Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (4)Высшее образование (3)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Савка, І. Г.$<.>)
Общее количество найденных документов : 49
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-49 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Савка І. Г., Дєдул Ю. А., Гриндей Л. М.
Заглавие : Сучасний спосіб фіксації зображень та дослідження судово-медичних об’єктів
Место публикации : Клінічна та експериментальна патологія. - 2011. - Т. 10, № 2(ч.1). - С. 83-85 (Шифр КУ27/2011/10/2(ч.1))
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Савка І. Г.
Заглавие : Сучасні уявлення про структурну організацію кісткової тканини та їх прикладне значення в судовій медицині
Место публикации : Клінічна та експериментальна патологія. - 2010. - Т. 9, № 1. - С. 101-103 (Шифр КУ27/2010/9/1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Савка І. Г., Кривецький В. В., Козань Н. М.
Заглавие : Сучасні можливості та перспективи дослідження рідин та середовищ організму людини для діагностики часу настання смерті
Место публикации : Буковинський медичний вісник. - Чернівці, 2020. - Т. 24, № 3. - С. 179-184 (Шифр БУ5/2020/24/3)
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-главная: СМЕРТЬ -- DEATH
СУДЕБНАЯ МЕДИЦИНА -- FORENSIC MEDICINE
Аннотация: Питання встановлення часу настання смерті завжди було актуальним серед судових медиків, оскільки визначення точного моменту смерті дозволяє судово-слідчим органам прояснити обставини та виявити осіб, які причетні до скоєння злочину. Мета роботи – провести аналіз методів, що використовуються у практичній роботі в обласних бюро судово-медичної експертизи України та поза її межами з метою виявлення їх ефективності для встановлення давності настання смерті шляхом дослідження біологічних рідин та середовищ організму людини, а також для виявлення їх проблемних моментів для подальшої розробки нових методів чи модернізації існуючих. За останні десятиліття учені в галузі судової медицини розробили значну кількість різноманітних методів для встановлення давності настання смерті. Особливо актуальною є можливість дослідження біологічних рідин та середовищ організму людини, таких як спинномозкова рідина, склисте тіло, синовіальна рідина, оскільки вони є практично ізольованими від зовнішнього середовища та впливу зовнішніх чинників. Для їх дослідження в основному застосовують біохімічні методи. Одним із найбільш вивчених та таких, які застосовують у своїй практичній діяльності лікарі-судово-медичні експерти, є визначення показників вмісту калію у склистому тілі людини. Динаміка зміни його концентрації із збільшенням часу після смерті також характерна і для інших біологічних рідин організму людини. Висновок. Триває активний пошук новітніх методів, які могли б спростити проведення дослідження біологічних рідин та середовищ людини для встановлення часу смерті, а також підвищити їх точність. Такими методами можуть бути лазерна томографія.
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Савка І. Г.
Заглавие : Судово-медичний аналіз клінічних випадків із переломами великої гомілкової кістки
Место публикации : Галицький лікарський вісник. - 2011. - Т. 18, № 2. - С. 107-109 (Шифр ГУ1/2011/18/2)
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Савка І. Г.
Заглавие : Судово-медичне значення структурно-функціональних особливостей окремих відділів великої гомілкової кістки
Место публикации : Буковинський медичний вісник. - 2013. - Т. 17, № 3. - С. 138-142 (Шифр БУ5/2013/17/3)
Найти похожие

6.

Заглавие журнала :Судово-медична експертиза -2023г.,N 2
Интересные статьи :
Повстяний В. А. Відмінності «Висновку спеціаліста» та «Висновку експертного дослідження» у випадках проведення судово-медичних експертиз на договірних засадах / В. А. Повстяний, В. Д. Мішалов (стр.5-11)
Франчук В. В. Сучасні світові наукові тренди криміналістичних методів досліджень у випадках вогнепальної травми/ В. В. Франчук (стр.12-21)
Bachynskyi V. T. Multi-parameter mueller-matrix tomography of histological samples of biological tissues as an accurate and effective method for determining the degree of blood loss/ V. T. Bachynskyi, K. V. Shilan (стр.22-32)
Zelenchuk H. M. Characteristics of anthroposcopic features in persons who have committed crimes against human life and health/ H. M. Zelenchuk [та ін.] (стр.33-38)
Змієвська Ю. Г. Виявлення нової морфологічної ознаки в судовій медицині при дослідженні вогнепального пошкодження шляхом тривимірного моделювання ранового каналу/ Ю. Г. Змієвська, І. Г. Савка (стр.39-45)
Зозуля В. М. Часові закономірності отримання ушкоджень внаслідок автотравми/ В. М. Зозуля (стр.46-50)
Зозуля В. М. Аналіз звернень потерпілих щодо домашнього насильства впродовж 2018-2023 років за архівними даними обласного бюро судово-медичної експертизи Житомирської обласної ради/ В. М. Зозуля, В. Д. Мішалов, О. О. Гуріна (стр.51-58)
Козицька Н. В. Аналіз фенотипів системи груп крові АВ0 серед осіб, які підозрюються в скоєнні статевих злочинів у Хмельницькій області/ Н. В. Козицька, Л. Я. Ковальчук (стр.59-62)
Михайличенко Б. В. Причинно-наслідковий зв’язок крововтрати та причини смерті при травмах і захворюваннях/ Б. В. Михайличенко, А. М. Біляков (стр.67-74)
Біляков А. М. Судово-медична діагностика рефлекторної зупинки серця при травматичному ушкодженні сонячного сплетіння (випадок з експертної практики)/ А. М. Біляков, Т. В. Личман (стр.75-82)
Войченко В. В. Випадок самоушкодження з використанням пристрою для оглушення сільськогосподарських тварин/ В. В. Войченко [та ін.] (стр.83-89)
Гуров О. М. Недоліки експертних досліджень странгуляційної борозни/ О. М. Гуров [та ін.] (стр.90-100)
Мішалов В. Д. Випадки сексуального насильства на тимчасово окупованих територіях київської області у 2022 р – злочинні наслідки російської агресії/ В. Д. Мішалов [та ін.] (стр.101-108)
Гуров О. М. Історія кафедри судово-медичної експертизи ХМАПО/ О. М. Гуров (стр.109-114)
Пам’яті Боднара Степана Степановича начальника Закарпатського обласного бюро судово-медичної експертизи (стр.115)
Професору М. П. Марченко 100 років (стр.116)
Зозуля Віталій Михайлович (до 45-річчя від дня народження) (стр.117-118)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Заглавие журнала :Судово-медична експертиза -2021г.,N 2
Интересные статьи :
Антонов А. Г. Патогенетичне обґрунтування використання критеріїв визначення зажиттєвості та давності заподіяння механічних ушкоджень/ А. Г. Антонов [та ін.] (стр.4-20)
Chadiuk V. O. Features of dermatoglyphics of suicides (literature review)/ V.   O. Chadiuk, N.   M. Kozan (стр.21-25)
Заволович А. Й. Методи судово-медичного аналізу гострих інтоксикацій етиловим спиртом (огляд літературних джерел)/ А. Й. Заволович (стр.26-32)
Куслій Ю. Ю. Сучасний стан експертних наукових досліджень вітчизняної вогнепальної зброї та набоїв до неї в Україні/ Ю. Ю. Куслій [та ін.] (стр.33-41)
Гараздюк М. С. Диференційні можливості класичних гістологічних методів дослідження для встановлення ґенезу крововиливу в речовину головного мозку/ М. С. Гараздюк (стр.42-49)
Гуров О. М. Методологічні підходи до застосування класифікацій опіків при визначенні ступеня тяжкості тілесних ушкоджень в Україні/ О. М. Гуров [та ін.] (стр.50-61)
Зозуля В. М. Спектр тілесних ушкоджень водія та пасажира у випадку летальної автомобільної травми при фронтальному зіткненні в салоні автомобілів класу Е/ В. М. Зозуля (стр.62-67)
Іваськевич І. Б. Часова динаміка зміни полікристалічної складової біотканин і крові померлих від отруєння алкоголем і чадним газом з різною давністю настання смерті/ І. Б. Іваськевич [та ін.] (стр.68-78)
Кишкан П. Я. 3D-моделювання експериментального ранового каналу, спричиненого колюче-ріжучим засобом з двобічною заточкою леза./ П. Я. Кишкан, І. Г. Савка (стр.79-89)
Литвиненко О. Ю. Судово-медичне визначення давності утворення ушкоджень внутрішніх органів людини методом реконструкції оптичної активності гістологічних зрізів/ О. Ю. Литвиненко [та ін.] (стр.90-102)
Устінченко І. В. Випадок застосування катувань над жертвою в судово-медичній експертній практиці/ І. В. Устінченко, В. Д. Мішалов, В. В. Войченко (стр.102-111)
Войченко В. В. Візит до національного інститу судової медицини та владних структур Португалії/ В. В. Войченко, В. Д. Мішалов, В. В. Войченко (стр.112-113)
Войченко В. В. Міжнародна науково-практична конференція "Актуальні сучасні питання науки та практики в судово-медичній експертизі"/ В. В. Войченко (стр.114-116)
Пам’яті Світлани Олександрівни Козлової (стр.117)
100 ювілейний конгрес Східно-Європейської асоціації судових медиків (стр.118)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Савка І. Г., Бачинський В. Т., Ванчуляк О. Я.
Заглавие : Стажування – як важливий етап підготовки викладача вищої медичної школи в умовах сьогодення
Параллельн. заглавия :Advanced practical study as an important stage in training a lecturer of a higher medical school under present-day conditions
Место публикации : Клінічна та експериментальна патологія. - 2018. - Т. Т.17, № 1. - С. 139-141 (Шифр КУ27/2018/Т.17/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Аннотация: У статті розкрито правові засади стажування викладачів вітчизняних вищих навчальних закладів за кордоном. Показано роль наукового, педагогічного та практичного стажування у зростанні рівня професійної компетентності викладача вищої медичної школи в УкраїніThe article deals with legal principles of training lecturers of Ukrainian higher educational establishments abroad. The role of scientific, pedagogical and practical advanced training is shown in an increase of a lecturer’s professional competence level at higher medical schools in Ukraine. Objective: to inform about the main types of advanced practical training of teachers at foreign higher educational establishments and clinics, to demonstrate its value for acquiring professional competence by the teachers of Ukrainian higher educational medical schools. Conclusion. Scientific advanced training abroad promotes improvement of scientific-pedagogical and professional-practical competence of the teachers at Ukrainian higher educational medical establishments
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Змієвська Ю. Г., Савка І. Г.
Заглавие : Розвиток та сучасні можливості судово-медичної діагностики виду основного травмуючого фактора при вогнепальних ушкодженнях
Место публикации : Клінічна та експериментальна патологія. - Чернівці, 2020. - Т. 19, № 1. - С. 152-159 (Шифр КУ27/2020/19/1)
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-главная: РАНЫ ОГНЕСТРЕЛЬНЫЕ -- WOUNDS, GUNSHOT
СУДЕБНАЯ МЕДИЦИНА -- FORENSIC MEDICINE
Аннотация: У статті проаналізовано вітчизняні та закордонні джерела літератури стосовно історії, розвитку можливостей та методів судово-медичної діагностики основного травмуючого фактора при вогнепальних ушкодженнях. Висвітлено роль сучасних цифрових технологій, зокрема методу тривимірної просторової реконструкції тілесних ушкоджень в судово-медичній практиці, підвищенні точності, об’єктивності та наочності висновків судово-медичного експерта. Мета роботи – здійснити аналіз розвитку методів діагностики виду основного травмуючого фактора при вогнепальних ушкодженнях у судовій медицині, вибрати найбільш сучасні та діагностично значимі з них для подальшого дослідження і впровадження в експертну практику. Висновки. Судово-медична експертиза вогнепальних тілесних ушкоджень завжди перебувала в центрі уваги судових медиків: з моменту початку широкого застосування вогнепальної зброї і до сьогодні. Із плином часу та розвитком науки й техніки поступово з’являлися нові інструментальні та лабораторні методи досліджень, які давали змогу судовим медикам з більшою точністю вирішувати питання, що виникали під час проведення судово-медичних експертиз вогнепальної травми. Дослідження можливостей судово-медичної діагностики виду та характеристик основного травмуючого фактора при вогнепальних ушкодженнях шляхом тривимірної просторової реконструкції є досить актуальним та перспективним, але досі залишається маловивченим у судовій медицині.
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Савка І. Г., Калинюк Н. М.
Заглавие : Про права медичних працівників під час надання медичної допомоги в контексті реформування системи охорони здоров’я
Параллельн. заглавия :To the rights of the medical practitioners in the context of the reforming of the health system
Место публикации : Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - Тернопіль, 2019. - N 1. - С. 62-67 (Шифр ВУ14/2019/1)
MeSH-главная: МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ КАЧЕСТВО -- QUALITY OF HEALTH CARE
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ОКАЗАНИЕ -- DELIVERY OF HEALTH CARE
ЗДОРОВЬЯ ИНДИВИДУАЛЬНОГО ОХРАНА -- PERSONAL HEALTH SERVICES
Аннотация: Мета: з’ясувати існуючі права медичних працівників, передбачені чинним законодавством, з огляду на реформування системи охорони здоров’я. Матеріали і методи. Методологічною основою дослідження виступає сукупність загальних та спеціальних наукових методів пізнання. Чинні нормативно-правові акти, що проаналізовано за допомогою комплексу методів: порівняльно-правового, структурно-логічного, системно-аналітичного, формально-логічного та методу теоретичного аналізу з дотриманням принципів біотичних норм і правил; формулювання і систематизація висновків. Результати. Аналіз чинних нормативно-правових актів дає підстави стверджувати, що права медичних працівників слід розмежувати на дві групи: загальні та спеціальні. До загальних прав медичних працівників належать ті, які гарантують певні умови їх професійної діяльності, охорону здоров’я, соціальний захист, зокрема право на: належні умови професійної діяльності; обов’язкове страхування; створення медичних наукових товариств чи професійних спілок; судовий захист; соціальну допомогу; скорочений робочий день і додаткову відпустку; пільгові умови пенсійного забезпечення та пільгове надання житла; першочергову медичну допомогу тощо. До спеціальних прав належать такі, які передбачені виключно для медичного працівника як спеціального суб’єкта. Серед таких прав необхідно виокремити: право про надання інформації про пацієнта без його згоди чи згоди його законного представника; право на відмову від подальшого ведення пацієнта; право здійснювати медичне втручання без згоди пацієнта або його законних представників. Чинне національне законодавство у галузі охорони здоров’я потребує вдосконалення. Одним із кроків на цьому шляху стала би імплементація передбаченого міжнародними нормативними актами права лікаря на заперечення під час виконання своїх професійних обов’язків. Висновки. Права лікаря при наданні медичної допомоги слід розділити на загальні та спеціальні. Передбачені чинним національним законодавством професійні права медичних працівників не завжди забезпечуються державними гарантіями і мають почасти декларативний характер. Це зумовлено відсутністю розроблених підзаконних актів, які повинні забезпечити механізм їх реалізації з урахуванням вимог сьогодення. Застосування зарубіжного досвіду, імплементація міжнародних стандартів у національне законодавство, зокрема щодо реалізації лікарем права на заперечення з міркувань совісті, забезпечить більш професійну захищеність лікаря та підвищить якість надання медичної допомогиPurpose: definition of the rights of medical workers while medical aid in the context of reformation of the health care system. Materials and Methods. The methodological basis of the research is a set of general and special scientific methods of cognition. The current normative-legal acts, analyzed using a set of methods: comparative-legal, structural-logical, system-analytical, formal-logical and method of theoretical analysis, observing the principles of biotic norms and rules; formulation and systematization of conclusions. Results. The analysis of the current normative-legal acts gives grounds to confirm that the rights of medical workers should be divided into two groups: general and special. The general rights of medical workers include working conditions, the protection of their health, social protection, the right to appropriate conditions of professional activity; the right to establish medical scientific societies, trade unions and other public organizations; the right to judicial protection; the right to medical activities in accordance with specialty and qualification; the right to confirm qualification, retraining in the appropriate institutions and establishments. The special rights of a health worker should include the following: the right to provide information about the patient without his consent or the consent of his legal representative; the right to refuse the further care of a patient; the right to medical intervention without the consent of the patient and/or his legal representatives. Conclusions. The rights of a doctor while medical aid should be divided into general and special. The professional rights of a doctor, which are noted in the current national legislation, are, for the most part, declarative. This is due to the lack of developed by-law acts, which should provide the mechanism for their implementation, taking into account the requirements of nowadays. The application of foreign experience, the implementation of international standards into national legislation, in particular regarding the implementation of doctor’s right to object on the grounds of conscience, will provide more professional protection of a doctor and improve the quality of medical care
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Савка І. Г.
Заглавие : Переломи малої гомілкової кістки та їх судово-медична оцінка
Место публикации : Одеський медичний журнал: Наук.-практ.журн./ МОЗ України. Одес. держ. мед. ун-т. - Одеса, 2011. - № 3. - С. 48-50 (Шифр ОУ2/2011/3)
Примечания : Библиогр.: с.50
Предметные рубрики: Конечности нижней травмы-- диагн
Несчастные случаи транспортные-- вред возд
Судебная медицина
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Савка І. Г., Савка С. Д., Гарас М. Н.
Заглавие : Підготовка іноземних громадян до складання іспитів щодо підтвердження дипломів на батьківщині випускників – як один із видів навчально-методичної роботи та складової освітнього процесу в БДМУ
Параллельн. заглавия :Training foreign citizens for taking exams needed for verification of diplomas in the graduates' home countries – as one of the types of educational and methodological work and a component of the educational process at BSMU
Место публикации : Буковинський медичний вісник. - 2022. - Т. 26, № 4. - С. 77-81 (Шифр БУ5/2022/26/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
ЗНАНИЯМИ УПРАВЛЕНИЕ -- KNOWLEDGE MANAGEMENT
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
Аннотация: Імідж кожного освітнього закладу створюють його випускники. Від того, наскільки є успішними молоді люди, які закінчили той чи інший заклад вищої освіти (ЗВО), наскільки вони можуть реалізувати свої академічні права, що надають освітні документи їхніх вишів та зайняти відповідні робочі місця – залежить і престижність самих ЗВО. Іноземні студенти, які навчаються у медичних ЗВО України, нарівні зі своїми українськими колегами впродовж 6-річного етапу додипломної підготовки мають складати низку єдиних державних комплексних іспитів, що демонструють рівень їхньої теоретичної (ЄДКІ 1) і практичної (ЄДКІ 2) підготовки. Але не менш важливими для іноземців є іспити для підтвердження дипломів українських ЗВО після повернення на Батьківщину, за результатами успішного складання яких вони можуть приступати до післядипломної освіти і самостійної медичної практики у своїх країнах. Мета роботи - дослідження ефективності одного з видів навчально-методичної роботи в університеті – підготовки іноземних громадян до складання іспиту для підтвердження дипломів на Батьківщині випускників (Індії). Mатеріал і методи. У дослідження включено 1046 випускників медичного факультету №3 Буковинського державного медичного університету, вихідців з Індії, які успішно завершили навчання впродовж 2012-2021 років й отримали дипломи за спеціальністю “Лікувальна справа”, освітньо-кваліфікаційний рівень – “Спеціаліст” (із 2022 року випуску спеціальність 222 “Медицина”, ступінь вищої освіти – “Магістр”). Предметом дослідження були результати 1-ї спроби, отримані вказаною когортою випускників після їх прибуття на Батьківщину і складання державного іспиту на підтвердження їхніх дипломів. Отримані результати опрацьовані загальноприйнятими методами варіаційної статистики. Результати. Починаючи з 2012-2013 року, курс підготовки для підтвердження дипломів випускниками з Індії почав успішно функціонувати на сервері дистанційного навчання університету, а з 2013-2014 навчального року запроваджене і саме його складання в контрольному режимі, яке вважалося успішним при вирішенні студентом більше 50% тестових завдань із 300 тестів у цілому. На теперішній час вказаний курс підготовки налічує близько 25 000 тестових завдань з основних розділів теоретичної і практичної медицини. Згідно з отриманими та опрацьованими даними, якщо у 2011 році тільки 12% випускників з першої спроби складали іспит МСІ, то до 2015 року їх було вже 53%, а в 2018 році – 64,1%. Це є одним із кращих показників щодо підтвердження дипломів випускників в Індії, після повернення їх із навчання на Батьківщину з багатьох країн світу. Висновки. Студент – центровані курси навчання значно підвищують ефективність освітнього процесу при підготовці фахівців з вищою медичною освітою з числа іноземних громадян. Впровадження курсів підготовки до іспиту МСІ дозволило в декілька разів покращити результати щодо підтвердження дипломів випускниками БДМУ на Батьківщині в ІндіїThe image of any education institution is formed by its graduates. The prestige of the higher education institution (HEI) itself depends on the success of young people who have graduated from it, on how far they can exercise the academic rights granted by the educational documents of their institutions, and whether they can get appropriate jobs. During the 6-year stage of undergraduate education foreign students studying at medical HEI of Ukraine, along with their Ukrainian fellow students, must take a series of unified state qualification exams that prove the level of their theoretical (USQE 1) and practical (USQE 2) training. But no less important for foreigners are examinations for verification of diplomas obtained from the Ukrainian HEI on their returning to the home country, the successful passing of which gives them the right to apply for postgraduate study and to start their own medical practice in their countries. Aim of the research. The aim of our research was to study the effectiveness of such type of educational and methodological work at the university as the training of foreign citizens for taking exams needed for verification of diplomas in the graduates’ home country (Republic of India). Methods and material. The study includes 1046 graduates of the Medical Faculty No. 3 of the Bukovinian State Medical University, natives of India, who successfully completed their studies during the years 2012-2021 and obtained diplomas in "General Medicine", with the educational and qualification level of "Specialist" (starting from the graduation year 2022 the programme subject area 222 "Medicine", degree of higher education - "Master’s Degree"). The subject of the study was the 1st attempt results of the above mentioned cohort of graduates on their returning to the home country and taking the state exam for the verification of the diplomas. The obtained results were processed by standard methods of variation statistics. Results. Starting from the academic year 2012-2013, the training course for the verification of diplomas by graduates from India was successfully launched on the university's distance learning server, and from the academic year 2013-2014 the control mode of the course was implemented; its passing was considered successful when the student solved more than 50% of the test tasks from the total of 300 test questions. Currently, this training course has about 25,000 test tasks from the main fields of theoretical and practical medicine. According to the received and processed data, when in 2011 only 12% of the graduates passed the MCI screening test on the first attempt, in 2015 this rate increased to 53%, and in 2018 reached 64.1%. This is one of the best results for the verification of diplomas of foreign medical graduates in India after their return to their home country from different countries of the world. Conclusions. Student-centred training courses significantly increase the effectiveness of the educational process when training foreign medical specialists. The implementation of the training courses for the MCI examination has made it possible to improve by several times the results of the verification of diplomas by BSMU graduates in their home country, the Republic of India
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бачинський В. Т., Савка І. Г., Беженар І. Л.
Заглавие : Особливості набуття знань, практичних навичок і вмінь у процесі викладання судової медицини студентам стоматологічного факультету зі спеціальності "Стоматологія"
Место публикации : Буковинський медичний вісник. - 2013. - Т. 17, № 1. - С. 207-209 (Шифр БУ5/2013/17/1)
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Савка І. Г., Кулик О. Ф.
Заглавие : Особливості викладання судової медицини для студентів медичного факультету зі спеціальності "Педіатрія"
Место публикации : Медична освіта: Наук.-практ. журн./ Тернопільська держ. мед. академія ім.І.Я.Горбачевського, Київ.мед.акад.післядиплом.освіти ім.П.Л.Шупика. - Т., 2005. - № 1. - С. 35-36 (Шифр МУ7/2005/1)
Предметные рубрики: Медицинские институты
Судебная медицина-- обуч
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Савка І. Г., Савка С. Д., Гринько Н. В.
Заглавие : Особливості викладання судової медицини іноземним студентам з урахуванням їх психологічних особливостей
Место публикации : Буковинський медичний вісник. - Чернівці, 2016. - Т. 20, № 4. - С. 243-245 (Шифр БУ5/2016/20/4)
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-главная: СУДЕБНАЯ МЕДИЦИНА -- FORENSIC MEDICINE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: У статті відображені особливості викладання судової медицини іноземним студентам медичного факультету з урахуванням їх психологічних особливостей та соціальних відмінностей. Показано значення судової медицини як клініко-морфологічної дисципліни в майбутній діяльності фахівців медиків.
Найти похожие

16.

Заглавие журнала :Одеський медичний журнал -2011г.,N 3
Интересные статьи :
Супрун Е. В. Роль інтерлейкінів у механізмах розвитку цереброваскулярних захворювань/ Е. В. Супрун (стр.4-11)
Бобирьов В. М. Вплив тіотриазоліну на показники вільнорадикального окиснення ліпідів і активність антиоксидантних ферментів на тлі хронічного находження пестицидів прооксидантної дії/ В. М. Бобирьов, Я. А. Цвєткова, Г. Ю. Островська (стр.12-15)
Пономаренко М. С. Ноофармацевтичне, науково-практичне обгрунтування щодо створення кваліфікаційних характеристик працівників нововведених посад на ринку праці України з емерджентних інооетичних позицій. Ноофармація/ М. С. Пономаренко [и др.] (стр.15-20)
Григус І. С. Відновлення функціональних можливостей хворих на інтермітуючу бронхіалну астму/ І. С. Григус (стр.21-23)
Даниленко А. І. Гістоморфометрична характеристика посліду при ВІЛ-інфекції/ А. І. Даниленко, Е. С. Бурячківський (стр.23-27)
Заздравнов А. А. Саліваторні порушення у хворих на анкілозний спондилоартрит - підгрунтя для виникнення гастроезофагеальної рефлюксної хвороби/ А. А. Заздравнов (стр.27-29)
Кадочников С. В. Комплексное использование эндовенозной лазерной коагуляции и компрессионной склерооблитерации в лечении варикозной болезни вен нижних конечностей/ С. В. Кадочников (стр.29-33)
Марічереда В. Г. Значущість гомоцистеїну як маркера прогнозу прееклампсії/ В. Г. Марічереда (стр.33-37)
Соломко О. В. Фібрати у корекції тригліцеридермії у хворих на серцево-судинну патологію/ О. В. Соломко (стр.37-41)
Тихонова С. А. Порівняння п’ятирічного ризику розвитку артеріальної гіпертензії у чоловіків молодого віку залежно від спадкового анамнезу гіпертонічної хвороби/ С. А. Тихонова (стр.42-45)
Нгуєн Ван Хань. Організація невідкладної хірургічної допомоги хворим на туберкульоз із гострою абдомінальною патологією/ Ван Хань Нгуєн, П. В. Строганов, С. О. Гешелін (стр.45-48)
Савка І. Г. Переломи малої гомілкової кістки та їх судово-медична оцінка/ І. Г. Савка (стр.48-50)
Нікогосян Л. Р. Профілактика антенатальної загибелі плода (за даними ретроспективного аналізу медичної документації)/ Л. Р. Нікогосян (стр.51-52)
Гончарук С. Ф. Тенденции и перспективы использования лечебных физических факторов при заболеваниях пародонта/ С. Ф. Гончарук, Л. В. Гончарук (стр.53-56)
Сон А. С. Мигрень, повторный инсульт и деменция как основные клинические проявления синдрома "CADASIL"/ А. С. Сон [и др.] (стр.56-60)
Кравченко Т. Ю. Гастроезофагеальна рефлюксна хвороба у дітей: етіопатогенез, клініка, діагностика та лікування/ Т. Ю. Кравченко, К. О. Лосєва, Н. Г. Лотиш (стр.60-69)
Романова Ю. Г. Гомеостаз полости рта и зубное протезирование/ Ю. Г. Романова (стр.69-75)
Интересные статьи :
Найти похожие


17.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Савка І. Г., Беженар І. Л., Дєдул Ю. А., Олексюк І. С.
Заглавие : Новий спосіб дослідження площини перелому
Место публикации : Буковинський медичний вісник. - 2011. - Т. 15, № 3. - С. 147-150 (Шифр БУ5/2011/15/3)
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бачинський В. Т., Савка І. Г., Ванчуляк О. Я., Кулик О. Ф.
Заглавие : Наукові нариси кафедри судової медицини в минулому та сьогоденні
Место публикации : Буковинський медичний вісник. - 2014. - Т. 18, № 2. - С. 180-183 (Шифр БУ5/2014/18/2)
Найти похожие

19.

Заглавие журнала :Медична освіта -2016г.,N 4
Интересные статьи :
Вепрюк Ю. М. Роль мультимедійних технологій у поліпшенні викладання та засвоєння патофізіології/ Ю. М. Вепрюк, Ю. Є. Роговий (стр.5-7)
Волощук Н. І. Міждисциплінарна інтеграція як фактор удосконалення викладання фармакології у медичному виші/ Н. І. Волощук [та ін.] (стр.8-11)
Дубінін С. І. Застосування інноваційних технологій як запорука підвищення ефективності та якості навчання у вищій школі/ С. І. Дубінін [та ін.] (стр.12-14)
Дуда К. М. Оптимізація методики викладання стоматологічних дисциплін на кафедрі стоматології навчально-наукового інституту післядипломної освіти/ К. М. Дуда, Г. В. Федірко, О. І. Лебідь (стр.15-16)
Корда Μ. Μ. Симуляційне навчання у медицині - складова частина у процесі підготовки лікаря-спеціаліста/ Μ. Μ. Корда [та ін.] (стр.17-20)
Маланчук Л. М. Методика проведення занять з фантомним моделюванням на базовому етапі вивчення гінекології/ Л. М. Маланчук [та ін.] (стр.21-23)
Андрейчин С. М. Досвід освоєння практичних навичок студентами на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах симуляційного центру/ С. М. Андрейчин [та ін.] (стр.24-27)
Боярчук О. Р. Особливості симуляційного навчання при вивченні педіатричних дисциплін/ О. Р. Боярчук [та ін.] (стр.28-30)
Бурмас Н. І. Дослідження навчальної мотивації у студентів першого курсу тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського / Н. І. Бурмас [та ін.] (стр.31-33)
Вацеба М. О. Ефективні складові якісної оцінки клінічного мислення студентів у процесі вивчення внутрішньої медицини/ М. О. Вацеба (стр.34-36)
Гребеник М. В. Досвід організації навчання в інтернатурі/ М. В. Гребеник, Т. Б. Лазарчук, О. І. Криськів (стр.37-40)
Дмитрук О. М. . Сучасні інноваційно-технологічні прийоми та шляхи поліпшення вивчення теми “Гострий апендицит та його ускладнення” студентами медичного факультету / О. М. Дмитрук (стр.41-44)
Зозуляк Н. В. Організація самостійної роботи студентів при вивченні предмета “Сестринська практика”/ Н. В. Зозуляк (стр.45-46)
Карпець М. В. Особливості контролю знань студентів при вивченні медичної хімії в умовах кредитно-трансферної системи/ М. В. Карпець (стр.47-49)
Куровська В. О. Критерії сучасності лекції з фізіології/ В. О. Куровська (стр.50-52)
Литвинова О. Н. Ділова гра як метод оптимізації активного навчання слухачів курсів післядипломної підготовки з організації охорони здоров’я/ О. Н. Литвинова [та ін.] (стр.53-55)
Савка І. Г. Досвід підготовки іноземних громадян з англомовною формою навчання/ І. Г. Савка, С. Д. Савка, С. В. Юрнюк (стр.56-58)
Славопас В. А. Аналіз стану підготовки майбутніх медичних сестер засобами комп’ютерних технологій/ В. А. Славопас (стр.59-61)
Цвях А. І. Роль симуляційних технологій у процесі викладання травматології та ортопедії/ А. І. Цвях [та ін.] (стр.62-63)
Швед М. І. Симуляційна методика підготовки студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги - важлива складова в якісному та комплексному засвоєнні навчального матеріалу з дисципліни/ М. І. Швед, Р. М. Ляхович, Я. М. Кіцак (стр.64-67)
Швець Л. С. Досвід викладання медичної біології англомовним студентам / Л. С. Швець (стр.68-70)
Кадобний Т. Б. Ліквідація громадсько-культурних організацій на Тернопільщині напередодні другої світової війни/ Т. Б. Кадобний, Н. В. Гуменна, К. М. Мельникова (стр.71-75)
Интересные статьи :
Найти похожие


20.

Заглавие журнала :Медична освіта -2014г.,N 3 (дод.)
Интересные статьи :
Абатуров О. Є. Формування світогляду майбутніх лікарів у контексті біоетики при викладанні медичної генетики/ О. Є. Абатуров [и др.] (стр.9-12)
Авраменко Н. В. Проблеми викладання аспектів репродуктивної медицини на медичному факультеті медичного університету/ Н. В. Авраменко [и др.] (стр.13-15)
Бачук-Понич Н. В. Інтерактивні методи навчання в практиці студентського наукового гуртка/ Н. В. Бачук-Понич, Т. О. Ілащук (стр.16-17)
Безрук Т. О. Міждисциплінарна інтеграція в процесі вивчення клінічних дисциплін/ Т. О. Безрук, В. В. Безрук (стр.18-19)
Бербець А. М. Використання інтерактивних методик при проведенні практичних занять з акушерства та гінекології/ А. М. Бербець (стр.20-22)
Бідзіля П. О. Світоглядна мотивація пізнавальної діяльності/ П. О. Бідзіля, В. А. Жадько (стр.23-26)
Бойчук Т. М. Новітні технології при викладанні дисципліни "Гістологія, цитологія та ембріологія” в Буковинському державному медичному університеті/ Т. М. Бойчук [и др.]
Бойчук Т. М. Актуальні питання підготовки іноземних студентів до складання іспитів для підтвердження дипломів на батьківщині випускників/ Т. М. Бойчук [и др.] (стр.30-32)
Борейко Л. Д. Компетентнісний підхід в організації навчального процессу/ Л. Д. Борейко, Ю. С. Букатару, А. І. Перижняк (стр.33-35)
Булик Р. Є. Роль і місце самостійної роботи в навчальній діяльності студента/ Р. Є. Булик, Н. В. Черновська (стр.36-37)
Буряк О. Г. Досвід викладання педіатрії в контексті підготовки спеціалістів первинної медичної допомоги/ О. Г. Буряк, Ю. М. Нечитайло (стр.38-40)
Височанська Т. П. Науково-дослідна робота студентів – важливий елемент підготовки медичних фахівців із дисциплін дерматовенерологічного профілю/ Т. П. Височанська (стр.41-42)
Вовченко М. Б. Адаптація іноземних студентів 1–2 курсів у Запорізькому державному медичному університеті/ М. Б. Вовченко (стр.43-44)
Волосовець О. П. Інноваційні підходи до підготовки лікарів зі спеціальності "Педіатрія” в інтернатурі/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.45-46)
Волосовець А. О. Використання сучасних інтернет-технологій у практиці викладання на кафедрі неврології/ А. О. Волосовець, Н. С. Турчина (стр.47)
Вороненко Ю. В. Моніторинг знань як основа системи контролю якості навчання інтернів/ Ю. В. Вороненко [и др.] (стр.48)
Гиря О. М. Основні аспекти формування світогляду майбутніх лікарів/ О. М. Гиря (стр.49-52)
Годлевський Л. С. Комп’ютерна iнженерія в дистанційному кредитно-модульному навчанні медичних працівників/ Л. С. Годлевський [и др.] (стр.53-54)
Гончарова Н. Г. Новітні форми самостійної роботи студентів при підготовці майбутніх лікарів на кафедрі нормальної фізіології/ Н. Г. Гончарова [и др.] (стр.55-58)
Грищенко О. В. Особливості навчання "дорослої” аудиторії в системі післядипломної освіти/ О. В. Грищенко, В. В. Бобрицька, С. В. Коровай (стр.59-61)
Громовик Б. П. До 50-річчя кафедри організації та економіки фармації Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького/ Б. П. Громовик [и др.] (стр.62-65)
Губка В. О. Організація навчального процесу для студентів та лікарів-інтернів на кафедрі госпітальної хірургії/ В. О. Губка (стр.66-67)
Гулей Л. О. Особливості викладання дисципліни "Дерматологія. Венерологія” студентам спеціальності "Педіатрія”/ Л. О. Гулей, О. І. Денисенко (стр.68-70)
Доля В. С. Формування світогляду майбутніх провізорів/ В. С. Доля, В. І. Мозуль, О. В. Мазулін (стр.71-73)
Ждан В. М. Теоретичні й методологічні аспекти безперервної післядипломної медичної освіти/ В. М. Ждан [и др.] (стр.74-78)
Івченко В. К. Формування особистісно-професійної компетентності майбутніх лікарів/ В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Р. В. Разумний (стр.79-82)
Івченко В. К. Використання інноваційних навчальних технологій у процесі викладання основних медичних клінічних дисциплін/ В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Т. А. Сіротченко (стр.83-86)
Ілащук Т. О. Методологічні аспекти організації самостійної роботи студента при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб у Буковинському державному медичному університеті в сучасних умовах/ Т. О. Ілащук, О. П. Микитюк (стр.87-90)
Камишний О. М. Особливості організації самостійної роботи студентів за кредитно-модульною системою на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ О. М. Камишний [и др.] (стр.91-92)
Кірсанова О. В. Особливості навчального процесу для освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр” зі спеціальності "Лабораторна діагностика”/ О. В. Кірсанова [и др.] (стр.93-97)
Ковальчук Л. Я. Досвід викладання дисципліни "Хірургія” за кредитно-модульною системою/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.98-100)
Колесник Ю. М. Професійно-етична складова та "етичний кодекс лікаря України” у формуванні світогляду майбутнього медичного спеціаліста/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.101-103)
Колесник Ю. М. Роль рейтингового оцінювання діяльності викладача в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.104-105)
Колесник Ю. М. Шляхи формування мотиваційно-світоглядної сфери студентів медичних вищих навчальних закладів/ Ю. М. Колесник, В. В. Чугунов, Ю. М. Нерянов (стр.106-108)
Корнієнко Г. В. Деякі проблеми базового циклу інтернатури з дитячої хірургії/ Г. В. Корнієнко, В. О. Дмитряков, М. О. Скалозубов (стр.109-111)
Кравченко В. І. Аналіз захворюваності працівників охорони здоров’я за звертальністю у медустанови м. Запоріжжя/ В. І. Кравченко [и др.] (стр.112-113)
Кравченко В. І. Проведення виробничої практики в ЗДМУ за вимогами кредитно-модульної системи/ В. І. Кравченко [и др.] (стр.114-115)
Крушинська Т. Ю. Ділові ігри змагання на заняттях з медичної мікробіології/ Т. Ю. Крушинська, Г. М. Кременчуцький, Д. О. Степанський (стр.116-118)
Кудієвський А. В. Психологічні та філософські погляди на сімейну медицину випускників медичного вузу/ А. В. Кудієвський [и др.] (стр.119-121)
Кущ О. Г. Аналіз результатів впровадження кредитно-модульної системи навчання фахівців зі спеціальності "Лабораторна діагностика” (бакалавр) при вивченні мікробіології, вірусології, імунології в Запорізькому державному медичному університеті/ О. Г. Кущ, О. В. Морозова (стр.122-134)
Лашкул Д. А. Використання інтерактивних технологій при вивченні внутрішніх хвороб як умова інтенсифікації освітнього процессу/ Д. А. Лашкул (стр.125-127)
Леженко Г. О. Інноваційні процеси у навчанні студентів за спеціальністю "Стоматологія”/ Г. О. Леженко, Ю. Г. Резніченко, С. В. Врублевська (стр.128-130)
Леженко Г. О. Впровадження стратегії інтегрованого ведення хвороб дитячого віку в навчальний процес на кафедрі госпітальної педіатрії і дитячих інфекційних хвороб/ Г. О. Леженко [и др.] (стр.131-133)
Мисула І. Р. Актуальність впровадження елективного курсу "Основи натуропатії” у навчальний процес для студентів медичного факультету на кафедрі медичної реабілітації/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.134-138)
Мороз В. М. Моніторинг якості освіти при впровадженні кредитно-модульної системи у ВНМУ імені М. І. Пирогова/ В. М. Мороз [и др.] (стр.138-139)
Наварчук Н. М. Дуалізм і біхевіоризм кредитно-модульної системи/ Н. М. Наварчук (стр.140-143)
Нагорна Н. В. Досвід використання методів інтерактивного навчання у післядипломній медичній освіті/ Н. В. Нагорна [и др.] (стр.144-146)
Нагорна Н. В. Особливості роботи кафедри педіатрії науково-навчального інституту післядипломної освіти Донецького національного медичного університету – опорної за спеціальністю "Дитяча гематологія”/ Н. В. Нагорна [и др.] (стр.147-149)
Нерянов Ю. М. Актуальні питання формування світогляду майбутніх фахівців – стоматологів/ Ю. М. Нерянов [и др.] (стр.150-151)
Никоненко О. С. Удосконалення практичних навичок у студентів VI курсу в контексті кредитно-модульної системи на кафедрі госпітальної хірургії/ О. С. Никоненко [и др.] (стр.152-154)
Ніцович І. Р. Особливості організації самостійної роботи студентів/ І. Р. Ніцович, О. А. Андрієць (стр.155-156)
Павленко О. В. Сучасні підходи до оцінки рівня знань слухачів за спеціальністю "Стоматологія”/ О. В. Павленко, Т. М. Волосовець, І. П. Мазур (стр.157-159)
Павлюченко М. І. Кредитно-модульна система і клінічне мислення/ М. І. Павлюченко (стр.160-161)
Пюрик В. П. Виробнича практика з хірургічної стоматології в умовах кредитно-модульної системи навчання/ В. П. Пюрик [и др.] (стр.162-165)
Резніченко Н. Ю. Курс косметології та естетичної медицини в післядипломній освіті дерматовенерологів/ Н. Ю. Резніченко (стр.166-168)
Сажин С. І. Дистанційне навчання як елемент самопідготовки студентів до занять з педіатричних дисциплін/ С. І. Сажин (стр.169-171)
Семеняк А. В. Викладання дисципліни "Акушерство та гінекологія” для студентів за спеціальністю "Медична психологія”/ А. В. Семеняк, О. А. Андрієць (стр.172-174)
Сидорчук А. С. Активізація самонавчання студентів медичного профілю в межах компетентнісного підходу у викладанні теоретичних та клінічних дисциплін/ А. С. Сидорчук [и др.] (стр.175-177)
Сирцов В. К. Кореляційний аналіз показників успішності із показниками професійної мотивації студентів Запорізького державного медичного університету при вивченні курсу гістології, цитології та ембріології/ В. К. Сирцов, Л. В. Макєєва, О. І. Потоцька (стр.178-180)
Сирцов В. К. Аналіз викладання медико-біологічних дисциплін за спеціальностями "Лікувальна справа” і "Педіатрія” в Запорізькому державному медичному університеті в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу/ В. К. Сирцов [и др.] (стр.181-184)
Сорокман Т. В. Hаукові дослідження як рушійна сила вищої медичної освіти/ Т. В. Сорокман [и др.] (стр.185-187)
Тихоновський О. В. Міжкультурне спілкування як частина педагогічного спілкування з урахуванням національно-психологічних особливостей іноземних студентів/ О. В. Тихоновський (стр.188-190)
Фастовець О. О. Cистема рейтингової оцінки студентів-стоматологів за умов кредитно-модульної системи навчання/ О. О. Фастовець, Р. А. Котелевський (стр.191-193)
Чебан В. І. Особливості способу життя, соціальної адаптації студентів-медиків та технології їх оздоровлення/ В. І. Чебан, О. А. Оленович, С. П. Соболь (стр.194-197)
Шостакович-Корецька Л. Р. Використання методу міждисциплінарного проекту в конкурентних групах при вивченні теми "ВІЛ-інфекція” для студентів VI курсу медичного факультету/ Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.] (стр.198-200)
Шпонька І. С. Реальність, проблеми, шляхи вдосконалення навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи/ І. С. Шпонька [и др.] (стр.201-203)
Шумна Т. Є. Досвід підвищення мотивації до навчання у студентів IV та VI курсів медичного факультету на кафедрі факультетської педіатрії/ Т. Є. Шумна (стр.204-207)
Бабієнко В. В. Використання соціальних мереж при викладанні освітніх дисциплін/ В. В. Бабієнко, Ю. Г. Романова (стр.208-210)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-20    21-40   41-49 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)