Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (1)Высшее образование (7)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Рогальський, І. О.$<.>)
Общее количество найденных документов : 27
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-27 
1.

Заглавие журнала :Сучасна педіатрія -2020г.,N 5
Интересные статьи :
Кашкалда Д. А. Особенности изменений стресс-регулирующих систем у подростков с сердечно-сосудистой патологией при эндотелиальной дисфункции/ Д. А. Кашкалда (стр.8-14)
Косаковський А. Л. Особливості ураження ЛОР-органів у дітей з синдромом Дауна/ А. Л. Косаковський, Ю. В. Гавриленко, М. А. Кияниця (стр.15-18)
Боярчук О. Р. Оцінка факторів впливу на ставлення батьків до імунопрофілактики/ О. Р. Боярчук, В. А. Міщанчук (стр.19-23)
Марушко Р. В. Аналіз стану здоров’я дітей першого року життя/ Р. В. Марушко, О. О. Дудіна, Т. Л. Марушко (стр.24-32)
Банадига Н. В. Практичні аспекти хвороби Лайма у дітей/ Н. В. Банадига, І. О. Рогальський (стр.33-38)
Авраменко І. Ю. Хвороба Помпе: діагностика та сучасні підходи до терапії/ І. Ю. Авраменко, Н. С. Косминіна (стр.39-44)
Ретмаєр М. Й. Дебют і перебіг рідкісного ювенільного дерматоміозиту. Частина ІІ: клінічний аналіз із порівняльно-аналітичним оглядом літератури/ М. Й. Ретмаєр [та ін.] (стр.45-51)
Овчаренко Л. С. Особливості терапії секреторно-евакуаторних порушень при гострих бронхітах у дітей з порушенням функції зовнішнього дихання/ Л. С. Овчаренко [та ін.] (стр.52-58)
Маменко М. Є. Вплив застосування комбінації Lactobacillus reuteri DSM 17938 із вітаміном D на рівень 25(OH)D у сироватці крові дітей раннього віку/ М. Є. Маменко, М. Р. Романько (стр.59-68)
Мальцев Д. В. Бронхомед Бальзам як засіб вибору патогенетичної і симптоматичної терапії гострих запальних хвороб респіраторної системи людини/ Д. В. Мальцев (стр.70-74)
Синдром бронхіальної обструкції у дітей (візинг, свистяче дихання) (стр.75-103)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Заглавие журнала :Современная педиатрия -2014г.,N 3
Интересные статьи :
Проблемні питання медичної допомоги дітям та підліткам (стр.21-22)
Муковісцидоз в Україні: проблема, що потребує негайних дій (стр.23-27)
Буряк В. Н. Ассоциация с герпесвирусами генерализованных форм менингококковой инфекции/ В. Н. Буряк, А. С. Сергиенко (стр.28-32)
Пипа Л. В. Вплив санаторно-курортного лікування дітей школи-інтернату на їх психологічні та соматичні параметри/ Л. В. Пипа [и др.] (стр.33-39)
Банадига Н. В. Вплив залізодефіцитної анемії у дітей на формування системного імунітету/ Н. В. Банадига, Я. В. Рогальська, І. О. Рогальський (стр.40-43)
Корицький Г. І. Сучасні реалії та перспективи неонатальної хірургічної служби на Тернопільщині/ Г. І. Корицький, О. М. Горбатюк (стр.44-47)
Соловьева Н. Л. Мукоактивная терапия при лечении острых респираторных инфекций у детей/ Н. Л. Соловьева, Г. А. Кулакова, Е. А. Курмаева (стр.48-55)
Меркулов А. Ю. Ночной и утренний кашель у детей как ранний признак хронического аденоидита/ А. Ю. Меркулов (стр.56-58)
Кокоркин Д. Н. Диагностика и лечение рецидивирующих и хронических синуситов у детей/ Д. Н. Кокоркин (стр.59-64)
Марушко Ю. В. Досвід застосування препарату «Цефодокс» у лікуванні позалікарняних пневмоній у дітей/ Ю. В. Марушко, М. Г. Грачова (стр.65-69)
Гляделова Н. П. Муколитические препараты в управлении кашлем у детей/ Н. П. Гляделова (стр.70-75)
Практичні рекомендації щодо первинної профілактики алергічних захворювань у дітей (резолюція засідання експертів) (стр.76-77)
Кряжев О. В. Значення анамнестичних даних у діагностиці порушень кальцій-фосфорного забезпечення у дітей раннього віку з проявами харчової алергії/ О. В. Кряжев [и др.] (стр.78-82)
Тяжка О. В. Особливості клінічного перебігу алергічних захворювань у дітей при застосуванні у комплексній терапії вітаміну Д/ О. В. Тяжка, З. В. Сельська (стр.83-88)
Іванько О. Г. Досвід організації фізичної реабілітації підлітків 16-17 років з артеріальною гіпертензією в умовах навчального закладу/ О. Г. Іванько [и др.] (стр.89-93)
Каладзе Н. Н. Роль эпифиза в хронобиологических особенностях артериальной гипертензии у детей/ Н. Н. Каладзе, И. Б. Зюкова (стр.94-97)
Уніфікований клінічний протокол медичної допомоги дітям із хронічним неспецифічним невиразкововим колітом (стр.98-101)
Уніфікований клінічний протокол медичної допомоги дітям із виразковим колітом (стр.102-106)
Бережний В. В. Оцінка ефективності піногасників у комплексній терапії функціональних гастроінтестинальних розладів у дітей раннього віку/ В. В. Бережний, В. Г. Козачук, М. Р. Ліщинська (стр.107-112)
Денисова М. Ф. Современные подходы к диагностике язвенного колита у детей/ М. Ф. Денисова (стр.113-115)
Ленченко А. В. МікроРНК як біомаркери функціонального стану гепатоцитів у дітей раннього віку з пролонгованою кон’югаційною жовтяницею/ А. В. Ленченко [и др.] (стр.116-120)
Сорокулова І. Б. Корекція Біоспорином порушень мікробіоценозу кишечника у новонароджених дітей/ І. Б. Сорокулова [и др.] (стр.121-124)
Смульська Н. О. Наслідки перенесеного інсульту у дитячому віці/ Н. О. Смульська (стр.125-128)
Волоха А. П. Типові та атипові форми хвороби котячої подряпини/ А. П. Волоха (стр.129-133)
Контактные линзы: дружим с детства? (стр.136-137)
Интересные статьи :
Найти похожие


3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Банадига Н. В., Ходорчук Н. Я., Рогальський І. О.
Заглавие : Сестринський процес в умовах реформування медичної освіти
Место публикации : Медична освіта. - 2006. - № 3. - С. 58-60 (Шифр МУ7/2006/3)
Предметные рубрики: Образование медицинское
Медсестринская деятельность, моделирование
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Банадига Н. В., Рогальський І. О.
Заглавие : Практичні аспекти хвороби Лайма у дітей
Место публикации : Сучасна педіатрія. Україна. - Київ, 2020. - N 5. - С. 33-38 (Шифр СУ66/2020/5)
Примечания : Бібліогр. наприкінці ст.
MeSH-главная: ЛАЙМА БОЛЕЗНЬ -- LYME DISEASE
АНТИБАКТЕРИАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА -- ANTI-BACTERIAL AGENTS
ДЕТИ -- CHILD
Аннотация: Хвороба Лайма набуває особливого значення в період весна–осінь, попри те, що її клінічні прояви можуть бути протягом року. Обізнаність практичних лікарів із даною проблемою є недостатньою, потребує поповнення знань щодо діагностики та лікування. У педіатричній практиці факт укусу дитини іксодовим кліщом, що переносить збудника лайм-бореліозу, окрім того ще й бабезіозу, анаплазмозу, нерідко залишається не поміченим. А тому, батьки звертаються за медичною допомогою лише тоді, коли у дітей з’являються проблеми зі здоров’ям, нерідко думка про хворобу Лайма навіть не виникає. Хвороба Лайма має широкий поліморфізм клінічних симптомів, характеризується мультисистемними ураженнями, циклічністю перебігу — все це ускладнює діагностичний пошук. Труднощі полягають ще й у тому, що відсутні вітчизняні клінічні рекомендації. У даній публікації наведені підходи до діагностики, лікування, профілактики хвороби Лайма з огляду досвіду експертів різних країн. Проаналізовані сучасні підходи до двоетапної лабораторної діагностики, тактики ведення пацієнта з моменту укусу, лікування на різних стадіях лайм-бореліозу. Звернена увага на необхідність проведення епідеміологічних досліджень в Україні, запровадження освітніх програм із метою запобігання хвороби. Залишається не достатньо вивченим диференційований підхід до лікування хвороби Лайма у дітей із врахуванням вікових аспектів, супутньої патології, безпеки тривалої антибактеріальної терапії
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Банадига Н. В., Рогальський І. О.
Заглавие : Порушення процесів мінералізації кісткової тканини у дітей на тлі бронхіальної астми
Место публикации : Перинатологія та педіатрія. - 2010. - № 3. - С. 89-91 (Шифр ПУ3/2010/3)
Предметные рубрики: Астма бронхиальная-- дети-- метаб
Кальцификация физиологическая-- дети
Найти похожие

6.

Заглавие журнала :Перинатология и педиатрия -2010г.,N 3
Интересные статьи :
Слабкий Г. О. Організація перинатальної допомоги: досвід розвинутих країн (аналітичний огляд наукової літератури)/ Г. О. Слабкий, Є. Є. Шунько, І. М. Матвієнко (стр.8-10)
Сміян І. С. Нейрофункціональні методи дослідження та оцінка метаболічного обміну в діагностиці гіпоксичних уражень нервової системи у новонароджених/ І. С. Сміян, Г. А. Павлишин, А. О. Сковронська (стр.11-13)
Шадрін О. Г. Клініко-параклінічне обгрунтування застосування продуктів функціонального харчування з включенням омега-3 поліненасичених жирних кислот та олігосахаридів при функціональних закрепах у дітей раннього віку/ О. Г. Шадрін, Р. В. Марушко, Т. Л. Марушко (стр.14-19)
Квашніна Л. В. Стан процесів мінералізації кісткової тканини та корекція її порушень у дітей раннього віку з вродженою та набутою патологією опорно-рухового апарату/ Л. В. Квашніна, Т. А. Поліщук (стр.20-24)
Яковенко Н. А. Современные аспекты диагностики и патогенетического лечения острых диарей у детей раннего возраста/ Н. А. Яковенко (стр.25-27)
Квашнина Л. В. Лихорадка у детей: механизмы возникновения и лечение/ Л. В. Квашнина, Ю. А. Маковкина (стр.28-34)
Мигаль Л. Я. Діагностика ступеня активності запального процесу в нирках дітей,хворих на пієлонефрит(за ензимологічними критеріями)/ Л. Я. Мигаль [и др.] (стр.35-38)
Степанова Л. С. Фактори ризику та ступеня вірогідності виникнення захворювань бронхолегеневої системи у дітей дошкільного віку/ Л. С. Степанова (стр.39-42)
"Новые технологии в педиатрической науке,практике и образовании посвященной памяти академика Б. Я. Резника": Материалы конференции(продолжение),8-9 апреля 2010г.,г. Одесса (стр.43-102)
Сухарева Г. Э. Пренатальная диагностика и постнатальные исходы врожденной патологии сердечно-сосудистой системы у детей/ Г. Э. Сухарева (стр.44-48)
Аряев Н. Л. Перспективы применения энтеросгеля у новорожденных с гемолитической болезнью/ Н. Л. Аряев [и др.] (стр.49-52)
Горошко О. І. Клінічна характеристика і фактори ризику респіраторного дистрес-синдрому у недоношених новонароджених/ О. І. Горошко (стр.53-57)
Аряєв М. Л. Медико-соціальні чинники ризику і патогенетичні закономірності при внутрішньошлуночкових крововиливах у недоношених новонароджених з малою та дуже малою масою тіла при народженні / М. Л. Аряєв [и др.] (стр.58-60)
Токарчук Н. І. Раціональне харчування дітей раннього віку-крок до профілактики надмірної маси тіла та ожиріння / Н. І. Токарчук, Є. В. Тимчук (стр.61-63)
Катилов А. В. Оптимизация ингаляционной техники при бронхиальной астме у детей/ А. В. Катилов, Д. В. Дмитриев, А. В. Мазулов (стр.64-66)
Гарас М. Н. Лабільність бронхів за різного характеру запалення дихальних шляхів у школярів з тяжким персистуванням бронхіальної астми/ М. Н. Гарас (стр.67-68)
Ручко А. Ф. Клініко-патогенетичне значення вільнорадикальних процесів у дітей з гострою бронхолегеневою патологією/ А. Ф. Ручко, Т. Ю. Череднікова (стр.69-70)
Сульженко М. Ю. Вплив дефіциту заліза на формування статевої системи у дівчаток-підлітків / М. Ю. Сульженко, Н. М. Головченко (стр.71-73)
Маменко М. Є. Епідеміологічні маркери існування йодного дефіциту на сході України/ М. Є. Маменко [и др.] (стр.74-77)
Шумна Т. Є. Мікроелементози у міських дітей з алергічними захворюваннями / Т. Є. Шумна (стр.78-80)
Фролова Т. В. Роль мікроелементного профілю у системі регіонального моніторингу здоров’я дитячого населення/ Т. В. Фролова, О. В. Охапкіна (стр.81-83)
Багдасарова І. В. Диференційна діагностика захворювань нирок із еритроцитурією у дітей шляхом використання алгоритму клініко-лабораторних критеріїв/ І. В. Багдасарова, Т. В. Буднік (стр.84-88)
Банадига Н. В. Порушення процесів мінералізації кісткової тканини у дітей на тлі бронхіальної астми/ Н. В. Банадига, І. О. Рогальський (стр.89-91)
Бабій І. Л. Порівняльна характеристика функціонального стану хребетного стовпа у здорових дітей та дітей із вегето-судинними дисфункціями/ І. Л. Бабій, Н. О. Малиновська (стр.92-94)
Абатуров О. Є. Клінічне значення імунної відповіді у розвитку хелікобактерної інфекції у дітей/ О. Є. Абатуров, О. М. Герасименко (стр.95-97)
Кожевин Р. В. Клинико-эпидемиологический анализ и факторы риска антибиотик-ассоциированной диареи у детей/ Р. В. Кожевин (стр.98-100)
Пасічник І. П. Сучасні підходи до викладання питань медико-соціальної допомоги підлітками у системі додипломної підготовки лікарів/ І. П. Пасічник (стр.101-102)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Калинюк Я. М., Рогальський І. О., Чорненький М. В.
Заглавие : Педагогічні (методичні) засади викладання курсу “Медичне правознавство” для студентів медичного факультету
Параллельн. заглавия :Pedagogical (methodical) base on teaching the course “Medical legislation” for students of medical faculty
Место публикации : Медична освіта. - 2015. - № 4. - С. 27-29 (Шифр МУ7/2015/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
ЮРИСПРУДЕНЦИЯ -- JURISPRUDENCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Рогальський І. О., Калинюк Н. М.
Заглавие : Особливості викладання медичного права для студентів-медиків
Параллельн. заглавия :Peculiarities of medical law teaching for medical students
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 1. - С. 46-49 (Шифр МУ7/2018/1)
MeSH-главная: МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: Мета роботи – дослідження особливостей викладання дисципліни “Медичне право України” для студентів-медиків. Основна частина. У статті досліджено проблемні моменти викладання дисципліни “Медичне право України” для студентів неюридичних спеціальностей, зокрема для студентів-медиків. Проаналізовано окремі аспекти навчальної програми з медичного права. Обґрунтовано необхідність вдосконалення методів та технологій викладання медичного права для студентів-медиків. Визначено, що вітчизняна нормативно-правова база має положення, що регулюють права громадян у сфері охорони здоров’я. Однак євроінтеграційний вектор розвитку нашої країни, збільшення обсягів міждержавних обмінів, розвиток ринкових відносин, потребує вивчення та ревізії вітчизняного права, врахування кращого світового досвіду участі професійних і громадських організацій щодо захисту прав медичних працівників та пацієнтів, зобов’язує науковців і законодавчі органи удосконалювати нормативну базу в галузі охорони здоров’я. А впровадження та вивчення її у вищих навчальних закладах забезпечить імплементацію медичного права в систему права України. Висновки. Доведено, що навчальна дисципліна “Медичне право України” включає в себе норми інших галузей права, що регулюють суспільні відносини, учасниками яких є медичні працівники та пацієнти. Це надає змогу студентам-медикам вивчити та знати ази конституційного, цивільного, адміністративного, кримінального законодавства
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Рогальський І. О., Чорненький М. В., Калинюк Н. М., Сопіга М. О.
Заглавие : Особливості викладання медико-правових дисциплін на іноземному факультеті
Место публикации : Медична освіта. - 2014. - № 1. - С. 95-97 (Шифр МУ7/2014/1)
MeSH-главная: ЮРИСПРУДЕНЦИЯ -- JURISPRUDENCE
ПРАВА ЧЕЛОВЕКА -- HUMAN RIGHTS
Найти похожие

10.

Заглавие журнала :Медична освіта -2014г.,N 1
Интересные статьи :
Бойцанюк С. І. Організація лекційного процесу для студентів стоматологічного факультету в умовах навчання за кредитно-модульною системою/ С. І. Бойцанюк
Бурлака Б. С. Застосування комунікаційно-когнитивного підходу "Промислова технологія парфумерно-косметичних засобів" у студентів провізорів-косметологів/ Б. С. Бурлака (стр.13-14)
Вовченко М. Б. Вплив різноманітних методів навчання на успішність студентів 1 та 2 курсів при вивченні анатомії людини в ЗДМУ/ М. Б. Вовченко (стр.15-17)
Гарасимів І. М. Особливості викладання медицини катастроф в умовах реформування галузі охорони здоров’я України/ І. М. Гарасимів (стр.18-19)
Горчакова Н. О. Науково-методичні основи викладання фармакології антиангінальних лікарських засобів/ Н. О. Горчакова (стр.20-23)
Данилевич Ю. О. Застосування принципів ейдетики при викладанні дисципліни "Оперативна хірургія та топографічна анатомія"/ Ю. О. Данилевич, М. Ф. Коврига (стр.24-25)
Дейкало І. М. Напрямки організації самостійної роботи студентів медичного ВУЗу в умовах кредитно-модульної системи/ І. М. Дейкало [и др.] (стр.26-28)
Демчук М. Б. Особливості викладання менеджменту та маркетингу у фармації в умовах кредитно-модульної системи навчання/ М. Б. Демчук (стр.29-32)
Дорошенко О. М. Системна оцінка рівня знань курсантів, що навчаються на кафедрах інституту стоматології нмапо імені П. Л. Шулика/ О. М. Дорошенко, Т. М. Волосовець, М. В. Дорошенко (стр.33-34)
Кліщ Г. І. Самостійна робота студента-медика як засіб формування іншомовних вмінь і навичок/ Г. І. Кліщ, Н. О. Федчишин, Н. І. Єлагіна (стр.35-40)
Кормило О. М. Психологічна профілактика синдрому емоційного вигорання у медичних працівників станції швидкої допомоги/ О. М. Кормило [и др.] (стр.41-43)
Кравець Н. Я. Застосування методу моделювання в процесі навчання мікробіологи/ Н. Я. Кравець, І. М. Грод, Л. О. Шевчик (стр.44-47)
Кривенький Т. П. Особливості інтеграції навчального процесу, які спрямовані на підвищення фахової підготовки студентів-стоматологів у ДВНЗ "Івано-Франківський національний медичний університет/ Т. П. Кривенький [и др.] (стр.48-50)
Кульчицький В. Й. Історико-педагогічні проблеми розвитку патріотичного виховання в Україні ІІ половини XX століття/ В. Й. Кульчицький (стр.51-55)
Куровська В. О. Проблема культури та виховання особистості під час викладання фізіології/ В. О. Куровська (стр.56-59)
Кущ О. Г. Кредитно-модульна система організації навчального процесу на кафедрі мікробіології, вірусологи, імунології Запорізького державного медичного університету для студентів зі спеціальності "Лабораторна діагностика’’/ О. Г. Кущ (стр.60-63)
Леськів І. М. Новітні впровадження в педагогічний процес викладання радіології на третьому курсі медичного факультету/ І. М. Леськів [и др.] (стр.64-66)
Манащук Н. В. організація навчального процесу за кредитно-модульною системою для студентів стоматологічного факультету на курсі пародонтології/ Н. В. Манащук, Н. В. Чорній (стр.67-68)
Мізюк В. М. Використання тестового контролю знань студентів при вивченні дисципліни "Внутрішня медицина’’/ В. М. Мізюк (стр.69-70)
Місяченко М. М. Актуальні питання методологічного покращення якості викладання предмета "Внутрішня медицина’’ для студентів стоматологічного факультету/ М. М. Місяченко (стр.71-72)
Нікіфоров О. А. Особливості навчання та рейтингового оцінювання знань студентів-іноземців у вивченні основ клінічної генетики на медичному факультеті за умов кредитно-модульної системи освіти/ О. А. Нікіфоров (стр.73-76)
Омельчук С. Т. Актуальні питання нейропсихонутриціології у професійній підготовці студентів медико-психологічного фаху (частина 1)/ С. Т. Омельчук, Н. В. Велика, Т. І. Аністратенко (стр.77-82)
Перепелиця О. О. Особистісно-Орієнтований підхід в організації позааудиторної роботи учнів на підготовчому відділенні для громадян України Буковинського державного медичного університету/ О. О. Перепелиця (стр.83-85)
Пида В. П. Використання віртуальних програм для викладання фармакології у студентів фармацевтичного факультету/ В. П. Пида (стр.88-88)
Пішак В. П. Студентське наукове товариство як перша сходинка до формування творчого потенціалу науковця/ В. П. Пішак, М. І. Кривчанська, М. О. Ризничук (стр.89-91)
П’ятночка І. Т. Роль сімейного лікаря в боротьбі з туберкульозом/ І. Т. П’ятночка, С. І. Корнага, В. І. П’ятночка (стр.92-94)
Рогальський І. О. Особливості викладання медико-правових дисциплін на іноземному факультеті/ І. О. Рогальський [и др.] (стр.95-97)
Семенець А. В. Застосування хмарних технологій при побудові інформаційної інфраструктури медичного ВНЗ/ А. В. Семенець (стр.98-103)
Сон А. С. Педагогічний такт викладача вищого навчального закладу, напрямки рішення/ А. С. Сон, В. В. Добровольський, Ю. І. Горанський (стр.104-106)
Сорокман Т. В. Наукові дослідження як рушійна сила вищої медичної освіти/ Т. В. Сорокман [и др.] (стр.107-109)
Сорокман Т. В. Шляхи удосконалення якості освіти у вищому медичному навчальному закладі/ Т. В. Сорокман [и др.] (стр.110-112)
Федчишин Н. О. Тестування як метод навчання і контролю знань студентів при вивченні німецької мови/ Н. О. Федчишин (стр.113-118)
Шовкова Н. І. Шляхи адаптації проведення виробничої лікарської практики з профілактики стоматологічних захворювань згідно з кредитно-модульною системою навчання на кафедрі дитячої стоматології ІФНМУ/ Н. І. Шовкова (стр.119-120)
Зятковська О. Я. Особливості кредитно-модульної системи навчання студентів фармацевтичного факультету з дисципліни "Лабораторна діагностика’’/ О. Я. Зятковська (стр.121-123)
Кульбашна Я. А. Модель формування професійної компетентності майбутнього стоматолога/ Я. А. Кульбашна, Я. П. Нагірний (стр.124-128)
Тишковець М. П. Багатий доробок науковця/ М. П. Тишковець (стр.129-131)
Завальнюк А. Х. Деякі зауваження до змісту навчального посібника В. Т. Бачинського із співавторами "Первинний огляд трупа на місці виявлення" (Чернівці, 2010)/ А. Х. Завальнюк, І. О. Юхимець, О. Ф. Кравець (стр.132-134)
Интересные статьи :
Найти похожие


11.

Заглавие журнала :Медична освіта -2006г.,N 3
Интересные статьи :
Ковальчук Л. Я. До питання співпраці Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Гобачевського та штату Південна Кароліна, США в галузі медсестринської освіти/ Л. Я. Ковальчук (стр.5-7)
Чернишенко Т. І. Порівняльні аспекти американської та української програм акалаврату з медсестринства/ Т. І. Чернишенко, Н. О. Ліщенко (стр.7-11)
Ковальчук Л. Я. Сучасна концепція підручника для медсестер/ Л. Я. Ковальчук, Н. О. Ліщенко, О. С. Усинська (стр.11-13)
Марценюк В. П. Електронні інформаційні ресурси при підготовці медсестер в університеті Південної Кароліни UPSTATE (США)/ В. П. Марценюк (стр.14-15)
Шегедин М. Б. Нова вітчизняна модель медсестринського процесу/ М. Б. Шегедин (стр.16-17)
Шкробот С. І. Актуальні питання при вивченні предмета "Медсестринство в неврології" в світлі реформування медсестринської освіти в Україні/ С. І. Шкробот, О. Ю. Бударна, З. В. Салій (стр.18-19)
Хабарова Н. А. Сучасні погляди на медсестринську освіту/ Н. А. Хабарова, С. М. Андрейчин, Н. А. Бількевич (стр.20-22)
Шевчук О. В. Госпітальне медсестринство в США очима українського випускника/ О. В. Шевчук (стр.22-24)
Кулл Д. С. До питання нестачі медичних сестер/ Д. С. Кулл (стр.24-28)
Ревчук Н. В. Система освіти медичних сестер у Сполучених Штатах Америки/ Н. В. Ревчук (стр.28-29)
Усинська О. С. Професійна класифікація медсестер у США: особливості освіти та роботи/ О. С. Усинська (стр.30-31)
Лепявко А. А. Альтернативні шляхи професійного спрямування випускників медсестринських шкіл США/ А. А. Лепявко (стр.32-34)
Шманько О. В. Проблема нестачі медичних сестер у США/ О. В. Шманько (стр.35-36)
Прокопчук А. І. До питання реформування медсестринської освіти в Україні/ А. І. Прокопчук (стр.39-40)
Тарчинець М. В. Стандартизований іспит NCLEX-RN та досвід його складання медсестрами, що одержали спеціальну освіту в Україні та країнах СНД/ М. В. Тарчинець [и др.] (стр.41-42)
Мілевська Л. С. Особливості методики викладання курсу психіатрії в медсестринській школі університету Південної Кароліни (США)/ Л. С. Мілевська (стр.42-44)
Прокопчук А. І. До питання використання манекенів у медсестринському навчальному процесі/ А. І. Прокопчук (стр.44-46)
Олещук О. М. Особливості медсестринської освіти в Австрії/ О. М. Олещук, Г. Б. Паласюк (стр.46-47)
Олійник О. В. Особливості роботи медичних сестер-анестезисток в клініці Віденського медичного університету/ О. В. Олійник (стр.48-49)
Сахарова І. Є. За підсумками 10-ї Грацької конференції з реформування медичної освіти/ І. Є. Сахарова, Н. Є. Лісничук, О. М. Олещук (стр.49-52)
Качор В. О. Про перспективу співпраці у системі сестринського навчання зі Словацькою республікою/ В. О. Качор [и др.] (стр.53-54)
Фаркашова Д. Система медсестринської освіти у Словацькій республіці після 1990 року/ Д. Фаркашова (стр.55-56)
Сескевічюс А. Розвиток медсестринської освіти в Литві/ А. Сескевічюс (стр.57)
Банадига Н. В. Сестринський процес в умовах реформування медичної освіти/ Н. В. Банадига, Н. Я. Ходорчук, І. О. Рогальський (стр.58-60)
Гайдуков В. А. Сучасні аспекти проходження переддипломної практики медичними сестрами-бакалаврами/ В. А. Гайдуков [и др.] (стр.60-61)
Дука К. Д. Досвід навчання медсестер-бакалаврів в Дніпропетровській державній медичній академії/ К. Д. Дука, Т. В. Ярошевська, І. Е. Шарун (стр.62-63)
Костенко І. Ф. Шляхи удосконалення медсестринської освіти в Україні/ І. Ф. Костенко (стр.64-65)
Кривенко В. І. Організація навчального процесу медичних сестер з вищою освітою/ В. І. Кривенко [и др.] (стр.66-68)
Кузнєцов В. Г. Роль кабінету доклінічної практики в процесі підготовки медичних працівників середньої ланки/ В. Г. Кузнєцов (стр.68-69)
Локай Б. А. Освітньо-кваліфікаційний рівень "Магістр медсестринства" -крок вперед в реформуванні медсестринської освіти в Україні/ Б. А. Локай, Д. В. Козак (стр.72-74)
Локай Б. А. Стан та проблеми підготовки науково-педагогічних кадрів для спеціальностей "Сестринська справа" та "Лабораторна діагностика" у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ Б. А. Локай (стр.74-75)
Панченко М. С. Проблеми та перспективи підготовки педагогічних кадрів зі спеціальності "Сестринська справа" з досвіду роботи Харківського базового медичного коледжу №1/ М. С. Панченко, Т. О. Кудрявцева, Л. П. Ольховська (стр.76-78)
Сук Т. І. Шляхи оптимізації підготовки медичних лаборантів у вищих навчальних закладах України/ Т. І. Сук [и др.] (стр.82-83)
Шкільна І. М. Роль медичної сестри в профілактиці найважливіших хвороб, в тому числі інфекційних, і підтримці здорового способу життя/ І. М. Шкільна (стр.88-90)
Кайдашев І. П. Методичне забезпечення навчального процесу в умовах впровадження кредитно-модульної системи/ І. П. Кайдашев [и др.] (стр.90-92)
Білай І. М. Деякі методичні підходи до викладання фармакотерапії студентам фармацевтичного факультету: курація/ І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура (стр.92-95)
Деміховська О. Особливості викладання гігієни у Німеччині/ О. Деміховська (стр.96-98)
Чулак Л. Д. Досвід освоєння алгоритмів при підготовці студентів до Практичноорієнтованого іспиту з ортопедичної стоматології/ Л. Д. Чулак, М. В. Кушнір, В. Г. Шутурмінський (стр.99-100)
Бугай Б. Г. Ритм перепілки при мітральному стенозі: компонент, якого не вистачає/ Б. Г. Бугай, С. М. Андрейчин, Т. Ю. Чернець (стр.101-103)
Саварин Т. В. Використання елементів гри при вивченні медичної термінології на заняттях 3 латинської мови/ Т. В. Саварин, В. Я. Рахлецька (стр.103-106)
Роговий Ю. Є. Роль нового методу електроакупунктурної діагностики і контролю за лікуванням "Имедис-тест+"у поліпшенні викладання патологічної фізіології/ Ю. Є. Роговий, Л. Г. Архіпова (стр.107-109)
Корильчук Н. І. Інтенсифікація навчального процесу студента за допомогою активізації самостійної роботи/ Н. І. Корильчук, Т. Б. Корильчук (стр.109-111)
Интересные статьи :
Найти похожие


12.

Заглавие журнала :Медична освіта -2005г.,N 4
Интересные статьи :
Яковлєв Л. В. Роль фармакоекономіки в підготовці сучасних фахівців фармації/ Л. В. Яковлєв, Н. В. Бездітко (стр.4-7)
Скакун М. П. Клінічна епідеміологія як важливий фактор реформування вищої медичної освіти в Україні/ М. П. Скакун (стр.8-11)
Швед М. І. Медична освіта на шляху до доказової медицини: постановка проблеми та шляхи її вирішення/ М. І. Швед [и др.] (стр.12-14)
Мисула І. Р. Впровадження методів доказової фізіотерапії в клінічну практику лікарів-фізіотерапевтів/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.17-18)
Банадига Н. В. Впровадження принципів доказової медицини у навчальний процес на кафедрі педіатрії ФПО/ Н. В. Банадига [и др.] (стр.19-22)
Гощинський В. Б. Впровадження елементів доказовості у викладання основ сімейної медицини на додипломному рівні-вимога часу/ В. Б. Гощинський [и др.] (стр.23-26)
Дзюбановський І. Я. Доказова медицина в навчальному процесі на етапі післядипломної освіти лікарів-хірургів/ І. Я. Дзюбановський [и др.] (стр.27-29)
Галникіна С. О. Методи впровадження основ доказової медицини у навчальний процес курсу дерматології/ С. О. Галникіна, О. І. Хара (стр.29-30)
Федорців О. Є. Застосування основ доказової медицини в навчальному процесі на кафедрі педіатрії/ О. Є. Федорців [и др.] (стр.31-33)
Жмурський С. І. Математичне моделювання дидактичних модулів 3 курсу медичної біофІзики згідно 3 вимогами болонського процесу/ С. І. Жмурський [и др.] (стр.37-44)
Турчин М. В. Студентська "Історія хвороби" з офтальмології/ М. В. Турчин, Т. А. Табалюк, К. В. Гнатко (стр.46-48)
Квасніцький М. В. Історія викладання нейрохірургії в Тернопільському державному медичному університеті/ М. В. Квасніцький, А. А. Скляр (стр.49-51)
Интересные статьи :
Найти похожие


13.

Заглавие журнала :Медична освіта -2015г.,N 4
Интересные статьи :
Волкова Н. М. Формування комунікативних навичок медпрацівників як засіб вирішення біоетичних дилем у медичній практиці/ Н. М. Волкова, Н. Ю. Струбіцька (стр.5-8)
Господарський І. Я. Система безперервної післядипломної медичної освіти у Польщі/ І. Я. Господарський, Н. В. Харченко, А. Р. Вайда (стр.9-14)
Деніна Р. В. Види організації самостійної роботи студентів з внутрішньої медицини/ Р. В. Деніна (стр.15-18)
Зарічна Т. П. . Викладання практичної психології та педагогіки вищої школи магістрантам зі спеціальності ‘Технології парфумерно-косметичних засобів” у Запорізькому державному медичному університеті/ Т. П. Зарічна (стр.19-21)
Зозуляк Н. В. Особливості викладання курсу за вибором “Основи клінічного мислення” на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини/ Н. В. Зозуляк (стр.22-23)
Івануса І. Б. Роль розрахункових задач при вивченні аналітичної хімії у фармацевтичній освіті/ І. Б. Івануса, М. М. Михалків, А. Є. Демид (стр.24-26)
Калинюк Я. М. Педагогічні (методичні) засади викладання курсу “Медичне правознавство” для студентів медичного факультету/ Я. М. Калинюк, І. О. Рогальський, М. В. Чорненький (стр.27-29)
Карпінець І. М. Соціально-економічна та культурно-освітня характеристика студентів-іноземців вищого медичного навчального закладу/ І. М. Карпінець (стр.30-33)
Кишкан І. Г. Основи біоетики й біобезпеки в системі вищої медичної та фармацевтичної освіти/ І. Г. Кишкан, І. І. Заморський (стр.34-36)
Кіт З. М. Шляхи модернізації викладання сімейної медицини у вищому медичному навчальному закладі з позицій інформаційного забезпечення/ З. М. Кіт, А. Р. Вергун (стр.37-40)
Мельничук Г. М. Адаптація методичних матеріалів до практичного заняття на тему “Проведення уроку здоров’я” на ІІІ курсі стоматологічного факультету для підвищення його практичного спрямування/ Г. М. Мельничук [и др.] (стр.41-43)
Мергель Т. В. Застосування інтерактивного методу “мозкового штурму” у навчальному процесі / Т. В. Мергель (стр.44-47)
Муратова Т. М. Нові підходи до використання дискусії як форми спілкування на кафедрі неврології Одеського національного медичного університету/ Т. М. Муратова, В. В. Добровольський (стр.48-50)
Сирцов В. К. Модернізація освітнього процесу на кафедрі гістології, цитології та ембріології/ В. К. Сирцов [и др.] (стр.51-53)
Степанов Ю. М. Роль педагогічного спілкування між викладачами та слухачами курсів післядипломної підготовки з терапії та гастроентерології в оптимізації навчального процесу/ Ю. М. Степанов [и др.] (стр.54-57)
Тертишний С. І. Вивчення клінічної патогістології майбутніми лікарями-лаборантами/ С. І. Тертишний (стр.58-59)
Фальфушинська Г. І. Порівняльна характеристика навчальних планів блоку базових хімічних дисциплін підготовки фахівців за спеціальностями “Фармація” та “Лікувальна справа” у медичних ВНЗ країн-асоційованих партнерів ЕРАЗМУС/ Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець, Г. Я. Загричук (стр.60-63)
Шолойко Н. В. Роль лекції у навчальному процесі дисципліни “Організація та економіка фармації”/ Н. В. Шолойко (стр.64-67)
Шухтін В. В. Викладання курсу дерматології та венерології студентам-медикам/ В. В. Шухтін, В. І. Хрущ (стр.68-69)
Ястремська С. О. Інноваційні методи викладання дисциплін у медсестринстві/ С. О. Ястремська (стр.70-73)
Ящук О. В. Про перебіг та результати експериментальної роботи з формування професійної культури майбутніх медичних працівників молодшої кваліфікації/ О. В. Ящук (стр.74-76)
Vorona I. I. The latin language significance in the terminological competence formation of future doctors/ I. I. Vorona (стр.77-79)
Боярська Л. М. Досвід застосування системи дистанційного навчання MOODLE при самопідготовці лікарів-інтернів дитячих хірургів/ Л. М. Боярська [и др.] (стр.80-82)
Вакалюк І. П. Методологічні аспекти проведення студентської предметної олімпіади з дисципліни “Внутрішня медицина”/ І. П. Вакалюк [и др.] (стр.83-86)
Грицай Г. В. Деякі проблеми викладання дисципліни «Загальна практика - сімейна медицина” студентам VI курсу міжнародного факультету англійською мовою/ Г. В. Грицай (стр.87-89)
Залізняк М. С. Досвід проведення практичних занять з розділу “Захворювання слизової оболонки ротової порожнини” в умовах кредитно-модульної системи навчання/ М. С. Залізняк (стр.90-92)
Кузняк Н. Б. Ефективні складові якісної підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту “Крок-3. Стоматологія”/ Н. Б. Кузняк [и др.] (стр.93-95)
Мисула І. Р. Особливості викладання медичної реабілітації в сучасних умовах/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.96-98)
Мищенко І. А. Особливості викладання дисципліни «Гігієна та екологія” для іноземних студентів медичних університетів/ І. А. Мищенко (стр.99-101)
Ніженковська І. В. Організація самостійної роботи студентів заочної форми навчання з дисципліни “Біологічна хімія” в умовах кредитно-модульної системи / І. В. Ніженковська, О. В. Кузнецова (стр.102-105)
Олещук О. М. Організація виховної роботи на кафедрі фармакології з клінічною фармакологією/ О. М. Олещук [и др.] (стр.106-108)
Перцева Т. О. Досвід створення та використання навчальних фільмів при викладанні гігієни у вищих медичних навчальних закладах/ Т. О. Перцева [и др.] (стр.109-111)
Чолак І. С. Робочий журнал з фармакогнозії як один із видів самостійної роботи студентів/ І. С. Чолак (стр.112-114)
Кравчук Л. В. Здоров’язберігаючі аспекти розбудови медицини на Тернопільщині в період 1939-1941 РР./ Л. В. Кравчук, Л. О. Кравчук, О. В. Лабівка (стр.115-119)
Интересные статьи :
Найти похожие


14.

Заглавие журнала :Медична освіта -2018г.,N 1
Интересные статьи :
Алєксєєнко О. А. Навчальна демонстрація автопсії як метод проведення практичного заняття з патоморфології/ О. А. Алєксєєнко [та ін.] (стр.5-7)
Бобрук С. В. Шляхи покращення навчання з метою попередження психоемоційних порушень у студентів-медиків вищих медичних закладів/ С. В. Бобрук (стр.8-10)
Боярчук О. Р. Особливості викладання предмета "Основи раціонального харчування" на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією/ О. Р. Боярчук [та ін.] (стр.11-15)
Гевкалюк Н. О. Компетентнісний підхід у професійній підготовці лікарів-стоматологів дитячих/ Н. О. Гевкалюк (стр.16-18)
Гусєв В. М. Шляхи оптимізації додипломного навчання на кафедрі акушерства та гінекології/ В. М. Гусєв, В. М. Астахов, Є. О. Шевченко (стр.19-21)
Зеленюк В. Г. Ефективність методу "ділова гра" на заняттях з аптечної технології лікарських засобів/ В. Г. Зеленюк, О. М. Горошко, О. Ю. Ткачук (стр.22-25)
Ільницька О. М. Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (1 повідомлення)/ О. М. Ільницька [та ін.] (стр.26-29)
Корольова Т. В. Стан сформованості професійно-етичної культури майбутнього лікаря/ Т. В. Корольова (стр.30-34)
Машейко І. В. Методичні аспекти покращення підготовки студентів-випускників з ортопедичної стоматології до практично-орієнтованого та тестового ліцензійного іспитів/ І. В. Машейко [та ін.] (стр.35-38)
Мисула І. Р. Шляхи вдосконалення викладання медичної реабілітації в сучасних умовах/ І. Р. Мисула [та ін.] (стр.39-42)
Пилипчук В. І. Роль інноваційних технологій у навчанні з циклу "Хірургія" студентів 6-го курсу медичного факультету/ В. І. Пилипчук (стр.43-45)
Рогальський І. О. Особливості викладання медичного права для студентів-медиків/ І. О. Рогальський, Н. М. Калинюк (стр.46-49)
Скробач Н. В. Шляхи підвищення якісного рівня вищої освіти/ Н. В. Скробач [та ін.] (стр.50-54)
Ткаченко А. С. Чи варто використовувати наукометричний m-коефіцієнт на додаток до індексу Гірша при оцінці наукового вкладу викладачів медичних університетів?/ А. С. Ткаченко [та ін.] (стр.55-57)
Топол І. О. Впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології/ І. О. Топол (стр.58-61)
Kulbashna Ya. A. The role of game technology in advancing of future dentists’ professional vocabulary competence formation process/ Ya. A. Kulbashna, V. O. Zakharova (стр.62-67)
Zhdan V. M. Implementation of main interactive teaching methods in training of medical specialist/ V. M. Zhdan [et al.] (стр.68-71)
Гнатюк М. С. Особливості засвоєння практичних навичок лікарями хірургічних спеціальностей при вивченні ендоскопічної хірургії/ М. С. Гнатюк [та ін.] (стр.72-74)
Кастнерова М. Синдром вигорання - важлива проблема підготовки медичних сестер (досвід Південної Чехії)/ М. Кастнерова [та ін.] (стр.75-78)
Колесник Т. В. Використання майстер-класів для формування навичок виконання медичних маніпуляцій на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини/ Т. В. Колесник, О. В. Смольянова (стр.79-81)
Ленчук Т. Л. Реалізація дидактичних принципів у практиці наукової підготовки іноземних студентів до навчання в медичному університеті/ Т. Л. Ленчук (стр.82-86)
Лихацька Г. В. Методологія викладання гастроентерології студентам з англомовною формою навчання на кафедрі внутрішньої медицини № 2/ Г. В. Лихацька (стр.87-90)
Мєсоєдова В. А. Студентський науковий гурток на кафедрі клінічної анатомії та оперативної хірургії як шлях до вдосконалення професійних навиків майбутнього лікаря/ В. А. Мєсоєдова (стр.91-94)
Мисула І. Р. Досвід викладання англомовним студентам на кафедрі медичної реабілітації за кредитно-модульною системою/ І. Р. Мисула, О. Я. Зятковська, Т. Г. Бакалюк (стр.95-97)
Муратова Т. М. Індивідуальна бесіда як інструмент покращення опанування навчального матеріалу/ Т. М. Муратова, В. В. Добровольський (стр.98-102)
Павлюк Т. В. Особливості емоційної сфери медичних працівників/ Т. В. Павлюк, Т. І. Толокова (стр.103-107)
Петрушанко Т. О. Досвід позааудиторної роботи зі студентами на кафедрі терапевтичної стоматології/ Т. О. Петрушанко [та ін.] (стр.108-111)
Посохова К. А. Подання інформації про побічну дію лікарських засобів при викладанні фармакології/ К. А. Посохова [та ін.] (стр.112-114)
Спіріна І. Д. Досвід використання кросвордів при викладанні дисципліни "Психіатрія. Наркологія"/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.115-118)
Швед М. І. Досвід використання віртуальних навчально-самоконтролюючих програм у симуляційно-тренінговій підготовці студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги/ М. І. Швед [та ін.] (стр.119-124)
Dudko O. G. Managing "Traumatology and orthopedics" educational course for foreign students in Bukovynian State Medical University/ O. G. Dudko (стр.125-128)
Logoyda L. S. Methological aspects of teaching of standardization of medicines for foreign students/ L. S. Logoyda, N. O. Zarivna, D. B. Korobko (стр.129-133)
Смольська Л. Ю. Рецензія на наукове видання: Закалюжний М. М. Клінічна латина з англійськими та українськими відповідниками / Мирослав Закалюжний, Михайло Андрейчин, Роман Коморовський. - Тернопіль : ТДМУ, 2017. - 832 с./ Л. Ю. Смольська (стр.134-135)
Дідух В. Д. До 100-річчя від дня смерті Івана Пулюя/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.136-140)
Fedonyuk L. Ya. Educational Biological Museum of Medical Biology Department - valuable treasure and pride of the university/ L. Ya. Fedonyuk, S. S. Podobivsky, O. M. Yarema (стр.141-145)
Интересные статьи :
Найти похожие


15.

Заглавие журнала :Медична освіта -2010г.,N 4
Интересные статьи :
Огарь С. В. Психологічні фактори процесу адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі/ С. В. Огарь, Л. В. Пляка (стр.5-7.)
Чекман І. С. Науково-методичні основи викладання побічної дії лікарських засобів слухачам факультету підвищення кваліфікації викладачів/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова (стр.7-11.)
Хомазюк Т. А. Виробнича практика "Догляд за хворими". Новітні аспекти викладання за принципами кредитно-модульної системи/ Т. А. Хомазюк [и др.] (стр.11-14.)
Ульянов В. О. Шляхи удосконалення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах КМСОНП/ В. О. Ульянов, В. Є. Бреус (стр.14-17.)
Сорокман Т. В. Кредитно-модульна система навчання в педіатрії/ Т. В. Сорокман, С. В. Сокольник, Л. В. Швигар (стр.17-18.)
Сон А. С. Шляхи підвищення якості навчального, лікувального процесів на кафедрі нейрохірургії і неврології одеського державного медичного університету/ А. С. Сон [и др.] (стр.19-21.)
Грицан Л. Д. Фахова спрямованість викладання розділу "фазові рівноваги в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі"/ Л. Д. Грицан, В. І. Кабачний, Т. О. Томаровська (стр.21-24.)
Бондаренко Н. М. Ситуаційні завдання в тестовій формі для самостійної роботи студентів медичних вузів з курсу загальної гістології/ Н. М. Бондаренко, Б. П. Терещук, Є. В. Черешнєва (стр.25-27.)
Ільницька Л. А. Викладання основ доказової медицини як засіб оптимізації навчального процесу на кафедрі медичної діагностики і терапії ФПДО Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького/ Л. А. Ільницька, І. В. Шумлянський, О. Є. Січкоріз (стр.28-30.)
Білай І. М. Проведення заходів для подальшого вдосконалення навчання провізорів-інтернів на базах стажування/ І. М. Білай [и др.] (стр.30-33.)
Гребенник М. В. Деонтологічні аспекти практичної роботи лікарів-інтернів та субординаторів терапевтичного профілю/ М. В. Гребенник [и др.] (стр.33-35.)
Василюк В. М. Основи клінічного мислення і Болонський процес/ В. М. Василюк [и др.] (стр.36-40.)
Іванець Л. М. Розв’язування задач з модулів "Фізична хімія" та "Фармацевтична хімія" як важливий елемент підготовки спеціалістів фармації/ Л. М. Іванець, О. Б. Поляк (стр.40-42.)
Воронич-Семченко Н. М. Особливості викладання дисциплін "Фізіологія" та "Патоморфологія" для студентів вищих медичних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації/ Н. М. Воронич-Семченко, М. М. Багрій (стр.42-45.)
Бобирьов В. М. Методологія навчального експерименту при викладанні базисної фармакології/ В. М. Бобирьов, Т. О. Дев’яткіна, О. М. Важнича (стр.45-47.)
Чечотіна С. Ю. Про моніторинг безпеки ліків з курсу біоетики/ С. Ю. Чечотіна, Т. О. Чикор, Е. Г. Колот (стр.48-50.)
Кузякіна Н. Є. Використання кросвордів як методу активізації пізнавальної діяльності слухачів/ Н. Є. Кузякіна (стр.51-52.)
Новосьолова Н. Ф. Проблеми навчальної дисципліни "Громадське здоров’я та громадське медсестринство"/ Н. Ф. Новосьолова (стр.53-55.)
Андрейчин С. М. Особливості практичної підготовки студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах кредитно-модульної системи/ С. М. Андрейчин [и др.] (стр.55-57.)
Банадига Н. В. Значення семінарських занять у підготовці лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія"/ Н. В. Банадига, І. О. Рогальський (стр.57-69.)
Білик Л. С. Розвиток комунікативних здібностей у студентів спеціальності "Сестринська справа"/ Л. С. Білик, Н. Є. Слободян (стр.60-61.)
Гнатюк М. С. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії/ М. С. Гнатюк [и др.] (стр.62-64.)
Господарський І. Я. Впровадження іннлваційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ І. Я. Господарський [и др.] (стр.65-67.)
Гощинський В. Б. Комунікативні бар’єри у відносинах лікаря та пацієнта/ В. Б. Гощинський [и др.] (стр.68-69.)
Дзюбановський І. Я. Дистанційне навчання хірургів у світлі безперервної післядипломної освіти/ І. Я. Дзюбановський [и др.] (стр.70-72.)
Климнюк С. І. Самостійна робота студентів як важливий напрям у підготовці майбутнього фахівця/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.72-73.)
Мазур П. Є. Формування комунікативної компетентності майбутніх медичних працівників/ П. Є. Мазур [и др.] (стр.74-75.)
Мазур П. Є. Особливості післядипломного навчання молодших спеціалістів з медичною освітою/ П. Є. Мазур, Є. Л. Горошко, О. С. Кузнець (стр.76-77.)
Мазур П. Є. Самостійно-пізнавальна діяльність студентів у контексті Болонського процесу/ П. Є. Мазур, Л. С. Мишаківська, О. С. Кралюк (стр.77-79.)
Мандзій З. П. Модульний підхід до викладання клінічної фармації в умовах кредитно-модульної технології навчання/ З. П. Мандзій [и др.] (стр.80-82.)
Марчишин С. М. Специфіка підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційних рівнів "Магістр фармації" та "Магістр клінічної фармації" на кафедрі фармакогнозії з медичною ботанікою ТДМУ/ С. М. Марчишин [и др.] (стр.83-85.)
Олійник О. В. Завдання вищих навчальних закладів україни щодо продовження Болонського процесу після підписання Будапештсько-Віденської конвенції 2010 року/ О. В. Олійник [и др.] (стр.85-87.)
Пайкуш М. А. Технології забезпечення готовності викладачів теоретичних дисциплін до педагогічної діяльності в умовах кредитно-модульної системи у вищих медичних навчальних закладах/ М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський (стр.87-89.)
Сагаль І. Р. Шляхи покращення підготовки лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія"/ І. Р. Сагаль, О. Р. Боярчук (стр.89-91.)
Сміян С. І. Особливості викладання внутрішніх хвороб англомовним студентам-іноземцям в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу/ С. І. Сміян [и др.] (стр.91-93.)
Ткачук О. В. Реалізація ідеї безперервної медичної освіти при викладанні фізіології та патофізіології на засадах кредитно-модульної системи/ О. В. Ткачук [и др.] (стр.94-95.)
Швидкий О. В. Використання та перспективи ділової гри при кредитно-модульній системі організації навчального процесу/ О. В. Швидкий, Н. В. Будь (стр.96-98.)
Шегедин М. Б. Результати та перспективи впровадження кредитно-модульно-рейтингової системи організації навчального процесу у Львівському державному медичному коледжі ім. Андрея Крупинського/ М. Б. Шегедин, І. С. Смачило (стр.98-100)
Шкробот С. І. Вплив впровадження нових систем навчання та оцінювання на структуру мотивації до навчання студентів вищих медичних навчальних закладів/ С. І. Шкробот [и др.] (стр.100-103.)
Шкробот С. І. Роль та значення новітніх інформаційних технологій в оптимізації підготовки фахівців-медиків/ С. І. Шкробот [и др.] (стр.104-106.)
Шпонька І. С. Досвід організації самостійної роботи студентів при впровадженні кредитно-модульної системи навчання на кафедрі патологічної анатомії і судової медицини/ І. С. Шпонька [и др.] (стр.106-108.)
Савула М. М. Кращі університети: результати світового рейтингу/ М. М. Савула, Ю. І. Сливка (стр.108-111.)
Свиридюк В. З. Житомирський інститут медсестринства - навчальний заклад нового типу з європейськими стандартами освіти (до 135-річчя заснування закладу)/ В. З. Свиридюк [и др.] (стр.112-116.)
Интересные статьи :
Найти похожие


16.

Заглавие журнала :Медична освіта -2010г.,N 1
Интересные статьи :
Ковальчук Л. Я. Перспективи співпраці між Тернопільським державним медичним університетом імені І. Я. Горбачевського і університетом Клемсона (США) в галузі онкології/ Л. Я. Ковальчук, М. М. Корда, І. Й. Галайчук (стр.5-16.)
Мисула І. Р. Семестрові комплексні тестові іспити - надійний критерій оцінки знань студентів/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.16-37.)
Вітенко І. С. Структура дезадаптивних реакцій у лікарів загальної практики/ І. С. Вітенко (стр.38-40.)
Вітенко І. С. Організація навчального процесу та контролю його якості в умовах застосування кредитно-модульної системи навчання на клінічних кафедрах вищих медичних навчальних закладів україни/ І. С. Вітенко [и др.] (стр.41-44.)
Громовик Б. П. Перспективи викладання медичного і фармацевтичного товарознавства/ Б. П. Громовик [и др.] (стр.45-48.)
Барінов Е. Ф. Психолого-педагогічні аспекти підвищення ефективності навчання студентів на практичних заняттях з гістології в медичному вузі/ Е. Ф. Барінов [и др.] (стр.48-51.)
Крижановський Я. Й. Актуальні аспекти викладання загальної хірургії відповідно до вимог європейського освітнього простору/ Я. Й. Крижановський [и др.] (стр.52-55.)
Кліщ І. М. Клінічна лабораторна діагностика в системі сучасної підготовки лікаря/ І. М. Кліщ, М. І. Марущак, І. Я. Криницька (стр.56-57.)
Костіцька І. О. Досвід використання мультимедійних технологій у навчальному процесі на клінічних кафедрах Івано-Франківського національного медичного університету/ І. О. Костіцька [и др.] (стр.58-60.)
Бойчук А. В. Шляхи оптимізації навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології факультету післядипломної освіти/ А. В. Бойчук [и др.] (стр.60-65.)
Господарський А. Я. Досвід викладання хірургічних дисциплін в іноземних студентів на кафедрі хірургії з анестезіологією №2 Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського/ А. Я. Господарський [и др.] (стр.66-68.)
Гребеник М. В. Сучасні підходи до організації навчального процесу на кафедрі терапії і сімейної медицини факультету післядипломної освіти (ФПО)/ М. В. Гребеник [и др.] (стр.68-71.)
Геряк С. М. Формування в іноземних студентів професійно спрямованої компетенції у комунікації/ С. М. Геряк [и др.] (стр.71-73.)
Мандзій З. П. Модульний підхід до викладання клінічної фармації в умовах кредитно-модульної технології навчання/ З. П. Мандзій [и др.] (стр.74-76.)
Геряк С. М. Тестування як основа кредитно-модульного контролю/ С. М. Геряк [и др.] (стр.77-79.)
Притуло О. О. побудова самостійної роботи студентів відповідно до європейських стандартів/ О. О. Притуло [и др.] (стр.79-81.)
Банадига Н. В. Значення семінарних занять у підготовці лікарів інтернів з фаху "Педіатрія"/ Н. В. Банадига, І. О. Рогальський (стр.81-83.)
Педанов Ю. Ф. Особливості формування програм викладання морфофункціональних дисциплін для навчання медичної сестри як можливий етап підготовки лікаря у вищих навчальних закладах ІІІ-ІV рівнів акредитації в Україні й Болгарії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.84-86.)
Соловйова Н. М. Державний іспит з "Української мови за професійним спрямуванням": перший досвід роботи/ Н. М. Соловйова [и др.] (стр.86-88.)
Дроненко В. Г. Вплив виховної діяльності на формування особистості в умовах вищого навчального закладу/ В. Г. Дроненко (стр.89-92.)
Чулак Л. Д. Стендові лекції як засіб активізації самостійної роботи студентів/ Л. Д. Чулак, А. О. Бас, В. Г. Штурмінський (стр.93-96.)
Интересные статьи :
Найти похожие


17.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Калинюк Н. М., Рогальський І. О.
Заглавие : Концептуальні засади інтеграції правової та професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі
Параллельн. заглавия :Conceptual principles of integration of legal and professional-practical training of future medical professionals
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 3. - С. 79-83 (Шифр МУ7/2020/3)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Банадига Н. В., Рогальський І. О.
Заглавие : Значення семінарських занять у підготовці лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія"
Место публикации : Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 57-69. (Шифр МУ7/2010/4)
Предметные рубрики: Педиатрия-- обуч
Интернатура и резидентура
Образования технология
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Банадига Н. В., Рогальський І. О.
Заглавие : Значення семінарних занять у підготовці лікарів інтернів з фаху "Педіатрія"
Место публикации : Медична освіта. - 2010. - № 1. - С. 81-83. (Шифр МУ7/2010/1)
Предметные рубрики: Педиатрия-- обуч
Интернатура и резидентура
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Банадига Н. В., Слободян Л. М., Ходорчук Н. Я., Боярчук О. Р., Рогальський І. О.
Заглавие : Впровадження принципів доказової медицини у навчальний процес на кафедрі педіатрії ФПО
Место публикации : Медична освіта. - 2005. - № 4. - С. 19-22 (Шифр МУ7/2005/4)
Предметные рубрики: Медицина доказательная
Педиатрия-- обуч
Найти похожие

 1-20    21-27 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)