Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (1)Высшее образование (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Савка, С. Д.$<.>)
Общее количество найденных документов : 28
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-28 
1.


   
    Вплив вимушеної соціальної ізоляції внаслідок пандемії COVID-19 на психоемоційний стан та харчову поведінку студентської молоді [Текст] = The effect of forced social isolation as a result of the COVID-19 pandemia on the psycho-emotional state and nutrition behavior of the students / Н. С. Карвацька [та ін.] // Клінічна та експериментальна патологія. - 2023. - Т. 22, № 1. - С. 15-19. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
СОЦИАЛЬНАЯ ИЗОЛЯЦИЯ -- SOCIAL ISOLATION (психология)
СТУДЕНТЫ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- STUDENT HEALTH SERVICES (организация и управление, тенденции)
ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ УСТОЙЧИВОСТЬ -- RESILIENCE, PSYCHOLOGICAL
Аннотация: У статті розглядаються питання психоемоційного стану та харчової поведінки студентів в умовах вимушеної соціальної ізоляції, що спричинена пандемією COVID-19, від чого значною мірою залежить якість освітнього процесу. Мета дослідження – визначити особливості психоемоційного стану та харчової поведінки студентів в умовах вимушеної соціальної ізоляції внаслідок пандемії COVID-19. Матеріали і методи. Проведено комплексне суцільне обстеження 60 студентів. Застосовані методи: клініко-психопатологічний, клініко-анамнестичний, експериментально-психологічний та статистичний. Результати. Самооцінка емоційного стану студентів в умовах вимушеної соціальної ізоляції, що спричинена пандемієюCOVID-19, була низькою та становила 36,8+1,98 балів. При дослідженні особистісної тривожності (ОТ) і реактивної тривожності (РТ) у всіх студентів виявлена тривожність. Легкий рівень депресії виявили у більшості студентів, переважно у жінок. Висновки. В умовах вимушеної ізоляції, спричиненої пандемією COVID-19, відбуваються зміни самопочуття, активності, настрою, наявний високий рівень ОТ у 73,34 % студентів, помірний рівень ОТ – у 26,66 % студентів, високий рівень РТ – у 100 % студентів, у жінок зміни вагоміші, ніж у чоловіків. Порушення емоційної сфери виявлено у 86,67 % студентів із розладами харчової поведінки
The article examines the psycho- emotional state and nutritive behaviour of students under conditions of the forced social isolation caused by the COVID-19 pandemic, which largely depends on the quality of the educational process. Objective – to determine the peculiarities of the psycho- emotional state and nutrition behavior of the students under conditions of the forced social isolation due to pandemic COVID infection. Materials and methods.A comprehensive examination of 60 students was conducted. Applied methods: clinical- psychopathological, clinical- amnestic, experimental- psychological and statistical. Results. Self-assessment of the emotional state of students in the conditions of the forced social isolation, caused by the COVID-19 pandemic, was low and constituted 36.8+1.98 grades. When examining personal anxiety (PA) and reactive anxiety (RA), anxiety was detected in all students. A mild level of depression was found in the majority of students, mainly women. Conclusions. Under conditions of the forced isolation, caused by COVID-19, changes of the well-being, activity, mood, the available high level of PA (73,34 %), a moderate level of RA (26.66 %), high level of RA (100 %) were established, in women the changes were more significant than in men. Violations of the emotional sphere were found in 86.67 % of students with nutrition disorders
Доп.точки доступа:
Карвацька, Н. С.
Юрценюк, О. С.
Савка, С. Д.
Русіна, С. М.
Іскрун, Ю. Г.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.
Шифр: КУ27/2023/22/1
   Журнал

Клінічна та експериментальна патологія. - Выходит ежеквартально
2023г. Т. 22 № 1
Содержание:
Воронюк, К. О. Кореляція ехокардіографічних показників та клінічно-лабораторних параметрів з урахуванням поліморфізму гена AGT (rs4762) у хворих на артеріальну гіпертензію / К. О. Воронюк, Л. П. Сидорчук. - С.3-8. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гур’єв, С. О. Клініко-епідеміологічна характеристика дорожньо-транспортної травми в умовах обласного міста / С. О. Гур’єв [та ін.] ; С. О. Гурʼєв [та ін.]. - С.9-14. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Кушнір В. А., Гребенюк В. І., Більцан О. В.
Карвацька, Н. С. Вплив вимушеної соціальної ізоляції внаслідок пандемії COVID-19 на психоемоційний стан та харчову поведінку студентської молоді / Н. С. Карвацька [та ін.]. - С.15-19. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Юрценюк О. С., Савка С. Д., Русіна С. М., Іскрун Ю. Г.
Неспрядько, В. П. Безпосередні та віддалені результати застосування лазерної корекції ясенного краю в ортопедичній стоматології / В. П. Неспрядько, С. С. Терехов. - С.20-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рековець, О. Л. Різні методи визначення прихильності до терапії у хворих із резистентною гіпертензією (пілотне дослідження) / О. Л. Рековець, Ю. М. Сіренко. - С.24-32. - Бібліогр.: в кінці ст.
Самчук, О. О. Клініко-патанатомічні паралелі ураження серця при COVID-19 / О. О. Самчук, О. С. Капустинська, Є. Я. Скляров. - С.33-41. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сорокман, Т. В. Монотонізація харчового раціону дітей як фактор порушення мікронутрієнтного балансу / Т. В. Сорокман, Н. О. Попелюк. - С.42-48. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хухліна, О. С. Морфологічні зміни жовчного міхура у хворих на хронічний холецистит і холестероз жовчного міхура на тлі ішемічної хвороби серця та ожиріння / О. С. Хухліна [та ін.]. - С.49-56. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Горбатюк І. Б., Воєвідка О. С., Гайдичук В. С., Руснак-Каушанська О. В., Андрусяк О. В., Горбатюк І. Б.
Шурма, А. І. Експериментальне дослідження застосування когерентного випромінювання для визначення життєздатності кишок / А. І. Шурма, Ф. В. Гринчук. - С.57-62. - Бібліогр.: в кінці ст.
Godovanets, O. I. Аpplication efficiency of the treatment improved method of acute odontogenic periostitis in children / O. I. Godovanets, O. O. Vitkovskyi. - С.63-67. - Bibliogr. at the end of the art.
Kvit, Kh. B. Gut microbiota and nonalcoholic fatty liver disease: the imminent threat or eminent care? / Kh. B. Kvit, N. V. Kharchenko, V. V. Kharchenko. - С.68-75. - Bibliogr. at the end of the art.
Токар, П. Ю. Поліморфізм гена рецептора прогестерону як чинник виникнення передчасних пологів (огляд літератури) / П. Ю. Токар. - С.76-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Biduchak, A. S. Distribution of offensive information concerning medical workers on internet / A. S. Biduchak. - С.82-87. - Bibliogr. at the end of the art.
Лопушняк, Л. Я. Застосування сучасних педагогічних технологій при викладанні навчальної дисципліни "Анатомія людини" / Л. Я. Лопушняк [та ін.]. - С.88-93. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Проняєв Д. В., Перебийніс П. П., Сухоносов Р. О., Шкляр А. С.
Internet-новини клінічної та експериментальної патології. Частина LХXVIII. - С.94-96
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

3.


    Савка, С. Д.
    Зовнішні та внутрішні детермінанти психологічної адаптації іноземних студентів до навчання у закладі вищої медичної освіти у період поширення короновірусної хвороби (COVID-19). [Текст] = External and internal determinants of psychological adaptation of foreign students to training in an institution of higher medical education during the spread of corona virus disease (COVID-19) / С. Д. Савка, І. Г. Савка, Н. С. Карвацька // Клінічна та експериментальна патологія. - 2022. - Т. 21, № 4. - С. 78-83. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
СТУДЕНТЫ, ОБУЧАЮЩИЕСЯ В УЧРЕЖДЕНИЯХ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ -- STUDENTS, PUBLIC HEALTH
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS (психология)
Аннотация: Мета роботи – дослідити внутрішні та зовнішні детермінанти психологічної адаптації іноземних студентів в умовах карантину, спричиненого Covid-19. Матеріали та методи. Нами обстежено 220 іноземних студентів, які навчаються на 1-3 курсах Буковинського державного медичного університету. Опитування проводили анонімно за допомогою анкети-опитувальника, яка включала загальні дані (вік, стать, місце проживання, кількість членів і характер відносин у сім’ї) та 67 запитань щодо адаптації до університету, на кожне з яких обстежуваний мав надати позитивну чи негативну відповідь. Психологічну адаптацію студентів-іноземців до навчання у закладі вищої медичної освіти під час пандемії COVID-19 вивчали з використанням опитувальника адаптації студентів до коледжу (SACQ) розробленого Baker and Siryk (1989, 1994) з авторськими змінами та модифікаціями. Розподіл студентів залежно від країни, з якої вони прибули на навчання, був таким: біля 85% – вихідці з Індії, 4% – з Гани, решта 11% – з інших країн Азії, Європи, Африки та США. Результати. В умовах пандемії Covid 19 запроваджена змішана форма навчання з використанням дистанційних освітніх технологій, що впливає на психологічну адаптацію іноземних студентів. Рівень психологічної адаптації в таких умовах навчання залишається на високому рівні у 55,01% обстежуваних, середньому та низькому рівнях – у 25,02% та 19,97% обстежуваних відповідно. Високий рівень фізичної адаптації визначено у 57,26%, середній – у 28,18% та низький – у 14,56%. Більша частина студентів – 77,73% демонструвала високий рівень адаптації до навчання в БДМУ. Дослідження кореляційних зв’язків між психологічною та фізичною адаптацією і пристосуванням до навчання в університеті вказує на прямий зв’язок середньої сили між психологічною адаптацією та загальним пристосуванням до навчання (r=0,57, p≤0,05) та адаптацією до навчання в нашому освітньому закладі (r=0,50, p≤0,05). Висновки. Психологічна адаптація є важливою складовою, яка покращує процес оволодіння іноземними студентами фаховими компетентностями в закладах вищої медичної освіти. Психологічна та фізична адаптації зберігаються на досить високому рівнях у переважної кількості здобувачів вищої медичної освіти з числа іноземних громадян в умовах змішаної форми навчання під час пандемії, спричиненої Covid-19
Доп.точки доступа:
Савка, І. Г.
Карвацька, Н. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.
Шифр: КУ27/2022/21/4
   Журнал

Клінічна та експериментальна патологія. - Выходит ежеквартально
2022г. Т. 21 № 4
Содержание:
Бідучак, А. С. Характеристика стилів поведінки медичного персоналу у конфліктних ситуаціях / А. С. Бідучак, В. В. Горачук, Н. В. Гопко. - С.3-8. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зуб, Л. О. Характеристика вмісту та діагностична цінність β2-мікроглобуліну крові та сечі хворих з ураженням нирок та синдромом мальабсорбції / Л. О. Зуб, А. Є. Шкарутяк. - С.9-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ілащук, Т. О. Запальні та протизапальні механізми при хронічному обструктивному захворюванні легень, хронічному коронарному синдромі та їх поєднанні / Т. О. Ілащук, Я. В. Чобану. - С.14-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Квіт, Х. Б. Роль інуліну у лікуванні неалкогольної жирової хвороби печінки та змін мікробіому кишківника / Х. Б. Квіт, Н. В. Харченко. - С.23-29. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рековець, О. Л. Оцінка впливу моно та комбінованої терапії лерканідипіном та ділтіаземом на центральний артеріальний тиск та жорсткість артерій у пацієнтів із м’якою та помірною артеріальною гіпертензією / О. Л. Рековець. - С.30-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ходзінська, Ю. Ю. Вплив здоров’язберігаючих технологій на показники активної уваги та засвоєння інформації у школярів / Ю. Ю. Ходзінська, Ю. М. Нечитайло. - С.39-43. - Бібліогр.: в кінці ст.
Gasko, М. V. Long-term results of surgical treatment of patients with proximal humerus fracture / М. V. Gasko [та ін.]. - С.44-50. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Kovalchuk Р. YE., Biryuk I. G., Kukovska І. L., Gasko D. М.
Hirna, H. The role of immunotherapy in the prevention of the special treatment complications’ development of the patients with the oral cavity cancer / H. Hirna [та ін.]. - С.51-59. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Rozhko M., Kostyshyn I., Tkach V., Levandovskyi R., Maltsev D.
Shevchuk, M. M. Macro- and microstructural heart arrangement in white rats in health / M. M. Shevchuk. - С.60-64. - Bibliogr. at the end of the art.
Voroniuk, K. O. Association of the allelic state of thе GNB3 (rs5443) and AGT (rs4762) genes with anthrоpometric, метавolic-hormonal parameters and indicators of mineral metabolism in patients with essential arterial hypertension / K. O. Voroniuk, L. P. Sydorchuk. - С.65-70. - Bibliogr. at the end of the art.
Тащук, В. К. Клінічні докази доцільності застосування колхіцину пацієнтами із атеросклеротичними серцево-судинними захворюваннями (огляд літератури). / В. К. Тащук, Р. А. Бота. - С.71-77. - Бібліогр.: в кінці ст.
Савка, С. Д. Зовнішні та внутрішні детермінанти психологічної адаптації іноземних студентів до навчання у закладі вищої медичної освіти у період поширення короновірусної хвороби (COVID-19). / С. Д. Савка, І. Г. Савка, Н. С. Карвацька. - С.78-83. - Бібліогр.: в кінці ст.
Garvasiuk, О. V. Peculiarities of teaching pathomorphology and sectional course to foreign students in terms of distance learning / О. V. Garvasiuk, S. V. Namestiuk. - С.84-90. - Bibliogr. at the end of the art.
Ilika, V. V. Significance of innovative technologies in the mechanism of improving the education quality of future medical professionals as illustrated вy teaching the discipline "Рathomorphology" / V. V. Ilika, О. V. Ilika. - С.91-95. - Bibliogr. at the end of the art.
Khlunovska, L. Yu. Assessment of students' knowledge during distance learning using the Google Forms application / L. Yu. Khlunovska. - С.96-100. - Bibliogr. at the end of the art.
Povar, M. A. The issue of academic virtue in studying the subject "Рhysiology" in the distance learning conditions of english-speaking medical students / M. A. Povar, S. S. Tkachuk. - С.101-104. - Bibliogr. at the end of the art.
Ташук, В. К. Впровадження сучасних рекомендацій для терапії тромбоемболії легеневої артерії в умовах антифосфоліпідного синдрому та діджиталізація ЕКГ для диференціації цієї патології та гострого коронарного синдрому (спостереження з практики) / В. К. Ташук [та ін.]. - С.105-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Маліневська-Білійчук О. В., Іванчук П. Р., Онофрейчук Д. І., Дубінська М. В.
Дейнека, С. Є. Internet-новини клінічної та експериментальної патології. Частина LХXVІ / С. Є. Дейнека [та ін.] ; С. Є. Дейнеки [та ін.]. - С.112-114
Другие авторы: Яковець К. І., Тураша М. М., Сорохана В. Д.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

5.


    Савка, І. Г.
    Підготовка іноземних громадян до складання іспитів щодо підтвердження дипломів на батьківщині випускників – як один із видів навчально-методичної роботи та складової освітнього процесу в БДМУ [Текст] = Training foreign citizens for taking exams needed for verification of diplomas in the graduates' home countries – as one of the types of educational and methodological work and a component of the educational process at BSMU / І. Г. Савка, С. Д. Савка, М. Н. Гарас // Буковинський медичний вісник. - 2022. - Т. 26, № 4. - С. 77-81. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (классификация)
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
ЗНАНИЯМИ УПРАВЛЕНИЕ -- KNOWLEDGE MANAGEMENT
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы)
Аннотация: Імідж кожного освітнього закладу створюють його випускники. Від того, наскільки є успішними молоді люди, які закінчили той чи інший заклад вищої освіти (ЗВО), наскільки вони можуть реалізувати свої академічні права, що надають освітні документи їхніх вишів та зайняти відповідні робочі місця – залежить і престижність самих ЗВО. Іноземні студенти, які навчаються у медичних ЗВО України, нарівні зі своїми українськими колегами впродовж 6-річного етапу додипломної підготовки мають складати низку єдиних державних комплексних іспитів, що демонструють рівень їхньої теоретичної (ЄДКІ 1) і практичної (ЄДКІ 2) підготовки. Але не менш важливими для іноземців є іспити для підтвердження дипломів українських ЗВО після повернення на Батьківщину, за результатами успішного складання яких вони можуть приступати до післядипломної освіти і самостійної медичної практики у своїх країнах. Мета роботи - дослідження ефективності одного з видів навчально-методичної роботи в університеті – підготовки іноземних громадян до складання іспиту для підтвердження дипломів на Батьківщині випускників (Індії). Mатеріал і методи. У дослідження включено 1046 випускників медичного факультету №3 Буковинського державного медичного університету, вихідців з Індії, які успішно завершили навчання впродовж 2012-2021 років й отримали дипломи за спеціальністю “Лікувальна справа”, освітньо-кваліфікаційний рівень – “Спеціаліст” (із 2022 року випуску спеціальність 222 “Медицина”, ступінь вищої освіти – “Магістр”). Предметом дослідження були результати 1-ї спроби, отримані вказаною когортою випускників після їх прибуття на Батьківщину і складання державного іспиту на підтвердження їхніх дипломів. Отримані результати опрацьовані загальноприйнятими методами варіаційної статистики. Результати. Починаючи з 2012-2013 року, курс підготовки для підтвердження дипломів випускниками з Індії почав успішно функціонувати на сервері дистанційного навчання університету, а з 2013-2014 навчального року запроваджене і саме його складання в контрольному режимі, яке вважалося успішним при вирішенні студентом більше 50% тестових завдань із 300 тестів у цілому. На теперішній час вказаний курс підготовки налічує близько 25 000 тестових завдань з основних розділів теоретичної і практичної медицини. Згідно з отриманими та опрацьованими даними, якщо у 2011 році тільки 12% випускників з першої спроби складали іспит МСІ, то до 2015 року їх було вже 53%, а в 2018 році – 64,1%. Це є одним із кращих показників щодо підтвердження дипломів випускників в Індії, після повернення їх із навчання на Батьківщину з багатьох країн світу. Висновки. Студент – центровані курси навчання значно підвищують ефективність освітнього процесу при підготовці фахівців з вищою медичною освітою з числа іноземних громадян. Впровадження курсів підготовки до іспиту МСІ дозволило в декілька разів покращити результати щодо підтвердження дипломів випускниками БДМУ на Батьківщині в Індії
The image of any education institution is formed by its graduates. The prestige of the higher education institution (HEI) itself depends on the success of young people who have graduated from it, on how far they can exercise the academic rights granted by the educational documents of their institutions, and whether they can get appropriate jobs. During the 6-year stage of undergraduate education foreign students studying at medical HEI of Ukraine, along with their Ukrainian fellow students, must take a series of unified state qualification exams that prove the level of their theoretical (USQE 1) and practical (USQE 2) training. But no less important for foreigners are examinations for verification of diplomas obtained from the Ukrainian HEI on their returning to the home country, the successful passing of which gives them the right to apply for postgraduate study and to start their own medical practice in their countries. Aim of the research. The aim of our research was to study the effectiveness of such type of educational and methodological work at the university as the training of foreign citizens for taking exams needed for verification of diplomas in the graduates’ home country (Republic of India). Methods and material. The study includes 1046 graduates of the Medical Faculty No. 3 of the Bukovinian State Medical University, natives of India, who successfully completed their studies during the years 2012-2021 and obtained diplomas in "General Medicine", with the educational and qualification level of "Specialist" (starting from the graduation year 2022 the programme subject area 222 "Medicine", degree of higher education - "Master’s Degree"). The subject of the study was the 1st attempt results of the above mentioned cohort of graduates on their returning to the home country and taking the state exam for the verification of the diplomas. The obtained results were processed by standard methods of variation statistics. Results. Starting from the academic year 2012-2013, the training course for the verification of diplomas by graduates from India was successfully launched on the university's distance learning server, and from the academic year 2013-2014 the control mode of the course was implemented; its passing was considered successful when the student solved more than 50% of the test tasks from the total of 300 test questions. Currently, this training course has about 25,000 test tasks from the main fields of theoretical and practical medicine. According to the received and processed data, when in 2011 only 12% of the graduates passed the MCI screening test on the first attempt, in 2015 this rate increased to 53%, and in 2018 reached 64.1%. This is one of the best results for the verification of diplomas of foreign medical graduates in India after their return to their home country from different countries of the world. Conclusions. Student-centred training courses significantly increase the effectiveness of the educational process when training foreign medical specialists. The implementation of the training courses for the MCI examination has made it possible to improve by several times the results of the verification of diplomas by BSMU graduates in their home country, the Republic of India
Доп.точки доступа:
Савка, С. Д.
Гарас, М. Н.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.
Шифр: БУ5/2022/26/4
   Журнал

Буковинський медичний вісник . - Выходит ежеквартально
2022г. Т. 26 № 4
Содержание:
Бронюк, А. В. Функціональний стан нирок у пацієнтів із гострим інфарктом міокарда / А. В. Бронюк. - С.3-8. - Бібліогр.: в кінці ст.
Костишин, Н. М. Вплив механічних стимулів та золедронової кислоти на морфологічну структуру стегнової кістки за умови моделювання ожиріння та обмеженої рухомості у щурів / Н. М. Костишин [та ін.]. - С.9-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Лопатенко І. В., Серкіз Р. Я., Жила М. І.
Мельник, О. В. Характеристика показників спермограми інфертильних чоловіків із супутньою аутоімунною патологією суглобів (ревматоїдним артритом) / О. В. Мельник [та ін.]. - С.17-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Воробець М. З., Фафула Р. В., Воробець З. Д.
Кулаєць, Н. М. Особливості показників ліпідного та електролітного обміну, рівень NT-pro BNP у пацієнтів із серцевою недостатністю та фібриляцією передсердь / Н. М. Кулаєць. - С.24-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кучин, Ю. Л. Лікування болю у пацієнтів з мінно-вибуховими пораненнями на етапі лікування у військово-медичних клінічних центрах / Ю. Л. Кучин, В. Р. Горошко. - С.29-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сажин, С. І. Клінічно-параклінічні особливості перебігу інфекції, викликаної SARS-CoV-2, у дітей молодшого шкільного віку залежно від статі / С. І. Сажин. - С.37-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шанигін, А. В. Гігієнічна оцінка та аліментарна корекція рівня вітаміну D у мешканців Південного регіону України / А. В. Шанигін, В. В. Бабієнко. - С.43-48. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шурма, А. І. Експериментальне дослідження інтраочеревинної інстиляції рекомбінантного людського гранулоцитарного колонієстимулювального фактору для лікування гострого перитоніту / А. І. Шурма, Ф. В. Гринчук. - С.49-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Biduchak, A. S. Analysis of the emergence of conflicts in the doctor-patient system / A. S. Biduchak ; Бідучак. - С.55-57. - Bibliogr. at the end of the art.
Kolupayev, S. M. Possibilities of multislice computed tomography in assessing the structural and compositional features of calcium-containing urinary stones / S. M. Kolupayev [та ін.] ; Колупаєв. - С.58-62. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Lesovoy V. M., Andonieva N. M., Bielievtsova I. S., Lisova M. A.
Білецький, С. В. Інгібітори ангіотензинперетворюючого ферменту у лікуванні артеріальної гіпертензії (огляд літератури) / С. В. Білецький, О. А. Петринич, Т. Β. Казанцева. - С.63-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Горбан, Б. В. Ураження нирок в осіб, які перенесли коронавірусну хворобу: стан проблеми сьогодні / Б. В. Горбан. - С.68-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Роговий, Ю. Є. Нові методичні підходи покращання підготовки студентів до складання ліцензійних інтегрованих іспитів «Крок», Єдиного державного кваліфікаційного іспиту, англійська мова професійного спрямування / Ю. Є. Роговий, О. В. Білоокий, В. В. Білоокий. - С.72-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Савка, І. Г. Підготовка іноземних громадян до складання іспитів щодо підтвердження дипломів на батьківщині випускників – як один із видів навчально-методичної роботи та складової освітнього процесу в БДМУ / І. Г. Савка, С. Д. Савка, М. Н. Гарас. - С.77-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Левандовська, Х. В. Формування професійної компетентності у студентів-медиків в умовах дистанційного навчання / Х. В. Левандовська. - С.82-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Проняєв, Д. В. Історія розвитку вчення про лімфатичну систему (частина друга) / Д. В. Проняєв [та ін.]. - С.89-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Кривецький В. В., Мельник В. В., Процак Т. В., Ємєльяненко Н. Р., Волошин В. Л.
Дейнека, С. Є. Сидорчук Ігор Йосипович - людина, науковець, педагог (до 85-річчя від дня народження та 55-річчя наукової і педагогічної діяльності) / С. Є. Дейнека. - С.99-100
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

7.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: КУ27/2021/20/4
   Журнал

Клінічна та експериментальна патологія. - Выходит ежеквартально
2021г. Т. 20 № 4
Содержание:
Ефективність застосування різних остеопластичних матеріалів перед проведенням дентальної імплантації у пацієнтів груп дослідження. - С.3-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Вибір оптимального оперативного втручання при лікуванні раку дистальних відділів прямої кишки. - С.11-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Гіпоксичне ураження у новонароджених дітей: патофізіологічні механізми розвитку та можливості біорегуляційної корекції. - С.20-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Гусарчук, А. Г. Показники якості життя хворих на ревматоїдний артрит за та без супутньої ішемічної хвороби серця / А. Г. Гусарчук, Т. О. Ілащук. - С.33-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Морар, І. К. Клінічні особливості виникнення післяопераційної евентрації на тлі онкологічного процесу / І. К. Морар. - С.42-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Фармако-економічні показники лікування гострих бронхітів у дітей. - С.51-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Значення морфометричного дослідження для визначення мінливості топографічних співвідношень структур нижньої щелепи на прикладі сагітального зрізу її кута. - С.58-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Самчук, О. О. Поширеність деяких коморбідних станів при коронавірусній хворобі / О. О. Самчук, О. С. Капустинська, Є. Я. Скляров. - С.66-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Собко, Д. І. Вплив препаратів мелатоніну на добовий профіль артеріального тиску та якість життя хворих на артеріальну гіпертензію й остеоартроз / Д. І. Собко. - С.74-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Сидорчук, А. Р. Генетичні маркери ожиріння у хворих на артеріальну гіпертензію / А. Р. Сидорчук, В. Ю. Гарбузова, А. Ф. Гутніцька. - С.81-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Сметанюк, О. В. Характер змін активності великоклітинних ядер гіпоталамуса щцрів за модифікації фотоперіоду / О. В. Сметанюк. - С.87-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Юрценюк, О. С. Особливості клініко-анамнестичного психіатричного дослідження студентів закладів вищої освіти / О. С. Юрценюк, Н. С. Карвацька, С. Д. Савка. - С.93-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Чайковська, О. В. Залучення латерального септума у реакцію центральної нервової системи на гостру алкогольну інтоксикацію / О. В. Чайковська. - С.99-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Фелештинський, Я. П. Диференційований алгоритм лікування хвороби Крона та її ускладнень / Я. П. Фелештинський, А. О. Миляновська, В. Ю. Пироговський. - С.105-111. - Бібліогр. в кінці ст.
Ляшук, П. М. Вторинний гіпокортицизм: діагностика та лікування. Спостереження з практики / П. М. Ляшук, Р. П. Ляшук. - С.112-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Іваненко, Т. В. Ключові молекулярно-генетичні регулятори диференціювання ендокриноцитів підшлункової залози / Т. В. Іваненко, А. В. Винокурова. - С.116-121. - Бібліогр. в кінці ст.
Гіперурикемія: вплив на патогенез хронічної серцевої недостатності. - С.122-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Кардіоцитопротекція - об’єктивізовані можливості при кардіоваскулярних захворюваннях. - С.129-136. - Бібліогр. в кінці ст.
Хащук, В. С. Механізми розвитку спайкового процесу очеревинної порожнини (огляд літератури) / В. С. Хащук. - С.137-145. - Бібліогр. в кінці ст.
Дейнека, С. Є. Наукова та педагогічна спадщина професора Троян Галини Антонівни (до 100-річчя від дня народження) / С. Є. Дейнека, Л. І. Сидорчук, А. О. Міхєєв. - С.146-148. - Бібліогр. в кінці ст.
INTERNET-новини клінічної та експериментальної патології. Частина LXXIII. - С.149-151
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.


    Юрценюк, О. С.
    Особливості клініко-анамнестичного психіатричного дослідження студентів закладів вищої освіти [Текст] / О. С. Юрценюк, Н. С. Карвацька, С. Д. Савка // Клінічна та експериментальна патологія. - 2021. - Т. 20, № 4. - С. 93-98. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
Аннотация: Загальновизнано, що студентський період найсприятливіший для маніфестації та розвитку психічних захворювань, переважно непсихотичного рівня. Це обумовлює актуальність пошуку нових форм своєчасної діагностики непсихотичних психічних розладів (НПР) в осіб молодого віку. Мета дослідження – провести клініко-анамнестичне психіатричне дослідження студентів закладів вищої освіти (ЗВО) з метою визначення його ролі в комплексній сучасній діагностиці непсихотичних психічних розладів у даного контингенту. Матеріали і методи. З дотриманням принципів біоетики та деонтології проведено суцільне комплексне обстеження 1235 студентів. Застосовані методи: клінічний, клініко-психопатологічний, клініко-епідеміологічний, клінікоанамнестичний, експериментально-психологічний та статистичний. Результати. Достовірно частіше студенти вважали, що мають гарний стан власного здоров’я 37,69% (ІІ група) та 17,03% (І група), а незадовільно почували себе 21,77% (І група) та 4,68% (ІІ група) (р0,05). За рештою показників, стосовно частоти відвідування лікарів, наявних травм голови, перенесеної застуди, соматичних захворювань в обох групах достовірних розбіжностей не виявлено (р0,05). Більшість студентів основної групи оцінювали стан свого здоров’я, як задовільний (61,20%), причому достовірних відмінностей між чоловіками та жінками не було (65,98% та 59,09% відповідно (р0,05)). Висновки. У результаті проведеного клініко-анамнестичного дослідження студентів ЗВО встановлено позитивний вплив психоедукації та скринінгового обстеження на ставлення обстежуваних до стану власного здоров’я, що підвищує ефективність ранньої діагностики НПР.
Доп.точки доступа:
Карвацька, Н. С.
Савка, С. Д.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Савка, С. Д.
    Коморбідні психічні порушення при захворюваннях щитоподібної залози [Текст] / С. Д. Савка // Міжнародний ендокринологічний журнал. - 2018. - Том 14, N 4. - С. 153


MeSH-главная:
ЩИТОВИДНОЙ ЖЕЛЕЗЫ БОЛЕЗНИ -- THYROID DISEASES (осложнения)
НАСТРОЕНИЯ РАССТРОЙСТВА -- MOOD DISORDERS (этиология)
КОГНИТИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- COGNITION DISORDERS (этиология)
Аннотация: На початку XX століття були описані психічні симптоми у пацієнтів із захворюваннями щитоподібної залози (ЩЗ), а саме порушень когнітивних функцій, поведінки, порушення емоції та настрою, збільшення або зниження апетиту та рухової активності, м’язова слабість і серцебиття. Метою дослідження була оцінка виникнення різних психіатричних розладів у пацієнтів, які страждають від захворювання щитоподібної залози. Матеріали та методи. Для виявлення розладів настрою використано психодіагностичні методики, зокрема шкали Гамільтона для оцінки депресії та тривоги, а з метою оцінки стану пам’яті, втомлюваності та активності уваги використовували методику А.Р. Лурія заучування 10 слів
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Савка, С. Д.
    Тривожні та депресивні розлади на тлі цукрового діабету [Текст] / С. Д. Савка // Міжнародний ендокринологічний журнал. - 2018. - Том 14, N 4. - С. 154


MeSH-главная:
ДИАБЕТИЧЕСКИЕ ОСЛОЖНЕНИЯ -- DIABETES COMPLICATIONS
ДЕПРЕССИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- DEPRESSIVE DISORDER (осложнения)
ТРЕВОГИ СОСТОЯНИЯ НЕВРОТИЧЕСКИЕ -- ANXIETY DISORDERS (осложнения)
Аннотация: Цукровий діабет (ЦД) є однією з найбільших глобальних надзвичайних ситуацій у галузі охорони здоров’я XXI століття. Депресія та тривога виявляються в 2–3 рази частіше у людей із ЦД, ніж у загальній популяції. До того ж депресивні й тривожні розлади невчасно діагностуються. Метою дослідження було виявити зв’язок між депресією, тривогою та ЦД, вказати на важливість раннього виявлення афективних розладів у пацієнтів із ЦД та визначення можливих шляхів корекції обох захворювань
Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-28 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)