Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (1)Высшее образование (4)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Рогачевський, О. П.$<.>)
Общее количество найденных документов : 10
Показаны документы с 1 по 10
1.

Заглавие журнала :Сімейна медицина -2024г.,N 1
Интересные статьи :
Балашов К. В. Інcтрумент моніторингу поведінки, сприйняття ризиків та дезінформації: адаптація підходу ВООЗ до українського контексту/ К. В. Балашов [та ін.] (стр.8-13)
Колесник П. О. Покликання сімейного лікаря на Закарпатті під час війни в Україні/ П. О. Колесник [та ін.] (стр.14-18)
Марічереда В. Г. Особливості формування базових знань з надання невідкладної домедичної допомоги в осіб без спеціальної медичної освіти/ В. Г. Марічереда [та ін.] (стр.19-23)
Auhunas S. V. Analysis of the availability of botulinum toxin type A in the treatment of children with spastic cerebral palsy in Ukraine: a survey of doctors/ S. V. Auhunas, O. O. Wolf, O. V. Kyryk (стр.24-31)
Селюк М. М. Сучасне лікування сухого поствірусного кашлю. Фокус на ефективності і безпеці/ М. М. Селюк [та ін.] (стр.32-35)
Kozak N. P. The contemporary role of antinuclear antibodies in early diagnosis of autoimmune rheumatic diseases/ N. P. Kozak, T. V. Krasnenkova (стр.39-43)
Курята О. В. Зміни психологічного профілю та когнітивної функції у хворих на артеріальну гіпертензію, що перенесли COVID-19, під впливом лікування/ О. В. Курята, О. І. Стаднік (стр.44-51)
Палій Д. В. Клінічний погляд на сказ: опис випадку та стратегії надання допомоги/ Д. В. Палій, Г. О. Мохній, О. О. Войналович (стр.52-56)
Кочуєв Г. І. Клінічні, метаболічні та нейрогуморальні ефекти L-аргініну у хворих на ішемічну хворобу серця у сполученні з артеріальною гіпертензією/ Г. І. Кочуєв, І. І. Грек, М. М. Кочуєва (стр.57-66)
Панкова О. А. Якість життя пацієнтів з гіпертонічною хворобою і цукровим діабетом 2-го типу та її показники залежно від рівнів катестатину і релаксину-2 у плазмі крові/ О. А. Панкова, О. М. Корж (стр.67-74)
Бурка О. А. ПАП-тест: можливості та обмеження/ О. А. Бурка, Т. Т. Наритник (стр.75-79)
Кочуєв Г. І. Клінічні ефекти та функціональний стан ендотелію у хворих на АГ з субоптимальним рівнем К+ в динаміці лікування високодозованим калій-магнієвим мінеральним комплексом/ Г. І. Кочуєв, М. М. Кочуєва, І. І. Грек (стр.80-88)
Smiyan S. I. Beyond joints: pulmonary hypertension in spondyloarthropathies (Literature review)/ S. I. Smiyan, B. O. Koshak, A. V. Bilukha (стр.89-95)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Запорожан В. М., Кресюн В. Й., Рогачевський О. П., Чернецька О. В.
Заглавие : Перспективи впровадження сучасних інновацій в освітню діяльність університету
Параллельн. заглавия :Perspectives of introduction of modern innovation into educational activity of the university
Место публикации : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 73-76 (Шифр МУ7/2016/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Аннотация: У статті розглянуто питання якості освітньої діяльності, засоби її удосконалення шляхом використання сучасних інноваційних технологій
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Педіатрія, акушерство та гінекологія -2012г. т.74,N 1
Интересные статьи :
Богмат Л. Ф. Механізми формування систолічної дисфункції міокарда у дітей із порушеннями ритму та провідності/ Л. Ф. Богмат [и др.] (стр.7-11)
Майданник В. Г. Нутрітивний статус дітей з пароксизмальною вегетативною недостатністю на фоні патології шийного відділу хребта/ В. Г. Майданник [и др.] (стр.12-19)
Сенаторова Г. С. Варіабельність показників кінцевого комплексу ЕКГ в популяції школярів м. Харкова/ Г. С. Сенаторова, І. О. Саніна (стр.19-22)
Антипкін Ю. Г. Епідеміологічна характеристика артеріальної гіпертензії у дітей Прикарпаття/ Ю. Г. Антипкін [и др.] (стр.23-25)
Буряк В. М. Особливості імунної відповіді при розвитку хронічного пієлонефриту у дітей/ В. М. Буряк, В. Л. Бабич (стр.25-29)
Бєлих Н. А. Поширеність йодо- та залізодефіцитних станів серед вагітних Луганської області/ Н. А. Бєлих [и др.] (стр.30-35)
Муратова К. Г. Ультразвукова морфометричне дослідження стану нирок у дітей з цукровим діабетом залежно від тривалості захворювання/ К. Г. Муратова, Г. С. Сенаторова (стр.35-37)
Маркевич В. Е. Оптимізація мікроелементного забезпечення дітей, хворих на цукровий діабет 1-го типу/ В. Е. Маркевич, Н. В. Глущенко, І. П. Радченко (стр.38-43)
Римаренко Н. В. Ефективність препаратів триглобулін і атоксил в лікуванні дітей, хворих на тяжкі форми бактеріальних ангін, що протікають на тлі ендотоксинемії кишкового походження/ Н. В. Римаренко [и др.] (стр.44-47)
Лукашук І. В. Прогнозування ростової відповіді на терапію гормоном росту у дітей препубертатного віку з ідіопатичним дефіцитом гормону росту/ І. В. Лукашук (стр.48-55)
Неділько В. П. Здоров’я школярів та шляхи удосконалення організації медичної допомоги їм в умовах школи/ В. П. Неділько [и др.] (стр.55-58)
Щербина А. В. Оцінка ефективності інформаційних технологій в ранній діагностиці та реабілітації дітей з вадами слуху та мовлення/ А. В. Щербина (стр.59-61)
Лариса Порфирівна Решоткіна (До 85-річчя від дня народження) (стр.62)
Вовк І. Б. Корекція порушень маткової гемодинаміки в ранні терміни вагітності/ І. Б. Вовк [и др.] (стр.63-66)
Голубенко М. Ю. Патогенетичне обгрунтування виникнення плацентарної дисфункції у жінок з пієлонефритом/ М. Ю. Голубенко (стр.67-70)
Боюк А. П. Патоморфологічні аспекти анемії вагітних у хворих на туберкульоз легень/ А. П. Боюк, С. П. Польова, Е. І. Богачов (стр.71-73)
Семенина Г. Б. Фактор росту плаценти як ранній прогностичний маркер порушень у фетоплацентарному комплексі у вагітних жінок з гіперандрогенією/ Г. Б. Семенина (стр.73-77)
Вдовиченко Ю. П. пізнє материнство та батьківство - як медико-соціальна проблема/ Ю. П. Вдовиченко, І. І. Чермак (стр.77-80)
Гладчук І. З. Нові підходи до вивчення факторів зниження фертильності при гіперпластичних процесах матки/ І. З. Гладчук, О. П. Рогачевський, Н. Гарбузенко (стр.81-83)
Щербіна І. М. Профілактика спайкового процесу при ендоскопічних втручаннях в гінекологічній практиці/ І. М. Щербіна, В. В. Лазуренко, О. В. Мерцалова (стр.84-86)
Грабоус О. В. Діагностика та лікування постваріоектомічного синдрому у жінок з артеріальною гіпертензією/ О. В. Грабоус (стр.86-91)
Ледін Д. С. Клінічні аспекти пролонгованої гормональної контрацепції/ Д. С. Ледін, Ю. П. Вдовиченко (стр.92-94)
Тріско К. Г. Порівняльні аспекти ефективності внутрішньоматкової та гормональної контрацепції у жінок з хронічною патологією печінки і жовчовивідних шляхів/ К. Г. Тріско (стр.94-96)
Рожковська Н. М. Генетичні поліморфізми та функціональний стан рецепторного апарата ендометрія при ендометріозі/ Н. М. Рожковська, К. П. Кротенко (стр.97-99)
Корчинська О. О. Оптимізація преконцепційної підготовки жінок-носійок віруса папіломи людини високого онкогенного потенціалу/ О. О. Корчинська, Н. В. Гецко (стр.100-102)
Стецюк О. У. Актуальні аспекти застосування макролідів при вагітності й лактації/ О. У. Стецюк, І. В. Андреєва (стр.103-114)
Яремчук Т. П. Сучасні аспекти імунології репродукції (Доімплантаційний період. Імплантація ембріона: участь цитокінів. Частина І)/ Т. П. Яремчук (стр.114-120)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Заглавие журнала :Педіатрія, акушерство та гінекологія -2005г.,N 5
Интересные статьи :
Чуриліна А. В. Питання етіології первинного та вторинного пролапсу мітрального клапана у дітей/ А. В. Чуриліна [и др.] (стр.5-7)
Хайтович М. В. Зв’язок вегето-судинної дисфункції за гіпертензивним типом з екстенсивною гіпертрофією міокарда лівого шлуночка у дітей/ М. В. Хайтович (стр.9-13)
Тіщенко В. А. Порушення сну у немовлят перших місяців життя з перинатальним гіпоксичним ураженням центральної нервової системи/ В. А. Тіщенко, Т. К. Мавропуло, Ю. П. Тягло (стр.14-17)
Тарасюк Б. А. Особливості ехографічної структури печінки при муковісцидозі у дітей/ Б. А. Тарасюк, І. С. Лук’янова, Н. І. Гончаренко (стр.18-20)
Чекман І. С. Клініко-фармакологічні основи застосування антибіотиків у дитячому віці/ І. С. Чекман, Л. І. Голопихо, О. Т. Трибак (стр.20-24)
Богмат Л. Ф. Ендотеліальна функція нирок у підлітків із первинною артеріальною гіпертензією/ Л. Ф. Богмат, Т. В. Єфдокимова (стр.25-27)
Волосовець О. П. Методи оцінки якості життя хворих на бронхіальну астму дітей/ О. П. Волосовець, Т. П. Щотка (стр.28-30)
Маковкіна Ю. А. Показники центральної гемодинаміки у здорових дітей молодшого шкільного віку з урахуванням особливостей їх розвитку/ Ю. А. Маковкіна (стр.31-34)
Тяжка О. В. Критерії вибору ферментних препаратів при проведенні замісної терапії у дітей раннього віку/ О. В. Тяжка, О. М. Джуринська, Р. М. Товмаш (стр.35-39)
Протоколи лікування гострих бронхитів у дітей (стр.41-44)
Майданник В. Г. Коментар до протоколів лікування гострих бронхитів у дітей/ В. Г. Майданник (стр.45-48)
Васюкова М. М. Тактика лікаря щодо діагностики та лікування токсокарозу у дітей/ М. М. Васюкова [и др.] (стр.49-52)
Починок Т. В. Спосіб лікування порушень імунітету у дітей з ознаками недиференційованої дисплазії сполучної тканини, що страждають на часті гострі респіраторні вірусні інфекції/ Т. В. Починок [и др.] (стр.53-56)
Білоусов Ю. В. Пробіотики та пребіотики в корекції кишкового дисбіозу у дітей/ Ю. В. Білоусов (стр.57-60)
Волосовець О. П. Ефективне та безпечне застосування засобу Стоп-н-Гроу у комплексному лікуванні та профілактиці ентеробіозу у дітей/ О. П. Волосовець, С. П. Кривопустов, Н. Н. М’ягка (стр.61-63)
Аряєв Н. Л. Ефективність клінічного застосування нурофену для дітей в комплексній терапії вірусно-бактеріальних інфекцій у дітей/ Н. Л. Аряєв, А. А. Старикова, Т. А. Косюга (стр.64-65)
Грищенко В. І. Стан клітинної ланки імунітету та цитокінового профілю у вагітних з раннім гестозом/ В. І. Грищенко, І. О. Кудревич (стр.67-69)
Рогова О. М. Особливості стану імунної системи здорових породілей залежно від способу розродження/ О. М. Рогова (стр.70-74)
Білик Н. М. Роль фактора Віллєбранда в діагностиці передчасного відшарування плаценти/ Н. М. Білик (стр.75-77)
Ольшевська О. В. Особливості мікробіоценозу біотопу нирок у вагітних з хронічним пієлонефритом та прееклампсією на тлі хронічного пієлонефриту/ О. В. Ольшевська (стр.77-83)
Іотенко Б. А. Ультразвукова фето-допплєрометрія та кардіотокографія при оцінці плацентарної функції та стану внутрішньоутробного плода у вагітних з мікст-інфекцією/ Б. А. Іотенко (стр.84-88)
Шемякіна Н. М. Стан системи гемостазу у вагітних з рецидивуючим генітальним герпесом/ Н. М. Шемякіна (стр.89-92)
Голота В. Я. Особливості психоемоційного стану юних роділей/ В. Я. Голота, І. А. Усевич, В. А. Половинка (стр.92-93)
Ромащенко О. В. Стан місцевого імунітету статевих та сечовивідних шляхів у жінок в нормі та за наявності інфекційної патології/ О. В. Ромащенко [и др.] (стр.93-97)
Запорожан В. М. Особливості внутрішньоматкового транспорту альбумінових мікросфер, мічених ізотопом Тс-99m, у безплідних жінок з ендометріозом/ В. М. Запорожан, І. З. Гладчук, О. П. Рогачевський (стр.98-101)
Веропотвелян П. М. Патогенетична комплексна терапія хронічного ендометриту у хворих репродуктивного віку/ П. М. Веропотвелян, О. М. Панасенко, М. П. Веропотвелян (стр.102-105)
Чайка В. К. Морфологічні зміни ендометрія при хронічному ендометриті у жінок із порушенням репродуктивної функції/ В. К. Чайка [и др.] (стр.106-110)
Мозгова О. М. Дозозалежний ефект препарату Магне-В6 в корекції та профілактиці невиношування вагітності після екстракорпорального запліднення/ О. М. Мозгова (стр.111-115)
Софія Олександрівна Левенець (до 60-річчя від дні народження) (стр.117-118)
Интересные статьи :
Найти похожие


5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Марічереда В. Г., Рогачевський О. П., Прокопчук Ю. В., Єгоренко О. С., Коміссарова О. С.
Заглавие : Особливості формування базових знань з надання невідкладної домедичної допомоги в осіб без спеціальної медичної освіти
Параллельн. заглавия :Peculiarities of the Formation of Basic Knowledge on the Emergency Pre-medical Assistance Providing by Persons without Special Medical Education
Место публикации : Сімейна медицина. - 2024. - № 1. - С. 19-23 (Шифр СУ21/2024/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Аннотация: Починаючи з лютого 2022 року, з початком неспровокованої агресії рф проти України, вимоги часу до напряму тренінгів та контингенту, для якого вони призначені, значно змінилися. До того ж дуже гостро стало питання швидкого поширення знань та вмінь з надання домедичної допомоги постраждалим. Активна допомога міжнародної спільноти закладів вищої медичної освіти сприяла швидкій та ефективній підготовці наших викладачів в якості тренерів з курсів «Базова підтримка життєдіяльності» (Basic Life Support, BLS), «Зупинка кровотечі» та PHTF. Застосування інноваційних цифрових технологій, моделювання клінічних ситуацій, зокрема за допомогою засобів дистанційного навчання, можливості сучасних симуляційних технологій та тренажерів дозволили здобувачам отримати необхідні теоретичні знання та оволодіти практичними навичками швидко і на найкращому рівніМета дослідження: порівняльне оцінювання якості проведення симуляційних тренінгів з надання домедичної допомоги в осіб без базової медичної освіти із застосуванням різноманітних технік викладання. Матеріали та методи. Тренінги проводили у двох форматах – традиційному офлайн за участю інструктора та із застосуванням методики HybridLab (запроваджена Литовським університетом медичних наук, м. Каунас, Литовська Республіка) для 112 школярів та 27 вчителів. Тренінг за звичайною методикою проходили у групах по 5–6 осіб 58 учнів та 14 вчителів, за методикою HybridLab – 54 школяра та 13 вчителів у групах по 3–4 особи. Тривалість тренінгів становила 42 год. Ефективність оцінювали за двома критеріями: середній бал підсумкового тестування та показник набуття нових знань. Результати. Унікальне поєднання таких методів організації освітнього процесу, як HybridLab, тренінгів з домедичної допомоги, які були розроблені на підставі тренінгів «Перший на місці події», «Зупинка кровотечі» і BLS, та сучасних інструментів, які дозволяють оцінити ефективність навчання на тренінгах, сприяло досягненню високого рівня опанування всіх необхідних навичок якомога більшою кількістю людей за найкоротший час, що є провідною метою сьогодення. Висновки. Досвід імплементації цих знань/вмінь та методик проведення тренінгів, як і подальше оцінювання їх ефективності, ми вважаємо другим завданням всіх закладів медичної освіти та тренінгових центрів, які працюють в Україні, після викладання тренінгів з тактичної медичної підготовки комбатантів та екстреної тактичної медичної допомоги для медиківStarting from February 2022, with the beginning of the russian federation’s unprovoked aggression against Ukraine, the time requirements for the direction of the trainings and the contingent for which they are intended have changed significantly. In addition, the issue of rapid spread of knowledge and skills in providing first aid to the injured persons has become very acute. The active help of the international community of higher medical education institutions contributed to the quick and effective training of our teachers as trainers for Basic Life Support (BLS), Stop Bleeding and PHTF courses. The use of innovative digital technologies, modeling of clinical situations, in particular, with the help of distance learning tools, the possibilities of modern simulation technologies and simulators allowed applicants to acquire the necessary theoretical knowledge and master practical skills quickly and at the best levelThe objective: to perform a comparative assessment of the quality of conducting simulation trainings on providing pre-medical care to persons without basic medical education using various teaching techniques. Materials and methods. The trainings were conducted in two formats - traditional offline study with the participation of an instructor and using the HybridLab method (introduced by the Lithuanian University of Medical Sciences, Kaunas, Republic of Lithuania) for 112 schoolchildren and 27 teachers. 58 students and 14 teachers were trained according to the usual method in groups of 5-6 persons, according to the HybridLab method – 54 schoolchildren and 13 teachers in groups of 3-4 individuals. The duration of the trainings was 42 hours. Efficiency was evaluated according to two criteria: the average score of the final test and the indicator of acquiring new knowledge. Results. A unique combination of methods of organizing the educational process, such as HybridLab, trainings on pre-medical care, which were developed on the basis of the trainings “First on the scene”, “Stop the bleeding” and BLS, and modern tools that allow to evaluate the effectiveness of training, contributed to the achievement a high level of mastery of all the necessary skills by as many people as possible in the shortest time, which is the leading goal of today. Conclusions. We consider the experience of implementing these knowledge/skills and training methods, as well as the further evaluation of their effectiveness, to be the second task of all medical education institutions and training centers operating in Ukraine, after teaching training on tactical medical training of combatants and emergency tactical medical assistance for medical specialist
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Запорожан В. М., Гладчук І. З., Рогачевський О. П.
Заглавие : Особливості внутрішньоматкового транспорту альбумінових мікросфер, мічених ізотопом Тс-99m, у безплідних жінок з ендометріозом
Место публикации : Педіатрія, акушерство та гінекологія. - 2005. - № 5. - С. 98-101 (Шифр ПУ2/2005/5)
Предметные рубрики: Бесплодие-- диагн-- радиоизотоп
Эндометриоз-- осл-- патофизиол-- радиоизотоп
Гистеросальпингография
Радионуклидное изображение
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гладчук І. З., Рогачевський О. П., Гарбузенко Н.
Заглавие : Нові підходи до вивчення факторів зниження фертильності при гіперпластичних процесах матки
Место публикации : Педіатрія, акушерство та гінекологія. - 2012. - Т. 74, № 1. - С. 81-83 (Шифр ПУ2/2012/74/1)
Предметные рубрики: Бесплодие женское-- этиол
Эндометриоз
Миометрий-- патофизиол
Найти похожие

8.

Заглавие журнала :Медична освіта -2016г.,N 2
Интересные статьи :
Матеріали XIII Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. “АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ЯКОСТІ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ” (з дистанційним поєднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку), 12-13 травня 2016 року м. Тернопіль (стр.5-123)
Григоровська С. В. Актуальні питання організації підготовки кадрів у сфері охорони здоров’я/ С. В. Григоровська [и др.] (стр.6-9)
Григоровська С. В. Результати галузевого моніторингу діяльності вищих навчальних закладів та закладів післядипломної освіти МОЗ України за основними показниками діяльності за 2015 календарний рік/ С. В. Григоровська [и др.] (стр.10-12)
Карпінська Л. Г. Інноваційна спрямованість розвитку медичної науки/ Л. Г. Карпінська [и др.] (стр.22-28)
П’ятницький Ю. С. Організація навчального процесу у вищих навчальних закладах Міністерства охорони здоров’я України в умовах впровадження Закону України "Про вищу освіту” (за підсумками моніторингу в 2016 р.)/ Ю. С. П’ятницький [и др.] (стр.29-35)
Волосовець О. П. PhD програми в охороні здоров’я/ О. П. Волосовець (стр.36-39)
П’ятницький Ю. С. Належне забезпечення вищої освіти навчальною книгою – невід’ємна складова забезпечення якості освітньої діяльності/ Ю. С. П’ятницький [и др.] (стр.40-49)
П’ятницький Ю. С. Належна організація атестації випускників – важлива складова реалізації закону України "Про вищу освіту”/ Ю. С. П’ятницький [и др.] (стр.50-53)
Корда М. М. Розвиток практично-орієнтованого та симуляційного навчання в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ М. М. Корда [и др.] (стр.54-57)
Barg Wojciech. Cooperation between Medical Universities in Wrocław, Poland and Ternopil, Ukraine, 2009 – 2016/ Barg Wojciech (стр.58-59)
Амосова К. М. Науково-методичне спрямування організації та контролю самостійної роботи студентів у НМУ імені О. О. Богомольця/ К. М. Амосова [и др.] (стр.60-63)
Мороз В. М. Сучасні інновації у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова та реалізація закону України "Про вищу освіту”/ В. М. Мороз [и др.] (стр.64-68)
Вороненко Ю. В. Питання розробки освітніх стандартів підготовки фахівців у лікарській резидентурі/ Ю. В. Вороненко [и др.] (стр.69-72)
Запорожан В. М. Перспективи впровадження сучасних інновацій в освітню діяльність університету/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.73-76)
Бойчук Т. М. Досвід впровадження системи рейтингового оцінювання діяльності викладачів та кафедр у Вищому державному навчальному закладі України "Буковинський державний медичний університет”/ Т. М. Бойчук [и др.] (стр.77-81)
Думанський Ю. В. Раціональні навчальні плани як запорука якісної підготовки магістрів за спеціальністю "Медицина”/ Ю. В. Думанський [и др.] (стр.82-84)
Лісовий В. М. Особливості комунікативного стилю викладачів дисциплін різних навчальних блоків у контексті студентоцентрованого підходу/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.85-89)
Колесник Ю. М. Досвід запровадження моделі проблемно-орієнтованого навчання у Запорізькому державному медичному університеті/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.90-92)
Ждан В. М. Результати зовнішнього і внутрішнього моніторингу якості вищої освіти у ВДНЗУ "Українська медична стоматологічна академія” за 2015 календарний рік/ В. М. Ждан [и др.] (стр.93-97)
Дзяк Г. В. Формування позитивних змін у роботі викладачів академії на підставі анкетування/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.98-101)
Рожко М. М. Компетентнісний підхід у підготовці студентів-медиків/ М. М. Рожко [и др.] (стр.102-106)
Черних В. П. Компетентнісний підхід у створенні стандарту вищої освіти спеціальності "Фармація”/ В. П. Черних, А. А. Котвіцька, С. В. Огарь (стр.107-109)
Зіменковський Б. С. Європейська кредитна трансферно-накопичувальна система в контексті реформування англомовного навчання іноземних студентів у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/ Б. С. Зіменковський [и др.] (стр.110-112)
Іоффе І. В. Досягнення, проблеми та перспективи розвитку державного закладу "Луганський державний медичний університет”/ І. В. Іоффе, С. М. Смірнов (стр.113-116)
Хвисюк О. М. Досвід забезпечення якості освіти в Харківській медичній академії післядипломної освіти/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.117-119)
Никоненко О. С. Використання методик симуляційного навчання у підвищенні професійної компетенції лікарів та парамедиків на кафедрах ДЗ "ЗМАПО МОЗ України”/ О. С. Никоненко [и др.] (стр.120-123)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Заглавие журнала :Медична освіта -2017г.,N 1
Интересные статьи :
Беденюк А. Д. Матрикул практичних навичок як складова частина практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені професора Л. Я. Ковальчука/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.5-7)
Вишневська Н. Ю. Сучасні методики навчання й оцінювання знань студентів у клініці інфекційних хвороб/ Н. Ю. Вишневська [та ін.] (стр.8-13)
Геряк С. М. Симптомокомплекс синдрому емоційного вигорання при викладанні клінічних дисциплін іноземним студентам та шляхи його усунення/ С. М. Геряк [та ін.] (стр.14-18)
Ждан В. М. Впровадження дистанційної освіти на кафедрі сімейної медицини і терапії/ В. М. Ждан [та ін.] (стр.19-22)
Машейко І. В. Роль інформаційних технологій у викладанні дисциплін студентам вищих медичних навчальних закладів/ І. В. Машейко, Г. Б. Пелешенко, А. М. Машейко (стр.23-26)
Перцов В. І. Використання симуляційних технологій при навчанні студентів надання екстреної медичної допомоги/ В. І. Перцов, О. А. Льовкін, Я. В. Тєлушко (стр.27-29)
Петрина В. О. Роль інтерактивних методів навчання студентів факультету підготовки іноземних громадян із дисципліни “Внутрішня медицина”/ В. О. Петрина (стр.30-33)
Потапов В. О. Застосування інноваційних технологій для підвищення якості підготовки майбутніх лікарів з дисципліни “Акушерство і гінекологія”/ В. О. Потапов [та ін.] (стр.34-37)
Родинський О. Г. Особливості методологічного підходу до викладання курсу фізіології з використанням комп’ютерної симуляції в системі сучасної медичної освіти в Україні/ О. Г. Родинський [та ін.] (стр.38-42)
Федорук О. С. Перспективи викладання урології в Буковинському державному медичному університеті/ О. С. Федорук [та ін.] (стр.43-46)
Човпан Г. О. Засоби поліпшення роботи зі студентами з англійською мовою навчання у медичних вузах України залежно від вхідного рівня знань та країни-донора/ Г. О. Човпан [та ін.] (стр.47-51)
Doroshenko О. М. Assessment of academic performance with learning monitoring system for licensing integrated exam preparation in specialty of dentistry/ О. М. Doroshenko, О. F. Sirenko (стр.52-55)
Абрамов С. В. Організація самостійної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини Дніпровського медичного інституту традиційної і нетрадиційної медицини/ С. В. Абрамов [та ін.] (стр.56-60)
Антоненко А. М. Досвід викладання окремих питань кліматотерапії студентам 6 курсу англомовної форми навчання на кафедрі гігієни та екологи національного медичного університету імені О. О. Богомольця/ А. М. Антоненко [та ін.] (стр.61-64)
Іванченко О. З. Використання проблемного підходу при викладанні медичної і біологічної фізики/ О. З. Іванченко, О. З. Мельникова (стр.65-68)
Кавин В. О. Аналіз результатів анкетування студентів Івано-Франківського національного медичного університету по завершенню вивчення дисципліни “Оперативна хірургія і топографічна анатомія”/ В. О. Кавин [та ін.] (стр.69-72)
Кузенко Р. Т. Застосування медичного навчального тренажера при засвоєнні практичних навичок із дисципліни “Хірургія”/ P. Т. Кузенко (стр.73-76)
Курята О. В. Роль комп’ютерних технологій у навчальному процесі при викладанні внутрішньої медицини у студентів 5 курсу медичного факультету/ О. В. Курята, К. Г. Карапетян, О. С. Митрохіна (стр.77-81)
Лембрик І. С. Формування клінічного мислення у студента-іноземця при вивченні дисципліни “Педіатрія”/ І. С. Лембрик, З. Р. Кочерга (стр.82-85)
Лобань Г. А. Щодо дієвості інформаційних методичних матеріалів у навчальному процесі на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ Г. А. Лобань [та ін.] (стр.86-89)
Маслак Г. С. Самостійна робота студентів - основа високого професійного рівня фахівця (лікаря). Досвід роботи кафедри біохімії і медичної хімії ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”/ Г. С. Маслак [та ін.] (стр.90-95)
Мосейчук А. Р. Модель формування дослідницької компетентності майбутніх фельдшерів у процесі вивчення біологічних дисциплін/ А. Р. Мосейчук (стр.96-102)
Попова Т. М. Педагогічні підходи викладання комунальної гігієни в системі післядипломної освіти/ Т. М. Попова [та ін.] (стр.103-107)
Рогачевський О. П. Інноваційні технології активного навчання акушерів-гінекологів/ О. П. Рогачевський [та ін.] (стр.108-111)
Семенець А. В. Про налагодження СДО MOODLE для проведення тестового оцінювання з курсу “Вища математика”/ А. В. Семенець (стр.112-117)
Славопас В. А. Аналіз вітчизняного та зарубіжного досвіду підготовки медичних сестер/ В. А. Славопас (стр.118-120)
Спіріна І. Д. Використання навчальних відеофільмів у якості відеокейсів при підготовці іноземних студентів із дисципліни “Психіатрія. Наркологія”/ І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Р. М. Тимофеев (стр.121-124)
Lezhenko G. О. The didactic approaches то teaching of pediatrics in the conditions of the credit-transfer system in the studying of english-speaking foreign students of medicine/ G. О. Lezhenko [та ін.] (стр.125-129)
До ювілею доцента Наталії Cтепанівни Гутор (стр.130-131)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Рогачевський О. П., Попова Л. М., Рожковська Н. М., Коссей Т. В., Голубенко М. Ю.
Заглавие : Інноваційні технології активного навчання акушерів-гінекологів
Параллельн. заглавия :Innovative technology of active learning of obstetricians and gynecologists
Место публикации : Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 108-111 (Шифр МУ7/2017/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Аннотация: Мета дослідження – порівняльна оцінка іноваційних технологій навчального процесу у студентів та лікарів-інтернів. Матеріали та методи дослідження. Дослідження базується на вивченні досвіду кафедри акушерства і гінекології № 1 Одеського національного медичного університету щодо забезпечення теоретичної та практичної підготовки студентів і лікарів-інтернів. Результати й обговорення. Інноваційні методики навчання лікарів інтернів активізують навчально-пізнавальну діяльність і розширюють їх творчі здібності, що сприяє забезпеченню ефективної додаткової кадрової політики в системі охорони здоров’я. До традиційного способу передачі знань відносять лекції, семінари, практичні заняття. Проте інноваційні підходи до їх проведення дозволяють вирішувати завдання не лише засвоєння студентами знань і формування професійних умінь, а й розвитку творчих та комунікативних здібностей. Тому на кафедрі активно застосовуються методики нетрадиційного викладу лекційного матеріалу та активно використовується власна імітаційна методика навчання, створена на основі методик рольової гри і стандартизованого пацієнта. Також кафедра акушерства і гінекології № 1 співпрацює з кафедрою симуляційної медицини, на якій студенти старших курсів і лікарі-інтерни проходять навчання клінічних умінь, основане на застосуванні симуляційних технологій. Висновки. Інноваційні методики навчання лікарів інтернів активізують навчально-пізнавальну діяльність і розширюють їх творчі здібності, що сприяє забезпеченню ефективної державної політики в системі охорони здоров’я. Досвід співпраці з симуляційним центром і отримані результати діяльності свідчать про його високий потенціал як у розвитку клінічної компетентності студентів та лікарів-інтернів, так і в забезпеченні безпеки пацієнтів
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)