Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (70)Высшее образование (25)Краеведение (10)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Сергета, І.$<.>)
Общее количество найденных документов : 178
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Сергета, І. В.
    Шляхи цілеспрямованого корегування адаптаційних можливостей дітей та підлітків [Текст] / І. В. Сергета // Медицинская реабилитация. Курортология и физиотерапия. - 1998. - № 4. - С. 39-41


Рубрики: ВНМУ

MeSH-главная:
АДАПТАЦИЯ ФИЗИОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PHYSIOLOGICAL
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
ИММУНИТЕТ АДАПТИВНЫЙ -- ADAPTIVE IMMUNITY
ДЕТИ -- CHILD
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT (физиология)
Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Бардов, В. Г.
    Шляхи цілеспрямованої корекції адаптаційних можливостей організму дітей і підлітків [Текст] / В. Г. Бардов, І. В. Сергета // Проблемы Медицины. - 1999. - № 9. - С. 28-30


MeSH-главная:
ОЗДОРОВИТЕЛЬНЫЕ МЕРОПРИЯТИЯ -- HEALTH PROMOTION (использование, организация и управление, тенденции)
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
Доп.точки доступа:
Сергета, І. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Сергета, І. В.
    Шляхи удосконалення викладання навчальної дисципліни "основи екології" для студентів фармацевтичного факультету [Текст] / І. В. Сергета, І. В. Стемпен // Медична освіта. - 2003. - № 1. - С. 5-8

Рубрики: Студенты--организ

   Медсестринская оценка качества программ обучения--организ


   Неотложные состояния


Доп.точки доступа:
Стемпен, І. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Сергета, І. В.
    Шляхи оптимізації професійної адаптації студентів до умов навчання у медичному вищому навчальному закладі та їх прогностична значущість [Текст] / І. В. Сергета, Л. І. Григорчук, О. П. Молчанова // Довкілля та здоров’я. - 2002. - № 4. - С. 57-60


MeSH-главная:
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (кадры)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (статистика)
Доп.точки доступа:
Григорчук, Л. І.
Молчанова, О. П.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Сергета, І. В.
    Шкільна тривожність сучасних учнів та її провідні кореляти: гігієнічна оцінка, шляхи корекції [Текст] / І. В. Сергета, О. П. Мостова, А. В. Шаюк // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2012. - № 19. - С. 261-265

Рубрики: Школьники

   Боязни состояния--дети--проф--реабил


   ВНМУ


Доп.точки доступа:
Мостова, О. П.
Шаюк, А. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Сергета, І. В.
    Фізичний розвиток хлопчиків м.Вінниці: особливості динамічних зрушень протягом 2004-2007 років, тенденції та закономірності [Текст] / І. В. Сергета, Н. І. Осадчук // Вісник морфології. - 2008. - Т. 14, № 1. - С. 174-180

Рубрики: Антропометрия--мужск--подрост--генет

   Антропология физическая--мужск--подрост--тенденции


   Физиология сравнительная--мужск--подрост


   Украина


   ВНМУ-Сергета И.В. (І.В.)


Доп.точки доступа:
Осадчук, Н. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Сергета, І. В.
    Фізичний розвиток дівчаток м.Вінниці: особливості динамічних зрушень протягом 2004-2007 років, тенденції та закономірності / І. В. Сергета, Н. І. Осадчук // Вісник морфології. - 2008. - Т. 14, № 2. - С. 382-388

Рубрики: Антропометрия--дети--подрост--методы

   Возрастные факторы--дети--подрост


   Дети, физическое развитие--физиол


   ВНМУ-Сергета И.В. (І.В.)


Доп.точки доступа:
Осадчук, Н. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Мороз, В. М.
    Фізіолого-гігієнічні аспекти комплексної оцінки тривожності, астенічних та депресивних проявів студентів, які здобувають спеціальності стоматологічног профілю у закладах вищої медичної освіти [Текст] = Physiological-hygienic aspects of complex assessment of anxiety, asthenia and depressive manifestations of students who acquire dental specialty in higher medical educational institutions / В. М. Мороз, І. В. Сергета, О. Ю. Панчук // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2016. - № 27. - С. 119-123. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (кадры)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL (психология)
АСТЕНИЯ -- ASTHENIA
ДЕПРЕССИЯ -- DEPRESSION
ТРЕВОГИ СОСТОЯНИЕ -- ANXIETY
Доп.точки доступа:
Сергета, І. В.
Панчук, О. Ю.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


   
    Університетська гігієна у контексті імплементації "закону про вищу освіту" фізіолого-гігієнічні основи та шляхи розвитку / І. В. Сергета [та ін.] // Довкілля та здоров’я. - 2016. - № 4. - С. 46-52


MeSH-главная:
ГИГИЕНА -- HYGIENE (обучение)
ДВИГАТЕЛЬНАЯ АКТИВНОСТЬ -- MOTOR ACTIVITY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Аннотация: Осуществлен анализ наиболее актуальных проблем университетской гигиены как важного направления гигиенической науки, определены физиолого-гигиенические основы их адекватного решения. Разработаны гигиенические нормативы двигательной активности студентов высших учебных заведений, учитывающие особенности социального становления и профессионального роста будущих специалистов и обеспечивающие благоприятное воздействие на процессы формирования состояния здоровья и функциональные возможности их организма.
Здійснено аналіз найбільш актуальних проблем університетської гігієни як важливого напрямку гігієнічної науки, визначені фізіолого-гігієнічні основи їх адекватного рішення. Розроблено гігієнічні нормативи рухової активності студентів вищих навчальних закладів, що враховують особливості соціального становлення та професійного зростання майбутніх фахівців і забезпечують сприятливий вплив на процеси формування стану здоров’я і функціональні можливості їх організму.
Доп.точки доступа:
Сергета, І. В.
Панчук, О. Ю.
Стоян, Н. В.
Дреженкова, І. Л.
Макаров, С. Ю.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Редчіц, М. А.
    Ультрафіолетове бактерицидне опромінення повітря навчальних приміщень молодших школярів-ліцеїстів та його ефективність [Текст] = Ultraviolet bactericidal irradiation of the air of classrooms for junior lyceum-students and its efficiency / М. А. Редчіц, І. В. Сергета, Є. М. Редчіц // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2019. - Т. 23, № 2. - С. 304-308. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ИЗЛУЧЕНИЯ ВОЗДЕЙСТВИЕ -- RADIATION EFFECTS
УЛЬТРАФИОЛЕТОВЫЕ ЛУЧИ -- ULTRAVIOLET RAYS
ВОЗДУХА ПОМЕЩЕНИЙ ЗАГРЯЗНЕНИЕ -- AIR POLLUTION, INDOOR (профилактика и контроль)
БАКТЕРИОЛОГИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ -- BACTERIOLOGICAL TECHNIQUES (использование)
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
ЗАБОЛЕВАЕМОСТЬ, ЧАСТОТА СЛУЧАЕВ -- PREVALENCE
Аннотация: Літературні дані та матеріали власних досліджень вказують на наявність суттєвих недоліків у стані повітряного середовища закритих навчальних приміщень сучасних шкіл-ліцеїв, що є причиною високого рівня гострої респіраторної захворюваності серед учнів молодшого шкільного віку в осінньо-зимовий період та потребує запровадження необхідних заходів щодо його оптимізації. Метою дослідження було оздоровлення повітряного середовища навчальних приміщень молодших школярів-ліцеїстів шляхом використання широкої аерації навчальних кімнат та впровадження стаціонарних ультрафіолетових бактерицидних установок безпосередньо в класних кімнатах, з’ясування ступеня ефективності санувальної дії цих заходів на показники провідних корелят мікроклімату класних кімнат, загального мікробного засіювання повітряного середовища та захворюваності учнів з тимчасовою втратою працездатності. У роботі використовувались гігієнічні, світлотехнічні, мікробіологічні та статистичні методи досліджень. Статистична обробка отриманих даних проводилась загальноприйнятними методами. З метою оздоровлення мікроклімату повітряного середовища навчальних приміщень молодших школярів-ліцеїстів була використана їх широка аерація у весняний та ранній осінній періоди року. Керуючись нормативними документами, нами вперше була розроблена і впроваджена система стаціонарних опромінювачів з штучними джерелами бактерицидного ультрафіолетового випромінювання лампами БУВ-30 безпосередньо в навчальних кімнатах, які використовувались в осінньо-зимовий період, під час перерв після першого та останнього уроків. Результати проведених заходів засвідчували появу позитивних зрушень з боку провідних корелят мікрокліматичних параметрів повітряного середовища. Загальне засіювання повітря мікроорганізмами покращувалось в усі сезони року, а протягом зимового періоду знижувалось у 1,8 рази. Обраний, як критерій оцінки ефективності оптимізації повітряного середовища навчальних приміщень, рівень захворюваності з тимчасовою втратою працездатності школярів впродовж другого і третього років спостережень визначив наявність позитивних зрушень, причому особливо вираженими вони були на третьому році досліджень (р˂0,001), що свідчить про підвищення рівня адаптаційних ресурсів організму молодших школярів-ліцеїстів
Literature data and materials of their own research indicate that there are significant deficiencies in the air environment of the closed educational facilities of modern schools of lyceums, which is the reason for the high level of acute respiratory illness among younger pupils in the autumn-winter period and requires the introduction of a set of measures for its optimization. The aim of the study was to provide scientific substantiation of methodological approaches to the development and arrangement of stationary ultraviolet units and to control the quality of bactericidal irradiation of the air environment of educational facilities of junior high school pupils, to determine the degree of effectiveness of its impact on the state of the air environment and the level of morbidity of students with temporary disability. Hygienic, light engineering, microbiological and statistical methods of research were used in the work. Statistical processing of the data was carried out using generally accepted methods. In order to improve the air environment of the educational facilities of junior high school students, their wide aeration was used in the spring and autumn periods of the year. For the first time a system of stationary irradiators with artificial sources of bactericidal ultraviolet radiation by BUB-30 lamps was developed and implemented directly in the training rooms used during the autumn-winter period during breaks after the first and last lessons. The results of the measures showed positive changes on the part of the leading correlates of the microclimate of the air environment. Total sowing of air by microorganisms improved in all seasons of the year, and during the winter period decreased by 1.8 times. Selected as a criterion for assessing the effectiveness of airspace optimization in educational facilities, the level of morbidity with temporary disability of schoolchildren during third year (р˂0.001) determined the presence of dynamic shifts of favorable content, indicating an increase in the level of adaptive resources of the organism of younger schoolchildren-lyceum pupils
Доп.точки доступа:
Сергета, І. В.
Редчіц, Є. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)