Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (4)Высшее образование (2)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Самура, І. Б.$<.>)
Общее количество найденных документов : 9
Показаны документы с 1 по 9
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Самура І. Б., Тихоновський О. В.
Заглавие : Кейс-метод як ефективний інструмент професіонально-орієнтованого навчання у закладах вищої медичної освіти
Место публикации : Буковинський медичний вісник. - Чернівці, 2020. - Т. 24, № 1. - С. 227-233 (Шифр БУ5/2020/24/1)
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-главная: МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: На сучасному етапі соціально-економічного розвитку України орієнтація на входження до європейського освітнього простору, сучасні процеси соціально-економічного розвитку зумовлюють необхідність теоретичного осмислення та якісного оновлення системи професійної підготовки лікаря в закладах вищої медичної освіти, а навчальний процес вимагає подальшого удосконалення. Мета роботи — підвищення ефективності навчального процесу та створення вміння під професійним кутом зору, сприймати, самостійно осмислювати будь-яку наочну, вербальну інформацію, ухвалювати власні обґрунтовані рішення, визначати оптимальні шляхи реалізації цього рішення. Матеріал і методи. Останніми роками модернізація української медичної освіти орієнтована на пошук нових, ефективних методів навчання. На основі проведеного контент-аналізу ключового поняття дослідження з’ясовано, що кейс-метод являє собою не просто реалістичний опис подій, а єдиний інформаційний комплекс, що дозволяє зрозуміти ситуацію. Результати. Нові освітні стандарти вищої медичної освіти сфокусовані на реалізації компетентнісного підходу в підготовці майбутніх лікарів. Викладачі повинні орієнтуватися на особисту і професійну індивідуальність кожного студента, використовувати в процесі навчання диференційований підхід, інтерактивні форми і методи навчання. Для реалізації цієї мети викладач повинен навчитися розробляти сценарій практичних занять, віддаючи перевагу сучасним активним та інтерактивним методам та технологіям, серед яких — кейс-метод. Впровадження у навчальний процес кейс-технологій сприяє формуванню у студентів навичок здійснювати компетентні і конструктивні дії під час проведення ефективної і безпечної фармакотерапії. Важлива роль відводиться розкриттю сутності та основної ідеї кейс-методу, визначенню переваг та недоліків при застосуванні даного методу в навчанні студентів вищого медичного навчального закладу. Здійснена класифікація кейс-методу, визначено орієнтовний алгоритм роботи викладача та студента над кейсом. Висновки. Застосування кейс-методу при вивченні студентами медичного факультету дисциплін «Фармакологія» і «Побічна дія ліків» дозволяє підвищити якість засвоєння цих дисциплін, удосконалити застосування теоретичних знань про лікарські засоби та їх побічну дію, а також забезпечує розвиток особистості майбутніх лікарів, їх професійних якостей та клінічного мислення.
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Самура І. Б.
Заглавие : Особливості викладання фармакології іноземним студентам в умовах кредитно-модульної системи організації навчання
Место публикации : Буковинський медичний вісник. - 2014. - Т. 18, № 2. - С. 173-176 (Шифр БУ5/2014/18/2)
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бєленічев І. Ф., Бухтіярова Н. В., Горбачова С. В., Самура І. Б.
Заглавие : Форми контролю в медичному ВНЗ України: старий – новий усний іспит
Параллельн. заглавия :Forms of control in higher educational institution of Ukraine: old – new oral examination
Место публикации : Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 22-25 (Шифр МУ7/2018/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Аннотация: Мета роботи – аналіз проведення іспиту як основної форми контролю в сучасній системі вищої освіти з точки зору його ефективності; дослідження позитивних сторін та недоліків даної форми рубіжного контролю; аналіз шляхів поновлення іспиту, його нових форм та можливість їх використання в практиці викладання в медичному ВНЗ. Основна частина. У статті представлені різноманітні форми контролю знань, що застосовуються у Запорізькому державному медичному університеті: вхідний (попередній, діагностичний), поточний (здійснюється безперервно, відстежує рівень знань, умінь і навичок студентів на практичних заняттях), рубіжний (контроль знань, умінь і навичок після закінчення модуля або курсу), відстрочений та підсумковий. Підсумковий контроль ­ державна атестація ­ проводиться у вигляді державних іспитів, у тому числі захисту випускної кваліфікаційної роботи. Висновки. Основною формою диференційованого рубіжного контролю в ВНЗ є іспит. Іспитом закінчується вивчення предмета або його основного розділу, причому викладач не може відмовитися від даної форми контролю хоча б тому, що вона вказана в навчальному плані, обов’язковому документі, якого необхідно дотримуватись
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Самура І. Б., Бєлєнічев І. Ф., Тихоновський О. В., Самура Б. Б.
Заглавие : Самостійна робота студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчання
Место публикации : Медична освіта. - 2007. - № 3. - С. 124 (Шифр МУ7/2007/3)
Предметные рубрики: Образования технология-- методы-- организ
Конференции
Найти похожие

5.

Заглавие журнала :Буковинський медичний вісник -2020г. т.24,N 1
Интересные статьи :
Авраменко Н. В. Можливості сучасних методів діагностики у жінок із безпліддям при хронічному ендометриті/ Н. В. Авраменко, В. Ю. Постоленко (стр.3-9)
Андрейчин C. М. Оцінка ентеросорбції у хворих на подагру/ C. М. Андрейчин, У. О. Мудра (стр.10-17)
Морфометричний аналіз ефективності заміщення кісткових дефектів тканинними еквівалентами на основі мультипотентних мезенхімальних стромальних клітин у стоматології (стр.18-27)
Богомолов А. Є. Сенсибілізація до алергену жита у пацієнтів з алергічним ринітом та атопічною бронхіальною астмою: порівняння діагностичних параметрів/ А. Є. Богомолов (стр.28-34)
Бойманов Ф. Х. Морфология и метрические свойства кожных ран, причиненных национальными узбекскими ножами/ Ф. Х. Бойманов, С. И. Индиаминов (стр.35-39)
Використання лазерної спектрофотометрії як біофізичного методу визначення вмісту ендотеліну-1 у пацієнтів з артеріальною гіпертензією (стр.40-45)
Особливості клітинного імунітету у хворих на системні захворювання сполучної тканини з хронічною активованою простою герпетичною інфекцією (стр.46-53)
Garmash O. V. Dependence of the periodontal state of individuals who were born macrosomic on their height-weight index at birth/ O. V. Garmash (стр.54-66)
Джуряк В. С. Адаптаційно-компенсаторні реакції організму хворих на есенційну артеріальну гіпертензію за хронічної хвороби нирок/ В. С. Джуряк (стр.67-73)
Резистентність до ацетилсаліцилової кислоти у пацієнтів із перенесеним гострим ішемічним інсультом (стр.74-78)
Міщенко О. М. Остеоінтеграція дентальних імплантатів з різними типами поверхні/ О. М. Міщенко, О. В. Солодовник, О. М. Олешко (стр.79-89)
Молодцов В. Є. Морфологічні особливості печінки при алкогольному гепатиті у поєднанні з гіпертонічною хворобою/ В. Є. Молодцов, І. С. Давиденко, О. І. Федів (стр.90-98)
Нечитайло Д. Ю. Особливості термографії у школярів із артеріальною гіпертензією/ Д. Ю. Нечитайло, Ю. М. Нечитайло, Т. М. Міхєєва (стр.99-106)
Особливості функціональної активності вагінального епітелію при місцевому лікуванні атрофічних вагінітів (стр.107-114)
Прокопів О. В. Кір у дітей першого року життя/ О. В. Прокопів, С. А. Лишенюк, Н. М. Прикуда (стр.115-120)
Решетник Л. Л. Особливості клінічного прояву генералізованих захворювань пародонта у хворих на нервову анорексію/ Л. Л. Решетник (стр.121-127)
Sarkisova Y. V. Diagnosis of the time since death by using of the azimuth-invariant Muller-matrix microscopy method of the human vitreous body/ Y. V. Sarkisova (стр.128-133)
Солов’юк О. А. Клініко-діагностичне та прогностичне значення порушення біомаркера жирової тканини у хворих на цукровий діабет 2-го типу із ожирінням та порушенням вуглеводного обміну/ О. А. Солов’юк (стр.134-141)
Оцінка ефективності кардіоцитопротекції в лікуванні хворих на гострий інфаркт міокарда та стабільну стенокардію шляхом цифрової обробки ЕКГ (дигіталізації) з подальшою її експертною оцінкою (стр.142-151)
Фік В. Б. Субмікроскопічні зміни пародонта при моделюванні хронічного опіоїдного впливу впродовж десяти тижнів та медикаментозній корекції/ В. Б. Фік, Г. М. Дмитрів, Є. В. Пальтов (стр.152-157)
Clinical course features of non-alcoholic steatohepatitis on obesity background in comorbidity with chronic obstructive pulmonary disease (стр.158-166)
Патогістологічні та гістохімічні особливості змін тканини печінки при неалкогольному стеатогепатиті залежно від наявності ішемічної хвороби серця (стр.167-173)
Становлення топографії кровоносних судин верхніх сечових шляхів у плодовому періоді онтогенезу людини (стр.174-180)
Чаплинська Н. В. Клінічний аналіз випадків тромбоемболій дрібних гілок легеневої артерії у пульмонологічних відділеннях центру легеневих захворювань м. Івано-Франківська за 2017-2018 роки/ Н. В. Чаплинська, В. Т. Рудник, Н. З. Позур (стр.181-187)
Чернецька Н. В. Ефективність застосування аторвастатину у хворих на хронічне обструктивне захворювання легень із супутнім цукровим діабетом типу 2/ Н. В. Чернецька (стр.188-194)
Зараженість кліщів, відібраних від людей в Україні, збудниками деяких бактеріозів (стр.195-201)
Юрценюк О. С. Динаміка рівнів тривожності, депресії, алекситимії та нейротизму у студентів залежно від курсу навчання/ О. С. Юрценюк (стр.202-206)
Загричук О. М. Використання засобів інтерактивних технологій у пізнавальній діяльності студентів при вивченні дисципліни "Медична біологія"/ О. М. Загричук, І. Б. Привроцька, Л. Я. Федонюк (стр.207-212)
Про-екологічне виховання студентів-медиків в освітньому просторі (стр.213-221)
Моніторинг якості оформлення медичної документації випускниками-стоматологами (стр.222-226)
Самура І. Б. Кейс-метод як ефективний інструмент професіонально-орієнтованого навчання у закладах вищої медичної освіти/ І. Б. Самура, О. В. Тихоновський (стр.227-233)
Імунотерапія раку порожнини рота і ротоглотки (стр.234-241)
Рябенко Т. В. Аналіз впливу злоякісних новоутворень на стан кісткової системи та з’ясування дії протипухлинних хіміопрепаратів на регенерацію кісткової тканини (огляд літератури)/ Т. В. Рябенко, А. О. Понирко (стр.242-249)
Соловей В. М. Сучасні погляди на предиктори невиношування вагітності в ранні терміни гестації (огляд літератури)/ В. М. Соловей (стр.250-256)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Заглавие журнала :Медична освіта -2018г.,N 4
Интересные статьи :
Булах І. Є. Напередодні запровадження ЄДКІ. КРОК 1. 2018; спеціальності "Медицина”, "Стоматологія”, "Фармація”/ І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Т. С. Слухай (стр.6-18)
Андрейчин М. А. Практичні навички для студентів медичного факультету на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією: нові підходи та оптимізація навчання/ М. А. Андрейчин [та ін.] (стр.19-21)
Бєленічев І. Ф. Форми контролю в медичному ВНЗ України: старий – новий усний іспит/ І. Ф. Бєленічев [та ін.] (стр.22-25)
Білий А. К. Онлайн-підготовка студентів до ліцензійного іспиту "КРОК 1. Фармація” з органічної хімії: поточний стан, перспективи впровадження/ А. К. Білий, О. Ю. Воскобойнік, С. І. Коваленко (стр.26-30)
Венгер О. П. Мотивація досягнення як важливий чинник успішного професійного становлення студентів-медиків/ О. П. Венгер [та ін.] (стр.31-35)
Волощук Н. І. Позааудиторна робота студента: невикористаний резерв або джерело дидактичних інновацій/ Н. І. Волощук [та ін.] (стр.36-40)
Дроненко В. Г. Дослідження комунікативної компетентності майбутніх лікарів/ В. Г. Дроненко (стр.41-47)
Кліщ І. М. Особливості впровадження процесу комерціалізації результатів наукових досліджень у закладах вищої медичної освіти/ І. М. Кліщ [та ін.] (стр.48-51)
Колодницька О. Д. Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови (за професійним спрямуванням) у студентів медичних ВНЗ за допомогою інтерактивних технологій і методів навчання/ О. Д. Колодницька (стр.52-55)
Корда М. М. Принципові підходи до викладання біохімії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського з огляду на вимоги компетентності/ М. М. Корда [та ін.] (стр.56-58)
Кривов’яз О. В. Розвиток спеціальних (фахових) компетентностей як шлях до покращення якості практичної підготовки студентів/ О. В. Кривов’яз [та ін.] (стр.59-63)
Мартинюк В. М. Використання сценаріїв з елементами клінічної фармакології при вивченні окремих тем з акушерства та гінекології/ В. М. Мартинюк, Л. О. Краснянська, С. Л. Маланчук (стр.64-66)
Малиновський А. В. . Переваги сучасних симуляційних і мультимедійних технологій у викладанні хірургічних хвороб і ендоскопічної хірургії студентам та курсантам післядипломної освіти/ А. В. Малиновський, А. С. Ставничий, М. Н. Майоренко (стр.67-70)
Мокія-Сербіна С. О. Удосконалення підготовки лікарів загальної практики – сімейної медицини з питань амбулаторної педіатрії/ С. О. Мокія-Сербіна, В. В. Чечель (стр.71-72)
Перцева Т. О. Інтерактивні технології навчально-пізнавальної діяльності – інноваційні методики змішаного навчання/ Т. О. Перцева [та ін.] (стр.73-76)
Подплєтня О. А. . Інноваційні технології в професійній освіті: сучасні тенденції та практика впровадження/ О. А. Подплєтня, Т. М. Потапова, В. Ю. Слєсарчук (стр.77-80)
Поліщук І. П. Переддипломна практика з акушерства та гінекології студентів коледжу за спеціальністю "Лікувальна справа” та ефективність її проведення/ І. П. Поліщук (стр.81-84)
Разнатовська О. М. Актуальність впровадження в освітній процес студентів-медиків інтерактивних методів навчання/ О. М. Разнатовська [та ін.] (стр.85-88 )
Рогальська Я. В. Шляхи оптимізації практичної підготовки майбутніх лікарів під час проходження літньої виробничої практики/ Я. В. Рогальська [та ін.] (стр.89-92)
Сандуляк Т. В. Як подолати недостатню мовну та цифрову компетентності викладачів і слухачів у післядипломній освіті/ Т. В. Сандуляк [та ін.] (стр.93-98)
Степанов Ю. М. Вдосконалення форм і методів післядипломного навчання лікарів по модулю "Гастроентерологія”/ Ю. М. Степанов [та ін.] (стр.99-101)
Швед М. І. Основні напрямки підготовки іноземних студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги/ М. І. Швед [та ін.] (стр.102-107)
Шостакович-Корецька Л. Р. Інноваційні методи навчання у підготовці учасників професійно-орієнтованих олімпіад/ Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.] (стр.108-112)
Шульгай А. Г. Міждисциплінарна інтеграція як складова проблемно-орієнтованого навчання у медичному університеті/ А. Г. Шульгай [та ін.] (стр.113-116)
Яременко О. Б. Зміна формату проведення лекційних занять для студентів-медиків нового покоління/ О. Б. Яременко [та ін.] (стр.117-120)
Kozyolkin О. А. Organization of educational researches of students at the department of nervous diseases/ О. А. Kozyolkin, S. О. Medvedkova (стр.121-123)
Беденюк А. Д. Етапи практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені професора Л. Я. Ковальчука/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.124-126)
Болух В. А. Сучасні математичні моделі в термодинаміці біологічних процесів/ В. А. Болух (стр.127-131)
Калашченко С. І. Домедична допомога як базова складова у формуванні компетентностей фахівців з фізичної терапії та ерготерапії/ С. І. Калашченко [та ін.] (стр.132-135)
Корнякова В. В. Оцінювання якості знань молодших медичних спеціалістів засобами тестового контролю/ В. В. Корнякова, О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська (стр.136-140)
Коробчанський В. О. Актуальні питання формування мотивації до навчання у студентів Харківського національного медичного університету/ В. О. Коробчанський [та ін.] (стр.141-144)
Паласюк Г. Б. Специфіка підготовки педагогічного персоналу для медсестринської освіти в Австрії/ Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк (стр.145-152)
Підгірний В. В. Організація навчального процесу провізорів-інтернів на кафедрі фармації навчально-наукового інституту післядипломної освіти/ В. В. Підгірний, Л. С. Фіра, М. Б. Чубка (стр.153-156)
Разумний Р. В. Проблеми підготовки англомовних студентів-стоматологів на профільних кафедрах та шляхи їх вирішення/ Р. В. Разумний, О. О. Фастовець, Є. Л. Альберт (стр.157-160)
Растворов О. А. Вмотивованість як чинник формування професійної спрямованості у студентів медичного ВНЗ/ О. А. Растворов, І. О. Растворов (стр.161-165)
Рублевська Н. І. Оцінка студентами ефективності самостійної роботи при вивченні гігієнічних дисциплін/ Н. І. Рублевська [та ін.] (стр.166-168)
Сафонова О. В. Круглий стіл як один із методів формування майбутнього лікаря/ О. В. Сафонова, А. М. Урбанович (стр.169-171)
Семенець А. В. Про засоби СДО Moodle для підготовки навчальних матеріалів для курсів хімічного та фармацевтичного спрямування/ А. В. Семенець [та ін.] (стр.172-177)
Спіріна І. Д. Оптимізація процесу викладання дисципліни "Психіатрія. Наркологія” в сучасних умовах/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.178-181)
Стойкевич Г. В. Шляхи оптимізації підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту "КРОК 3”/ Г. В. Стойкевич, О. І. Лебідь, К. М. Дуда (стр.182-184)
Voloshyna L. O. Development of empathic abilities in medical students/ L. O. Voloshyna [та ін.] (стр.185-190)
Саварин Т. В. Розвиток вищої освіти Греції (на прикладі університету ім. Аристотеля в м. Салоніках)/ Т. В. Саварин, Ю. Ю. Яриш, О. В. Денефіль (стр.191-195)
До 80-річчя від дня народження доктора медичних наук, професора Василя Миколайовича Василюка (стр.196-197)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Заглавие журнала :Медична освіта -2007г.,N 3
Интересные статьи :
Банчук М. В. Біоетика як навчальна дисципліна у вищій медичній школі України/ М. В. Банчук [и др.] (стр.8-10)
Воронено Ю. В. Визначення критеріїв якості в системі безперервного професійного розвитку лікарів/ Ю. В. Воронено [и др.] (стр.11-15)
Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Болгарії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.16-18)
Шатило В. Й. Підготовка медичних і науково-педагогічних кадрів для галузі охорони здоров’я Житомирської області/ В. Й. Шатило [и др.] (стр.19-21)
Матеріали науково-практичної конференції "Перспективи практично-орієнтованого викладання теоретичних дисциплін у вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладах" 15-16 листопада 2007 р. М.Тернопіль (стр.22-141)
Вадзюк С. Н. Організація практично-орієнтованого навчання на кафедрі нормальної фізіології/ С. Н. Вадзюк [и др.] (стр.23-25)
Владзимирський А. В. Перспективи практично-орієнтованого навчання на етапі післядипломної підготовки керівників медичних закладів/ А. В. Владзимирський, В. М. Лобас, О. Т. Дорохова (стр.26-28)
Ветютнева Н. О. Викладання предмета фармакогнозії на циклі спеціалізації (інтернатури) зі спеціальності "Клінічна фармація"/ Н. О. Ветютнева [и др.] (стр.29-31)
Волошин М. А. Проблеми організації навчального процесу на кафедрі анатомії людини в умовах переходу до кредитно-модульної системи/ М. А. Волошин [и др.] (стр.31-33)
Герасимюк І. Є. Перші результати впровадження практично-орієнтованого навчання на кафедрі анатомії людини/ І. Є. Герасимюк [и др.] (стр.33-36)
Гоженко А. І. Теоретичні основи вдосконалення організації практичного заняття з патофізіології/ А. І. Гоженко [и др.] (стр.36-38)
Губський Ю. І. Досвід кафедри біоорганічної, біологічної та фармацевтичної хімії НМУ з методичного забезпечення викладання дисципліни "біологічна та біоорганічна хімія" в умовах запровадження кредитно-модульної системи/ Ю. І. Губський [и др.] (стр.38-40)
Гудима А. А. Вивчення студентами на заняттях з фармакології противиразкових препаратів - гепатотоксичних проявів комбінованого застосування лансопразолу, метронідазолу і кларитроміцину/ А. А. Гудима, В. В. Підгірний (стр.41-43)
Гутор Н. С. Впровадження питань профілактики ВІЛ-інфекції в тематику практичних занять студентів стоматологічного факультету/ Н. С. Гутор [и др.] (стр.43-45)
Гудима А. А. Вивчення студентами медичного факультету на практичних заняттях застосування ліофілізованих ксенодермотрансплантатів-нового напрямку лікування кріоуражень шкіри/ А. А. Гудима, О. Б. Сван (стр.46-48)
Камінська Т. М. Значення вивчення економічної теорії для майбутніх організаторів охорони здоров’я/ Т. М. Камінська, А. А. Громов, В. І. Кравченко (стр.48-51)
Климнюк С. І. Досвід застосування практично-орієнтованого навчання студентів медичного факультету на кафедрі медичної біології, мікробіології, вірусології та імунології в умовах кредитно-модульної системи/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.52-54)
Козаченко О. В. Інноваційні технології організації практично-орієнтованого навчання в умовах кредитно-модульної системи при викладанні дисципліни «Історія медицини» в Одеському державному медичному університеті/ О. В. Козаченко (стр.54-58)
Олійник О. В. Проблеми реалізації питань професійної підготовки студентів згідно з болонською системою навчання в Україні/ О. В. Олійник [и др.] (стр.58-60)
Пайкуш М. А. Взаємозв’язок теоретичних та професійно зорієнтованих дисциплін як засіб мотивації студентів вищих медичних навчальних закладів на прикладі викладання медичної та біологічної фізики/ М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський (стр.61-65)
Рудень В. В. Про навчання майбутніх лікарів "Історії медицини" за кредитно-модульною системою у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/ В. В. Рудень [и др.] (стр.66-70)
Сливко Е. І. Досвід викладання дисципліни "Медична і біологічна фізика" у контексті практично орієнтованої медичної освіти/ Е. І. Сливко [и др.] (стр.70-72)
Солонинко І. І. До проблеми удосконалення практичної підготовки студентів вищих медичних навчальних закладів/ І. І. Солонинко (стр.72-75)
Тарасенко Л. М. Практично-орієнтоване викладання біологічної хімії у медичних навчальних закладах/ Л. М. Тарасенко [и др.] (стр.76-77)
Філіппова Л. В. Теорія і практика професійної підготовки майбутніх фахівців фармацевтичної галузі у процесі вивчення хімічних дисциплін/ Л. В. Філіппова, В. О. Калібабчук, В. П. Сергієнко (стр.78-82)
Хара М. Р. Роль патологічної фізіології в системі підготовки працівника медичної галузі та практично-орієнтованого навчання/ М. Р. Хара [и др.] (стр.82-85)
Холодкова О. Л. Подальша оптимізація викладання анатомії людини англійською мовою для студентів міжнародного факультету (у зв’язку з введенням кредитно-модульної системи)/ О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна, І. Г. Гудіна (стр.86-88)
Ястремська С. О. Досвід іперспективи практично-орієнтованого викладання біохімії/ С. О. Ястремська, С. Р. Підручна, О. І. Острівка (стр.89-90)
Бажора Ю. І. Практично-орієнтоване викладання елективного курсу "Сучасні проблеми молекулярної біології" студентам першого курсу/ Ю. І. Бажора, М. М. Чеснокова, А. В. Шевеленкова (стр.91)
Боднар Я. Я. Особливості викладання патоморфології за умов практично-орієнтованого навчання/ Я. Я. Боднар [и др.] (стр.92)
Васецька Л. І. Особливості викладання мови іноземним студентам-медикам з англійською формою навчання/ Л. І. Васецька (стр.93)
Василевич С. В. Виховання почуттів культурного господаря у студентів-медиків засобами економічної теорії/ С. В. Василевич (стр.94-95)
Ветютнева Н. О. Актуальні питання підвищення кваліфікації уповноважених осіб/ Н. О. Ветютнева [и др.] (стр.95)
Волков К. С. Викладання гістології у контексті її практичної спрямованості/ К. С. Волков [и др.] (стр.96-97)
Волохова Г. О. Особливості викладання теоретичних дисциплін відповідно до принципів Європейської кредитно-трансферної системи (ECTS)/ Г. О. Волохова, Е. В. Герасимович (стр.97-98)
Вороніна Л. М. Особливості викладання біологічної хімії у національному фармацевтичному університеті/ Л. М. Вороніна [и др.] (стр.98-99)
Гейченко В. П. Модульна програма мовної підготовки іноземних студентів-нефілологів як новий напрямок у професійно-орієнтованому навчанні/ В. П. Гейченко, О. В. Денисенко, О. В. Келеберденко (стр.99-100)
Гнатюк М. С. Засвоєння практичних навичок залежно від психофізичних особливостей студента/ М. С. Гнатюк [и др.] (стр.100-101)
Гончарова Н. Г. Формування практичних навичок при вивченні студентами -медиками змістового модуля "Роль ЦНС в регуляції рухових функцій" на кафедрі нормальної фізіології/ Н. Г. Гончарова (стр.101-102)
Зіменковський Б. С. Удосконалення практичної підготовки студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.102-103)
Зупанець І. А. Методичні підходи до викладання клінічної фармакології у студентів спеціальності "Клінічна фармація"/ І. А. Зупанець [и др.] (стр.103-104)
Зупанець І. А. Фармацевтична опіка-теоретична модель професійної діяльності клінічного провізора/ І. А. Зупанець [и др.] (стр.104-105)
Зупанець І. А. "Клінічне вивчення лікарських засобів" як дисципліна в системі підготовки клінічного провізора/ І. А. Зупанець, А. М. Семенов (стр.105-106)
Камінська Т. М. Значення вивчення економічної теорії для майбутніх організаторів охорони здоров’я/ Т. М. Камінська, А. А. Громов, В. І. Кравченко (стр.106-107)
Камков В. П. До питання викладання нетрадиційної медицини в системі вищої освіти/ В. П. Камков, А. Г. Красовська (стр.107)
Кашуба М. О. Шляхи підвищення практичної направленості викладання гігієни у ВМ(Ф)НЗ/ М. О. Кашуба [и др.] (стр.108)
Кащенко О. А. Впровадження альтернативних комп’ютерних технологій до навчального процесу на кафедрі нормальної фізіології ОДМУ-нові можливості/ О. А. Кащенко, О. А. Шандра (стр.108-109)
Ковальчук Л. Є. Перспективи практично-орієнтованого викладання молекулярної біології як базової дисципліни для молекулярної медицини/ Л. Є. Ковальчук, Р. В. Козовий, Н. В. Чернюк (стр.109-110)
Козярін І. П. Сучасні проблеми та можливі шляхи оптимізації практичної підготовки фахівців/ І. П. Козярін, В. І. Слободкін, І. М. Хоменко (стр.110-111)
Кресюн В. Й. Перспективи викладання та вивчення клінічної фармації на фармацевтичному факультеті/ В. Й. Кресюн, С. Б. Стречень, О. Л. Тимчишин (стр.111-112)
Крушинська Т. Ю. Модульний контроль як складова практично-орієнтованого викладання медичної мікробіології/ Т. Ю. Крушинська, Г. М. Кременчуцький, Л. Г. Юргель (стр.112-113)
Личковський Е. І. Професійна спрямованість вивчення медичної і біологічної фізики у вищих медичних закладах освіти/ Е. І. Личковський, Л. Ф. Ємчик, М. І. Драчук (стр.114)
Лобань Г. А. Формування практичних навичок та умінь - важливий орієнтир в інтеграції теоретичної та практичної підготовки майбутніх лікарів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ Г. А. Лобань [и др.] (стр.115)
Опришко В. І. Про послідовність викладання клінічної та базової фармакології у світлі принципів кредитно-модульної системи/ В. І. Опришко [и др.] (стр.116)
Павліченко В. І. До поліпшення викладання медичної біології/ В. І. Павліченко [и др.] (стр.117)
Педанов Ю. Ф. Практично-орієнтоване викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.118)
Попов О. Г. Кредитно-модульна система навчання на кафедрі оперативної хірургії і топографічної анатомії/ О. Г. Попов [и др.] (стр.119)
Попович А. П. З досвіду організації навчальної роботи з біології англійськомовних студентів/ А. П. Попович, В. В. Галиця (стр.120)
Посохова К. А. Досвід практично-орієнтованого навчання на кафедрі фармакології/ К. А. Посохова [и др.] (стр.121)
Пропіснова В. В. Про актуальність викладання дисципліни "Сучасні проблеми біоетики" студентам фармацевтичних спеціальностей/ В. В. Пропіснова, В. А. Мороз (стр.122)
Романенко М. І. Перспективи практично-орієнтованого викладання біохімії у вищих медичних навчальних закладах в умовах кредитно-модульної системи навчання/ М. І. Романенко [и др.] (стр.123)
Самура І. Б. Самостійна робота студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчання/ І. Б. Самура [и др.] (стр.124)
Сеник Л. М. Проблеми навчання аудіювання текстів за фахом в іншомовній аудиторії/ Л. М. Сеник (стр.125)
Сеник Л. М. Роль навчальних правил в практичному курсі російської мови при навчанні іноземних студентів-медиків/ Л. М. Сеник, Л. Ф. Богуславська (стр.126)
Сеник Л. М. Когнітивний підхід до навчання сприйняття, осмислення і переробки наукової інформації іноземними студентами/ Л. М. Сеник, Л. М. Корбут (стр.127)
Сеник Л. М. Підготовка іноземних студентів-медиків до монологічного висловлення на професійні теми/ Л. М. Сеник, О. А. Рощупкина (стр.128)
Сеник Л. М. Комунікативна спрямованість навчання іноземних студентів-медиків/ Л. М. Сеник, С. П. Турковський (стр.129)
Сеник Л. М. Інтеграція практично-орієнтованого викладання природничих дисциплін на допрофесійному етапі та у вищому медичному навчальному закладі/ Л. М. Сеник, Я. В. Цехмістер (стр.130)
Смольська Л. Ю. Лінгводидактичні засади формування фонетичної компетенції майбутніх фахівців у медико-біологічній галузі/ Л. Ю. Смольська, О. М. Беляева (стр.131)
Стречень Б. М. Особливості викладання проблем фінансування в курсі "Економіка охорони здоров’я"/ Б. М. Стречень [и др.] (стр.132)
Фіра Л. С. Фармакогнозія - практично-орієнтована дисципліна для студентів провізорів/ Л. С. Фіра [и др.] (стр.133)
Черкасов В. Г. Шляхи підвищення ефективності самостійної роботи студентів при вивченні анатомії людини в медичному університеті/ В. Г. Черкасов (стр.134)
Шепітько В. І. Сучасні аспекти практичної спрямованості навчання студентів стоматологічного факультету на кафедрі гістології, цитології та ембріології/ В. І. Шепітько [и др.] (стр.135)
Шульгай А. Г. Викладання соціальної медицини у контексті підготовки організаторів в охороні здоров’я/ А. Г. Шульгай [и др.] (стр.136)
Яковлева В. О. Впровадження в навчальний процес нової вибіркової професійно-орієнтованої дисципліни "Побічна дія ліків"/ В. О. Яковлева [и др.] (стр.136-137)
Яковлева В. О. Досвід виконання дипломних робіт з фармакоекономіки/ В. О. Яковлева, О. О. Герасимова, Н. В. Бездітко (стр.138)
Яцина О. В. Методологічно та практично значущі особливості підготовки студентів-медиків до ліцензійного іспиту "Крок-2" на циклових заняттях з загальної гігієни та екології/ О. В. Яцина [и др.] (стр.139)
Талалаєнко О. М. Про проведення в Донецькому державному медичному університеті їм. М. Горького міжнародного науково-практичного семінару з проблем вищої професійної освіти/ О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак (стр.140-141)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Заглавие журнала :Буковинський медичний вісник -2014г. т.18,N 2
Интересные статьи :
Афанасюк О. І. Досягнення цільового рівня артеріального тиску у хворих на артеріальну гіпертензію з коморбідним цукровим діабетом 2-го типу після стандартного/ О. І. Афанасюк (стр.3-7)
Білецький С. В. Стан вуглеводного, ліпідного обміну та швидкість клубочкової фільтрації у хворих на гіпертонічну хворобу ІІ стадії та в поєднанні з цукровим діабетом типу 2/ С. В. Білецький [и др.] (стр.8-10)
Бойко В. В. Хвороботворна флора при піопневмотораксі та її чутливість до антибіотиків/ В. В. Бойко, Д. Е. Лопатенко (стр.11-13)
Бондарчук Т. І. Вплив вітамінів С та Е на процеси ліпопероксидації та активність NO-синтазної системи в підшлунковій залозі щурів на тлі адреналін-індукованого стресу/ Т. І. Бондарчук (стр.14-17)
Гергелюк Т. С. Порівняння впливу кондиційованого середовища від мезенхімальних стовбурових клітин людини та інтерферону-α на розвиток популяції пухлинних клітин MCF-7/ Т. С. Гергелюк, О. М. Перепелиціна, М. В. Сидоренко (стр.18-23)
Гриджук Т. І. Стан пероксидного окиснення ліпідів та системи антиоксидантного захисту при медикаментозно-індукованих ураженнях печінки у хворих на хронічний лімфолейкоз/ Т. І. Гриджук (стр.24-28)
Домбровський Д. Б. Диференціація стромальних клітин жирової тканини за різних умов трансплантації клітин в експерименті/ Д. Б. Домбровський (стр.29-31)
Заєць Т. А. Вплив крововтрати на динаміку показників жовчоутворювальної функції печінки у відповідь на краніоскелетну травму/ Т. А. Заєць (стр.32-35)
Жакун І. Б. Динаміка показників метаболізму ліпідів залежно від вираженості тривожності під впливом низькочастотної магнітотерапії/ І. Б. Жакун (стр.36-40)
Кметь Т. І. Рання та відстрочена реакція клітин кори скроневої частки великих півкуль головного мозку щурів на ішемічно-реперфузійне пошкодження/ Т. І. Кметь (стр.41-44)
Коваль Г. Д. Роль трансформувального фактору росту-β та матричної металопротеїнази-9 в імунопатогенезі ендометріозу, поєднаного з безпліддям/ Г. Д. Коваль (стр.45-49)
Колоскова О. К. Особливості перебігу бронхіальної астми фізичного напруження в школярів із поліморфізмом генів глутатіон-S-трансферази/ О. К. Колоскова [и др.] (стр.50-53)
Косілова С. Е. Вивчення метаболічних порушень у жінок у постменопаузі/ С. Е. Косілова (стр.54-56)
Котюжинская С. Г. Характеристика липидтранспортной системы у больных при гипогепаринемии/ С. Г. Котюжинская, А. И. Гоженко (стр.57-59)
Кузняк Н. Б. Оптимізація репараційного остеогенезу при атиповому видаленні зубів/ Н. Б. Кузняк, М. П. Продан, С. І. Трифаненко (стр.60-62)
Манащук Н. В. Гігієнічний статус порожнини рота пацієнтів на тлі хронічних колітів/ Н. В. Манащук (стр.63-65)
Мізюк В. М. Ендотеліальна дисфункція та шляхи її корекції у хворих на артеріальну гіпертензію із супутньою серцевою недостатністю/ В. М. Мізюк (стр.66-68)
Москалюк В. Д. Порушення мікробіоценозу товстої кишки у хворих на ВІЛ-інфекцію/СНІД / В. Д. Москалюк, І. В. Баланюк (стр.69-73)
Новицкая И. К. Распространенность стоматологической патологии у лиц с болезнью Шегрена / И. К. Новицкая, А. И. Челий (стр.74-76)
Оленович О. А. Неспецифічна реактивність організму хворих на цукровий діабет залежно від його типу/ О. А. Оленович (стр.77-80)
Оринчак М. А. Динаміка показників системи гемостазу під впливом антиагрегантного лікування у хворих на фібриляцію передсердь при метаболічному синдромі/ М. А. Оринчак, М. М. Василечко (стр.81-85)
Паліброда Н. М. Деякі аспекти патогенезу ерозивно-виразкових уражень шлунка у хворих на цироз печінки/ Н. М. Паліброда, О. І. Федів (стр.86-88)
Покровська Т. В. Клінічно-лабораторна характеристика і вікові особливості при Епштейна-Барра вірусній інфекції/ Т. В. Покровська (стр.89-93)
Сегедій Л. І. Порівняльна характеристика перебігу і завершення багатоплідної та одноплідної вагітності після запліднення in vitro та переносу ембріонів у порожнину матки/ Л. І. Сегедій, О. І. Прокопів (стр.94-98)
Семененко С. Б. Особливості структури хроноритмів екскреторної функції нирок за умов гіперфункції шишкоподібної залози/ С. Б. Семененко (стр.99-101)
Склярова В. О. Зміни слизових і шкіри зовнішніх статевих органів жінок при ентеробіозі/ В. О. Склярова, К. І. Бодня (стр.102-104)
Тащук В. К. Патогенетичні особливості терапії гіпертонічної хвороби у пацієнтів із супутнім абдомінальним ожирінням та дефіцитом маси тіла/ В. К. Тащук, В. І. Денисюк, Г. І. Хребтій (стр.105-108)
Ткаченко А. С. Система генерации оксида азота при экспериментальном гастроэнтероколите/ А. С. Ткаченко, В. Г. Гопкалов, М. А. Орлова (стр.109-112)
Чимпой К. А. Патогенетичне обґрунтування корекції порушень системи фібринолізу плазми крові у хворих на хронічні дифузні захворювання печінки з порушенням тиреоїдного гомеостазу/ К. А. Чимпой [и др.] (стр.113-115)
Чорній Н. В. розповсюдженність та особливості клінічних проявів захворювань тканин пародонта у хворих на хронічний панкреатит/ Н. В. Чорній (стр.116-119)
Шахова О. О. Оцінка контролю бронхіальної астми в періоді клінічного благополуччя у підлітків залежно від виразності запалення бронхів/ О. О. Шахова, І. Б. Січкар (стр.120-123)
Шумко Г. І. Оцінка окремих показників імуноцитокінового профілю в осіб молодого віку, хворих на бронхіальну астму/ Г. І. Шумко (стр.124-126)
Щурук Н. В. Корекція дисбіотичних станів статевих шляхів у вагітних із невиношуванням шляхом двоетапного підходу до лікування/ Н. В. Щурук (стр.127-131)
Клименюк В. П. Аналіз впливу факторів визрівання когорт за народженням на географічний розподіл ризиків інвалідизації внаслідок серцево-судинних захворювань/ В. П. Клименюк, О. М. Очередько (стр.132-139)
Шевчук В. І. Аналіз якості лікувально-реабілітаційних заходів в осіб з бронхообструктивними захворюваннями та обґрунтування сучасних підходів до їх удосконалення/ В. І. Шевчук [и др.] (стр.140-144)
Шульгіна В. В. Статистичні показники епідеміологіі колоректального раку серед населення Чернівецької області, України та світу/ В. В. Шульгіна [и др.] (стр.145-147)
Ілащук Т. О. Артеріальна гіпертензія, дисфункція нирок та остеоартроз у пацієнтів з ожирінням/ Т. О. Ілащук, Н. В. Швець, Т. В. Захарчук (стр.148-152)
Сорокман Т. В. Етіопатогенез гастриту типу в у дітей/ Т. В. Сорокман [и др.] (стр.153-156)
Ляшук П. М. Синдром гіперандрогенії і тиреоїдний статус у жінок/ П. М. Ляшук [и др.] (стр.157-158)
Тащук В. К. Нові підходи до діагностики та лікування серцевої недостатності/ В. К. Тащук, О. С. Полянська, О. І. Гулага (стр.159-161)
Березнюк В. В. Некоторые аспекты освоения практических навыков студентами на кафедре оториноларингологии/ В. В. Березнюк [и др.] (стр.162-164)
Каратєєва С. Ю. Шляхи покращення викладання студентам дисципліни «Медсестринство в хірургії» за спеціальністю «Сестринська справа» (ОКР – «молодший спеціаліст»)/ С. Ю. Каратєєва [и др.] (стр.165-167)
Кутинська І. П. Написання дипломних робіт як ключовий метод оптимізації підготовки спеціалістів за фахом “Фармація”/ І. П. Кутинська (стр.168-169)
Плеш І. А. Організація навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи навчання/ І. А. Плеш, Л. Д. Борейко (стр.170-172)
Самура І. Б. Особливості викладання фармакології іноземним студентам в умовах кредитно-модульної системи організації навчання/ І. Б. Самура (стр.173-176)
Хільчевська В. С. Впровадження елементів кредитно-модульної системи у підготовку лікарів-інтернів до ЛІІ «Крок-3. Загальна лікарська підготовка»/ В. С. Хільчевська, Л. В. Колюбакіна (стр.177-179)
Бачинський В. Т. Наукові нариси кафедри судової медицини в минулому та сьогоденні/ В. Т. Бачинський [и др.] (стр.180-183)
Білецький С. В. Метаболічні порушення у хворих на гіпертонічну хворобу як науковий напрямок кафедри сімейної медицини/ С. В. Білецький, О. А. Петринич, Т. В. Казанцева (стр.184-187)
Пашковський В. М. Наукові здобутки кафедри нервових хвороб, психіатрії та медичної психології ім. С. М. Савенка/ В. М. Пашковський, І. І. Кричун (стр.188-193)
Пішак В. П. Минуле, сьогодення і майбутнє кафедри медичної біології Буковинського державного медичного університету (до 70-річного ювілею кафедри)/ В. П. Пішак [и др.] (стр.194-196)
Тодоріко Л. Д. Історія становлення кафедри фтизіатрії та пульмонології Буковинського державного медичного університету, перспективи розвитку/ Л. Д. Тодоріко [и др.] (стр.197-202)
Яковець К. І. Медичні INTERNET-вісті. Частина II/ К. І. Яковець, С. Є. Дейнека (стр.203-205)
Банул Б. Ю. Матеріали науково-практичної конференції “Природничі читання” (16-19 травня 2014 року, М. Чернівці)/ Б. Ю. Банул (стр.206-251)
Бирчак І. В. Розвиток маткових труб наприкінці плодового періоду онтогенезу людини/ І. В. Бирчак, Ф. Д. Марчук (стр.206-208)
Вепрюк Ю. М. Особливості регуляції агрегатного стану крові жінок на тлі дисфункціональних маткових кровотеч репродуктивного віку/ Ю. М. Вепрюк (стр.209-210)
Гошовська А. В. Характеристика показників екскреторної та кислотнорегулювальної функцій нирок за умов дії солей алюмінію у статевонезрілих та статевозрілих щурів/ А. В. Гошовська (стр.211-213)
Дудченко І. О. Дозрівання плаценти людини, діагностика зрілості матково-плацентарної ділянки/ І. О. Дудченко, В. М. Гошовський (стр.214-216)
Кондря Д. О. Ризик розвитку артеріальної гіпертензії залежно від поліморфізму T393C гена α-субодиниці G-білка/ Д. О. Кондря (стр.217-220)
Косілова С. Є. Ехографічні параметри розвитку ембріона при неускладненій вагітності та плацентарній недостатності на тлі невиношування/ С. Є. Косілова, І. В. Каліновська (стр.221-223)
Кравченко О. В. Гормональна адаптація фетоплацентарного комплексу у вагітних із прееклампсією/ О. В. Кравченко (стр.224-226)
Кравченко О. В. Аналіз антенатальних факторів ризику при багатоплідній вагітності/ О. В. Кравченко (стр.227-229)
Кузьміна О. О. Перинатальні ризики при повторному кесаревому розтині та вагінальних пологах у жінок із рубцем на матці/ О. О. Кузьміна, В. А. Варвус (стр.230-232)
Макаренко М. В. Продукція і рецепція чинників росту в плаценті при фізіологічній вагітності та ускладненою гестозом/ М. В. Макаренко (стр.233-235)
Підвисоцька Н. І. Оптимізація діагностики ушкоджуючих перинатальних чинників при синдромі затримки розвитку плода/ Н. І. Підвисоцька, О. О. Кузьміна (стр.236-238)
Проняєв Д. В. Випадок пізньої діагностики дермальної фокальної гіпоплазії у дитини/ Д. В. Проняєв [и др.] (стр.239-241)
Сивокоровська А. С. Варіанти будови матки у плодів/ А. С. Сивокоровська (стр.242-244)
Хаврона О. П. Перспективи діагностики гострої коронарної недостатності шляхом використання фрактального аналізу лазерних поляризаційних зображень міокарда/ О. П. Хаврона [и др.] (стр.245-248)
Хаврона О. П. Вплив подвійного інгібітору ЦОГ-2/5-ЛОГ на функціонування системи L-аргінін/NO у сироватці крові щурів при експериментальній виразці шлунка/ О. П. Хаврона (стр.249-251)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Заглавие журнала :Медична освіта -2014г.,N 3 (дод.)
Интересные статьи :
Абатуров О. Є. Формування світогляду майбутніх лікарів у контексті біоетики при викладанні медичної генетики/ О. Є. Абатуров [и др.] (стр.9-12)
Авраменко Н. В. Проблеми викладання аспектів репродуктивної медицини на медичному факультеті медичного університету/ Н. В. Авраменко [и др.] (стр.13-15)
Бачук-Понич Н. В. Інтерактивні методи навчання в практиці студентського наукового гуртка/ Н. В. Бачук-Понич, Т. О. Ілащук (стр.16-17)
Безрук Т. О. Міждисциплінарна інтеграція в процесі вивчення клінічних дисциплін/ Т. О. Безрук, В. В. Безрук (стр.18-19)
Бербець А. М. Використання інтерактивних методик при проведенні практичних занять з акушерства та гінекології/ А. М. Бербець (стр.20-22)
Бідзіля П. О. Світоглядна мотивація пізнавальної діяльності/ П. О. Бідзіля, В. А. Жадько (стр.23-26)
Бойчук Т. М. Новітні технології при викладанні дисципліни "Гістологія, цитологія та ембріологія” в Буковинському державному медичному університеті/ Т. М. Бойчук [и др.]
Бойчук Т. М. Актуальні питання підготовки іноземних студентів до складання іспитів для підтвердження дипломів на батьківщині випускників/ Т. М. Бойчук [и др.] (стр.30-32)
Борейко Л. Д. Компетентнісний підхід в організації навчального процессу/ Л. Д. Борейко, Ю. С. Букатару, А. І. Перижняк (стр.33-35)
Булик Р. Є. Роль і місце самостійної роботи в навчальній діяльності студента/ Р. Є. Булик, Н. В. Черновська (стр.36-37)
Буряк О. Г. Досвід викладання педіатрії в контексті підготовки спеціалістів первинної медичної допомоги/ О. Г. Буряк, Ю. М. Нечитайло (стр.38-40)
Височанська Т. П. Науково-дослідна робота студентів – важливий елемент підготовки медичних фахівців із дисциплін дерматовенерологічного профілю/ Т. П. Височанська (стр.41-42)
Вовченко М. Б. Адаптація іноземних студентів 1–2 курсів у Запорізькому державному медичному університеті/ М. Б. Вовченко (стр.43-44)
Волосовець О. П. Інноваційні підходи до підготовки лікарів зі спеціальності "Педіатрія” в інтернатурі/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.45-46)
Волосовець А. О. Використання сучасних інтернет-технологій у практиці викладання на кафедрі неврології/ А. О. Волосовець, Н. С. Турчина (стр.47)
Вороненко Ю. В. Моніторинг знань як основа системи контролю якості навчання інтернів/ Ю. В. Вороненко [и др.] (стр.48)
Гиря О. М. Основні аспекти формування світогляду майбутніх лікарів/ О. М. Гиря (стр.49-52)
Годлевський Л. С. Комп’ютерна iнженерія в дистанційному кредитно-модульному навчанні медичних працівників/ Л. С. Годлевський [и др.] (стр.53-54)
Гончарова Н. Г. Новітні форми самостійної роботи студентів при підготовці майбутніх лікарів на кафедрі нормальної фізіології/ Н. Г. Гончарова [и др.] (стр.55-58)
Грищенко О. В. Особливості навчання "дорослої” аудиторії в системі післядипломної освіти/ О. В. Грищенко, В. В. Бобрицька, С. В. Коровай (стр.59-61)
Громовик Б. П. До 50-річчя кафедри організації та економіки фармації Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького/ Б. П. Громовик [и др.] (стр.62-65)
Губка В. О. Організація навчального процесу для студентів та лікарів-інтернів на кафедрі госпітальної хірургії/ В. О. Губка (стр.66-67)
Гулей Л. О. Особливості викладання дисципліни "Дерматологія. Венерологія” студентам спеціальності "Педіатрія”/ Л. О. Гулей, О. І. Денисенко (стр.68-70)
Доля В. С. Формування світогляду майбутніх провізорів/ В. С. Доля, В. І. Мозуль, О. В. Мазулін (стр.71-73)
Ждан В. М. Теоретичні й методологічні аспекти безперервної післядипломної медичної освіти/ В. М. Ждан [и др.] (стр.74-78)
Івченко В. К. Формування особистісно-професійної компетентності майбутніх лікарів/ В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Р. В. Разумний (стр.79-82)
Івченко В. К. Використання інноваційних навчальних технологій у процесі викладання основних медичних клінічних дисциплін/ В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Т. А. Сіротченко (стр.83-86)
Ілащук Т. О. Методологічні аспекти організації самостійної роботи студента при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб у Буковинському державному медичному університеті в сучасних умовах/ Т. О. Ілащук, О. П. Микитюк (стр.87-90)
Камишний О. М. Особливості організації самостійної роботи студентів за кредитно-модульною системою на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ О. М. Камишний [и др.] (стр.91-92)
Кірсанова О. В. Особливості навчального процесу для освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр” зі спеціальності "Лабораторна діагностика”/ О. В. Кірсанова [и др.] (стр.93-97)
Ковальчук Л. Я. Досвід викладання дисципліни "Хірургія” за кредитно-модульною системою/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.98-100)
Колесник Ю. М. Професійно-етична складова та "етичний кодекс лікаря України” у формуванні світогляду майбутнього медичного спеціаліста/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.101-103)
Колесник Ю. М. Роль рейтингового оцінювання діяльності викладача в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.104-105)
Колесник Ю. М. Шляхи формування мотиваційно-світоглядної сфери студентів медичних вищих навчальних закладів/ Ю. М. Колесник, В. В. Чугунов, Ю. М. Нерянов (стр.106-108)
Корнієнко Г. В. Деякі проблеми базового циклу інтернатури з дитячої хірургії/ Г. В. Корнієнко, В. О. Дмитряков, М. О. Скалозубов (стр.109-111)
Кравченко В. І. Аналіз захворюваності працівників охорони здоров’я за звертальністю у медустанови м. Запоріжжя/ В. І. Кравченко [и др.] (стр.112-113)
Кравченко В. І. Проведення виробничої практики в ЗДМУ за вимогами кредитно-модульної системи/ В. І. Кравченко [и др.] (стр.114-115)
Крушинська Т. Ю. Ділові ігри змагання на заняттях з медичної мікробіології/ Т. Ю. Крушинська, Г. М. Кременчуцький, Д. О. Степанський (стр.116-118)
Кудієвський А. В. Психологічні та філософські погляди на сімейну медицину випускників медичного вузу/ А. В. Кудієвський [и др.] (стр.119-121)
Кущ О. Г. Аналіз результатів впровадження кредитно-модульної системи навчання фахівців зі спеціальності "Лабораторна діагностика” (бакалавр) при вивченні мікробіології, вірусології, імунології в Запорізькому державному медичному університеті/ О. Г. Кущ, О. В. Морозова (стр.122-134)
Лашкул Д. А. Використання інтерактивних технологій при вивченні внутрішніх хвороб як умова інтенсифікації освітнього процессу/ Д. А. Лашкул (стр.125-127)
Леженко Г. О. Інноваційні процеси у навчанні студентів за спеціальністю "Стоматологія”/ Г. О. Леженко, Ю. Г. Резніченко, С. В. Врублевська (стр.128-130)
Леженко Г. О. Впровадження стратегії інтегрованого ведення хвороб дитячого віку в навчальний процес на кафедрі госпітальної педіатрії і дитячих інфекційних хвороб/ Г. О. Леженко [и др.] (стр.131-133)
Мисула І. Р. Актуальність впровадження елективного курсу "Основи натуропатії” у навчальний процес для студентів медичного факультету на кафедрі медичної реабілітації/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.134-138)
Мороз В. М. Моніторинг якості освіти при впровадженні кредитно-модульної системи у ВНМУ імені М. І. Пирогова/ В. М. Мороз [и др.] (стр.138-139)
Наварчук Н. М. Дуалізм і біхевіоризм кредитно-модульної системи/ Н. М. Наварчук (стр.140-143)
Нагорна Н. В. Досвід використання методів інтерактивного навчання у післядипломній медичній освіті/ Н. В. Нагорна [и др.] (стр.144-146)
Нагорна Н. В. Особливості роботи кафедри педіатрії науково-навчального інституту післядипломної освіти Донецького національного медичного університету – опорної за спеціальністю "Дитяча гематологія”/ Н. В. Нагорна [и др.] (стр.147-149)
Нерянов Ю. М. Актуальні питання формування світогляду майбутніх фахівців – стоматологів/ Ю. М. Нерянов [и др.] (стр.150-151)
Никоненко О. С. Удосконалення практичних навичок у студентів VI курсу в контексті кредитно-модульної системи на кафедрі госпітальної хірургії/ О. С. Никоненко [и др.] (стр.152-154)
Ніцович І. Р. Особливості організації самостійної роботи студентів/ І. Р. Ніцович, О. А. Андрієць (стр.155-156)
Павленко О. В. Сучасні підходи до оцінки рівня знань слухачів за спеціальністю "Стоматологія”/ О. В. Павленко, Т. М. Волосовець, І. П. Мазур (стр.157-159)
Павлюченко М. І. Кредитно-модульна система і клінічне мислення/ М. І. Павлюченко (стр.160-161)
Пюрик В. П. Виробнича практика з хірургічної стоматології в умовах кредитно-модульної системи навчання/ В. П. Пюрик [и др.] (стр.162-165)
Резніченко Н. Ю. Курс косметології та естетичної медицини в післядипломній освіті дерматовенерологів/ Н. Ю. Резніченко (стр.166-168)
Сажин С. І. Дистанційне навчання як елемент самопідготовки студентів до занять з педіатричних дисциплін/ С. І. Сажин (стр.169-171)
Семеняк А. В. Викладання дисципліни "Акушерство та гінекологія” для студентів за спеціальністю "Медична психологія”/ А. В. Семеняк, О. А. Андрієць (стр.172-174)
Сидорчук А. С. Активізація самонавчання студентів медичного профілю в межах компетентнісного підходу у викладанні теоретичних та клінічних дисциплін/ А. С. Сидорчук [и др.] (стр.175-177)
Сирцов В. К. Кореляційний аналіз показників успішності із показниками професійної мотивації студентів Запорізького державного медичного університету при вивченні курсу гістології, цитології та ембріології/ В. К. Сирцов, Л. В. Макєєва, О. І. Потоцька (стр.178-180)
Сирцов В. К. Аналіз викладання медико-біологічних дисциплін за спеціальностями "Лікувальна справа” і "Педіатрія” в Запорізькому державному медичному університеті в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу/ В. К. Сирцов [и др.] (стр.181-184)
Сорокман Т. В. Hаукові дослідження як рушійна сила вищої медичної освіти/ Т. В. Сорокман [и др.] (стр.185-187)
Тихоновський О. В. Міжкультурне спілкування як частина педагогічного спілкування з урахуванням національно-психологічних особливостей іноземних студентів/ О. В. Тихоновський (стр.188-190)
Фастовець О. О. Cистема рейтингової оцінки студентів-стоматологів за умов кредитно-модульної системи навчання/ О. О. Фастовець, Р. А. Котелевський (стр.191-193)
Чебан В. І. Особливості способу життя, соціальної адаптації студентів-медиків та технології їх оздоровлення/ В. І. Чебан, О. А. Оленович, С. П. Соболь (стр.194-197)
Шостакович-Корецька Л. Р. Використання методу міждисциплінарного проекту в конкурентних групах при вивченні теми "ВІЛ-інфекція” для студентів VI курсу медичного факультету/ Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.] (стр.198-200)
Шпонька І. С. Реальність, проблеми, шляхи вдосконалення навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи/ І. С. Шпонька [и др.] (стр.201-203)
Шумна Т. Є. Досвід підвищення мотивації до навчання у студентів IV та VI курсів медичного факультету на кафедрі факультетської педіатрії/ Т. Є. Шумна (стр.204-207)
Бабієнко В. В. Використання соціальних мереж при викладанні освітніх дисциплін/ В. В. Бабієнко, Ю. Г. Романова (стр.208-210)
Интересные статьи :
Найти похожие


 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)