дітей з гострою бронхолегеневою патологією / А. Ф. Ручко, Т. Ю. Череднікова. - С.69-70
Сульженко, М. Ю. Вплив дефіциту заліза на формування статевої системи у дівчаток-підлітків / М. Ю. Сульженко, Н. М. Головченко. - С.71-73
Маменко, М. Є. Епідеміологічні маркери існування йодного дефіциту на сході України / М. Є. Маменко [и др.] . - С.74-77
Другие авторы: Єрохіна О. І., Бєлих Н. А., Кузюбердіна Т. М., Гукова І. М.
Шумна, Т. Є. Мікроелементози у міських дітей з алергічними захворюваннями / Т. Є. Шумна. - С.78-80
Фролова, Т. В. Роль мікроелементного профілю у системі регіонального моніторингу здоров’я дитячого населення / Т. В. Фролова, О. В. Охапкіна. - С.81-83
Багдасарова, І. В. Диференційна діагностика захворювань нирок із еритроцитурією у дітей шляхом використання алгоритму клініко-лабораторних критеріїв / І. В. Багдасарова, Т. В. Буднік. - С.84-88
Банадига, Н. В. Порушення процесів мінералізації кісткової тканини у дітей на тлі бронхіальної астми / Н. В. Банадига, І. О. Рогальський. - С.89-91
Бабій, І. Л. Порівняльна характеристика функціонального стану хребетного стовпа у здорових дітей та дітей із вегето-судинними дисфункціями / І. Л. Бабій, Н. О. Малиновська. - С.92-94
Абатуров, О. Є. Клінічне значення імунної відповіді у розвитку хелікобактерної інфекції у дітей / О. Є. Абатуров, О. М. Герасименко. - С.95-97
Кожевин, Р. В. Клинико-эпидемиологический анализ и факторы риска антибиотик-ассоциированной диареи у детей / Р. В. Кожевин. - С.98-100
Пасічник, І. П. Сучасні підходи до викладання питань медико-соціальної допомоги підлітками у системі додипломної підготовки лікарів / І. П. Пасічник. - С.101-102
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

7.


    Калинюк, Я. М.
    Педагогічні (методичні) засади викладання курсу “Медичне правознавство” для студентів медичного факультету [Текст] = Pedagogical (methodical) base on teaching the course “Medical legislation” for students of medical faculty / Я. М. Калинюк, І. О. Рогальський, М. В. Чорненький // Медична освіта. - 2015. - № 4. - С. 27-29. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
ЮРИСПРУДЕНЦИЯ -- JURISPRUDENCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
Доп.точки доступа:
Рогальський, І. О.
Чорненький, М. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Рогальський, І. О.
    Особливості викладання медичного права для студентів-медиків [Текст] = Peculiarities of medical law teaching for medical students / І. О. Рогальський, Н. М. Калинюк // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 46-49


MeSH-главная:
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: Мета роботи – дослідження особливостей викладання дисципліни “Медичне право України” для студентів-медиків. Основна частина. У статті досліджено проблемні моменти викладання дисципліни “Медичне право України” для студентів неюридичних спеціальностей, зокрема для студентів-медиків. Проаналізовано окремі аспекти навчальної програми з медичного права. Обґрунтовано необхідність вдосконалення методів та технологій викладання медичного права для студентів-медиків. Визначено, що вітчизняна нормативно-правова база має положення, що регулюють права громадян у сфері охорони здоров’я. Однак євроінтеграційний вектор розвитку нашої країни, збільшення обсягів міждержавних обмінів, розвиток ринкових відносин, потребує вивчення та ревізії вітчизняного права, врахування кращого світового досвіду участі професійних і громадських організацій щодо захисту прав медичних працівників та пацієнтів, зобов’язує науковців і законодавчі органи удосконалювати нормативну базу в галузі охорони здоров’я. А впровадження та вивчення її у вищих навчальних закладах забезпечить імплементацію медичного права в систему права України. Висновки. Доведено, що навчальна дисципліна “Медичне право України” включає в себе норми інших галузей права, що регулюють суспільні відносини, учасниками яких є медичні працівники та пацієнти. Це надає змогу студентам-медикам вивчити та знати ази конституційного, цивільного, адміністративного, кримінального законодавства
Доп.точки доступа:
Калинюк, Н. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


   
    Особливості викладання медико-правових дисциплін на іноземному факультеті [Текст] / І. О. Рогальський [и др.] // Медична освіта. - 2014. - № 1. - С. 95-97


MeSH-главная:
ЮРИСПРУДЕНЦИЯ -- JURISPRUDENCE
ПРАВА ЧЕЛОВЕКА -- HUMAN RIGHTS (обучение)
Доп.точки доступа:
Рогальський, І. О.
Чорненький, М. В.
Калинюк, Н. М.
Сопіга, М. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.
Шифр: МУ7/2014/1
   Журнал

Медична освіта
2014г. № 1
Содержание:
Бойцанюк, С. І. Організація лекційного процесу для студентів стоматологічного факультету в умовах навчання за кредитно-модульною системою / С. І. Бойцанюк
Бурлака, Б. С. Застосування комунікаційно-когнитивного підходу "Промислова технологія парфумерно-косметичних засобів" у студентів провізорів-косметологів / Б. С. Бурлака. - С.13-14
Вовченко, М. Б. Вплив різноманітних методів навчання на успішність студентів 1 та 2 курсів при вивченні анатомії людини в ЗДМУ / М. Б. Вовченко. - С.15-17
Гарасимів, І. М. Особливості викладання медицини катастроф в умовах реформування галузі охорони здоров’я України / І. М. Гарасимів. - С.18-19
Горчакова, Н. О. Науково-методичні основи викладання фармакології антиангінальних лікарських засобів / Н. О. Горчакова. - С.20-23
Данилевич, Ю. О. Застосування принципів ейдетики при викладанні дисципліни "Оперативна хірургія та топографічна анатомія" / Ю. О. Данилевич, М. Ф. Коврига. - С.24-25
Дейкало, І. М. Напрямки організації самостійної роботи студентів медичного ВУЗу в умовах кредитно-модульної системи / І. М. Дейкало [и др.]. - С.26-28
Другие авторы: Герасимчук П. О., Копитчак І. Р., Ковальчук А. О.
Демчук, М. Б. Особливості викладання менеджменту та маркетингу у фармації в умовах кредитно-модульної системи навчання / М. Б. Демчук. - С.29-32
Дорошенко, О. М. Системна оцінка рівня знань курсантів, що навчаються на кафедрах інституту стоматології нмапо імені П. Л. Шулика / О. М. Дорошенко, Т. М. Волосовець, М. В. Дорошенко. - С.33-34
Кліщ, Г. І. Самостійна робота студента-медика як засіб формування іншомовних вмінь і навичок / Г. І. Кліщ, Н. О. Федчишин, Н. І. Єлагіна. - С.35-40
Кормило, О. М. Психологічна профілактика синдрому емоційного вигорання у медичних працівників станції швидкої допомоги / О. М. Кормило [и др.]. - С.41-43
Другие авторы: Слободянюк О. Л., Литвиненко І. В., Боровик І. О.
Кравець, Н. Я. Застосування методу моделювання в процесі навчання мікробіологи / Н. Я. Кравець, І. М. Грод, Л. О. Шевчик. - С.44-47
Кривенький, Т. П. Особливості інтеграції навчального процесу, які спрямовані на підвищення фахової підготовки студентів-стоматологів у ДВНЗ "Івано-Франківський національний медичний університет / Т. П. Кривенький [и др.]. - С.48-50
Другие авторы: Назарук Р. М., Тучак О. І., Воронич-Семченко Н. М.
Кульчицький, В. Й. Історико-педагогічні проблеми розвитку патріотичного виховання в Україні ІІ половини XX століття / В. Й. Кульчицький. - С.51-55
Куровська, В. О. Проблема культури та виховання особистості під час викладання фізіології / В. О. Куровська. - С.56-59
Кущ, О. Г. Кредитно-модульна система організації навчального процесу на кафедрі мікробіології, вірусологи, імунології Запорізького державного медичного університету для студентів зі спеціальності "Лабораторна діагностика’’ / О. Г. Кущ. - С.60-63
Леськів, І. М. Новітні впровадження в педагогічний процес викладання радіології на третьому курсі медичного факультету / І. М. Леськів [и др.]. - С.64-66
Другие авторы: Жулкевич І. В., Галайчук І. Й., Загурська Н. О.
Манащук, Н. В. організація навчального процесу за кредитно-модульною системою для студентів стоматологічного факультету на курсі пародонтології / Н. В. Манащук, Н. В. Чорній. - С.67-68
Мізюк, В. М. Використання тестового контролю знань студентів при вивченні дисципліни "Внутрішня медицина’’ / В. М. Мізюк. - С.69-70
Місяченко, М. М. Актуальні питання методологічного покращення якості викладання предмета "Внутрішня медицина’’ для студентів стоматологічного факультету / М. М. Місяченко. - С.71-72
Нікіфоров, О. А. Особливості навчання та рейтингового оцінювання знань студентів-іноземців у вивченні основ клінічної генетики на медичному факультеті за умов кредитно-модульної системи освіти / О. А. Нікіфоров. - С.73-76
Омельчук, С. Т. Актуальні питання нейропсихонутриціології у професійній підготовці студентів медико-психологічного фаху (частина 1) / С. Т. Омельчук, Н. В. Велика, Т. І. Аністратенко. - С.77-82
Перепелиця, О. О. Особистісно-Орієнтований підхід в організації позааудиторної роботи учнів на підготовчому відділенні для громадян України Буковинського державного медичного університету / О. О. Перепелиця. - С.83-85
Пида, В. П. Використання віртуальних програм для викладання фармакології у студентів фармацевтичного факультету / В. П. Пида. - С.88-88
Пішак, В. П. Студентське наукове товариство як перша сходинка до формування творчого потенціалу науковця / В. П. Пішак, М. І. Кривчанська, М. О. Ризничук. - С.89-91
П’ятночка, І. Т. Роль сімейного лікаря в боротьбі з туберкульозом / І. Т. П’ятночка, С. І. Корнага, В. І. П’ятночка. - С.92-94
Рогальський, І. О. Особливості викладання медико-правових дисциплін на іноземному факультеті / І. О. Рогальський [и др.]. - С.95-97
Другие авторы: Чорненький М. В., Калинюк Н. М., Сопіга М. О.
Семенець, А. В. Застосування хмарних технологій при побудові інформаційної інфраструктури медичного ВНЗ / А. В. Семенець. - С.98-103
Сон, А. С. Педагогічний такт викладача вищого навчального закладу, напрямки рішення / А. С. Сон, В. В. Добровольський, Ю. І. Горанський. - С.104-106
Сорокман, Т. В. Наукові дослідження як рушійна сила вищої медичної освіти / Т. В. Сорокман [и др.]. - С.107-109
Другие авторы: Сокольник С. В., Гінгуляк М. Г., Попелюк Н. О.
Сорокман, Т. В. Шляхи удосконалення якості освіти у вищому медичному навчальному закладі / Т. В. Сорокман [и др.]. - С.110-112
Другие авторы: Сокольник С. В., Швигар Л. В. , Підвисоцька H. І., Макарова О. В.
Федчишин, Н. О. Тестування як метод навчання і контролю знань студентів при вивченні німецької мови / Н. О. Федчишин. - С.113-118
Шовкова, Н. І. Шляхи адаптації проведення виробничої лікарської практики з профілактики стоматологічних захворювань згідно з кредитно-модульною системою навчання на кафедрі дитячої стоматології ІФНМУ / Н. І. Шовкова. - С.119-120
Зятковська, О. Я. Особливості кредитно-модульної системи навчання студентів фармацевтичного факультету з дисципліни "Лабораторна діагностика’’ / О. Я. Зятковська. - С.121-123
Кульбашна, Я. А. Модель формування професійної компетентності майбутнього стоматолога / Я. А. Кульбашна, Я. П. Нагірний. - С.124-128
Тишковець, М. П. Багатий доробок науковця / М. П. Тишковець. - С.129-131
Завальнюк, А. Х. Деякі зауваження до змісту навчального посібника В. Т. Бачинського із співавторами "Первинний огляд трупа на місці виявлення" (Чернівці, 2010) / А. Х. Завальнюк, І. О. Юхимець, О. Ф. Кравець. - С.132-134
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

11.
Шифр: МУ7/2006/3
   Журнал

Медична освіта
2006г. № 3
Содержание:
Ковальчук, Л. Я. До питання співпраці Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Гобачевського та штату Південна Кароліна, США в галузі медсестринської освіти / Л. Я. Ковальчук. - С.5-7
Чернишенко, Т. І. Порівняльні аспекти американської та української програм акалаврату з медсестринства / Т. І. Чернишенко, Н. О. Ліщенко. - С.7-11
Ковальчук, Л. Я. Сучасна концепція підручника для медсестер / Л. Я. Ковальчук, Н. О. Ліщенко, О. С. Усинська. - С.11-13
Марценюк, В. П. Електронні інформаційні ресурси при підготовці медсестер в університеті Південної Кароліни UPSTATE (США) / В. П. Марценюк. - С.14-15
Шегедин, М. Б. Нова вітчизняна модель медсестринського процесу / М. Б. Шегедин. - С.16-17
Шкробот, С. І. Актуальні питання при вивченні предмета "Медсестринство в неврології" в світлі реформування медсестринської освіти в Україні / С. І. Шкробот, О. Ю. Бударна, З. В. Салій. - С.18-19
Хабарова, Н. А. Сучасні погляди на медсестринську освіту / Н. А. Хабарова, С. М. Андрейчин, Н. А. Бількевич. - С.20-22
Шевчук, О. В. Госпітальне медсестринство в США очима українського випускника / О. В. Шевчук. - С.22-24
Кулл, Д. С. До питання нестачі медичних сестер / Д. С. Кулл. - С.24-28
Ревчук, Н. В. Система освіти медичних сестер у Сполучених Штатах Америки / Н. В. Ревчук. - С.28-29
Усинська, О. С. Професійна класифікація медсестер у США: особливості освіти та роботи / О. С. Усинська. - С.30-31
Лепявко, А. А. Альтернативні шляхи професійного спрямування випускників медсестринських шкіл США / А. А. Лепявко. - С.32-34
Шманько, О. В. Проблема нестачі медичних сестер у США / О. В. Шманько. - С.35-36
Прокопчук, А. І. До питання реформування медсестринської освіти в Україні / А. І. Прокопчук. - С.39-40
Тарчинець, М. В. Стандартизований іспит NCLEX-RN та досвід його складання медсестрами, що одержали спеціальну освіту в Україні та країнах СНД / М. В. Тарчинець [и др.] . - С.41-42
Другие авторы: Воронцов М. В., Ставничий Д. Р., Висоцька Т. В.
Мілевська, Л. С. Особливості методики викладання курсу психіатрії в медсестринській школі університету Південної Кароліни (США) / Л. С. Мілевська. - С.42-44
Прокопчук, А. І. До питання використання манекенів у медсестринському навчальному процесі / А. І. Прокопчук. - С.44-46
Олещук, О. М. Особливості медсестринської освіти в Австрії / О. М. Олещук, Г. Б. Паласюк. - С.46-47
Олійник, О. В. Особливості роботи медичних сестер-анестезисток в клініці Віденського медичного університету / О. В. Олійник. - С.48-49
Сахарова, І. Є. За підсумками 10-ї Грацької конференції з реформування медичної освіти / І. Є. Сахарова, Н. Є. Лісничук, О. М. Олещук. - С.49-52
Качор, В. О. Про перспективу співпраці у системі сестринського навчання зі Словацькою республікою / В. О. Качор [и др.] . - С.53-54
Другие авторы: Андрейчин С. М., Васильєва Н. А., Луцук О. С.
Фаркашова, Д. Система медсестринської освіти у Словацькій республіці після 1990 року / Д. Фаркашова. - С.55-56
Сескевічюс, А. Розвиток медсестринської освіти в Литві / А. Сескевічюс. - С.57
Банадига, Н. В. Сестринський процес в умовах реформування медичної освіти / Н. В. Банадига, Н. Я. Ходорчук, І. О. Рогальський. - С.58-60
Гайдуков, В. А. Сучасні аспекти проходження переддипломної практики медичними сестрами-бакалаврами / В. А. Гайдуков [и др.] . - С.60-61
Другие авторы: Плеш І. А., Борейко Л. Д., Макарова О. В.
Дука, К. Д. Досвід навчання медсестер-бакалаврів в Дніпропетровській державній медичній академії / К. Д. Дука, Т. В. Ярошевська, І. Е. Шарун. - С.62-63
Костенко, І. Ф. Шляхи удосконалення медсестринської освіти в Україні / І. Ф. Костенко. - С.64-65
Кривенко, В. І. Організація навчального процесу медичних сестер з вищою освітою / В. І. Кривенко [и др.] . - С.66-68
Другие авторы: Федорова О. П., Пахомова С. П., Єремеєв В. Г.
Кузнєцов, В. Г. Роль кабінету доклінічної практики в процесі підготовки медичних працівників середньої ланки / В. Г. Кузнєцов. - С.68-69
Локай, Б. А. Освітньо-кваліфікаційний рівень "Магістр медсестринства" -крок вперед в реформуванні медсестринської освіти в Україні / Б. А. Локай, Д. В. Козак. - С.72-74
Локай, Б. А. Стан та проблеми підготовки науково-педагогічних кадрів для спеціальностей "Сестринська справа" та "Лабораторна діагностика" у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / Б. А. Локай. - С.74-75
Панченко, М. С. Проблеми та перспективи підготовки педагогічних кадрів зі спеціальності "Сестринська справа" з досвіду роботи Харківського базового медичного коледжу №1 / М. С. Панченко, Т. О. Кудрявцева, Л. П. Ольховська. - С.76-78
Сук, Т. І. Шляхи оптимізації підготовки медичних лаборантів у вищих навчальних закладах України / Т. І. Сук [и др.] . - С.82-83
Другие авторы: Хомко О. Й., Пержул І. Р., Молдован П. М.
Шкільна, І. М. Роль медичної сестри в профілактиці найважливіших хвороб, в тому числі інфекційних, і підтримці здорового способу життя / І. М. Шкільна. - С.88-90
Кайдашев, І. П. Методичне забезпечення навчального процесу в умовах впровадження кредитно-модульної системи / І. П. Кайдашев [и др.] . - С.90-92
Другие авторы: Расин М. С., Васильєв В. М., Дігтяр Н. І., Савченко Л. Г.
Білай, І. М. Деякі методичні підходи до викладання фармакотерапії студентам фармацевтичного факультету: курація / І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура. - С.92-95
Деміховська, О. Особливості викладання гігієни у Німеччині / О. Деміховська. - С.96-98
Чулак, Л. Д. Досвід освоєння алгоритмів при підготовці студентів до Практичноорієнтованого іспиту з ортопедичної стоматології / Л. Д. Чулак, М. В. Кушнір, В. Г. Шутурмінський. - С.99-100
Бугай, Б. Г. Ритм перепілки при мітральному стенозі: компонент, якого не вистачає / Б. Г. Бугай, С. М. Андрейчин, Т. Ю. Чернець. - С.101-103
Саварин, Т. В. Використання елементів гри при вивченні медичної термінології на заняттях 3 латинської мови / Т. В. Саварин, В. Я. Рахлецька. - С.103-106
Роговий, Ю. Є. Роль нового методу електроакупунктурної діагностики і контролю за лікуванням "Имедис-тест+"у поліпшенні викладання патологічної фізіології / Ю. Є. Роговий, Л. Г. Архіпова. - С.107-109
Корильчук, Н. І. Інтенсифікація навчального процесу студента за допомогою активізації самостійної роботи / Н. І. Корильчук, Т. Б. Корильчук. - С.109-111
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

12.
Шифр: МУ7/2005/4
   Журнал

Медична освіта
2005г. № 4
Содержание:
Яковлєв, Л. В. Роль фармакоекономіки в підготовці сучасних фахівців фармації / Л. В. Яковлєв, Н. В. Бездітко. - С.4-7
Скакун, М. П. Клінічна епідеміологія як важливий фактор реформування вищої медичної освіти в Україні / М. П. Скакун. - С.8-11
Швед, М. І. Медична освіта на шляху до доказової медицини: постановка проблеми та шляхи її вирішення / М. І. Швед [и др.] . - С.12-14
Другие авторы: Гребеник М. В., Пасєчко Н. В., Мартинюк Л. П., Зоря А. В.
Мисула, І. Р. Впровадження методів доказової фізіотерапії в клінічну практику лікарів-фізіотерапевтів / І. Р. Мисула [и др.] . - С.17-18
Другие авторы: Бакалюк Т. Г., Коваль В. Б., Вайда О. В., Голяченко А. О., Лавріненко О. М., Левицька Л. В.
Банадига, Н. В. Впровадження принципів доказової медицини у навчальний процес на кафедрі педіатрії ФПО / Н. В. Банадига [и др.] . - С.19-22
Другие авторы: Слободян Л. М., Ходорчук Н. Я., Боярчук О. Р., Рогальський І. О.
Гощинський, В. Б. Впровадження елементів доказовості у викладання основ сімейної медицини на додипломному рівні-вимога часу / В. Б. Гощинський [и др.] . - С.23-26
Другие авторы: Бабінець Л. С., Боцюк Н. Є., Бутвин С. М., Воронцов О. О., Ясній О. Р., Павліковська В. В.
Дзюбановський, І. Я. Доказова медицина в навчальному процесі на етапі післядипломної освіти лікарів-хірургів / І. Я. Дзюбановський [и др.] . - С.27-29
Другие авторы: Бенедикт В. В., Пустовойт Г. Т., Герасимець Ю. М., П’ятночка В. І., Свистун Р. В.
Галникіна, С. О. Методи впровадження основ доказової медицини у навчальний процес курсу дерматології / С. О. Галникіна, О. І. Хара. - С.29-30
Федорців, О. Є. Застосування основ доказової медицини в навчальному процесі на кафедрі педіатрії / О. Є. Федорців [и др.] . - С.31-33
Другие авторы: Воронцова Т. О., Волинська Л. А., Цідилко У. М., Никитюк С. О., Синицька В. О., Стеценко В. В.
Жмурський, С. І. Математичне моделювання дидактичних модулів 3 курсу медичної біофІзики згідно 3 вимогами болонського процесу / С. І. Жмурський [и др.] . - С.37-44
Другие авторы: Біляк Н. С., Крижанівський Й. П., Мірошниченко Т. Г., Прокопченко О. Є.
Турчин, М. В. Студентська "Історія хвороби" з офтальмології / М. В. Турчин, Т. А. Табалюк, К. В. Гнатко. - С.46-48
Квасніцький, М. В. Історія викладання нейрохірургії в Тернопільському державному медичному університеті / М. В. Квасніцький, А. А. Скляр. - С.49-51
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

13.
Шифр: МУ7/2015/4
   Журнал

Медична освіта
2015г. № 4 . - 68.62, р.
Содержание:
Волкова, Н. М. Формування комунікативних навичок медпрацівників як засіб вирішення біоетичних дилем у медичній практиці / Н. М. Волкова, Н. Ю. Струбіцька. - С.5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.
Господарський, І. Я. Система безперервної післядипломної медичної освіти у Польщі / І. Я. Господарський, Н. В. Харченко, А. Р. Вайда. - С.9-14. - Бібліогр.: в кінці ст.
Деніна, Р. В. Види організації самостійної роботи студентів з внутрішньої медицини / Р. В. Деніна. - С.15-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зарічна, Т. П. Викладання практичної психології та педагогіки вищої школи магістрантам зі спеціальності ‘Технології парфумерно-косметичних засобів” у Запорізькому державному медичному університеті / Т. П. Зарічна. - С.19-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зозуляк, Н. В. Особливості викладання курсу за вибором “Основи клінічного мислення” на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини / Н. В. Зозуляк. - С.22-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Івануса, І. Б. Роль розрахункових задач при вивченні аналітичної хімії у фармацевтичній освіті / І. Б. Івануса, М. М. Михалків, А. Є. Демид. - С.24-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Калинюк, Я. М. Педагогічні (методичні) засади викладання курсу “Медичне правознавство” для студентів медичного факультету / Я. М. Калинюк, І. О. Рогальський, М. В. Чорненький. - С.27-29. - Бібліогр.: в кінці ст.
Карпінець, І. М. Соціально-економічна та культурно-освітня характеристика студентів-іноземців вищого медичного навчального закладу / І. М. Карпінець. - С.30-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кишкан, І. Г. Основи біоетики й біобезпеки в системі вищої медичної та фармацевтичної освіти / І. Г. Кишкан, І. І. Заморський. - С.34-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кіт, З. М. Шляхи модернізації викладання сімейної медицини у вищому медичному навчальному закладі з позицій інформаційного забезпечення / З. М. Кіт, А. Р. Вергун. - С.37-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельничук, Г. М. Адаптація методичних матеріалів до практичного заняття на тему “Проведення уроку здоров’я” на ІІІ курсі стоматологічного факультету для підвищення його практичного спрямування / Г. М. Мельничук [и др.]. - С.41-43. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Костюк І. Р., Шовкова Н. І., Базалицька О. В., Бабенко А. Д., Білищук М. В., Потяк О. Ю., Коиікін О. Є., Яворська О. І., Аваков В. В.
Мергель, Т. В. Застосування інтерактивного методу “мозкового штурму” у навчальному процесі / Т. В. Мергель. - С.44-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Муратова, Т. М. Нові підходи до використання дискусії як форми спілкування на кафедрі неврології Одеського національного медичного університету / Т. М. Муратова, В. В. Добровольський. - С.48-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сирцов, В. К. Модернізація освітнього процесу на кафедрі гістології, цитології та ембріології / В. К. Сирцов [и др.]. - С.51-53. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Ключко С. С., Хитрик А. І., Завгородня М. І., Таврог М. Л.
Степанов, Ю. М. Роль педагогічного спілкування між викладачами та слухачами курсів післядипломної підготовки з терапії та гастроентерології в оптимізації навчального процесу / Ю. М. Степанов [и др.]. - С.54-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Кононов І. М., Будзак І. Я., Косинська С. В., Саленко А. В.
Тертишний, С. І. Вивчення клінічної патогістології майбутніми лікарями-лаборантами / С. І. Тертишний. - С.58-59. - Бібліогр.: в кінці ст.
Фальфушинська, Г. І. Порівняльна характеристика навчальних планів блоку базових хімічних дисциплін підготовки фахівців за спеціальностями “Фармація” та “Лікувальна справа” у медичних ВНЗ країн-асоційованих партнерів ЕРАЗМУС / Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець, Г. Я. Загричук. - С.60-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шолойко, Н. В. Роль лекції у навчальному процесі дисципліни “Організація та економіка фармації” / Н. В. Шолойко. - С.64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шухтін, В. В. Викладання курсу дерматології та венерології студентам-медикам / В. В. Шухтін, В. І. Хрущ. - С.68-69. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ястремська, С. О. Інноваційні методи викладання дисциплін у медсестринстві / С. О. Ястремська. - С.70-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ящук, О. В. Про перебіг та результати експериментальної роботи з формування професійної культури майбутніх медичних працівників молодшої кваліфікації / О. В. Ящук. - С.74-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Vorona, I. I. The latin language significance in the terminological competence formation of future doctors / I. I. Vorona. - С.77-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Боярська, Л. М. Досвід застосування системи дистанційного навчання MOODLE при самопідготовці лікарів-інтернів дитячих хірургів / Л. М. Боярська [и др.]. - С.80-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Рыжов О. А., Корнієнко Г. В., Дмитряков В. О., Скалозубов М. О.
Вакалюк, І. П. Методологічні аспекти проведення студентської предметної олімпіади з дисципліни “Внутрішня медицина” / І. П. Вакалюк [и др.]. - С.83-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Середюк Н. М., Середюк В. Н., Деніна Р. В., Мергель Т. В.
Грицай, Г. В. Деякі проблеми викладання дисципліни «Загальна практика - сімейна медицина” студентам VI курсу міжнародного факультету англійською мовою / Г. В. Грицай. - С.87-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Залізняк, М. С. Досвід проведення практичних занять з розділу “Захворювання слизової оболонки ротової порожнини” в умовах кредитно-модульної системи навчання / М. С. Залізняк. - С.90-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кузняк, Н. Б. Ефективні складові якісної підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту “Крок-3. Стоматологія” / Н. Б. Кузняк [и др.]. - С.93-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Галагдина А. А., Бамбуляк А. В., Дмитренко Р. Р.
Мисула, І. Р. Особливості викладання медичної реабілітації в сучасних умовах / І. Р. Мисула [и др.]. - С.96-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Бакалюк Т. Г., Голяченко А. О., Левицька Л. В., Квасніцька О. С.
Мищенко, І. А. Особливості викладання дисципліни «Гігієна та екологія” для іноземних студентів медичних університетів / І. А. Мищенко. - С.99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ніженковська, І. В. Організація самостійної роботи студентів заочної форми навчання з дисципліни “Біологічна хімія” в умовах кредитно-модульної системи / І. В. Ніженковська, О. В. Кузнецова. - С.102-105. - Бібліогр.: в кінці ст.
Олещук, О. М. Організація виховної роботи на кафедрі фармакології з клінічною фармакологією / О. М. Олещук [и др.]. - С.106-108. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Вольська А. С., Шевчук О. О., Коваль М. І.
Перцева, Т. О. Досвід створення та використання навчальних фільмів при викладанні гігієни у вищих медичних навчальних закладах / Т. О. Перцева [и др.]. - С.109-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шевченко О. А., Зимник С. В., Рублевська Н. І., Щудро С. А., Григоренко Л. В., Штепа О. П., Крамарьова Ю. С., Зайцев В. В., Дзяк М. В., Кулагін О. О.
Чолак, І. С. Робочий журнал з фармакогнозії як один із видів самостійної роботи студентів / І. С. Чолак. - С.112-114. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кравчук, Л. В. Здоров’язберігаючі аспекти розбудови медицини на Тернопільщині в період 1939-1941 РР. / Л. В. Кравчук, Л. О. Кравчук, О. В. Лабівка. - С.115-119. - Бібліогр.: в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

14.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: МУ7/2018/1
   Журнал

Медична освіта
2018г. № 1
Содержание:
Алєксєєнко, О. А. Навчальна демонстрація автопсії як метод проведення практичного заняття з патоморфології / О. А. Алєксєєнко [та ін.]. - С.5-7
Другие авторы: Мальцев І. О., Чекан С. М., Бондаренко Н. С., Бондаренко О. О.
Бобрук, С. В. Шляхи покращення навчання з метою попередження психоемоційних порушень у студентів-медиків вищих медичних закладів / С. В. Бобрук. - С.8-10
Боярчук, О. Р. Особливості викладання предмета "Основи раціонального харчування" на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією / О. Р. Боярчук [та ін.]. - С.11-15
Другие авторы: Чорномидз І. Б., Косовська Т. М., Бурбела Е. І.
Гевкалюк, Н. О. Компетентнісний підхід у професійній підготовці лікарів-стоматологів дитячих / Н. О. Гевкалюк. - С.16-18
Гусєв, В. М. Шляхи оптимізації додипломного навчання на кафедрі акушерства та гінекології / В. М. Гусєв, В. М. Астахов, Є. О. Шевченко. - С.19-21
Зеленюк, В. Г. Ефективність методу "ділова гра" на заняттях з аптечної технології лікарських засобів / В. Г. Зеленюк, О. М. Горошко, О. Ю. Ткачук. - С.22-25
Ільницька, О. М. Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (1 повідомлення) / О. М. Ільницька [та ін.]. - С.26-29
Другие авторы: Катеринюк В. Ю., Катеринюк О. Г., Хороб Н. Д.
Корольова, Т. В. Стан сформованості професійно-етичної культури майбутнього лікаря / Т. В. Корольова. - С.30-34
Машейко, І. В. Методичні аспекти покращення підготовки студентів-випускників з ортопедичної стоматології до практично-орієнтованого та тестового ліцензійного іспитів / І. В. Машейко [та ін.]. - С.35-38
Другие авторы: Герасимчук П. Г., Матвєєнко Р. Ю., Мамедов Р. В., Кривчук О. А.
Мисула, І. Р. Шляхи вдосконалення викладання медичної реабілітації в сучасних умовах / І. Р. Мисула [та ін.]. - С.39-42
Другие авторы: Голяченко А. О., Бакалюк Т. Г., Зятковська О. Я., Завіднюк Ю. В., Сірант Г. О.
Пилипчук, В. І. Роль інноваційних технологій у навчанні з циклу "Хірургія" студентів 6-го курсу медичного факультету / В. І. Пилипчук. - С.43-45
Рогальський, І. О. Особливості викладання медичного права для студентів-медиків / І. О. Рогальський, Н. М. Калинюк. - С.46-49
Скробач, Н. В. Шляхи підвищення якісного рівня вищої освіти / Н. В. Скробач [та ін.]. - С.50-54
Другие авторы: Шаповал О. А., Петрина В. О., Вишиванюк В. Ю.
Ткаченко, А. С. Чи варто використовувати наукометричний m-коефіцієнт на додаток до індексу Гірша при оцінці наукового вкладу викладачів медичних університетів? / А. С. Ткаченко [та ін.]. - С.55-57
Другие авторы: Ткаченко В. Л., Коваленко Н. І., Оніщенко А. І.
Топол, І. О. Впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології / І. О. Топол. - С.58-61
Kulbashna, Ya. A. The role of game technology in advancing of future dentists’ professional vocabulary competence formation process / Ya. A. Kulbashna, V. O. Zakharova. - С.62-67
Zhdan, V. M. Implementation of main interactive teaching methods in training of medical specialist / V. M. Zhdan [et al.]. - С.68-71
Другие авторы: Kitura Ye. M., Babanina M. Yu., Tkachenko M. V., Volchenko H. V., Shylkina L. M., Lebid V. H.
Гнатюк, М. С. Особливості засвоєння практичних навичок лікарями хірургічних спеціальностей при вивченні ендоскопічної хірургії / М. С. Гнатюк [та ін.]. - С.72-74
Другие авторы: Походун К. А., Татарчук Л. В., Ясіновський О. Б.
Кастнерова, М. Синдром вигорання - важлива проблема підготовки медичних сестер (досвід Південної Чехії) / М. Кастнерова [та ін.]. - С.75-78
Другие авторы: Бабінець Л. С., Боровик І. О., Боцюк Н. Є., Мігенько Б. О.
Колесник, Т. В. Використання майстер-класів для формування навичок виконання медичних маніпуляцій на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини / Т. В. Колесник, О. В. Смольянова. - С.79-81
Ленчук, Т. Л. Реалізація дидактичних принципів у практиці наукової підготовки іноземних студентів до навчання в медичному університеті / Т. Л. Ленчук. - С.82-86
Лихацька, Г. В. Методологія викладання гастроентерології студентам з англомовною формою навчання на кафедрі внутрішньої медицини № 2 / Г. В. Лихацька. - С.87-90
Мєсоєдова, В. А. Студентський науковий гурток на кафедрі клінічної анатомії та оперативної хірургії як шлях до вдосконалення професійних навиків майбутнього лікаря / В. А. Мєсоєдова. - С.91-94
Мисула, І. Р. Досвід викладання англомовним студентам на кафедрі медичної реабілітації за кредитно-модульною системою / І. Р. Мисула, О. Я. Зятковська, Т. Г. Бакалюк. - С.95-97
Муратова, Т. М. Індивідуальна бесіда як інструмент покращення опанування навчального матеріалу / Т. М. Муратова, В. В. Добровольський. - С.98-102
Павлюк, Т. В. Особливості емоційної сфери медичних працівників / Т. В. Павлюк, Т. І. Толокова. - С.103-107
Петрушанко, Т. О. Досвід позааудиторної роботи зі студентами на кафедрі терапевтичної стоматології / Т. О. Петрушанко [та ін.]. - С.108-111
Другие авторы: Ніколішина Е. В., Іленко Н. М., Попович І. Ю., Литовченко І. Ю.
Посохова, К. А. Подання інформації про побічну дію лікарських засобів при викладанні фармакології / К. А. Посохова [та ін.]. - С.112-114
Другие авторы: Олещук О. М., Шевчук О. О., Матюк Л. М.
Спіріна, І. Д. Досвід використання кросвордів при викладанні дисципліни "Психіатрія. Наркологія" / І. Д. Спіріна [та ін.]. - С.115-118
Другие авторы: Шорніков А. В., Тимофєєв Р. М., Феденко Є. С.
Швед, М. І. Досвід використання віртуальних навчально-самоконтролюючих програм у симуляційно-тренінговій підготовці студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги / М. І. Швед [та ін.]. - С.119-124
Другие авторы: Геряк С. М., Липовецька С. Й., Левицька Л. В., Ляхович Р. М., Мартинюк Л. П., Кіцак Я. М.
Dudko, O. G. Managing "Traumatology and orthopedics" educational course for foreign students in Bukovynian State Medical University / O. G. Dudko. - С.125-128
Logoyda, L. S. Methological aspects of teaching of standardization of medicines for foreign students / L. S. Logoyda, N. O. Zarivna, D. B. Korobko. - С.129-133
Смольська, Л. Ю. Рецензія на наукове видання: Закалюжний М. М. Клінічна латина з англійськими та українськими відповідниками / Мирослав Закалюжний, Михайло Андрейчин, Роман Коморовський. - Тернопіль : ТДМУ, 2017. - 832 с. / Л. Ю. Смольська. - С.134-135
Дідух, В. Д. До 100-річчя від дня смерті Івана Пулюя / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.136-140
Другие авторы: Рудяк Ю. А., Багрій-Заяць О. А., Наумова Л. В., Горкуненко А. Б.
Fedonyuk, L. Ya. Educational Biological Museum of Medical Biology Department - valuable treasure and pride of the university / L. Ya. Fedonyuk, S. S. Podobivsky, O. M. Yarema. - С.141-145
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

15.
Шифр: МУ7/2010/4
   Журнал

Медична освіта
2010г. № 4
Содержание:
Огарь, С. В. Психологічні фактори процесу адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі / С. В. Огарь, Л. В. Пляка. - С.5-7.
Чекман, І. С. Науково-методичні основи викладання побічної дії лікарських засобів слухачам факультету підвищення кваліфікації викладачів / І. С. Чекман, Н. О. Горчакова. - С.7-11.
Хомазюк, Т. А. Виробнича практика "Догляд за хворими". Новітні аспекти викладання за принципами кредитно-модульної системи / Т. А. Хомазюк [и др.] . - С.11-14.
Другие авторы: Борисова І. С., Березуцький В. І., Єгоров К. Ю., Караванська І. Л.
Ульянов, В. О. Шляхи удосконалення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах КМСОНП / В. О. Ульянов, В. Є. Бреус. - С.14-17.
Сорокман, Т. В. Кредитно-модульна система навчання в педіатрії / Т. В. Сорокман, С. В. Сокольник, Л. В. Швигар. - С.17-18.
Сон, А. С. Шляхи підвищення якості навчального, лікувального процесів на кафедрі нейрохірургії і неврології одеського державного медичного університету / А. С. Сон [и др.] . - С.19-21.
Другие авторы: Добровольський В. В., Горанський Ю. І., Перькова Г. В., Стоянов О. М., Лебідь О. П., Чемересюк І. Г., Хрущ О. В., Хубєтова І. В.
Грицан, Л. Д. Фахова спрямованість викладання розділу "фазові рівноваги в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі" / Л. Д. Грицан, В. І. Кабачний, Т. О. Томаровська. - С.21-24.
Бондаренко, Н. М. Ситуаційні завдання в тестовій формі для самостійної роботи студентів медичних вузів з курсу загальної гістології / Н. М. Бондаренко, Б. П. Терещук, Є. В. Черешнєва. - С.25-27.
Ільницька, Л. А. Викладання основ доказової медицини як засіб оптимізації навчального процесу на кафедрі медичної діагностики і терапії ФПДО Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького / Л. А. Ільницька, І. В. Шумлянський, О. Є. Січкоріз. - С.28-30.
Білай, І. М. Проведення заходів для подальшого вдосконалення навчання провізорів-інтернів на базах стажування / І. М. Білай [и др.] . - С.30-33.
Другие авторы: Дарій В. І., Рижов О. А., Райкова Т. С., Бушуєва І. В., Демченко В. О., Зарічнп Т. П., Білоус М. В., Кандибей Н. В., Пругло Є. С.
Гребенник, М. В. Деонтологічні аспекти практичної роботи лікарів-інтернів та субординаторів терапевтичного профілю / М. В. Гребенник [и др.] . - С.33-35.
Другие авторы: Криськів О. І., Бабінець Л. С., Творко В. М.
Василюк, В. М. Основи клінічного мислення і Болонський процес / В. М. Василюк [и др.] . - С.36-40.
Другие авторы: Бондар Л. П., Мартинюк Л. П., Наумова Л. В., Радецька Л. В., Кравчук Н. В., Василюк В. В., Лихацька Т. В., Смачило І. В., Гаврилюк М. Є.
Іванець, Л. М. Розв’язування задач з модулів "Фізична хімія" та "Фармацевтична хімія" як важливий елемент підготовки спеціалістів фармації / Л. М. Іванець, О. Б. Поляк. - С.40-42.
Воронич-Семченко, Н. М. Особливості викладання дисциплін "Фізіологія" та "Патоморфологія" для студентів вищих медичних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації / Н. М. Воронич-Семченко, М. М. Багрій. - С.42-45.
Бобирьов, В. М. Методологія навчального експерименту при викладанні базисної фармакології / В. М. Бобирьов, Т. О. Дев’яткіна, О. М. Важнича. - С.45-47.
Чечотіна, С. Ю. Про моніторинг безпеки ліків з курсу біоетики / С. Ю. Чечотіна, Т. О. Чикор, Е. Г. Колот. - С.48-50.
Кузякіна, Н. Є. Використання кросвордів як методу активізації пізнавальної діяльності слухачів / Н. Є. Кузякіна. - С.51-52.
Новосьолова, Н. Ф. Проблеми навчальної дисципліни "Громадське здоров’я та громадське медсестринство" / Н. Ф. Новосьолова. - С.53-55.
Андрейчин, С. М. Особливості практичної підготовки студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах кредитно-модульної системи / С. М. Андрейчин [и др.] . - С.55-57.
Другие авторы: Руда М. М., Чернець Т. Ю., Ярема Н. З., Бількевич Н. А., Бугай Б. Г., Бутвін І. М., Василюк В. В., Верещагіна Н. Я., Хабарова Н. А.
Банадига, Н. В. Значення семінарських занять у підготовці лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія" / Н. В. Банадига, І. О. Рогальський. - С.57-69.
Білик, Л. С. Розвиток комунікативних здібностей у студентів спеціальності "Сестринська справа" / Л. С. Білик, Н. Є. Слободян. - С.60-61.
Гнатюк, М. С. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії / М. С. Гнатюк [и др.] . - С.62-64.
Другие авторы: Слабий О. Б., Гнатюк Р. М., Ковальчук М. Ф., Данилевич Ю. О., Шев’як П. І., Гаргула Т. І.
Господарський, І. Я. Впровадження іннлваційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / І. Я. Господарський [и др.] . - С.65-67.
Другие авторы: Ястремська С. О., Коноваленко С. О., Рега Н. І., Криницька І. Я., Максимова В. В., Локай Б. А., Галіяш Н. Б., Креховська-Лепявко О. М., Яворська І. В., Петренко Н. В., Городецький В. Є.
Гощинський, В. Б. Комунікативні бар’єри у відносинах лікаря та пацієнта / В. Б. Гощинський [и др.] . - С.68-69.
Другие авторы: Корильчук Н. І., Боцюк Н. Є., Боровик І. О., Корильчук Т. Б., Ляшенко І. І., Перейма В. Р., Бенца О. І.
Дзюбановський, І. Я. Дистанційне навчання хірургів у світлі безперервної післядипломної освіти / І. Я. Дзюбановський [и др.] . - С.70-72.
Другие авторы: Бенедикт В. В., П’ятночка В. І., Герасимець Ю. М., Свистун Р. В., Луговий О. Б., Поляцко К. Г., Нагірний Я. П.
Климнюк, С. І. Самостійна робота студентів як важливий напрям у підготовці майбутнього фахівця / С. І. Климнюк [и др.] . - С.72-73.
Другие авторы: Ткачук Н. І., Романюк Л. Б., Творко М. С., Малярчук Г. Р., Борак В. П.
Мазур, П. Є. Формування комунікативної компетентності майбутніх медичних працівників / П. Є. Мазур [и др.] . - С.74-75.
Другие авторы: Голуб Г. Р., Кралюк О. С., Криницька І. Я.
Мазур, П. Є. Особливості післядипломного навчання молодших спеціалістів з медичною освітою / П. Є. Мазур, Є. Л. Горошко, О. С. Кузнець. - С.76-77.
Мазур, П. Є. Самостійно-пізнавальна діяльність студентів у контексті Болонського процесу / П. Є. Мазур, Л. С. Мишаківська, О. С. Кралюк. - С.77-79.
Мандзій, З. П. Модульний підхід до викладання клінічної фармації в умовах кредитно-модульної технології навчання / З. П. Мандзій [и др.] . - С.80-82.
Другие авторы: Кліщ І. М., Тюріна В. Ф., Марків І. М., Цяпа Ю. М., Мерецька І. В., Лихацька В. О., Гаріян М. П.
Марчишин, С. М. Специфіка підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційних рівнів "Магістр фармації" та "Магістр клінічної фармації" на кафедрі фармакогнозії з медичною ботанікою ТДМУ / С. М. Марчишин [и др.] . - С.83-85.
Другие авторы: Шнайда М. І., Грималюк О. І., Кернична І. З., Демидяк О. Л., Бердей Т. С.
Олійник, О. В. Завдання вищих навчальних закладів україни щодо продовження Болонського процесу після підписання Будапештсько-Віденської конвенції 2010 року / О. В. Олійник [и др.] . - С.85-87.
Другие авторы: Лавра О. Г., Юзьків Л. Р., Щур М. І., Буцкин Л. В., Борак В. В.
Пайкуш, М. А. Технології забезпечення готовності викладачів теоретичних дисциплін до педагогічної діяльності в умовах кредитно-модульної системи у вищих медичних навчальних закладах / М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський. - С.87-89.
Сагаль, І. Р. Шляхи покращення підготовки лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія" / І. Р. Сагаль, О. Р. Боярчук. - С.89-91.
Сміян, С. І. Особливості викладання внутрішніх хвороб англомовним студентам-іноземцям в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу / С. І. Сміян [и др.] . - С.91-93.
Другие авторы: Слаба У. С., Мартинюк Л. П., Лепявко А. А., Коморовський Р. Р., Бондар Р. Я., Гусак С. Р.
Ткачук, О. В. Реалізація ідеї безперервної медичної освіти при викладанні фізіології та патофізіології на засадах кредитно-модульної системи / О. В. Ткачук [и др.] . - С.94-95.
Другие авторы: Мислицький В. Ф., Ткачук С. С., Антохіна С. І., Лєньков О. М., Кузнєцова О. В., Ясінська О. В.
Швидкий, О. В. Використання та перспективи ділової гри при кредитно-модульній системі організації навчального процесу / О. В. Швидкий, Н. В. Будь. - С.96-98.
Шегедин, М. Б. Результати та перспективи впровадження кредитно-модульно-рейтингової системи організації навчального процесу у Львівському державному медичному коледжі ім. Андрея Крупинського / М. Б. Шегедин, І. С. Смачило. - С.98-100
Шкробот, С. І. Вплив впровадження нових систем навчання та оцінювання на структуру мотивації до навчання студентів вищих медичних навчальних закладів / С. І. Шкробот [и др.] . - С.100-103.
Другие авторы: Венгер О. П., Смашна О. Є., Несторович Я. М., Сновида Л. Т., Мисула Ю. І.
Шкробот, С. І. Роль та значення новітніх інформаційних технологій в оптимізації підготовки фахівців-медиків / С. І. Шкробот [и др.] . - С.104-106.
Другие авторы: Мілевська-Вовчук Л. С., Салій З. В., Гара І. І., Бударна О. Ю., Сохор Н. Р., Мисула М. С.
Шпонька, І. С. Досвід організації самостійної роботи студентів при впровадженні кредитно-модульної системи навчання на кафедрі патологічної анатомії і судової медицини / І. С. Шпонька [и др.] . - С.106-108.
Другие авторы: Короленко Г. С., Козлов С. В., Гриценко П. О., Алексеєнко О. О., Сулоєв К. М., Федченко М. П., Мальцев І. О., Легеза О. А., Чекан С. М., Бондарева В. О.
Савула, М. М. Кращі університети: результати світового рейтингу / М. М. Савула, Ю. І. Сливка. - С.108-111.
Свиридюк, В. З. Житомирський інститут медсестринства - навчальний заклад нового типу з європейськими стандартами освіти (до 135-річчя заснування закладу) / В. З. Свиридюк [и др.] . - С.112-116.
Другие авторы: Копетчук В. А., Яворський П. В., Гордійчук С. В., Горай О. В., Махновська І. Р.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

16.
Шифр: МУ7/2010/1
   Журнал

Медична освіта
2010г. № 1
Содержание:
Ковальчук, Л. Я. Перспективи співпраці між Тернопільським державним медичним університетом імені І. Я. Горбачевського і університетом Клемсона (США) в галузі онкології / Л. Я. Ковальчук, М. М. Корда, І. Й. Галайчук. - С.5-16.
Мисула, І. Р. Семестрові комплексні тестові іспити - надійний критерій оцінки знань студентів / І. Р. Мисула [и др.] . - С.16-37.
Другие авторы: Марценюк В. П., Пашко К. О., Стаханська О. О.
Вітенко, І. С. Структура дезадаптивних реакцій у лікарів загальної практики / І. С. Вітенко. - С.38-40.
Вітенко, І. С. Організація навчального процесу та контролю його якості в умовах застосування кредитно-модульної системи навчання на клінічних кафедрах вищих медичних навчальних закладів україни / І. С. Вітенко [и др.] . - С.41-44.
Другие авторы: Дзяк Г. В., Березницький Я. С., Хапатько Г. Ю., Сулима В. Ф., Купчак І. М.
Громовик, Б. П. Перспективи викладання медичного і фармацевтичного товарознавства / Б. П. Громовик [и др.] . - С.45-48.
Другие авторы: Городецька І. Я., Ярко Н. Б., Корнієнко О. М.
Барінов, Е. Ф. Психолого-педагогічні аспекти підвищення ефективності навчання студентів на практичних заняттях з гістології в медичному вузі / Е. Ф. Барінов [и др.] . - С.48-51.
Другие авторы: Сулаєва О. М., Халаманова Л. І., Ніколенко О. Г., Кліщенко І. П.
Крижановський, Я. Й. Актуальні аспекти викладання загальної хірургії відповідно до вимог європейського освітнього простору / Я. Й. Крижановський [и др.] . - С.52-55.
Другие авторы: Кульбака В. С., Меллін В. М., Перепадя В. М., Галига Т. М., Черенок Є. П.
Кліщ, І. М. Клінічна лабораторна діагностика в системі сучасної підготовки лікаря / І. М. Кліщ, М. І. Марущак, І. Я. Криницька. - С.56-57.
Костіцька, І. О. Досвід використання мультимедійних технологій у навчальному процесі на клінічних кафедрах Івано-Франківського національного медичного університету / І. О. Костіцька [и др.] . - С.58-60.
Другие авторы: Бабенко О. І., Дідушко О. М., Соломчак Д. Б., Матковська Н. Р., Василишин Н. М.
Бойчук, А. В. Шляхи оптимізації навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології факультету післядипломної освіти / А. В. Бойчук [и др.] . - С.60-65.
Другие авторы: Франчук А. Ю., Шадріна В. С., Коптюх В. І., Хлібовська О. І., Бегош Б. М., Сопель В. В., Жиляєв М. І.
Господарський, А. Я. Досвід викладання хірургічних дисциплін в іноземних студентів на кафедрі хірургії з анестезіологією №2 Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського / А. Я. Господарський [и др.] . - С.66-68.
Другие авторы: Вайда А. Р., Олійник О. В., Костів С. Я., Чепіль І. В.
Гребеник, М. В. Сучасні підходи до організації навчального процесу на кафедрі терапії і сімейної медицини факультету післядипломної освіти (ФПО) / М. В. Гребеник [и др.] . - С.68-71.
Другие авторы: Самогальська О. Є., Лазарчук Т. Б., Масик О. М.
Геряк, С. М. Формування в іноземних студентів професійно спрямованої компетенції у комунікації / С. М. Геряк [и др.] . - С.71-73.
Другие авторы: Багній Н. І., Стельмах О. Є., Корда І. В., Ревчук Н. В.
Мандзій, З. П. Модульний підхід до викладання клінічної фармації в умовах кредитно-модульної технології навчання / З. П. Мандзій [и др.] . - С.74-76.
Другие авторы: Кліщ І. М., Тюріна В. Ф., Марків І. М., Цяпа Ю. М., Мерецька І. В., Лихацька В. О., Гаріян М. П.
Геряк, С. М. Тестування як основа кредитно-модульного контролю / С. М. Геряк [и др.] . - С.77-79.
Другие авторы: Корда І. В., Багній Н. І., Стельмах О. Є., Ревчук Н. В.
Притуло, О. О. побудова самостійної роботи студентів відповідно до європейських стандартів / О. О. Притуло [и др.] . - С.79-81.
Другие авторы: Проніна Н. В., Сосновський Ю. В., Чірський М. В.
Банадига, Н. В. Значення семінарних занять у підготовці лікарів інтернів з фаху "Педіатрія" / Н. В. Банадига, І. О. Рогальський. - С.81-83.
Педанов, Ю. Ф. Особливості формування програм викладання морфофункціональних дисциплін для навчання медичної сестри як можливий етап підготовки лікаря у вищих навчальних закладах ІІІ-ІV рівнів акредитації в Україні й Болгарії / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.84-86.
Соловйова, Н. М. Державний іспит з "Української мови за професійним спрямуванням": перший досвід роботи / Н. М. Соловйова [и др.] . - С.86-88.
Другие авторы: Навчук Г. В., Шутак Л. Б., Ткач А. В.
Дроненко, В. Г. Вплив виховної діяльності на формування особистості в умовах вищого навчального закладу / В. Г. Дроненко. - С.89-92.
Чулак, Л. Д. Стендові лекції як засіб активізації самостійної роботи студентів / Л. Д. Чулак, А. О. Бас, В. Г. Штурмінський. - С.93-96.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

17.


    Калинюк, Н. М.
    Концептуальні засади інтеграції правової та професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі [Текст] = Conceptual principles of integration of legal and professional-practical training of future medical professionals / Н. М. Калинюк, І. О. Рогальський // Медична освіта. - 2020. - N 3. - С. 79-83


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL
Доп.точки доступа:
Рогальський, І. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

18.


    Банадига, Н. В.
    Значення семінарських занять у підготовці лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія" [Текст] / Н. В. Банадига, І. О. Рогальський // Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 57-69.

Рубрики: Педиатрия--обуч

   Интернатура и резидентура


   Образования технология


Доп.точки доступа:
Рогальський, І. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

19.


    Банадига, Н. В.
    Значення семінарних занять у підготовці лікарів інтернів з фаху "Педіатрія" [Текст] / Н. В. Банадига, І. О. Рогальський // Медична освіта. - 2010. - № 1. - С. 81-83.

Рубрики: Педиатрия--обуч

   Интернатура и резидентура


Доп.точки доступа:
Рогальський, І. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

20.


   
    Впровадження принципів доказової медицини у навчальний процес на кафедрі педіатрії ФПО [Текст] / Н. В. Банадига [та ін.] // Медична освіта. - 2005. - № 4. - С. 19-22

Рубрики: Медицина доказательная

   Педиатрия--обуч


Доп.точки доступа:
Банадига, Н. В.
Слободян, Л. М.
Ходорчук, Н. Я.
Боярчук, О. Р.
Рогальський, І. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-20    21-27 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)