Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (11)Высшее образование (8)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Скакун, М.$<.>)
Общее количество найденных документов : 10
Показаны документы с 1 по 10
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Скакун М. П.
Заглавие : Основи доказової медицини-у навчальний процес ВНЗ
Место публикации : Медична освіта. - 2004. - № 2. - С. 10-12 (Шифр МУ7/2004/2)
Предметные рубрики: Медицина доказательная-- обуч
Образование медицинское законченное-- организ
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Скакун М. П.
Заглавие : Клінічна епідеміологія як важливий фактор реформування вищої медичної освіти в Україні
Место публикации : Медична освіта. - 2005. - № 4. - С. 8-11 (Шифр МУ7/2005/4)
Предметные рубрики: Образование медицинское
Эпидемиология-- организ
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Скакун М. П.
Заглавие : Доказова медицина: що, де і як викладати у медичних ВНЗ
Место публикации : Медична освіта. - 2005. - № 1. - С. 4-9 (Шифр МУ7/2005/1)
Предметные рубрики: Медицина доказательная
Обучение
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ковальчук Л. Я., Шідловський В. О., Скакун М. П., Ситник І. О., Боднар Я. Я., Федонюк Я. І.
Заглавие : Вищій медичній школі України - сучасний підручник
Место публикации : Медична освіта. - 2006. - № 2. - С. 75-77 (Шифр МУ7/2006/2)
Предметные рубрики: Образование медицинское
Образования технология
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Скакун М. П., Олещук О. М., Мосейчук І. П., Мулярчук Н. М., Гриців О. В., Лєбєдєва Т. А.
Заглавие : Методичне забезпечення практичних занять з фармакології та основ лікарської рецептури в медичному ВНЗ
Место публикации : Медична освіта. - 2004. - № 1. - С. 39-42 (Шифр МУ7/2004/1)
Предметные рубрики: Образование медицинское
Фармакология-- обуч
Найти похожие

6.

Заглавие журнала :Медична освіта -2006г.,N 2
Интересные статьи :
Банчук М. В. Кадрова політика у галузі охорони здоров’я та рух вищої медичної освіти України до Європейського освітнього простору/ М. В. Банчук [и др.] (стр.6-14)
Вітенко І. С. Якісна підготовка навчальної літератури для студентів медичних та фармацевтичних навчальних закладів - одна із найважливіших складових реалізації вимог болонського процесу/ І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько (стр.15-17)
Ковальчук Л. Я. Шляхи підвищення ефективності навчання в університеті/ Л. Я. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. О. Пашко (стр.18-28)
Москаленко В. Ф. Забезпечення якості навчання як основа введення кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному медичному університеті імені О. О. Богомольця/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк (стр.29-31)
Вороненко Ю. В. Болонський процес і проблеми когнітивізму в медичній освіті/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. Г. М’ясников (стр.32-35)
Ждан В. М. Досвід упровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи/ В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, О. В. Шешукова (стр.36-38)
Запорожан В. М. Перший досвід запровадження КМСОНП в Одеському державному медичному університеті/ В. М. Запорожан, Ю. І. Бажора, В. Й. Кресюн (стр.39-41)
Пашко К. О. Організаційна структура Віденського медичного університету/ К. О. Пашко [и др.] (стр.42-46)
Черних В. П. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному фармацевтичному університеті/ В. П. Черних [и др.] (стр.46-48)
Казаков В. М. Методичне забезпечення навчання як один із засобів управління якістю підготовки лікарів при кредитно-модульній організації навчального процесу/ В. М. Казаков [и др.] (стр.48-51)
Ліщенко Н. О. Кредит-година в американській системі вищої освіти/ Н. О. Ліщенко (стр.52-54)
Ковальчук Л. Я. Про удосконалення штатно-організаційної структури та зміни в організації навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачовського при запровадженні КМСОНП/ Л. Я. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. О. Пашко (стр.54-56)
Господарський І. Я. Університетська клініка Віденського медичного університету. Можливості запровадження досвіду в Україні/ І. Я. Господарський, О. І. Яшан (стр.57-60)
Чайковський Ю. Б. Методичне забезпечення викладання гістології, цитології та ембріологи в умовах кредитно-модульної системи/ Ю. Б. Чайковський [и др.] (стр.60-63)
Никоненко О. С. Створення та функціонування системи самонавчання викладачів у вищому навчальному закладі/ О. С. Никоненко [и др.] (стр.64-65)
Усинська О. С. NCLEX-ліцензійний іспит для медичних сестер у США/ О. С. Усинська (стр.66-67)
Нейко Є. М. Навчально-лікувальні бази: проблеми і рішення/ Є. М. Нейко [и др.] (стр.68-69)
Федорців О. Є. Порівняльний аналіз викладання педіатрії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського та Віденському медичному університеті/ О. Є. Федорців [и др.] (стр.70-72)
Колесник Ю. М. Модернізація вищої медичної освіти в контексті впровадження засад Болонського процесу/ Ю. М. Колесник, В. І. Кривенко, Ю. М. Нерянов (стр.72-74)
Ковальчук Л. Я. Вищій медичній школі України - сучасний підручник/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.75-77)
Лісовий В. М. Реалізація кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Харківському державному медичному університеті/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник, М. О. Міхалін (стр.78-79)
Пішак В. П. Запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у Буковинському державному медичному університеті: перший досвід, проблеми і перспективи/ В. П. Пішак, М. Ю. Коломоєць, І. В. Геруш (стр.80-82)
Сахарова І. Є. Дискусійні лекції як найновіший спосіб викладання у Віденському медичному університеті/ І. Є. Сахарова (стр.82-84)
Івченко В. К. Досвід організаційного та методичного забезпечення навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи в Луганському державному медичному університеті/ В. К. Івченко, П. Т. Лещинский, С. М. Смирнов (стр.85-86)
Педанов Ю. Ф. Викладання морфофункціональних дисциплін у ВНЗ і-п рівнів акредитації в Україні, деяких Європейських державах і США/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.87-88)
Мінцер О. П. Інтерпретація медичної інформації та перспективи впровадження технологій Болонського процесу/ О. П. Мінцер (стр.89-92)
Лоскутов О. Є. Наш досвід розвитку післядипломної освітньої програми українсько-німецької асоціації ортопедів-травматологів/ О. Є. Лоскутов, М. Л. Головаха (стр.93)
Крекотень О. М. Нові підходи до викладання історії медицини англомовним студентам згідно з європейськими стандартами/ О. М. Крекотень, І. В. Олійник (стр.94)
Яшан О. І. Особливості викладання оториноларингології у Віденському медичному університеті/ О. І. Яшан [и др.] (стр.97-103)
Лепявко А. А. До питання проведення орієнтації студентів при вивченні клінічних дисциплін з медсестринства в університетських шпиталях штату Південна Кароліна, США/ А. А. Лепявко [и др.] (стр.105-107)
Олійник О. В. Викладання анестезіології та інтенсивної медицини у Віденському медичному університеті/ О. В. Олійник [и др.] (стр.108-110)
Шкробот С. І. Про деякі особливості викладання неврологи у Віденському медичному університеті/ С. І. Шкробот [и др.] (стр.111-115)
Гнатюк Р. М. Особливості викладання психологи, психотерапії та психіатрії/ Р. М. Гнатюк [и др.] (стр.116-118)
Хміль С. В. Організація навчального процесу студентів на і курсі медичного факультету в університетах Бельгії/ С. В. Хміль [и др.] (стр.118-121)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Заглавие журнала :Медична освіта -2005г.,N 4
Интересные статьи :
Яковлєв Л. В. Роль фармакоекономіки в підготовці сучасних фахівців фармації/ Л. В. Яковлєв, Н. В. Бездітко (стр.4-7)
Скакун М. П. Клінічна епідеміологія як важливий фактор реформування вищої медичної освіти в Україні/ М. П. Скакун (стр.8-11)
Швед М. І. Медична освіта на шляху до доказової медицини: постановка проблеми та шляхи її вирішення/ М. І. Швед [и др.] (стр.12-14)
Мисула І. Р. Впровадження методів доказової фізіотерапії в клінічну практику лікарів-фізіотерапевтів/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.17-18)
Банадига Н. В. Впровадження принципів доказової медицини у навчальний процес на кафедрі педіатрії ФПО/ Н. В. Банадига [и др.] (стр.19-22)
Гощинський В. Б. Впровадження елементів доказовості у викладання основ сімейної медицини на додипломному рівні-вимога часу/ В. Б. Гощинський [и др.] (стр.23-26)
Дзюбановський І. Я. Доказова медицина в навчальному процесі на етапі післядипломної освіти лікарів-хірургів/ І. Я. Дзюбановський [и др.] (стр.27-29)
Галникіна С. О. Методи впровадження основ доказової медицини у навчальний процес курсу дерматології/ С. О. Галникіна, О. І. Хара (стр.29-30)
Федорців О. Є. Застосування основ доказової медицини в навчальному процесі на кафедрі педіатрії/ О. Є. Федорців [и др.] (стр.31-33)
Жмурський С. І. Математичне моделювання дидактичних модулів 3 курсу медичної біофІзики згідно 3 вимогами болонського процесу/ С. І. Жмурський [и др.] (стр.37-44)
Турчин М. В. Студентська "Історія хвороби" з офтальмології/ М. В. Турчин, Т. А. Табалюк, К. В. Гнатко (стр.46-48)
Квасніцький М. В. Історія викладання нейрохірургії в Тернопільському державному медичному університеті/ М. В. Квасніцький, А. А. Скляр (стр.49-51)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Заглавие журнала :Медична освіта -2004г.,N 1
Интересные статьи :
Волосовець О. П. Зміст і форми організації самостійної роботи студента у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації/ О. П. Волосовець, І. С. Вітенко (стр.5-8)
Пішак В. П. Місце і значення медичної психології в оновленому суспільстві України/ В. П. Пішак, М. Ю. Коломоєць (стр.19-24)
Яблучанський М. І. Досвід використання сучасних інформаційних технологій в самостійній позааудиторній роботі студентів-медиків/ М. І. Яблучанський [и др.] (стр.33-34)
Скакун М. П. Методичне забезпечення практичних занять з фармакології та основ лікарської рецептури в медичному ВНЗ/ М. П. Скакун [и др.] (стр.39-42)
Матеріали науково-практичної конференції. Сучасні технології науково-інформаційного та патентного супроводження наукових досліджень у медицині. шляхи інноваційної реалізації конкурентоспроможних технічних рішень у медичній галузі (стр.51-69)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Заглавие журнала :Медична освіта -2004г.,N 2
Интересные статьи :
Вороненко Ю. В. До питання кредитно-рейтингової системи підвищення кваліфікації лікарів і провізорів / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер (стр.4-7)
Уваренко А. Р. Погляди на наукову медичну інформацію, інноваційну політику та доказову медицину як на взаємозв’язані наукові та прикладні сучасні категорії/ А. Р. Уваренко (стр.7-10)
Скакун М. П. Основи доказової медицини-у навчальний процес ВНЗ/ М. П. Скакун (стр.10-12)
Губенко І. Я. Поступальний розвиток фармацевтичної освіти як гарантія задоволення високих вимог сучасного ринку праці/ І. Я. Губенко, О. В. Борисенко, О. Т. Шевченко (стр.13-16)
Коваленко С. І. Методичні підходи до викладання медичної хімії у вищих навчальних закладах хімічного і медико-біологічного профілю/ С. І. Коваленко, Р. Б. Лесик, І. Ф. Белєнічев (стр.27-30)
Гудивок В. І. Методичні основи педагогічної діяльності викладачів у медичних ВНЗ/ В. І. Гудивок (стр.31-32)
Дарій В. І. Педагогічні аспекти викладання неврології в медичному ВНЗ/ В. І. Дарій, О. А. Козьолкін (стр.33-34)
Петренко В. І. Особливості самостійної роботи студентів на кафедрі фтизіатрії з курсом пульмонології/ В. І. Петренко, О. Б. Пікас (стр.35-36)
Протасевич Г. С. Оториноларингологічна "Студентська історія хвороби" / Г. С. Протасевич [и др.] (стр.37-39)
Воронцов О. О. Активний патронаж вагітних у практичній роботі студентів на кафедрі поліклінічної справи та сімейної медицини/ О. О. Воронцов [и др.] (стр.39-40)
Єфремова О. О. Гостра серцева недостатність у хворих з інфарктом міокарда після фібринолітичної терапії: діагностичні критерії та їх прогностичне значення/ О. О. Єфремова (стр.44-48)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Заглавие журнала :Медична освіта -2005г.,N 1
Интересные статьи :
Скакун М. П. Доказова медицина: що, де і як викладати у медичних ВНЗ/ М. П. Скакун (стр.4-9)
Мисула І. Р. Реабілітація та її місце в системі підготовки лікарів/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.10-12)
Нерянов Ю. М. Деякі аспекти підвищення якості викладання педіатрії/ Ю. М. Нерянов [и др.] (стр.16-18)
Педанов Ю. Ф. Робота кабінету анатомії і фізіології у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.19-20)
Гощинський В. Б. запровадждення кредитно-модульної системи у навчальному процесі з сімейної медицини: досвід та проблеми/ В. Б. Гощинський [и др.] (стр.21-22)
Московко С. П. Викладання на післядипломному рівні особливостей клінічних проявів на різних стадіях хвороби Паркінсона/ С. П. Московко (стр.23-28)
Жмурський С. І. Моделювання при вивченні фізики / С. І. Жмурський (стр.29-34)
Прохоров Є. В. Організація самостійної роботи студентів на випускаючій кафедрі ДОНДМУ з розділу "Дитяча кардіоревматологія"/ Є. В. Прохоров [и др.] (стр.37-38)
Бугай Б. Г. Кардіалгії: нова інтерпретація в пропедевтиці внутрішніх хвороб/ Б. Г. Бугай, С. М. Андрейчин, В. О. Лихацька (стр.39-42)
Василик В. С. Виникнення і розповсюдженність куріння в зв’язку з психологічними особливостями міських школярів/ В. С. Василик, І. Д. Кухар (стр.43-45)
Интересные статьи :
Найти похожие


 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)