Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (1)Высшее образование (2)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Савка, С. Д.$<.>)
Общее количество найденных документов : 28
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-28 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Карвацька Н. С., Юрценюк О. С., Савка С. Д., Русіна С. М., Іскрун Ю. Г.
Заглавие : Вплив вимушеної соціальної ізоляції внаслідок пандемії COVID-19 на психоемоційний стан та харчову поведінку студентської молоді
Параллельн. заглавия :The effect of forced social isolation as a result of the COVID-19 pandemia on the psycho-emotional state and nutrition behavior of the students
Место публикации : Клінічна та експериментальна патологія. - 2023. - Т. 22, № 1. - С. 15-19 (Шифр КУ27/2023/22/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: СОЦИАЛЬНАЯ ИЗОЛЯЦИЯ -- SOCIAL ISOLATION
СТУДЕНТЫ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- STUDENT HEALTH SERVICES
ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ УСТОЙЧИВОСТЬ -- RESILIENCE, PSYCHOLOGICAL
Аннотация: У статті розглядаються питання психоемоційного стану та харчової поведінки студентів в умовах вимушеної соціальної ізоляції, що спричинена пандемією COVID-19, від чого значною мірою залежить якість освітнього процесу. Мета дослідження – визначити особливості психоемоційного стану та харчової поведінки студентів в умовах вимушеної соціальної ізоляції внаслідок пандемії COVID-19. Матеріали і методи. Проведено комплексне суцільне обстеження 60 студентів. Застосовані методи: клініко-психопатологічний, клініко-анамнестичний, експериментально-психологічний та статистичний. Результати. Самооцінка емоційного стану студентів в умовах вимушеної соціальної ізоляції, що спричинена пандемієюCOVID-19, була низькою та становила 36,8+1,98 балів. При дослідженні особистісної тривожності (ОТ) і реактивної тривожності (РТ) у всіх студентів виявлена тривожність. Легкий рівень депресії виявили у більшості студентів, переважно у жінок. Висновки. В умовах вимушеної ізоляції, спричиненої пандемією COVID-19, відбуваються зміни самопочуття, активності, настрою, наявний високий рівень ОТ у 73,34 % студентів, помірний рівень ОТ – у 26,66 % студентів, високий рівень РТ – у 100 % студентів, у жінок зміни вагоміші, ніж у чоловіків. Порушення емоційної сфери виявлено у 86,67 % студентів із розладами харчової поведінкиThe article examines the psycho- emotional state and nutritive behaviour of students under conditions of the forced social isolation caused by the COVID-19 pandemic, which largely depends on the quality of the educational process. Objective – to determine the peculiarities of the psycho- emotional state and nutrition behavior of the students under conditions of the forced social isolation due to pandemic COVID infection. Materials and methods.A comprehensive examination of 60 students was conducted. Applied methods: clinical- psychopathological, clinical- amnestic, experimental- psychological and statistical. Results. Self-assessment of the emotional state of students in the conditions of the forced social isolation, caused by the COVID-19 pandemic, was low and constituted 36.8+1.98 grades. When examining personal anxiety (PA) and reactive anxiety (RA), anxiety was detected in all students. A mild level of depression was found in the majority of students, mainly women. Conclusions. Under conditions of the forced isolation, caused by COVID-19, changes of the well-being, activity, mood, the available high level of PA (73,34 %), a moderate level of RA (26.66 %), high level of RA (100 %) were established, in women the changes were more significant than in men. Violations of the emotional sphere were found in 86.67 % of students with nutrition disorders
Найти похожие

2.

Заглавие журнала :Клінічна та експериментальна патологія -2023г. т.22,N 1
Интересные статьи :
Воронюк К. О. Кореляція ехокардіографічних показників та клінічно-лабораторних параметрів з урахуванням поліморфізму гена AGT (rs4762) у хворих на артеріальну гіпертензію/ К. О. Воронюк, Л. П. Сидорчук (стр.3-8)
Гур’єв С. О. Клініко-епідеміологічна характеристика дорожньо-транспортної травми в умовах обласного міста/ С. О. Гур’єв [та ін.] ; С. О. Гурʼєв [та ін.] (стр.9-14)
Карвацька Н. С. Вплив вимушеної соціальної ізоляції внаслідок пандемії COVID-19 на психоемоційний стан та харчову поведінку студентської молоді/ Н. С. Карвацька [та ін.] (стр.15-19)
Неспрядько В. П. Безпосередні та віддалені результати застосування лазерної корекції ясенного краю в ортопедичній стоматології/ В. П. Неспрядько, С. С. Терехов (стр.20-23)
Рековець О. Л. Різні методи визначення прихильності до терапії у хворих із резистентною гіпертензією (пілотне дослідження)/ О. Л. Рековець, Ю. М. Сіренко (стр.24-32)
Самчук О. О. Клініко-патанатомічні паралелі ураження серця при COVID-19/ О. О. Самчук, О. С. Капустинська, Є. Я. Скляров (стр.33-41)
Сорокман Т. В. Монотонізація харчового раціону дітей як фактор порушення мікронутрієнтного балансу/ Т. В. Сорокман, Н. О. Попелюк (стр.42-48)
Хухліна О. С. Морфологічні зміни жовчного міхура у хворих на хронічний холецистит і холестероз жовчного міхура на тлі ішемічної хвороби серця та ожиріння/ О. С. Хухліна [та ін.] (стр.49-56)
Шурма А. І. Експериментальне дослідження застосування когерентного випромінювання для визначення життєздатності кишок/ А. І. Шурма, Ф. В. Гринчук (стр.57-62)
Godovanets O. I. Аpplication efficiency of the treatment improved method of acute odontogenic periostitis in children/ O. I. Godovanets, O. O. Vitkovskyi (стр.63-67)
Kvit Kh. B. Gut microbiota and nonalcoholic fatty liver disease: the imminent threat or eminent care?/ Kh. B. Kvit, N. V. Kharchenko, V. V. Kharchenko (стр.68-75)
Токар П. Ю. Поліморфізм гена рецептора прогестерону як чинник виникнення передчасних пологів (огляд літератури)/ П. Ю. Токар (стр.76-81)
Biduchak A. S. Distribution of offensive information concerning medical workers on internet/ A. S. Biduchak (стр.82-87)
Лопушняк Л. Я. Застосування сучасних педагогічних технологій при викладанні навчальної дисципліни "Анатомія людини"/ Л. Я. Лопушняк [та ін.] (стр.88-93)
Internet-новини клінічної та експериментальної патології. Частина LХXVIII (стр.94-96)
Интересные статьи :
Найти похожие


3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Савка С. Д., Савка І. Г., Карвацька Н. С.
Заглавие : Зовнішні та внутрішні детермінанти психологічної адаптації іноземних студентів до навчання у закладі вищої медичної освіти у період поширення короновірусної хвороби (COVID-19).
Параллельн. заглавия :External and internal determinants of psychological adaptation of foreign students to training in an institution of higher medical education during the spread of corona virus disease (COVID-19)
Место публикации : Клінічна та експериментальна патологія. - 2022. - Т. 21, № 4. - С. 78-83 (Шифр КУ27/2022/21/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
СТУДЕНТЫ, ОБУЧАЮЩИЕСЯ В УЧРЕЖДЕНИЯХ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ -- STUDENTS, PUBLIC HEALTH
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS
Аннотация: Мета роботи – дослідити внутрішні та зовнішні детермінанти психологічної адаптації іноземних студентів в умовах карантину, спричиненого Covid-19. Матеріали та методи. Нами обстежено 220 іноземних студентів, які навчаються на 1-3 курсах Буковинського державного медичного університету. Опитування проводили анонімно за допомогою анкети-опитувальника, яка включала загальні дані (вік, стать, місце проживання, кількість членів і характер відносин у сім’ї) та 67 запитань щодо адаптації до університету, на кожне з яких обстежуваний мав надати позитивну чи негативну відповідь. Психологічну адаптацію студентів-іноземців до навчання у закладі вищої медичної освіти під час пандемії COVID-19 вивчали з використанням опитувальника адаптації студентів до коледжу (SACQ) розробленого Baker and Siryk (1989, 1994) з авторськими змінами та модифікаціями. Розподіл студентів залежно від країни, з якої вони прибули на навчання, був таким: біля 85% – вихідці з Індії, 4% – з Гани, решта 11% – з інших країн Азії, Європи, Африки та США. Результати. В умовах пандемії Covid 19 запроваджена змішана форма навчання з використанням дистанційних освітніх технологій, що впливає на психологічну адаптацію іноземних студентів. Рівень психологічної адаптації в таких умовах навчання залишається на високому рівні у 55,01% обстежуваних, середньому та низькому рівнях – у 25,02% та 19,97% обстежуваних відповідно. Високий рівень фізичної адаптації визначено у 57,26%, середній – у 28,18% та низький – у 14,56%. Більша частина студентів – 77,73% демонструвала високий рівень адаптації до навчання в БДМУ. Дослідження кореляційних зв’язків між психологічною та фізичною адаптацією і пристосуванням до навчання в університеті вказує на прямий зв’язок середньої сили між психологічною адаптацією та загальним пристосуванням до навчання (r=0,57, p≤0,05) та адаптацією до навчання в нашому освітньому закладі (r=0,50, p≤0,05). Висновки. Психологічна адаптація є важливою складовою, яка покращує процес оволодіння іноземними студентами фаховими компетентностями в закладах вищої медичної освіти. Психологічна та фізична адаптації зберігаються на досить високому рівнях у переважної кількості здобувачів вищої медичної освіти з числа іноземних громадян в умовах змішаної форми навчання під час пандемії, спричиненої Covid-19
Найти похожие

4.

Заглавие журнала :Клінічна та експериментальна патологія -2022г. т.21,N 4
Интересные статьи :
Бідучак А. С. Характеристика стилів поведінки медичного персоналу у конфліктних ситуаціях/ А. С. Бідучак, В. В. Горачук, Н. В. Гопко (стр.3-8)
Зуб Л. О. Характеристика вмісту та діагностична цінність β2-мікроглобуліну крові та сечі хворих з ураженням нирок та синдромом мальабсорбції/ Л. О. Зуб, А. Є. Шкарутяк (стр.9-13)
Ілащук Т. О. Запальні та протизапальні механізми при хронічному обструктивному захворюванні легень, хронічному коронарному синдромі та їх поєднанні/ Т. О. Ілащук, Я. В. Чобану (стр.14-22)
Квіт Х. Б. Роль інуліну у лікуванні неалкогольної жирової хвороби печінки та змін мікробіому кишківника/ Х. Б. Квіт, Н. В. Харченко (стр.23-29)
Рековець О. Л. Оцінка впливу моно та комбінованої терапії лерканідипіном та ділтіаземом на центральний артеріальний тиск та жорсткість артерій у пацієнтів із м’якою та помірною артеріальною гіпертензією/ О. Л. Рековець (стр.30-38)
Ходзінська Ю. Ю. Вплив здоров’язберігаючих технологій на показники активної уваги та засвоєння інформації у школярів/ Ю. Ю. Ходзінська, Ю. М. Нечитайло (стр.39-43)
Gasko М. V. Long-term results of surgical treatment of patients with proximal humerus fracture/ М. V. Gasko [та ін.] (стр.44-50)
Hirna H. The role of immunotherapy in the prevention of the special treatment complications’ development of the patients with the oral cavity cancer/ H. Hirna [та ін.] (стр.51-59)
Shevchuk M. M. Macro- and microstructural heart arrangement in white rats in health/ M. M. Shevchuk (стр.60-64)
Voroniuk K.O. Association of the allelic state of thе GNB3 (rs5443) and AGT (rs4762) genes with anthrоpometric, метавolic-hormonal parameters and indicators of mineral metabolism in patients with essential arterial hypertension/ K. O. Voroniuk, L. P. Sydorchuk (стр.65-70)
Тащук В. К. Клінічні докази доцільності застосування колхіцину пацієнтами із атеросклеротичними серцево-судинними захворюваннями (огляд літератури). / В. К. Тащук, Р. А. Бота (стр.71-77)
Савка С. Д. Зовнішні та внутрішні детермінанти психологічної адаптації іноземних студентів до навчання у закладі вищої медичної освіти у період поширення короновірусної хвороби (COVID-19). / С. Д. Савка, І. Г. Савка, Н. С. Карвацька (стр.78-83)
Garvasiuk О. V. Peculiarities of teaching pathomorphology and sectional course to foreign students in terms of distance learning/ О. V. Garvasiuk, S. V. Namestiuk (стр.84-90)
Ilika V. V. Significance of innovative technologies in the mechanism of improving the education quality of future medical professionals as illustrated вy teaching the discipline "Рathomorphology"/ V. V. Ilika, О. V. Ilika (стр.91-95)
Khlunovska L. Yu. Assessment of students' knowledge during distance learning using the Google Forms application/ L. Yu. Khlunovska (стр.96-100)
Povar M. A. The issue of academic virtue in studying the subject "Рhysiology" in the distance learning conditions of english-speaking medical students/ M. A. Povar, S. S. Tkachuk (стр.101-104)
Ташук В. К. Впровадження сучасних рекомендацій для терапії тромбоемболії легеневої артерії в умовах антифосфоліпідного синдрому та діджиталізація ЕКГ для диференціації цієї патології та гострого коронарного синдрому (спостереження з практики)/ В. К. Ташук [та ін.] (стр.105-111)
Дейнека С. Є. Internet-новини клінічної та експериментальної патології. Частина LХXVІ/ С. Є. Дейнека [та ін.] ; С. Є. Дейнеки [та ін.] (стр.112-114)
Интересные статьи :
Найти похожие


5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Савка І. Г., Савка С. Д., Гарас М. Н.
Заглавие : Підготовка іноземних громадян до складання іспитів щодо підтвердження дипломів на батьківщині випускників – як один із видів навчально-методичної роботи та складової освітнього процесу в БДМУ
Параллельн. заглавия :Training foreign citizens for taking exams needed for verification of diplomas in the graduates' home countries – as one of the types of educational and methodological work and a component of the educational process at BSMU
Место публикации : Буковинський медичний вісник. - 2022. - Т. 26, № 4. - С. 77-81 (Шифр БУ5/2022/26/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
ЗНАНИЯМИ УПРАВЛЕНИЕ -- KNOWLEDGE MANAGEMENT
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
Аннотация: Імідж кожного освітнього закладу створюють його випускники. Від того, наскільки є успішними молоді люди, які закінчили той чи інший заклад вищої освіти (ЗВО), наскільки вони можуть реалізувати свої академічні права, що надають освітні документи їхніх вишів та зайняти відповідні робочі місця – залежить і престижність самих ЗВО. Іноземні студенти, які навчаються у медичних ЗВО України, нарівні зі своїми українськими колегами впродовж 6-річного етапу додипломної підготовки мають складати низку єдиних державних комплексних іспитів, що демонструють рівень їхньої теоретичної (ЄДКІ 1) і практичної (ЄДКІ 2) підготовки. Але не менш важливими для іноземців є іспити для підтвердження дипломів українських ЗВО після повернення на Батьківщину, за результатами успішного складання яких вони можуть приступати до післядипломної освіти і самостійної медичної практики у своїх країнах. Мета роботи - дослідження ефективності одного з видів навчально-методичної роботи в університеті – підготовки іноземних громадян до складання іспиту для підтвердження дипломів на Батьківщині випускників (Індії). Mатеріал і методи. У дослідження включено 1046 випускників медичного факультету №3 Буковинського державного медичного університету, вихідців з Індії, які успішно завершили навчання впродовж 2012-2021 років й отримали дипломи за спеціальністю “Лікувальна справа”, освітньо-кваліфікаційний рівень – “Спеціаліст” (із 2022 року випуску спеціальність 222 “Медицина”, ступінь вищої освіти – “Магістр”). Предметом дослідження були результати 1-ї спроби, отримані вказаною когортою випускників після їх прибуття на Батьківщину і складання державного іспиту на підтвердження їхніх дипломів. Отримані результати опрацьовані загальноприйнятими методами варіаційної статистики. Результати. Починаючи з 2012-2013 року, курс підготовки для підтвердження дипломів випускниками з Індії почав успішно функціонувати на сервері дистанційного навчання університету, а з 2013-2014 навчального року запроваджене і саме його складання в контрольному режимі, яке вважалося успішним при вирішенні студентом більше 50% тестових завдань із 300 тестів у цілому. На теперішній час вказаний курс підготовки налічує близько 25 000 тестових завдань з основних розділів теоретичної і практичної медицини. Згідно з отриманими та опрацьованими даними, якщо у 2011 році тільки 12% випускників з першої спроби складали іспит МСІ, то до 2015 року їх було вже 53%, а в 2018 році – 64,1%. Це є одним із кращих показників щодо підтвердження дипломів випускників в Індії, після повернення їх із навчання на Батьківщину з багатьох країн світу. Висновки. Студент – центровані курси навчання значно підвищують ефективність освітнього процесу при підготовці фахівців з вищою медичною освітою з числа іноземних громадян. Впровадження курсів підготовки до іспиту МСІ дозволило в декілька разів покращити результати щодо підтвердження дипломів випускниками БДМУ на Батьківщині в ІндіїThe image of any education institution is formed by its graduates. The prestige of the higher education institution (HEI) itself depends on the success of young people who have graduated from it, on how far they can exercise the academic rights granted by the educational documents of their institutions, and whether they can get appropriate jobs. During the 6-year stage of undergraduate education foreign students studying at medical HEI of Ukraine, along with their Ukrainian fellow students, must take a series of unified state qualification exams that prove the level of their theoretical (USQE 1) and practical (USQE 2) training. But no less important for foreigners are examinations for verification of diplomas obtained from the Ukrainian HEI on their returning to the home country, the successful passing of which gives them the right to apply for postgraduate study and to start their own medical practice in their countries. Aim of the research. The aim of our research was to study the effectiveness of such type of educational and methodological work at the university as the training of foreign citizens for taking exams needed for verification of diplomas in the graduates’ home country (Republic of India). Methods and material. The study includes 1046 graduates of the Medical Faculty No. 3 of the Bukovinian State Medical University, natives of India, who successfully completed their studies during the years 2012-2021 and obtained diplomas in "General Medicine", with the educational and qualification level of "Specialist" (starting from the graduation year 2022 the programme subject area 222 "Medicine", degree of higher education - "Master’s Degree"). The subject of the study was the 1st attempt results of the above mentioned cohort of graduates on their returning to the home country and taking the state exam for the verification of the diplomas. The obtained results were processed by standard methods of variation statistics. Results. Starting from the academic year 2012-2013, the training course for the verification of diplomas by graduates from India was successfully launched on the university's distance learning server, and from the academic year 2013-2014 the control mode of the course was implemented; its passing was considered successful when the student solved more than 50% of the test tasks from the total of 300 test questions. Currently, this training course has about 25,000 test tasks from the main fields of theoretical and practical medicine. According to the received and processed data, when in 2011 only 12% of the graduates passed the MCI screening test on the first attempt, in 2015 this rate increased to 53%, and in 2018 reached 64.1%. This is one of the best results for the verification of diplomas of foreign medical graduates in India after their return to their home country from different countries of the world. Conclusions. Student-centred training courses significantly increase the effectiveness of the educational process when training foreign medical specialists. The implementation of the training courses for the MCI examination has made it possible to improve by several times the results of the verification of diplomas by BSMU graduates in their home country, the Republic of India
Найти похожие

6.

Заглавие журнала :Буковинський медичний вісник -2022г. т.26,N 4
Интересные статьи :
Бронюк А. В. Функціональний стан нирок у пацієнтів із гострим інфарктом міокарда/ А. В. Бронюк (стр.3-8)
Костишин Н. М. Вплив механічних стимулів та золедронової кислоти на морфологічну структуру стегнової кістки за умови моделювання ожиріння та обмеженої рухомості у щурів/ Н. М. Костишин [та ін.] (стр.9-16)
Мельник О. В. Характеристика показників спермограми інфертильних чоловіків із супутньою аутоімунною патологією суглобів (ревматоїдним артритом)/ О. В. Мельник [та ін.] (стр.17-23)
Кулаєць Н. М. Особливості показників ліпідного та електролітного обміну, рівень NT-pro BNP у пацієнтів із серцевою недостатністю та фібриляцією передсердь/ Н. М. Кулаєць (стр.24-28)
Кучин Ю. Л. Лікування болю у пацієнтів з мінно-вибуховими пораненнями на етапі лікування у військово-медичних клінічних центрах/ Ю. Л. Кучин, В. Р. Горошко (стр.29-36)
Сажин С. І. Клінічно-параклінічні особливості перебігу інфекції, викликаної SARS-CoV-2, у дітей молодшого шкільного віку залежно від статі/ С. І. Сажин (стр.37-42)
Шанигін А. В. Гігієнічна оцінка та аліментарна корекція рівня вітаміну D у мешканців Південного регіону України/ А. В. Шанигін, В. В. Бабієнко (стр.43-48)
Шурма А. І. Експериментальне дослідження інтраочеревинної інстиляції рекомбінантного людського гранулоцитарного колонієстимулювального фактору для лікування гострого перитоніту/ А. І. Шурма, Ф. В. Гринчук (стр.49-54)
Biduchak A. S. Analysis of the emergence of conflicts in the doctor-patient system/ A. S. Biduchak ; Бідучак (стр.55-57)
Kolupayev S. M. Possibilities of multislice computed tomography in assessing the structural and compositional features of calcium-containing urinary stones/ S. M. Kolupayev [та ін.] ; Колупаєв (стр.58-62)
Білецький С. В. Інгібітори ангіотензинперетворюючого ферменту у лікуванні артеріальної гіпертензії (огляд літератури)/ С. В. Білецький, О. А. Петринич, Т. Β. Казанцева (стр.63-67)
Горбан Б. В. Ураження нирок в осіб, які перенесли коронавірусну хворобу: стан проблеми сьогодні/ Б. В. Горбан (стр.68-71)
Роговий Ю. Є. Нові методичні підходи покращання підготовки студентів до складання ліцензійних інтегрованих іспитів «Крок», Єдиного державного кваліфікаційного іспиту, англійська мова професійного спрямування/ Ю. Є. Роговий, О. В. Білоокий, В. В. Білоокий (стр.72-76)
Савка І. Г. Підготовка іноземних громадян до складання іспитів щодо підтвердження дипломів на батьківщині випускників – як один із видів навчально-методичної роботи та складової освітнього процесу в БДМУ/ І. Г. Савка, С. Д. Савка, М. Н. Гарас (стр.77-81)
Левандовська Х. В. Формування професійної компетентності у студентів-медиків в умовах дистанційного навчання/ Х. В. Левандовська (стр.82-88)
Проняєв Д. В. Історія розвитку вчення про лімфатичну систему (частина друга)/ Д. В. Проняєв [та ін.] (стр.89-98)
Дейнека С. Є. Сидорчук Ігор Йосипович - людина, науковець, педагог (до 85-річчя від дня народження та 55-річчя наукової і педагогічної діяльності)/ С. Є. Дейнека (стр.99-100)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Заглавие журнала :Клінічна та експериментальна патологія -2021г. т.20,N 4
Интересные статьи :
Ефективність застосування різних остеопластичних матеріалів перед проведенням дентальної імплантації у пацієнтів груп дослідження (стр.3-10)
Вибір оптимального оперативного втручання при лікуванні раку дистальних відділів прямої кишки (стр.11-19)
Гіпоксичне ураження у новонароджених дітей: патофізіологічні механізми розвитку та можливості біорегуляційної корекції (стр.20-32)
Гусарчук А. Г. Показники якості життя хворих на ревматоїдний артрит за та без супутньої ішемічної хвороби серця/ А. Г. Гусарчук, Т. О. Ілащук (стр.33-41)
Морар І. К. Клінічні особливості виникнення післяопераційної евентрації на тлі онкологічного процесу/ І. К. Морар (стр.42-50)
Фармако-економічні показники лікування гострих бронхітів у дітей (стр.51-57)
Значення морфометричного дослідження для визначення мінливості топографічних співвідношень структур нижньої щелепи на прикладі сагітального зрізу її кута (стр.58-65)
Самчук О. О. Поширеність деяких коморбідних станів при коронавірусній хворобі/ О. О. Самчук, О. С. Капустинська, Є. Я. Скляров (стр.66-73)
Собко Д. І. Вплив препаратів мелатоніну на добовий профіль артеріального тиску та якість життя хворих на артеріальну гіпертензію й остеоартроз/ Д. І. Собко (стр.74-80)
Сидорчук А. Р. Генетичні маркери ожиріння у хворих на артеріальну гіпертензію/ А. Р. Сидорчук, В. Ю. Гарбузова, А. Ф. Гутніцька (стр.81-86)
Сметанюк О. В. Характер змін активності великоклітинних ядер гіпоталамуса щцрів за модифікації фотоперіоду/ О. В. Сметанюк (стр.87-92)
Юрценюк О. С. Особливості клініко-анамнестичного психіатричного дослідження студентів закладів вищої освіти/ О. С. Юрценюк, Н. С. Карвацька, С. Д. Савка (стр.93-98)
Чайковська О. В. Залучення латерального септума у реакцію центральної нервової системи на гостру алкогольну інтоксикацію/ О. В. Чайковська (стр.99-104)
Фелештинський Я. П. Диференційований алгоритм лікування хвороби Крона та її ускладнень/ Я. П. Фелештинський, А. О. Миляновська, В. Ю. Пироговський (стр.105-111)
Ляшук П. М. Вторинний гіпокортицизм: діагностика та лікування. Спостереження з практики/ П. М. Ляшук, Р. П. Ляшук (стр.112-115)
Іваненко Т. В. Ключові молекулярно-генетичні регулятори диференціювання ендокриноцитів підшлункової залози/ Т. В. Іваненко, А. В. Винокурова (стр.116-121)
Гіперурикемія: вплив на патогенез хронічної серцевої недостатності (стр.122-128)
Кардіоцитопротекція - об’єктивізовані можливості при кардіоваскулярних захворюваннях (стр.129-136)
Хащук В. С. Механізми розвитку спайкового процесу очеревинної порожнини (огляд літератури)/ В. С. Хащук (стр.137-145)
Дейнека С. Є. Наукова та педагогічна спадщина професора Троян Галини Антонівни (до 100-річчя від дня народження)/ С. Є. Дейнека, Л. І. Сидорчук, А. О. Міхєєв (стр.146-148)
INTERNET-новини клінічної та експериментальної патології. Частина LXXIII (стр.149-151)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Юрценюк О. С., Карвацька Н. С., Савка С. Д.
Заглавие : Особливості клініко-анамнестичного психіатричного дослідження студентів закладів вищої освіти
Место публикации : Клінічна та експериментальна патологія. - Чернівці, 2021. - Т. 20, № 4. - С. 93-98 (Шифр КУ27/2021/20/4)
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-главная: СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
Аннотация: Загальновизнано, що студентський період найсприятливіший для маніфестації та розвитку психічних захворювань, переважно непсихотичного рівня. Це обумовлює актуальність пошуку нових форм своєчасної діагностики непсихотичних психічних розладів (НПР) в осіб молодого віку. Мета дослідження – провести клініко-анамнестичне психіатричне дослідження студентів закладів вищої освіти (ЗВО) з метою визначення його ролі в комплексній сучасній діагностиці непсихотичних психічних розладів у даного контингенту. Матеріали і методи. З дотриманням принципів біоетики та деонтології проведено суцільне комплексне обстеження 1235 студентів. Застосовані методи: клінічний, клініко-психопатологічний, клініко-епідеміологічний, клінікоанамнестичний, експериментально-психологічний та статистичний. Результати. Достовірно частіше студенти вважали, що мають гарний стан власного здоров’я 37,69% (ІІ група) та 17,03% (І група), а незадовільно почували себе 21,77% (І група) та 4,68% (ІІ група) (р0,05). За рештою показників, стосовно частоти відвідування лікарів, наявних травм голови, перенесеної застуди, соматичних захворювань в обох групах достовірних розбіжностей не виявлено (р0,05). Більшість студентів основної групи оцінювали стан свого здоров’я, як задовільний (61,20%), причому достовірних відмінностей між чоловіками та жінками не було (65,98% та 59,09% відповідно (р0,05)). Висновки. У результаті проведеного клініко-анамнестичного дослідження студентів ЗВО встановлено позитивний вплив психоедукації та скринінгового обстеження на ставлення обстежуваних до стану власного здоров’я, що підвищує ефективність ранньої діагностики НПР.
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Савка С. Д.
Заглавие : Коморбідні психічні порушення при захворюваннях щитоподібної залози
Место публикации : Міжнародний ендокринологічний журнал. - Київ, 2018. - Том 14, N 4. - С. 153 (Шифр МУ65/2018/14/4)
MeSH-главная: ЩИТОВИДНОЙ ЖЕЛЕЗЫ БОЛЕЗНИ -- THYROID DISEASES
НАСТРОЕНИЯ РАССТРОЙСТВА -- MOOD DISORDERS
КОГНИТИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- COGNITION DISORDERS
Аннотация: На початку XX століття були описані психічні симптоми у пацієнтів із захворюваннями щитоподібної залози (ЩЗ), а саме порушень когнітивних функцій, поведінки, порушення емоції та настрою, збільшення або зниження апетиту та рухової активності, м’язова слабість і серцебиття. Метою дослідження була оцінка виникнення різних психіатричних розладів у пацієнтів, які страждають від захворювання щитоподібної залози. Матеріали та методи. Для виявлення розладів настрою використано психодіагностичні методики, зокрема шкали Гамільтона для оцінки депресії та тривоги, а з метою оцінки стану пам’яті, втомлюваності та активності уваги використовували методику А.Р. Лурія заучування 10 слів
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Савка С. Д.
Заглавие : Тривожні та депресивні розлади на тлі цукрового діабету
Место публикации : Міжнародний ендокринологічний журнал. - Київ, 2018. - Том 14, N 4. - С. 154 (Шифр МУ65/2018/14/4)
MeSH-главная: ДИАБЕТИЧЕСКИЕ ОСЛОЖНЕНИЯ -- DIABETES COMPLICATIONS
ДЕПРЕССИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- DEPRESSIVE DISORDER
ТРЕВОГИ СОСТОЯНИЯ НЕВРОТИЧЕСКИЕ -- ANXIETY DISORDERS
Аннотация: Цукровий діабет (ЦД) є однією з найбільших глобальних надзвичайних ситуацій у галузі охорони здоров’я XXI століття. Депресія та тривога виявляються в 2–3 рази частіше у людей із ЦД, ніж у загальній популяції. До того ж депресивні й тривожні розлади невчасно діагностуються. Метою дослідження було виявити зв’язок між депресією, тривогою та ЦД, вказати на важливість раннього виявлення афективних розладів у пацієнтів із ЦД та визначення можливих шляхів корекції обох захворювань
Найти похожие

 1-10    11-20   21-28 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)