Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Сливка, В. І.$<.>)
Общее количество найденных документов : 32
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-32 
1.


   
    Історія становлення кафедри фтизіатрії та пульмонології Буковинського державного медичного університету, перспективи розвитку [Текст] / Л. Д. Тодоріко [та ін.] // Буковинський медичний вісник. - 2014. - Т. 18, № 2. - С. 197-202

Доп.точки доступа:
Тодоріко, Л. Д.
Бойко, А. В.
Шаповалов, В. П.
Степаненко, В. О.
Сливка, В. І.
Сем’янів, І. О.
Абдулфахаб Мохамед Ахмед

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


   
    Особливості лабораторної діагностики ВІЛ-асоційованого туберкульозу [Текст] / О. В. Підвербецька [и др.] // Туберкульоз, легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція. - 2015. - № 4. - С. 114-116


MeSH-главная:
ТУБЕРКУЛЕЗ -- TUBERCULOSIS (диагностика)
ВИЧ ИНФЕКЦИИ -- HIV INFECTIONS (диагностика)
ЛАБОРАТОРНЫЕ КЛИНИЧЕСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ -- CLINICAL LABORATORY TECHNIQUES (использование, методы)
Доп.точки доступа:
Підвербецька, О. В.
Сливка, В. І.
Ільчишин, Т. І.
Клим, О. Д.
Климук, І. А.
Молокус, І. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


   
    Тиреоїдна та глюкокортикоїдна функції у хворих на вперше діагностований туберкульоз легень [Текст] / Л. Д. Тодоріко [та ін.] // Інфекційні хвороби. - 2013. - № 4. - С. 78-80


MeSH-главная:
ТУБЕРКУЛЕЗ ЛЕГКИХ -- TUBERCULOSIS, PULMONARY (кровь, осложнения)
ГИПОТИРЕОЗ -- HYPOTHYROIDISM (кровь, осложнения, этиология)
ТИРЕОТРОПИН -- THYROTROPIN (кровь)
ТИРОКСИН -- THYROXINE (кровь)
ГИДРОКОРТИЗОН -- HYDROCORTISONE (кровь)
ВОЗРАСТНЫЕ ГРУППЫ -- AGE GROUPS
Доп.точки доступа:
Тодоріко, Л. Д.
Герман, А. О.
Сливка, В. І.
Степаненко, В. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


   
    Досвід застосування глікозаміногліканів в терапії захворювань артерій і вен [Текст] / В. Й. Сморжевський [та ін.] // Науковий вісник Ужгородського університету. - 2012. - № 2. - С. 138-139

Доп.точки доступа:
Сморжевський, В. Й.
Присяжна, Н. Р.
Ящук, Ю. Г.
Титюк, В. А.
Сливка, В. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Сливка, В. І.
    Пероксидне окиснення ліпідів у хворих на туберкульоз легень [Текст] / В. І. Сливка // Буковинський медичний вісник. - 2013. - Т. 17, № 4. - С. 188-190

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Сливка, В. І.
    Ліпопероксидація у хворих на туберкульоз легень [Текст] / В. І. Сливка // Туберкульоз, легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція. - 2016. - № 1. - С. 108-111. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-главная:
ТУБЕРКУЛЕЗ ЛЕГКИХ -- TUBERCULOSIS, PULMONARY
ПРОТИВОТУБЕРКУЛЕЗНЫЕ СРЕДСТВА -- ANTITUBERCULAR AGENTS
ПЕРЕКИСНОЕ ОКИСЛЕНИЕ ЛИПИДОВ -- LIPID PEROXIDATION
Кл.слова (ненормированные):
АНТИОКСИДАНТНАЯ ЗАЩИТА
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


   
    Перспектива вищої медичної освіти в Україні в епоху реформ [Текст] = Prospects of higher medical education in Ukraine in the age of reforms / Л. Д. Тодоріко [та ін.] // Туберкульоз, Легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція : український науково-практичний журнал. - 2021. - N 1. - С. 100-106. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (организация и управление, стандарты, тенденции)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM (организация и управление, тенденции)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL (организация и управление, стандарты, тенденции)
Аннотация: Упровадження новітніх медичних реформ вимагає синхронізації системи підготовки та навчання здобувачів медичної освіти з реформаторськими процесами у системі охорони здоров’я
Процес реформування медичної галузі в Україні вимагає зміни багатьох підходів до організації навчального процесу та якості медичної освіти. Це складний процес, реалізація якого можлива лише за спільної участі як державних механізмів фінансування, організації та контролю навчального процесу, так і безпосередньої участі та кропіткої праці навчальних закладів, які готують фахівців медичної галузі
The implementation of the latest medical reforms requires the synchronization of the system of training and education of medical education with the reform processes in the health care system
The process of reforming the medical sector in Ukraine requires a change in many approaches to the organization of the educational process and the quality of medical education. This is a complex process, the implementation of which is possible only with the joint participation of state mechanisms for financing, organizing and controlling the educational process, as well as the direct participation and hard work of educational institutions that train medical professionals
Доп.точки доступа:
Тодоріко, Л. Д.
Підвербецька, О. В.
Підвербецький, О. Я.
Сем’янів, І. О.
Єременчук, І. В.
Сливка, В. І.

Экземпляры всего: 1
НА (1)
Свободны: НА (1)

Найти похожие

8.


    Сливка, В. І.
    Етика та деонтологія у роботі лікаря-фтизіатра [Текст] = Ethics and deontology in the work of a phthisiatrician / В. І. Сливка // Клінічна та експериментальна патологія. - 2019. - Т. Т.18, № 1. - С. 166-168. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ТУБЕРКУЛЕЗ ЛЕГКИХ -- TUBERCULOSIS, PULMONARY (патофизиология, терапия, этиология)
ФТИЗИАТРИЯ -- PHTHISIOLOGY (методы, тенденции)
БОЛЬНИЦА-ВРАЧ ОТНОШЕНИЯ -- HOSPITAL-PHYSICIAN RELATIONS
ЭТИКИ ОСНОВНЫЕ ПРИНЦИПЫ -- PRINCIPLE-BASED ETHICS
Аннотация: Порушення правил деонтології у фтизіатрії може призвести до виникнення психогенних розладів внаслідок неправильних, необережних висловлювань або дій медичного працівника. Тому дотримання деонтологічних норм лікарями-фтизіатрами мають величезне значення для ефективної діагностики та лікування хворих на туберкульоз
Violation of the rules of deontology in phthisiology may lead to psychogenic disorders as a result of improper, careless statements or actions of a medical professional. Therefore, observance of deontological norms by phthisiatrician is of great importance for the effective diagnosis and treatment of patients with tuberculosis
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


   
    Дистанційне навчання як альтернатива безперервної освіти в умовах пандемії COVID-19 [Текст] = Distance learning as an alternative to continuing educationin the context of the COVID-19 pandemic / Л. Д. Тодоріко [та ін.] // Туберкульоз, Легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція : український науково-практичний журнал. - 2020. - N 4. - С. 98-104. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS (организация и управление, тенденции)
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS (профилактика и контроль, эпидемиология)
ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- INFORMATION SYSTEMS (организация и управление, тенденции)
Аннотация: Мета роботи — оцінити проблеми та переваги дистанційного навчання (ДН) як альтернативи для безперервної освіти в медичних навчальних закладах ІІІ—ІV рівнів акредитації в умовах пандемії COVID-19
Матеріали та методи. Використано тестовий доступ до повнотекстових і реферативних баз даних, проведено метааналіз сучасних літературних джерел, частину з яких обрано для докладнішого висвітлення, а також використано дані щодо досвіду застосування онлайн-методів навчання на базі кафедри фтизіатрії та пульмонології Буковинського державного медичного університету
Результати та обговорення. Для проведення навчальних занять в онлайн-режимі вибрано сервіс Google Hangouts Meet — https://meet.google.com. Для створення розкладу навчальних занять в онлайн- режимі за допомогою сервісу відеоконференцій Google Hangouts Meet використано сервіс Google Calendar — https://calendar.google.com. У навчальному процесі під час ДН на кафедрах використовують різноманітні новітні комплекси навчально-методичного забезпечення навчальних дисциплін з елементами пояснювально-ілюстративного та проблемного навчання. При контролі знань під час ДН використовують такі методи педагогічного контролю: тестовий, письмовий (наприклад, написання у чаті відповіді на питання, що відсилаються викладачу через Інтернет-технології, або спілкування студента через чат з викладачем і групою); усний (наприклад, використання аудіо- та відеоконференцій). Цей метод дає змогу вирішити проблему особистісного контролю знань, адже при ДН може виникнути ситуація, що за студента вирішує завдання інша людина. Для підвищення ефективності контролю знань та умінь студентів при ДН потрібно використовувати сукупність різних видів та методів педагогічного контролю
Нова форма ДН в сучасних реаліях пандемії COVID-19 в онлайн-режимі успішно впроваджена і триває її реалізація. Вагомим недоліком такого навчання є залежність ефективного проведення занять в онлайн-режимі від налагодженої мережі Інтернет та якості технічного забезпечення
Objective — to assess the problem and benefits of distance learning as an alternative to continuing education in medical schools of III—IV levels of accreditation in the COVID-19 pandemic
Materials and methods. Test access to full-text and abstract databases was used, a meta-analysis of modern literature sources was conducted, some of which were selected for more detailed coverage, as well as data on the experience of online teaching methods using at the Department of Phthisiology and Pulmonology of Bukovinian State Medical University
Results and discussion. Google Hangouts Meet (https://meet.google.com) has been selected for online training. The Google Calendar service — https://calendar.google.com — is used to create a training schedule online using the Google Hangouts Meet video conference service. In the educational process during the distance learning at the departments various complexes of educational and methodical support of educational disciplines with elements of explanatory-illustrative and problem-based learning are used. In the control of knowledge during distance learning, the following methods of pedagogical control are used: test, written control (for example, writing answers to questions in a chat to the teacher via Internet technology or student communication via chat with the teacher and group); oral (for example, the use of audio and video conferencing). This method allows you to solve the problem of personal control of knowledge, because in distance learning there may be a situation that the student solves the problem with help of another person. To increase the effectiveness of control of knowledge and skills of students at distance learning it is necessary to use a set of different types and methods of pedagogical control
A new form of distance learning in the modern realities of the COVID-19 pandemic online has been successfully implemented and its implementation continues. A significant disadvantage of such training is the dependence of effective online classes on the established network of Internet communication and the quality of technical support
Доп.точки доступа:
Тодоріко, Л. Д.
Сем’янів, І. О.
Підвербецька, О. В.
Єременчук, І. В.
Сливка, В. І.
Підвербецький, О. Я.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Сливка, В. І.
    Особливості взаємовідносин хворого і лікаря в клініці туберкульозу [Текст] / В. І. Сливка // Туберкульоз, легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція. - 2019. - № 1. - С. 56-62


MeSH-главная:
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
ТУБЕРКУЛЕЗ -- TUBERCULOSIS
Аннотация: Зі зростанням науково-технічного і виробничого потенціалу людства, підвищенням здатності впливати на стан довкілля і на кардинальні умови свого існування дедалі важливішим стає моральне спрямування конкретних дій. Все більшого значення набувають цінності, яким людина підпорядковує свою діяльність. Якщо раніше у людській культурі домінували релігійно-конфесійні, пізнавальні, естетичні й утилітарно-практичні цінності тощо, то нині настає час, коли визначальними для людини і людства повинні стати цінності етичні — саме від них залежатиме спрямування суспільного, культурного і суто людського розвитку. Окрім морально-етичних особистісних якостей, лікар повинен мати належну фахову підготовку та володіти навичками й уміннями, потрібними для професійної діяльності, вміти адекватно оцінювати стан пацієнта та власні професійні можливості й ризики, бути витриманим і впевненим у своїх силах, самостійним у прийнятті рішень та готовим відповідати за них, ініціативним, наполегливим, цілеспрямованим, а також володіти такими комунікативними якостями, як особиста привабливість, ввічливість, повага до оточення, тактовність, уважність, спостережливість, комунікабельність, доступність, довіра до оточення та уміння завойовувати довіру до себе. Однак, попри значну кількість лікарів, до яких пацієнти уникають звертатися або звертаються лише за крайньої потреби, тобто неможливості вибору, дуже багато лікарів не лише ефективно працюють, а й наближаються до змальованого образу «ідеального лікаря». На нашу думку, вирішального значення тут набувають психологічна підготовка і психологічна готовність лікарів до професійної діяльності та її наслідків. Загальноприйнята думка про те, що лікарі повинні любити хворих, з наших міркувань, хибна за своєю суттю. Лікарі повинні любити здорових і намагатися допомогти хворим стати здоровими. А щодо хворих лікарі повинні відчувати радше повагу та розуміння. По-перше, кожна емоція шкодить раціональному мисленню, а отже, погіршує результати лікарської інтервенції. По-друге, нам складно заподіяти біль близьким людям, а відтак, любов обмежує можливості як діагностики, так і лікування пацієнта. В умовах поширення в суспільстві етичного нігілізму та прагматизму відмова від моральних засад лікарської справи створює певні професійні, соціальні та юридичні проблеми. Питання медичної етики й деонтології особливо загострилися наприкінці минулого століття. Це відбувалося на тлі змін соціально-економічних відносин, кризи охорони здоров’я. Цьому сприяли залишковий принцип фінансування, низька зарплатня, утворення ринкових відносин у медицині, що раніше були їй не притаманні. Зростали явища дегуманізації, відчуження лікаря та пацієнта, що було зумовлено втіленням у медицину нових методів інструментального та лабораторного дослідження, зниженням значення контакту «лікар – пацієнт»
With the scientific, technological and industrial potential of humanity on the rise, as well as advancement in the ability to improve the environment and significantly change its conditions of existence, the moral question of our exact actions becomes more acute. As time goes, more meaning is given to the concepts and values of humanity. Formerly, if the dominating principles in culture were based off of religious, esthetic and utilitarian-practical values, as well as curiosity, then today, the main principles for the well being of humanity should be dictated by ethics, as they will be crucial for the development of both culture and society. Other than moral and ethical individual qualities, a doctor must have the required professional training, have the skills and knowledge needed in practice, know how to adequately evaluate the patient as well as their own practical abilities and risks, be able to endure and have confidence in their own capabilities, as well as have communicative aspects — such as personal appeal, kindness, respect for surrounding people, tactfulness, being observant, available, and trustful, as well as being able to obtain trust easily. However, despite the considerable amount of doctors who patients avoid, or only visit in dire need, a large amount of practitioners not only effectively do their job, but also come close to the depiction of the «perfect doctor». Our opinion is that psychological preparation as well the doctors readiness is of utmost importance. Physicians should have affection to both the ill and the healthy. Concerning the ill, doctors must feel more respect and be more understanding. First of all, any emotion might harm rational thinking, thus worsen potential results of intervention. Second, we inherently don’t want to harm our loved ones, this way close relationships might inhibit both diagnostics and treatment. In current conditions with the popularity of nihilistic and pragmatic ideas in society, the refusal of moral constructs creates certain professional, social and juristic problems. The issue of medical ethics and deontology has become more acute in the end of the previous century. This happened on the back of changes in the sphere of social economics and medicine, fueled by low pay rates, improper financing and the creation of a market in the field, something that isn’t characteristic of medicine. Growing are occurrences of dehumanization, as well as the distance between doctor and patient expanding, which is caused by new laboratory research methods and instrumental diagnostics
Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-32 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)