Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (1)Высшее образование (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Сажин, С. І.$<.>)
Общее количество найденных документов : 33
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-33 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Сажин С. І.
Заглавие : Чи доцільно використовувати бронхопровокаційні тести у дітей для діагностики контрольованого перебігу бронхіальної астми?
Место публикации : Галицький лікарський вісник. - 2010. - Т. 17, № 3. - С. 96-98 (Шифр ГУ1/2010/17/3)
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Стринадко М. М., Сажин С. І.
Заглавие : Факторний аналіз якісної успішності іноземних студентів на додипломному етапі
Место публикации : Буковинський медичний вісник. - 2012. - Т. 16, № 1. - С. 220-222 (Шифр БУ5/2012/16/1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Сажин С. І.
Заглавие : Роль протизапальної терапії в досягненні контролю бронхіальної астми в дітей (огляд літератури)
Место публикации : Буковинський медичний вісник. - 2010. - Т. 14, № 1. - С. 147-151 (Шифр БУ5/2010/14/1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Колоскова О. К., Сажин С. І., Філіпець Л. П.
Заглавие : Профілактика грипу та гострих респіраторних вірусних інфекцій в закритих дитячих колективах
Место публикации : Буковинський медичний вісник. - 2012. - Т. 16, № 4. - С. 89-91 (Шифр БУ5/2012/16/4)
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 61/С 96
Автор(ы) : Гарас М. Н., Сажин С. І.
Заглавие : Окремі показники гуморальної ланки імунітету у школярів з тяжким персистуючим перебігом бронхіальної астм
Коллективы : "Сьогодення та майбутнє медицини", міжнар. наук. конф. студ. та молодих вчених
Место публикации : "Сьогодення та майбутнє медицини", міжнар. наук. конф. студ. та молодих вчених. Матеріали VI Міжнародної наукової конференції студентів та молодих вчених "Сьогодення та майбутнє медицини", 9-10 квіт. 2009 р./ гол. ред. Мороз В. М., ред.: В. В. Петрушенко, І. М. Макарчук, С. А. Мовчан ; відп. секр. С. Г. Полінкевич. - 2009. - С. 87 (Шифр 61/С 96-239883)
УДК : 61 + 61(06)
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Сажин С. І.
Заглавие : Окремі клінічні чинники ризику втрати контролю над бронхіальною астмою в дітей за різних режимів зменшення базисної терапії
Место публикации : Буковинський медичний вісник. - 2011. - Т. 15, № 1. - С. 85-86 (Шифр БУ5/2011/15/1)
Найти похожие

7.

Заглавие журнала :Медична освіта -2014г.,N 3 (дод.)
Интересные статьи :
Абатуров О. Є. Формування світогляду майбутніх лікарів у контексті біоетики при викладанні медичної генетики/ О. Є. Абатуров [и др.] (стр.9-12)
Авраменко Н. В. Проблеми викладання аспектів репродуктивної медицини на медичному факультеті медичного університету/ Н. В. Авраменко [и др.] (стр.13-15)
Бачук-Понич Н. В. Інтерактивні методи навчання в практиці студентського наукового гуртка/ Н. В. Бачук-Понич, Т. О. Ілащук (стр.16-17)
Безрук Т. О. Міждисциплінарна інтеграція в процесі вивчення клінічних дисциплін/ Т. О. Безрук, В. В. Безрук (стр.18-19)
Бербець А. М. Використання інтерактивних методик при проведенні практичних занять з акушерства та гінекології/ А. М. Бербець (стр.20-22)
Бідзіля П. О. Світоглядна мотивація пізнавальної діяльності/ П. О. Бідзіля, В. А. Жадько (стр.23-26)
Бойчук Т. М. Новітні технології при викладанні дисципліни "Гістологія, цитологія та ембріологія” в Буковинському державному медичному університеті/ Т. М. Бойчук [и др.]
Бойчук Т. М. Актуальні питання підготовки іноземних студентів до складання іспитів для підтвердження дипломів на батьківщині випускників/ Т. М. Бойчук [и др.] (стр.30-32)
Борейко Л. Д. Компетентнісний підхід в організації навчального процессу/ Л. Д. Борейко, Ю. С. Букатару, А. І. Перижняк (стр.33-35)
Булик Р. Є. Роль і місце самостійної роботи в навчальній діяльності студента/ Р. Є. Булик, Н. В. Черновська (стр.36-37)
Буряк О. Г. Досвід викладання педіатрії в контексті підготовки спеціалістів первинної медичної допомоги/ О. Г. Буряк, Ю. М. Нечитайло (стр.38-40)
Височанська Т. П. Науково-дослідна робота студентів – важливий елемент підготовки медичних фахівців із дисциплін дерматовенерологічного профілю/ Т. П. Височанська (стр.41-42)
Вовченко М. Б. Адаптація іноземних студентів 1–2 курсів у Запорізькому державному медичному університеті/ М. Б. Вовченко (стр.43-44)
Волосовець О. П. Інноваційні підходи до підготовки лікарів зі спеціальності "Педіатрія” в інтернатурі/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.45-46)
Волосовець А. О. Використання сучасних інтернет-технологій у практиці викладання на кафедрі неврології/ А. О. Волосовець, Н. С. Турчина (стр.47)
Вороненко Ю. В. Моніторинг знань як основа системи контролю якості навчання інтернів/ Ю. В. Вороненко [и др.] (стр.48)
Гиря О. М. Основні аспекти формування світогляду майбутніх лікарів/ О. М. Гиря (стр.49-52)
Годлевський Л. С. Комп’ютерна iнженерія в дистанційному кредитно-модульному навчанні медичних працівників/ Л. С. Годлевський [и др.] (стр.53-54)
Гончарова Н. Г. Новітні форми самостійної роботи студентів при підготовці майбутніх лікарів на кафедрі нормальної фізіології/ Н. Г. Гончарова [и др.] (стр.55-58)
Грищенко О. В. Особливості навчання "дорослої” аудиторії в системі післядипломної освіти/ О. В. Грищенко, В. В. Бобрицька, С. В. Коровай (стр.59-61)
Громовик Б. П. До 50-річчя кафедри організації та економіки фармації Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького/ Б. П. Громовик [и др.] (стр.62-65)
Губка В. О. Організація навчального процесу для студентів та лікарів-інтернів на кафедрі госпітальної хірургії/ В. О. Губка (стр.66-67)
Гулей Л. О. Особливості викладання дисципліни "Дерматологія. Венерологія” студентам спеціальності "Педіатрія”/ Л. О. Гулей, О. І. Денисенко (стр.68-70)
Доля В. С. Формування світогляду майбутніх провізорів/ В. С. Доля, В. І. Мозуль, О. В. Мазулін (стр.71-73)
Ждан В. М. Теоретичні й методологічні аспекти безперервної післядипломної медичної освіти/ В. М. Ждан [и др.] (стр.74-78)
Івченко В. К. Формування особистісно-професійної компетентності майбутніх лікарів/ В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Р. В. Разумний (стр.79-82)
Івченко В. К. Використання інноваційних навчальних технологій у процесі викладання основних медичних клінічних дисциплін/ В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Т. А. Сіротченко (стр.83-86)
Ілащук Т. О. Методологічні аспекти організації самостійної роботи студента при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб у Буковинському державному медичному університеті в сучасних умовах/ Т. О. Ілащук, О. П. Микитюк (стр.87-90)
Камишний О. М. Особливості організації самостійної роботи студентів за кредитно-модульною системою на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ О. М. Камишний [и др.] (стр.91-92)
Кірсанова О. В. Особливості навчального процесу для освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр” зі спеціальності "Лабораторна діагностика”/ О. В. Кірсанова [и др.] (стр.93-97)
Ковальчук Л. Я. Досвід викладання дисципліни "Хірургія” за кредитно-модульною системою/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.98-100)
Колесник Ю. М. Професійно-етична складова та "етичний кодекс лікаря України” у формуванні світогляду майбутнього медичного спеціаліста/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.101-103)
Колесник Ю. М. Роль рейтингового оцінювання діяльності викладача в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.104-105)
Колесник Ю. М. Шляхи формування мотиваційно-світоглядної сфери студентів медичних вищих навчальних закладів/ Ю. М. Колесник, В. В. Чугунов, Ю. М. Нерянов (стр.106-108)
Корнієнко Г. В. Деякі проблеми базового циклу інтернатури з дитячої хірургії/ Г. В. Корнієнко, В. О. Дмитряков, М. О. Скалозубов (стр.109-111)
Кравченко В. І. Аналіз захворюваності працівників охорони здоров’я за звертальністю у медустанови м. Запоріжжя/ В. І. Кравченко [и др.] (стр.112-113)
Кравченко В. І. Проведення виробничої практики в ЗДМУ за вимогами кредитно-модульної системи/ В. І. Кравченко [и др.] (стр.114-115)
Крушинська Т. Ю. Ділові ігри змагання на заняттях з медичної мікробіології/ Т. Ю. Крушинська, Г. М. Кременчуцький, Д. О. Степанський (стр.116-118)
Кудієвський А. В. Психологічні та філософські погляди на сімейну медицину випускників медичного вузу/ А. В. Кудієвський [и др.] (стр.119-121)
Кущ О. Г. Аналіз результатів впровадження кредитно-модульної системи навчання фахівців зі спеціальності "Лабораторна діагностика” (бакалавр) при вивченні мікробіології, вірусології, імунології в Запорізькому державному медичному університеті/ О. Г. Кущ, О. В. Морозова (стр.122-134)
Лашкул Д. А. Використання інтерактивних технологій при вивченні внутрішніх хвороб як умова інтенсифікації освітнього процессу/ Д. А. Лашкул (стр.125-127)
Леженко Г. О. Інноваційні процеси у навчанні студентів за спеціальністю "Стоматологія”/ Г. О. Леженко, Ю. Г. Резніченко, С. В. Врублевська (стр.128-130)
Леженко Г. О. Впровадження стратегії інтегрованого ведення хвороб дитячого віку в навчальний процес на кафедрі госпітальної педіатрії і дитячих інфекційних хвороб/ Г. О. Леженко [и др.] (стр.131-133)
Мисула І. Р. Актуальність впровадження елективного курсу "Основи натуропатії” у навчальний процес для студентів медичного факультету на кафедрі медичної реабілітації/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.134-138)
Мороз В. М. Моніторинг якості освіти при впровадженні кредитно-модульної системи у ВНМУ імені М. І. Пирогова/ В. М. Мороз [и др.] (стр.138-139)
Наварчук Н. М. Дуалізм і біхевіоризм кредитно-модульної системи/ Н. М. Наварчук (стр.140-143)
Нагорна Н. В. Досвід використання методів інтерактивного навчання у післядипломній медичній освіті/ Н. В. Нагорна [и др.] (стр.144-146)
Нагорна Н. В. Особливості роботи кафедри педіатрії науково-навчального інституту післядипломної освіти Донецького національного медичного університету – опорної за спеціальністю "Дитяча гематологія”/ Н. В. Нагорна [и др.] (стр.147-149)
Нерянов Ю. М. Актуальні питання формування світогляду майбутніх фахівців – стоматологів/ Ю. М. Нерянов [и др.] (стр.150-151)
Никоненко О. С. Удосконалення практичних навичок у студентів VI курсу в контексті кредитно-модульної системи на кафедрі госпітальної хірургії/ О. С. Никоненко [и др.] (стр.152-154)
Ніцович І. Р. Особливості організації самостійної роботи студентів/ І. Р. Ніцович, О. А. Андрієць (стр.155-156)
Павленко О. В. Сучасні підходи до оцінки рівня знань слухачів за спеціальністю "Стоматологія”/ О. В. Павленко, Т. М. Волосовець, І. П. Мазур (стр.157-159)
Павлюченко М. І. Кредитно-модульна система і клінічне мислення/ М. І. Павлюченко (стр.160-161)
Пюрик В. П. Виробнича практика з хірургічної стоматології в умовах кредитно-модульної системи навчання/ В. П. Пюрик [и др.] (стр.162-165)
Резніченко Н. Ю. Курс косметології та естетичної медицини в післядипломній освіті дерматовенерологів/ Н. Ю. Резніченко (стр.166-168)
Сажин С. І. Дистанційне навчання як елемент самопідготовки студентів до занять з педіатричних дисциплін/ С. І. Сажин (стр.169-171)
Семеняк А. В. Викладання дисципліни "Акушерство та гінекологія” для студентів за спеціальністю "Медична психологія”/ А. В. Семеняк, О. А. Андрієць (стр.172-174)
Сидорчук А. С. Активізація самонавчання студентів медичного профілю в межах компетентнісного підходу у викладанні теоретичних та клінічних дисциплін/ А. С. Сидорчук [и др.] (стр.175-177)
Сирцов В. К. Кореляційний аналіз показників успішності із показниками професійної мотивації студентів Запорізького державного медичного університету при вивченні курсу гістології, цитології та ембріології/ В. К. Сирцов, Л. В. Макєєва, О. І. Потоцька (стр.178-180)
Сирцов В. К. Аналіз викладання медико-біологічних дисциплін за спеціальностями "Лікувальна справа” і "Педіатрія” в Запорізькому державному медичному університеті в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу/ В. К. Сирцов [и др.] (стр.181-184)
Сорокман Т. В. Hаукові дослідження як рушійна сила вищої медичної освіти/ Т. В. Сорокман [и др.] (стр.185-187)
Тихоновський О. В. Міжкультурне спілкування як частина педагогічного спілкування з урахуванням національно-психологічних особливостей іноземних студентів/ О. В. Тихоновський (стр.188-190)
Фастовець О. О. Cистема рейтингової оцінки студентів-стоматологів за умов кредитно-модульної системи навчання/ О. О. Фастовець, Р. А. Котелевський (стр.191-193)
Чебан В. І. Особливості способу життя, соціальної адаптації студентів-медиків та технології їх оздоровлення/ В. І. Чебан, О. А. Оленович, С. П. Соболь (стр.194-197)
Шостакович-Корецька Л. Р. Використання методу міждисциплінарного проекту в конкурентних групах при вивченні теми "ВІЛ-інфекція” для студентів VI курсу медичного факультету/ Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.] (стр.198-200)
Шпонька І. С. Реальність, проблеми, шляхи вдосконалення навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи/ І. С. Шпонька [и др.] (стр.201-203)
Шумна Т. Є. Досвід підвищення мотивації до навчання у студентів IV та VI курсів медичного факультету на кафедрі факультетської педіатрії/ Т. Є. Шумна (стр.204-207)
Бабієнко В. В. Використання соціальних мереж при викладанні освітніх дисциплін/ В. В. Бабієнко, Ю. Г. Романова (стр.208-210)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Сажин С. І.
Заглавие : Клінічно-параклінічні особливості перебігу інфекції, викликаної SARS-CoV-2, у дітей молодшого шкільного віку залежно від статі
Параллельн. заглавия :Clinical and paraclinical features of the course of infection caused by SARS-CoV-2 in primary school-age children depending on gender
Место публикации : Буковинський медичний вісник. - 2022. - Т. 26, № 4. - С. 37-42 (Шифр БУ5/2022/26/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ДЕТИ, ВОЗРАСТ 6-12 ЛЕТ -- CHILD, 6-12 YEARS OLD
ПОЛОВАЯ ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ -- SEX DIFFERENTIATION
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS
ВЫЗДОРОВЛЕНИЕ -- CONVALESCENCE
СРАВНИТЕЛЬНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- COMPARATIVE STUDY
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Аннотация: Упродовж 2,5 року триває пандемія COVID-19, яка є серйозним викликом для систем охорони здоров’я більшості країн світу. Висока частота мутацій коронавірусу SARS-CoV-2 змінює епідеміологічні характеристики, клінічні прояви хвороби, а також наслідки після перенесеної інфекції. Мета дослідження. Провести аналіз клінічно-параклінічних особливостей перебігу COVID-19 у дітей молодшого шкільного віку з урахуванням статі для вдосконалення прогнозу тяжкості та тривалості хвороби, оптимізації тактики ведення пацієнтів. Матеріал і методи. Проаналізовано 55 клінічних випадків COVID-19 у пацієнтів молодшого шкільного віку. Групоформувальною ознакою вважали стать дітей, що дозволило виокремити дві групи спостереження. Отримані результати аналізували методами описової статистики, біостатистики та клінічної епідеміології. Результати. Встановлено, що серед половини пацієнтів чоловічої статі та у 44,4% дівчат реєструвалися ускладнення основного захворювання, здебільшого у формі гострої дихальної недостатності. Початок захворювання характеризувався загальною слабкістю та лихоманкою. Серед хлопчиків вірогідно частіше відзначався кашель, натомість у дівчат спостерігалася тенденція до збільшення частоти скарг на утруднення носового дихання. У стаціонарі при фізикальному обстеженні наявність патологічних шумів У легенях при аускультації вірогідно частіше траплялася серед пацієнтів чоловічої статі (75,0±8,2 проти 48,1±9,6%, Рφ 0,05). Високою прогностичною цінністю більш тривалої госпіталізації серед пацієнтів характеризувалися чоловіча стать, проживання в місті, порушення в календарі обов’язкових щеплень, наявність задишки, рівень сатурації киснем нижче 95% при госпіталізації. Висновок. Перебіг COVID-19 у дітей молодшого шкільного віку суттєво не залежав від статі та мав мультисимптомний характер, проте середня тривалість перебування в стаціонарі була вірогідно вищою серед пацієнтів чоловічої статі. Неповний вакцинальний статус вірогідно збільшував атрибутивний, відносний ризики більшої кількості ліжко-днів при співвідношенні шансів 6,7:1The COVID-19 pandemic has been going on for 2.5 years, which is a serious challenge for the health care systems of most countries of the world. The high frequency of mutations of the SARS-CoV-2 changes the epidemiological characteristics, clinical manifestations of the disease, as well as consequences after infection. Aim of the study. To conduct an analysis of the clinical and paraclinical features of the course of COVID-19 in primary school-age children, taking into account gender, to improve the prognosis of the severity and duration of the disease, to optimize the tactics of managing patients. Materials and methods. 55 clinical cases of COVID-19 in primary school-age patients were analyzed. The gender of the patients was considered a group-forming feature. The obtained results were analyzed by methods of descriptive statistics biostatistics, and clinical epidemiology. Results. It was established that half of the male patients and 44.4% of the girls had registered complications of the main disease, mainly in the form of acute respiratory failure. The onset of the disease was characterized by general weakness and fever. Cough was more likely to be noted among boys, while in girls, there was a tendency to increase the frequency of complaints of nasal congestion. In the hospital, during the physical examination, the pathological sounds under the lungs during auscultation were registered significantly more common in male patients (75.0±8.2 versus 48.1±9.6%, Рφ 0,05). Male gender, residence in the cities, violation in vaccination schedule, dyspnea, the level of blood oxygen saturation below 95% during hospitalization are characterized with a high predictive value of a longer hospitalization period. Conclusion. The course of COVID-19 in primary school-aged children was not dependent on gender and was multisymptomatic, however, the average duration of hospitalization was significantly higher among male patients. Incomplete vaccination status increased the attributive relative risks of more bed days in the hospital with an odds ratio of 6.7:1
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Сажин С. І.
Заглавие : Клінічно-анамнестичні показники ефективності альтернативних режимів профілактичної терапії бронхіальної астми в дітей
Место публикации : Буковинський медичний вісник. - 2010. - Т. 14, № 3. - С. 76-78 (Шифр БУ5/2010/14/3)
Найти похожие

10.

Заглавие журнала :Клінічна та експериментальна патологія -2010г. т.Т.9,N 1
Интересные статьи :
Багрій В. М. Патогенетичне обгрунтування диференційованого лікування Helicobacter pylori-асоційованої пептичної виразки у хворих на хронічне обструктивне захворювання легень/ В. М. Багрій (стр.1-4)
Глубоченко О. В. Особливості гістоморфологічних змін гастродуоденальної слизової оболонки при курсовому лікуванні настоянкою перстачу прямостоячого в умовах експериментального ерозивно-виразкового ураження гастродуоденальної зони щурів/ О. В. Глубоченко (стр.5-8)
Гошовська А. В. Зміни гормональної системи в діагностиці фетоплацентарної дисфункції у вагітних, хворих на туберкульоз/ А. В. Гошовська (стр.9-11)
Домбровський Д. Б. Імуногістохімічна характеристика процесів після трансплантації стромальних клітин жирової тканини при ішемії кінцівок в експерименті/ Д. Б. Домбровський, Т. Д. Задорожня, М. Ф. Дрюк (стр.12-16)
Жураківська О. Ю. Нові прогностичні можливості термінального мозкового натрійуретичного пропептиду/ О. Ю. Жураківська (стр.17-19)
Зупанец И. А. Влияние производных D-(+)-глюкозамина на содержание и распределение ионов кальция в субклеточных структурах кардиомиоцитов при экспериментальной кардиопатии/ И. А. Зупанец, А. И. Семенов (стр.20-23)
Івасюк Л. В. Характеристика впливу ендотоксинів грамнегативної та грампозитивної мікрофлори на вміст цитокінів у склистому тілі ока кроликів із проникним пораненням склери/ Л. В. Івасюк, В. П. Пішак (стр.24-26)
Кушнір І. Г. Вплив серотоніну на екскреторну функцію нирок за умов зміненої фотоперіодичності/ І. Г. Кушнір (стр.27-29)
Ластівка І. В. Досвід роботи виїзних бригад лікарів-генетиків Чернівецького обласного медико-діагностичного центру та Буковинського державного медичного університету/ І. В. Ластівка, Н. І. Підвисоцька, С. М. Антофійчук (стр.30-32)
Левицька С. А. Чинники і механізми неспецифічної резистентності у дітей, хворих на гнійний синуїт/ С. А. Левицька (стр.33-35)
Ліксутов Є. А. Моделювання гнійно-некротичного процесу при експериментальному алоксан-індукованому цукровому діабеті/ Є. А. Ліксутов (стр.36-40)
Маркарян А. Г. Семейно-брачная структура врачей/ A. Г. Маркарян (стр.41-44)
Мислицький В. Ф. Особливості порушень в організмі дітей залежно від термінів інфікування внутрішньоутробно інтранатально чи постанатально/ В. Ф. Мислицький, Н. В. Гребенюк (стр.45-48)
Нечіпай Ж. А. Функціонально-морфологічні зміни шлунка у хворих на цукровий діабет у динаміці лікування ліпофлавоном ти кораргіном/ Ж. А. Нечіпай (стр.49-52)
Нечитайло Д. Ю. Особливості периферійної мікроциркуляції у дітей з перинатальною патологією в анамнезі/ Д. Ю. Нечитайло, І. Д. Шкробанець (стр.52-54)
Павлюкович О. В. Динаміка зміни ступеня деполяризації лазерного випромінювання різних довжин хвиль, розсіяного тканиною печінки, для визначення причини та давності настання смерті/ О. В. Павлюкович (стр.55-59)
Пшик Р. С. Взаємозв ’язок мікроелементного гомеостазу і вмісту жиророзчинних вітамінів (АіЕ) в крові та їх вплив на симптоми прояви у хворих із неврологічними проявами остеохондрозу поперекового відділу хребта/ Р. С. Пшик [и др.] (стр.60-64)
Сажин С. І. Діагностична цінність показників неспецифічної гіперсприйнятливості дихальних шляхів у дітей, хворих на бронхіальну астму/ С. І. Сажин (стр.65-68)
Смірнов С. М. Стан мітохондрій головних, парієтальних та слизових клітин фундальних залоз шлунка щурів після впливу хронічної гіпертермії середнього ступеня тяжкості та інозину/ С. М. Смірнов [и др.] (стр.69-71)
Стасюк О. В. Оцінка ефективності комбінованого інгібування ренін-ангіотензин-альдостеронової системи у пацієнтів, які перенесли інфаркт міокарда з супутньою артеріальною гіпертензією та без такої за добового моніторування/ О. В. Стасюк (стр.72-76)
Ткачук О. В. Диференціація лімфоцитів у тимусі щурів зі стрептозотоцин-індукованим діабетом, ускладненим ішемічно-реперфузійним пошкодженням головного мозку/ О. В. Ткачук (стр.77-81)
Ткачук С. С. Динаміка вмісту катехоламінів в окремих структурах мозку щурів різного віку при двобічній каротидній ішемїї-реперфузії/ С. С. Ткачук, Т. І. Бойчук, В. Ф. Мислицький (стр.81-84)
Товкач Ю. В. Особливості мікроскопічної анатомії стравохідно-шлункового переходу в плодів людини/ Ю. В. Товкач [и др.] (стр.85-87)
Хара М. Р. Особливості холінергічної регуляції серця самок при застосуванні замісної гормонотерапії для корекції розвитку некротичного процесу/ М. Р. Хара, В. Є. Пелих (стр.88-91)
Швець В. І. Вплив умов водної деривації на агрегатний стан крові при дії гормонів водно-сольового обміну/ В. І. Швець [и др.] (стр.92-94)
Яковичук Н. Д. Порівняльний кількісний аналіз показників стану системного імунітету в жінок, хворих на кандидозний та бактеріальний вагініт/ Н. Д. Яковичук, І. Й. Сидорчук, В. Б. Дриндак (стр.95-98)
Рудковська О. Д. Генетичні основи етіопатогенезу очних захворювань/ О. Д. Рудковська (стр.99-100)
Савка І. Г. Сучасні уявлення про структурну організацію кісткової тканини та їх прикладне значення в судовій медицині/ І. Г. Савка (стр.101-103)
Сорокман Т. В. Вплив факторів патогенності Helicobacter pylori на характер гастродуоденальної патології/ Т. В. Сорокман [и др.] (стр.104-106)
Ляшук П. М. Чоловічий клімакс/ П. М. Ляшук [и др.] (стр.107-109)
Пішак В. П. Міхньову Володимиру Анатолійовичу - 70!/ В. П. Пішак, В. Ф. Мислицький, С. С. Ткачук (стр.110-111)
Дейнека С. Є. Internet-новини клінічної та експериментальної патології. Частина XXVII/ С. Є. Дейнека, Л. Л. Дейнека (стр.112-114)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-10    11-20   21-30   31-33 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)