Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (1)Высшее образование (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Савка, С. Д.$<.>)
Общее количество найденных документов : 28
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-28 
1.


    Савка, С. Д.
    Тривожні та депресивні розлади на тлі цукрового діабету [Текст] / С. Д. Савка // Міжнародний ендокринологічний журнал. - 2018. - Том 14, N 4. - С. 154


MeSH-главная:
ДИАБЕТИЧЕСКИЕ ОСЛОЖНЕНИЯ -- DIABETES COMPLICATIONS
ДЕПРЕССИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- DEPRESSIVE DISORDER (осложнения)
ТРЕВОГИ СОСТОЯНИЯ НЕВРОТИЧЕСКИЕ -- ANXIETY DISORDERS (осложнения)
Аннотация: Цукровий діабет (ЦД) є однією з найбільших глобальних надзвичайних ситуацій у галузі охорони здоров’я XXI століття. Депресія та тривога виявляються в 2–3 рази частіше у людей із ЦД, ніж у загальній популяції. До того ж депресивні й тривожні розлади невчасно діагностуються. Метою дослідження було виявити зв’язок між депресією, тривогою та ЦД, вказати на важливість раннього виявлення афективних розладів у пацієнтів із ЦД та визначення можливих шляхів корекції обох захворювань
Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Савка, С. Д.
    Сучасні уявлення про етіологічні і патогенетичні аспекти непсихотичних психічних розладів у хворих на ревматоїдний артрит та їх діагностика (огляд літератури) [Текст] / С. Д. Савка, Н. Г. Пшук // Буковинський медичний вісник. - 2011. - Т. 15, № 4. - С. 112-116

Рубрики: Артрит ревматоидный--диагн--патолог--этиол

   Психические расстройства--диагн--патолог--этиол


   Внму-Пшук Н.Г.


Доп.точки доступа:
Пшук, Н. Г.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


   
    Ризик виникнення захворювань серцево-судинної системи у хворих на шизофренію / Н. С. Карвацька [та ін.] // Клініч. та експерим. патологія. - 2017. - Том 16, N 2. - С. 35-39


MeSH-главная:
СЕРДЕЧНО-СОСУДИСТЫЕ БОЛЕЗНИ -- CARDIOVASCULAR DISEASES (этиология)
ШИЗОФРЕНИЯ -- SCHIZOPHRENIA (патофизиология)
Аннотация: У хворих на шизофренію частіше спостерігається стан напруження адаптаційних механізмів та дезадаптації. До факторів ризику розвитку ускладнень з боку серцево-судинної системи можна віднести старший вік, чоловічу стать і наявність психічного розладу
Доп.точки доступа:
Карвацька, Н. С.
Юрценюк, О. С.
Савка, С. Д.
Карвацька, Т. Г.
Ротар, С. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


   
    Психологічні особливості жінок із порушеннями клімактеричного періоду [Текст] / Н. С. Карвацька [та ін.] // Міжнародний ендокринологічний журнал. - 2018. - Том 14, N 4. - С. 140-141


MeSH-главная:
КЛИМАКТЕРИЧЕСКОГО ПЕРИОДА РАССТРОЙСТВА -- CLIMACTERIC DISORDERS
ПСИХИЧЕСКИЕ РАССТРОЙСТВА -- MENTAL DISORDERS (этиология)
Аннотация: Внаслідок збільшення у нашій країні пенсійного віку для жінок на 5 років (до 60 років) питання профілактики й лікування клімактеричних розладів набуває особливої важливості. Крім того, тяжкі наслідки клімактеричних розладів у цьому віці погіршують якість життя жінки, впливають на ступінь працездатності, професійні та інтелектуальні можливості. Щороку збільшується число жінок, які вступають у період менопаузи. Так, за даними Всесвітньої організації охорони здоров’я, 10 % усього населення земної кулі становлять жінки в клімактеричному періоді. З одного боку, це пов’язано зі збільшенням тривалості життя, з іншого — з раннім настанням клімактеричного періоду
Доп.точки доступа:
Карвацька, Н. С.
Русіна, С. М.
Савка, С. Д.
Соколова, М. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


   
    Проблема психосоматичних співвідношень у хворих на ішемічну хворобу серця [Текст] = The problem of psychosomatic relations of patients with coronary heart disease / О. С. Юрценюк [и др.] // Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - 2016. - N 4. - С. 133-135


MeSH-главная:
ИШЕМИЧЕСКАЯ БОЛЕЗНЬ СЕРДЦА -- MYOCARDIAL ISCHEMIA
ИНФАРКТ МИОКАРДА -- MYOCARDIAL INFARCTION
ДЕПРЕССИЯ -- DEPRESSION
ТРЕВОГИ СОСТОЯНИЕ -- ANXIETY
Кл.слова (ненормированные):
АЛЕКСИТИМИЯ
Доп.точки доступа:
Юрценюк, О. С.
Карвацька, Н. С.
Савка, С. Д.
Ротар, С. С.
Курик, В. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Савка, І. Г.
    Підготовка іноземних громадян до складання іспитів щодо підтвердження дипломів на батьківщині випускників – як один із видів навчально-методичної роботи та складової освітнього процесу в БДМУ [Текст] = Training foreign citizens for taking exams needed for verification of diplomas in the graduates' home countries – as one of the types of educational and methodological work and a component of the educational process at BSMU / І. Г. Савка, С. Д. Савка, М. Н. Гарас // Буковинський медичний вісник. - 2022. - Т. 26, № 4. - С. 77-81. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (классификация)
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
ЗНАНИЯМИ УПРАВЛЕНИЕ -- KNOWLEDGE MANAGEMENT
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы)
Аннотация: Імідж кожного освітнього закладу створюють його випускники. Від того, наскільки є успішними молоді люди, які закінчили той чи інший заклад вищої освіти (ЗВО), наскільки вони можуть реалізувати свої академічні права, що надають освітні документи їхніх вишів та зайняти відповідні робочі місця – залежить і престижність самих ЗВО. Іноземні студенти, які навчаються у медичних ЗВО України, нарівні зі своїми українськими колегами впродовж 6-річного етапу додипломної підготовки мають складати низку єдиних державних комплексних іспитів, що демонструють рівень їхньої теоретичної (ЄДКІ 1) і практичної (ЄДКІ 2) підготовки. Але не менш важливими для іноземців є іспити для підтвердження дипломів українських ЗВО після повернення на Батьківщину, за результатами успішного складання яких вони можуть приступати до післядипломної освіти і самостійної медичної практики у своїх країнах. Мета роботи - дослідження ефективності одного з видів навчально-методичної роботи в університеті – підготовки іноземних громадян до складання іспиту для підтвердження дипломів на Батьківщині випускників (Індії). Mатеріал і методи. У дослідження включено 1046 випускників медичного факультету №3 Буковинського державного медичного університету, вихідців з Індії, які успішно завершили навчання впродовж 2012-2021 років й отримали дипломи за спеціальністю “Лікувальна справа”, освітньо-кваліфікаційний рівень – “Спеціаліст” (із 2022 року випуску спеціальність 222 “Медицина”, ступінь вищої освіти – “Магістр”). Предметом дослідження були результати 1-ї спроби, отримані вказаною когортою випускників після їх прибуття на Батьківщину і складання державного іспиту на підтвердження їхніх дипломів. Отримані результати опрацьовані загальноприйнятими методами варіаційної статистики. Результати. Починаючи з 2012-2013 року, курс підготовки для підтвердження дипломів випускниками з Індії почав успішно функціонувати на сервері дистанційного навчання університету, а з 2013-2014 навчального року запроваджене і саме його складання в контрольному режимі, яке вважалося успішним при вирішенні студентом більше 50% тестових завдань із 300 тестів у цілому. На теперішній час вказаний курс підготовки налічує близько 25 000 тестових завдань з основних розділів теоретичної і практичної медицини. Згідно з отриманими та опрацьованими даними, якщо у 2011 році тільки 12% випускників з першої спроби складали іспит МСІ, то до 2015 року їх було вже 53%, а в 2018 році – 64,1%. Це є одним із кращих показників щодо підтвердження дипломів випускників в Індії, після повернення їх із навчання на Батьківщину з багатьох країн світу. Висновки. Студент – центровані курси навчання значно підвищують ефективність освітнього процесу при підготовці фахівців з вищою медичною освітою з числа іноземних громадян. Впровадження курсів підготовки до іспиту МСІ дозволило в декілька разів покращити результати щодо підтвердження дипломів випускниками БДМУ на Батьківщині в Індії
The image of any education institution is formed by its graduates. The prestige of the higher education institution (HEI) itself depends on the success of young people who have graduated from it, on how far they can exercise the academic rights granted by the educational documents of their institutions, and whether they can get appropriate jobs. During the 6-year stage of undergraduate education foreign students studying at medical HEI of Ukraine, along with their Ukrainian fellow students, must take a series of unified state qualification exams that prove the level of their theoretical (USQE 1) and practical (USQE 2) training. But no less important for foreigners are examinations for verification of diplomas obtained from the Ukrainian HEI on their returning to the home country, the successful passing of which gives them the right to apply for postgraduate study and to start their own medical practice in their countries. Aim of the research. The aim of our research was to study the effectiveness of such type of educational and methodological work at the university as the training of foreign citizens for taking exams needed for verification of diplomas in the graduates’ home country (Republic of India). Methods and material. The study includes 1046 graduates of the Medical Faculty No. 3 of the Bukovinian State Medical University, natives of India, who successfully completed their studies during the years 2012-2021 and obtained diplomas in "General Medicine", with the educational and qualification level of "Specialist" (starting from the graduation year 2022 the programme subject area 222 "Medicine", degree of higher education - "Master’s Degree"). The subject of the study was the 1st attempt results of the above mentioned cohort of graduates on their returning to the home country and taking the state exam for the verification of the diplomas. The obtained results were processed by standard methods of variation statistics. Results. Starting from the academic year 2012-2013, the training course for the verification of diplomas by graduates from India was successfully launched on the university's distance learning server, and from the academic year 2013-2014 the control mode of the course was implemented; its passing was considered successful when the student solved more than 50% of the test tasks from the total of 300 test questions. Currently, this training course has about 25,000 test tasks from the main fields of theoretical and practical medicine. According to the received and processed data, when in 2011 only 12% of the graduates passed the MCI screening test on the first attempt, in 2015 this rate increased to 53%, and in 2018 reached 64.1%. This is one of the best results for the verification of diplomas of foreign medical graduates in India after their return to their home country from different countries of the world. Conclusions. Student-centred training courses significantly increase the effectiveness of the educational process when training foreign medical specialists. The implementation of the training courses for the MCI examination has made it possible to improve by several times the results of the verification of diplomas by BSMU graduates in their home country, the Republic of India
Доп.точки доступа:
Савка, С. Д.
Гарас, М. Н.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Карвацька, Н. С.
    Особливості психічних порушень у осіб похилого віку із захворюваннями щитоподібної залози [Текст] / Н. С. Карвацька, С. М. Русіна, С. Д. Савка // Міжнародний ендокринологічний журнал. - 2018. - Том 14, N 4. - С. 139-140


MeSH-главная:
ГИПОТИРЕОЗ -- HYPOTHYROIDISM (осложнения)
ПСИХИЧЕСКИЕ РАССТРОЙСТВА -- MENTAL DISORDERS (этиология)
ПОЖИЛЫЕ -- AGED
Аннотация: У пацієнтів похилого віку діагностика захворювань щитоподібної залози (ЩЗ) часто проводиться із запізненням, оскільки симптоми ледь помітні або відсутні та легко маскуються через інші супутні захворювання. Симптоми іноді відповідають віковій нормі, а тому необхідно мати настороженість щодо дисфункції ЩЗ у пацієнтів похилого віку. Гіпотиреоз виникає у 10 % жінок і 2 % чоловіків серед осіб старше 60 років. У цих хворих спостерігається сповільнення мислення, труднощі у формулюванні відповіді, тому для з’ясування необхідної інформації та врахування звернень і прохань пацієнтів іноді необхідно витратити багато часу та терпіння. При цьому хворі відрізняються підвищеною афективністю, у них легко виникають емоційні реакції образи та протесту
Доп.точки доступа:
Русіна, С. М.
Савка, С. Д.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Юрценюк, О. С.
    Особливості клініко-анамнестичного психіатричного дослідження студентів закладів вищої освіти [Текст] / О. С. Юрценюк, Н. С. Карвацька, С. Д. Савка // Клінічна та експериментальна патологія. - 2021. - Т. 20, № 4. - С. 93-98. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
Аннотация: Загальновизнано, що студентський період найсприятливіший для маніфестації та розвитку психічних захворювань, переважно непсихотичного рівня. Це обумовлює актуальність пошуку нових форм своєчасної діагностики непсихотичних психічних розладів (НПР) в осіб молодого віку. Мета дослідження – провести клініко-анамнестичне психіатричне дослідження студентів закладів вищої освіти (ЗВО) з метою визначення його ролі в комплексній сучасній діагностиці непсихотичних психічних розладів у даного контингенту. Матеріали і методи. З дотриманням принципів біоетики та деонтології проведено суцільне комплексне обстеження 1235 студентів. Застосовані методи: клінічний, клініко-психопатологічний, клініко-епідеміологічний, клінікоанамнестичний, експериментально-психологічний та статистичний. Результати. Достовірно частіше студенти вважали, що мають гарний стан власного здоров’я 37,69% (ІІ група) та 17,03% (І група), а незадовільно почували себе 21,77% (І група) та 4,68% (ІІ група) (р0,05). За рештою показників, стосовно частоти відвідування лікарів, наявних травм голови, перенесеної застуди, соматичних захворювань в обох групах достовірних розбіжностей не виявлено (р0,05). Більшість студентів основної групи оцінювали стан свого здоров’я, як задовільний (61,20%), причому достовірних відмінностей між чоловіками та жінками не було (65,98% та 59,09% відповідно (р0,05)). Висновки. У результаті проведеного клініко-анамнестичного дослідження студентів ЗВО встановлено позитивний вплив психоедукації та скринінгового обстеження на ставлення обстежуваних до стану власного здоров’я, що підвищує ефективність ранньої діагностики НПР.
Доп.точки доступа:
Карвацька, Н. С.
Савка, С. Д.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Савка, І. Г.
    Особливості викладання судової медицини іноземним студентам з урахуванням їх психологічних особливостей [Текст] / І. Г. Савка, С. Д. Савка, Н. В. Гринько // Буковинський медичний вісник. - 2016. - Т. 20, № 4. - С. 243-245. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-главная:
СУДЕБНАЯ МЕДИЦИНА -- FORENSIC MEDICINE (обучение)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
Аннотация: У статті відображені особливості викладання судової медицини іноземним студентам медичного факультету з урахуванням їх психологічних особливостей та соціальних відмінностей. Показано значення судової медицини як клініко-морфологічної дисципліни в майбутній діяльності фахівців медиків.
Доп.точки доступа:
Савка, С. Д.
Гринько, Н. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.
Шифр: МУ7/2016/4
   Журнал

Медична освіта
2016г. № 4 . - 96.11, р.
Содержание:
Вепрюк, Ю. М. Роль мультимедійних технологій у поліпшенні викладання та засвоєння патофізіології / Ю. М. Вепрюк, Ю. Є. Роговий. - С.5-7. - Бібліогр.: в кінці ст.
Волощук, Н. І. Міждисциплінарна інтеграція як фактор удосконалення викладання фармакології у медичному виші / Н. І. Волощук [та ін.]. - С.8-11. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Латинська О. С., Іваниця А. О., Таран І. В.
Дубінін, С. І. Застосування інноваційних технологій як запорука підвищення ефективності та якості навчання у вищій школі / С. І. Дубінін [та ін.]. - С.12-14. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Ваценко А. В., Пілюгін В. О., Улановська-Циба Н. А., Передерій Н. О., Рябушко О. Б., Овчаренко О. В.
Дуда, К. М. Оптимізація методики викладання стоматологічних дисциплін на кафедрі стоматології навчально-наукового інституту післядипломної освіти / К. М. Дуда, Г. В. Федірко, О. І. Лебідь. - С.15-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, Μ. Μ. Симуляційне навчання у медицині - складова частина у процесі підготовки лікаря-спеціаліста / Μ. Μ. Корда [та ін.]. - С.17-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шульгай А. Г., Запорожан С. Й., Кріцак М. Ю.
Маланчук, Л. М. Методика проведення занять з фантомним моделюванням на базовому етапі вивчення гінекології / Л. М. Маланчук [та ін.]. - С.21-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Романчук Л. І., Маланчин І. М., Мартинюк В. М.
Андрейчин, С. М. Досвід освоєння практичних навичок студентами на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах симуляційного центру / С. М. Андрейчин [та ін.]. - С.24-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Бількевич Н. А., Чернець Т. Ю., Бугай Б. Г., Лихацька В. О., Верещагіна Н. Я., Кавецька Н. А., Кузів П. П., Руда М. М., Ярема Н. З., Ганьбергер І. І., Кучер С. В.
Боярчук, О. Р. Особливості симуляційного навчання при вивченні педіатричних дисциплін / О. Р. Боярчук [та ін.]. - С.28-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Чорномидз І. Б., Воронцова Т. О., Кінаш М. І.
Бурмас, Н. І. Дослідження навчальної мотивації у студентів першого курсу тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського / Н. І. Бурмас [та ін.]. - С.31-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Бойко Л. А., Бекус І. Р., Кирилів М. В.
Вацеба, М. О. Ефективні складові якісної оцінки клінічного мислення студентів у процесі вивчення внутрішньої медицини / М. О. Вацеба. - С.34-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гребеник, М. В. Досвід організації навчання в інтернатурі / М. В. Гребеник, Т. Б. Лазарчук, О. І. Криськів. - С.37-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дмитрук, О. М. Сучасні інноваційно-технологічні прийоми та шляхи поліпшення вивчення теми “Гострий апендицит та його ускладнення” студентами медичного факультету / О. М. Дмитрук. - С.41-44. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зозуляк, Н. В. Організація самостійної роботи студентів при вивченні предмета “Сестринська практика” / Н. В. Зозуляк. - С.45-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Карпець, М. В. Особливості контролю знань студентів при вивченні медичної хімії в умовах кредитно-трансферної системи / М. В. Карпець. - С.47-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Куровська, В. О. Критерії сучасності лекції з фізіології / В. О. Куровська. - С.50-52. - Бібліогр.: в кінці ст.
Литвинова, О. Н. Ділова гра як метод оптимізації активного навчання слухачів курсів післядипломної підготовки з організації охорони здоров’я / О. Н. Литвинова [та ін.]. - С.53-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Романюк Л. М., Теренда Н. О., Панчишин Н. Я.
Савка, І. Г. Досвід підготовки іноземних громадян з англомовною формою навчання / І. Г. Савка, С. Д. Савка, С. В. Юрнюк. - С.56-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Славопас, В. А. Аналіз стану підготовки майбутніх медичних сестер засобами комп’ютерних технологій / В. А. Славопас. - С.59-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Цвях, А. І. Роль симуляційних технологій у процесі викладання травматології та ортопедії / А. І. Цвях [та ін.]. - С.62-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Кулянда І. С., Копатчак І. Р., Грубар Ю. О., Сморщок Ю. С., Марченкова Н. О., Лимар Є. А.
Швед, М. І. Симуляційна методика підготовки студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги - важлива складова в якісному та комплексному засвоєнні навчального матеріалу з дисципліни / М. І. Швед, Р. М. Ляхович, Я. М. Кіцак. - С.64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Швець, Л. С. Досвід викладання медичної біології англомовним студентам / Л. С. Швець. - С.68-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кадобний, Т. Б. Ліквідація громадсько-культурних організацій на Тернопільщині напередодні другої світової війни / Т. Б. Кадобний, Н. В. Гуменна, К. М. Мельникова. - С.71-75. - Бібліогр.: в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

 1-10    11-20   21-28 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)