Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (2)Высшее образование (15)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Спіріна, І. Д.$<.>)
Общее количество найденных документов : 23
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-23 
1.


    Разумний, Р. В.
    Особливості психічного статусу хворих на негоспітальну пневмонію, сполучену з хронічною патологією гепатобіліарної системи невірусного генезу [Текст] / Р. В. Разумний, І. Д. Спіріна // Медичні перспективи. - 2017. - Т. 22, № 1. - С. 68-75. - Библиогр.: с. 74-75


MeSH-главная:
ПНЕВМОНИЯ -- PNEUMONIA
ПЕЧЕНИ ЖИРОВАЯ ДИСТРОФИЯ -- FATTY LIVER
ДЕПРЕССИЯ -- DEPRESSION
Аннотация: Метою дослідження було вивчення особливостей психічного статусу хворих на позашпитальну пневмонію (ВП), поєднану з хронічною патологією гепатобіліарної системи невірусного генезу. Під наглядом перебувало 165 хворих на ВП у віці 25-57 років. Усі пацієнти були поділені на дві репрезентативні групи: І група (68 хворих), у яких ВП була коморбідна зі стеатозом печінки (СП), ІІ група (96 пацієнтів) із відсутністю хронічної патології печінки. Для оцінки психологічного профілю особистості пацієнтів використовувався стандартизований багатофакторний метод дослідження особистості, а для оцінки рівня тривожності та депресивних станів застосовували відповідно шкалу Спілбергера-Ханіна та опитувальник Бека. Результати дослідження виявили у 66,2% хворих на ВП, коморбідну з СП, формування психоемоційних порушень у вигляді невротичної реакції на хворобу з переважанням іпохондричних, депресивних, істеричних проявів з високим рівнем психастенії, особистісної тривожності та переважанням реакцій скарг, фіксацію на власному стані з формуванням своєрідного модусу мислення та поведінки за типом "догляду в хворобу". Після завершення загальноприйнятого лікування хворих на ВП, поєднану із СП, у 42,7% пацієнтів зберігалися помірно виражені психоемоційні порушення. Таким чином, у комплексі лікувальних та реабілітаційних заходів у хворих на ВП, поєднану з СП, необхідно враховувати особливості психологічного профілю, у вигляді психоневротичної реакції на хворобу, з метою проведення оптимальних коригувальних заходів
Доп.точки доступа:
Спіріна, І. Д.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Спіріна, І. Д.
    Використання навчальних відеофільмів у якості відеокейсів при підготовці іноземних студентів із дисципліни “Психіатрія. Наркологія” [Текст] = Using training videos film as videokeys for foreign students teaching on the cycle psychiatry. Narcology / І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Р. М. Тимофеев // Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 121-124. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Аннотация: Мета дослідження – знайти шляхи вирішення виявлених основних проблем при навчанні студентів, зокрема іноземних, за допомогою відеокейсів. Матеріали та методи дослідження. Дослідження базується на вивченні матеріалів, отриманих із відкритих джерел інформації, та використанні навчальних відеофільмів, створених на кафедрі психіатрії, загальної та медичної психології ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”. Результати й обговорення. Наводиться досвід практичного використання навчальних відеофільмів, в якості відеокейсів, запропоновано примірну структуру заняття. Обговорюються результати використання навчальних фільмів у якості відеокейсів. Висновки. Використання навчального відеофільму “Оцінка психічного статусу” в якості відеокейсу поліпшує якість навчання студентів та формує заплановані навчальною програмою компетенції з дисципліни “Психіатрія. Наркологія”
Доп.точки доступа:
Шорніков, А. В.
Тимофеев, Р. М.

Экземпляры всего: 1
БИНТ (1)
Свободны: БИНТ (1)

Найти похожие

3.


    Спіріна, І. Д.
    Викладання дисципліни "Основи психології": сучасний стан та перспективи [Текст] = Teaching a discipline of bases of psychology: the current state and perspectives / І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 121-123


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Аннотация: Мета роботи – оцінка потреби студентів у викладанні дисципліни “Основи психології” та пошук шляхів відновлення викладання цієї дисципліни в розрізі стратегії розвитку медичної освіти в Україні. Основна частина. Медична освіта України має готувати фахівців високого рівня заради забезпечення громадян якісною медичною допомогою. Перелік навчальних дисциплін і, відповідно, компетентностей затверджується стандартами медичної освіти. Діючий наразі стандарт перевів дисципліну “Основи психології” для студентів у галузі знань 22 “Охорона здоров’я”, за фахом 222 “Медицина”, 221 “Стоматологія” з обов’язкової до дисциплін за вибором. У статті наводяться дані опитування 482 студентів ІІІ та ІV курсів, які навчаються за спеціальністю “Лікувальна справа”, зокрема 113 студентів – громадян інших країн, які вивчали цю дисципліну ще за попереднім стандартом. Переважна більшість опитаних (98,5 %) вважає, що у вищому медичному навчальному закладі потрібно вивчати дисципліну “Основи психології”, а 81,3 % опитаних стверджують, що ця дисципліна має бути обов’язковою до вивчення. Висновок. За результатами дослідження зроблено висновок про необхідність вчасного перегляду стандартів вищої освіти, зокре­ма з урахуванням думок студентів, та запропоновано повернути дисципліну “Основи психології” до обов’язкових дисциплін
Доп.точки доступа:
Шорніков, А. В.
Фаузі, Є. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


   
    Досвід використання кросвордів при викладанні дисципліни "Психіатрія. Наркологія" [Текст] = Experience of using crossword puzzles in teaching discipline of "Psychiatry. Narcology" / І. Д. Спіріна [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 115-118


MeSH-главная:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ИГРЫ И ИГРУШКИ -- PLAY AND PLAYTHINGS
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (обучение)
НАРКОЛОГИЯ -- NARCOLOGY (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Аннотация: Мета роботи – пошук шляхів покращення засвоєння деяких тем при навчанні студентів дисципліни “Психіатрія. Наркологія”, зокрема за допомогою кросвордів. Основна частина. Дослідження базувалось на вивченні матеріалів, отриманих із відкритих джерел інформації, та використанні авторських кросвордів, створених на кафедрі психіатрії, загальної та медичної психології ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”. У дослідженні взяли участь 57 вітчизняних студентів 4 курсу спеціальності “Лікувальна справа”, яким замість вхідного тестового контролю необхідно було розв’язати кросворди за темою практичного заняття “Психічні та поведінкові розлади внаслідок вживання речовин, які не внесені в державний перелік наркотиків”. Також для визначення ефективності запропонованої форми оцінки знань студентів було розроблено опитувальник, що містить 4 питання. Отримані результати виявили як позитивне, так і негативне ставлення з боку студентів до ефективності даного способу. Висновки. Розв’язання кросвордів в якості контролю аудиторної роботи студентів стало позитивним досвідом практичного застосування нових способів навчання. Використання кросвордів у викладанні дисципліни може бути потужним стимулом для набуття нових знань. Однак більш доцільно застосовувати дану методику в якості самоконтролю або для контролю самостійної позааудиторної роботи, що поліпшить рівень навчання студентів та сформує заплановані навчальною програмою компетенції з дисципліни “Психіатрія. Наркологія”
Доп.точки доступа:
Спіріна, І. Д.
Шорніков, А. В.
Тимофєєв, Р. М.
Феденко, Є. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


   
    Формування компетентностей у студентів-медиків з дисципліни "Психіатрія. Наркологія" за допомогою рольових ігор [Текст] = Formation of competences in medical students on the discipline of Psychiatry. Narcology by means of role games / І. Д. Спіріна [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 120-123


MeSH-главная:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ИГРЫ И ИГРУШКИ -- PLAY AND PLAYTHINGS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (обучение)
НАРКОЛОГИЯ -- NARCOLOGY (обучение)
Аннотация: За результатами проведеного дослідження зроблено висновок про можливість та доцільність використання рольових ігор у навчанні студентів дисципліни “Психіатрія. Наркологія”, оскільки виступаючи або у ролі хворого, або у ролі лікаря студенти краще та глибше структурують отримання знання та можуть у безпечних умовах тренуватися використовувати їх на практиці. Запропонована форма заняття здатна поліпшити рівень навчання студентів та формувати заплановані типовою навчальною програмою компетенції з дисципліни “Психіатрія. Наркологія”
Доп.точки доступа:
Спіріна, І. Д.
Шорніков, А. В.
Тимофєєв, Р. М.
Феденко, Є. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


   
    Особливості психічних і поведінкових розладів внаслідок вживання дизайнерських наркотиків серед молодого населення та проблеми ранньої діагностики (огляд літератури) [Текст] / І. Д. Спіріна [и др.] // Медичні перспективи. - 2017. - Т. 22, № 2. - С. 14-20. - Библиогр.: с. 17-20


MeSH-главная:
НАРКОТИКИ -- NARCOTICS
ЗАВИСИМОСТЬ (ПСИХОЛОГИЯ) -- DEPENDENCY (PSYCHOLOGY)
АНТИСОЦИАЛЬНЫЕ РАССТРОЙСТВА ЛИЧНОСТИ -- ANTISOCIAL PERSONALITY DISORDER
ДИАГНОСТИКА -- DIAGNOSIS
Аннотация: Проведено аналіз даних вітчизняної та зарубіжної літератури щодо динаміки наркотизації серед дітей та підлітків. Встановлено, що нині темпи зростання споживання психоактивних речовин неповнолітніми значно випереджають такі в дорослого населення. Також визначено, що здебільшого «доросла» наркоманія формується в підлітковому середовищі і тому підлітки є групою підвищеного ризику наркотизації. Крім того, постійно додаються нові види адикцій – неопіоїдні анальгетики, антидепресанти, аптечні препарати на основі лікарських рослин зі стимулюючими чи седативними властивостями, нові засоби парфумерії та побутової хімії, леткі органічні сполуки тощо. У зв'язку з цим у клінічній картині наркотичного сп'яніння відзначаються нові варіації афективних, психоорганічних та психосоматичних ефектів та ускладнень. В останні роки швидко завойовують «популярність» серед молоді та успішно просуваються маркетологами синтетичні канабіноїди. Вони входять до складу так званих дизайнерських наркотиків, що з'являються на ринках у вигляді солей для ванн, ароматизаторів, добрив для кімнатних рослин і курильних сумішей - спайсів. У публікаціях вітчизняних і зарубіжних авторів наводиться безліч доказів спроможності цих речовин не тільки викликати стан одурманювання, відчуженості, розслабленості, а й призводити до залежності від них з тяжкими наслідками для психіки та всього організму загалом. Таким чином, потужний антропогенний вплив, що ушкоджує дизайнерських наркотиків, демонструє конкретні сигнали загрози здоров'ю, демографії та економіці суспільства внаслідок їх вживання населенням
Доп.точки доступа:
Спіріна, І. Д.
Рокутов, С. В.
Феденко, Є. С.
Шорніков, А. В.
Холопченко, О. Е.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


   
    Використання "рівнів навчання” для оцінки знань студентів на циклі "Психіатрія. Наркологія” [Текст] = Using “level of training” for the student knowledge evaluation on the cycle “Psychiatry. Narcology” / І. Д. Спіріна [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 90-92. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Аннотация: Статтю присвячено проблемі теоретичного обґрунтування оцінювання знань студентів з дисципліни “Психіатрія. Наркологія” за допомогою методики “рівнів навчання” за В. П. Беспалько. Наводяться практичні результати досвіду впровадження в навчальний процес означеної методики. Окреслюються подальші перспективи та доцільність впровадження методики, враховуючи необхідність формування компетенцій у майбутніх лікарів
Доп.точки доступа:
Спіріна, І. Д.
Рокутов, С. В.
Тимофєєв, Р. М.
Шорніков, А. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Спіріна, І. Д.
    Рівень алекситимії та індивідуальний профіль особистості у хворих на коксартроз з пограничними психічними розладами [Текст] / І. Д. Спіріна, Є. С. Феденко // Український вісник психоневрології. - 2013. - Т. 21, № 3. - С. 87-90

Доп.точки доступа:
Феденко, Є. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


   
    Оптимізація процесу викладання дисципліни "Психіатрія. Наркологія” в сучасних умовах [Текст] = Teaching process optimization of Psychiatry. Narcology discipline in modern conditions / І. Д. Спіріна [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 178-181. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: Мета роботи – аналіз методів та засобів навчання, направлених на оптимізацію викладання дисципліни “Психіатрія. Наркологія” на кафедрі психіатрії, загальної та медичної психології Державного закладу “Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України”. Основна частина. Враховуючи розповсюдженість психічних розладів в Україні та світі, постала необхідність змінити ставлення у студентів медичних вузів до проблем, якими десятиліттями займалися лише лікарі-психіатри. Для підвищення якості освіти, інтересу до предмета, а також задля розвитку у студентів нестандартного, творчого мислення на кафедрі психіатрії, загальної та медичної психології ДЗ “ДМА” широко застосовуються такі завдання, як кросворди, кейси, в тому числі і відео­кейси, рольові ігри. Для оцінки ефективності запропонованих форм оцінки знань студентів було розроблено уніфікований опитувальник. Для виключення суб’єктивності при оцінці цих знань, а також для оптимізації і стандартизації роботи викладачів, введена багаторівнева система навчання і оцінювання, яка заснована на так званих “рівнях навчання” за В. П. Беспальком. Висновок. Постійне вдосконалення процесу викладання дозволяє поглиблювати знання майбутніх лікарів з дисципліни “Психіатрія. Наркологія”
Доп.точки доступа:
Спіріна, І. Д.
Рокутов, С. В.
Феденко, Є. С.
Шорніков, А. В.
Тимофєєв, Р. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


   
    Наявність аутоантитіл до нейроспецифічних білків у сироватці хворих з різними формами шизофренії [Текст] / І. Д. Спіріна, Я. Є. Фєнєва, Ю. М. Бреславська // Медичні перспективи. - 1999. - Т. 4, № 2. - С. 46-47


MeSH-главная:
АУТОАНТИТЕЛА -- AUTOANTIBODIES (кровь)
БЕЛКИ КРОВИ -- BLOOD PROTEINS (химия)
ШИЗОФРЕНИЯ -- SCHIZOPHRENIA (кровь)
Доп.точки доступа:
Спіріна, І. Д.
Фєнєва, Я. Є.
Бреславська, Ю. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-23 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)