Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (1)Высшее образование (12)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Сергієнко, О. І.$<.>)
Общее количество найденных документов : 24
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-24 
1.

Заглавие журнала :Проблеми безперервної медичної освіти та науки -2013г.,N 3
Интересные статьи :
Хвисюк М. І. Історія, сучасність, перспективи розвитку Харківської медичної академії післядипломної освіти/ М. І. Хвисюк [и др.] (стр.6-10)
Хвисюк О. М. Досвід проведення циклів спеціалізації за фахом «Загальна практика – сімейна медицина» за очно-заочною формою навчання/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.11-13)
Белоусов Ю. В. Этапы становления харьковской школы детской гастроэнтерологии/ Ю. В. Белоусов [и др.] (стр.14-16)
Пархоменко Л. К. Школа підліткової медицини: інтерактивні методи навчання/ Л. К. Пархоменко [и др.] (стр.17-18)
Ждан В. М. Актуальність упровадження інноваційних комп’ютерних технологій у післядипломній освіті/ В. М. Ждан [и др.] (стр.19-21)
Павлов О. О. Післядипломна освіта: сучасні тенденції розвитку та перспективи/ О. О. Павлов, В. І. Більченко, М. Є. Тимченко (стр.22-24)
Лысенко В. И. Использование технологии тайм-менеджмента в работе и жизни врача и педагога/ В. И. Лысенко, С. В. Лысенко (стр.25-27)
Ждан В. М. Новітні інформаційні технології як запорука успішної підготовки майбутнього лікаря/ В. Μ. Ждан [и др.] (стр.28-29)
Щербакова В. В. Упровадження принципів доказової медицини в практичну діяльність акушера-гінеколога/ В. В. Щербакова [и др.] (стр.30-31)
Овчаренко Л. С. Використання методу ділової гри в післядипломній медичній освіті лікарів-педіатрів/ Л. С. Овчаренко [и др.] (стр.32-34)
Савво В. М. Опыт преподавания разделов по питанию детей раннего возраста в программе обучения врача-педиатра и семейного врача/ В. М. Савво, Т. А. Филонова, Ю. В. Сороколат (стр.35-37)
Георгіянц М. А. Практичні аспекти оптимізації навчання лікарів дитячих анестезіологів та лікарів суміжних спеціальностей/ М. А. Георгіянц [и др.] (стр.38-39)
Глушко Л. В. Аспекти професійної підготовки лікарів загальної практики — сімейної медицини на Прикарпатті/ Л. В. Глушко [и др.] (стр.40-42)
Бодня К. І. Шляхи підвищення професійної підготовки ентомологів на післядипломному етапі/ К. І. Бодня, Л. В. Газзаві-Рогозіна (стр.43-44)
Клигуненко О. М. Вибір та наукове обґрунтування змісту і методів навчання з медицини невідкладних станів у сімейних лікарів/ О. М. Клигуненко [и др.] (стр.45-47)
Гарюк О. Г. Оптимизация обучения врачей-отоларингологов на 3D-моделях полости носа и околоносовых пазух/ О. Г. Гарюк, А. Ю. Меркулов, А. С. Нечипоренко (стр.48-50)
Велигоцкий Я. Н. Актуальные проблемы современной торакоабдоминальной хирургии/ Я. Η. Велигоцкий (стр.51-54)
Демин Ю. А. К вопросам преподавания курса офтальмологии: современные аспекты/ Ю. А. Демин, Ю. В. Коваленко, Е. А. Шкиль (стр.55-57)
Тондий Л. Д. О самостоятельной работе врачей - слушателей циклов последипломного образования/ Л. Д. Тондий, Е. Л. Закревская, О. Л. Тондий (стр.58-60)
Гончарова Е. Ю. Структурный анализ и социально-демографическая характеристика современного контингента врачей-курсантов опорной кафедры наркологии ХМАПО/ Е. Ю. Гончарова (стр.61-64)
Клименко Т. М. Викладання перинатальних інфекцій лікарям-неонатологам із різним досвідом практичної роботи за методикою проблемного інтерактивного навчання/ Т. Μ. Клименко [и др.] (стр.65-69)
Куроедова В. Д. Нові освітні технології післядипломного навчання лікарів-ортодонтів України/ В. Д. Куроедова [и др.] (стр.70-72)
Рожко М. М. Глибина засвоєння знань за оцінкою субтестів результатів «Крок 3. Стоматологія» на кафедрі стоматології ФПОІФНМУ/ М. М. Рожко [и др.] (стр.73-75)
Самойленко А. В. Щодо проблеми підготовки лікарів-інтернів до складання ліцензійного іспиту «Крок 3. Стоматологія» / А. В. Самойленко [и др.] (стр.76-79)
Сон А. С. Підготовка лікарів-інтернів на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського національного медичного університету/ А. С. Сон [и др.] (стр.78-79)
Болотная Л. А. Применение интерактивных методов обучения в последипломном образовании дерматовенерологов/ Л. А. Болотная, В. С. Калашникова (стр.80-82)
Кочін І. В. Вибір аксіологічної та етично-духовної стратегії становлення сучасної української вищої медичної освіти/ І. В. Кочін [и др.] (стр.83-86)
Ткач Ю. І. Юридичні основи післядипломної підготовки медичних фахівців лабораторій (чи існують біологічні спеціальності?)/ Ю. І. Ткач (стр.87-89)
Опарин А. Г. Лекция: новые подходы и классические принципы/ А. Г. Опарин [и др.] (стр.90-91)
Куроедова В. Д. Підняття ролі вітчизняної школи ортодонтів на всіх етапах післядипломного навчання лікарів-ортодонтів/ B. Д. Куроедова [и др.] (стр.92-94)
Спузяк М. І. Українська школа безперервної післядипломної освіти в радіології (трирічний досвід проведення курсів)/ М. І. Спузяк, О. П. Шармазанова (стр.95-96)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Заглавие журнала :Сімейна медицина -2013г.,N 4
Интересные статьи :
Лисенко Г. І. Сімейна медицина- турбота про покоління (за результатами 20-ї світової Конференції WONCA та передконференції молодих сімейних лікарів Vasko da Gama, 2013 рік, м. Прага)/ Г. І. Лисенко [и др.] (стр.4-9)
Шекера О. Г. Історія виникнення і розвитку медичного страхування та систем охорони здоров’я деяких розвинених країн світу/ О. Г. Шекера (стр.10-16)
Матейко Г. Б. Герпес інфекції: раціональні підходи до лікування та діагностики/ Г. Б. Матейко (стр.17-24)
Ждан В. М. Досвід впровадження новітніх інформаційних технологій у післядипломній підготовці сімейних лікарів в Українській медичній стоматологічній академії/ В. М. Ждан [и др.] (стр.25-27)
Бабінець Л. С. Успіхи та проблеми викладання сімейної медицини на додипломному рівні: досвід Тернопільського державного медичного університету/ Л. С. Бабінець [и др.] (стр.28-30)
Звягинцева Т. Д. Синдром избыточного бактериального роста: современные подходы к лечению/ Т. Д. Звягинцева, А. И. Чернобай (стр.31-38)
Бугерук В. В. Антитромботична терапія в лікування хворих із фібриляцією передсердь у практиці сімейного лікаря (огляд сучасних клінічних рекомендацій)/ В. В. Бугерук [и др.] (стр.39-41)
Дуда А. К. Современные возможности применения тилорона в клинической практике/ А. К. Дуда [и др.] (стр.42-46)
Эрдес С. И. Риниты у детей раннего возраста/ С. И. Эрдес, Н. М. Леоневская (стр.47-50)
Лысенко Г. И. Амтолметин гуацил- новый нестероидный противовоспалительный препарат в лечении боли в суставах/ Г. И. Лысенко, В. И. Ткаченко (стр.52-55)
Медведовська Н. В. Тенденції, умови формування та динаміка стану здоров’я населення Житомирської області/ Н. В. Медведовська (стр.57-60)
Молодан Д. В. Показатели функционального состояния эндотелия и перекисного окисления липидов у больных с гипертонической болезнью и ожирением в зависимости от уровня мочевой кислоты в крови/ Д. В. Молодан (стр.61-64)
Пилягина Г. Я. Диагностика депрессивных состояний у детей и подростков в общесоматической практике/ Г. Я. Пилягина (стр.65-69)
Сергієнко О. І. Значення оцінювання психосоматичного стану і якості життя хворих на функціональну диспепсію в загальній клінічній практиці/ О. І. Сергієнко, О.В, Бехсонова (стр.70-72)
Ушко Н. О. особливості знеболювання після видалення пухлин щелеп/ Н. О. Ушко (стр.73-74)
Тимофєєв О. О. Використання ненаркотичних анальгетиків у хворих з одонтогенними запальними інфільтратами м’яких тканин/ О. О. Тимофєєв (стр.75-76)
Чуприна Г. М. Підхід до рефлексотерапії у комплексному лікуванні хворих із розсіяним склерозом з урахування коморбідності/ Г. М. Чуприна, Н. К. Мурашко (стр.77-79)
Сенютович Р. В. Розроблення комп’ютерних програм для організацій скринінгу раку для сімейного лікаря/ Р. В. Сенютович [и др.] (стр.80-84)
Ярема Н. І. Хронічна серцева недостатність зі збереженою систолічною функцією у пацієнток з есенціальною артеріальною гіпертензією у постменопаузальний період/ Н. І. Ярема (стр.85-87)
Матюха Л. Ф. Експертне оцінювання протоколів надання медичної допомоги- шлях до якості/ Л. Ф. Матюха [и др.] (стр.91-95)
Хіміон Л. В. Професійний стрес та стан здоров’я лікарів загальної практики-сімейної медицини (пілотне дослідження)/ Л. В. Хіміон [и др.] (стр.96-99)
Абизов Р. А. Порушення функцій нюхового аналізатора та практичні аспекти методики їхнього дослідження і подальшої тактики ведення таких пацієнтів/ Р. А. Абизов, Ю. Д. Павлишин (стр.100-102)
Анкін М. Л. Тактика хіругічного лікування при закритих переломах таранної кістки/ М. Л. Анкін, А. М. Турчин, Т. М. Омельченко (стр.103-105)
Хіміон Л. В. Скринінгові методи виявлення насильства в сім’ї у практиці сімейного лікаря/ Л. В. Хіміон, І. В. Климась (стр.106-109)
Волошина Е. Б. Комбинированное применение трансдермальной терапевтической системы нитроглицерина и синусоидальных модулированных токов в реабилитации пациентов с гипертонической болезнью и сопутствующей патологией/ Е. Б. Волошина [и др.] (стр.110-111)
Гуцол Л. П. Актуальність застосування гомеопатії як холістичного методу в діяльності лікаря загальної практики-сімейної медицини/ Л. П. Гуцол, О. П. Мощич (стр.112-114)
Данилюк С. В. Особливості ведення пацієнтів лікарями загальної практики в амбулаторних умовах/ С. В. Данилюк [и др.] (стр.115-117)
Дебрецені К. О. Використання мінеральної води "Поляна Квасова" у пацієнтів із гастроезофагеальною рефлексною хворобою та супутньою бронхіальною астмою в практиці сімейного лікаря/ К. О. Дебрецені [и др.] (стр.118-120)
Заремба Є. Х. Дисплазія сполучної тканин: сучасний стан проблеми/ Є. Х. Заремба, О. О. Зімба (стр.121-125)
Климась І. В. Діагностична цінність ультразвукового методу оцінювання стану гепатобіліарної системи у хворих на ревматоїдний артрит/ І. В. Климась (стр.126-128)
Кривша В. В. особливості вестибулометричного обстеження пацієнтів з кохлеовестибулярними лабіринтними порушеннями/ В. В. Кривша (стр.129-132)
Ласиця Т. С. Актуальні питання лікування пацієнтів з хронічними захворюваннями органів дихання на амбулаторному етапі/ Т. С. Ласиця (стр.133-135)
Матюха Л. Ф. Аскаридоз і його наслідки в клінічній практиці/ Л. Ф. Матюха [и др.] (стр.136-138)
Михалко Я. О. Оцінювання віддалених результатів традиції Helicobacter pylori у хворих на метаболічний синдром/ Я. О. Михалко [и др.] (стр.139-141)
Міщук В. Г. Використання оцінки клінічних симптомів гастроезофагеальної рефлюксної хвороби у сільських жителів за допомогою скороченої шкали ReQuest/ В. Г. Міщук [и др.] (стр.142-143)
Міщук В. Г. Підготовка студентів з дисципліни "Загальна практика-сімейна медицина на додипломному рівні/ В. Г. Міщук [и др.] (стр.144-146)
Пулик О. Р. Комплексна програма з профілактики судинної деменції/ О. Р. Пулик [и др.] (стр.147-149)
Тернущак Т. М. Подовження інтервалу Q-T у хворих неспецифічним виразковим колітом, як предиктор розвитку шлуночкової аритмії/ Т. М. Тернущак [и др.] (стр.149-151)
Тези науково-практичної конференції з міжнародною участю "Актуальні проблеми імейної медицини в Україні" 24-25 жовтня 2013 р. (стр.155-175)
Интересные статьи :
Найти похожие


3.

Заглавие журнала :Медична освіта -2012г.,N 2
Интересные статьи :
Моісеєнко Р. О. Інтеграція додипломної та післядипломної підготовки лікарів та провізорів - вимога успішної реалізації реформ у сфері охорони здоров’я/ Р. О. Моісеєнко [и др.] (стр.6-10)
Ковальчук Л. Я. Результати реалізації новітніх методик організації навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського та плани на майбутнє/ Л. Я. Ковальчук (стр.11-17)
Вороненко В. В. Попередні підсумки запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних навчальних закладах та шляхи подальшого удосконалення його організації/ В. В. Вороненко [и др.] (стр.18-22)
Москаленко В. Ф. Ранжування діяльності університетів як ключовий інструмент підвищення якості медичної освіти/ В. Ф. Москаленко [и др.] (стр.23-25)
Вітенко І. С. Основні проблеми покращення забезпечення студентів-медиків сучасною навчально-методичною літературою/ І. С. Вітенко [и др.] (стр.26-30)
Вороненко Ю. В. Концептуальні питання розробки стандартів вищої освіти для підготовки лікарів/ Ю. В. Вороненко [и др.] (стр.31-34)
Запорожан В. М. Узагальнення досвіду використання нових технологій для якісної підготовки майбутніх фахівців/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.35-38)
Думанський Ю. В. Організаційно-методичні аспекти практичної підготовки студентів у Донецькому національному медичному університеті при кредитно-модульній системі навчання: проблеми та перспективи/ Ю. В. Думанський [и др.] (стр.39-41)
Мороз В. М. Модернізація вищої медичної освіти в контексті Болонської конвенції - ідея, мета та реалії/ В. М. Мороз [и др.] (стр.42-45)
Черних В. П. Сучасні підходи до оновлення стандартів вищої фармацевтичної освіти/ В. П. Черних [и др.] (стр.46-48)
Зіменковський Б. С. Рейтинг як складова системи управління якістю підготовки лікарів і провізорів/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.49-51)
Дзяк Г. В. Особистісні якості та соціальні пріоритети викладачів/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.52-54)
Мінцер О. П. Безперервний медичний професійний розвиток - нові стратегії передавання знань/ О. П. Мінцер [и др.] (стр.55-56)
Лісовий В. М. Використання новітніх технологій для особистісної підготовки студентів у ХНМУ/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.57-58)
Ждан В. М. Особливості маркетингової політики вищого навчального закладу в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ В. М. Ждан [и др.] (стр.59-60)
Колесник Ю. М. Якість освіти - показник відповідальності перед суспільством/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов, В. М. Компанієць (стр.61-63)
Бойчук Т. М. Досвід впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі Буковинського державного медичного університету/ Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський (стр.64-67)
Чекман І. С. Нанофармакологія: викладання на додипломному етапі студентам медичних факультетів/ І. С. Чекман (стр.68)
Рожко М. М. З досвіду впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Івано-Франківському національному медичному університеті/ М. М. Рожко [и др.] (стр.69-71)
Хвисюк О. М. Підвищення якості навчання практичним навичкам у післядипломній медичній освіті з використанням муляжів та тренінгових класів/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.72-74)
Івченко В. К. Інформаційно-комунікативні технології у навчальному процесі в державному закладі "Луганський державний медичний університет"/ В. К. Івченко [и др.] (стр.75-78)
Никоненко О. С. Сучасні навчальні технології у практиці післядипломної медичної освіти/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.79-80)
Іоффе О. Ю. Актуальні проблеми опанування практичних навичок на кафедрі загальної хірургії на засадах Болонської декларації/ О. Ю. Іоффе [и др.] (стр.81-84)
Олійник Е. В. Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу з онкології на медичному факультеті/ Е. В. Олійник, Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк (стр.85-86)
Федчишин Н. О. Модель підготовки майбутнього вчителя в педагогіці Гербартіанців/ Н. О. Федчишин (стр.87-91)
Пахаренко Л. В. Досвід викладання акушерства та гінекології в умовах кредитно-модульної системи/ Л. В. Пахаренко, С. Л. Стефанко (стр.92-93)
Скрипник Н. В. До проблеми духовного виховання студентів медичних вузів/ Н. В. Скрипник, П. Ф. Дубій, Н. В. Пасєчко (стр.94-97)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Заглавие журнала :Медична освіта -2013г.,N 2
Интересные статьи :
Богатирьова Р. В. Основні завдання вищої медичної освіти у процесі формування системи охорони здоров’я України/ Р. В. Богатирьова (стр.5-8)
Осійчук М. С. Вплив євроінтеграційних процесів на розвиток вищої медичної освіти/ М. С. Осійчук (стр.9-13)
Толстанов О. К. Результати діяльності вищих медичних (фармацевтичного) навчальних закладів IV рівня акредитації та закладів післядипломної освіти МОЗ України у процесі реформування сфери охорони здоров’я на сучасному етапі/ О. К. Толстанов [и др.] (стр.14-18)
Вороненко Ю. В. Розвиток нових технологій у післядипломній освіті лікарів і провізорів: тенденції, експертні висновки та реальні оцінки ефективності навчання/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер (стр.19-23)
Волосовець О. П. Аналіз результатів анкетування студентів вищих медичних навчальних закладів з питань державної атестації/ О. П. Волосовець, І. Є. Булах, Л. П. Войтенко (стр.24-28)
Москаленко В. Ф. Модернізація навчальних планів і програм підготовки лікарів відповідно до нової парадигми розвитку європейського освітнього простору/ В. Ф. Москаленко [и др.] (стр.29-32)
Осійчук М. С. Національний підручник - важлива складова організації підготовки фахівців у вищих медичних та фармацевтичних навчальних закладах/ М. С. Осійчук [и др.] (стр.33-38)
Jan E. Zejda. Teaching medicine - current experience from the school of medicine in katowice, medical university of silesia, Poland/ E. Zejda Jan (стр.39)
Мороз В. М. Рішення проблемних питань при впровадженні основних положень ЄКТС у ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ В. М. Мороз [и др.] (стр.40-43)
Запорожан В. М. Наукові форуми та новітні технології на службі освіти на новому етапі впровадження КМСОНП/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.44-47)
Думанский Ю. В. Забезпечення практичної підготовки фахівців у Донецькому національному медичному університеті ім М. Горького/ Ю. В. Думанский, Б. Б. Івнєв, М. Б. Первак (стр.48-50)
Черних В. П. Особливості державної атестації студентів галузі знань "Фармація"/ В. П. Черних [и др.] (стр.51-53)
Зіменковський Б. С. Досвід управління якістю вищої медичної та фармацевтичної освіти в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу / Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.54-57)
Дзяк Г. В. Досвід психолого-педагогічного супроводу студентів як складова системи управління якістю підготовки лікарів/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.58-60)
Лісовий В. М. Мотивована академічна мобільність як засіб інтеграції у міжнародний освітній простір/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник, І. В. Завгородний (стр.61-64)
Ждан В. М. Сучасні підходи до забезпечення якісної освіти лікарів-стоматологів/ В. М. Ждан [и др.] (стр.65-68)
Колесник Ю. М. Деякі аспекти реформування вищої медичної освіти/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.69-72)
Бойчук Т. М. Сервер дистанційного навчання БДМУ - ефективний інструмент організації та контролю самостійної роботи студентів/ Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський (стр.73-76)
Рожко М. М. Методологічне забезпечення в навчальному процесі післядипломної освіти лікарів-стоматологів-інтернів/ М. М. Рожко [и др.] (стр.77-80)
Хвисюк О. М. Андрагогічна модель навчання дорослих у системі післядипломної освіти/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.81-84)
Івченко В. К. Виховне та педагогічне значення щорічних внутрішньовузівських навчально-методичних конференцій / В. К. Івченко, В. В. Сімрок (стр.85-86)
Бабанін А. А. Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у КДМУ імені С. І. Георгієвського/ А. А. Бабанін [и др.] (стр.87-88)
Никоненко О. С. Шляхи реалізації концепції практично-орієнтованого навчання у сучасній післядипломній освіті лікарів/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.89-91)
Vadachkoria Zurab. Education and assessment of clinical skills at tbilisi state medical university/ Zurab Vadachkoria, Marine Mavaladze, Rima Beriashvili (стр.92-95)
Фомін П. Д. Впровадження болонського процесу у реформуванні навчально- методичних підходів на кафедрах хірургії/ П. Д. Фомін, П. В. Іванчов, О. В. Заплавський (стр.96-98)
Бєленічев І. Ф. Деякі аспекти проведення модульного контролю з нової дисципліни "Моніторинг лікарських препаратів" у магістрів-лаборантів за допомогою телекомунікаційних технологій/ І. Ф. Бєленічев, Н. В. Бухтіярова, С. А. Моргунцова (стр.99-101)
Интересные статьи :
Найти похожие


5.

Заглавие журнала :Медична освіта -2015г.,N 2
Интересные статьи :
Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю, присвяченої пам’яті ректора члена-кореспондента НАМН України, професора Леоніда Якимовича Ковальчука, "Реалізація закону України"про вищу освіту" у вищій медичній та фармацевтичнійосвіті України" 21-22 травня 2015 року м. Тернопіль (стр.6-98)
Дзюбановський І. Я. Леонід Ковальчук - видатний реформатор медичної освіти та охорони здоров’я України/ І. Я. Дзюбановський (стр.6-8)
Старча Т. М. Сучасні завдання вищої медичної освіти та кадрового забезпечення реформування/ Т. М. Старча [и др.] (стр.9-13)
Старча Т. М. Удосконалення системи ліцензійних іспитів "Крок з" в умовах режимів підвищеної готовності та надзвичайної ситуації/ Т. М. Старча [и др.] (стр.14-19)
Волосовець О. П. Особливості підготовки навчальної літератури в сучасних умовах/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.20-29)
Волосовець О. П. Особливості атестації випускників вищих медичних (фармацевтичного) навчальних закладів у 2015 році/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.30-33)
Корда Μ. Μ. Шляхи імплементації закону України "Про вищу освіту" в Тернопільському державному медичному університеті/ Μ. Μ. Корда, А. Г. Шульгай, І. М. Кліщ (стр.34-38)
Амосова К. М. Удосконалення методики проведення підсумкового модульного контролю/ К. М. Амосова, Г. В. Мостбауер, С. Ю. Калініна (стр.39-40)
Вороненко Ю. В. Тенденції інтеграції систем підготовки та атестації медичних кадрів у світі та Україні/ Ю. В. Вороненко [и др.] (стр.41-45)
Мороз В. М. Імплементація закону України "Про вищу освіту" у Вінницькому національному медичному університеті їм. М. І. Пирогова: реалії та перспективи/ В. М. Мороз [и др.] (стр.46-49)
Лісовий В. М. Особливості соціально-психологічної адаптації студентів першого курсу ХНМУ - мешканців Луганської та Донецької областей/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.50--52)
Запорожан В. М. Оптимізація освітньої діяльності університету відповідно до законуУкраїни "Про вищу освіту"/ В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, О. В. Чернецька (стр.53-54)
Черних В. П. Сучасний стан створення стандартів вищої фармацевтичної освіти на основі компетентнісного підходу/ В. П. Черних [и др.] (стр.55-56)
Ждан В. М. Освітня діяльність ВДНЗ України "Українська медична стоматологічна академія" за умов реалізації закону України «Про вищу освіту"/ В. М. Ждан [и др.] (стр.57-60)
Никоненко О. С. Актуальні питання імплементації закону України "Про вищу освіту" в післядипломній підготовці медичних спеціалістів/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.61-63)
Дзяк Г. В. Шляхи підвищення якості навчання на підставі моніторингу анкетування випускників академії/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.66-67)
Бойчук Т. М. Перший досвід впровадження електронного журналу обліку успішності в Буковинському державному медичному університеті/ Т. М. Бойчук [и др.] (стр.67-72)
Зіменковський Б. С. Підготовка іноземних студентів за спеціальністю "Стоматологія" у контексті євроінтеграції української вищої освіти/ Б. С. Зіменковський [и др.] (стр.73-79)
Рожко М. М. З досвіду реалізації міжнародних освітніх проектів у ДВНЗ "Івано-франківський національний медичний університет"/ М. М. Рожко [и др.] (стр.80-81)
Колесник Ю. М. Деякі питання імплементації закону України "Про вищу освіту" у діяльність вищих навчальних закладів/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.82-85)
Вороненка Ю. В. Єдиний медичний (фармацевтичний) освітній простір - стратегія, регіональні та локальні рішення/ Ю. В. Вороненка, О. П. Мінцер (стр.86-88)
Хвисюк О. М. Удосконалення післядипломноі підготовки лікарів - шлях до забезпечення ефективної кадрової політики системи охорони здоров’я/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.89-89)
Чекман І. С. Нанофармакологія: науково-методичні основи викладання студентам/ І. С. Чекман (стр.92-93)
Шатило Д. Й. Забезпечення якості освітньої діяльності як шлях реалізації закону України "Про вищу освіту"/ Д. Й. Шатило, С. В. Гордійчук (стр.94-98)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Заглавие журнала :Медична освіта -2017г.,N 2
Интересные статьи :
Дрогомерецька О. І. Інноваційні методи в організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології/ О. І. Дрогомерецька, Г. М. Курилів, В. В. Мигович (стр.5-8)
Ілащук Т. О. Симуляційні технології навчання при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб/ Т. О. Ілащук, Л. В. Мікулець (стр.9-11)
Клименко Т. М. Моделювання клінічних ситуацій - стандарт програми симуляційного навчання лікарів на кафедрі неонатології/ Т. М. Клименко [та ін.] (стр.12-18)
Козлова І. О. Можливості дистанційної форми освіти у післядипломній підготовці лікарів загальної практики - сімейної медицини/ І. О. Козлова, С. В. Федоров (стр.19-23)
Комнацький Б. Ю. Оптимізація та роль самостійної роботи студентів стоматологічного факультету як шлях до підвищення якості освіти/ Б. Ю. Комнацький, А. В. Повшенюк, О. О. Коцюра (стр.24-27)
Корда М. М. Навчально-методичне та матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу на кафедрі медичної біохімії/ М. М. Корда [та ін.] (стр.28-32)
Крицька Г. А. Перспективи та труднощі ефективного використання інноваційних технологій для забезпечення професійної підготовки студентів-медиків при вивченні клінічних дисциплін/ Г. А. Крицька [та ін.] (стр.33-36)
Курінний А. В. Створення та розробка онлайн-курсу на платформі Open edX/ А. В. Курінний, В. В. Вольвач, В. І. Дарій (стр.37-40)
Литвиненко Н. В. Особистість викладача вищого медичного навчального закладу як центральна фігура в модернізації освіти в Україні/ Н. В. Литвиненко [та ін.] (стр.41-45)
Марущак М. І. Публікації у міжнародних рейтингових наукометричних виданнях як критерій ефективності сучасної науки/ М. І. Марущак [та ін.] (стр.46-49)
Михальчук А. М. . Адаптивне навчання керівників закладів охорони здоров’я як передумова формування компетентнісного підходу до їх професійної підготовки/ А. М. Михальчук [та ін.] (стр.50-54)
Перцева Т. О. Шляхи вдосконалення викладання клінічних дисциплін в англомовних студентів/ Т. О. Перцева, Л. Ю. Науменко, Р. В. Разумний (стр.55-59)
Потапов В. О. Упровадження інтернет-сервісу socrative у навчальну роботу студентів медичних вузів/ В. О. Потапов [та ін.] (стр.60-63)
Рублевська Н. І. Аналіз ставлення студентів вищого медичного навчального закладу до самостійної роботи як виду навчальної діяльності/ Н. І. Рублевська [та ін.] (стр.64-67)
Симчич Х. С. Безперервний професійний розвиток лікаря як ключовий напрям післядипломної освіти/ Х. С. Симчич, С. В. Федоров (стр.68-71)
Слабкий Г. О. Про необхідність запровадження магістратури з громадського здоров’я за освітньо-науковими програмами/ Г. О. Слабкий, І. С. Миронюк, В. В. Шафранський (стр.72-74)
Сулейман М. М. Впровадження інноваційних методів у навчальний процес фармацевтичного ВУЗу/ М. М. Сулейман (стр.75-78)
Хвисюк О. М. Інституційний розвиток вищого медичного навчального закладу як основа забезпечення якості вищої медичної освіти/ О. М. Хвисюк [та ін.] (стр.79-82)
Шостакович-Корецька Л. Р. Методологія проведення занять лікарів-інтернів за тематикою “ВІЛ-інфекція” на основі інтерактивних методів навчання/ Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.] (стр.83-88)
Fedchyshyn N. О. Herbartian ideas in educational theory and practice / N. О. Fedchyshyn, H. І. Klishch, N. І. Yelahina (стр.89-95)
Артьоменко В. В. Перший досвід симуляційного навчання студентів шостих курсів медичних факультетів/ В. В. Артьоменко, В. М. Носенко (стр.96-98)
Бойко Т. В. Досвід підготовки студентів VI курсу до ліцензійного іспиту “Крок-2” на кафедрі внутрішньої медицини № 3/ Т. В. Бойко (стр.99-101)
Бондаренко О. О. Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 1: опис методу/ О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька (стр.102-106)
Гнатишина Л. Л. Особливості організації наукової роботи студентів-першокурсників медичного профілю на прикладі роботи студентського наукового гуртка/ Л. Л. Гнатишина, Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець (стр.107-110)
Господарський І. Я. Стандартизовані пацієнти у навчанні іноземних магістрантів-медичних сестер/ І. Я. Господарський (стр.111-116)
Громова А. М. Роль рольових ігор у вивченні акушерства та гінекології/ А. М. Громова [та ін.] (стр.117-119)
Гудима А. А. Медсестринство в Україні XXI століття - погляд на проблему/ А. А. Гудима (стр.120-123)
Йолтухівський М. В. Рівень нервово-психічної напруги у студентів-медиків I-III курсів навчання / М. В. Йолтухівський [та ін.] (стр.124-129)
Кравченко Г. Б. Аналіз результатів ліцензійного іспиту “Крок-1. Фармація” з дисципліни “Біологічна хімія” серед іноземних студентів національного фармацевтичного університету/ Г. Б. Кравченко, О. А. Красільнікова, В. П. Филимоненко (стр.130-133)
Середюк В. Н. Сучасні комп’ютерні та мультимедійні технології як засіб проблемно-орієнтованого навчання при викладанні кардіології на засадах європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу/ В. Н. Середюк (стр.134-147)
Шульгай А. Г. Роль циклової методичної комісії з хірургічних дисциплін в організації навчального процесу вищих навчальних закладів/ А. Г. Шульгай, В. О. Шідловський, Л. Ю. Іващук (стр.148-152)
Klishch H. I. Quality improvement through quality audit in austrian higher education/ H. І. Klishch, N. О. Fedchyshyn, N. І. Yelahina (стр.153-157)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Заглавие журнала :Медична освіта -2014г.,N 2
Интересные статьи :
Бондаренко Ю. І. Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю "Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України", присвяченої 160-річчю з дня народження І. Я. Горбачевского (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку), 15-16 травня 2014 року м. Тернопіль/ Ю. І. Бондаренко (стр.5-87)
Бондаренко Ю. І. Іван Горбачевський - український вчений світової слави/ Ю. І. Бондаренко, Я. І. Гонський, О. В. Лотоцька (стр.6-8)
Толстанов О. К. Аспекти підготовки й підвищення кваліфікації медичних та фармацевтичних кадрів у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації та закладах післядипломної освіти МОЗ України/ О. К. Толстанов [и др.] (стр.9-12)
Осійчук М. С. Методика визначення галузевого рейтингу та його показників/ М. С. Осійчук, О. П. Волосовець, І. Є. Булах (стр.13-18)
Осійчук М. С. Моніторинг як важлива складова покращення якості освіти/ М. С. Осійчук [и др.] (стр.19-24)
Вороненко Ю. В. Досвід НМАПО імені П. Л. Шупика щодо підвищення кваліфікації за очно-заочною формою з елементами дистанційного навчання у форматі он-лайн/ Ю. В. Вороненко, Є. Є. Латишев, В. М. Михальчук (стр.25-26)
Ковальчук Л. Я. Реорганізація післядипломної освіти – важливий аспект наступного розвитку охорони здоров’я в Україні/ Л. Я. Ковальчук (стр.27-33)
Мороз В. М. Досягнення та перспективи організації навчального процесу в контексті європейської інтеграції у ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ В. М. Мороз [и др.] (стр.34-37)
Запорожан В. М. Інноваційні підходи до підготовки сучасного лікаря/ В. М. Запорожан (стр.38-40)
Амосова К. М. Оцінка знань студентів-випускників за результатами державного іспиту 2012/2013 навчального року/ К. М. Амосова [и др.] (стр.41-43)
Лісовий В. М. Проблеми організації навчання у рамках програми отримання подвійного диплома/ В. Μ. Лісовий [и др.] (стр.42-43)
Черних В. П. Компетентнісний підхід у розробці стандартів вищої фармацевтичної освіти/ В. П. Черних [и др.] (стр.44-45)
Ждан В. М. "Болонський процес" і Україна : реалії, міфи і перспективи/ В. М. Ждан [и др.] (стр.46-47)
Думанський Ю. В. Застосування сучасних педагогічних технологій для підвищення якості підготовки лікарів у Донецькому національному медичному університеті ім. М. Горького/ Ю. В. Думанський [и др.] (стр.48-51)
Никоненко О. С. Удосконалення технологій зворотного зв’язку в організації самостійної роботи лікарів у післядипломній освіті/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.52-53)
Колесник Ю. М. Реалії і перспективи Болонського реформування у ВНЗ України/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.54-58)
Дзяк Г. В. Досвід роботи щодо підвищення якості підготовки іноземних студентів/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.59-61)
Хвисюк О. М. Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.62-65)
Зіменковський Б. С. Кредитно-модульна система у контексті реформування англомовного навчання іноземних студентів на додипломному етапі у Львівському національному медичному університеті ім. Данила Галицького/ Б. С. Зіменковський [и др.] (стр.66-67)
Івченко В. К. Фундаменталізація як основа підготовки майбутнього лікаря у контексті Європейського освітнього простору/ В. К. Івченко [и др.] (стр.68-72)
Рожко М. М. З досвіду роботи навчально-практичних центрів університету/ М. М. Рожко [и др.] (стр.73-74)
Бойчук Т. М. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі Буковинського державного медичного університету/ Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський (стр.75-78)
Вороненко Ю. В. Шляхи подолання негативних наслідків трансформації знань у системі післядипломної медичної освіти – створення професійної спіралі знань/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер (стр.79-80)
Децик О. З. Актуальність формування інтегральних знань та навичок з паліативної допомоги у майбутніх лікарів/ О. З. Децик, Г. М. Ерстенюк, Ж. М. Золотарьова (стр.81-82)
Поканевич О. В. Деякі аспекти формування особистості студента за умов впровадження кредитно - модульної системи освіти/ О. В. Поканевич, М. М. Матяш, Л. І. Худенко (стр.83-87)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Заглавие журнала :Медична освіта -2014г.,N 4
Интересные статьи :
Пам’яті ректора Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського члена-кореспондента НАМИ України, заслуженого діяча науки і техніки України, професора Леоніда Якимовича Ковальчука (стр.6-7)
Андреев І. А. Викладання епідеміології внутрішньолікарняних інфекцій на сучасному етапі/ І. А. Андреев (стр.8-10)
Анісімов В. Ю. Становлення та розвиток фармацевтичної освіти в Південному регіоні/ В. Ю. Анісімов [и др.] (стр.11-13)
Боярчук О. Р. Досвід Грузії у реалізації концепції безперервного професійного розвитку лікарів/ О. Р. Боярчук [и др.] (стр.14-17)
Вдовиченко Ю. П. Реалізація андрагогічних принципів у професійному розвитку особистості/ Ю. П. Вдовиченко [и др.] (стр.18-20)
Верещагіна Н. Я. Проведення об’єктивних структурованих клінічних іспитів - важлива складова контролю знань студентів/ Н. Я. Верещагіна, Т. Ю. Чернець, Н. З. Ярема (стр.21-23)
Волощук Н. І. Запровадження нетрадиційних методів навчання як засіб підготовки студентів-медиків нової генерації/ Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, О. М. Денисюк (стр.24-26)
Галюк В. М. Сучасні мультимедійні методи навчання іноземних студентів як спосіб підвищення якості знань при вивченні абдомінальної хірургії/ В. М. Галюк (стр.27-29)
Герасимчук М. Р. Роль дидактичних ігор у процесі вивчення патологічної фізіології/ М. Р. Герасимчук (стр.30-33)
Головчак І. С. Напрямки вдосконалення викладання на післядипломному етапі освіти/ І. С. Головчак (стр.34-36)
Грозав А. М. Методичні підходи щодо зниження напруження адаптаційних процесів у студентів-першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладі/ А. М. Грозав, О. О. Перепелиця (стр.37-40)
Губіна Н. В. Інтерактивна форма навчання в процесі спеціалізації з клінічної фармації на фармацевтичному факультеті в рамках Болонської системи/ Н. В. Губіна (стр.41-43)
Дзига С. В. Впровадження елективного курсу "Функціональна діагностика" у навчальний процес студентів медичного факультету тдму їм. і. я. горбачевського/ С. В. Дзига, О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош (стр.44-45)
Дубініна В. Г. Особливості навчання англомовних студентів на клінічних кафедрах/ В. Г. Дубініна, О. В. Кузнецова, А. І. Рибін (стр.46-49)
Іващук О. І. Завдання та перспективи організації навчального процесу з онкології на післядипломному етапі/ О. І. Іващук [и др.] (стр.50-51)
Кишкан І. Г. Активне використання сервера дистанційного навчання БДМУ - важливий фактор успішної підготовки студентів із фармакології до ЛП "Крок 1. Стоматологія"/ І. Г. Кишкан (стр.52-55)
Кліщ Г. І. Форми організації навчання у медичних університетах Австрії/ Г. І. Кліщ (стр.56-59)
Костюк І. Р. Адаптація методики проведення практичного заняття "Захист історії хвороби" на V курсі стоматологічного факультету на кафедрі дитячої стоматології іфнму до умов кредитно-модульної системи освіти/ І. Р. Костюк (стр.60-62)
Кравець Н. О. Застосування відкритого програмного комплексу ImageJ в курсі вивчення медичної інформатики/ Н. О. Кравець, А. В. Семенець, Н. Я. Климук (стр.63-67)
Кравчук Л. В. Суспільно-політичні аспекти системи освіти на Тернопільщині в 1939-1941 PP./ Л. В. Кравчук [и др.] (стр.68-73)
Кульчицький В. Й. Ретроспективний аналіз дефініції "Патріотизм" у соціально- педагогічному аспекті (друга половина XX століття)/ В. Й. Кульчицький (стр.74-78)
Кущ О. Г. Викладання нових структурних елементів з питань біобезпеки в контексті навчальної дисципліни "Мікробіологія, вірусологія, імунологія" для студентів зі спеціальності "Лабораторна діагностика"/ О. Г. Кущ (стр.79-81)
Литвинова О. Н. Якість медичної допомоги - основна професійна орієнтація при підготовці фахівця у вищій школі/ О. Н. Литвинова, Ю. М. Петрашик, К. Є. Юріїв (стр.82-84)
Манащук Н. В. Виробнича практика з пародонтології в умовах кредитно-модульної системи/ Н. В. Манащук (стр.85-86)
Махобей К. М. Роль наукової діяльності Івана Яковича Горбачевського у дослідженні синтезу сечової кислоти в організмі ссавців й in vitro/ Κ. Μ. Махобей, М. В. Чорненький (стр.87-91)
Мерецький В. М. Сучасні аспекти викладання клінічної фармакології/ В. М. Мерецький (стр.92-94)
Молодовець О. Б. Реалізація міжпредметної інтеграції при викладанні і пропедевтики внутрішніх хвороб на прикладі хронічного гастриту/ О. Б. Молодовець (стр.95-98)
Оринчак М. А. Оптимізація педагогічного процесу шляхом взаємовідвідування занять/ М. А. Оринчак, О. С. Човганюк, І. І. Вакалюк (стр.99-100)
Палійчук І. В. Досвід дистанційного навчання лікарів-стоматологів на післядипломному етапі/ І. В. Палійчук (стр.101-103)
Платонова О. М. Перспективи застосування технологій дистанційного навчання при викладанні педіатричних дисциплін/ О. М. Платонова (стр.104-106)
Романова Ю. Г. Впровадження наукових розробок у навчальний процес - запорука якості підготовки студентів-стоматологів/ Ю. Г. Романова [и др.] (стр.107-111)
Сон А. С. Формування і розвиток педагогічного такту викладача медичного університету/ А. С. Сон, В. В. Добровольський, О. М. Стоянов (стр.112-114)
Фальфушинська Г. І. Віртуальні навчальні програми з хімічних дисциплін в організації навчального процесу в медичних закладах/ Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець, Г. Я. Загричук (стр.115-117)
Федяк І. О. Особливості викладання предмета "Фармацевтичне правознавство" у сучасній системі підготовки провізорів/ І. О. Федяк (стр.118-121)
Філіпець Н. Д. Висвітлення принципів безпеки лікарських засобів при викладанні медичних дисциплін/ Н. Д. Філіпець [и др.] (стр.122-123)
Хвисюк О. М. Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.124-127)
Холодкова О. Л. Болонський процес у вищій медичній освіті та особливості його втілення в контексті викладання анатомії людини/ О. Л. Холодкова [и др.] (стр.128-131)
Чорній Н. В. Самостійна робота студентів як складова частина у підготовці спеціаліста в умовах кредитно-модульної системи навчання/ Н. В. Чорній (стр.132-134)
Шлімкевич І. В. Методологічні особливості контролю знань студентів в науково-педагогічному контексті навчання за кредитно- модульною системою у вищих медичних закладах/ І. В. Шлімкевич, О. Я. Царук (стр.135-138)
Якименко О. О. Дистанційна освіта - потужна складова екопедагогіки, вебінар - важливий елемент освітньої ноосфери/ О. О. Якименко, О. Я. Тягай, В. С. Бірюков (стр.139-141)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Заглавие журнала :Сучасна гастроентерологія -2012г.,N 2
Интересные статьи :
Руководство Европейской ассоциации по изучению заболеваний печени: лечение инфекции вирусного гепатита С. Часть III (стр.7-16)
Бабак О. Я. Ефективність медичної реабілітації хворих з хронічним некалькульозним холециститом, поєднаним із синдромом подразненого кишечнику та дисбіозом/ О. Я. Бабак [и др.] (стр.17-24)
Коркушко О. В. Изменение кровотока слизистой оболочки желудка и желудочной секреции при физиологическом и ускоренном старении/ О. В. Коркушко [и др.] (стр.25-34)
Фадеенко Г. Д. Возможности селенотерапии при хроническом панкреатите/ Г. Д. Фадеенко, К. А. Просоленко, Е. А. Лапшина (стр.35-41)
Скрипник І. М. Оверлап-синдром неерозивної рефлюксної хвороби та функціональної диспепсії: клініко-епідеміологічний аналіз та лікування/ І. М. Скрипник, Г. В. Осьодло, І. М. Шевага (стр.42-48)
Журавлева Л. В. Механизмы формирования метаболических нарушений у пациентов с хроническим бескаменным холециститом и неалкогольной жировой дегенерацией печени/ Л. В. Журавлева ; Л. В. Журавлёва, Л. Р. Бобронникова (стр.49-56)
Данилаш М. М. Особливості лікувальної дії гідрокарбонатних натрієвих вод в учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС з ерозивно-виразковими ураженнями гастродуоденальної зони/ М. М. Данилаш, М. І. Завадяк, П. П. Ганинець (стр.57-63)
Степанов Ю. М. Застосування відеокапсульної ендоскопії в комплексній діагностиці захворювань тонкої кишки/ Ю. М. Степанов, О. О. Крилова (стр.64-74)
Борщ С. К. Комбінована терапія порушень мікробіоценозів для профілактики та лікування синдрому подразненого кишечнику та інших захворювань/ С. К. Борщ (стр.75-83)
Сергієнко О. І. Показники якості життя у хворих на хронічний гастрит та функціональну диспепсію в динаміці лікування інфекції Helicobacter pylori/ О. І. Сергієнко, О. В. Безсонова (стр.84-87)
Железнякова Н. М. Жирнокислотний спектр ліпідів сироватки крові у хворих на хронічне обструктивне захворювання легень із супутнім хронічним панкреатитом/ Н. М. Железнякова, Т. С. Брюзгіна (стр.91-94)
Свінціцький А. С. Роль фізіологічних медіаторів в адаптивних процесах слизової оболонки шлунка/ А. С. Свінціцький, А. В. Антоненко, А. Б. Гладчук (стр.95-99)
Харченко Н. В. Оцінка ефективності і переносимості препарату «Лаціум» у лікуванні хворих на дисбактеріоз кишечнику/ Н. В. Харченко [и др.] (стр.100-106)
Степанов Ю. М. Шляхи оптимізації лікування гастроезофагеальної рефлюксної хвороби/ Ю. М. Степанов, І. Я. Будзак, С. В. Косинська (стр.109-113)
Губергриц Н. Б. L-карнитин: от биохимических свойств к клиническому применению/ Н. Б. Губергриц, О. А. Голубова, Г. М. Лукашевич (стр.114-121)
Шипулин В. П. Внешнесекреторная недостаточность поджелудочной железы при хронических диффузных заболеваниях печени/ В. П. Шипулин, В. В. Чернявский (стр.122-127)
Кляритская И. Л. Особенности течения и типа лекарственных поражений печени, эффективности терапии у больных ревматологического профиля в зависимости от факторов риска/ И. Л. Кляритская, Е. В. Максимова (стр.128-134)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Заглавие журнала :Експериментальна і клінічна медицина -2010г.,N 2
Интересные статьи :
Сорокина И. В. Анализ органометрических данных тимуса и селезёнки плодов и новорождённых от матерей с преэклампсией в зависимости от их антропометрических особенностей и тяжести преэклампсии/ И. В. Сорокина, Д. И. Галата (стр.4-8)
Васильева И. Г. Исследование полиморфизма 5 ’-промоторного региона гена CYP3a4 в опухолях головного мозга человека/ И. Г. Васильева [и др.] (стр.10-12)
Атаман Ю. О. Інтенсивність пероксидного окиснення ліпідів і антиоксидантна ферментна активність у стінках артерій і вен кролів з алоксановим діабетом/ Ю. О. Атаман (стр.13-17)
Самченко И. И. Состояние гиперреактивности дыхательных путей у морских свинок с моделью бронхиальной астмы в зависимости от дозы трансплантата органной культуры надпочечников/ И. И. Самченко [и др.] (стр.18-22)
Клименко Н. А. Оценка гормонального статуса при распространённом псориазе и обоснование информативных показателей тяжести течения и эффективности лечения лимфопролиферативных процессов/ Н. Α. Клименко, Ε. Г. Татузян (стр.23-27)
Палагина И. А. Оценка метаболических изменений в печени крыс при хронической экспозиции мягкой лекарственной формы фенсукцинала/ И. А. Палагина [и др.] (стр.28-32)
Махмадалиев Х. Ж. Гепатозащитное действие стимусола при хроническом токсическом гепатите/ Х. Ж. Махмадалиев, А. О. Калдыбаева, А. Я. Абдусаматов (стр.33-36)
Масберг И. В. Лейкоцитарная формула крови и скорость оседания эритроцитов у черноморских афалин как стресс-реакция во время дельфинотерапии (часть I)/ И. В. Масберг, О. И. Попова, О. Н. Вербицкий (стр.37-41)
Мартынова С. Н. Метаболические эффекты меди и кобальта (обзор)/ С. Н. Мартынова, В. Н. Зовский (стр.42-49)
Трифонов В. Ю. Современные представления об акушерском антифосфолипидном синдроме/ В. Ю. Трифонов, В. Ю. Прокопюк (стр.50-55)
Федота А. М. Возраст манифестации псориаза: корреляции в родственных парах/ A. M. Федота, П. Л. Рыжко, Л. А. Атраментова (стр.56-58)
Короп О. А. Застосування стандартів профілактики, діагностики й лікування передпухлинних захворювань молочної залози у хірургів поліклініки і їх удосконалення/ О. А. Короп (стр.59-63)
Соколова И. И. Микрофлора полости рта, дисбактериоз и пути его коррекции пробиотиками/ И. И. Соколова [и др.] (стр.64-69)
Сірик В. О. Зміни імунної системи у хворих на артеріальну гіпертензію/ В. О. Сірик (стр.70-74)
Солдатенко И. В. особенности ортостатических реакций диастолического артериального давления у пациентов с коморбидной с остеоартрозом артериальной гипертензией на этапах терапии/ И. В. Солдатенко, Н. И. Яблучанский (стр.75-80)
Томина Е. Е. Типы ортостатических реакций систолического артериального давления и вариабельность сердечного ритма у пациентов с коморбидной с язвенной болезнью артериальной гипертензией/ Е. Е. Томина, Н. И. Яблучанский (стр.81-86)
Кочуєва М. М. Хронічна серцева недостатність при хронічній хворобі нирок: фактори ризику, основні механізми розвитку/ Μ. Μ. Кочуєва, А. С. Шалімова, Г. В. Лінська (стр.87-91)
Краснокутська В. О. Особливості клініко-ендоскопічних проявів гастроезофагеальної рефлюксної хвороби з урахуванням статі і маси тіла хворих/ В. О. Краснокутська, О. І. Сергієнко (стр.92-95)
Бильченко О. С. Случай синдрома Чардж-Cтpocca/ О. С. Бильченко [и др.] (стр.96-98)
Пошегорова Н. В. Портальна енцефалопатія при гепаторенальному синдромі/ Η. В. Пошегорова [и др.] (стр.99-102)
Кубышкин В. А. Изменения показателей протеиназ-ингибиторной системы крови при лучевой терапии злокачественных опухолей/ В. А. Кубышкин (стр.103-107)
Зайцева С. І. Роль інтерлейкіну-lβ, фактора некрозу пухлин-α, інтерлейкіну-4 і метаболітів оксиду азоту у хворих на вперше діагностований деструктивний туберкульоз легенів при органозберігаючій фармакотерапії/ С. І. Зайцева [и др.] (стр.108-111)
Сенаторова Г. С. Стан внутрішньоклітинних ферментативних систем у дітей з хронічним захворюванням нирок/ Г. С. Сенаторова [и др.] (стр.112-115)
Анненкова І. Ю. Значення цитокінового статусу хворих на інфекційний мононуклеоз у формуванні структурно-функціонального стану печінки/ І. Ю. Анненкова, С. В. Кузнецов (стр.116-119)
Жаркова Т. С. Значення лізоциму і секреторного і муноглобуліну А при шигельозі у дітей/ Т. С. Жаркова (стр.120-123)
Чумаченко Т. А. Особенности эпидемического процесса вирусного гепатита В в г. Харькове/ Т. А. Чумаченко, О. С. Коваленко (стр.124128)
Малий В. П. Генотипічна характеристика вірусного гепатиту А/ В. П. Малий, В. В. Бойко, О. В. Гололобова (стр.129-132)
Ярошевский А. А. Особенности функционирования вегетативной нервной системы и состояние церебральной нейродинамики при рефлекторных мышечно-тонических синдромах/ А. А. Ярошевский (стр.133-138)
Дёмина О. О. Феноменология суицидального поведения в рамках острой реакции на стресс у лиц молодого возраста/ О. О. Дёмина (стр.139-142)
Бойко В. В. Интенсивная послеоперационная терапия больных колоректальным раком, осложнённым частичной кишечной непроходимостью/ В. В. Бойко [и др.] (стр.143-146)
Андон’єва Η.Μ. Досвід застосування автоматичного перитонеального діалізу у хворих на хронічну хворобу нирок/ Η. Μ. Андон’єва [и др.] (стр.147-151)
Гришанін Г. Г. Визначення орієнтації і конструювання протетичної площини в ротовому просторі у хворих із беззубими щелепами/ Г. Г. Гришанін, Н. В. Кричка, М. В. Кажоцина (стр.152-154)
Капустник В. А. Стан фосфорно-кальцієвого обміну у хворих з вегетативно-сенсорною поліневропатією при вібраційній хворобі за умов традиційної і комбінованої схеми лікування/ В. А. Капустник, Л. А. Полякова, С. О. Стеценко (стр.155-158)
Сирова Т. О. Кафедра медичної і біоорганічної хімії. До 55-річчя сучасного історичного етапу розвитку кафедри/ Т. О. Сирова [и др.] (стр.159-162)
Масловский Сергей Юрьевич. К 70-летию со дня рождения и 45-летию научно-педагогической деятельности (стр.163-165)
Михайлов Борис Владимирович. К 60-летию со дня рождения (стр.166-167)
Ольховський Василь Олексійович. До 55-річчя з дня народження (стр.168-169)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-10    11-20   21-24 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)