Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Сливка, В. І.$<.>)
Общее количество найденных документов : 32
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-32 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Тодоріко Л. Д., Бойко А. В., Шаповалов В. П., Степаненко В. О., Сливка В. І., Сем’янів І. О., Абдулфахаб Мохамед Ахмед
Заглавие : Історія становлення кафедри фтизіатрії та пульмонології Буковинського державного медичного університету, перспективи розвитку
Место публикации : Буковинський медичний вісник. - 2014. - Т. 18, № 2. - С. 197-202 (Шифр БУ5/2014/18/2)
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Підвербецька О. В., Сливка В. І., Ільчишин Т. І., Клим О. Д., Климук І. А., Молокус І. В.
Заглавие : Особливості лабораторної діагностики ВІЛ-асоційованого туберкульозу
Место публикации : Туберкульоз, легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція. - 2015. - № 4. - С. 114-116 (Шифр ТУ7/2015/4)
MeSH-главная: ТУБЕРКУЛЕЗ -- TUBERCULOSIS
ВИЧ ИНФЕКЦИИ -- HIV INFECTIONS
ЛАБОРАТОРНЫЕ КЛИНИЧЕСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ -- CLINICAL LABORATORY TECHNIQUES
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Тодоріко Л. Д., Герман А. О., Сливка В. І., Степаненко В. О.
Заглавие : Тиреоїдна та глюкокортикоїдна функції у хворих на вперше діагностований туберкульоз легень
Место публикации : Інфекційні хвороби. - 2013. - № 4. - С. 78-80 (Шифр ІУ5/2013/4)
MeSH-главная: ТУБЕРКУЛЕЗ ЛЕГКИХ -- TUBERCULOSIS, PULMONARY
ГИПОТИРЕОЗ -- HYPOTHYROIDISM
ТИРЕОТРОПИН -- THYROTROPIN
ТИРОКСИН -- THYROXINE
ГИДРОКОРТИЗОН -- HYDROCORTISONE
ВОЗРАСТНЫЕ ГРУППЫ -- AGE GROUPS
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Сморжевський В. Й., Присяжна Н. Р., Ящук Ю. Г., Титюк В. А., Сливка В. І.
Заглавие : Досвід застосування глікозаміногліканів в терапії захворювань артерій і вен
Место публикации : Науковий вісник Ужгородського університету. - 2012. - № 2. - С. 138-139 (Шифр НУ7/2012/2)
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Сливка В. І.
Заглавие : Пероксидне окиснення ліпідів у хворих на туберкульоз легень
Место публикации : Буковинський медичний вісник. - 2013. - Т. 17, № 4. - С. 188-190 (Шифр БУ5/2013/17/4)
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Сливка В. І.
Заглавие : Ліпопероксидація у хворих на туберкульоз легень
Место публикации : Туберкульоз, легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція. - К., 2016. - № 1. - С. 108-111. (Шифр ТУ7/2016/1)
Примечания : Библиогр. в конце ст.
MeSH-главная: ТУБЕРКУЛЕЗ ЛЕГКИХ -- TUBERCULOSIS, PULMONARY
ПРОТИВОТУБЕРКУЛЕЗНЫЕ СРЕДСТВА -- ANTITUBERCULAR AGENTS
ПЕРЕКИСНОЕ ОКИСЛЕНИЕ ЛИПИДОВ -- LIPID PEROXIDATION
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): антиоксидантная защита
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Тодоріко Л. Д., Підвербецька О. В., Підвербецький О. Я., Сем’янів І. О., Єременчук І. В., Сливка В. І.
Заглавие : Перспектива вищої медичної освіти в Україні в епоху реформ
Параллельн. заглавия :Prospects of higher medical education in Ukraine in the age of reforms
Место публикации : Туберкульоз, Легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція: український науково-практичний журнал. - 2021. - N 1. - С. 100-106 (Шифр ТУ7/2021/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL
Аннотация: Упровадження новітніх медичних реформ вимагає синхронізації системи підготовки та навчання здобувачів медичної освіти з реформаторськими процесами у системі охорони здоров’яПроцес реформування медичної галузі в Україні вимагає зміни багатьох підходів до організації навчального процесу та якості медичної освіти. Це складний процес, реалізація якого можлива лише за спільної участі як державних механізмів фінансування, організації та контролю навчального процесу, так і безпосередньої участі та кропіткої праці навчальних закладів, які готують фахівців медичної галузіThe implementation of the latest medical reforms requires the synchronization of the system of training and education of medical education with the reform processes in the health care systemThe process of reforming the medical sector in Ukraine requires a change in many approaches to the organization of the educational process and the quality of medical education. This is a complex process, the implementation of which is possible only with the joint participation of state mechanisms for financing, organizing and controlling the educational process, as well as the direct participation and hard work of educational institutions that train medical professionals
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Сливка В. І.
Заглавие : Етика та деонтологія у роботі лікаря-фтизіатра
Параллельн. заглавия :Ethics and deontology in the work of a phthisiatrician
Место публикации : Клінічна та експериментальна патологія. - 2019. - Т. Т.18, № 1. - С. 166-168 (Шифр КУ27/2019/Т.18/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ТУБЕРКУЛЕЗ ЛЕГКИХ -- TUBERCULOSIS, PULMONARY
ФТИЗИАТРИЯ -- PHTHISIOLOGY
БОЛЬНИЦА-ВРАЧ ОТНОШЕНИЯ -- HOSPITAL-PHYSICIAN RELATIONS
ЭТИКИ ОСНОВНЫЕ ПРИНЦИПЫ -- PRINCIPLE-BASED ETHICS
Аннотация: Порушення правил деонтології у фтизіатрії може призвести до виникнення психогенних розладів внаслідок неправильних, необережних висловлювань або дій медичного працівника. Тому дотримання деонтологічних норм лікарями-фтизіатрами мають величезне значення для ефективної діагностики та лікування хворих на туберкульозViolation of the rules of deontology in phthisiology may lead to psychogenic disorders as a result of improper, careless statements or actions of a medical professional. Therefore, observance of deontological norms by phthisiatrician is of great importance for the effective diagnosis and treatment of patients with tuberculosis
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Тодоріко Л. Д., Сем’янів І. О., Підвербецька О. В., Єременчук І. В., Сливка В. І., Підвербецький О. Я.
Заглавие : Дистанційне навчання як альтернатива безперервної освіти в умовах пандемії COVID-19
Параллельн. заглавия :Distance learning as an alternative to continuing educationin the context of the COVID-19 pandemic
Место публикации : Туберкульоз, Легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція: український науково-практичний журнал. - 2020. - N 4. - С. 98-104 (Шифр ТУ7/2020/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS
ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- INFORMATION SYSTEMS
Аннотация: Мета роботи — оцінити проблеми та переваги дистанційного навчання (ДН) як альтернативи для безперервної освіти в медичних навчальних закладах ІІІ—ІV рівнів акредитації в умовах пандемії COVID-19Матеріали та методи. Використано тестовий доступ до повнотекстових і реферативних баз даних, проведено метааналіз сучасних літературних джерел, частину з яких обрано для докладнішого висвітлення, а також використано дані щодо досвіду застосування онлайн-методів навчання на базі кафедри фтизіатрії та пульмонології Буковинського державного медичного університетуРезультати та обговорення. Для проведення навчальних занять в онлайн-режимі вибрано сервіс Google Hangouts Meet — https://meet.google.com. Для створення розкладу навчальних занять в онлайн- режимі за допомогою сервісу відеоконференцій Google Hangouts Meet використано сервіс Google Calendar — https://calendar.google.com. У навчальному процесі під час ДН на кафедрах використовують різноманітні новітні комплекси навчально-методичного забезпечення навчальних дисциплін з елементами пояснювально-ілюстративного та проблемного навчання. При контролі знань під час ДН використовують такі методи педагогічного контролю: тестовий, письмовий (наприклад, написання у чаті відповіді на питання, що відсилаються викладачу через Інтернет-технології, або спілкування студента через чат з викладачем і групою); усний (наприклад, використання аудіо- та відеоконференцій). Цей метод дає змогу вирішити проблему особистісного контролю знань, адже при ДН може виникнути ситуація, що за студента вирішує завдання інша людина. Для підвищення ефективності контролю знань та умінь студентів при ДН потрібно використовувати сукупність різних видів та методів педагогічного контролюНова форма ДН в сучасних реаліях пандемії COVID-19 в онлайн-режимі успішно впроваджена і триває її реалізація. Вагомим недоліком такого навчання є залежність ефективного проведення занять в онлайн-режимі від налагодженої мережі Інтернет та якості технічного забезпеченняObjective — to assess the problem and benefits of distance learning as an alternative to continuing education in medical schools of III—IV levels of accreditation in the COVID-19 pandemicMaterials and methods. Test access to full-text and abstract databases was used, a meta-analysis of modern literature sources was conducted, some of which were selected for more detailed coverage, as well as data on the experience of online teaching methods using at the Department of Phthisiology and Pulmonology of Bukovinian State Medical UniversityResults and discussion. Google Hangouts Meet (https://meet.google.com) has been selected for online training. The Google Calendar service — https://calendar.google.com — is used to create a training schedule online using the Google Hangouts Meet video conference service. In the educational process during the distance learning at the departments various complexes of educational and methodical support of educational disciplines with elements of explanatory-illustrative and problem-based learning are used. In the control of knowledge during distance learning, the following methods of pedagogical control are used: test, written control (for example, writing answers to questions in a chat to the teacher via Internet technology or student communication via chat with the teacher and group); oral (for example, the use of audio and video conferencing). This method allows you to solve the problem of personal control of knowledge, because in distance learning there may be a situation that the student solves the problem with help of another person. To increase the effectiveness of control of knowledge and skills of students at distance learning it is necessary to use a set of different types and methods of pedagogical control A new form of distance learning in the modern realities of the COVID-19 pandemic online has been successfully implemented and its implementation continues. A significant disadvantage of such training is the dependence of effective online classes on the established network of Internet communication and the quality of technical support
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Сливка В. І.
Заглавие : Особливості взаємовідносин хворого і лікаря в клініці туберкульозу
Место публикации : Туберкульоз, легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція. - 2019. - № 1. - С. 56-62 (Шифр ТУ7/2019/1)
MeSH-главная: ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
ТУБЕРКУЛЕЗ -- TUBERCULOSIS
Аннотация: Зі зростанням науково-технічного і виробничого потенціалу людства, підвищенням здатності впливати на стан довкілля і на кардинальні умови свого існування дедалі важливішим стає моральне спрямування конкретних дій. Все більшого значення набувають цінності, яким людина підпорядковує свою діяльність. Якщо раніше у людській культурі домінували релігійно-конфесійні, пізнавальні, естетичні й утилітарно-практичні цінності тощо, то нині настає час, коли визначальними для людини і людства повинні стати цінності етичні — саме від них залежатиме спрямування суспільного, культурного і суто людського розвитку. Окрім морально-етичних особистісних якостей, лікар повинен мати належну фахову підготовку та володіти навичками й уміннями, потрібними для професійної діяльності, вміти адекватно оцінювати стан пацієнта та власні професійні можливості й ризики, бути витриманим і впевненим у своїх силах, самостійним у прийнятті рішень та готовим відповідати за них, ініціативним, наполегливим, цілеспрямованим, а також володіти такими комунікативними якостями, як особиста привабливість, ввічливість, повага до оточення, тактовність, уважність, спостережливість, комунікабельність, доступність, довіра до оточення та уміння завойовувати довіру до себе. Однак, попри значну кількість лікарів, до яких пацієнти уникають звертатися або звертаються лише за крайньої потреби, тобто неможливості вибору, дуже багато лікарів не лише ефективно працюють, а й наближаються до змальованого образу «ідеального лікаря». На нашу думку, вирішального значення тут набувають психологічна підготовка і психологічна готовність лікарів до професійної діяльності та її наслідків. Загальноприйнята думка про те, що лікарі повинні любити хворих, з наших міркувань, хибна за своєю суттю. Лікарі повинні любити здорових і намагатися допомогти хворим стати здоровими. А щодо хворих лікарі повинні відчувати радше повагу та розуміння. По-перше, кожна емоція шкодить раціональному мисленню, а отже, погіршує результати лікарської інтервенції. По-друге, нам складно заподіяти біль близьким людям, а відтак, любов обмежує можливості як діагностики, так і лікування пацієнта. В умовах поширення в суспільстві етичного нігілізму та прагматизму відмова від моральних засад лікарської справи створює певні професійні, соціальні та юридичні проблеми. Питання медичної етики й деонтології особливо загострилися наприкінці минулого століття. Це відбувалося на тлі змін соціально-економічних відносин, кризи охорони здоров’я. Цьому сприяли залишковий принцип фінансування, низька зарплатня, утворення ринкових відносин у медицині, що раніше були їй не притаманні. Зростали явища дегуманізації, відчуження лікаря та пацієнта, що було зумовлено втіленням у медицину нових методів інструментального та лабораторного дослідження, зниженням значення контакту «лікар – пацієнт»With the scientific, technological and industrial potential of humanity on the rise, as well as advancement in the ability to improve the environment and significantly change its conditions of existence, the moral question of our exact actions becomes more acute. As time goes, more meaning is given to the concepts and values of humanity. Formerly, if the dominating principles in culture were based off of religious, esthetic and utilitarian-practical values, as well as curiosity, then today, the main principles for the well being of humanity should be dictated by ethics, as they will be crucial for the development of both culture and society. Other than moral and ethical individual qualities, a doctor must have the required professional training, have the skills and knowledge needed in practice, know how to adequately evaluate the patient as well as their own practical abilities and risks, be able to endure and have confidence in their own capabilities, as well as have communicative aspects — such as personal appeal, kindness, respect for surrounding people, tactfulness, being observant, available, and trustful, as well as being able to obtain trust easily. However, despite the considerable amount of doctors who patients avoid, or only visit in dire need, a large amount of practitioners not only effectively do their job, but also come close to the depiction of the «perfect doctor». Our opinion is that psychological preparation as well the doctors readiness is of utmost importance. Physicians should have affection to both the ill and the healthy. Concerning the ill, doctors must feel more respect and be more understanding. First of all, any emotion might harm rational thinking, thus worsen potential results of intervention. Second, we inherently don’t want to harm our loved ones, this way close relationships might inhibit both diagnostics and treatment. In current conditions with the popularity of nihilistic and pragmatic ideas in society, the refusal of moral constructs creates certain professional, social and juristic problems. The issue of medical ethics and deontology has become more acute in the end of the previous century. This happened on the back of changes in the sphere of social economics and medicine, fueled by low pay rates, improper financing and the creation of a market in the field, something that isn’t characteristic of medicine. Growing are occurrences of dehumanization, as well as the distance between doctor and patient expanding, which is caused by new laboratory research methods and instrumental diagnostics
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-32 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)