Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (1)Высшее образование (7)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Рогальський, І. О.$<.>)
Общее количество найденных документов : 27
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-27 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Рогальський І. О., Чорненький М. В., Калинюк Н. М., Сопіга М. О.
Заглавие : Особливості викладання медико-правових дисциплін на іноземному факультеті
Место публикации : Медична освіта. - 2014. - № 1. - С. 95-97 (Шифр МУ7/2014/1)
MeSH-главная: ЮРИСПРУДЕНЦИЯ -- JURISPRUDENCE
ПРАВА ЧЕЛОВЕКА -- HUMAN RIGHTS
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Банадига Н. В., Рогальська Я. В., Рогальський І. О.
Заглавие : Вплив залізодефіцитної анемії у дітей на формування системного імунітету
Место публикации : Современная педиатрия. - 2014. - № 3. - С. 40-43 (Шифр СУ26/2014/3)
MeSH-главная: АНЕМИЯ ЖЕЛЕЗОДЕФИЦИТНАЯ -- ANEMIA, IRON-DEFICIENCY
ИММУННОЙ СИСТЕМЫ РАССТРОЙСТВА -- IMMUNE SYSTEM DISEASES
ИММУНИТЕТ КЛЕТОЧНЫЙ -- IMMUNITY, CELLULAR
ИММУНИТЕТ ГУМОРАЛЬНЫЙ -- IMMUNITY, HUMORAL
ДЕТИ -- CHILD
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Банадига Н. В., Рогальський І. О.
Заглавие : Вирішені та невирішені питання бронхіальної астми у дітей
Место публикации : Вісник наукових досліджень. - 2011. - № 3. - С. 20-22 (Шифр ВУ9/2011/3)
Предметные рубрики: Астма бронхиальная-- дети
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Банадига Н. В., Рогальський І. О.
Заглавие : Індивідуальність підходів та етапність лікування бронхіальної астми у дітей
Место публикации : Буковинський медичний вісник. - 2011. - Т. 15, № 4. - С. 143-145 (Шифр БУ5/2011/15/4)
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Калинюк Я. М., Рогальський І. О., Чорненький М. В.
Заглавие : Педагогічні (методичні) засади викладання курсу “Медичне правознавство” для студентів медичного факультету
Параллельн. заглавия :Pedagogical (methodical) base on teaching the course “Medical legislation” for students of medical faculty
Место публикации : Медична освіта. - 2015. - № 4. - С. 27-29 (Шифр МУ7/2015/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
ЮРИСПРУДЕНЦИЯ -- JURISPRUDENCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Банадига Н. В., Рогальський І. О.
Заглавие : Практичні аспекти хвороби Лайма у дітей
Место публикации : Сучасна педіатрія. Україна. - Київ, 2020. - N 5. - С. 33-38 (Шифр СУ66/2020/5)
Примечания : Бібліогр. наприкінці ст.
MeSH-главная: ЛАЙМА БОЛЕЗНЬ -- LYME DISEASE
АНТИБАКТЕРИАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА -- ANTI-BACTERIAL AGENTS
ДЕТИ -- CHILD
Аннотация: Хвороба Лайма набуває особливого значення в період весна–осінь, попри те, що її клінічні прояви можуть бути протягом року. Обізнаність практичних лікарів із даною проблемою є недостатньою, потребує поповнення знань щодо діагностики та лікування. У педіатричній практиці факт укусу дитини іксодовим кліщом, що переносить збудника лайм-бореліозу, окрім того ще й бабезіозу, анаплазмозу, нерідко залишається не поміченим. А тому, батьки звертаються за медичною допомогою лише тоді, коли у дітей з’являються проблеми зі здоров’ям, нерідко думка про хворобу Лайма навіть не виникає. Хвороба Лайма має широкий поліморфізм клінічних симптомів, характеризується мультисистемними ураженнями, циклічністю перебігу — все це ускладнює діагностичний пошук. Труднощі полягають ще й у тому, що відсутні вітчизняні клінічні рекомендації. У даній публікації наведені підходи до діагностики, лікування, профілактики хвороби Лайма з огляду досвіду експертів різних країн. Проаналізовані сучасні підходи до двоетапної лабораторної діагностики, тактики ведення пацієнта з моменту укусу, лікування на різних стадіях лайм-бореліозу. Звернена увага на необхідність проведення епідеміологічних досліджень в Україні, запровадження освітніх програм із метою запобігання хвороби. Залишається не достатньо вивченим диференційований підхід до лікування хвороби Лайма у дітей із врахуванням вікових аспектів, супутньої патології, безпеки тривалої антибактеріальної терапії
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Калинюк Н. М., Рогальський І. О.
Заглавие : Концептуальні засади інтеграції правової та професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі
Параллельн. заглавия :Conceptual principles of integration of legal and professional-practical training of future medical professionals
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 3. - С. 79-83 (Шифр МУ7/2020/3)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Рогальський І. О., Калинюк Н. М.
Заглавие : Антикорупційні заходи при побудові нової системи охорони здоров’я: досвід Республіки Польща
Место публикации : Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2015. - № 1. - С. 42-46. - ISSN 1681-2786 (Шифр ВУ14/2015/1). - ISSN 1681-2786
Примечания : Библиогр.: с.45-46
MeSH-главная: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM
СТРАХОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ -- INSURANCE, HEALTH
УКРАИНА -- UKRAINE
ПОЛЬША -- POLAND
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Рогальський І. О., Калинюк Н. М.
Заглавие : Особливості викладання медичного права для студентів-медиків
Параллельн. заглавия :Peculiarities of medical law teaching for medical students
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 1. - С. 46-49 (Шифр МУ7/2018/1)
MeSH-главная: МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: Мета роботи – дослідження особливостей викладання дисципліни “Медичне право України” для студентів-медиків. Основна частина. У статті досліджено проблемні моменти викладання дисципліни “Медичне право України” для студентів неюридичних спеціальностей, зокрема для студентів-медиків. Проаналізовано окремі аспекти навчальної програми з медичного права. Обґрунтовано необхідність вдосконалення методів та технологій викладання медичного права для студентів-медиків. Визначено, що вітчизняна нормативно-правова база має положення, що регулюють права громадян у сфері охорони здоров’я. Однак євроінтеграційний вектор розвитку нашої країни, збільшення обсягів міждержавних обмінів, розвиток ринкових відносин, потребує вивчення та ревізії вітчизняного права, врахування кращого світового досвіду участі професійних і громадських організацій щодо захисту прав медичних працівників та пацієнтів, зобов’язує науковців і законодавчі органи удосконалювати нормативну базу в галузі охорони здоров’я. А впровадження та вивчення її у вищих навчальних закладах забезпечить імплементацію медичного права в систему права України. Висновки. Доведено, що навчальна дисципліна “Медичне право України” включає в себе норми інших галузей права, що регулюють суспільні відносини, учасниками яких є медичні працівники та пацієнти. Це надає змогу студентам-медикам вивчити та знати ази конституційного, цивільного, адміністративного, кримінального законодавства
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Банадига Н. В., Рогальський І. О.
Заглавие : Значення семінарських занять у підготовці лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія"
Место публикации : Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 57-69. (Шифр МУ7/2010/4)
Предметные рубрики: Педиатрия-- обуч
Интернатура и резидентура
Образования технология
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Банадига Н. В., Рогальський І. О.
Заглавие : Порушення процесів мінералізації кісткової тканини у дітей на тлі бронхіальної астми
Место публикации : Перинатологія та педіатрія. - 2010. - № 3. - С. 89-91 (Шифр ПУ3/2010/3)
Предметные рубрики: Астма бронхиальная-- дети-- метаб
Кальцификация физиологическая-- дети
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Банадига Н. В., Ходорчук Н. Я., Рогальський І. О.
Заглавие : Сестринський процес в умовах реформування медичної освіти
Место публикации : Медична освіта. - 2006. - № 3. - С. 58-60 (Шифр МУ7/2006/3)
Предметные рубрики: Образование медицинское
Медсестринская деятельность, моделирование
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Банадига Н. В., Рогальський І. О.
Заглавие : Значення семінарних занять у підготовці лікарів інтернів з фаху "Педіатрія"
Место публикации : Медична освіта. - 2010. - № 1. - С. 81-83. (Шифр МУ7/2010/1)
Предметные рубрики: Педиатрия-- обуч
Интернатура и резидентура
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Банадига Н. В., Слободян Л. М., Ходорчук Н. Я., Боярчук О. Р., Рогальський І. О.
Заглавие : Впровадження принципів доказової медицини у навчальний процес на кафедрі педіатрії ФПО
Место публикации : Медична освіта. - 2005. - № 4. - С. 19-22 (Шифр МУ7/2005/4)
Предметные рубрики: Медицина доказательная
Педиатрия-- обуч
Найти похожие

15.

Заглавие журнала :Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України -2015г.,N 1
Интересные статьи :
Васюта В. А. Застосування експертних оцінок для аналізу системи профілактики атрофії зорових нервів/ В. А. Васюта (стр.4-7)
Семенюк О. А. Характеристика концептуальної моделі попередження втрати населення працездатного віку на регіональному рівні/ О. А. Семенюк, Я. Л. Гржибовський (стр.8-15)
Дзюба О. М. Порівняльний аналіз стану реформування системи охорони здоров’я в пілотних регіонах України/ О. М. Дзюба, Н. Т. Кучеренко, Л. А. Карамзіна (стр.16-24)
Гасюк Н. В. Шляхи оптимізації діагностичного процесу та прогностичних критеріїв клінічного перебігу генералізованого пародонтиту/ Н. В. Гасюк (стр.25-30)
Січінава Р. М. Захворюваність за окремими класами і нозологічними формами осіб мобілізаційного резерву, евакуйованих у підлітковому віці, у віддаленому періоді після аварії на ЧАЕС/ Р. М. Січінава (стр.31)
Взаємодія "держава-громада" заради здоров’я: зарубіжний досвід боротьби з неінфекційними захворюваннями (стр.35-41)
Рогальський І. О. Антикорупційні заходи при побудові нової системи охорони здоров’я: досвід Республіки Польща/ І. О. Рогальський, Н. М. Калинюк (стр.42-46)
Петрашик Ю. М. Забезпеченість системи охорони здоров’я медичними закладами та медперсоналом/ Ю. М. Петрашик (стр.47-51)
Толокова Т. І. Персоналістична біоетика у законодавчому регулюванні допоміжних репродуктивних технологій в Україні/ Т. І. Толокова (стр.52-56)
Интересные статьи :
Найти похожие


16.

Заглавие журнала :Медична освіта -2018г.,N 1
Интересные статьи :
Алєксєєнко О. А. Навчальна демонстрація автопсії як метод проведення практичного заняття з патоморфології/ О. А. Алєксєєнко [та ін.] (стр.5-7)
Бобрук С. В. Шляхи покращення навчання з метою попередження психоемоційних порушень у студентів-медиків вищих медичних закладів/ С. В. Бобрук (стр.8-10)
Боярчук О. Р. Особливості викладання предмета "Основи раціонального харчування" на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією/ О. Р. Боярчук [та ін.] (стр.11-15)
Гевкалюк Н. О. Компетентнісний підхід у професійній підготовці лікарів-стоматологів дитячих/ Н. О. Гевкалюк (стр.16-18)
Гусєв В. М. Шляхи оптимізації додипломного навчання на кафедрі акушерства та гінекології/ В. М. Гусєв, В. М. Астахов, Є. О. Шевченко (стр.19-21)
Зеленюк В. Г. Ефективність методу "ділова гра" на заняттях з аптечної технології лікарських засобів/ В. Г. Зеленюк, О. М. Горошко, О. Ю. Ткачук (стр.22-25)
Ільницька О. М. Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (1 повідомлення)/ О. М. Ільницька [та ін.] (стр.26-29)
Корольова Т. В. Стан сформованості професійно-етичної культури майбутнього лікаря/ Т. В. Корольова (стр.30-34)
Машейко І. В. Методичні аспекти покращення підготовки студентів-випускників з ортопедичної стоматології до практично-орієнтованого та тестового ліцензійного іспитів/ І. В. Машейко [та ін.] (стр.35-38)
Мисула І. Р. Шляхи вдосконалення викладання медичної реабілітації в сучасних умовах/ І. Р. Мисула [та ін.] (стр.39-42)
Пилипчук В. І. Роль інноваційних технологій у навчанні з циклу "Хірургія" студентів 6-го курсу медичного факультету/ В. І. Пилипчук (стр.43-45)
Рогальський І. О. Особливості викладання медичного права для студентів-медиків/ І. О. Рогальський, Н. М. Калинюк (стр.46-49)
Скробач Н. В. Шляхи підвищення якісного рівня вищої освіти/ Н. В. Скробач [та ін.] (стр.50-54)
Ткаченко А. С. Чи варто використовувати наукометричний m-коефіцієнт на додаток до індексу Гірша при оцінці наукового вкладу викладачів медичних університетів?/ А. С. Ткаченко [та ін.] (стр.55-57)
Топол І. О. Впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології/ І. О. Топол (стр.58-61)
Kulbashna Ya. A. The role of game technology in advancing of future dentists’ professional vocabulary competence formation process/ Ya. A. Kulbashna, V. O. Zakharova (стр.62-67)
Zhdan V. M. Implementation of main interactive teaching methods in training of medical specialist/ V. M. Zhdan [et al.] (стр.68-71)
Гнатюк М. С. Особливості засвоєння практичних навичок лікарями хірургічних спеціальностей при вивченні ендоскопічної хірургії/ М. С. Гнатюк [та ін.] (стр.72-74)
Кастнерова М. Синдром вигорання - важлива проблема підготовки медичних сестер (досвід Південної Чехії)/ М. Кастнерова [та ін.] (стр.75-78)
Колесник Т. В. Використання майстер-класів для формування навичок виконання медичних маніпуляцій на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини/ Т. В. Колесник, О. В. Смольянова (стр.79-81)
Ленчук Т. Л. Реалізація дидактичних принципів у практиці наукової підготовки іноземних студентів до навчання в медичному університеті/ Т. Л. Ленчук (стр.82-86)
Лихацька Г. В. Методологія викладання гастроентерології студентам з англомовною формою навчання на кафедрі внутрішньої медицини № 2/ Г. В. Лихацька (стр.87-90)
Мєсоєдова В. А. Студентський науковий гурток на кафедрі клінічної анатомії та оперативної хірургії як шлях до вдосконалення професійних навиків майбутнього лікаря/ В. А. Мєсоєдова (стр.91-94)
Мисула І. Р. Досвід викладання англомовним студентам на кафедрі медичної реабілітації за кредитно-модульною системою/ І. Р. Мисула, О. Я. Зятковська, Т. Г. Бакалюк (стр.95-97)
Муратова Т. М. Індивідуальна бесіда як інструмент покращення опанування навчального матеріалу/ Т. М. Муратова, В. В. Добровольський (стр.98-102)
Павлюк Т. В. Особливості емоційної сфери медичних працівників/ Т. В. Павлюк, Т. І. Толокова (стр.103-107)
Петрушанко Т. О. Досвід позааудиторної роботи зі студентами на кафедрі терапевтичної стоматології/ Т. О. Петрушанко [та ін.] (стр.108-111)
Посохова К. А. Подання інформації про побічну дію лікарських засобів при викладанні фармакології/ К. А. Посохова [та ін.] (стр.112-114)
Спіріна І. Д. Досвід використання кросвордів при викладанні дисципліни "Психіатрія. Наркологія"/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.115-118)
Швед М. І. Досвід використання віртуальних навчально-самоконтролюючих програм у симуляційно-тренінговій підготовці студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги/ М. І. Швед [та ін.] (стр.119-124)
Dudko O. G. Managing "Traumatology and orthopedics" educational course for foreign students in Bukovynian State Medical University/ O. G. Dudko (стр.125-128)
Logoyda L. S. Methological aspects of teaching of standardization of medicines for foreign students/ L. S. Logoyda, N. O. Zarivna, D. B. Korobko (стр.129-133)
Смольська Л. Ю. Рецензія на наукове видання: Закалюжний М. М. Клінічна латина з англійськими та українськими відповідниками / Мирослав Закалюжний, Михайло Андрейчин, Роман Коморовський. - Тернопіль : ТДМУ, 2017. - 832 с./ Л. Ю. Смольська (стр.134-135)
Дідух В. Д. До 100-річчя від дня смерті Івана Пулюя/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.136-140)
Fedonyuk L. Ya. Educational Biological Museum of Medical Biology Department - valuable treasure and pride of the university/ L. Ya. Fedonyuk, S. S. Podobivsky, O. M. Yarema (стр.141-145)
Интересные статьи :
Найти похожие


17.

Заглавие журнала :Медична освіта -2005г.,N 4
Интересные статьи :
Яковлєв Л. В. Роль фармакоекономіки в підготовці сучасних фахівців фармації/ Л. В. Яковлєв, Н. В. Бездітко (стр.4-7)
Скакун М. П. Клінічна епідеміологія як важливий фактор реформування вищої медичної освіти в Україні/ М. П. Скакун (стр.8-11)
Швед М. І. Медична освіта на шляху до доказової медицини: постановка проблеми та шляхи її вирішення/ М. І. Швед [и др.] (стр.12-14)
Мисула І. Р. Впровадження методів доказової фізіотерапії в клінічну практику лікарів-фізіотерапевтів/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.17-18)
Банадига Н. В. Впровадження принципів доказової медицини у навчальний процес на кафедрі педіатрії ФПО/ Н. В. Банадига [и др.] (стр.19-22)
Гощинський В. Б. Впровадження елементів доказовості у викладання основ сімейної медицини на додипломному рівні-вимога часу/ В. Б. Гощинський [и др.] (стр.23-26)
Дзюбановський І. Я. Доказова медицина в навчальному процесі на етапі післядипломної освіти лікарів-хірургів/ І. Я. Дзюбановський [и др.] (стр.27-29)
Галникіна С. О. Методи впровадження основ доказової медицини у навчальний процес курсу дерматології/ С. О. Галникіна, О. І. Хара (стр.29-30)
Федорців О. Є. Застосування основ доказової медицини в навчальному процесі на кафедрі педіатрії/ О. Є. Федорців [и др.] (стр.31-33)
Жмурський С. І. Математичне моделювання дидактичних модулів 3 курсу медичної біофІзики згідно 3 вимогами болонського процесу/ С. І. Жмурський [и др.] (стр.37-44)
Турчин М. В. Студентська "Історія хвороби" з офтальмології/ М. В. Турчин, Т. А. Табалюк, К. В. Гнатко (стр.46-48)
Квасніцький М. В. Історія викладання нейрохірургії в Тернопільському державному медичному університеті/ М. В. Квасніцький, А. А. Скляр (стр.49-51)
Интересные статьи :
Найти похожие


18.

Заглавие журнала :Сучасна педіатрія -2020г.,N 5
Интересные статьи :
Кашкалда Д. А. Особенности изменений стресс-регулирующих систем у подростков с сердечно-сосудистой патологией при эндотелиальной дисфункции/ Д. А. Кашкалда (стр.8-14)
Косаковський А. Л. Особливості ураження ЛОР-органів у дітей з синдромом Дауна/ А. Л. Косаковський, Ю. В. Гавриленко, М. А. Кияниця (стр.15-18)
Боярчук О. Р. Оцінка факторів впливу на ставлення батьків до імунопрофілактики/ О. Р. Боярчук, В. А. Міщанчук (стр.19-23)
Марушко Р. В. Аналіз стану здоров’я дітей першого року життя/ Р. В. Марушко, О. О. Дудіна, Т. Л. Марушко (стр.24-32)
Банадига Н. В. Практичні аспекти хвороби Лайма у дітей/ Н. В. Банадига, І. О. Рогальський (стр.33-38)
Авраменко І. Ю. Хвороба Помпе: діагностика та сучасні підходи до терапії/ І. Ю. Авраменко, Н. С. Косминіна (стр.39-44)
Ретмаєр М. Й. Дебют і перебіг рідкісного ювенільного дерматоміозиту. Частина ІІ: клінічний аналіз із порівняльно-аналітичним оглядом літератури/ М. Й. Ретмаєр [та ін.] (стр.45-51)
Овчаренко Л. С. Особливості терапії секреторно-евакуаторних порушень при гострих бронхітах у дітей з порушенням функції зовнішнього дихання/ Л. С. Овчаренко [та ін.] (стр.52-58)
Маменко М. Є. Вплив застосування комбінації Lactobacillus reuteri DSM 17938 із вітаміном D на рівень 25(OH)D у сироватці крові дітей раннього віку/ М. Є. Маменко, М. Р. Романько (стр.59-68)
Мальцев Д. В. Бронхомед Бальзам як засіб вибору патогенетичної і симптоматичної терапії гострих запальних хвороб респіраторної системи людини/ Д. В. Мальцев (стр.70-74)
Синдром бронхіальної обструкції у дітей (візинг, свистяче дихання) (стр.75-103)
Интересные статьи :
Найти похожие


19.

Заглавие журнала :Медична освіта -2006г.,N 3
Интересные статьи :
Ковальчук Л. Я. До питання співпраці Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Гобачевського та штату Південна Кароліна, США в галузі медсестринської освіти/ Л. Я. Ковальчук (стр.5-7)
Чернишенко Т. І. Порівняльні аспекти американської та української програм акалаврату з медсестринства/ Т. І. Чернишенко, Н. О. Ліщенко (стр.7-11)
Ковальчук Л. Я. Сучасна концепція підручника для медсестер/ Л. Я. Ковальчук, Н. О. Ліщенко, О. С. Усинська (стр.11-13)
Марценюк В. П. Електронні інформаційні ресурси при підготовці медсестер в університеті Південної Кароліни UPSTATE (США)/ В. П. Марценюк (стр.14-15)
Шегедин М. Б. Нова вітчизняна модель медсестринського процесу/ М. Б. Шегедин (стр.16-17)
Шкробот С. І. Актуальні питання при вивченні предмета "Медсестринство в неврології" в світлі реформування медсестринської освіти в Україні/ С. І. Шкробот, О. Ю. Бударна, З. В. Салій (стр.18-19)
Хабарова Н. А. Сучасні погляди на медсестринську освіту/ Н. А. Хабарова, С. М. Андрейчин, Н. А. Бількевич (стр.20-22)
Шевчук О. В. Госпітальне медсестринство в США очима українського випускника/ О. В. Шевчук (стр.22-24)
Кулл Д. С. До питання нестачі медичних сестер/ Д. С. Кулл (стр.24-28)
Ревчук Н. В. Система освіти медичних сестер у Сполучених Штатах Америки/ Н. В. Ревчук (стр.28-29)
Усинська О. С. Професійна класифікація медсестер у США: особливості освіти та роботи/ О. С. Усинська (стр.30-31)
Лепявко А. А. Альтернативні шляхи професійного спрямування випускників медсестринських шкіл США/ А. А. Лепявко (стр.32-34)
Шманько О. В. Проблема нестачі медичних сестер у США/ О. В. Шманько (стр.35-36)
Прокопчук А. І. До питання реформування медсестринської освіти в Україні/ А. І. Прокопчук (стр.39-40)
Тарчинець М. В. Стандартизований іспит NCLEX-RN та досвід його складання медсестрами, що одержали спеціальну освіту в Україні та країнах СНД/ М. В. Тарчинець [и др.] (стр.41-42)
Мілевська Л. С. Особливості методики викладання курсу психіатрії в медсестринській школі університету Південної Кароліни (США)/ Л. С. Мілевська (стр.42-44)
Прокопчук А. І. До питання використання манекенів у медсестринському навчальному процесі/ А. І. Прокопчук (стр.44-46)
Олещук О. М. Особливості медсестринської освіти в Австрії/ О. М. Олещук, Г. Б. Паласюк (стр.46-47)
Олійник О. В. Особливості роботи медичних сестер-анестезисток в клініці Віденського медичного університету/ О. В. Олійник (стр.48-49)
Сахарова І. Є. За підсумками 10-ї Грацької конференції з реформування медичної освіти/ І. Є. Сахарова, Н. Є. Лісничук, О. М. Олещук (стр.49-52)
Качор В. О. Про перспективу співпраці у системі сестринського навчання зі Словацькою республікою/ В. О. Качор [и др.] (стр.53-54)
Фаркашова Д. Система медсестринської освіти у Словацькій республіці після 1990 року/ Д. Фаркашова (стр.55-56)
Сескевічюс А. Розвиток медсестринської освіти в Литві/ А. Сескевічюс (стр.57)
Банадига Н. В. Сестринський процес в умовах реформування медичної освіти/ Н. В. Банадига, Н. Я. Ходорчук, І. О. Рогальський (стр.58-60)
Гайдуков В. А. Сучасні аспекти проходження переддипломної практики медичними сестрами-бакалаврами/ В. А. Гайдуков [и др.] (стр.60-61)
Дука К. Д. Досвід навчання медсестер-бакалаврів в Дніпропетровській державній медичній академії/ К. Д. Дука, Т. В. Ярошевська, І. Е. Шарун (стр.62-63)
Костенко І. Ф. Шляхи удосконалення медсестринської освіти в Україні/ І. Ф. Костенко (стр.64-65)
Кривенко В. І. Організація навчального процесу медичних сестер з вищою освітою/ В. І. Кривенко [и др.] (стр.66-68)
Кузнєцов В. Г. Роль кабінету доклінічної практики в процесі підготовки медичних працівників середньої ланки/ В. Г. Кузнєцов (стр.68-69)
Локай Б. А. Освітньо-кваліфікаційний рівень "Магістр медсестринства" -крок вперед в реформуванні медсестринської освіти в Україні/ Б. А. Локай, Д. В. Козак (стр.72-74)
Локай Б. А. Стан та проблеми підготовки науково-педагогічних кадрів для спеціальностей "Сестринська справа" та "Лабораторна діагностика" у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ Б. А. Локай (стр.74-75)
Панченко М. С. Проблеми та перспективи підготовки педагогічних кадрів зі спеціальності "Сестринська справа" з досвіду роботи Харківського базового медичного коледжу №1/ М. С. Панченко, Т. О. Кудрявцева, Л. П. Ольховська (стр.76-78)
Сук Т. І. Шляхи оптимізації підготовки медичних лаборантів у вищих навчальних закладах України/ Т. І. Сук [и др.] (стр.82-83)
Шкільна І. М. Роль медичної сестри в профілактиці найважливіших хвороб, в тому числі інфекційних, і підтримці здорового способу життя/ І. М. Шкільна (стр.88-90)
Кайдашев І. П. Методичне забезпечення навчального процесу в умовах впровадження кредитно-модульної системи/ І. П. Кайдашев [и др.] (стр.90-92)
Білай І. М. Деякі методичні підходи до викладання фармакотерапії студентам фармацевтичного факультету: курація/ І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура (стр.92-95)
Деміховська О. Особливості викладання гігієни у Німеччині/ О. Деміховська (стр.96-98)
Чулак Л. Д. Досвід освоєння алгоритмів при підготовці студентів до Практичноорієнтованого іспиту з ортопедичної стоматології/ Л. Д. Чулак, М. В. Кушнір, В. Г. Шутурмінський (стр.99-100)
Бугай Б. Г. Ритм перепілки при мітральному стенозі: компонент, якого не вистачає/ Б. Г. Бугай, С. М. Андрейчин, Т. Ю. Чернець (стр.101-103)
Саварин Т. В. Використання елементів гри при вивченні медичної термінології на заняттях 3 латинської мови/ Т. В. Саварин, В. Я. Рахлецька (стр.103-106)
Роговий Ю. Є. Роль нового методу електроакупунктурної діагностики і контролю за лікуванням "Имедис-тест+"у поліпшенні викладання патологічної фізіології/ Ю. Є. Роговий, Л. Г. Архіпова (стр.107-109)
Корильчук Н. І. Інтенсифікація навчального процесу студента за допомогою активізації самостійної роботи/ Н. І. Корильчук, Т. Б. Корильчук (стр.109-111)
Интересные статьи :
Найти похожие


20.

Заглавие журнала :Медична освіта -2010г.,N 1
Интересные статьи :
Ковальчук Л. Я. Перспективи співпраці між Тернопільським державним медичним університетом імені І. Я. Горбачевського і університетом Клемсона (США) в галузі онкології/ Л. Я. Ковальчук, М. М. Корда, І. Й. Галайчук (стр.5-16.)
Мисула І. Р. Семестрові комплексні тестові іспити - надійний критерій оцінки знань студентів/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.16-37.)
Вітенко І. С. Структура дезадаптивних реакцій у лікарів загальної практики/ І. С. Вітенко (стр.38-40.)
Вітенко І. С. Організація навчального процесу та контролю його якості в умовах застосування кредитно-модульної системи навчання на клінічних кафедрах вищих медичних навчальних закладів україни/ І. С. Вітенко [и др.] (стр.41-44.)
Громовик Б. П. Перспективи викладання медичного і фармацевтичного товарознавства/ Б. П. Громовик [и др.] (стр.45-48.)
Барінов Е. Ф. Психолого-педагогічні аспекти підвищення ефективності навчання студентів на практичних заняттях з гістології в медичному вузі/ Е. Ф. Барінов [и др.] (стр.48-51.)
Крижановський Я. Й. Актуальні аспекти викладання загальної хірургії відповідно до вимог європейського освітнього простору/ Я. Й. Крижановський [и др.] (стр.52-55.)
Кліщ І. М. Клінічна лабораторна діагностика в системі сучасної підготовки лікаря/ І. М. Кліщ, М. І. Марущак, І. Я. Криницька (стр.56-57.)
Костіцька І. О. Досвід використання мультимедійних технологій у навчальному процесі на клінічних кафедрах Івано-Франківського національного медичного університету/ І. О. Костіцька [и др.] (стр.58-60.)
Бойчук А. В. Шляхи оптимізації навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології факультету післядипломної освіти/ А. В. Бойчук [и др.] (стр.60-65.)
Господарський А. Я. Досвід викладання хірургічних дисциплін в іноземних студентів на кафедрі хірургії з анестезіологією №2 Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського/ А. Я. Господарський [и др.] (стр.66-68.)
Гребеник М. В. Сучасні підходи до організації навчального процесу на кафедрі терапії і сімейної медицини факультету післядипломної освіти (ФПО)/ М. В. Гребеник [и др.] (стр.68-71.)
Геряк С. М. Формування в іноземних студентів професійно спрямованої компетенції у комунікації/ С. М. Геряк [и др.] (стр.71-73.)
Мандзій З. П. Модульний підхід до викладання клінічної фармації в умовах кредитно-модульної технології навчання/ З. П. Мандзій [и др.] (стр.74-76.)
Геряк С. М. Тестування як основа кредитно-модульного контролю/ С. М. Геряк [и др.] (стр.77-79.)
Притуло О. О. побудова самостійної роботи студентів відповідно до європейських стандартів/ О. О. Притуло [и др.] (стр.79-81.)
Банадига Н. В. Значення семінарних занять у підготовці лікарів інтернів з фаху "Педіатрія"/ Н. В. Банадига, І. О. Рогальський (стр.81-83.)
Педанов Ю. Ф. Особливості формування програм викладання морфофункціональних дисциплін для навчання медичної сестри як можливий етап підготовки лікаря у вищих навчальних закладах ІІІ-ІV рівнів акредитації в Україні й Болгарії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.84-86.)
Соловйова Н. М. Державний іспит з "Української мови за професійним спрямуванням": перший досвід роботи/ Н. М. Соловйова [и др.] (стр.86-88.)
Дроненко В. Г. Вплив виховної діяльності на формування особистості в умовах вищого навчального закладу/ В. Г. Дроненко (стр.89-92.)
Чулак Л. Д. Стендові лекції як засіб активізації самостійної роботи студентів/ Л. Д. Чулак, А. О. Бас, В. Г. Штурмінський (стр.93-96.)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-20    21-27 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)